Kuinka vanha olet?

Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)

251

1867

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko noin nuori? Olin ajatellut sinua varttuneemmaksi, jostain syystä.

      Oma biisi on "50 and life" ja voisi kai sitä jatkaa myös "Still counting"

      Mutta siellä ne on kaikki perustiedot profiilissa, jos joku niitä kaipaa.

      • Jotkut palstalaiset väittävät minun olevan oikeasti 70-vuotias :D. Mutta tosissaan olen vuosimallia 1988. Toivoisin syntyneeni aikaisemmin, niin olisin päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jotkut palstalaiset väittävät minun olevan oikeasti 70-vuotias :D. Mutta tosissaan olen vuosimallia 1988. Toivoisin syntyneeni aikaisemmin, niin olisin päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista.

        Aaaa, niitä väittämiä riittää, onneksi enimmäkseen sukupuolesta 😂

        Livemusan(kin) osalta olisi ollut hyvä syntyä viimeistään 60-luvulla, mieluummin jopa 50-luvulla. Nyt on sitten tyydyttävä siihen mitä taltioinneista löytyy tai mitä 70+ ikäiset artistit vielä kykenevät antamaan.


      • Anonyymi

        Giovanna et ole noi vanha just sinut näin ehkä 43


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jotkut palstalaiset väittävät minun olevan oikeasti 70-vuotias :D. Mutta tosissaan olen vuosimallia 1988. Toivoisin syntyneeni aikaisemmin, niin olisin päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista.

        Olet samaa sukupolvea, kun mieheni. Hän on 1985.🙂


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jotkut palstalaiset väittävät minun olevan oikeasti 70-vuotias :D. Mutta tosissaan olen vuosimallia 1988. Toivoisin syntyneeni aikaisemmin, niin olisin päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista.

        Palstakamu: "Jotkut palstalaiset väittävät minun olevan oikeasti 70-vuotias :D. Mutta tosissaan olen vuosimallia 1988. Toivoisin syntyneeni aikaisemmin, niin olisin päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista."

        Miten paljon aikaisemmin olisi halunnut syntyä, että olisit päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista? Kyllä tuona vuonna syntyneetkin ovat päässeet nauttimaan live-musiikista? Kaksi päivää sitten kuollut v. 1987-naisen kanssa kävimme kuuntelemassa 2022 huhtikuussa Diandraa, joka esitti James Bond-biisejä orkesterin kanssa Joensuussa. Täällä Joensuussa ainakin sinun ikäiset pääsevät kuulemaan Ilosaarirockissa, Carelia-salissa ja elävää musiikkia soittavassa Kerubi-ravintolassa hyvää live-musiikkia. Etsipä paikkakuntasi musiikkitarjontaa - niin varmasti löytyy nykyaikana hyvää live-musiikkia??


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Palstakamu: "Jotkut palstalaiset väittävät minun olevan oikeasti 70-vuotias :D. Mutta tosissaan olen vuosimallia 1988. Toivoisin syntyneeni aikaisemmin, niin olisin päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista."

        Miten paljon aikaisemmin olisi halunnut syntyä, että olisit päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista? Kyllä tuona vuonna syntyneetkin ovat päässeet nauttimaan live-musiikista? Kaksi päivää sitten kuollut v. 1987-naisen kanssa kävimme kuuntelemassa 2022 huhtikuussa Diandraa, joka esitti James Bond-biisejä orkesterin kanssa Joensuussa. Täällä Joensuussa ainakin sinun ikäiset pääsevät kuulemaan Ilosaarirockissa, Carelia-salissa ja elävää musiikkia soittavassa Kerubi-ravintolassa hyvää live-musiikkia. Etsipä paikkakuntasi musiikkitarjontaa - niin varmasti löytyy nykyaikana hyvää live-musiikkia??

        Olisin halunnut kokea 80-luvun. Kaikki punk, rock ja alternative bändit.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olisin halunnut kokea 80-luvun. Kaikki punk, rock ja alternative bändit.

        Jos sillä tavalla lasketaan niin ne jäi minulta myös väliin niin kuin 50-60-70-lukujen musiikki, mutta olen niistä saanut nauttia kirjastojen musiikkiosastojen, Internetin ja television musiikkikanavien kautta. Oikeastaan studiolevytykset ovat parempia kuin live-esiintymiset. Toisaalta minulle on riittänyt livenä Ilosaarirockissa kuulla HIM:iä ja Nightwishiä. Itse olen iloinen, että olen kuullut 2000-2020-lukujen musiikkia ihan livenä. 80-luvun punk ja alternative-bändit eivät oikein vetoa. Vuosien varrella minulla on pyörinyt kaapelikanavilla musiikkia - 80, 90, 00, 10-lukujen musiikkia varta vasten niille vuosikymmenille tehtyiltä kanavilta. Jos on mahdollista niin ota telkkuun maksettuna 80-luku kanava niin se soittaa ainakin 80-luvun rockia?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olisin halunnut kokea 80-luvun. Kaikki punk, rock ja alternative bändit.

        Viittaan. Kokenut ja elänyt.
        Oli se mielenkiintoista aikaa musiikillisesti. Kin.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Palstakamu: "Jotkut palstalaiset väittävät minun olevan oikeasti 70-vuotias :D. Mutta tosissaan olen vuosimallia 1988. Toivoisin syntyneeni aikaisemmin, niin olisin päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista."

        Miten paljon aikaisemmin olisi halunnut syntyä, että olisit päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista? Kyllä tuona vuonna syntyneetkin ovat päässeet nauttimaan live-musiikista? Kaksi päivää sitten kuollut v. 1987-naisen kanssa kävimme kuuntelemassa 2022 huhtikuussa Diandraa, joka esitti James Bond-biisejä orkesterin kanssa Joensuussa. Täällä Joensuussa ainakin sinun ikäiset pääsevät kuulemaan Ilosaarirockissa, Carelia-salissa ja elävää musiikkia soittavassa Kerubi-ravintolassa hyvää live-musiikkia. Etsipä paikkakuntasi musiikkitarjontaa - niin varmasti löytyy nykyaikana hyvää live-musiikkia??

        Mihintuo nainen kuoli


      • valtakunta kirjoitti:

        Mihintuo nainen kuoli

        valtakunta: "Mihintuo nainen kuoli"

        Jäi rekan alle, kun oli ajautunut vastaantulijan kaistalle. Ilmeisesti sairaskohtaus, joka takia ajautui väärälle kaistalle. Oli elämää täynnä ja piti aloittaa muutamaa päivää myöhemmin kesäteologin työt.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jotkut palstalaiset väittävät minun olevan oikeasti 70-vuotias :D. Mutta tosissaan olen vuosimallia 1988. Toivoisin syntyneeni aikaisemmin, niin olisin päässyt nauttimaan hyvästä live-musiikista.

        Jaa. No mutta henkisesti voi olla ihan minkä ikäinen vain. Minä olen henkisesti joko nuorempi tai sitten vanhempi jos oon oikeen väsynyt.


    • Heinäkuussa tulee 45 vuotta täyteen. 😁

      • Sinäkin olet nuori! Ajattelin että <50.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinäkin olet nuori! Ajattelin että <50.

        Jaa? No et oo sattunut lukemaan, kun oon mä tätä ikää aikapaljon kirjoituksissani kertonut. Ei ole salaisuus.


      • Disseisback kirjoitti:

        Jaa? No et oo sattunut lukemaan, kun oon mä tätä ikää aikapaljon kirjoituksissani kertonut. Ei ole salaisuus.

        Ehkä olen vain fiksoitunut omaan sisäiseen ajatukseeni ja mennyt sitten ohi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ehkä olen vain fiksoitunut omaan sisäiseen ajatukseeni ja mennyt sitten ohi.

        Niin. Eipä ne väkisillä kaikkien näkökenttään osu.


      • Minusta tuntuu, että vasta vähän aikaan sitten juhlit niitä 40 v.-synttäreitä? Aika menee nopeasti, sillä ei ole pitkä aika siitäkään, kun itse olin 40 v. Isosisko jo juhli 50-vuotista taivaltaan. Valtava määrä alkoholia oli rahdattu niitä bileitä varten Tallinnasta. Meinaatko juhlia 5 vuoden päästä tasavuosia? Itse meinaan viedä 1981 syntyneen kaverini Kanariansaarille 50-vuotislahjana 2031.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että vasta vähän aikaan sitten juhlit niitä 40 v.-synttäreitä? Aika menee nopeasti, sillä ei ole pitkä aika siitäkään, kun itse olin 40 v. Isosisko jo juhli 50-vuotista taivaltaan. Valtava määrä alkoholia oli rahdattu niitä bileitä varten Tallinnasta. Meinaatko juhlia 5 vuoden päästä tasavuosia? Itse meinaan viedä 1981 syntyneen kaverini Kanariansaarille 50-vuotislahjana 2031.

        Joo, aika kuluu siivillä.

        En tiedä tuleeko 50 v juhlia pidettyä? Aika näyttää. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, aika kuluu siivillä.

        En tiedä tuleeko 50 v juhlia pidettyä? Aika näyttää. 😊

        Disseisback: "Joo, aika kuluu siivillä. En tiedä tuleeko 50 v juhlia pidettyä? Aika näyttää. 😊"

        Pidä vaan! Siskolla oli paljon ystäviä ja sukulaisia vieraana. Minäkin matkustin Uudellemaalle kesäbileisiin! Oli isot juhlat!


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Disseisback: "Joo, aika kuluu siivillä. En tiedä tuleeko 50 v juhlia pidettyä? Aika näyttää. 😊"

        Pidä vaan! Siskolla oli paljon ystäviä ja sukulaisia vieraana. Minäkin matkustin Uudellemaalle kesäbileisiin! Oli isot juhlat!

        No viiden vuoden päästä olen viisaampi. 😁


    • Anonyymi

      Mitä kysytään seuraavaksi ja miksi ?

      • Montako etanaa mahtuu nenääsi? Ja siksi.


    • Sä et oikeesti voi olla vaan 35. Ja muutenkin kaikki väittää olevansa vähemmän kun on. Mulks tulee ens vuonna ja oon varmaan tuhat kertaa sanonu. Mulle alkoi yks väittää taas etten ole näin vanha. Oisko vuosi sitten.

      • Katos kun meni kirjaimet sekasin, siis 50 tulee ens vuonna


      • Haha. Usko tai elä. Mikä saa sinut arvelemaan, että minulla olisi enemmän mittarissa?

        Niin ja arvelin sinua nuoremmaksi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Haha. Usko tai elä. Mikä saa sinut arvelemaan, että minulla olisi enemmän mittarissa?

        Niin ja arvelin sinua nuoremmaksi.

        Yleensäkin teillä kaikilla on sellaset vanhojen ihmisten jutut.


      • JeroP kirjoitti:

        Yleensäkin teillä kaikilla on sellaset vanhojen ihmisten jutut.

        Ehkä olen päässyt kalkkeutumaan.


      • JeroP kirjoitti:

        Katos kun meni kirjaimet sekasin, siis 50 tulee ens vuonna

        Minäkin luulin että olet nuorempi, profiilikuvan perusteella.


    • Tällä hetkellä olen täyttämässä syssyllä 49, jos luoja suo.

      • Palstakamu

        Sinut kuvittelin n. 10-vuotta nuoremmaksi. Ehkä se on tuo sana "pikku" nimimerkissäsi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinut kuvittelin n. 10-vuotta nuoremmaksi. Ehkä se on tuo sana "pikku" nimimerkissäsi.

        Se viittaa mahtavaan pituuteeni.. sitä kun on hurjat 149.5 cm.

        Kyllä irl minut luokitellaan myös noin kymmenen vuotta nuoremmaksi nuorekkuuteni ansiosta.

        Töissä oli viimeviikolla hauska tilanne, kun kaveri valitteli ikänäköään ja sanoi etten voi häntä ymmärtää, kun olen niin nuori.. hän on vain viisi vuotta minua vanhempi.

        Näitä sattuu.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Se viittaa mahtavaan pituuteeni.. sitä kun on hurjat 149.5 cm.

        Kyllä irl minut luokitellaan myös noin kymmenen vuotta nuoremmaksi nuorekkuuteni ansiosta.

        Töissä oli viimeviikolla hauska tilanne, kun kaveri valitteli ikänäköään ja sanoi etten voi häntä ymmärtää, kun olen niin nuori.. hän on vain viisi vuotta minua vanhempi.

        Näitä sattuu.

        No siis minä olen kuullut ueamman kerran itseäni nuorempine selittävän, että en voi heitä tajuta, kun olen niin nuori. Tuo on vielä koomisempi tilanne, että anteeksi nyt vain, mutta kun minä olen sinua lähes 10 vuotta vanhempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis minä olen kuullut ueamman kerran itseäni nuorempine selittävän, että en voi heitä tajuta, kun olen niin nuori. Tuo on vielä koomisempi tilanne, että anteeksi nyt vain, mutta kun minä olen sinua lähes 10 vuotta vanhempi.

        Hei, hauskaahan tuommoinen on. Mutta koominen on kyllä sun tilanteesi. Näytät varmaankin huomattavasti itseäsi nuoremmalta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hei, hauskaahan tuommoinen on. Mutta koominen on kyllä sun tilanteesi. Näytät varmaankin huomattavasti itseäsi nuoremmalta.

        No juu, on siin oma hauskuutensakin. Vähän riippuu tilanteesta. Ja juu, ilmeisesti näytän. En mä sitä itse silleen tiedosta, jos en nyt suoraan sellaiseen tilanteeseen joudu, jossa tulee katseltua itseä muiden ikäistensä rinnalla. Kyllä mä silloin aina välillä tuon ihan tajuankin. Isosiskoni (mua 6 vuotta vanhempi) sanoi tuossa joku viikko sitten, että " se tunne kun pikkusiskoasi luullaan tyttäreksesi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juu, on siin oma hauskuutensakin. Vähän riippuu tilanteesta. Ja juu, ilmeisesti näytän. En mä sitä itse silleen tiedosta, jos en nyt suoraan sellaiseen tilanteeseen joudu, jossa tulee katseltua itseä muiden ikäistensä rinnalla. Kyllä mä silloin aina välillä tuon ihan tajuankin. Isosiskoni (mua 6 vuotta vanhempi) sanoi tuossa joku viikko sitten, että " se tunne kun pikkusiskoasi luullaan tyttäreksesi".

        Voi että.. mä repesin. Nuorelta näyttäminen on inhoa kun on nuori. Kaikkea kommellusta mullakin oli, mutta ei mitään rajua.
        Toi sisaresi kommentti.. 🤣


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voi että.. mä repesin. Nuorelta näyttäminen on inhoa kun on nuori. Kaikkea kommellusta mullakin oli, mutta ei mitään rajua.
        Toi sisaresi kommentti.. 🤣

        Lisään tohon selvennykseksi, että siskollani on siis 3 tytärtä, iältään 21-26 vuotta. Hän on tehnyt lapsensa nuorena. Oltiin tuossa yhtenä päivänä taas naisissa liikkeellä ja siskon työkaveri joka sattui paikalle alkoi siunailla, ettei hän tajunnut siskollani olevan neljä tytärtä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tohon selvennykseksi, että siskollani on siis 3 tytärtä, iältään 21-26 vuotta. Hän on tehnyt lapsensa nuorena. Oltiin tuossa yhtenä päivänä taas naisissa liikkeellä ja siskon työkaveri joka sattui paikalle alkoi siunailla, ettei hän tajunnut siskollani olevan neljä tytärtä.

        Hulvatonta!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hulvatonta!

        Kieltämättä., mutta siskoni oli siitä aika käärmeissään. Tai no ei ehkä ihan tosissaan, mutta no sinne päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä., mutta siskoni oli siitä aika käärmeissään. Tai no ei ehkä ihan tosissaan, mutta no sinne päin.

        Se kärmes


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Se viittaa mahtavaan pituuteeni.. sitä kun on hurjat 149.5 cm.

        Kyllä irl minut luokitellaan myös noin kymmenen vuotta nuoremmaksi nuorekkuuteni ansiosta.

        Töissä oli viimeviikolla hauska tilanne, kun kaveri valitteli ikänäköään ja sanoi etten voi häntä ymmärtää, kun olen niin nuori.. hän on vain viisi vuotta minua vanhempi.

        Näitä sattuu.

        Vaihdoin työpaikkaa viime vuonna ja työkaverit siinä sitten, kun sanoin täyttäväni 39v. Että no kyllä sinäkin olet nuorekas ja että luuli minua paljon nuoremmaksi, kuin mitä oon. Mut tähän luulen, et vaikuttaa se, kun mun lempiväri on pinkki sit käytän Adidaksen vaatteita jne..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hulvatonta!

        Voi jukranpujut.


    • Anonyymi

      Olen syntynyt samana päivänä ja vuonna kuin Robbie Williams.

      Eli helmikuussa 50v.

    • Anonyymi

      44 vuotias itä Helsinki edustaa

    • Anonyymi

      56.

    • Anonyymi

      39, kohta 40. Eli siis vuosimallia -83.

    • Anonyymi

      Luulen että vähän ei kai kolmivitonen vie ole niin epätoivoinen että täältä ainakaan seuraa ettis

      • Ai minä vai? Ei pelkoa, en etsi.


      • Tämä on keskustelupalsta, ei senssipalsta..


    • Palstan mittareilla kurppaikäinen 😊

      • En tunnista nimimerkkiäsi???


      • Palstakamu kirjoitti:

        En tunnista nimimerkkiäsi???

        Olen anonyyminä pyörinyt täällä jo jonkun aikaa, rekattuna vasta tästä keväästä lähtien.


      • Aletheias kirjoitti:

        Olen anonyyminä pyörinyt täällä jo jonkun aikaa, rekattuna vasta tästä keväästä lähtien.

        Mukava saada lisää rekattuja palstalle. Enää puuttuu joku avatar-kuva :)


      • Anonyymi

        Samaistun.
        En tohdi ikää mainita.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mukava saada lisää rekattuja palstalle. Enää puuttuu joku avatar-kuva :)

        Nyt on joku kuva, riittävän tunnistamattomaksi muokattu 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaistun.
        En tohdi ikää mainita.

        Kuka niitä ikävuosia laskee 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Nyt on joku kuva, riittävän tunnistamattomaksi muokattu 😊

        En tarkoittanut että tarvitsee omaa kuvaa laittaa, vaan ihan vaan jonkun. Mutta ainahan se oma on mukavampi :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        En tarkoittanut että tarvitsee omaa kuvaa laittaa, vaan ihan vaan jonkun. Mutta ainahan se oma on mukavampi :)

        Olen tarkka kuvien käyttöoikeuksista eli käytän aina omia kuvia. Onhan niitä toki vapaasti käytettävissä olevia kuvia netti pullollaan, mutta en jaksanut etsiä vaan nappasin tiedostoistani ensimmäisen kuvan itsestäni. Mennään tällä kunnes keksin paremman 😊


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kuka niitä ikävuosia laskee 😁

        Voi kertoa syntymävuotensa jos ei halua ikää kertoa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kertoa syntymävuotensa jos ei halua ikää kertoa :)

        Nerokas ajatus 😁


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Nerokas ajatus 😁

        Vaistoan että syntymävuotesi on.. 1980!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaistoan että syntymävuotesi on.. 1980!

        Riittävän lähelle 😊


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Riittävän lähelle 😊

        Eli 1978 🤔


    • 43v täytän 44v.🙂.

      • Olet ensimmäinen, johon oma arvaukseni suurin piirtein osuu.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olet ensimmäinen, johon oma arvaukseni suurin piirtein osuu.

        Hyvä että joskus osuu kohdalleen.🙂. Tässä keväämmällä jouduin näyttään töissä henkkarit yhdelle työkaverille 50v nainen kun ei uskonut että voinnolla yli 40v.😄. Olen kuullemma niin nuorekkaan oloinen ja näköinen hänen mielestään.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvä että joskus osuu kohdalleen.🙂. Tässä keväämmällä jouduin näyttään töissä henkkarit yhdelle työkaverille 50v nainen kun ei uskonut että voinnolla yli 40v.😄. Olen kuullemma niin nuorekkaan oloinen ja näköinen hänen mielestään.

        Voi jukupätkä. Ei olis uskonut. Uskomatonta.
        Miltä tuntuu? Kuvaile.
        Taisit kuvailla jo 🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽


    • Anonyymi

      Sä olet nuori, meikäläinen on 52 ja kun vähentää sun ikäeron minun iästä, niin meikäläinen on puupalttoossa 2 metriä maanpinnan alla, kun laittaa ikäeron meikäläisen ikään.

    • 50 vuotias ikinuori.

      • Anonyymi

        susi etkö enää olekaan vanha ja paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        susi etkö enää olekaan vanha ja paska

        Riippuu siittä onko kliffaa vai ei. Mikä päivä mitä tapahtunut verensokereista.


    • Minusta tuntuu, että olen keskivertoa paljon nuorempi täällä… ja varmaan se onkin niin. Nyt se paljastuu😄, tittididii täytän 24v tänä vuonna.

      • Whaaat? En olisi ikinä arvannut että täällä pyörii noin nuoria.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Whaaat? En olisi ikinä arvannut että täällä pyörii noin nuoria.

        Joo. En tiedä olenko ainut tätä ikäluokkaa😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo. En tiedä olenko ainut tätä ikäluokkaa😂

        Miten kestät meidän juttuja, kun tekarit melkein jo suusta lentää.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo. En tiedä olenko ainut tätä ikäluokkaa😂

        On täällä varmaan muitakin, ainakin välillä. 🙂


      • Anonyymi

        ei ollut yllätys kun 2000 luvun alussa ollut pieni lapsi niin siitä voi päätellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On täällä varmaan muitakin, ainakin välillä. 🙂

        kuten netta oli suden mielestä ja netta on alle 20 .


      • Palstakamu kirjoitti:

        Miten kestät meidän juttuja, kun tekarit melkein jo suusta lentää.

        Hyvinhän minä kestän, ei tämä nyt niin huono paikka ole 😄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo. En tiedä olenko ainut tätä ikäluokkaa😂

        Älä narraa.


    • Anonyymi

      Wanha ja nuori

    • Anonyymi

      40-44 vee. Hyvässä lihassa

    • Anonyymi

      Olen jo kuollut ja kuopattu. Keho ei jaksanut sataa vuotta💩

      • Ja olet näköjään jo kerennyt kompostoitumaan kakkakikkareeksikin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ja olet näköjään jo kerennyt kompostoitumaan kakkakikkareeksikin.

        Niinpä. Siltikään ei sielu ei kompostoitunut. Se on ja elää edelleen💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Siltikään ei sielu ei kompostoitunut. Se on ja elää edelleen💩

        Mistä sitä oikein riittää? Oon aivan äimänkäkenä.


    • Tiiät ikäni. En viitsi toistaa, vaikka viime viikolla minua veikattiin 39- vuotiaaksi. En voi olla kuulemma näin vanha, mutta enhän minä ole vanha. Taivas on!

      • Muisti pätkii. Sanoisin että samoja ikiä itseni kanssa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Muisti pätkii. Sanoisin että samoja ikiä itseni kanssa.

        Älä juksaa. 😝

        76 syntynyt..


      • Anonyymi

        Nuo ihmisten ikäarvaukset ovat kyllä joskus ihan käsittämättömiä. Mua oletettiin ihan pokkana ja tosissaan 28-vuotiaaksi. Ei siihen voinut enää muuta todeta, kuin että mene nyt hyvä ihminen optikolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ihmisten ikäarvaukset ovat kyllä joskus ihan käsittämättömiä. Mua oletettiin ihan pokkana ja tosissaan 28-vuotiaaksi. Ei siihen voinut enää muuta todeta, kuin että mene nyt hyvä ihminen optikolle.

        Heh, mä luulen että siihen vaikuttaa oma tuttavapiirikin, miten ihmisen ikiä arvioi. Vertaa muihin ja päättelee sen perusteella johonkin ikäryhmään.

        Itse en usko hetkeäkään ettenkö näytä keholtani ikäiselleni, mutta sen uskon etten aina olemukseltani ole ikäiseni oloinen vaan vähän nuorekkaampi.


      • Huitale kirjoitti:

        Älä juksaa. 😝

        76 syntynyt..

        Aika lähellä kuitenkin.


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, mä luulen että siihen vaikuttaa oma tuttavapiirikin, miten ihmisen ikiä arvioi. Vertaa muihin ja päättelee sen perusteella johonkin ikäryhmään.

        Itse en usko hetkeäkään ettenkö näytä keholtani ikäiselleni, mutta sen uskon etten aina olemukseltani ole ikäiseni oloinen vaan vähän nuorekkaampi.

        Mieheni sanoo aina, että hänestä en näytä yhtään ikäiselleni. Ja että hänestä hän näyttää vanhemmalle minua. Mutta se on niin mielikuva asia. Miten mitäkin mieltää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Aika lähellä kuitenkin.

        12 vuotta ikäeroa. 😆


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Heh, mä luulen että siihen vaikuttaa oma tuttavapiirikin, miten ihmisen ikiä arvioi. Vertaa muihin ja päättelee sen perusteella johonkin ikäryhmään.

        Itse en usko hetkeäkään ettenkö näytä keholtani ikäiselleni, mutta sen uskon etten aina olemukseltani ole ikäiseni oloinen vaan vähän nuorekkaampi.

        Juu, tietysti sekin voi vaikuttaa paljon. Omalla kohdallani se on se, että ihmiset olettavat tiettyn habituksen omaavan tietyn ikäiseksi. Kyllä mustakin varmasti vihjeitä oikeampaan ikään löytyy (myös ulkoisesti), jos alkaa ihan oikeasti ja tosissaan etsimään. Vaan tottahan se on, että isolla osalla minua nuoremmista jo on huomattavasti näkyvämpiä ryppyjä ja uurteita ja kaikkea muuta iästä kielivää. Lisäksi mä olen ilmeisesti jotenkin hankalasti arvioitavan näköinen, sillä mun ikäni on AINA arvattu ihan jumalattomasti pieleen. Teininä se arvattiin aina rajusti yläkanttiin, myös sellasten ihmisten taholta, jotka valvoivat ikärajoja jne. Multa alettiin kysellä papereita siinä kohtaa, kun ohjeistus muuttui, että alle 30-vuotiaan oloisilta kysytään. Sitä ennen ei kysytty ikinä, ei edes 15 vuotiaana.


