Kuinka kiva olet?

Anonyymi-ap

Koetko olevasi anona //rekattuna erilainen?

114

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kommentoitko jokseenkin kaikkeen veetuilemalla? Et kykene normijutteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoitko jokseenkin kaikkeen veetuilemalla? Et kykene normijutteluun?

        En. Ei pysty.

        Jos ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi pari-kolme pistettä, voisin tarkastella asiaa uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Ei pysty.

        Jos ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi pari-kolme pistettä, voisin tarkastella asiaa uudestaan.

        ... jatkan...

        Jos ihmiset kävisivät edes kerran kuukaudessa kirjastossa ja lainaisivat sieltä kerran kuukaudessa edes yhden kirjan ja lukisivat sen alusta loppuun, saattaisin tarkastella mun mielipidettäni uudestaan...

        Mutta niin kauan kun näen nenä kännykässä kiinni olevia ihmisiä kaikkialla, en oikein usko sellaisiin. Niin tyhmä eliölaji on sukupuuttonsa ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Ei pysty.

        Jos ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi pari-kolme pistettä, voisin tarkastella asiaa uudestaan.

        Olen törmännyt turhan usein kiistattomaan viisauteen, kuin tunkiolta nousisi feeniks lintu.
        On sanottava, että eteenpäin katsottaessa seikkailun hurma peittoaa useammankin pisteen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen törmännyt turhan usein kiistattomaan viisauteen, kuin tunkiolta nousisi feeniks lintu.
        On sanottava, että eteenpäin katsottaessa seikkailun hurma peittoaa useammankin pisteen:)

        ...mutta sen parin pisteen puute vetää kaiken vituiks...

        https://www.youtube.com/watch?v=xF5tbMNQ0YU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...mutta sen parin pisteen puute vetää kaiken vituiks...

        https://www.youtube.com/watch?v=xF5tbMNQ0YU

        Noinkohan.
        Koska itsekeskeisestä tärkeilystä muodostuu turhan raskas taakka.
        Etkö voi kirjoittaa linkkejä sanoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... jatkan...

        Jos ihmiset kävisivät edes kerran kuukaudessa kirjastossa ja lainaisivat sieltä kerran kuukaudessa edes yhden kirjan ja lukisivat sen alusta loppuun, saattaisin tarkastella mun mielipidettäni uudestaan...

        Mutta niin kauan kun näen nenä kännykässä kiinni olevia ihmisiä kaikkialla, en oikein usko sellaisiin. Niin tyhmä eliölaji on sukupuuttonsa ansainnut.

        Ymmärrätkö sinä lukemaasi on näjes hyödytöntä lukea yhtään mitään jos et itse ymmärrä edes mitä tekstin kirjoittaja tarkoittaa ja pelkkä luetun ymmärtäminenkään ei aina riitä sen lisäksi on vielä keskustellessa ihmisten kanssa kuullun ymmärtäminen eli ei riitä yksistään että kuulee mitä sanotaan pitää myöskin ymmärtää mitä tarkoitetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... jatkan...

        Jos ihmiset kävisivät edes kerran kuukaudessa kirjastossa ja lainaisivat sieltä kerran kuukaudessa edes yhden kirjan ja lukisivat sen alusta loppuun, saattaisin tarkastella mun mielipidettäni uudestaan...

        Mutta niin kauan kun näen nenä kännykässä kiinni olevia ihmisiä kaikkialla, en oikein usko sellaisiin. Niin tyhmä eliölaji on sukupuuttonsa ansainnut.

        Oman paikkakunnan kirjastokulttuuri on vilkastunut monipuolisuuden ja hyvien aukiolojen myötä. Mikä on hienoa.
        Perusteltu ja vaikutukseltaan myönteinen ulkoinen lajiärsyke ei oikeuta keskustelun synnyttämistä ja käymistä, etteikö toisen konsepti vaikuttaisi ylilyönniltä.


    • Hirmu kiva ihminen, oikeasti. En koe olevani erilainen, en myöskään IRL erilainen kuin netissä, kuin sen verran mitä seurassa edellytetään.

      IRL ihmiset osaa yleensä käyttäytyä paremmin mitä netissä.

      • Aina on poikkeuksia, jotka vetoaa siihen, että mä nyt oon tämmönen suorasuinen ja lauon mitä sylki suuhun tuo, siirtäen oman vastuunsa käytöksestään muitten ongelmaksi. Juntti siis suomeksi.


      • Huitale kirjoitti:

        Aina on poikkeuksia, jotka vetoaa siihen, että mä nyt oon tämmönen suorasuinen ja lauon mitä sylki suuhun tuo, siirtäen oman vastuunsa käytöksestään muitten ongelmaksi. Juntti siis suomeksi.

        Onhan se mukava jos on varustettu sellaisella kivalla luonteella. Mutta entä jos ei nyt vaan satu olemaan peruskiva ihminen? Pitääkö sitä ruveta näyttelemään vain siksi että muilla olisi peruskivaa. Häh? :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Onhan se mukava jos on varustettu sellaisella kivalla luonteella. Mutta entä jos ei nyt vaan satu olemaan peruskiva ihminen? Pitääkö sitä ruveta näyttelemään vain siksi että muilla olisi peruskivaa. Häh? :D

        Ei toki tarvi näytellä ja harvoin se edes pitkään luonnistuu, kun oikeat karvat tulee esiin. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Aina on poikkeuksia, jotka vetoaa siihen, että mä nyt oon tämmönen suorasuinen ja lauon mitä sylki suuhun tuo, siirtäen oman vastuunsa käytöksestään muitten ongelmaksi. Juntti siis suomeksi.

        Olen siis juntti.. no sopii tuo minulle.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen siis juntti.. no sopii tuo minulle.

        No et niin paha mitä juntilla tarkoitetaan. Sinä sentäs perustelet ja osaat miettiä kantaasi uudelleenkin, myönnyttää jos huomaat olleesi väärässä. Juntit ei tee niin. Ne vaan jyrää yli ja päin edes häpeämättä tyyliään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen siis juntti.. no sopii tuo minulle.

