Sitten pääsee kauppaan riehumaan ja hakemaan lihapiirakkaa ja punaisen puĺlan.
Miksi täällä 50 000 asukkaan kaupungissa ei ole kauppa avoinna 24/7?
Enää vain 2,5 tuntia
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan siksi koska sulla urpolla on aikaa odottaa siihen asti että kaupat aukeavat. 80-luvulla kaupat olivat kiinni sunnuntaisin, ja aukioloaika launtaisikin oli hyvin rajoittunutta, arkisin pienemmät kaupat olivat auki 18:00 asti, suuremmat marketit ehkä 20:00 asti.
- Anonyymi
Muistan kyllä. En minä ole urpo, hallitudtunnustelìjamme on.
>simiti< - Anonyymi
Juu, eikä kukaan kuollut nälkään vaikka kaupat menivät lauantaina kiinni klo 18 ja sunnuntaina kaupat oli kiinni.
- Anonyymi
Laita jo heti riehuessasi miesten alushousuja päähän ja ruiskuttele doedoranttejja... ja huudat oiken:; vartija täällä minä olen lällälääää
nooh... uskalsin itse lukea hammas-juttuja mikä nainen... kun juttuja ja päicvämääriä, melkein ihastuin häneen mutta nooh... - Anonyymi
Vartija tuhosi kaupan...joku videokin sellainen jos ärsytää jotain vartijaa joka lähtee kimpuun ja kaataa kaikkia telineitä...
- Anonyymi
irvistelee oikein vartijalle hyllyjen väistä jotain.... ja vartija lähtee kimppuun ja kaataa kaiken...
Sen takia ruokakin on niin älyttömän kallista, kun aukioloajat on liian pitkät. Menee liikaa rahaa palkkakuluihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94924
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54868Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467