Kuinka suomalainen olet

Anonyymi-ap

Kuinka suomalainen todella olet sielultasi? Vastaa 14 kysymykseen, ja saat tietää kiistattoman totuuden
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009620027.html

Oma tulos:
Et ole lainkaan suomalainen!

Vai niin, vai niin! Sinusta ei löydy juuri mitään suomalaisia ominaisuuksia, ja oletkin todennäköisesti saanut usein kuulla myös muilta, että olet epätyypillinen suomalainen. Kenties rakastat tuntemattomille juttelua, vihaat saunomista ja suomalaisia perinneruokia? Ehkä viihdyt paremmin ulkomailla ja haaveilet muutosta jonnekin lämpimään täältä kylmästä, pimeästä pohjolasta?

Totta, oon enemmän länkkäri tai eurooppalainen kuin mikään patrioottisuomalainen. :D Inhoan saunomistakin, nyytit hikoaa siellä liikaa.

32

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosiasia, kylmä tosiasia. Tai tässä tapauksessa lian kuuma.

      Paljussa kylpeminen tai saunominen voivat johtaa kivesten ylikuumenemiseen, mikä erään tutkimuksen mukaan johtaa merkittävään siittiötuotannon heikkenemiseen.

      Tämä johtuu siitä, että kivekset eivät kykene tuottamaan siittiöitä kunnolla, jos niiden lämpötila nousee muun kehon lämpötilan tasolle tai sen yli. Optimaalinen lämpötila kiveksille on 2–4 celsiusastetta viileämpi kuin elimistön lämpötila. Tämä edistää laadukkaan sperman tuotantoa.

      – Mikäli kivesten lämpötila nousee yli 36,7 celsiusaseteen, sperman tuotanto lakkaa.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-suosituilla-kesapuuhilla-voi-olla-vaikutusta-sperman-laatuun/8705346

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­y­­­m­f­o­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17875563n

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Hauska testi 👍😄

      Olet melko suomalainen!
      Kas, kiinnostava tapaus! Sinussa on paljon suomalaisia piirteitä, mutta et ole kuitenkaan sielultasi aivan 100-prosenttinen suomalainen. Tunnistat itsessäsi paljon suomalaisuuteen liitettäviä ominaisuuksia, mutta sydämessäsi tunnet, ettei jokin ole aivan kohdallaan. Kenties tykkäät jutella tuntemattomien kanssa bussipysäkillä, nautit aidosti 30 asteen helteistä tai käyt saunassa vain pari kertaa vuodessa?

      Jos haluat nojata vahvemmin suomalaisuuteen, laita soimaan Kari TapionOlen suomalainen, sujauta suuhun salmiakki ja nosta sinivalkoiset lasit nenällesi.

    • Anonyymi

      "Olet supisuomalainen!
      Torille! Taivas varjele! Hard rock hallelujah! Cha cha cha! Nyt on aika laittaa Finlandia soimaan ja juhlia (suomalaisen hillitysti toki), sillä sinä olet niin suomalainen kuin olla voi. Verisuonissasi virtaa todennäköisesti maito, ja sydämesi sykkii Kari TapionOlen suomalainen -biisin tahtiin. Rakastat saunaa, neljää vuodenaikaa, hiljaisuutta ja mökkeilyä. Olet siis sielultasi klassinen suomalainen – ja ylpeä siitä, sillä et haluaisi mitään muuta ollakaan."

      Heh, ei yllättänyt.

      T. Lidl-mies

    • Anonyymi

      Olen yhtä amerikkalainen kuin ruotsalainen on ahvenanmaalaqinen.

      • Anonyymi

        Kappas, trollitehdas!


      • Anonyymi

        Länkkäri = länsimaalainen...


    • Anonyymi

      Osta älypuhelin jotta saa älyä lisää he

    • Anonyymi

      Hah, luulin minulle tulevan joku olet mongoli vastaus. Varsinkin, kun testi oli suunnattu lähinnä naisille. Mutta:

      Olet supisuomalainen!
      Torille! Taivas varjele! Hard rock hallelujah! Cha cha cha! Nyt on aika laittaa Finlandia soimaan ja juhlia (suomalaisen hillitysti toki), sillä sinä olet niin suomalainen kuin olla voi. Verisuonissasi virtaa todennäköisesti maito, ja sydämesi sykkii Kari TapionOlen suomalainen -biisin tahtiin. Rakastat saunaa, neljää vuodenaikaa, hiljaisuutta ja mökkeilyä. Olet siis sielultasi klassinen suomalainen – ja ylpeä siitä, sillä et haluaisi mitään muuta ollakaan.

      >simiti<

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Olen tämä sama ja tottatosiaan, Olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämä sama ja tottatosiaan, Olen.

        Supisuomalaisena tein myös perässä olevan testin missä Suomen kaupungeista haluan asua. Kyllä ne testin tekijät tietää, nappiin osui vaikka en Hesassa asukaan. Olen siti tyytyväinen siellä missä asun.