        Ja kyllä sinä minusta puntaroit sanojasi. Et sinä sylje mitä sylki suuhun tuo.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja kyllä sinä minusta puntaroit sanojasi. Et sinä sylje mitä sylki suuhun tuo.

        Niin.. olen kyllä vähän töksähtelevä ja ajattelematon aika usein. Mutta tosiaan jos tuota jyräämistä tarkoitit junttiudella, niin sellainen juntti en ole. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos huomaan siinä korjattavaa.

        Tämä reilu pari vuotta palstalla on tehnyt minulle ja mielipiteilleni ihmeitä. Voisin jopa sanoa, etten ole sama ihminen ollenkaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. olen kyllä vähän töksähtelevä ja ajattelematon aika usein. Mutta tosiaan jos tuota jyräämistä tarkoitit junttiudella, niin sellainen juntti en ole. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos huomaan siinä korjattavaa.

        Tämä reilu pari vuotta palstalla on tehnyt minulle ja mielipiteilleni ihmeitä. Voisin jopa sanoa, etten ole sama ihminen ollenkaan.

        No min en pidä sinua ollenkaan junttina. Sinä sanot kantasi rehellisesti, muttet sinä minusta loukkaa ja ivaa ketään tai polje jalkoihisi ylimielisesti, mitä juntit tekee.

        Sinulla on kuitenkin sydäntä ja avarakatseisuutta ja minusta sen pystyy näkemään ajatuksistasi. Sinunlainen suoruus on minusta ok. Et ylennä itseäsi alentaen muita.


      • Huitale kirjoitti:

        No min en pidä sinua ollenkaan junttina. Sinä sanot kantasi rehellisesti, muttet sinä minusta loukkaa ja ivaa ketään tai polje jalkoihisi ylimielisesti, mitä juntit tekee.

        Sinulla on kuitenkin sydäntä ja avarakatseisuutta ja minusta sen pystyy näkemään ajatuksistasi. Sinunlainen suoruus on minusta ok. Et ylennä itseäsi alentaen muita.

        Hitsi.. oli kauniisti sanottu. Kiitos.

        Irl saan kuulla jatkuvasti töksäyttelystäni. Varsinkin perheeltäni. Johtuu exästä. Se nyt haluaa painaa vieläkin minua alas. Hänen tapansa selvitä elämässään. Ja minä sallin sen.

        Hän on niitä ihmisiä joiden mielestä aina pitää löytyä joku, jolla menee huonommin kuin hänellä. Ja minä olin aina siinä lähellä jota painaa alas.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hitsi.. oli kauniisti sanottu. Kiitos.

        Irl saan kuulla jatkuvasti töksäyttelystäni. Varsinkin perheeltäni. Johtuu exästä. Se nyt haluaa painaa vieläkin minua alas. Hänen tapansa selvitä elämässään. Ja minä sallin sen.

        Hän on niitä ihmisiä joiden mielestä aina pitää löytyä joku, jolla menee huonommin kuin hänellä. Ja minä olin aina siinä lähellä jota painaa alas.

        Sinä oot tietyllä tavalla kiltti ja hyväsydäminen. Ajattelet muita. Nään sussa sellaista sisäistä kauneutta ja lämpöä, vaikka olet myös vahva ja itsepäinen, mutta elämä on varmasti siihen syy ja se miten se on sinua kohdellut kovemmalla kädellä.

        Se ettei osaa aina asettaa sanoja hienosti ja etikettien mukaan on minusta pieni synti. Ja kaikki siihen syyllistyy, töksäyttelyyn. Ja joskus se on tarpeenkin, jos seura ei muuten älyä ottaa kuuleviin korviinsa. Kyrpiintyyhän sitä ja alkaa sanomaan vaan sen enemmän kaunistelematta lopulta. 😛

        Minäkin töksäyttelen ja ihan tahallanikin.


      • Huitale kirjoitti:

        Sinä oot tietyllä tavalla kiltti ja hyväsydäminen. Ajattelet muita. Nään sussa sellaista sisäistä kauneutta ja lämpöä, vaikka olet myös vahva ja itsepäinen, mutta elämä on varmasti siihen syy ja se miten se on sinua kohdellut kovemmalla kädellä.

        Se ettei osaa aina asettaa sanoja hienosti ja etikettien mukaan on minusta pieni synti. Ja kaikki siihen syyllistyy, töksäyttelyyn. Ja joskus se on tarpeenkin, jos seura ei muuten älyä ottaa kuuleviin korviinsa. Kyrpiintyyhän sitä ja alkaa sanomaan vaan sen enemmän kaunistelematta lopulta. 😛

        Minäkin töksäyttelen ja ihan tahallanikin.

        Sä tosiaan töksäyttelet kans, mut sä et kanna siitä syyllisyyden taakkaa kuten mä.

        Se on vain sun omaa persoonaasi ja sä olet täällä kokenut konna ja pidät puolesi. Mä en vielä ole oppinut pitämään puoliani. Mä käännän toisen posken, enkä vällää vaikka sivallettaisiinkin.

        Noh.. on minullakin sinusta hyvä kuva, mutta en ny ala sinua kehumaan, sillä muutoin mulle tulee sellainen fiilis että kehuisin vain vastavuoroisuudesta.
        Ja minä kehun vain aidosti. En mielistelläkseni. Ja sä olet samanmoinen. Joten ymmärrät. Toki, kehuttavaa sinussa on.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hitsi.. oli kauniisti sanottu. Kiitos.

        Irl saan kuulla jatkuvasti töksäyttelystäni. Varsinkin perheeltäni. Johtuu exästä. Se nyt haluaa painaa vieläkin minua alas. Hänen tapansa selvitä elämässään. Ja minä sallin sen.

        Hän on niitä ihmisiä joiden mielestä aina pitää löytyä joku, jolla menee huonommin kuin hänellä. Ja minä olin aina siinä lähellä jota painaa alas.

        Kuulostaa joltain osin hyvinkin tutulta. 🙄

        Niin ja siinä on todellakin suuri ero jos sanoo hyväntahtoisesti suoraan kuin jos pahantahtoisesti. Arvostan suoraan puhumista hyvinkin paljon jos sen osaa ilmaista fiksusti.🤗


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sä tosiaan töksäyttelet kans, mut sä et kanna siitä syyllisyyden taakkaa kuten mä.