      • Huitale kirjoitti:

        12 vuotta ikäeroa. 😆

        Ei se paha ole. Vaikutat jotenkin pirtsakalta. Onko tapahtunut jotain hyvää viimeaikoina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tietysti sekin voi vaikuttaa paljon. Omalla kohdallani se on se, että ihmiset olettavat tiettyn habituksen omaavan tietyn ikäiseksi. Kyllä mustakin varmasti vihjeitä oikeampaan ikään löytyy (myös ulkoisesti), jos alkaa ihan oikeasti ja tosissaan etsimään. Vaan tottahan se on, että isolla osalla minua nuoremmista jo on huomattavasti näkyvämpiä ryppyjä ja uurteita ja kaikkea muuta iästä kielivää. Lisäksi mä olen ilmeisesti jotenkin hankalasti arvioitavan näköinen, sillä mun ikäni on AINA arvattu ihan jumalattomasti pieleen. Teininä se arvattiin aina rajusti yläkanttiin, myös sellasten ihmisten taholta, jotka valvoivat ikärajoja jne. Multa alettiin kysellä papereita siinä kohtaa, kun ohjeistus muuttui, että alle 30-vuotiaan oloisilta kysytään. Sitä ennen ei kysytty ikinä, ei edes 15 vuotiaana.

        Nojuu, se rypyttömyys vaikuttaa kuulemma mullakin. Mulla nyt on ihotyyppi joka ei ryppyynny kovin varhain enkä palvo aurinkoa, vaikka kesästä tykkäänkin.

        Mutta luulisi näkevän ihon veltostumisesta ettei tässä mitään nuoriakaan olla. Toki moni kolmekymppinen on jo vanhemman näköinen, joten elintavatkin voi vaikuttaa geeniperimän ohessa. Olen joskus itsekin yllättynyt, että joku on nuori kun näyttää vuosia vanhemmalle. Nykyään useammin niin päin, kun toisin päin.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojuu, se rypyttömyys vaikuttaa kuulemma mullakin. Mulla nyt on ihotyyppi joka ei ryppyynny kovin varhain enkä palvo aurinkoa, vaikka kesästä tykkäänkin.

        Mutta luulisi näkevän ihon veltostumisesta ettei tässä mitään nuoriakaan olla. Toki moni kolmekymppinen on jo vanhemman näköinen, joten elintavatkin voi vaikuttaa geeniperimän ohessa. Olen joskus itsekin yllättynyt, että joku on nuori kun näyttää vuosia vanhemmalle. Nykyään useammin niin päin, kun toisin päin.

        Harvemmin näkee ikäistään nuoremman näköisiä. Nuorempi sukupolvi on monesti vanhemman näköisiä mitä kronologinen ikä. Mikä lie vaikuttaa. Teinit on kuin vanhempia tätejä jo toisinaan. Yhtään haukkumatta vertaan


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Nojuu, se rypyttömyys vaikuttaa kuulemma mullakin. Mulla nyt on ihotyyppi joka ei ryppyynny kovin varhain enkä palvo aurinkoa, vaikka kesästä tykkäänkin.

        Mutta luulisi näkevän ihon veltostumisesta ettei tässä mitään nuoriakaan olla. Toki moni kolmekymppinen on jo vanhemman näköinen, joten elintavatkin voi vaikuttaa geeniperimän ohessa. Olen joskus itsekin yllättynyt, että joku on nuori kun näyttää vuosia vanhemmalle. Nykyään useammin niin päin, kun toisin päin.

        Näkeehän sen ,jos ihon on veltostunut. Itselläni se ei ole. Siihenkin vaikutaa paljon se ihotyyppi ja elintavat. Ja joo, mä olen itse muutaman kerran suorastaan järkyttynyt, kun joku onkin ollut reilusti nuorempi kuin olen olettanut. Sen jälkene olen järkyttynytkin sittne omasta reaktiostani, että miksi mä olen siitä niin yllättynyt. 🤣


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei se paha ole. Vaikutat jotenkin pirtsakalta. Onko tapahtunut jotain hyvää viimeaikoina?

        On kesä ja kipuja vähemmän. Vaikuttaa. 😁👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sen ,jos ihon on veltostunut. Itselläni se ei ole. Siihenkin vaikutaa paljon se ihotyyppi ja elintavat. Ja joo, mä olen itse muutaman kerran suorastaan järkyttynyt, kun joku onkin ollut reilusti nuorempi kuin olen olettanut. Sen jälkene olen järkyttynytkin sittne omasta reaktiostani, että miksi mä olen siitä niin yllättynyt. 🤣

        Hyvin säilynyt. 😊👍

        Minulla iho on sellainen pannukakkumainen kasvoissa. Kutistuu vanhemmiten ja iho valahtaa. Olenkohan sukua Sharpeille. 😄



      • Huitale kirjoitti:

        Hyvin säilynyt. 😊👍

        Minulla iho on sellainen pannukakkumainen kasvoissa. Kutistuu vanhemmiten ja iho valahtaa. Olenkohan sukua Sharpeille. 😄

        Poskipyöreys on kadonnut, mitä oli vielä edellisellä vuosikymmenellä.


      • Huitale kirjoitti:

        Poskipyöreys on kadonnut, mitä oli vielä edellisellä vuosikymmenellä.

        Ja se teki minusta naisekkaamman. Nyt kun on posket kutistuneet ja enemmän lommolla näytän heti miehekkäämmälle, isälleni. Silmistä nyt näkee, että olen nainen ja humystä.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja se teki minusta naisekkaamman. Nyt kun on posket kutistuneet ja enemmän lommolla näytän heti miehekkäämmälle, isälleni. Silmistä nyt näkee, että olen nainen ja humystä.

        Miehillä on usein myös jyhkeemmät kulmaluut.👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Hyvin säilynyt. 😊👍

        Minulla iho on sellainen pannukakkumainen kasvoissa. Kutistuu vanhemmiten ja iho valahtaa. Olenkohan sukua Sharpeille. 😄

        Mä katselin tossa joku aika sitten äitini kasvoja. Hänellä ovat posket ja poskipäät edelleen tosi sileät ja kauniit. Nyt vasta seitsekymppisenä on alkanut leukalinja pikkuhiljaa veltostua. Jos nyt vaikka edes osa olisi tullut niistä geeneistä perittyä. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sen ,jos ihon on veltostunut. Itselläni se ei ole. Siihenkin vaikutaa paljon se ihotyyppi ja elintavat. Ja joo, mä olen itse muutaman kerran suorastaan järkyttynyt, kun joku onkin ollut reilusti nuorempi kuin olen olettanut. Sen jälkene olen järkyttynytkin sittne omasta reaktiostani, että miksi mä olen siitä niin yllättynyt. 🤣

        Hanki nyt aidon oikeasti elämä. Et noin pässiksi tänne tahtonut syntyä
        Elämän oppikoulussa apukoulun luokalle jäädä😳💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki nyt aidon oikeasti elämä. Et noin pässiksi tänne tahtonut syntyä
        Elämän oppikoulussa apukoulun luokalle jäädä😳💩

        Minulla on jo ja hyvä elämä onkin. Se, että sinä olet liian tyhmä sitä tajutaksesi, ei ole minun ongelmani. Sä et selvästikään päässyt edes pääsykokeista lävitse.


      • Anonyymi

        Kyllä tuon omakuvasi perusteella ikäsi on just se mikä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ihmisten ikäarvaukset ovat kyllä joskus ihan käsittämättömiä. Mua oletettiin ihan pokkana ja tosissaan 28-vuotiaaksi. Ei siihen voinut enää muuta todeta, kuin että mene nyt hyvä ihminen optikolle.

        Elikkä olet palstan nuorin 19 v.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei se paha ole. Vaikutat jotenkin pirtsakalta. Onko tapahtunut jotain hyvää viimeaikoina?

        Avioero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avioero.

        En ole aviossa, enkä eronnut sitten vuoden 2010 jälkeen. Höpöjutut voi jättää pois, kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuon omakuvasi perusteella ikäsi on just se mikä se on.

        Piirroshan sen kertoo. 😁😛

        Täytän ensi viikolla 47. Kiitos onnitteluista etukäteen.


    • Anonyymi

      Kyllä ihmisen kuuluu vanhentua eläessään. Jos ei siihen kykene ,ei liene ihmiseksi kehittynyt. 💩 saa ajatella.

