Voiko kumppanin löytymistä verrata?

Anonyymi-ap

Titanicin hylyn löytymiseen?

14

218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suhteellista.

    • Anonyymi

      Siellä jossain se rapistuu sun tuleva kumppanisi. Kantsii löytää se ajoissa.

    • Anonyymi

      Kyllä voi. Minä miehenä olen etsinyt 10 vuotta, eikä vielä ole löytynyt upeaa minun mieleistäni naista, jota voisin himoita. Tai niitä on kyllä muutama löytynyt suomi24 sivuilta, mutta ehkä 5-10 on vastannut, kirjoitellut viikonkin ja yhtäkkiä hävinnyt? Alkaa jo tuo oma ikäkin karsia kurvittaret valikoimasta ja en ihastu fitnes luurankoihin, enkä yläkehon rakentajiin.

    • Anonyymi

      Tottakai voi, esim salaliittoteorioita riittää

    • Ei, sillä Titanic-ejä on vain yksi ja sen olemassaolo on varmaa.
      Kumppanin suhteen kumpikaan ei ole varmaa.

      • On kaksi, unohdit Britannicin. Täysin samanlainen. Kustoo löysi sen.


      • JeroP kirjoitti:

        On kaksi, unohdit Britannicin. Täysin samanlainen. Kustoo löysi sen.

        Samanlainen, muttei sama.


    • Miksi sellaista pitäis tehdä. On yksi Titanic maailmassa ja mahdollisia kumppani ehdokkaita jos ei miljardeja niin ainakin useita satojamiljoonia.😄.

    • Anonyymi

      No todennäköisyys sen löytämiseen varmaan samaa luokkaa 😅 Siis jos ei kelpuuta ketä tahansa. Tästä syystä en myöskään "ymmärrä" deittisovelluksia. Niitä käyttämällä voi olla vaarana että lopulta kelpuuttaa vaan jonkun kun ei viitsi roikkua niissä vuositolkulla. Mun mielestä sopivin mahdollinen kumppani löytyy silloin kun sitä ei edes etsi. Deittisovelluksissa ollaan liikaa ajatuksella että on päämääränä löytää kumppani no matter what. Mieluummin oon sinkkuna lopun ikää kuin että kelpuutan jonkun kumppaniksi vaan ettei olisi yksinäistä/tylsää.
      N31

    • Titanichan löytyi helposti, oli piilossa vain 73 vuotta. Kumppania ei välttämättä löydä yhtä helposti edes 100 vuoteen, jos on nirso tai joku tietty tähtäimessä yksipuolisesti.

    • Anonyymi

      Hmm, ensin hapuillaan pimeässä vuosikymmeniä, sitten bang löydetään joku mikä todetaan ajan mittaan joksikin epämääräiseksi hylyksi millä on lähinnä nimellisarvoa, vuotaa pahasti ja falskaa, mastokin lojuu vain pitkin pohjaa, putkisto karstoittunut...tosin jotain hyvääkin ja arvokasta löytyy vahingossa toisinaan. Lopulta kuitenkin tuumitaan olisiko sittenkin sisaralus ollut parempi valinta..:)

    • Kuulostaapa parisuhteen löytymisen ”onni” tuolla vertauksella aika ”mukavalta”:
      - törmäsi neitsytmatkallaan
      - upposi vieden mukanaan noin 1 500 ihmistä
      - makaa melkein 4km syvyydessä (siellä ei muuten ole kovin valoisaa eikä helppo hengittää ja saattaa painekin olla epäinhimillinen ja saattaa olla jo vähän hapertuneessa kunnossakin ehkä?)
      - muisto hienosta laivasta reilu 100v sitten

      Noilla spekseillä jää kyllä välistä… 😬

      Mielummin vähän tuoreempi ja vielä ihan ajokelpoinen tavallinen purtilo (ei tarvitse olla maailmankuulu hukkumisestaan). Koko ei niin oleellinen asia, mutta terävä saisi olla, jotta edes ajatus innostaa. 😉 Hmmm… taidanpa lähteä risteilemään tai ainakin kävelylle merenrantaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2447
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      246
      2219
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1290
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1282
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1211
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1141
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1094
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      942
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      936
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      900
    Aihe