        Se on vain sun omaa persoonaasi ja sä olet täällä kokenut konna ja pidät puolesi. Mä en vielä ole oppinut pitämään puoliani. Mä käännän toisen posken, enkä vällää vaikka sivallettaisiinkin.

        Noh.. on minullakin sinusta hyvä kuva, mutta en ny ala sinua kehumaan, sillä muutoin mulle tulee sellainen fiilis että kehuisin vain vastavuoroisuudesta.
        Ja minä kehun vain aidosti. En mielistelläkseni. Ja sä olet samanmoinen. Joten ymmärrät. Toki, kehuttavaa sinussa on.

        Se on osa mun oppimisprosessia, oppia pitämään puoleni ja olemaan ottamatta siitä taakkaa. Näitä on puhuttu vastaanotolla usein, miten tärkeää on löytää omat rajat ja uskaltaa sanoa kantansa, antaa takaskin tarvittaessa.

        Täällä se on mulle helpompaa, IRL ei niinkään.

        Mutta olen edistynyt rajojen vedossa ja oppinut sanomaan ei käy, oon eri mieltä.

        Juu, ymmärrän. Minusta tuntuu kehut silloin vaivaannuttavilta, jos kehutaan juuri ikään kuin vastavuoroisesti. Spontaanisti kivempi.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuulostaa joltain osin hyvinkin tutulta. 🙄

        Niin ja siinä on todellakin suuri ero jos sanoo hyväntahtoisesti suoraan kuin jos pahantahtoisesti. Arvostan suoraan puhumista hyvinkin paljon jos sen osaa ilmaista fiksusti.🤗

        Tämä just, miten asiansa esittää on mullakin se sävyero, jonka erotan herkästi ja reahoin yhtä herkästi. 👍

        Voi sanoa olevansa ihan eri mieltä, tyystin, mutta se miten sen sanoo vaikuttaa ainakin mulla vastaanottooni miten vastaan takaisin.

        Arvostan rehellisyyttä, mutten nöyryyttämistä tai vähättelevää asennetta toista keskustelijaa kohtaan. Nousee vastarintaan silloin.


      • Huitale kirjoitti:

        Tämä just, miten asiansa esittää on mullakin se sävyero, jonka erotan herkästi ja reahoin yhtä herkästi. 👍

        Voi sanoa olevansa ihan eri mieltä, tyystin, mutta se miten sen sanoo vaikuttaa ainakin mulla vastaanottooni miten vastaan takaisin.

        Arvostan rehellisyyttä, mutten nöyryyttämistä tai vähättelevää asennetta toista keskustelijaa kohtaan. Nousee vastarintaan silloin.

        Joo ei siinä saa ketään nöyryyttää. Mulle on ainakin ihan turha yrittää sanoa, että en mä sitä niin tarkoittanut. Kun just ja tasan tarkkaan näin mä sen olen kokenut.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuulostaa joltain osin hyvinkin tutulta. 🙄

        Niin ja siinä on todellakin suuri ero jos sanoo hyväntahtoisesti suoraan kuin jos pahantahtoisesti. Arvostan suoraan puhumista hyvinkin paljon jos sen osaa ilmaista fiksusti.🤗

        Aah.. sullakin siis paskamainen exä? Noh.. elämä antaa ja elämä ottaa.

        Mä joudun tulemaan asiallisesti toimeen yhä hänen kanssaan. On yhteisiä asioita.

        Mutta toisaalta olen saanut häneltä paljon ja oppinut vahvaksi myös hänen ansiostaan.

        Suoraan puhuminen voi olla hyvinkin arvostavaa ja kunnioittavaa. Jos osaa pysyä asiassa.


      • Huitale kirjoitti:

        Se on osa mun oppimisprosessia, oppia pitämään puoleni ja olemaan ottamatta siitä taakkaa. Näitä on puhuttu vastaanotolla usein, miten tärkeää on löytää omat rajat ja uskaltaa sanoa kantansa, antaa takaskin tarvittaessa.

        Täällä se on mulle helpompaa, IRL ei niinkään.

        Mutta olen edistynyt rajojen vedossa ja oppinut sanomaan ei käy, oon eri mieltä.

        Juu, ymmärrän. Minusta tuntuu kehut silloin vaivaannuttavilta, jos kehutaan juuri ikään kuin vastavuoroisesti. Spontaanisti kivempi.

        Täällä on jotenkin helpompaa olla oma itsensä juurikin, kun ei ole sitä tunnetaakkaa, mikä irl on.

        Mitä hiton väliä mitä joku tuntematon minusta tai sinusta ajattelee. Irl taas joutuu sitäkin vähän ottamaan huomioon.

        Minäkin joudun opettelemaan rajanvetoja.. ehkä eri tavalla kuin sinä, mutta mullakin työn alla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Aah.. sullakin siis paskamainen exä? Noh.. elämä antaa ja elämä ottaa.

        Mä joudun tulemaan asiallisesti toimeen yhä hänen kanssaan. On yhteisiä asioita.

        Mutta toisaalta olen saanut häneltä paljon ja oppinut vahvaksi myös hänen ansiostaan.

        Suoraan puhuminen voi olla hyvinkin arvostavaa ja kunnioittavaa. Jos osaa pysyä asiassa.

        Juu 😬 ei ihan helpoin ihminen.. mutta kukapa olisi virheetön. Oli kova arvostelemaan muita, mutta jos häntä vastaan noustiin, niin hyökkäys oli taattua. Silloin tuli mietittyä mitä täällä oikein tapahtuu.🙈

        Hyviä muistoja toki hänestä. Oli auttavainen, piti pienyrittäjien puolia, jos häntä ei olis ollut katsomassa (porukoideni mökin) perään niin olis käynyt aikamoisia onnettomuuksia.. hyvä sydäminen ihminen jolla oli vaan itsellä paha olla..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu 😬 ei ihan helpoin ihminen.. mutta kukapa olisi virheetön. Oli kova arvostelemaan muita, mutta jos häntä vastaan noustiin, niin hyökkäys oli taattua. Silloin tuli mietittyä mitä täällä oikein tapahtuu.🙈

        Hyviä muistoja toki hänestä. Oli auttavainen, piti pienyrittäjien puolia, jos häntä ei olis ollut katsomassa (porukoideni mökin) perään niin olis käynyt aikamoisia onnettomuuksia.. hyvä sydäminen ihminen jolla oli vaan itsellä paha olla..

        Tutulta kuulostaa.. exä on kuitenkin exä syystä.
        Olen onnellisempi näin.

        Hän kuitenkin tuki ja auttoi minua kehittymään ihmisenä, moni asia kuitenkin oli liian raskaita minun kantaa. Olemme edelleen ystäviä. Outoa, mutta eromme ei katkaissut ystävyyttämme.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tutulta kuulostaa.. exä on kuitenkin exä syystä.
        Olen onnellisempi näin.

        Hän kuitenkin tuki ja auttoi minua kehittymään ihmisenä, moni asia kuitenkin oli liian raskaita minun kantaa. Olemme edelleen ystäviä. Outoa, mutta eromme ei katkaissut ystävyyttämme.

        Mielestäni on hienoa, että ex kumppanit tulevat toimeen eronkin jälkeen. Yhden exän äidin kanssa olin ystävä. Välillä satuttiin samaan aikaan kylään, eikä siinä mitään. Ihan järkevästi suhtauduttiin toisiimme. Eikä exää haitannut, että kävin siellä. Pitkässä suhteessa helposti myös ystävystyy muidenkin, kuin vaan sen silloisen kumppanin kanssa..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mielestäni on hienoa, että ex kumppanit tulevat toimeen eronkin jälkeen. Yhden exän äidin kanssa olin ystävä. Välillä satuttiin samaan aikaan kylään, eikä siinä mitään. Ihan järkevästi suhtauduttiin toisiimme. Eikä exää haitannut, että kävin siellä. Pitkässä suhteessa helposti myös ystävystyy muidenkin, kuin vaan sen silloisen kumppanin kanssa..

        Noinhan se on. Ystävyys ei katso rajoja. Tai ikää, sen enempää kuin siviilisäätyäkään.

        Minä ystävystyn harvoin, mutta kun niin teen, se on loppuelämäksi. Erossa menetin molemmat anoppini jotka olivat minulle rakkaita. Sellaista sattuu.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noinhan se on. Ystävyys ei katso rajoja. Tai ikää, sen enempää kuin siviilisäätyäkään.

        Minä ystävystyn harvoin, mutta kun niin teen, se on loppuelämäksi. Erossa menetin molemmat anoppini jotka olivat minulle rakkaita. Sellaista sattuu.

        Minulle exäni äiti oli kuin toinen äiti🤗 hän toki kuoli tuossa melkein pari vuotta sitten. Mutta hyvät muistot jäi❤️


    • Anonyymi

      Riippuu keneltä kysytään.
      Omasta mielestäni olen maailman ihanin ja rakastettavin mies :)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Omaa mielipidettäsi kysyin suu hieman mutrulla.
        Koen itsekin olevani aika kiva siihen asti, kun kiirastuli saa lähtöluvan pitkän harkinnan jälkeen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa mielipidettäsi kysyin suu hieman mutrulla.
        Koen itsekin olevani aika kiva siihen asti, kun kiirastuli saa lähtöluvan pitkän harkinnan jälkeen:)

        Kiirastuli sulla on pyrstös alla. Älä anna sille koko kättäs. :)

        -keinovaginamies-


    • En vaan oon aina oma ihana, positiivinen ja hyväntahtoinen itseni olin sitten kumpi tahansa.😊. En tosin ole kirjoitanut kuin ehkä kaksi tai kolme kertaa tänne anona ja sekin sen vuoksi kun en oo muistanut kirjautua ja oon myös asian aina ilmoittanut sen tajuttuani joten anona kirjoittamisesta kyllä ole kokemustakaan.🙂.

      • Anonyymi

        Sinusta voisin uskoakin, että olet yhtä kiva molempina "persoonina". Olet ainakin selkeä kirjoittaja asiaan kuin asiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta voisin uskoakin, että olet yhtä kiva molempina "persoonina". Olet ainakin selkeä kirjoittaja asiaan kuin asiaan.

        Kiitos paljon mukavista sanoista.😊.


      • Anonyymi

        Lihavat on leppoisia.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon mukavista sanoista.😊.

        Mukaviin sanailuihin on helppo tuikata samansuuntaista takaisin. Hyvää ja iloista viikonloppua 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukaviin sanailuihin on helppo tuikata samansuuntaista takaisin. Hyvää ja iloista viikonloppua 😊

        Kiitos ja kumarrus ja samoin myös sulle mukavaa ja iloista viikonloppua.😊.


    • Anonyymi

      Erilaisille ihmisille erilainen. Kukin suhde omanlaisensa. Tarpeet jne…

    • Kirjoitan pelkästään rekattuna. Välillä olen mukavampi, välillä kettumaisempi. En juuri suodata juttuja ja menen fiiliksen mukaan. Jokainen voi olla sitten sitä mieltä mitä onkaan minusta.

      • Anonyymi

        Omana itsenä on parasta olla. Koska ei ole tarvetta poiketa totutuista poluista.
        Kun hyväksyy itsensä noin hyvin laidasta laitaan, enhän voi olla myöskään pitämättä tyylistäsi:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omana itsenä on parasta olla. Koska ei ole tarvetta poiketa totutuista poluista.
        Kun hyväksyy itsensä noin hyvin laidasta laitaan, enhän voi olla myöskään pitämättä tyylistäsi:)

        Kiitos kauniista viestistä. Harvoin saa tuollaista palautetta :) *Kumartaa*


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tjaa, vähemmän kiva siinä mielessä etten tunne tarpeelliseksi miellyttää koko maailmaa...anona luultavasti herkempi puhumaan puutaheinää

      • Anonyymi

        Kiva ihminen on mielestäni hyvän luonteen omaava, olkoonkin kyse vähemmän miellyttävistä ihmisistä.
        Miellyttämiseen ei ole tarvetta kaikkien kohdalla, ei täällä eikä muuallakaan.


    • Taidan olla tragikoominen persoona.
      Mun kanssa ei oo ältsin kivaa olla.

      • Anonyymi

        Minä tykkään sinusta 💗 Jos et olisi ukkomies, niin tykkäisin vielä enemmänkin.


      • Tuo sinun avatar on ainakin kiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään sinusta 💗 Jos et olisi ukkomies, niin tykkäisin vielä enemmänkin.

        Ukkomiehet onkin tylsiä, surkuhupaisia, tahdottomia tohvelisankareita. :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tuo sinun avatar on ainakin kiva.

        Kissalla on ollut kova suksee ja ajattelinkin jo, että jos tinderiin sen laittaisi, niin kuin mahtaisi käydä.


      • Gattino kirjoitti:

        Kissalla on ollut kova suksee ja ajattelinkin jo, että jos tinderiin sen laittaisi, niin kuin mahtaisi käydä.

        Ei se varmasti ainakaan pahaa tekisi. Varmasti ainakin eläin- ja lapsirakkaat naiset pitäisivät.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei se varmasti ainakaan pahaa tekisi. Varmasti ainakin eläin- ja lapsirakkaat naiset pitäisivät.

        Niin, eikä sitä koskaan tiedä jos Tinderistä löytyisi toinen samanhenkinen kissan kuva.
        Sitten niitä olisi kaksi :P


      • Gattino kirjoitti:

        Niin, eikä sitä koskaan tiedä jos Tinderistä löytyisi toinen samanhenkinen kissan kuva.
        Sitten niitä olisi kaksi :P

        Olisihan se aika suloista. Iske vaan kuva sinne. Mutta eihän sitä vaan pysty löytämään Googlen kuvahaun kautta, ettei henkilöllisyytesi paljastu palstalla?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olisihan se aika suloista. Iske vaan kuva sinne. Mutta eihän sitä vaan pysty löytämään Googlen kuvahaun kautta, ettei henkilöllisyytesi paljastu palstalla?

        Kissan kuva ei ihan mätsää mun kirjoitusten kanssa.

        Pitää muistaa, että oikeasti kissat nuolevat pyllyään ja raapivat sohvat rikki.
        Ei ne aina oo ihanii....


      • Gattino kirjoitti:

        Kissan kuva ei ihan mätsää mun kirjoitusten kanssa.

        Pitää muistaa, että oikeasti kissat nuolevat pyllyään ja raapivat sohvat rikki.
        Ei ne aina oo ihanii....

        Tarviiko sen mätsätäkkään? Me kaikki ollaan omanlaisia luonteitamme. Ihania, vittumaisia, kettumaisia, hauskoja. Kaikkea yhdessä paketissa. Ja jotakin se kertoo jo sinusta, että olet kissan kuvan tänne postannut.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tarviiko sen mätsätäkkään? Me kaikki ollaan omanlaisia luonteitamme. Ihania, vittumaisia, kettumaisia, hauskoja. Kaikkea yhdessä paketissa. Ja jotakin se kertoo jo sinusta, että olet kissan kuvan tänne postannut.

        Laumassa leikkisä kissa on tosiaan provokatiivinen olento. Se läimii muita kissoja aina kun on mahdollista. Välillä se saa siitä kuonoonsa. 😀

        Mullakin olisi tarvetta lisätä kirjoituksiini enemmän särmää.
        Sensuroin liikaa ilmaisuani, siinä pelossa, että joku loukkaantuisi verisesti.

        Toisaalta jos saan kuonooni, en tiedä miten siihen pitäisi reagoida. 🤔
        Mihinkään suunsoittokilpaan en jaksaisi ryhtyä.


      • Gattino kirjoitti:

        Laumassa leikkisä kissa on tosiaan provokatiivinen olento. Se läimii muita kissoja aina kun on mahdollista. Välillä se saa siitä kuonoonsa. 😀

        Mullakin olisi tarvetta lisätä kirjoituksiini enemmän särmää.
        Sensuroin liikaa ilmaisuani, siinä pelossa, että joku loukkaantuisi verisesti.

        Toisaalta jos saan kuonooni, en tiedä miten siihen pitäisi reagoida. 🤔
        Mihinkään suunsoittokilpaan en jaksaisi ryhtyä.

        Enpä osaa tuohon kyllä antaa mitään vinkkiä. Kaikki ollaan omanlaisia persooniamme täällä. Olen ite hankkinut täällä vuosien varrella verivihollisia. Osa kantaa kaunaa vieläkin. Mutta minä olin aikaisemmin 100% trolli, joten enpä voi syyttää kuin itseäni 😬


    • Anonyymi

      Tosin en tykkää yhtään.

    • Kiva? En tiedä. Sitä pitää kysyä niiltä joiden kanssa olen ollut tekemisissä.
      Jos minä vastaisin nyt jotain muuta, kertoisi vastaus siitä kuinka kivaa minulla oli niissä kohtaamisissa ja kuin miellyttävinä sekä voimaannuttavina minä ne koin, mutta silloin vastaus on yksipuolinen ja subjektiivinen, täysin hyödytön koska se ei kerro kenenkään muun kokemuksesta.

      En tiedä millaista kirjoittaa muumina, mutta luultavasti olisin yhtä rasittava otus silloinkin, ei ole ollut tapana isommin vaihdella käytöstä.

      • Anonyymi

        Eikö ole välillä tervettä pohtia itseään omalta kantilta, koska palstalla liikkuu anoja siinä määrin, jotka pohtivat kannattaako rekkautua vai ei.
        Sinä vastasit oikeutetusti itse kysymykseen, joka on luettavissa, ei vain yhdellä tavalla.
        Lähtökohdaksi lööpin nosto etusivulle ei ole samaa kuin sisäsiivun yksipuolisuus:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole välillä tervettä pohtia itseään omalta kantilta, koska palstalla liikkuu anoja siinä määrin, jotka pohtivat kannattaako rekkautua vai ei.
        Sinä vastasit oikeutetusti itse kysymykseen, joka on luettavissa, ei vain yhdellä tavalla.
        Lähtökohdaksi lööpin nosto etusivulle ei ole samaa kuin sisäsiivun yksipuolisuus:)

        Omalta kantilta otsikon kysymyksen osalta minulla ei ole mitään pohdittavaa, siksikin vain ulkoisella näkemyksellä on mitään väliä. Tiedän olevani kiva ja niin edelleen, mutta sillä ei ole mitään merkitystä jos kukaan ei viihdy kanssani, eikö? Niinpä vain ulkoisen palautteen myötä löytyy se kohtalaisen objektiivinen totuus joka merkitsee. Sisäinen mielikuva voi ehkä parhaimmillaankin antaa itseluottamusta.

        Ano, rekku, en tiedä, en ole kirjoittanut anona kuin vahingossa jonkun kymmenen kertaa viime vuosina kun en ole muistanut kirjautua ensin. Minun nähdäkseni itse kirjoittamiseen sillä ei ole mitään vaikutusta.
        Sen sijaan rekkuna on se ilo, että saadut vastaukset/kommentit löytyvät omista viesteistä ja keskusteluja on hiton paljon helpompi seurata, silloinkin kun on ollut välissä pari viikkoa jossain lomamatkalla. Jossain määrin rekkuna joutuu helpommin vittuilun kohteeksi, mutta vain jossain määrin, monet eivät joudu yhtään sen enempää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Omalta kantilta otsikon kysymyksen osalta minulla ei ole mitään pohdittavaa, siksikin vain ulkoisella näkemyksellä on mitään väliä. Tiedän olevani kiva ja niin edelleen, mutta sillä ei ole mitään merkitystä jos kukaan ei viihdy kanssani, eikö? Niinpä vain ulkoisen palautteen myötä löytyy se kohtalaisen objektiivinen totuus joka merkitsee. Sisäinen mielikuva voi ehkä parhaimmillaankin antaa itseluottamusta.

        Ano, rekku, en tiedä, en ole kirjoittanut anona kuin vahingossa jonkun kymmenen kertaa viime vuosina kun en ole muistanut kirjautua ensin. Minun nähdäkseni itse kirjoittamiseen sillä ei ole mitään vaikutusta.
        Sen sijaan rekkuna on se ilo, että saadut vastaukset/kommentit löytyvät omista viesteistä ja keskusteluja on hiton paljon helpompi seurata, silloinkin kun on ollut välissä pari viikkoa jossain lomamatkalla. Jossain määrin rekkuna joutuu helpommin vittuilun kohteeksi, mutta vain jossain määrin, monet eivät joudu yhtään sen enempää.

        Ymmärrän pitkälti mitä tarkoitat. Ulkoiset piirteet kaikkineen ovat ja merkkaavat keskustelujen synnyttämisestä ja käymisestä alkavan uuden alun, jolla on oma merkityksensä. Huomannut kuinka yllätetty mieli toimii muuttuessaan. Sekin antaa myös itseluottamusta.
        En tiedä, olisinko valmis rekkautumaan mainitsemistasi ok- syistä. Ehkä joskus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän pitkälti mitä tarkoitat. Ulkoiset piirteet kaikkineen ovat ja merkkaavat keskustelujen synnyttämisestä ja käymisestä alkavan uuden alun, jolla on oma merkityksensä. Huomannut kuinka yllätetty mieli toimii muuttuessaan. Sekin antaa myös itseluottamusta.
        En tiedä, olisinko valmis rekkautumaan mainitsemistasi ok- syistä. Ehkä joskus.

        Kokeile rekkautua, luulisin ettet tule pettymään, pois lukien tilanne jossa sinua alettaisiin erityisesti kiusaamaan.
        Olen kuluneen vuoden aikana houkutellut useammankin muumin rekkautumaan ja toistaiseksi kukaan heistä ei ole katunut valintaansa. Mm. Kirjautumatonpalstalutka ja Haaveilija39 ovat hyviä esimerkkejä. Hui olkoon, olenpa ollut ilkeä kun olen tuolla taovin koukuttanut toisia palstaan 🤣


    • Anonyymi

      Kysy vihahenkilöilta. Ja invertoi vastaus. Aika helpoo.

    • Kyllä mä sanon, että olen tällainen , kuin olen ihan rekattuna, kuin anonakin. Yritän olla positiivinen kiltti ja jos koen, että jotain kiusataan, niin menen väliin..

      Jos taas verrataan irl, niin täällä saan olla huumorintajultani juurikin, niin kaksimielinen, tuhmia puhuva kuin haluan. Siksi tämä on siis oiva paikka hassutteluun.

      • Anonyymi

        Joo, väliin on puututtavakin jos huomaa toista kiusattavan, mikäli se vain on mahdollista. Ainahan se ei ole.
        Tunnistan huumorintaju-kaksimielisyys sun muu smalltalkin itsessäni mielummin irl-tilanteissa, missä tilanteet kohtaavat aidoimmillaan.
        Kaikki tilanteet eivät tyydytä palstatilanteita hassutteluin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, väliin on puututtavakin jos huomaa toista kiusattavan, mikäli se vain on mahdollista. Ainahan se ei ole.
        Tunnistan huumorintaju-kaksimielisyys sun muu smalltalkin itsessäni mielummin irl-tilanteissa, missä tilanteet kohtaavat aidoimmillaan.
        Kaikki tilanteet eivät tyydytä palstatilanteita hassutteluin.

        Pitää tuntea sen jolle jotain tuollaista kaksimielistä läppää heittää. Voisin sanoa etten hirveästi ole elämäni aikana kyllä viljellyt. Ehkä ennemmin nauran esim työpaikallani jos joku heittää jotain.😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Pitää tuntea sen jolle jotain tuollaista kaksimielistä läppää heittää. Voisin sanoa etten hirveästi ole elämäni aikana kyllä viljellyt. Ehkä ennemmin nauran esim työpaikallani jos joku heittää jotain.😁

        Läppäilyä ei tule kylmiltään tietenkään sivaltaa, jos huumorikenttä on kaukana toisistaan. Saattaa loukata toista, koska molemmat altistavat henkilökohtaisuuksia huomaamattaan.
        Elämä on monella tavoin erilaisempaa pienin veitikkamaisin viljelyin, silleen ja tälleen:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läppäilyä ei tule kylmiltään tietenkään sivaltaa, jos huumorikenttä on kaukana toisistaan. Saattaa loukata toista, koska molemmat altistavat henkilökohtaisuuksia huomaamattaan.
        Elämä on monella tavoin erilaisempaa pienin veitikkamaisin viljelyin, silleen ja tälleen:)

        Joo ei olisi sopivaa🙈


    • Anonyymi

      Olen outo myös omasta mielestäni. Miehen mielestä olen maailman ilkein ihminen. Nimittelylle on syynsä. Joskus oon sanonut pari valittua sanaa erinäisistä aiheista parisuhteeseen liittyen

    • Anonyymi

      suomi24 ei ei ole kuin Jumalanpalvelus. suimi24 on avain madom maailmaan. syuomi24 on avoin kesusteluille. suomi24 ei pysty vapasuteen.

    • Olen tänne kirjoitellut rekkaamattomana ennen ja ollut silloinkin ihan oma tyhmä itseni ja samanlainen kuin rekattunakin.

      • Anonyymi

        Eihän tuo pidä paikkaansa monessakaan mielessä. Jos heittäydyt tyhmemmäksi, niinkuin teet on välillä sulle omaa hupia. Se sallittakoon:)


    • Anonyymi

      En anona kun kirjottelen ni saatte käyttää enämpi aikaa kirjoitusteni löytämiseen rekattuna olis liian helppoa löytää ne tekstit jotka mä olen kirjoittanu niin kui olen monasti sanonu jo et en keksiny enää vaikeampaa tapaa löytää mua jos joku on niin hölmö ja etsii mä kun en ole mikään helppo kenellekään siitä saa suurelta osin naiset itse syyttää itseään vaatimuksineen ne vaatimukset mitä mä laitan aina siinä kohti kun multa vaatii jotain ni niihin vaatimuksiin ei pysty kukaan

      • Anonyymi

        hih. Välis on tavoittamaton mies. Sinkkupalstojen kohtalokas Greta Garbo 😂 ihana 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hih. Välis on tavoittamaton mies. Sinkkupalstojen kohtalokas Greta Garbo 😂 ihana 😀

        ..ja oikeasti hänen pitäisi olla kiitollinen, ettei kukaan palstan nainen onnistu häntä nappaamaaan 🤣💦


    • Anonyymi

      Olen erittäin epämukava eli täydellinen.

      • Anonyymi

        Toisin sanoen olet palstan vieraskorea.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti olisin kivempi rekattuna perusluonteeseen niitatun muiden miellyttämishalun vuoksi. Omalta kannaltani se on äärettömän rasittavaa ja tekee minut tylsäksi ja kyllästyneeksi :)

      • Anonyymi

        Miellyttämishalua ei tulisi ruokkia kenenkään suuntaan.
        Suhteen perustamisvaiheessa taitaa olla enemmän kuin tavallista toisella olevan enemmän miellyttämisen tarvetta suhteen onnistumisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miellyttämishalua ei tulisi ruokkia kenenkään suuntaan.
        Suhteen perustamisvaiheessa taitaa olla enemmän kuin tavallista toisella olevan enemmän miellyttämisen tarvetta suhteen onnistumisen suhteen.

        Mielyttämisenhaluaan ei voi käyttää rekattuna. Olemattomana persoonana voi pitää vapaasti mistä haluaa, eikä jää mihinkään kiinni :)


    • Anonyymi

      Olen aina sama m*lkku. Turha kenenkään esittää ainakaan mulle uhria tai pettymystä (yrittää manipuloida), kun asia on alkuunsa selvä. Mulla on vahva oikeudentaju. Ja töksäyttelen omia totuuksiani. Täälläkin näkee välillä sellaista sopulilaumailua, kukaan ei uskalla puuttua tai oikeasti miellyttämishalultaan ymmärrä mitä tapahtuu. Yhtälailla töissä saattaa joku pelata rumasti, puuhun siihenkin.

      xLiner

      • Anonyymi

        Eipä kyllä ole sulta puuttumista näkynyt, paljon puhetta siitä kyllä.

        Sopulilaumassa mennä sipsutat.

        Mutta ei se mitään, joskus se puhe vie haavetta kohti. Ehkä jonain päivänä se toteutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kyllä ole sulta puuttumista näkynyt, paljon puhetta siitä kyllä.

        Sopulilaumassa mennä sipsutat.

        Mutta ei se mitään, joskus se puhe vie haavetta kohti. Ehkä jonain päivänä se toteutuu.

        "tarjoaa rokotteen" - kyllä se siitä 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tarjoaa rokotteen" - kyllä se siitä 😂

        xLiner

        Loukkaannuitko? No voi sentään, hali.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Mä kirjoittelisin varmaan anona ihan samalla tavalla. Ei mun tartte kiva olla, en ole sitä aina lähimmillenikään. Joskus saatan lasauttaa totuudellisesti jotain päin näköä, en siksi, että olisin ilkeä, vaan koska se on toiselle mahdollisuuskin.

      Mulla on työjohtajana nuori jannu, joka uskaltaa mulle täräyttää suoraan mitä on minusta ja mun toimista mieltä. Muista ja muille hän ei uskalla. Se johtunee siitä, että teen samoin. Muut kyräilee vaan partaansa asioita ja luovat epävarmuutta kentälle. Se on harmi heidän osaltaan....