        Helsinki on sinun kaupunkisi!
        ME NAISET | Haluat, että lähelläsi on kaikki, mitä ihminen saattaa tarvita. Ja vaikket kävisikään teatterissa kuin kerran vuodessa, arvostat, että ihmisellä on siihen mahdollisuus. Et voisi kuvitellakaan asuvasi jossain, missä ei ole merta tai mistä ei pääsisi kätevästi haistelemaan maailman menoa. Olet avoin ja avarakatseinen ihminen, joka rakastaa, että ympärillä on erilaisia ihmisiä. Eikä sinua todellakaan kiinnosta, minkä vuosimallin auto naapurillasi on. Tai mitä oululaiset ovat sinusta mieltä.


    • Näin mulle todettiin.😄.

      Olet melko suomalainen!
      Kas, kiinnostava tapaus! Sinussa on paljon suomalaisia piirteitä, mutta et ole kuitenkaan sielultasi aivan 100-prosenttinen suomalainen. Tunnistat itsessäsi paljon suomalaisuuteen liitettäviä ominaisuuksia, mutta sydämessäsi tunnet, ettei jokin ole aivan kohdallaan. Kenties tykkäät jutella tuntemattomien kanssa bussipysäkillä, nautit aidosti 30 asteen helteistä tai käyt saunassa vain pari kertaa vuodessa?

      Jos haluat nojata vahvemmin suomalaisuuteen, laita soimaan Kari TapionOlen suomalainen, sujauta suuhun salmiakki ja nosta sinivalkoiset lasit nenällesi.

    • Anonyymi

      Olet melko suomalainen!

      Melkoisen erikoinen tapaus oleyt.

    • Olet melko suomalainen!

      Kas, kiinnostava tapaus! Sinussa on paljon suomalaisia piirteitä, mutta et ole kuitenkaan sielultasi aivan 100-prosenttinen suomalainen. Tunnistat itsessäsi paljon suomalaisuuteen liitettäviä ominaisuuksia, mutta sydämessäsi tunnet, ettei jokin ole aivan kohdallaan. Kenties tykkäät jutella tuntemattomien kanssa bussipysäkillä, nautit aidosti 30 asteen helteistä tai käyt saunassa vain pari kertaa vuodessa?

    • Melko suomalainen. Noi kysymykset oli aseteltu aika överiksi. Ei kait kukaan pidä oikeesti 30 asteen lämpötilaa kuumana tai kastele itseään bussipysäkillä. Muistakaa vielä että toi kari tapion biisi on italialainen. Mä en tykkää siitä yhtään. Musiikin pitää tuoda ihmisille iloa. Ei saa olla tollanen lopu jo lopu jo. Jos mä käyn vaan jaks kertaa vuodessa saunassa niin se ei tarkoita ettei oo suomalainen, vaan se tarkottaa just sitä, että haluaa oikeeseen saunaan, eikä sähkögrilliin.

    • Anonyymi

      "I am free and independent, I just take a life and I spend it".

      • Anonyymi

        Slaves of present times without a word of one's own.


    • ”Olet supisuomalainen!

      Torille! Taivas varjele! Hard rock hallelujah! Cha cha cha! Nyt on aika laittaa Finlandia soimaan ja juhlia (suomalaisen hillitysti toki), sillä sinä olet niin suomalainen kuin olla voi. Verisuonissasi virtaa todennäköisesti maito, ja sydämesi sykkii Kari Tapion Olen suomalainen -biisin tahtiin. Rakastat saunaa, neljää vuodenaikaa, hiljaisuutta ja mökkeilyä. Olet siis sielultasi klassinen suomalainen – ja ylpeä siitä, sillä et haluaisi mitään muuta ollakaan.”

      😆🤣 joo onhan se suomalaisuus tietenkin veressäni ja sielussani vahvasti, olenkin ylpeä kansalaisuudestani😊🇫🇮

    • Olin myös näitä Melko suomalaisia. 😃

    • Anonyymi

      "Melko suomalainen". No, ihan osuva tulos, tykkään Suomessa asumisesta hurjasti ja osaan arvostaa monia asioita, mutten silti ajattele, että pelkästään olemalla suomalainen kaikki asiat olisi täällä paremmin.

      • Se on just noilla poliitikoillakin harha, että vain olemalla suomalainen kaikki on paremmin. Ja sen takia yhteiskuntakin on mennyt huonolle mallille. Hirveesti on menetetty työpaikkoja, kun ei ole pidetty yrittämisen edellytyksiä hyvinä. Verotusta on pidetty liian korkeana ja julkista sektoria raskaana. Silloin on menetetty hyvinvointivaltion rahoituspohja ja lisäksi eletty velaksi, ettei oikein ole enää mahdollisuuksia edes hyvinvoinnin palauttamiseen. Poliitikot ei myöskään ole valmiita oman toiminnan muutoksiin. Vedotaan vaan ettei kansainvälisten korruptiomittareiden perusteella mitään ole. Mutta ei sitten omia kytköksiä tunnusteta.


    • Anonyymi

      Jokos taas selkeytyi sisusteni kotimaisuus ulkoisia piirteitä mukaellen. Tsiisus!

      Et ole lainkaan suomalainen!

      Vai niin, vai niin! Sinusta ei löydy juuri mitään suomalaisia ominaisuuksia, ja oletkin todennäköisesti saanut usein kuulla myös muilta, että olet epätyypillinen suomalainen. Kenties rakastat tuntemattomille juttelua, vihaat saunomista ja suomalaisia perinneruokia? Ehkä viihdyt paremmin ulkomailla ja haaveilet muutosta jonnekin lämpimään täältä kylmästä, pimeästä pohjolasta?

      Vaan ei hätää: tämä tulos on aivan ok! Vaikka olet ehkä epätyypillinen, olet silti suomalainen, jos niin itse tunnet. Jos haluat syventyä enemmän suomalaisuuteen, laita soimaan Kari TapionOlen suomalainen -biisi, sujauta suuhun salmiakki ja nosta sinivalkoiset lasit nenällesi.

    • Anonyymi

      Vastasin tahallaan siten että yritin saada mahdollisimman korkean pistemäärän. Supisuomalainen siitä tuli tulokseksi eli ainakin tiedän mitä stereotyyppinen suomalaisuus on.

    • Anonyymi

      Olet melko suomalainen!
      Kas, kiinnostava tapaus! Sinussa on paljon suomalaisia piirteitä, mutta et ole kuitenkaan sielultasi aivan 100-prosenttinen suomalainen. Tunnistat itsessäsi paljon suomalaisuuteen liitettäviä ominaisuuksia, mutta sydämessäsi tunnet, ettei jokin ole aivan kohdallaan. Kenties tykkäät jutella tuntemattomien kanssa bussipysäkillä, nautit aidosti 30 asteen helteistä tai käyt saunassa vain pari kertaa vuodessa?

      Jos haluat nojata vahvemmin suomalaisuuteen, laita soimaan Kari TapionOlen suomalainen, sujauta suuhun salmiakki ja nosta sinivalkoiset lasit nenällesi.

      Kaiken muun mä vielä sulattaisin; Saunassa mä käyn viikottain, päivittäisten suihkujen lisäksi! Salmiakkia en kyllä suuhuni pane; hyi hitto!
      trollikka

    • Mielenkiintoista, erittäin mielenkiintoista. Hauska testi! 😊

      "Olet melko suomalainen!

      Kas, kiinnostava tapaus! Sinussa on paljon suomalaisia piirteitä, mutta et ole kuitenkaan sielultasi aivan 100-prosenttinen suomalainen. Tunnistat itsessäsi paljon suomalaisuuteen liitettäviä ominaisuuksia, mutta sydämessäsi tunnet, ettei jokin ole aivan kohdallaan. Kenties tykkäät jutella tuntemattomien kanssa bussipysäkillä, nautit aidosti 30 asteen helteistä tai käyt saunassa vain pari kertaa vuodessa?

      Jos haluat nojata vahvemmin suomalaisuuteen, laita soimaan Kari TapionOlen suomalainen, sujauta suuhun salmiakki ja nosta sinivalkoiset lasit nenällesi."

      Thänks! 😀

    • Oma tulos: olet melko suomalainen.
      En yleensä ajattele kuinka suomalainen olen. Olen vain sellainen kuin itse olen sen enempää ajattelematta kansalaisuutta.

    • "Et ole lainkaan suomalainen!

      Vai niin, vai niin! Sinusta ei löydy juuri mitään suomalaisia ominaisuuksia, ja oletkin todennäköisesti saanut usein kuulla myös muilta, että olet epätyypillinen suomalainen."

      "Kenties rakastat tuntemattomille juttelua"
      No en nyt suorastaan rakasta, mutta voin ihan hyvin ryhtyä keskustelemaan jonkun kanssa keskellä katua, jos hän lähestyy ensin tai jos minulla on jokin syy itse lähestyä (kuten kysyä vaikka kelloa, seuraavan bussin aikataulua tms.). Eli jos joku tulee mulle juttelemaan, en mulkoile häntä vihaisesti tai pelokkaasti vastaamatta mitään.

      "vihaat saunomista"
      Päinvastoin, rakastan saunomista!

      "suomalaisia perinneruokia?"
      No ne eivät kieltämättä ole mulle mitään suurinta herkkua.

      "Ehkä viihdyt paremmin ulkomailla ja haaveilet muutosta jonnekin lämpimään täältä kylmästä, pimeästä pohjolasta?"
      Tämä osui täysin nappiin!

    • Anonyymi

      Mulle tulii sama. :D

    • Anonyymi

      Luulin että tämä on nykyään joku "isänmaallisten" ääliöiden juttu, mutta olenkin yhä melko suomalainen.

      Ei oikein löytynyt vaihtoehtoja kaikkiin. Kaikilla mökeillä on jo valmiiksi kahvia, kaljaa ja grillitarpeita. Ei kai sielukaan nyt ihan sysimusta ole, melkein vain.

    • En jaksanut katsoa, en täyttää.

    • Anonyymi

      Supisuomalainen!

      Niin taidan olla 😄

      xLiner

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe