Meneekö kaikilla muillakin ätmeillä

Anonyymi-ap

Taas koko kesä kotona runkatessa ja masentuessa kun ei naista saa? Viinan käyttökin piti lopettaa kun alkoi terveys mennä eikä siitä ollut mitään apua naisen saamiseen. En ole moneen vuoteen saanut seksiä kun kukaan nainen ei koske muhun kepilläkään.

Ätmi34

48

577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meneehän se niissä merkeissä 😗. Minun olisi pitänyt tehdä siirtoni jo muutama vuosi sitten kun naisten lähestymiseen oli vielä henkisiä voimavaroja sekä uskoa siihen koko hommaan. Nyt se on myöhäistä koska luovuttaminen on jo tapahtunut. Olen miettinyt mikä minun virkani on täällä ja todennut ettei sitä ole, ei ainakaan riittävissä määrin. Saa nähdä kauanko jaksan täällä vielä kärsiä, tätä menoa puhutaan enintään joistakin vuosista vaikka periaatteessa elämäni ei pitäisi olla vielä edes puolessa välissä ;). Keski-iän kriisi kai yllätti minut suhteellisen nuorella iällä 😬. Pitänee yrittää juoda itsensä tarpeeksi tyhmäksi, jotta tämä olemassaolon dilemma helpottaisi.

      • Tuo itsensä juominen tyhmäksi on varmaan aika helppoa, kun jokaisella hörpyllä aivosolut saavat kylmää kyytiä.


      • Anonyymi

        Sama, homma ja nyt olen jo niin katkera että vihaan naisia. Läheisiä ja joku kaverikin jo kuollut. Koko maailma on mennyt suoraan sanoen ihan päin persettä. Kai kohta tapan itseni kun ei huvita enää mikää.

        Ätmi34v


      • Anonyymi

        Vastaan itselleni. Tämä summaa ja nivoo elämän positiivisella mielellä yhteen :). https://www.youtube.com/watch?v=TbOnlVYx3Bo. Yhä odotan sitä että mikään p*ska ei tuntuisi enää missään. Jos siihen pystyy niin on saavuttanut elämässään God-moden 🛐. Mikään ei voi tällöin enää painaa ihmistä alaspäin, kun sellaista vastaan on tullut immuuniksi 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, homma ja nyt olen jo niin katkera että vihaan naisia. Läheisiä ja joku kaverikin jo kuollut. Koko maailma on mennyt suoraan sanoen ihan päin persettä. Kai kohta tapan itseni kun ei huvita enää mikää.

        Ätmi34v

        Loppujen lopuksi kaikki on turhaa varsikin kaikki se aika, joka on uhrattu, siis huom. uhrattu työn tekemiseen, joku voi huijata sinulta rahat, jotka olet työn tekemisen vaivasta saanut, on sellaisiakin ihmisiä olemassa.
        Puheissa kehutaan työtä tekeviä ahkeriksi, mutta kun kuolla kupsahdat, niin mitään hyötyä ei sinulle jää, vaikka olisit tehnyt töitä 18 tuntia päivässä, olet vaan menettänyt arvokkaimman osan elämästäsi eli omaa aikaa, jota olisit voinut käyttää omiin juttuihin, mutta työ sen kaiken vei.


    • Anonyymi

      Joo menee.

      mustasusi
      Mikkojuhan
      33-vuotias

    • Anonyymi

      Sinänsä kurja tilanne että itsellä on omaisuutta mutta en ole sellainen mies josta naiset kiinnostuu tai jos kiinnoisi niin pelkästään rahan takia eikä sekään ole hyvä asia.

      T: Ätmi34

    • Anonyymi

      Maksullisiin voisin tietysti mennä mutta jotenkin luulen ettei sekään tekisi hyvää psyykelle kun tietää ettei saa kuin rahalla. Kaupan päälle sais mahdollisesti tippurin ja kupan.

    • Anonyymi

      Itsellä lisäksi näitä henkisiä rajoitteita on vaikka muille jakaa.

    • Anonyymi

      "Pitänee yrittää juoda itsensä tarpeeksi tyhmäksi, jotta tämä olemassaolon dilemma helpottaisi."

      Pitäis varmaan kokeilla kovia huumeita niin hyvällä tuurilla vois vaikka henki lähteä kerrasta.

      Ätmi34

      • Anonyymi

        Tosin mun tuurilla joutuisin vain johonki psykoosiin tai jotain muuta paskaa.

        Ätmi34


    • No jos ei toi maailmanlopun asenne muutu ja ite asioille mitään tee niin ei varmasti mitään tapahdu naisrintamallakaan. Positiivinen elämänasenne, itseluottamus ja itsensä hyväksyminen ja terve itsensä rskastaminen, toisten oikein ja hyvin kohteleminen, hyvät käytöstavat ja kohteliaisuus siinä on asioita jotka ainakin mulle ratkaisun toi tilanteeseen ja kyllä se on ihan kenelle muullekin tahansa mahdollista. Paljon voimia ja tsemppiä yritykseen jos päätätte yrittää. Onnistumisessa tietysti voi hetki mennä eikä kaikki aina varmasti käy yhtä nopeasti kuin itellä mutta on ainakin mahdollisuus onnistua.🙂.

      • Maailman loppu on mun mielestä mielenkiintoinen. Ja aika lailla on suomikin jo lopussa, ainakin siihen mitä ite olen nähnyt kun olen kierrellyt. kun työpaikat on kiinni, eikä tulevaisuutta enää ole.


      • Anonyymi

        No eipä ole paljoa tai siis yhtään auttanut aiemmin myönteisempi elämän asenne tai kohtelias käyttäytyminen naisen saamisessa. Siis silloin kun en ollut vielä näin katkera ja kyyninen. Lopulta kuitenkin käy näin kun pettyy kerta toisensa jälkeen ja on tarpeeksi kauan yksin. Mitähän naisetkaan tällaisesta olotilasta muka ymmärtää. No ei tunnu kaikki miehetkään ymmärtävän.

        Atm34


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole paljoa tai siis yhtään auttanut aiemmin myönteisempi elämän asenne tai kohtelias käyttäytyminen naisen saamisessa. Siis silloin kun en ollut vielä näin katkera ja kyyninen. Lopulta kuitenkin käy näin kun pettyy kerta toisensa jälkeen ja on tarpeeksi kauan yksin. Mitähän naisetkaan tällaisesta olotilasta muka ymmärtää. No ei tunnu kaikki miehetkään ymmärtävän.

        Atm34

        Eihän se mikään 100% varma takuu ole mutta ilman niitä asioita ei ainakaan ole yhtään minkäänlaista mahdollisuutta edes. Ja on niitä todella yksinäisiä ja parisuhdetta ja toista ihmistä epätoivoisesti kaipaavia naisiakin aivan samalla tavalla kuin miehiäkin ei se yksin jääminen syystä tai toisesta ole mikään vain ja ainoastaan pelkkien miesten erityiskohtalo. Se on aivan yksilöstä kiinni ja siitä miten hänen elämänsä on sattunut menemään eikä sukupuolella ole tässä(kään) asiassa yhtään mitään merkitystä. Ja kokemusta on myös itelläkin ihan tarpeeksi ja jossain vaiheessa olinkin jo lähes luopunut toivosta enää ketään löytää mutta sitten tajusin että näin ei ainakaan ole yhtään mitään mahdollisuuksia jos en asialle ihan itse jotain tee ja lupasin itselleni että ainakin teen aivan kaikkeni että voisi olla edes mahdollisuus löytää onni ja rakkaus ja ettei tarvi jälkikäteen katua että miksi en asialle mitään tehnyt ja edes yrittänyt. Se oli nimenomaan se muutos mikä sitten itelle tulosta toi ja vielä niin nopeasti etten olisi ikinä uskonut mahdolliseksi. Kaikkien kohdallahan ei tietenkään välttämättä niin onnellisesti käy mutta kuten sanottua muuten se kohtalo kyllä aivan varmasti on sinetöity ja siitä valittaminen on aika turhaa jos ei edes ole yrittänyt mitään muuttaa ja antanut itselleen edes sitä mahdollisuutta onnistua. Ja mikä on kaikista turhinta ja lisäksi mun omasta mielestä väärinkin on muiden syyttäminen asiasta koska eihän se nyt millään tapaa muiden vika ole. Paljon voimia ja onnea sulle kyllä se onni ja rakkaus on mahdollista sunkin elämääsi löytää ja saada vaikka todella vaikealta ja pahalta nyt tuntuukin.✌️🤙🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Eihän se mikään 100% varma takuu ole mutta ilman niitä asioita ei ainakaan ole yhtään minkäänlaista mahdollisuutta edes. Ja on niitä todella yksinäisiä ja parisuhdetta ja toista ihmistä epätoivoisesti kaipaavia naisiakin aivan samalla tavalla kuin miehiäkin ei se yksin jääminen syystä tai toisesta ole mikään vain ja ainoastaan pelkkien miesten erityiskohtalo. Se on aivan yksilöstä kiinni ja siitä miten hänen elämänsä on sattunut menemään eikä sukupuolella ole tässä(kään) asiassa yhtään mitään merkitystä. Ja kokemusta on myös itelläkin ihan tarpeeksi ja jossain vaiheessa olinkin jo lähes luopunut toivosta enää ketään löytää mutta sitten tajusin että näin ei ainakaan ole yhtään mitään mahdollisuuksia jos en asialle ihan itse jotain tee ja lupasin itselleni että ainakin teen aivan kaikkeni että voisi olla edes mahdollisuus löytää onni ja rakkaus ja ettei tarvi jälkikäteen katua että miksi en asialle mitään tehnyt ja edes yrittänyt. Se oli nimenomaan se muutos mikä sitten itelle tulosta toi ja vielä niin nopeasti etten olisi ikinä uskonut mahdolliseksi. Kaikkien kohdallahan ei tietenkään välttämättä niin onnellisesti käy mutta kuten sanottua muuten se kohtalo kyllä aivan varmasti on sinetöity ja siitä valittaminen on aika turhaa jos ei edes ole yrittänyt mitään muuttaa ja antanut itselleen edes sitä mahdollisuutta onnistua. Ja mikä on kaikista turhinta ja lisäksi mun omasta mielestä väärinkin on muiden syyttäminen asiasta koska eihän se nyt millään tapaa muiden vika ole. Paljon voimia ja onnea sulle kyllä se onni ja rakkaus on mahdollista sunkin elämääsi löytää ja saada vaikka todella vaikealta ja pahalta nyt tuntuukin.✌️🤙🙂.

        Teidän ätmien kannattaisi järjestäytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän ätmien kannattaisi järjestäytyä.

        Ätmit voi kyllä järjestäytyä ihan rauhassa mun puolesta ja mene ihmeessä mukaan kaltaistes kanssa mutta muahan asia ei kosketa millään tavalla.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Eihän se mikään 100% varma takuu ole mutta ilman niitä asioita ei ainakaan ole yhtään minkäänlaista mahdollisuutta edes. Ja on niitä todella yksinäisiä ja parisuhdetta ja toista ihmistä epätoivoisesti kaipaavia naisiakin aivan samalla tavalla kuin miehiäkin ei se yksin jääminen syystä tai toisesta ole mikään vain ja ainoastaan pelkkien miesten erityiskohtalo. Se on aivan yksilöstä kiinni ja siitä miten hänen elämänsä on sattunut menemään eikä sukupuolella ole tässä(kään) asiassa yhtään mitään merkitystä. Ja kokemusta on myös itelläkin ihan tarpeeksi ja jossain vaiheessa olinkin jo lähes luopunut toivosta enää ketään löytää mutta sitten tajusin että näin ei ainakaan ole yhtään mitään mahdollisuuksia jos en asialle ihan itse jotain tee ja lupasin itselleni että ainakin teen aivan kaikkeni että voisi olla edes mahdollisuus löytää onni ja rakkaus ja ettei tarvi jälkikäteen katua että miksi en asialle mitään tehnyt ja edes yrittänyt. Se oli nimenomaan se muutos mikä sitten itelle tulosta toi ja vielä niin nopeasti etten olisi ikinä uskonut mahdolliseksi. Kaikkien kohdallahan ei tietenkään välttämättä niin onnellisesti käy mutta kuten sanottua muuten se kohtalo kyllä aivan varmasti on sinetöity ja siitä valittaminen on aika turhaa jos ei edes ole yrittänyt mitään muuttaa ja antanut itselleen edes sitä mahdollisuutta onnistua. Ja mikä on kaikista turhinta ja lisäksi mun omasta mielestä väärinkin on muiden syyttäminen asiasta koska eihän se nyt millään tapaa muiden vika ole. Paljon voimia ja onnea sulle kyllä se onni ja rakkaus on mahdollista sunkin elämääsi löytää ja saada vaikka todella vaikealta ja pahalta nyt tuntuukin.✌️🤙🙂.

        No naisten nyt ei yleensä tarvi olla yksin. Riittää kun menee baariin niin on miehiä jonoksi asti. Naiset ei tiedä mitään meidän epäsuosittujen miesten elämän vaikeudesta. No itsellä meni jo fyysinenkin terveys mielenterveyden lisäksi että eiköhän tämä ollut tässä.

        Atm34


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ätmit voi kyllä järjestäytyä ihan rauhassa mun puolesta ja mene ihmeessä mukaan kaltaistes kanssa mutta muahan asia ei kosketa millään tavalla.😄.

        Miksi ätmi puolestelee naisia ja väittää että naisille ei muka parisuhteen ja seksinsaaminen olisi ainakin 100 kertaa helpompaa kuin miehille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No naisten nyt ei yleensä tarvi olla yksin. Riittää kun menee baariin niin on miehiä jonoksi asti. Naiset ei tiedä mitään meidän epäsuosittujen miesten elämän vaikeudesta. No itsellä meni jo fyysinenkin terveys mielenterveyden lisäksi että eiköhän tämä ollut tässä.

        Atm34

        Päätin sinun ikäisenäsi olla loppuelämäni yksin, koska siitä miesjonosta ei vain löytynyt sellaista miestä joka olisi edes inhimillisesti kohdellut. Ei auttanut vaikka kuinka koitti valita sen kiltin ja kunnollisen välittämättä esimerkiksi siitä oliko mies ylipainoinen tai vähävarainen. Ei jaksa. Mutta ihan hyvä on näin yksinkin.
        -ytn


      • Anonyymi kirjoitti:

        No naisten nyt ei yleensä tarvi olla yksin. Riittää kun menee baariin niin on miehiä jonoksi asti. Naiset ei tiedä mitään meidän epäsuosittujen miesten elämän vaikeudesta. No itsellä meni jo fyysinenkin terveys mielenterveyden lisäksi että eiköhän tämä ollut tässä.

        Atm34

        Tuo voi pitää joidenkin naisten kohdalla paikkansa kuten joidenkin miestenkin mutta ei läheskään kaikkien ja kuten sanottua aivan täsmälleen samanlaisessa tilanteessa olevia naisiakin on yhtälailla kuin miehiäkin. Joidenkin miesten oma katkeruus ja naisten syyttäminen vaan estää näkemästä sitä että naisiakin on ketkä kärsii aivan samalla tavalla samoista asioista ja kohtaavat samat vaikeudet elämässään. Joidenkin miehien on aivan turhaa yrittää uhriutua ja väittää että naisilla olisi pelkän sukupuolensa vuoksi jotenkin helpompaa kun se ei niin ole.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ätmi puolestelee naisia ja väittää että naisille ei muka parisuhteen ja seksinsaaminen olisi ainakin 100 kertaa helpompaa kuin miehille?

        Ätmeistä en tiedä mutta mä teen niin koska se nyt vaan yksinkertaisesti on totta ettei miehet ja naiset eroa tässä asiassa yhtään mitenkään vaikka jotkut huonon itsetunnon ja minä kuvan omaavat miehet näin kovasti yrittää uskotella. Ehkä se sitten heidän oloaan jotenkin mukamas helpottaa.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päätin sinun ikäisenäsi olla loppuelämäni yksin, koska siitä miesjonosta ei vain löytynyt sellaista miestä joka olisi edes inhimillisesti kohdellut. Ei auttanut vaikka kuinka koitti valita sen kiltin ja kunnollisen välittämättä esimerkiksi siitä oliko mies ylipainoinen tai vähävarainen. Ei jaksa. Mutta ihan hyvä on näin yksinkin.
        -ytn

        Ikävää että oot joutunut noin kokemaan ja tuollaisen ratkaisun tekemään vaikka ilmeisesti ihan tyytyväinen näinkin elämääsi oot. Mä kyllä uskon että myös sun olisi mahdollista onni ja rakkaus myös sen oikean miehen muodossa löytää mutta itsehän sä päätökset elämästäsi teet että kaipaatko kumppania niin että tahtoisit yrittää jos joku vastaan sattuu tulemaan.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päätin sinun ikäisenäsi olla loppuelämäni yksin, koska siitä miesjonosta ei vain löytynyt sellaista miestä joka olisi edes inhimillisesti kohdellut. Ei auttanut vaikka kuinka koitti valita sen kiltin ja kunnollisen välittämättä esimerkiksi siitä oliko mies ylipainoinen tai vähävarainen. Ei jaksa. Mutta ihan hyvä on näin yksinkin.
        -ytn

        Jotenkin tulee sina hieman surullinen olo kun kuulee että ihmiset niin naiset kuin miehetkin tuollaiseen ratkaisuun on päätyneet.🙂.


    • Anonyymi

      Mies tapaa naisia baarissa kun juodaan viinaa. Silloin kesää ei tarvii yksin viettää vaan kyllä mies naisen baarista löytää. Sanoin teille jo talvella että menkää baariin juodaan viinaa ja tutustumaan naisiin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Olis se pitänyt arvata että sinäkin taas tänne tulet trollaamaan viinan juonnista. Ihan niinku en olisi käynyt baareissa ja viinaa juonut tarpeeksi. Joka kerta kuitenkin lähtenyt sieltä yksin kotiin ja kamala krapula seuraavana päivänä. Ei kiitos enää.

        Atm34


    • Anonyymi

      Pitkäaikais "ATMeyden" seurauksena minusta tuli a-seksuaali.
      Olenko siis enää edes sinkku.
      Jos tilastollinen lähtökohta on parisuhde, niin varmaan. Mutta sosiaalisdynaamisesti, not.

    • Anonyymi

      Sinäkö jaat niitä henkiä kuin kenkiä?

    • Mikä vika runkkaamisessa on. ja mitä se masennukseen liittyy. Päin vastoin, sillon masentuu jos ei runkata saa.

      • Anonyymi

        No kyllähän se masentaa jos on pakko runkata vuosikaudet kun toiset harrastaa ihan oikeaa seksiä.

        Atm34


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän se masentaa jos on pakko runkata vuosikaudet kun toiset harrastaa ihan oikeaa seksiä.

        Atm34

        Seksin harrastaminen vähenee yleistikin vuosi vuodelta. Mä oon jo niin vanha äijä, että oli aikoinaan jotenkin poikkeeva, kun en ollu seksiä harrastanu. Mutta nykyään se on ihan normi ja me ollaan japani tiellä. Ainoo että siitä seuraa matala syntyvyys joka vähän huolettaa. Mun mielestä runkkaaminen on oikeeta seksiä, enkä ymmärrä mikä siinä pari seksissä sitten vois niin ihanan ihmeellistä olla.


    • Anonyymi

      Ei mene, olen mökillä koko kesän. Lähden karibian risteilylle heinäkuun alussa vihdoin jota olen koko korona ajan odottanut että pääsen. Mökillä olen tehnyt pihaa valmiiksi nytten 2 viikkoa ettei tarvii sitten tehdä enää ja voi lähtee reissuun.

      • Se on varmaan hieno risteily. Mäkin menisin mutten tiedä miten sinne pääsee. Kun tuskin se mistään turusta asti sinne ajaa. Meetkö sä sillä lemmenlaivalla. Kovasti ne täällä väittää että se oikeesti kuvattiin siellä laivalla, mutta mä en edelleenkän usko.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Se on varmaan hieno risteily. Mäkin menisin mutten tiedä miten sinne pääsee. Kun tuskin se mistään turusta asti sinne ajaa. Meetkö sä sillä lemmenlaivalla. Kovasti ne täällä väittää että se oikeesti kuvattiin siellä laivalla, mutta mä en edelleenkän usko.

        Menen allure of the seas aluksella. Se lähtee galvestonista texasista . Sinne pitää lentää tietenkin helsinkin ja saksan kautta


    • Anonyymi

      Valitettavasti.

      T. Pullea Kaveripoika

    • Anonyymi

      Naisille pitää puhua siellä baarissa. Ei auta jos juot vaan viinaa yksinään jossain nurkassa. Mene juttelee naisille kuten oikeat ja rohkeat miehet. Pitää itse tehdä aloite koska muuten ei naisiin tutustu.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        En mä uskalla kun olen kännissäkin yhtä ujo kuin selvinpäin. Miksi siis pilata tarveyttään viinalla kun ei se auta naisen saamisessa. Eikä ne naiset mun aloitteita kaipaa, se on kyllä jo tullut nähtyä.

        Atm34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä uskalla kun olen kännissäkin yhtä ujo kuin selvinpäin. Miksi siis pilata tarveyttään viinalla kun ei se auta naisen saamisessa. Eikä ne naiset mun aloitteita kaipaa, se on kyllä jo tullut nähtyä.

        Atm34

        En siis kelpaa edes Lähikapakan pahimmille spurgu ämmille.

        Atm34


      • Anonyymi kirjoitti:

        En siis kelpaa edes Lähikapakan pahimmille spurgu ämmille.

        Atm34

        Usko jo, että se entis ajan kokematon outo on nykyajan normi.


    • Anonyymi

      Hae viisautta Redditin r/theredpill-palstalta. Lue sieltä kaikki tieto niin tiedät miten naiset käyttäytyvät ja miten pääset sellaista ähkimään.

      Lyhyt versio: mene salille ja treenaa itsellesi kuntoon pituus, leuka ja ulkonäkö. Naisilla on velvollisuus antaa seksiä tappajaleukaisille salitreenatuille alfa chadeille.

    • No jos teidän mielestä maailman paras asia on huono asia, niin sitten on valkonenkin musta ja kesä talvi. ettei me enää voida puhua mistään.

    • Anonyymi

      Soita Mika Mornigille ja kysy.

      • Anonyymi

        Mika Morning joku kuuluisa naistentappaja.


    • Anonyymi

      Onnenksi on netti. Miten me pulloharteiset heikolahjaiset olmit muuten. Ja toisten samanmoisten vertaistuki. Laumassa nollakin on ykkönen.

      • Anonyymi

        Olet väärässä. Edes kertotaulu ei mennyt koulussa päähän. Nolla on aina nolla. Sata kertaa nolla on nolla. Nollina pysytte vaikka teitä olisi miljoona. Sori, mutta niin se menee.


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017867022dv

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2297
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      223
      1843
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1260
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1152
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1073
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      32
      1052
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      56
      979
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      902
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      886
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      840
    Aihe