Ostitko auton itsellesi vai tehdäksesi vaikutuksen toisiin?

Anonyymi-ap

Kiinnostaa sinkkujen ja … kaikkien valinnat, millä perusteella teet valinnan autostasi?

Tuolla oli esillä, vanha fraasi, ettei saa pillua halvalla autolla.
KUKA NIITÄ KULISSEJA OIKEIN TARVITSEE?

15

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakettiautolla voi viedä paketteja ja tiirailla naisia ylhäältäpäin. Jos on nosturi voi lähteä nostelemaan.

    • Anonyymi

      Auto on pelkästään siirtymistä varten. Taloudellinen hintansa ja kulutuksensa puolesta ja se ettei jätä tielle. Tarvekartoitus on tärkeä, pitääkö ajaa pitkiä matkoja, pitääkö kuljettaa tavaraa ja sen sellaista. Mitään muuta perusteita ei ole.

    • Ostin ja ostan jatkossakin autoni käytännöllisyys edellä. Ainoa asia missä fiilikset saavat vaikutusvaltaa lopullisen auton osalta on sen väri ja vain sen korin väri.

    • Anonyymi

      Ihan itselleni ja omiin tarpeisiini ja oman makuni mukaan olen autoni hankkinut.

    • Anonyymi

      En, vaan päästäkseni kulkemaan paikasta toiseen. Muun muassa opiskelemaan ja töihin.

      Ostan autoni aina oman makuni mukaan, mietin käyttötarpeeni ja palveleeko auto minua ja koska ostan käytettyjä autoja, tutkin auton perusteellisesti myös huoltokirjan, että auton kelpaako mulle. Maksanko hinnan vai etsinkö toisen auton, paremman.

      ❄️

    • Auton pitää olla esteettinen. Minä pukeudun autoon ja se on osa minua.
      Se, että kiihottuuko naiset autostani tai tunteeko köyhät kateutta, on minulle samantekevää.

      Auto on esine muiden esteettisten esineiden rinnalla.

    • Joo pakettiauto tai farmari ois kätevä, mutta hel****n rumia. Että siks mulla on sedani. Ja väri pitää olla mikä tahansa muu kun se perus musta tai valkonen. Sumuvalot on tärkeet, mutta ei siks että niitä tarvis, mutta ne paikat siinä puskurissa on niin v***n rumia, ja se kytkimen paikka siinä kojelaudassa, jota ei ole, mutta aina vahingossa sitä nyplää. Mä ostin ton auton hyvään aikaan. Sai neljällä kympillä hyvän auton. Mua ärsuttaa ihmiset kun ne ei osta kunnon autoja. Siis ymmärrän jos on kymmenen kakaraa, ettei oo varaa, mutta sinkku miehen ei pidä tyytyä alle neljän kympin autoon. Ei niitä rahoja sinne hautaan mukaan saa. Nää paremmata autot on v***n hyviä ajaa, eikä ne kitise ja vikise. Just lainasin ihan uutta rellua, niin tärisi kun helikopteri ja koko ajan tuntu, että lentoonko tässä lähetään.

    • Minulle valikoitui auto, joka oli budjettiin sopiva, pienemmän perheluokan auto, jossa on miellyttävä ajotuntuma, riittävä kiihtyvyys ja joka "tuntuu näppeihin sopivalta". Sisätilojen oli oltava riittävät. Lisävarusteista en niin piittaa. Nykyautoissa on jo karvalakkimalleissa aivan liikaa kaikkea, joten yhdestäkään lisävarusteista en maksanut extraa. Paitsi talvirenkaista, otin Hakkapeliitat.

      Muiden mielipiteillä ei ole merkitystä. Ostan auton omiin tarpeisiini enkä kysellyt muiden mielipiteitä autoa ostaessani.

    • Anonyymi

      Itselle kun yksin asun, yhtäkään naista ei skoda octavia kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei ehdi ajamaan töitä paljon. Autot seisoo.

    • Anonyymi

      Järki seisoo

    • Anonyymi

      Kaikki seisoo

    • Anonyymi

      Mä ostan ainkin auton yleensä sen mukaan mikä on käyttötarkoitus mua kiinnosta saako auton avulla pillua vai ei tähän ikään vaan jo nuo jenkit on sellasia mukavia ajettavia kun ei ole kiire minneen

    • Anonyymi

      Ostin itselleni. Halusin ostaa juuri sellaisen kuin itse halusin, en käytännöllistä mummoautoa joilla exäni halusi minun ajelevan ja jotka tielle levisivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2297
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      223
      1843
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1260
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1152
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1073
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      32
      1052
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      56
      979
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      902
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      886
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      840
    Aihe