Kiireetön leikkaus?

Anonyymi-ap

Heh vaivaani joka ei oikeastaan ole vaiva, ainoastaan kosmeettinen juttu sain ajan käsikirurgille?

Mikä hemmetti on käsikirurgi? Joka tapauksessa tuli Soitesta lappu, jossa todettiin että yritämme varata sinulle ajan n. 3kk:n päähän.

Kuinka paljon täällä Keskipohjanmaalla on käsivammaisia? Vai juoko ne kirurgit vain kahvia ja syö punaìsta pullaa?

>simiti<

16

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kiireetön, se säilyy kiirettömänä kymmeniä vuosisakin sitten kai on aina vain kiireetön.

      Mutta retkijuttu jos tekee itse jonnekin retken, sitten voi eksyä metsikössä jonnekin puolustusvoimien alueelle tulee sotilaspoliiseja kovat piipussa rynnäkkökivääreillä varustautuneena katsomaan mitä tapahtuu..

    • Anonyymi

      ... niin silloin jos tosiaan eksyy ja tulee sotilaspoliiseja, tilanne vaikuttaisi varmaan kuin olisi jossain jännityswelokuvassa...

      • Anonyymi

        Heh Muistan kun olin vartiossa Kainuun metsissä. Ulkoilemaan öli tullut pariskunta lapseensa kanssa,

        Naureskelivat, etteivät taida jatkaa eteenpäin. Pikkuiselle esittelin rynnäkkökivääriä ĵa pikkuinen oli ihan täpinöissään

        >simiti<


    • Anonyymi

      Kevät on kiireistä aikaa käsikirurgeille. Ihmiset tunkee näppejään sirkkeleihin, ruohonleikkureihin ynnä muihin urakalla. On kai päässyt unohtumaan talven aikana, että liikkuva terä plus paljaat sormet on yhtä kuin huono lopputulema.

    • Anonyymi

      Minulla ollut noita hammasjuttuja, kun itse päätin että hoidatan sitten kunnolla, monia paljon hammastyttöjen luona käyntejä aina taksilla... hammaskiven poistamista oli viimeksi on lisää tulossa treffejä hammastyttöjen kanssa.

      Sinänsä kun joku hammaskipu on ikävää, mutta itsellä ei sitten sitä ole ollut pitkäänkään aikaan sellaista kun alkoin käymään hammastyttöjen luona.

    • Anonyymi

      tuhannen vuodewn pääzstäkin joku leikkaus on "!kiiretön"

      mutta huvittava juttu tuli mieleen jos varusmiehet reissussa.... joku jämerä naisluutnanttikin, katsoon naamaa ja jos tulee joku onnettomuus,niii

      ..niin sitten joku aika komeakin naisluutnantti parantaa varusmiestä, joka ajattelee että tuo on julma tuon naisluutnantti.... parantaa minua...

    • Anonyymi

      Kiireetön leikkaus tarkoittaa sitä että jos sinulla on aika klo. 8, niin leikkaus voi alkaa yhtä hyvin vaikka klo. 9:30 tai myöhemmin iltapäivällä. Sen asian kanssa ei hoppuilla.

      • Ai niin, sen piti olla kosmeettinen, eli ei sittenkään tuo (olisi ollut erittäin yleinen vaihtoehto).


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ai niin, sen piti olla kosmeettinen, eli ei sittenkään tuo (olisi ollut erittäin yleinen vaihtoehto).

        Joku jänteenkalvon tulehdus se kuulemma on. Sinänsä harmiton ja onneksi on pikkurillissä, joka on muutenkin hyödytön sormi. Mutta on se ärsyttävä kun kesän keikoilla ei voi mossata ja näyttää 🤟🤘


    • Mikä voi olla kosmeettinen käsiongelma? Luomia? Känsiä? Syyliä?

      Onko sinulla 6 sormea ja leikkautat yhden tarpeettomana pois. Vai mikä?
      Tämä ei oikein avaudu.

      Kerro, kerro jo! 😀

      • Anonyymi

        Pikkurilli on ihan koukussa eikä oikene. Toisaalta on muutenkin melko hyödytön sormi. Onneksi vika ei ole keskisormessa. 🖕

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikkurilli on ihan koukussa eikä oikene. Toisaalta on muutenkin melko hyödytön sormi. Onneksi vika ei ole keskisormessa. 🖕

        >simiti<

        Oletko satuttanut sun pikkurillin joskus? Onhan se hyvä, että hoitavat sen kuntoon. 😊

        Tsemppiä leikkaukseen. 😀👍


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Oletko satuttanut sun pikkurillin joskus? Onhan se hyvä, että hoitavat sen kuntoon. 😊

        Tsemppiä leikkaukseen. 😀👍

        Mönkkäriturman jälkeen olen ollut paljon leikkaussalissa. Ihan tuttua juttua.

        >simiti<


    • Käsi on tärkee. Mulla kävi viime perjantaina viikko sitten juuri ennen kotiinlähtöö. Työnsin käden taskuun ja katkoterä oli pudonnu riipputaskun pohjalle ja etu ja keskisormen pää auki. Tietenkin pelästyin että miten nyt kun viikonloppu tulossa ja koko viikon taas odottanu. Mutta ei toi haitannu, perhoslaastareilla korjannu. Ei tarvinnu selibaatissa olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      277
      2445
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      151
      1376
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1271
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1144
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      926
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      5
      885
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      254
      851
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      832
    9. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      59
      831
    10. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      801
    Aihe