Jos olet rekattu, kirjoitatko koskaan anonyyminä? Jos, missä tilanteessa? Oletko huomannut silloin jotenkin erilaista suhtautumista muilta kirjoittajilta, rekatuilta tai rekkaamattomilta?
Haluaisitko mennä koskaan palsta-miittiin? Jos, tapaisitko mieluummin useita kirjoittajia vai vain yhden kerrallaan? Kumpia mieluummin tapaisit, omaa sukupuolta vai vastakkaista sukupuolta?
Jos olet varattu, mikä suhtautuminen puolisollasi on palstailuun ja muihin kirjoittajiin? Miten hän suhtautuisi tapaamisajatukseen?
Jos olet sinkku, millä mielellä menisit tapaamiseen vastakkaisen /itseäsi kiinnostavan sukupuolen edustajan kanssa? Pitäisitkö niitä treffeinä vai kaveritapaamisena?
Voisitko mennä tapaamiseen anonyymin kanssa, jos sopisitko tapaamisesta sähköpostin välityksellä?
Haluaisitko, että tapaamisenne tulisi etukäteen tai jälkikäteen ilmi palstalla?
Kiitos vastauksistanne.
Keskusteletko mieluummin anonyymin vai rekatun kanssa?
40
485
Vastaukset
- Anonyymi
Mjaa
Toisinaan toivon, että nämä kuuluisat ”kirjoittajat” ymmärtäisivät sen että näiden rekisteröityneiden ja näin jättämättä tehneiden välillä ei ole eroa.
Elät harhassa. Palaa maanpinnalle.
(hihitystä) - Anonyymi
Hah. Hauskaa😁
- Anonyymi
Anonyyminä on parasta. Saa olla mitä on eikä mielistellä yhtään ketään suuntaan sataan. Olla mukamas olevinaan parempi ja järkevämpi kun rekkautui. Säännöstellä sanomisiaan muita miellyttääkseen tai järkevämmältä näyttääkseen. Samaa kakkaa kuitenkin olette,vaan vähän hienommassa ns . kääreessä 😁💩
.
- Anonyymi
Ostaisin myös näkkileipää, vaikka sitä ei kysytty.
- Anonyymi
Muumina uskaltaa olla oma itsensä ja revitellä revaa ätmeille ja kuunnella kuinka ne uikuttaa.🧟♀️
- Anonyymi
"Jos olet rekattu, kirjoitatko koskaan anonyyminä? Jos, missä tilanteessa? Oletko huomannut silloin jotenkin erilaista suhtautumista muilta kirjoittajilta, rekatuilta tai rekkaamattomilta?"
Olen anonyymi ja keskustelen mieluiten muiden anonyymien kanssa. Rekatut ovet enimmäkseen jauhopäitä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
"Haluaisitko mennä koskaan palsta-miittiin? Jos, tapaisitko mieluummin useita kirjoittajia vai vain yhden kerrallaan? Kumpia mieluummin tapaisit, omaa sukupuolta vai vastakkaista sukupuolta?"
En.
"Jos olet varattu, mikä suhtautuminen puolisollasi on palstailuun ja muihin kirjoittajiin? Miten hän suhtautuisi tapaamisajatukseen?"
Nauraa mun mukana mun jutuille palstalla.
Ei varmaan pitäisi niin kuin en minäkään, jos kyseessä olisi mahdollisesti mielenkiintoinen vastakkaisen sukupuolen edustaja.
Jos olet sinkku, millä mielellä menisit tapaamiseen vastakkaisen /itseäsi kiinnostavan sukupuolen edustajan kanssa? Pitäisitkö niitä treffeinä vai kaveritapaamisena?
"Voisitko mennä tapaamiseen anonyymin kanssa, jos sopisitko tapaamisesta sähköpostin välityksellä?"
Voisin, muttei edelleenkään kiinnosta tavata ainuttakaan palstalaista tietoisesti.
"Haluaisitko, että tapaamisenne tulisi etukäteen tai jälkikäteen ilmi palstalla?"
Jos näin sattuisi tapahtumaan, että julistaisi mahdollista tapaamistamme palstalla, se jäisi viimeiseksi tapaamiseksi. Olen edelleen hyvin yksityinen ihminen. Aloituksia oon joskus tehnyt anonyyminä. Ja ei mulla oo väliä onko keskustelukaveri rekattu vai ei, eikä vaikuta sekään oonko itse ollut anonyymi tai rekattu. Lähestyn asioita itsenäni kuten ne ymmärrän, anonyymi tai rekattu.
Haluaisitko mennä koskaan palsta-miittiin?
- En nyt koe tarvetta.
Jos, tapaisitko mieluummin useita kirjoittajia vai vain yhden kerrallaan?
- Yhden mielummin.
Kumpia mieluummin tapaisit, omaa sukupuolta vai vastakkaista sukupuolta?
- Ei väliä.
Jos olet varattu, mikä suhtautuminen puolisollasi on palstailuun ja muihin kirjoittajiin?
- Ei tunnu kiinnostavan.
Miten hän suhtautuisi tapaamisajatukseen?
- Ehkä vähän ihmetellen miksi.- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Haluaisitko mennä koskaan palsta-miittiin?
- En nyt koe tarvetta.
Jos, tapaisitko mieluummin useita kirjoittajia vai vain yhden kerrallaan?
- Yhden mielummin.
Kumpia mieluummin tapaisit, omaa sukupuolta vai vastakkaista sukupuolta?
- Ei väliä.
Jos olet varattu, mikä suhtautuminen puolisollasi on palstailuun ja muihin kirjoittajiin?
- Ei tunnu kiinnostavan.
Miten hän suhtautuisi tapaamisajatukseen?
- Ehkä vähän ihmetellen miksi.EI MINULLA OLE PASIN KANSSA MITAAN YHTEYTTA NYT EIKA TULE MUISTA SE JO.
- Anonyymi
Ei niin väliä, mutta toki on huomannut että joidenkin rekisteröityneiden juttuja lueskelee ihan mielellään :D
En usko, että haluaisin mennä, kun ei ole oikein käsitystä minkälaista porukkaa siellä on ja toisaalta muista syistä joita en nyt tässä mainitse... :D Jos nyt kuitenkin jostain kumman syystä menisin tapaamiseen jonkun kanssa, niin ehdottomasti ensin vain kaverimielellä. - Anonyymi
Minulle on ihan sama keskustelenko rekatun vai rekkaamattoman kanssa. Itse en ole koskaan ollut rekisteröitynyt, enkä tule tänne koskaan rekisteröitymään.
Tuskin lähtisin palstamiittiin. En vaan näe sellaisessa mitään iloa itselleni. Ei täällä muutenkaan juuri tule vastaan kirjoittajia, joiden kanssa kokisin olevani niin samalla aaltopituudella, että hluaisin heitä livenä tuntea. Jos nyt jostakin syystä tulisi tarjolle sellainen miittiehdotus, että kiinnostuisin, niin useita ihmisiä kerrallaan, sukupuolella ei ole väliä.
Sellainen ihminen, josta voisin olla kiinnostunut, ei kokisi jotain keskustelupalstaa ja siellä kirjoittelevia ihmisiä uhkaksi. En pitäisi tapaamista kenenkään tämän tyyppisellä palstalla tapaamani ihmisen kanssa treffeinä. Tämä ei vain ole minulle paikka, jota ajattelisin noin ja jossa kiinnostuisin kenestäkään siinä mielessä.
Voisin aivan hyvin tavata ihmisen, jonka kanssa olen keskutellut anonyyminä. Ei mikään missään nettialustalla kuitenkaan takaa varmuudella, että ihminen olisi mitä sanoisi ja kuka sanoisi. En koskaan sopisi tapaamista sp:n kautta. Se ei ole sellainen viestintämuoto, jota käytän mihinkään työn ja muiden virallisten yhteyksien ulkopuolella. Discord tmv. ovat paikkoja, joissa voin tällaisia sopia.
Se nyt on ihan sama kuka tietää mitä tietää, kaikki kuitenkin kuvittelevat omiaan. Kun ihmiset keskustelevat rekatun kanssa, heillä on jo valmiina asenne häntä kohtaan. Anonyyminä saan kysymykseeni puhtaampia palautteita.
Joissakin ketjuissa on niin idioottimainen meno, että siellä on parempi kirjoitella muumina.
(En kuitenkaan ole vastuussa kaikesta paskasta mitä palstalta löytyy)15:10:50 tässä ketjussa
"Ostaisin myös näkkileipää, vaikka sitä ei kysytty."
on minun kirjoittama muumipieru.
En kirjoita koskaan muumina, oma kunniakäsitykseni ei anna myöten sille.
Haluaisin mennä ja menenkin. Aivan se ja sama on kyseessä pieni vai iso miitti, eikä sukupuolilla ole merkitystä, toki arvostan naiskauneutta mieskauneutta enemmän, syntymässä saatu geneettinen aivovamma.
En ole varattu, mutta exäni ovat suhtautuneet asiallisesti palstaperseilyyni ja tapaamisiinkin. Ainakin tähän mennessä...
Menen aina vain tapaamaan uuden ihmisen, itse tapaaminen sitten näyttää mihin suuntaan asiat liikkuvat.
Voisin mennä ja olen mennytkin muumien kanssa tapaamaan, meilillä tuli hoidettua alkukeskustelut, loppumetrit WA:lla.
Ei ole niin väliä tuleeko tapaaminen esiin vai ei ja vielä vähemmän sillä tuleeko se ilmi ennen vai jälkeen.Niin ja vastaus otsikkoon kun se unohtui. Ihan sama kenen kanssa keskustelen jos juttu luistaa.
- Anonyymi
Esim. Nyt Moktar olisi tapaamislistani kärjessä ja kenties jos molemmille soppii niin voisimme käydä puistossa vähän polttelemassa ja juomassa jne ja juteltaisiin kaikkea, ehkä käytäs telineillä kattoo kuka vetää enempi leukoja.
- Anonyymi
Kumpikin tapa on käytössä viitseliäisyydestä riippuen /välinpitämättömyys . Rekattuna on yhtä huru-ukko kuin muutkin , se ei ole takuu tai tae tasosta .
- Anonyymi
sinun kanssasi haluaisin kyllä olla joten anna minulle jo anteeksi holmuilijani
"Jos olet varattu, mikä suhtautuminen puolisollasi on palstailuun ja muihin kirjoittajiin? "
Kysyin häneltä haluaako hän lukea mitä olen kirjoittanut? Ei halunnut. Hänen mielestä mun jutut on yksityisasia, eikä hän halua urkkia niitä.
Kumma tyyppi.Vahingossa on tullut anonyyminä vastattua. En ole huomannut mitään eroa.
Palsta miitti ei ehkä ole ihan mun juttu. Ennemmin tapaan yhden henkilön kerralla. Ryhmässä olen hyvinkin ujo. Sukupuolella ei väliä.
Sinkku olen ja ihan kaveritapaamisella aloitan :D sähköpostin välityksellä, kun olis vähän vaihdettu ajatuksia voisin jopa tavata joskus anonyyminkin.
Eikai sillä, niin väliä. Onhan täällä muutkin rekatut nähneet toisiaan livenä. :)Rekatun
- Anonyymi
Muumina on hyvä olla, ei rasitu mieli, ei polla
- Anonyymi
Trollikka ei taatusti näytä naamaansa. Jos Turussa olis miitti, voisin vietellä periksen, ja syödä atm32:n kalakukkoa. (Kalat itse kalastettu omalla venellä toim. huom.)
- Anonyymi
Jos olet rekattu, kirjoitatko koskaan anonyyminä? Jos, missä tilanteessa? Oletko huomannut silloin jotenkin erilaista suhtautumista muilta kirjoittajilta, rekatuilta tai rekkaamattomilta?
//En kirjoittanut rekattuna anona enkä nykyäänkään, kuittaan kirjoitukseni
Haluaisitko mennä koskaan palsta-miittiin? Jos, tapaisitko mieluummin useita kirjoittajia vai vain yhden kerrallaan? Kumpia mieluummin tapaisit, omaa sukupuolta vai vastakkaista sukupuolta?
//Enpä oikeastaan tunne mitään tarvetta semmoiseen. Jos valita pitäisi noista yhden ja vastakkaisen vastaan
Jos olet varattu, mikä suhtautuminen puolisollasi on palstailuun ja muihin kirjoittajiin? Miten hän suhtautuisi tapaamisajatukseen?
// Jos olisin tuskinpa tuo häntä hirveästi kiinnostaisi, paitsi jos em. yhden ja vastakkaisen sukupuolen edustajaa menisi tapaamaan voisihan se kilahtaakin, ei voi tietää
// Kaveritapaamisena tottakai lähtökohtaisesti mutta odotus saattaisi olla että tilanne mahdollisesti muuttuu
Voisitko mennä tapaamiseen anonyymin kanssa, jos sopisitko tapaamisesta sähköpostin välityksellä?
//Joo jos lähettää etukäteen tarkat henkilötietonsa ja kuvansa jotta voin etukäteen googlailla kaikki taustat :D
// En tietenkään :)
Kiitos vastauksistanne.
// Eipä kestä
-harmiseikirj-- Anonyymi
Kyllä hän kirjoittaa muuminakin mutta ei hätää. Isi tahtoo aina hyvää lapsilleen.🤗 💋💩
Olen keskustellut sekä rekisteröityneiden että anonyymien kanssa. Joskus olen kirjoittanut myös anonyyminä, esim. silloin, jos mulla on mielessä joku oikein älyvapaa huumorijuttu, mutta en kehtaa laittaa sitä mun nimimerkillä.
-Kirjoitan nykyään aina rekattuna. En ole huomannut merkittävää eroa siinä, olenko ollut rekattuna vai rekkaamaton. Ainoa ero toistaiseksi on, että löydän helpommin keskustelut, joihin olen kommentoinut.
-Mikä jottei, mutta mieluiten pienessä porukassa ja niin että tietäisin jo etukäteen jotain tyypeistä, keitä miittiin tulee. Sukupuolella ei väliä.
- Menisin tapaamaan ihmisen, kaverina lähtökohtaisesti, jollei sitten muunlaista sutinaa olisi ollut ennen tapaamista.
- Ei se mahdottomuus olisi. Hieman kyllä haluan tietää ihmisestä ennen tapaamista.
- En koe tuoda tapaamisia sen erityisemmin ilmi palstalla. Enhän minä raportoi tänne muitakaan tapaamisiani ihmisten kanssa.- Anonyymi
Turinatiimin kanssa ei mielellään.
Olen liian laiska kirjoittamaan anonyyminä. Pitäisi jaksaa yrittää muistaa mihin on raapustanut jotakin ja sitten pitäisi kytätä että tuleeko vastauksia, jos meinaisi minkäänlaista keskustelua saada aikaiseksi.
Keskusteletko mieluummin anonyymin vai rekatun kanssa?
Varmaan riippuu aiheesta, mutta periaatteessa ei ole väliä. Joskus anonyymin kanssa pääsee syvemmälle keskusteluissa, kun rekatut saattavat pitää yllä tiettyä roolia muille mahdollisille lukijoille, eikä vastaus silloin ole täysin rehellinen.
Jos olet rekattu, kirjoitatko koskaan anonyyminä?
Jos, missä tilanteessa?
Kyllä, esim. saatan laittaa aloituksen kiinnostavasta aiheesta, mutta jos en itse ehdi osallistumaan kirjoitteluun, käyn vain lukaisemassa vastaukset jossain vaiheessa ja osallistun itse tarvittaessa keskusteluun, jos tuntuu siltä. Välillä myös vastailen aloituksiin anonyymina. Siinäkin vähän sama syy. Jos ei sinänsä ehdi tai jaksa keskustella niitä näitä, voin silti sanoa painavan sanani aiheeseen :P Ja myös siksi, että en kaikkiin kyselyihin halua vastata y.b:nä joka on vain suppea roolihahmo kirjoituspalstalla.
Oletko huomannut silloin jotenkin erilaista suhtautumista muilta kirjoittajilta, rekatuilta tai rekkaamattomilta?
Joo, olen huomannut, että kaikki rekatut eivät välttämättä edes vastaa anonyymille. Se joskus harmittaa, jos on oikein "sydänverellä" kirjoittanut vastauksen ja haluaisi mahdollisesti kuulla edes mielipiteen, oliko rekattu samaa vai eri mieltä. Tai toisaalta, jos rekattu vastaa, vastaakin aggressiivisesti tai vihaisesti, vaikka jos olisin kirjoittanut rekattuna, hän tuskin olisi tehnyt sitä. Se herättää kysymyksiä. En nyt muista tällaista lähiaikoina käyneen, mutta joskus joo. En muista kenen kanssa, joten turha sitä on kenenkään jäädä pohdiskelemaan.
Miksei, jos se ei vaatisi suurta vaivannäköä ja matkustusta ja rahankulua. Mieluummin useita kerralla. Olisi mukava, jos olisi molempia sukupuolia.
Hän tietää, että kirjoittelen toisinaan netin kirjoituspalstoilla, mutta häntä ei kiinnosta missä, koska hän ei ole koskaan itse ollut mitenkään kiinnostunut anonyymista kirjoittelusta eikä tajua, mikä idea siinä on. Ei hän tosin somessakaan ole kovin aktiivinen, vaikka facebookissa onkin. Sen hän kuitenkin ymmärtää, koska siellä on IRL-tuttuja.
Kyllä hän on minua pariin kirjoituspalstatapaamiseen tuonut. Toinen tapaaminen (naisen kanssa) ei tosin lopulta toteutunut, mutta eipä hän niistä jälkeenpäin ole mitään kysellyt. Epäkiinnostava aihe hänelle, kaiken kaikkiaan :D Eri asia, jos hän tuntisi tapaamani ihmisen.
Jos olisin sinkku (en ole) pitäisin silti niitä täysin kaveritapaamisena. Ei minusta treffejä voi olla, ennen kuin on tavannut ihmisen irl. Ymmärrän kyllä että nykyään tulevia seurustelukumppaneita tapaa myös netissä, mutta en usko että edes sinkkuna osaisin enää asennoitua siten, dinosaurus kun olen.
Se voisi olla kyllä hankalampaa ja pelottavampaa, koska silloin ei olisi mitään varmuutta ja "jälkeä", mistä ihmisen voisi tavoittaa jälkikäteen, jos anonyymi paljastuisikin vaikka rikolliseksi tms. Rekatuilla on tavallaan kuitenkin "sormenjälki" täällä.
Viimeksi elisaketun kanssa (ainoa palstatapaamiseni) ihan tahallaan hehkutettiin tapaamista etu- ja jälkikäteen, koska elisaketun sukupuolta ja kirjoittajapersoonaa niin kovasti haluttiin epäillä siihen aikaan. Nykyään varmaan riippuisi tilanteesta ja ihmisestä/ihmisistä joita tapaisin.
Kiitos gallupista, näitä on ollut liian vähän!Tulipa vielä mieleen, että palstamiitit muuttavat palstan enemmän facebookin kaltaiseksi. Miitin jälkeen kirjoitellaan osittain IRL-tuttujen kanssa, joista sen jälkeen yleensä jo tiedetään nimet, ammatit ja muut perustiedot, iän, ulkonäön, henkilökohtaisia asioitakin. Ja usein ollaan sitten jo fb-kavereitakin. Palsta on osittain "turha" keskinäiselle kommunikoinnille, koska on muita parempia kanavia. Siksi on tavallaan helpompi kun on kaksi eri maailmaa, some ja anonyymipalsta. Anonyymipalstan idea on anonyymiys. Että keskenään keskustelevat ihmiset, jotka eivät tiedä toistensa nimeä ja taustaa, enempää kuin kirjoittajat sitä haluavat paljastaa. Eli jos olisin tutustunut suurimpaan osaan anonyymipalstalla IRL, en kokisi sitä kanavaa enää kiinnostavaksi itselleni, vaan vaihtaisin toiseen anonyymipalstaan.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Tulipa vielä mieleen, että palstamiitit muuttavat palstan enemmän facebookin kaltaiseksi. Miitin jälkeen kirjoitellaan osittain IRL-tuttujen kanssa, joista sen jälkeen yleensä jo tiedetään nimet, ammatit ja muut perustiedot, iän, ulkonäön, henkilökohtaisia asioitakin. Ja usein ollaan sitten jo fb-kavereitakin. Palsta on osittain "turha" keskinäiselle kommunikoinnille, koska on muita parempia kanavia. Siksi on tavallaan helpompi kun on kaksi eri maailmaa, some ja anonyymipalsta. Anonyymipalstan idea on anonyymiys. Että keskenään keskustelevat ihmiset, jotka eivät tiedä toistensa nimeä ja taustaa, enempää kuin kirjoittajat sitä haluavat paljastaa. Eli jos olisin tutustunut suurimpaan osaan anonyymipalstalla IRL, en kokisi sitä kanavaa enää kiinnostavaksi itselleni, vaan vaihtaisin toiseen anonyymipalstaan.
Oon huomannut itsestäni samaa, kun tunnen jonkun täältä edes jotenkin IRL, niin eipä tuukkaan täällä enää niin keskusteltua kyseisen kanssa. Jotenkin mielummin juttuaa sitten niitä muita kanavia pitkin avoimemmin, varomatta mitä ääneen sanoo. Kun täällä on oltava jatkuvasti mielessä se ettei möläyttele kenenkään IRL tutun yksityisiä asioita muitten näkyviin. Vaan pitää ne omana tietonaan.
Joskus on myös vaikea aloittaa keskustelua, kun on jo jotenkin perillä miten toisen ajatuskuviot kulkee.
En kirjoita koskaan anona. Joskus vahingossa, mutta olen perään kuitannut sen rekkautuneena.
Ja koska en kirjoita anonyyminä, en ole huomannut poikkeavia toimintamalleja.
Kyllä palstamiitti kiinnostaa, mutta se vaatisi sen, että siellä olisi joku josta olen kiinnostunut ihmisenä. Sukupuolesta välittämättä.
Noh.. kaipa minä olen si varattu ja tapailukumppanini on myös palstalainen, joten eiköhän hää suhtaudu palstailuuni ihan hyvin.
Palstalaiset ovat minulle yksilöitä, ihmisiä. Tapaaminen olisi kaverimielellä tietysti.
Anonyymit ovat ihmisiä siinä missä rekatutkin. En erottele heitä, tosin tunnistamattoman anon kanssa on mielestäni hieman vaikeaa keskustella, saati järkätä tapaamista.
Se, tuleeko tapaaminen ilmi palstalla, riippuu täysin siitä tavatusta. Minulle se on se ja sama vaikka tulisikin ilmi.- Anonyymi
Puolivammautuneena ja puolieläkeläisenä olen tietenkin puolianonyymi. Kaikki keskustelunikin palstoilla ja puolittain tosielämässäkin jää puolitiehen.
>simiti< Vasttankin lainaten sun kysymyslitaniaa, kun muuten en muistais, mitä kaikkea kysyitkään? 😄
"Jos olet rekattu, kirjoitatko koskaan anonyyminä? Jos, missä tilanteessa? Oletko huomannut silloin jotenkin erilaista suhtautumista muilta kirjoittajilta, rekatuilta tai rekkaamattomilta?"
V: En rekattuna kirjoita anonyymina, jos en sitten vahingossa ole ulospotkastu, mutta sitten kirjaudun ja tuumin, että kommentti on minulta. Joskus ei ollut rekisteröityä nikkiä, niin minut nähtiin jokapuolella. 😄 Ja useimmiten kirjoitusasusta tunnistettiin silti.
"Haluaisitko mennä koskaan palsta-miittiin? Jos, tapaisitko mieluummin useita kirjoittajia vai vain yhden kerrallaan? Kumpia mieluummin tapaisit, omaa sukupuolta vai vastakkaista sukupuolta?"
V: Ei kiinnosta palstamiitit. Ja yhden kerrallaan voin hyvästä syystä tavata, mutta pitää tutustua ensin yksityisviestein. Ei sinäänsä ole väliä sukupuolella, mutta on tullut tavattua vastakkaista sukupuolta. Kirjoitellut yksityisesti molempien kanssa.
"Jos olet varattu, mikä suhtautuminen puolisollasi on palstailuun ja muihin kirjoittajiin? Miten hän suhtautuisi tapaamisajatukseen?"
V: En ehkä kyllä kertoisi puolisolle palstasta mitään. Tää on vähän sairastakin välillä, miten täällä kirjoitellaan, niin ei sitä pystymetsästä tulija osaa ymmärtää. Samoin kun en missään vaiheessa palstalle kertoisi, jos olisin suhteessa...silloin alkaa repiminen ja panettelu yms. Kateellisia löytyy...
"Jos olet sinkku, millä mielellä menisit tapaamiseen vastakkaisen /itseäsi kiinnostavan sukupuolen edustajan kanssa? Pitäisitkö niitä treffeinä vai kaveritapaamisena?"
V: Riippuu paljon siitä, mitä oltais kirjoiteltu kahdenkesken ennen sitä. Mutta 99%:sti kaverina vain... sehän olisi kai 1;nen kerta kun tavattaisiin livenä? En osaa täysin luoda kenestäkään oikeaa kuvaa pelkän kirjoittelun perusteella.
"Voisitko mennä tapaamiseen anonyymin kanssa, jos sopisitko tapaamisesta sähköpostin välityksellä?"
V: Voisin. Mutta haluan viestitellä jonkin aikaa, että varmistun, ettei kyse ole jostain mun palstan "perskärpäsestä". 😁
"Haluaisitko, että tapaamisenne tulisi etukäteen tai jälkikäteen ilmi palstalla?"
V: Joo, vastasinkin tähän jo, mutta en halua mitään sellaista tänne tuoda julki. Pari kertaa olen kertonut palstalla, että kyseiset henkilöt ovat oikeita naisia jne. Niin alkoi sellainen repiminen ja ajojahti/mustamaalaus, että ei kannata...kateellisia löytyy täältä...
Noin.. ja ole hyvä.
Ps. Anonyymeihin kirjoittajiin noin muuten suhtaudun varauksella. He voivat olla ihan mitä tahaansa. Asiallisia, perseilijöitä, trolleja, mukavia, v.ttuilijoita jne... kaikkea maan ja taivaan väliltä. Heidän kirjoittamaa kritiikkiä on vaikeaa ottaa välillä vastaan. Se on vähän harmikin, mutta sellaista tämä kirjoittelu on täällä. Osa on asiallisella linjalla ja osa pers.ilee. 🤷♂️- Anonyymi
Anonyyminä. En etsi ystäviä täältä. En haluaisi siis tavata täältä ihmisiä. Puolisoni kyllä tietää. Ei sitä kiinnosta. Sen jälkeen kun hän antoi muiden itkettää minua ja haukkua seisoi itse tumpit suorassa vieressä. En minäkään ole välittänyt mitä ajattelee.
Palstailen näin. En jaksa kikkailla mitään. Jos yrittäisin pelleillä anonyyminä, minut kuitenkin tunnistettaisiin kirjoitustavasta. En ole hyvä muuttamaan tekstiäni, tai esittämään ketään muuta. Tämä on ihan OK. minulle.
Kumppani tietää palstailuni, eikä sitä tunnu kiinnostavan. Tämä on hänen mielestään ajan haaskausta. Olen ilmoittanut voivani haaskata saman ajan huonomminkin.
En tapaile tuntemattomia. Tämä on minulle keskustelufoorumi, jossa jaan mielipiteitä muiden keskustelijoiden kanssa. Viihdettä parhaimmillaan! 😊- Anonyymi
Olen rekattu, mutten ikinä kirjoita rekattuna. Palstamiitit eivät kiinnosta, en myöskään sopisi tapaamisia rekattujen/anonyymien kanssa.
On kiusallista lukea lätinöitä joidenkin palstalaisten tapaamisista, voisivat jakaa kokemuksiaan keskenään.
T: Anomuumi Kirjoitan pääsääntöisesti rekisteröityneenä, tällä nimimerkillä, millä palstalla milloinkin olen ollut. Sama nimimerkki 12.5 v. Jos kommentoin jossain muualla anonyymina, en halua identifioitua johonkin asiaan kohdallani.
Miitannut olen eikä se poissuljettu vaihtoehto tulevaisuudessakaan ole. Sukupuolella ei sinänsä ole väliä, molempia olen tavannut. Olen vain hitoksen laiska näihin miitteihin.
Puolisoni vanhana palstailijana tietää nämä jutut. Mun palstailut ei häntä häiritse, tapaamiasioihin hän kehoittaa noudattamaan varovaisuutta, itse ei enää lähde niihin.
Sinkkuna ollessani olen tavannut kaverimielellä, tosin puolisoni kohdalla oli kyse treffeistä.
Olen tekemisissä ihmisen kanssa ennen mitään tapaamia privaatisti, kuten sähköpostissa. Näin on jokaisen kohdalla ollut ja tulee olemaan. Olen toki muutoinkin ollut tekemissä palstalaisten kanssa, vaikken koskaan olisi heitä tavannutkaan. Anonyymiys täytyy kuitenkin olla jollakin tavalla olla identifioitavissa, että pystyn muodostamaan henkilöstä jollakin tavalla jonkinlaisen käsityksen.
Periaatteessa pidän kiinni yksityisasiasta, eli ei se palstalle välttämättä kuulu kenen tai keiden kanssa olen tekemisissä. Asia on aina sovittu eri henkilöiden kanssa. Kuten YB tuolla edellä jo mainitsikin, meidän miitti laitettiin tarkoituksella ilmi, nimmarikuvineen päivineen. Oli niitä hinguttukin jo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922