      • Anonyymi

        Kaikki luonnossa syntyy kasvaa kehitty lisääntyy vanhenee ja kuolee se on fakta. Jos joku lusmu on jäänyt kehittymättömyydessään siitä paitsi ,on turha syyllistää niitä jotka elämän kiertokulkua ylläpitää.💩


      • Anonyymi

        Vuosia tulee väistämättä, mutta mikä tarve ja pakko olisi vanhentua? Aivan yliarvostettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia tulee väistämättä, mutta mikä tarve ja pakko olisi vanhentua? Aivan yliarvostettua.

        Mietippä sitä. Siinäpä pähkinä purtavaksi ja sinulle jotain järkevää ajateltavaa💩


      • Anonyymi

        Miks toi pökälekuva. Aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks toi pökälekuva. Aina?

        Tämäkin oli poiston arvoinen
        Olen otettu kunniasta. Muotoillaan nyt sitten vaikka näin.Siksi kun mä voin💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippä sitä. Siinäpä pähkinä purtavaksi ja sinulle jotain järkevää ajateltavaa💩

        Siis nimenomaan täysin tyhjänpäiväistä ajateltavaa, johon et edes itse kyennyt yhtä ainoaa järkevää syytä kertomaan. Typeryyttä tyhmille ja yksinkertaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nimenomaan täysin tyhjänpäiväistä ajateltavaa, johon et edes itse kyennyt yhtä ainoaa järkevää syytä kertomaan. Typeryyttä tyhmille ja yksinkertaisille.

        Vastaus läytyy sinusta itsestäsi. Tämä minun tuli sinulleklin kertomaan,kun et itse hokannut.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus läytyy sinusta itsestäsi. Tämä minun tuli sinulleklin kertomaan,kun et itse hokannut.💩

        Sinun ongelmiesi vastaukset eivät löydy minusta. Joudut etsimään ne ihan itsestäsi. Tai siis en minä tietenkään kiellä sinua vanhenemasta ihan niin paljon kuin haluat. Saahan sitä olla vaikka jo parikymppisenä hautaan valmis, jos niin tahtoo. Ei siinä mitään järkeä ole, mutta eihän kaikessa ole mikään pakko olla. Minä kuitenkaan en aio koskaan vanheta, en todellakaan. Olen aivan liian fiksu tehdäkseni niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ongelmiesi vastaukset eivät löydy minusta. Joudut etsimään ne ihan itsestäsi. Tai siis en minä tietenkään kiellä sinua vanhenemasta ihan niin paljon kuin haluat. Saahan sitä olla vaikka jo parikymppisenä hautaan valmis, jos niin tahtoo. Ei siinä mitään järkeä ole, mutta eihän kaikessa ole mikään pakko olla. Minä kuitenkaan en aio koskaan vanheta, en todellakaan. Olen aivan liian fiksu tehdäkseni niin.

        Olen nyt jo vanha hautaan valmis pässi. Noin typeriä ri nuori postaile💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt jo vanha hautaan valmis pässi. Noin typeriä ri nuori postaile💩

        Ole vapaasti. Se jo kertoo tyhmyytesi asteen, että edes kuvittelet tietäväsi mitään iästäni. Kyllä se siitä sullakin helpottaa, tuo pipon kireys. Viimeistään haudassa. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt jo vanha hautaan valmis pässi. Noin typeriä ri nuori postaile💩

        Kurtturuusuna pässi laita tuo sama tänne.muutaman vuoden kuluttua.. en vanhene ikinä! Hahhah. Hyvä jos saat edes elää vanhenevaksi. Se olisi jo sinulle kunnia. 💩


      • Anonyymi

        Taasko pulpahti pökäle?
        Älä hyvä ihminen kuvaa niitä meille. Yleisölle.


    • Syyskuussa täytän 40-vuotta. 🥳🙌🏻

      • Pyöreitä vuosia eli kunnon bileet.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pyöreitä vuosia eli kunnon bileet.😊.

        Joo, nyt tuntuu hyvältä vanheta☺️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo, nyt tuntuu hyvältä vanheta☺️

        Jep. Tai no en nyt tiedä niin hyvältä aina mutta ainakaan se ei oo asia minkä vuoksi pitäis kovasti ahdistua vaan siihen osaa suhtautua niin että ikä tuo mukanaan tietynlaista viisautta ja elämänkokemusta.😊. Ainiin ja pääseehän niihin bileisiin mukaan toivottavasti? Nehän olis suorastaan vuoden kohokohta ja odotetuin tapaus.😉😄


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Tai no en nyt tiedä niin hyvältä aina mutta ainakaan se ei oo asia minkä vuoksi pitäis kovasti ahdistua vaan siihen osaa suhtautua niin että ikä tuo mukanaan tietynlaista viisautta ja elämänkokemusta.😊. Ainiin ja pääseehän niihin bileisiin mukaan toivottavasti? Nehän olis suorastaan vuoden kohokohta ja odotetuin tapaus.😉😄

        Palstahan on oiva paikka bileille 🥳🥳😃 kaikki vaan joutuu ostaa omat eväät. Sit voidaan linkitellä omia biisi valintoja..👌🏻😆


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Palstahan on oiva paikka bileille 🥳🥳😃 kaikki vaan joutuu ostaa omat eväät. Sit voidaan linkitellä omia biisi valintoja..👌🏻😆

        No niinpä tietenkin...miksi mä en tota hokannu näinhän se menee tietenkin.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No niinpä tietenkin...miksi mä en tota hokannu näinhän se menee tietenkin.😀.

        Virallinen päivä on kumminkin sunnuntai. Ni ei oo ehkä pää, niin kovinkaan kipee pelkällä palstailulla😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Palstahan on oiva paikka bileille 🥳🥳😃 kaikki vaan joutuu ostaa omat eväät. Sit voidaan linkitellä omia biisi valintoja..👌🏻😆

        Nyyttikestit, joissa on aina itseä miellyttävää purtavaa 👍. Minulla tuppaa aina olemaan nyyttäreissä sellainen pulma, että kaikki muutkin syövät innoisaan tuomisiani, mutta sitten harvemmin ovat itse tuoneet sellaista, joka minua kovasti innostaisi. Mistä se kertoo? Onko minulla hyvä maku, vai olenko nirso?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyyttikestit, joissa on aina itseä miellyttävää purtavaa 👍. Minulla tuppaa aina olemaan nyyttäreissä sellainen pulma, että kaikki muutkin syövät innoisaan tuomisiani, mutta sitten harvemmin ovat itse tuoneet sellaista, joka minua kovasti innostaisi. Mistä se kertoo? Onko minulla hyvä maku, vai olenko nirso?

        Niin jaa a hyvä kysymys.? Mitä yleensä viet?😊


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin jaa a hyvä kysymys.? Mitä yleensä viet?😊

        No xe tietenkin riippuu vähän nyyttäreistä, mutta aika usein jotain itse tehtyä suolaista purtavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No xe tietenkin riippuu vähän nyyttäreistä, mutta aika usein jotain itse tehtyä suolaista purtavaa.

        Sulla on siis ollut hyvät tarjottavat👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Virallinen päivä on kumminkin sunnuntai. Ni ei oo ehkä pää, niin kovinkaan kipee pelkällä palstailulla😂

        Sehän on vaan pelkkää plussaa ja toisaalta oli sitten bileet kuin bileet niin ei sitä ikinä tiedä millaisiin mittasuhteisiin ne saattaa yltääkkään ja mitä niissä voikaan tapahtua.😉😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sehän on vaan pelkkää plussaa ja toisaalta oli sitten bileet kuin bileet niin ei sitä ikinä tiedä millaisiin mittasuhteisiin ne saattaa yltääkkään ja mitä niissä voikaan tapahtua.😉😄.

        Niin, että täällä se on siis ”turvallisempaa”😉😂😂 Ehkä…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin, että täällä se on siis ”turvallisempaa”😉😂😂 Ehkä…

        Saattaa olla...ehkä.😉😃.


    • Puolen vuosisadan rajapyykki ohitettu eli loppusuora avautuu.

    • Anonyymi

      Olen ollut 23-vuotias ikinuori kohta neljännesvuosisadan.
      Tällä painetaan päätyyn asti :)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Varttunut, ikääntynyt, kypsä, viisas ja tahdikas, maltillinen.

      • Ja niin vaatimaton :D


    • Anonyymi

      50-vuotias

    • Anonyymi

      61 v.

      • Anonyymi

        Niin, 61 v. Katso sitä ja hämmästele, minua huimaa jo muutenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, 61 v. Katso sitä ja hämmästele, minua huimaa jo muutenkin.

        Sä oot ainakin rehellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, 61 v. Katso sitä ja hämmästele, minua huimaa jo muutenkin.

        Paraneehan ne viinitkin vanhetessaan ja kaikkien keräilykohteiden arvo nousee yleensä iän myötä niin miksi ne pitäisi paikkaansa myös ihmisten kohdalla.🤔😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Paraneehan ne viinitkin vanhetessaan ja kaikkien keräilykohteiden arvo nousee yleensä iän myötä niin miksi ne pitäisi paikkaansa myös ihmisten kohdalla.🤔😊.

        Siis miksi se ei pitäis paikkaansa ihmistenkin kohdalla piti kirjoittamani.😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, 61 v. Katso sitä ja hämmästele, minua huimaa jo muutenkin.

        Täällä toinen 61:en yrittää pysyä pystyssä! Iiih-hanaa kuin Linnanmäellä :)


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Paraneehan ne viinitkin vanhetessaan ja kaikkien keräilykohteiden arvo nousee yleensä iän myötä niin miksi ne pitäisi paikkaansa myös ihmisten kohdalla.🤔😊.

        Ei se pidä aina paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pidä aina paikkaansa.

        Ei niin. Niin käy kaikille, ei huoleta :) Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Mä olen myös vuosimallia -88, mutten ihan vielä 35 (synttärit ovat vasta loppuvuodesta).

      • Hitto kun en huomannut, etten ollut vielä kirjautunut sisään ennen kuin tuon lähetin... Tuo kommentti on siis mun näppikseltä.


    • Anonyymi

      Aina tämä sama vanhempien morkkaaminen. Ennen vanhempia arvostettiin. Nyt morkataan,vaikka itse vääjämäättä vanhennutaan😄 tahtoisinpa teidät vanhempien haukkujat nähdä vanhoina, sitä kohti kun joka pvä kuljette. Vaikka kuin ette tahdo! Naurettavia pässejä olette!! Miten voi noin tyhmiä olla???💩

      • Anonyymi

        Ruttuisina riippakasvoina itseänne peilistä katselette ja muistatte joka sanan miten ikäisiänne morkkasitte. Jotkut ei näe pelkkiä ryppyjä ja rumuutta. Jotkut näkee elämää ja viisautta. Kauneus on katsojan silmissä ja viisaus löytyy aivoista. Siinä ei silmillä ole osaa ei arpaa💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruttuisina riippakasvoina itseänne peilistä katselette ja muistatte joka sanan miten ikäisiänne morkkasitte. Jotkut ei näe pelkkiä ryppyjä ja rumuutta. Jotkut näkee elämää ja viisautta. Kauneus on katsojan silmissä ja viisaus löytyy aivoista. Siinä ei silmillä ole osaa ei arpaa💩

        En muista koskaan vanhempia ihmisiä ulkonäön vuoksi haukkuneeni. Miksi niin typerä olisin? Täytyy aika huonot henkiset aivot olla että noin typerät asiat näkee arvokkaina? Varsinkin kun ei tajua vanhenevansa itsekkin. Kysyn vieläkin,voiko noin typeriä olla????💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista koskaan vanhempia ihmisiä ulkonäön vuoksi haukkuneeni. Miksi niin typerä olisin? Täytyy aika huonot henkiset aivot olla että noin typerät asiat näkee arvokkaina? Varsinkin kun ei tajua vanhenevansa itsekkin. Kysyn vieläkin,voiko noin typeriä olla????💩

        Ällös nyt suivaannu. Antaa kossien metelöidä, kunnes tajuavat olevansa itse wanhoja ukkoĵa.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista koskaan vanhempia ihmisiä ulkonäön vuoksi haukkuneeni. Miksi niin typerä olisin? Täytyy aika huonot henkiset aivot olla että noin typerät asiat näkee arvokkaina? Varsinkin kun ei tajua vanhenevansa itsekkin. Kysyn vieläkin,voiko noin typeriä olla????💩

        Kyllä sillä vanhenemisellakin on tärkeä tarkoitus. Se riisuu ihmisen monesta turhanpäiväisestä. Arvostakaa vanhempia ihmisiä. Kunnioittakaa sitä elämänkokemusta ja kuunnelkaa heitä. Olen vihainen itsekkäille ihmispoloisille,jotka ei näe munaansa pidemmälle. Tuhlaavat arvokkaan elämän lahjan kaikkeen tyhjänpäiväiseen höttöön. Se tekee todella surulliseksi. Jopa vihaiseksi. Sen takua maailmassa on paljon pahuutta ja nämä pässit vaan sitä kylvää. Että suututtaa💩


      • Ei kai tässä aiheessa kukaan ole morkannut ketään? Jos näkee asiattomia viestejä, ne kannattaa ilmoittaa ylläpidolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä vanhenemisellakin on tärkeä tarkoitus. Se riisuu ihmisen monesta turhanpäiväisestä. Arvostakaa vanhempia ihmisiä. Kunnioittakaa sitä elämänkokemusta ja kuunnelkaa heitä. Olen vihainen itsekkäille ihmispoloisille,jotka ei näe munaansa pidemmälle. Tuhlaavat arvokkaan elämän lahjan kaikkeen tyhjänpäiväiseen höttöön. Se tekee todella surulliseksi. Jopa vihaiseksi. Sen takua maailmassa on paljon pahuutta ja nämä pässit vaan sitä kylvää. Että suututtaa💩

        Ei sillä mitään tarkoitusta ole. Se vaan on. Se ei ole muiden vika, jos sinussa on turhaa, jota tarvitsisi riisua. Minussa sellaista ei ole koskaan ollut.


    • Anonyymi

      Heh. Olen fyysisesti 47 vuotias, mutta henkisesti 15 vuotias.

    • Anonyymi

      luultavasti olen yli 400-vuotiaws.

      Mutta mikä itseäni vähän huvittaa kun hammaslääkäritytöt.... että miten edes viitsii laittaa sormiaan toisen suuhun, mutta parantaa

      Minä yritän kunnioittaa heitä pukeutumalla hyuvin jne...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mjoo

      Elämä vanhentaa, mutta mieltä ei.

      (naurua)

      • Muistan kun joskus sanoit olevasi 41.


    • Anonyymi

      Näin se on. Mutta ei vanheneminen ole paha vaan pässeys. Sen takia täällä on niin paljon pahaa kun ollaan niin pässejä. Miten kiviaivoon voi takoa viisautta? Sellaiseen betonipäähän joka ei muuriltaan kykene muuta näkemään,kun oman detonimuurinsa💩

    • Anonyymi

      nauratan entistä enemmän tyttäö jos siis joku paikka on joku koneistamo eli kuin sairaala missä siis parannetaan ihmisiä jne.. jooh koneistamo

    • Anonyymi

      71 v

    • Anonyymi

      Hyvä lempinimikin sitten tytöille joku suun hugienistsi on mekaanikko, koska laitteita suussa sitten..

    • Alonso noin kymmenen vuotta nuorempi

    • Anonyymi

      Itse olen 49 vuotias mies

    • Anonyymi

      46v. Ikisinkku. Jos lasketaan vaikka että 16-vuotiaana alkaa naiset kiinnostamaan ja seksuaalisuus herää meillä heteromiehillä, niin ensin olin 13 vuotta sinkkuna eli 29-vuotiaaksi asti. Sitten oli 3kk epäonnistunutta parisuhdetta sen yhden naisen kanssa. Siitä mennään sitten 17 vuotta eteenpäin ja sen verran olen nyt sitten elellyt itsekseni ja ilman minkäälaisia parisuhteita tai seksiä. Vituttaahan se toisinaan, mutta olen tullut ymmärtämään sen absoluuttisen faktan, että olen parisuhteeseen kelpaamaton ja sopimaton mies. Joten yksin hautaan mennään.

      IkisinkkuerakkoM1977

    • Anonyymi

      38 vuotta tuli täyteen varhain keväällä. Yhden tyttölapsen äiti ja vanhempieni huoltaja, tätä nykyään, pikkusiskoni kanssa! Olen sinkku, ja sellaisena on aikomus myös pysyä! Sen verta monta epäonnistunutta parisuhdetta takana. Enköhän mä ole jo tarpeeksi parisuhteita saanut kokea; enkä mä enää aio kenenkään miehen kotipiiaksi ryhtyä.
      Ystäviä mulla on niin miehiä kuin naisiakin, sekä laajahko suku, joten enköhän mä pärjää ilman sydänsurujakin!
      trollikka

    • Anonyymi

      Mjoo

      Kirjoitusasusi perusteella olet 16 vuotias, jolla trendikkäästi roikkuu byysat nilkoissa.

      Ei jatkoon.

      (naurua)

      😁👌

      • Viimeksi sanoit että olen 70. Onko Pönttiksen maailmankatsomus muuttunut lapsen myötä?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Viimeksi sanoit että olen 70. Onko Pönttiksen maailmankatsomus muuttunut lapsen myötä?

        Lopetan palstailun, jos lähempänä tuota ei pitäisi paikkaansa. Ehkä järkyttävistä netissä on innostua jonkun alaikäisen jutuista, (kuten joku 35) ☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan palstailun, jos lähempänä tuota ei pitäisi paikkaansa. Ehkä järkyttävistä netissä on innostua jonkun alaikäisen jutuista, (kuten joku 35) ☝️

        Mitä sinun ulosannille on tapahtunut? Ennen kirjoitit ihan koherentteja viestejä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Viimeksi sanoit että olen 70. Onko Pönttiksen maailmankatsomus muuttunut lapsen myötä?

        Hei Palstakamu, jotenkin mulle tuli mieleen sun tästä vastauksestasi, ett sekoitat minut nyt miss Pönttöuuniin. Ollaan kaksi eri ihmistä, mä en tiedä mihin Pönttis katosi, lopetti ilmeisesti palstailun tai sitten kirjoittelee anonyymina... tai vaikka sun nikkillä?
        Tiedä näistä, kuka mitäkin on... eikä mua edes oikeesti kiinnosta. Haen ainoastaan satunnaista juttu seuraa täältä.
        terveisin trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Palstakamu, jotenkin mulle tuli mieleen sun tästä vastauksestasi, ett sekoitat minut nyt miss Pönttöuuniin. Ollaan kaksi eri ihmistä, mä en tiedä mihin Pönttis katosi, lopetti ilmeisesti palstailun tai sitten kirjoittelee anonyymina... tai vaikka sun nikkillä?
        Tiedä näistä, kuka mitäkin on... eikä mua edes oikeesti kiinnosta. Haen ainoastaan satunnaista juttu seuraa täältä.
        terveisin trollikka

        No niin sekoitin. Enkä minäkään täältä parisuhdetta ole vaille. Pönttis kirjoittelee myös anona. Teistä anoista on aina vaikea pysyä kärryillä että kuka ano se nyt tällä kertaa on :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Palstakamu, jotenkin mulle tuli mieleen sun tästä vastauksestasi, ett sekoitat minut nyt miss Pönttöuuniin. Ollaan kaksi eri ihmistä, mä en tiedä mihin Pönttis katosi, lopetti ilmeisesti palstailun tai sitten kirjoittelee anonyymina... tai vaikka sun nikkillä?
        Tiedä näistä, kuka mitäkin on... eikä mua edes oikeesti kiinnosta. Haen ainoastaan satunnaista juttu seuraa täältä.
        terveisin trollikka

        Ei saakeli. Olenko luullut sinua koko ajan Pönttikseksi ja se onkin lopettanut palstailun. Perhana. No kaikkea sitä voi elämässä sattua. Mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun täällä nolaan itseni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei saakeli. Olenko luullut sinua koko ajan Pönttikseksi ja se onkin lopettanut palstailun. Perhana. No kaikkea sitä voi elämässä sattua. Mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun täällä nolaan itseni.

        Eihän tuossa mitään vahinkoa ole sattunut, paitsi etten mä ole Pönttis! Tottahan se on ettei anonyymista aina voi päätellä; kuka kirjoittaja oikeesti on! Muutaman kerran minäkin olen tavannut tekstejä ja ihmetellyt; koska mä tollattiin olen kirjoittanut? Kunnes olen kekannut, joku vaan matkinut mun kirjoitustyyliäni; eli välimerkeistä aika nopeaan voit päätellä munt kirjottajaksi ja Turun murteest! Etkä muuten ole ensimmäinen, joka on erehtynyt anonyymeissä, joten ei mitään syytä nolostua. Pitäis käydä pesemässä pikku neiti ja panna pikapuoliin hänet nukkumaan -> on riehunut koko päivän ja alkaa olla ihan sipissä jo!

        Mä alan iltapuuhat Mimmin kanssa, ja päästän Pojun pihalle sireenipensaaseen pensaaseen kusasemaan, odottaa mua iltalenkille, kunhan saan Mimmin ensin nukkumaan. Systeri on nukkuvan mukulan lapsenvahti, mielellään.
        Katsoo itse telkkaria, korvakuulokkeilla jottei Mimmi häiriinny nukkuessaan.
        Moikka, sulle! trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa mitään vahinkoa ole sattunut, paitsi etten mä ole Pönttis! Tottahan se on ettei anonyymista aina voi päätellä; kuka kirjoittaja oikeesti on! Muutaman kerran minäkin olen tavannut tekstejä ja ihmetellyt; koska mä tollattiin olen kirjoittanut? Kunnes olen kekannut, joku vaan matkinut mun kirjoitustyyliäni; eli välimerkeistä aika nopeaan voit päätellä munt kirjottajaksi ja Turun murteest! Etkä muuten ole ensimmäinen, joka on erehtynyt anonyymeissä, joten ei mitään syytä nolostua. Pitäis käydä pesemässä pikku neiti ja panna pikapuoliin hänet nukkumaan -> on riehunut koko päivän ja alkaa olla ihan sipissä jo!

        Mä alan iltapuuhat Mimmin kanssa, ja päästän Pojun pihalle sireenipensaaseen pensaaseen kusasemaan, odottaa mua iltalenkille, kunhan saan Mimmin ensin nukkumaan. Systeri on nukkuvan mukulan lapsenvahti, mielellään.
        Katsoo itse telkkaria, korvakuulokkeilla jottei Mimmi häiriinny nukkuessaan.
        Moikka, sulle! trollikka

        Nähdään taas.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä sinun ulosannille on tapahtunut? Ennen kirjoitit ihan koherentteja viestejä.

        Öh. En edes huomannut.. mut ei ollut tarkoituskaan kirjoitella pitkiä tarinoita :) enkä koskaan ole yrittänyt olla ainakaan trollikka. 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öh. En edes huomannut.. mut ei ollut tarkoituskaan kirjoitella pitkiä tarinoita :) enkä koskaan ole yrittänyt olla ainakaan trollikka. 🤭

        En pysy yhtään anonyymeistä perillä. Tästä lähtien anonyymi on vain anonyymi minulle, ellei ole erikseen laittanut allekirjoitusta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Nähdään taas.

        5km käveltiin, juostiin ja hölkättiin, välillä Poju kirjoitteli viestejään puiden ja alppiruusujen juuristoille. Toivottavasti joku narttukoira käy ne kuittaamassa. Kollit kävin myös noutamassa ulkohäkistään sisätiloihin, jos vaikka yöllä sataa. Onhan siellä kopit, mutt katit eivät oikein vielä ole kotiutuneet häkkielämään.

        Kaiken lisäksi mä annoin vasta nyt iltaruuan, raakaa kalaa pieninä palasina... ettei Onni heittelisi kalaa ympäri tupaa. Sillä on tapanaan leikkiä ruualla, kuivanappuloilla pelaa jääkiekkoa pitkin tuvan lattiaa, ja silakkafilee roikkui kaapinovessa noin 120cm korkeudella lattiasta. Onni ilmeisesti oli innostunut kalan heitosta! Joten kala on nyt pieninä palasina, niillä kollit eivät leiki, eikä huusholli haise kalasatamalle! =))
        Öitä! trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        5km käveltiin, juostiin ja hölkättiin, välillä Poju kirjoitteli viestejään puiden ja alppiruusujen juuristoille. Toivottavasti joku narttukoira käy ne kuittaamassa. Kollit kävin myös noutamassa ulkohäkistään sisätiloihin, jos vaikka yöllä sataa. Onhan siellä kopit, mutt katit eivät oikein vielä ole kotiutuneet häkkielämään.

        Kaiken lisäksi mä annoin vasta nyt iltaruuan, raakaa kalaa pieninä palasina... ettei Onni heittelisi kalaa ympäri tupaa. Sillä on tapanaan leikkiä ruualla, kuivanappuloilla pelaa jääkiekkoa pitkin tuvan lattiaa, ja silakkafilee roikkui kaapinovessa noin 120cm korkeudella lattiasta. Onni ilmeisesti oli innostunut kalan heitosta! Joten kala on nyt pieninä palasina, niillä kollit eivät leiki, eikä huusholli haise kalasatamalle! =))
        Öitä! trollikka

        Kuulostaa ihan mahtavalta elämältä. Siis että sisko on siinä kaverina lapsen hoidossa. Ja että on nuita karvaturreja. Ite olen kissaihmisiä. Olen vain ryökäle niille allerginen, mutta joskus sorrun silittelemään jotain kulkukissoja :3


    • Anonyymi

      yli 006 vuotisas.... mutytsa mutta niin mitä jooh ihmeellisiä jotain hammaslääkäri-tyttöjen kanssa tapaamisia juttuja

    • Anonyymi

      Hyvä joo sitten jos uskaltaa lähteä jollekin retkijutulle johonkin kummitustallon, ei pääse autoilla mopoilla pääsee menemään sellaisen luokse menemään.

      Sitten mopotytöt sitten vähän kuin sairaanhoitajia itsellesi jos jotain sattuu maastossa.

    • Anonyymi

      mutta jooh niin jossain noissa Galaxtica-jutuissa joku Starbuck hyppääkin pelaamassa jotain uhkapeliä Pyramid.... hyppää "coming in red hot".... hyppää pöytien päälle ja kaatuu tietystikin

    • Anonyymi

      33-vuotias.

    • Anonyymi

      60+ mittarissa ja harvoin tänne mitään kommentoin. Vaikka osa onkin ihan kivoja ja kiinnostaviakin keskusteluja.
      Tässä tosin taas kerran tuli mieleen, että miksi nuoruutta ihannoidaan, ikääntymistä helposti kauhistellaan ja vanhoja pidetään dementoituneena massana, vaikka jokainen vanhenee. Jollei kuolo korjaa aiemmin.
      Enkä nyt tätä keskustelua niinkään tarkoita, vaikka joidenkin rivien välistä olin lukevinani kuinka tämä ja tuo vaikuttivat niin ikäistään nuoremmilta.

    • Anonyymi

      Vähän. Olen sinulle liian vanha, mutta ihanaa elämää sinulle. Olet varmasti jonkun rakas. Halit.

      • Anonyymi

        En ole muuta kuin erakko.
        Kiitos kuitenkin.


    • Ggjygjyyyjjj

    • Anonyymi

      109

    • Anonyymi

      47v

    • Anonyymi

      78yu

    • Anonyymi

      E on äm cee toiseen

    • Anonyymi

      H 2 O

    • Anonyymi

      Natriunämklorodi

    • Anonyymi

      Potenssit ja pölynomit x2x2bay67x34

    • Anonyymi

      67-5 ynnä 9 pois 8 kertaa 0,5

    • Anonyymi

      Viis kuus vielähän muita on

    • Anonyymi

      Viisikko kuusikossa nelikko päässä

    • Anonyymi

      Kanta kertaa korkeus jaettuna kahelka se on pariskunnan unelma

    • Anonyymi

      55-vuotias mies olen.

    • Anonyymi

      Voe miten hyvvää pullaa väenö on leiponu

    • Anonyymi

      Mie kun kannoin hiekka ja jauhosäkkejä puron yli niin meinas ihan upooota

    • Anonyymi

      Auuuuts töks töks töks töks töks

    • Anonyymi

      Tääässsää on ystäväni maasrkooo

    • Anonyymi

      Sananen viikonvaihteeksi

    • Anonyymi

      Mr47 naiset!!! 37 viiiiiva 57 viiiiiva 20 viiiiiva 25 viiiiiva 30v viestiä tännep päin
      Faksia tulemaan minä kun oon MIIIEEESTEN MMMIIIEEES

      • Anonyymi

        Tämä ilahdutti.


    • Anonyymi

      Oli ulukona kaaukana kuutamoyö eetu suukkoa lyöö ja iita ne syööö

    • Anonyymi

      Kyllä torstaee meeitä jo lohtuttaaa

    • Anonyymi

      Minä vuan tiskkoon astijjoeta ja luutalla lakasen lattijjoeta

    • Anonyymi

      Oli pimmeetä ulukona kun minä pikatupakit suusa tanssajtelin hulivili vtuuli vap vap viiii

    • Anonyymi

      Eekös siillee kelevanna kun minä ostin yhten kerran yskänkaramelliäää paperosditupakkia suuhun secpannee ja pian kai se syöpi pikanelliää (purutupakka)

    • Anonyymi

      Esteriltä saen minä satiaiseet huli vili vii halituli hoo... esteri se oli käynnä vierahissaa hilipalipii palipilipaa

    • Anonyymi

      Vuan oli se esteri kaanis nsinen vaek oli kierossa silimät

      Ei se mua haetanna silti ostin kihkat vusn nyt se jo mulle lähtöpassit antokkiin

    • Anonyymi

      Esterin takapuoli olj niin kaanis minä sitä sallaa ihaelin esteri se luutalla pieksi minnui piähän ja sano elä ukko valehteleee

    • Anonyymi

      Oli ulukona kaakana kuutamoyö mulla on iso vyö ja pekka se syö

    • Anonyymi

      Oletko alle 1 kuukautta vanha.

    • Anonyymi

      37v m

    • Anonyymi

      N ja ikkää 45

    • Anonyymi

      Minä oon N nainen ja 34

    • Anonyymi

      Viiskytviis

    • Anonyymi

      31-vuotias, vaikken itseäni "palstalaisena" pidäkään :D Keväästä asti silloin tällöin tänne tulee kurkittua.

    • Osasta loppupään vastauksista voi päätellä, kesälomien alkaneen. Jonnet vauhdissa.

    • 33v 😊

      • Anonyymi

        Sun nimimerkki viittaa siihen, että ihastut helposti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun nimimerkki viittaa siihen, että ihastut helposti.

        Voi olla näin tai olematta 😂


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Voi olla näin tai olematta 😂

        Olen kateellinen, sillä itse olen todella huono ihastumaan. Olisi kiva osata ihastua, mutta en vaan osaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen kateellinen, sillä itse olen todella huono ihastumaan. Olisi kiva osata ihastua, mutta en vaan osaa.

        No ei kai se nyt huono asia ole 😄
        En tiedä, mä oon kateellinen sit sulle 😂 elämä olis helppoa 😂


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen kateellinen, sillä itse olen todella huono ihastumaan. Olisi kiva osata ihastua, mutta en vaan osaa.

        Kukaan ei viilais linssiin niin sanotusti 😂😂


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No ei kai se nyt huono asia ole 😄
        En tiedä, mä oon kateellinen sit sulle 😂 elämä olis helppoa 😂

        Asioilla on aina puolensa. Tervetuloa palstalle.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Asioilla on aina puolensa. Tervetuloa palstalle.

        Kiitti 😊Hetken täällä olen jo ollut. Rekattuna siis. Jonkun kuukauden. Harvemmin kommentoin tai käyn täällä. Mutta kuitenkin niin 😅 kiitos.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen kateellinen, sillä itse olen todella huono ihastumaan. Olisi kiva osata ihastua, mutta en vaan osaa.

        Mullaki ollu viime aikoina vähän huonoa.


    • Anonyymi

      41, elämä täysin ohi. Kaikki on jäänyt kokematta eikä mitään ole saatu aikaan. Ei hyvää asemaa työelämässä, isoa summaa rahaa tilillä, ei matkailua, ei mitään.. mutta näillä mennään, kiltin miehen kohtalo on kiltin miehen kohtalo.

      • Anonyymi

        Vai laiskan miehen kohtalo?

        Itse teen kovasti töitä pienellä palkalla ja on matkoja ja muuta elämää


    • Minulta kysytään enää hyvin harvoin papereita. Sinulta varmaan vielä silloin tällöin 🙂

    • Anonyymi

      Vielä elää haavekuva yli 40-vuotiaasta neitsyestä, jolla on koloratuurisopraanon lauluääni ja jonka ei tarvitse kylpeä maidossa Kleopatran lailla säilyttääkseen ihonsa nuorekkuuden. Hänen pitäisi olla innovatiivisuudessaan kuin naispuolinen Newton tai Einstein ja samalla kuin yli 40-vuotias neitsyt Maria luonteeltaan. Hänen pitäisi osata lentää avaruussukkulaa olla samalla Michelin-tasoinen mestarikokki. Taidan jäädä erakoksi vailla juoksevaa vettä olevaan majaani.

    • Anonyymi

      42v. eli täällä nuori. Tuntuu että tällä palstalla liikkuu lähinnä vanhuksia. Jutut ovat paljolti aivan dementoituneita.

      Helposti huomaa vanhan kirjoittajan. Osa vanhuksista on skarppeja mutta vain osa. Suurimmalla osalla vanhoista ne jutut ovat aivan vajaita.

      Kun joku nuorempi tue esille tutkittua tietoa niin vanhukset vastaa tyyliin "Minä näistä mistään tutkimuksista perusta. Kyllä minä tiedän miten asiat menee kun mammavainaakin aina sanoi.."

    • Anonyymi

      Ikä kannattaa yleensä mitata senttimetreinä, eli mitä lyhempi on sitä vanhempi on.

      • Eikä! @#€&/# mun 150 cm ei todellakaan ole ikäni.

        Huonoin virsi koskaan..


    • Ikäloppu, eli lokakuussa 45. Rakastan sitä, että oon tämän ikäinen.🤩

      • Anonyymi

        Olet kaunis🤗💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaunis🤗💗

        Kiitti kulti, kauneus on katsojan silmissä 🤗✨️


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe