Kiltit miehet ei saa ihanaa kaunista naista.

Anonyymi-ap

Ei perhettä eikä avioliittoa. Kilttien miesten elämä on pelkkää kurjuutta ja yksinäisyytää vailla rakkautta. Pahis miesten elämä on täynnä rakkautta ja huolenpitoa naisilta.

54

645

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nossöt näköjään myös

    • Anonyymi

      Saatana on hyvä kun antaa nais-ystäviä. Tosin mikä tila kuoleman jälkeen ovatko kiltti miehet taivaassa ja pahis miehet helvetissä.

    • Anonyymi

      Avioliitto on miehelle surkea sopimus jonka rikkomisesta yhteiskunta palkitsee naisen. Miehen pitää olla tyhmä, jos tahtoo sellaiseen epäreiluun sopimukseen miehiä vihaavassa kulttuurissa ja yhteiskunnassa. Kuka haluaa rakentaa talon, asuntovelat ja lapset, kun voi menettää viidessä minuutissa kaike, eikä lapsetkaan ole lopulta omia.

      Miehen on parempi elää vain itselleen ja löytää ilonsa ja onnensa omista jutuistaan ja harrastuksistaan.

    • Vai niin kuvittelet asioiden olevan.🙄🥱. No eipä ainakaan omalla kohdalla ole noin vaan mulle se että oon kiltti ja hyväntahtoinen ja huolehtivainen sekä rehellinen, avoin ja luotettava on vain nimenomaan tuonut huomiota, huolenpitoa ja rakkautta naisten taholta.😊.

      • Anonyymi

        😂 sinähän olet ollut sinkku ainakin 15 vuotta kertomasi mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 sinähän olet ollut sinkku ainakin 15 vuotta kertomasi mukaan.

        Joo mutta on sitä ollut elämää ennen sitäkin ollut ja enkä ole sinkku enää sekä se ettei ole ollut parisuhteessa ei tarkoita etteikö ole voinut noita naiselta saada vai tarkoititko sä vain parisuhdetta.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo mutta on sitä ollut elämää ennen sitäkin ollut ja enkä ole sinkku enää sekä se ettei ole ollut parisuhteessa ei tarkoita etteikö ole voinut noita naiselta saada vai tarkoititko sä vain parisuhdetta.🙂.

        Viinamiehenä sait naisia 👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinamiehenä sait naisia 👍🏼

        Se viina oli kyllä vähemmistössä mutta tulihan sitä dokattuakin. Se ei kyllä naisten saamiseen vaikuttanut ainakaan positiivisesti yhtään oman kokemuksen mukaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se viina oli kyllä vähemmistössä mutta tulihan sitä dokattuakin. Se ei kyllä naisten saamiseen vaikuttanut ainakaan positiivisesti yhtään oman kokemuksen mukaan.🙂.

        Olihan viinalla positiivinen vaikutus jos saldo kilttinä ja kunnollisena kaveripoikana on nolla naista.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo mutta on sitä ollut elämää ennen sitäkin ollut ja enkä ole sinkku enää sekä se ettei ole ollut parisuhteessa ei tarkoita etteikö ole voinut noita naiselta saada vai tarkoititko sä vain parisuhdetta.🙂.

        toivon, että saat unelmien naisen,

        N

        =)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan viinalla positiivinen vaikutus jos saldo kilttinä ja kunnollisena kaveripoikana on nolla naista.

        Parisuhteet on vähän eri asia kuin ei naisia ollenkaan.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        toivon, että saat unelmien naisen,

        N

        =)

        Voi kiitos kovasti...niin minäkin ja ehkäpä sen jo löysinkin.😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan viinalla positiivinen vaikutus jos saldo kilttinä ja kunnollisena kaveripoikana on nolla naista.

        Ja samalla ravalla mä olen aina käyttäytynyt naisia kohtaan ja kohdellut heitä hyvin ja kunnioituksella. Silloinkin kun käytin päihteitä paremmin naisia kohtasi selvinpäin kuin sekaisin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan viinalla positiivinen vaikutus jos saldo kilttinä ja kunnollisena kaveripoikana on nolla naista.

        Niin ja enkä oo sinkku nytkään enää.🙂.


    • Anonyymi

      Minkälaista elämä on ätmeillä jotka leikkii skidejä netissä sukkahousut kintuissa

      • Anonyymi

        Eiköhän sen näe näistä itseinhoa ja fuulaa täynnä olevista aloituksista mitä ätmi väsäilee ettei hyvin mene ja tuskin siitä kohenee kuin tutkintavankeudessa


    • Anonyymi

      Jos on oikeasti kiltti niin uskoo Jeesukseen. Ja sen kautta ymmärtääkin että naiset, maine ja mammona, kaikki ovat katoavia asioita, eikä ruinaa enää niiden perään. Se jolle on paljon annettu myös paljon menettää. Ja entäs sielu sitten? Kun se menee kadotukseen, niin ei siinä paljon eletty elämä lohduta. Raamatussa sanotaan että Jumala korottaa olemattomat ja lyö maahan ylpeät. Heikot ja vähäpätöiset hän tekee suuriksi, miksi? Koska Jumala ei jaa kunniaansa, hän ei anna palvelijoidensa luulla että he itse olisivat jotain.

      • Anonyymi

        ....
        Maailmaan mahtuu ihmisiä joiden kerskauksena on se mikä silmillä on nähtävänä ja he eivät ymmärrä sitäkään yksinkertaista tosiasiaa että kaikki mitä he luulevat olevansa ja mitä luulevat omistavansa, katoaa. Siksi ihminen kerskaa, koska ei elä todellisuudessa, vaan korkealentoisissa kuvitelmissa itsestään ja omasta erinoimaisuudestaan. "Satukirja" tietää näitä "neropatteja" enemmän elämästä. Ylpeys estää tutkimasta totuutta, koska totuus on ihmisen omia harhakuvitelmia vastaan. Olenko minä parempi? Samanlainen olen ollut.


    • Anonyymi

      Jos tekee aamukakan ilman vertaistukea, onko kiltti vai pahis ?

    • Anonyymi

      Eli siellähän se oli taas. Kaunis nainen, missi tai malli, sellainen pitää "kiltin" miehen saada. "Kiltti" mies on tajuttoman nirso.

      • Anonyymi

        Älä. Tuota aina ihmettelen. Siis jonkun 100% dorkan pitäis saada KAUNIS nainen. Miksi ihmeessä?

        Kauniille naiselle kuuluu totta hitossa komea mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä. Tuota aina ihmettelen. Siis jonkun 100% dorkan pitäis saada KAUNIS nainen. Miksi ihmeessä?

        Kauniille naiselle kuuluu totta hitossa komea mies.

        Niinpä. Ei kelpaa normaali ja tavallinen, ei kelpaa edes nätti. Naisen pitää olla kaunis ja vain se kelpaa. Millään muilla naisen ominaisuuksilla ei ole edes mitään väliä, kunhan on kaunis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei kelpaa normaali ja tavallinen, ei kelpaa edes nätti. Naisen pitää olla kaunis ja vain se kelpaa. Millään muilla naisen ominaisuuksilla ei ole edes mitään väliä, kunhan on kaunis.

        Ulkonäkö on juuri se merkityksettömin asia ja ne muut ominaisuudet ja se millainen on ihmisenä on niitä tärkeimpiä asioita.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei kelpaa normaali ja tavallinen, ei kelpaa edes nätti. Naisen pitää olla kaunis ja vain se kelpaa. Millään muilla naisen ominaisuuksilla ei ole edes mitään väliä, kunhan on kaunis.

        Loppupeleissä sillä ei paljoakaan ole väliä miltä toinen näyttää. Pitää toki viehättää omaa silmää edes jonkin verran. Mutta en mä nyt pelkän ulkonäön perusteella pariutuisi. Siihen tarvitaan sitten paljon enemmän.🤗

        Nuorena toki katseli sitä ulkonäköä. Mut ei mulla kyllä omasta mielestäni ole koskaan ollut parisuhteessa ollessani kumppanina mitään mies missiä. Ihan tavallisia tallaajia,🙂 tavis naiselle.


    • Anonyymi

      "Kiltit miehet ei saa ihanaa kaunista naista"

      Ja arkamiehet eivät "saa" edes rumapainoista rumilusta.

    • Perhe ois ollu kiva, mutta en mä mitään avioliittoo oo kaivannu. Mä oon kyllä uskollinen, mutta avioliitto kaikkine kaavoineen ja lähetyssaarnaajaa vaan. Niin ei kiitos. Paitsi mä en oo kiltti, paitsi sen siivoojan mielestä. Mutta se puhukin mulle kun huonekasville, ei puuttunu kun ois kaatanu kannulla vettä niskaan. Ei kiva olla kiltti.

      • Anonyymi

        Sinä kyllä vaikutat kovin kiltiltä. Olisitko siis ihan platonisen suhteen halunnut? Lapset muumimukin kautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kyllä vaikutat kovin kiltiltä. Olisitko siis ihan platonisen suhteen halunnut? Lapset muumimukin kautta?

        Lapset muumimukin kautta ois ihan kiehtova ajatus. mutta vanhan ajan avioliittohan rajaa seksinki just lähetyssaarnaaja asentoon. Siinäkään ei oo mitään mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Lapset muumimukin kautta ois ihan kiehtova ajatus. mutta vanhan ajan avioliittohan rajaa seksinki just lähetyssaarnaaja asentoon. Siinäkään ei oo mitään mielikuvitusta.

        Oikeasti rajaa? En nyt ihan tosin tiedä millaisiin akrobaattisiin suorituksiin tuossa pitäisi taipua, voi alkaa korkean paikan kammoista hirvittämään. Muumimuki-menetelmä olisi kyllä luultavasti usealle naisellekin mieluinen.


    • Anonyymi

      Ei sillä väliä vaikkei kaunista naista saisikaan. Viehättävässä ja mutkattoman oloisessa naisessa on meikäläiselle aivan riittämiin.

      -Palstahessu

      • Anonyymi

        Eeei, kyllä kurveja täytyy löytyä :)


    • Anonyymi

      Naiset haluaa vaan jännämiehiä ja alkoholisti viinamiehiä. Sitten tekee lapsia ja ero tulee hyvin pian ja nainen valittaa kun mies olikin viinamies. Miksei naiset ota heti sitä kilttiä miestä joka ei juo viinaa. Ei vaan kelpaa koska naisen elämä olis tylsää kiltin miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Jos ainoa kriteeri on tuo kauneus, niin joutavat jäämäänkin ilman naista. Ihmisessä on paljon tärkeämpiäkin ominaisuuksia.

    • Kuule sie ihminen jota kohtaan on tunteita, hän näyttää aina omaan silmään kauniilta. Häntä kun ei katsele vain silmillään, vaan myös sydämellään.

      Mikä jonkun muun mielestä on ulkonäössä virhe, sen rakkaastaan näkee persoonallisena ja kauniina piirteenä. Kritiikki toisen ulkokuorta kohtaan häviää, kun ihmisen sisin on ❣️... Kun häntä rakastaa, myös arvostaa sellaisenaan, kun hän on.

    • Anonyymi

      Kyllä ne monet jo lapsena ja teini-iässä olleet entiset luokkalaiset (jätkät) jotka olivat vmäisiä, niin niillä on parisuhteet ja jopa lapsiakin. Olen väliinputoaja, en ole nössö mutten myöskään jännämies. Mielestäni olen jossain niiden välillä enkä haluaisi vaihtaa sitä miksikään muuksi. Tunneälyä minulla on enemmän kuin niillä "jännämiehillä", se on selvää. Ihme juttu suorastaan kuinka jotkut onnistuvat olemaan muiden ihmisten suosiossa vaikka ovat suoraan sanottuna p*skoja tyyppejä 😄.

      Näenkö vain ihmisten läpi harvinaisen selvästi vai mistäköhän tuossa on kysymys? En ole kuitenkaan sellainen kiltti ja kunnon kansalainen siinä mielessä että olisin varsinaisesti tylsimys. Jos ihminen on liian noheva elämässään niin se tekee hänestä tylsän, joten tietynlainen "virkaintoisuus" elämässä etoo minua. Minun pitäisi luottaa enemmän ihmisiin niin sitten sen kumppanin löytäminen ja pariutuminenkin voisi onnistua. Tossun alla en suostuisi ikinä olemaan parisuhteessa, mutten myöskään hilluisi jätkäporukalla öissä juhlien kun ei niitä ihmissuhteita oikeastaan edes ole.

    • Palkintonainenko pitäisi saada jalustalle pyörimään, kun on kiltti ja kunnollinen?

      Kiltti ja kunnollinen ei sano ihmisrstä vielä mitään. Vähän ehkä hatarasti arvoista, mutta luonne voi olla ihan mitä tahaansa ja aloituksen perusteella ap:lla se ei ole ehkä paras mahdollinen.

    • Anonyymi

      Saavat. Älkää uskoko näitä suhteet palstojen juttuja ollenkaan. Tääällähän kirjoittelee höpsöt lähinnä. Hauskaa luettavaa mutta ei yleensä totuudenmukaista. Ehkä jollekin baari ihmisryhmälle totta joilla sellainen hulttio elämän tapa. Todellinen elämä on ihan erikseen ja tällaiset höpö palstat erikseen. 👋🏻😊

    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa baareissa niin ei tutustu naisiin ja silloin ei saa mitään naista ei kaunista eikä rumaa. Vain viinaa juomalla mies voi löytää kumppanin.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Siitä puhe mistä puute, vanha viisaus paljastaa, eli viinamiehellä on 2 puutetta: Viinan puute sekä Naisen puute, kaksi puutetta hänellä onpi :D

    • Anonyymi

      ihana ja kaunis ei sitten välttämättä kulje käsi kädessä sidottuna yhteen ja samaan persoonaan, ihan siltä varalta aattelin varoitella jos flaksi käy siinä vaiheessa kun kilttiys tulee muotiin :)

    • Jos kiltti on sama kuin nössö, niin totta on, ettei naista saa.

    • Anonyymi

      toisaalta oma kende on uskottova, kun näytellä narsistia tai juoppoa,

    • Anonyymi

      Itse olen suunnattoman onnellinen etten ole saanut naista tähän ikään olen säästynyt monelta ongelmalta. Terveisin 49vuotias.

    • Anonyymi

      Viinalla saa viinanaisen.

      Ilkeämp totuus, jos on kylläsnyt elämään ja haluaa kuolla, pääsäkseen eroon elämäs jollain tavoin kokonaan siis kuolemalla, niin tehdä oivoo omaa kuolemaansa, voi tehdä mitä tahansa kunhan joku toinen vain tappaisi itsensä..

    • Anonyymi

      Baareista olen saanut kauniita naisia yhden yön jutuksi. Kannattaa oikeesti käydä baareissa.

    • Anonyymi

      Mikkojuhan on saanut kilttinä miehenä kauniin naisen palstalta.

      • Anonyymi

        Ai kenet? 😂


    • Anonyymi

      Viinalla saa vain Vihaa qaikaise3ksi.

    • Anonyymi

      no niin ne viinan avulla saaqtavat naiset eivät ole varmaan kovin hyviä sitten ... viina-naisia?

    • Anonyymi

      mua kakattaa

    • Anonyymi

      Persut saa aina tussua😝

    • Anonyymi

      Kiltti mies eli kuin Sean Connery eli siiskin skotlantilainen, kiltti mies, mies hameessa.

    • Anonyymi

      Naista ei saa jos vaan istuu kotona kirjoittelemassa netissä sinkut palstalle. Pitää lähtee baareihin juomaan viinaa ja etsimään sitä omaa naista. Baareissa tapaatte naisia ja tutustutte ja siitä se lähtee kumppanin löytyminen.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Pitäisköhän tässä ajatella olevansa sitten jotenkin ruma 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      262
      2364
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1322
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1261
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1114
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      906
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      4
      867
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      245
      827
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      802
    9. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      781
    10. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      55
      780
    Aihe