      • Anonyymi

        Totuuksien laukominen "tyylillä" on rakentavaa, kunhan se soljuu jotakuinkin sivistyneesti. Eduksi on kun toisen tuntee, jolloin tekstien sinkoilut ovat arkea.
        Työpaikkojen ihmissuhteet joutuvat koville, kun oikeudentajua koetellaan tasavertaisuuden tiimoilta. Miehen on helvatun vaikeaa ymmärtää, jos nainen ei joka pykälää sorvatessa olekaan samainen kiva ja kiltti tekijä, vaan osaavampi ja oikeuksista pitävä. On uskallettava toimia ja kiltin kaavan mukaan antaa sopivasti siimaa, ettei toiselle tule paha mieli:) Kilttinä on kiva olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuuksien laukominen "tyylillä" on rakentavaa, kunhan se soljuu jotakuinkin sivistyneesti. Eduksi on kun toisen tuntee, jolloin tekstien sinkoilut ovat arkea.
        Työpaikkojen ihmissuhteet joutuvat koville, kun oikeudentajua koetellaan tasavertaisuuden tiimoilta. Miehen on helvatun vaikeaa ymmärtää, jos nainen ei joka pykälää sorvatessa olekaan samainen kiva ja kiltti tekijä, vaan osaavampi ja oikeuksista pitävä. On uskallettava toimia ja kiltin kaavan mukaan antaa sopivasti siimaa, ettei toiselle tule paha mieli:) Kilttinä on kiva olla.

        Välittävänä ei ole kiva olla.


    • Anonyymi

      hyvä jooh joku juttu jozssain pelissä jos itse kompastuu ja silloin itse tuhoutuu...

    • Anonyymi

      Kivaa päivänjatkoa silti. Ei elostelijoille.

    • Kiva ja kiva..

      Irl olen hyvin pidetty ihminen. Minä kylläkin ihastutan tai vihastutan. Mutta kaihdan silti ihmisiä ja harva pääsee lähelle.

      Sanoisin että palstalla kuulun kivoihin vaikka joskus joku ottaa nokkiinsa minusta. Mutta sitähän ei voi kukaan välttää.
      En kirjoita anona ja rekkautuneena olen minä. Kaikkine ristiriitaisuuksineni.

      Perimmäinen kysymys kuuluunnee kuitenkin miten määritellään kiva ihminen.. kun se on kuitenkin jokaisella yksilöllä eri näkemys asiasta...

      Luulen, että olen kiva ihminen noin yleisesti ottaen. Luulo tosin ei ole tiedon väärti.

      • Anonyymi

        Olet lyhyesti PP. Mietin, oletkohan pieni ja pyöreä? :)
        Palstalla on aivan omanlainen jengi, jotain täällä käyneenä sentään huomannut. Kun kokee itsestään puuttuvan jotain, mitä varausta ei ole valmis jakamaan someyhteisöön, koetaan sellainen vähemmän kivaksi.
        Kivasta ihmisestä tulee hetkessä kaunis ja komea silmissäni. Kyllä sen huomaa ja tuntee eri lailla:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet lyhyesti PP. Mietin, oletkohan pieni ja pyöreä? :)
        Palstalla on aivan omanlainen jengi, jotain täällä käyneenä sentään huomannut. Kun kokee itsestään puuttuvan jotain, mitä varausta ei ole valmis jakamaan someyhteisöön, koetaan sellainen vähemmän kivaksi.
        Kivasta ihmisestä tulee hetkessä kaunis ja komea silmissäni. Kyllä sen huomaa ja tuntee eri lailla:)

        Kyllä... olen vaasan näkkileipä. Omasta mielestäni. Heh..

        Kivojahan täällä on suurin osa. Jopa suurin osa anoistakin. Se nyt on pitkälle vissiin kiinni omasta suhtautumistavasta.

        En tietty minäkään jaa täällä kaikkea. Vaikka avoin olenkin.


    • Anonyymi

      Mjaa

      Jos puttaus ei onnistu, heitän mailan lepikkoon.

      Eli vähän niin ja näin.

      (reps)

    • Anonyymi

      Varusmies-lehti veli sai sellaisia, itsekin luon hienoja kun oli armeijassa tekemässä...postissa tulee muutamia numeroita: Varusmies-lehteä.

    • Olen aina minä, se ei muutu. Enkä minä nyt aina mikään kiva ole. Pyrin olemaan kohtelias ja huomaavainen kaikkia kohtaan.
      Sanottavaa minulla on paljon, sekään ei ole mitenkään kivaa. Vaikka tykkään kevyestä keskustelusta, en osaa murjaista vitsejä. Syvää ja raskassoituista keskustelua palstoilla kartan. En jaksa/ viitsi paneutua.

      En ole mitenkään erityisen hauska. Minulla on huono huumorintaju (tai se ei aukene muille kuin itselle) ja ajoitus menee päin mäntyä.
      Tilannehuumori toimii vain livessä.
      Onko se edes kivaa? Riippuu vähän fiiliksestä. 😊🌺

      • Anonyymi

        Oot kivoin betoninraudoittaja!!


    • Anonyymi

      korjautuu varmaan mopedisi jos kesätyöpaikkana on joku sylinteri-hiomokin....

    • Anonyymi

      Hah. Ihan sama aivo- ja sormivammainen olen. Olen toki myös rekisteröitynyt, mutta en muista salasanaa.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Tarkoititko "päivänsankari"?

    • Anonyymi

      pystyy parantumaan jotenkin , mutta kestää aikaa..

      autopeli mixsxä pitää suojata jotazin tyttöä'... interstate juttu

    • Anonyymi

      Olen aina kiva 🤷‍♀️ Tai no melkein aina, se vähän riippuu.

      - Sheena

    • Anonyymi

      En voi mainostaa itseäni.
      Vaihteleva.

    • Anonyymi

      Epätäydeĺlinen. Lapsenomainen. Hauska. Mahdoton.
      Introvertti. On pokkaa.

    • Anonyymi

      Olen haastaja. Muutamalla sanalla. En jää jaaritteleen syntyjä syviä. Sanon mitä sanottava on.💩

      • Anonyymi

        Olen siis häijy😆 anona aivan muuta💩♥️


    • Anonyymi

      Häijysti

    • Anonyymi

      Koeta ovisunmerii

      • Anonyymi

        En koskaan mee avaan ovea vaikka soitetaan summerii tai koputellaan päälle. Nykyään on puhelimet ,millä voi ilmoittaa tulostaan. Siinähän koputtelee,ja soittelee, voisin poistaa koko tyhjänpäiväisen ovikellon💩


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe