Onko teillä käynyt hassusti?

Anonyymi-ap

Minä kerran löysin kirppikseltä uudenveroiset collarit. Noh kotona laitoin päälle ja tajusin sen olevankin jotkut raskaushousut.

Nooh, peittääpä ison mahanikin, vaikka mies olenkin.

>simiti<

34

315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaatteiden kanssa käy helposti hassusti, kun ne on monesti tehty tietyn mallisille ihmisille. Niin eihän ne istu siitä mallista poikkeaville.

      Naistenvaatteet etenkin on ihan älyvapaa bisnes. Kaikki akat pitäisi olla tietystä muotista pursotettuja.

      • Joko pienen pieni ja ohut tai hehtoperse kapealla vyötröllä.


      • Huitale kirjoitti:

        Joko pienen pieni ja ohut tai hehtoperse kapealla vyötröllä.

        Minulla kun on tasapaksu kroppa, niin miesten kamppeet istuu parhaiten.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Minulla kun on tasapaksu kroppa, niin miesten kamppeet istuu parhaiten.

        Eli sinä naisena käytät miesten vaatteita ja minä miehenä naisten raskaushousuja?

        Siinäpä vaatesuunnittoijille mietittävää.

        Nooh. Voisihan sitä huonomminkin olla. Olisi keskitalvella kodittomana ja alasti.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä naisena käytät miesten vaatteita ja minä miehenä naisten raskaushousuja?

        Siinäpä vaatesuunnittoijille mietittävää.

        Nooh. Voisihan sitä huonomminkin olla. Olisi keskitalvella kodittomana ja alasti.

        >simiti<

        Juu, jep. 😂👍

        Onneksi löytyy vaatteita kuitenkin.


    • Anonyymi

      Hauska aloitus, hyvä ettei mennyt kelpo vaate haaskeelle.
      Totta on että miesten housut sopivat paremmin sellaiselle naiselle jolla ei ole kurvikkaat muodot.

      • Ja vaikka on muotojakin, niin vaatteet on tehty niin että pitäisi olla äärimmäiset erot esim. vyötärössä, reisissä ja persuksissa. Jos on aika tasaista, niin ei vaan istu.

        Kun vyötärö on ok, reidet ja persus on valtavat ja jää pussiksi. Kun reidet ja persus on on sopivat, on vyötärö ahdas.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja vaikka on muotojakin, niin vaatteet on tehty niin että pitäisi olla äärimmäiset erot esim. vyötärössä, reisissä ja persuksissa. Jos on aika tasaista, niin ei vaan istu.

        Kun vyötärö on ok, reidet ja persus on valtavat ja jää pussiksi. Kun reidet ja persus on on sopivat, on vyötärö ahdas.

        Mullakin ihan naisen reidet ja alavartalo on. Mutta omaan leveän vyötärön, jolloin naisten farkut vaikkapa ovat ongelmalliset. Miksei voi tehdä vyötäröä muuksi kuin ampiaisille?


      • Huitale kirjoitti:

        Mullakin ihan naisen reidet ja alavartalo on. Mutta omaan leveän vyötärön, jolloin naisten farkut vaikkapa ovat ongelmalliset. Miksei voi tehdä vyötäröä muuksi kuin ampiaisille?

        Ja jos vyötärö on leveämpi, niin oletetaan että myös vatsa on iso. Ja jää vatsapussi housuihin.


    • Anonyymi

      No mutta sinähän voit ätmi shopliftailla vaikka meloneja

    • Anonyymi

      😂🤣😅

    • Anonyymi

      Heh 😁

      Mä kokeilin kans vahingossa äitiysuimapukua. Ajattelin että onpa kiva rypytys edessä. Pukiessa vähän ihmetytti, kun tilaa oli vaikka toiselle, mutta ajattelin vielä siinäkin kohtaa, että kai nää on nykyään tällaisia mukavan väljiä. Kunnes osui katse lappuun josta selvisi totuus. En ostanut.

      xLiner

      • Anonyymi

        Sano totuus äitiysuimapuku ahdisti eli vatsanseudulta kireä jos olisit vetänyt uimaasun ylös asti niin repeytynyt olis uimaasu eli onko vatsassasi vauva vai suklaata ja nami nami ja susette vanukasta


      • Anonyymi

        Ostin kai vahingossa tuollaisen Lidlistä. Ehdin käyttää sitä viikon kurssilla kylpylässä ja viimeisenä päivänä kerrossiivojat varasti sen minulta. Varmistelin vielä päätä minua lyhyemmältä kämppäkaverilta, onko pakannut sen vahingossa mukaansa. En kyllä epäillytkään, mut ihmettelin sen viemistä, kun se oli myynnissä alle puoleen hintaan, kun ei ollut kelvannut kenellekään 🤭


    • Anonyymi

      Mä ostan ihan tarkoituksella miesten treenipaitoja.

      Naisten vastaavissa on nykyään käsien aukot auki vyötärölle saakka enkä mä halua esitellä muille urheiluliivejäni.

      xLiner

      • Anonyymi

        Tai esitellä rinta ja selkä sekä kainalo karvoja mikä lady eli tähän sopii laulu oi mikä buugi oikein huugi buugi ja muut näkee kansan laulun tavoin hän on oikea lady


      • Naisten alaosat näyttävät nykyään hyvin "mukavilta". Ne samaan aikaan peittävät ja näyttävät kaiken.

        Itsehän en osta liikuntaan paitoja, koska esim. kaikki puuvilla-t-paidat voi käyttää loppuun. Mahdolliset reiät vain parantavat ilmastointia.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Naisten alaosat näyttävät nykyään hyvin "mukavilta". Ne samaan aikaan peittävät ja näyttävät kaiken.

        Itsehän en osta liikuntaan paitoja, koska esim. kaikki puuvilla-t-paidat voi käyttää loppuun. Mahdolliset reiät vain parantavat ilmastointia.

        No mä käytän taas treenipaitoja muulloinkin kuin treeneissä. Puuvillaisia T-paitoja mulla ei taida edes olla..? Jaa, jokunen on yö käytössä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä käytän taas treenipaitoja muulloinkin kuin treeneissä. Puuvillaisia T-paitoja mulla ei taida edes olla..? Jaa, jokunen on yö käytössä.

        xLiner

        Ei taida xliner olla leikkisällä päällä eli huumorin kukka ei ole kaunein kukka


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä käytän taas treenipaitoja muulloinkin kuin treeneissä. Puuvillaisia T-paitoja mulla ei taida edes olla..? Jaa, jokunen on yö käytössä.

        xLiner

        Puuvillaiset imevät kosteuden ja hien ja tulevat märiksi, mutta eivät siltikään hierrä tai haise. Ymmärrän ne tekniset kerrastot tms. pakkasessa, mutta jos on lämpöasteita niin en halua muovia ihoa vasten ylleni.


    • Anonyymi

      Minulle on tullut sama moka.Jos on vatsaa niin käy hyvin

    • Tulevat kalliiksi, jos pitää kasvattaa iso maha, että pöksyt istuvat.

      • Anonyymi

        No tämä. Vuosien sinnikkään syömisen tuloksena on vihdoinkin valtava maha.

        Jopa ryhävalaat ja norsut kadehtivat minua. Tosin samalla on puntteja tullut nosteltua.

        Olenkohan maailman suurin 188cm ihminen? Nooh, hieman liioittelen. Ei painoni ole kuin 90Kg. Sekin on ennen aamukakkaa.

        >simiti<


    • Koko noissa on aina arpapeliä noissa postimyyntihommissa. mutta se on hyvä että siellä aina on eroteltu miesten ja naisten mallit. mulla tuli viime keväänä vääränväriset vaatteet kun oli AOC näyttö kalibroimatta ja tuskin tota pystyy ees kalibroimaan. On kyllä aika AOC. Mulla kun ongelmana oli, kun on aina niin kauheen kirjavaa, niin aattelin ostaa kauniin harmaat collegehousut ja huppari. mutta olikin ruskeet. ja siinä meni ne nais mahdollisuudet viime kesänä. että AOC sentään.

    • Anonyymi

      Palstan pulleille kamupojille ihan sopiva asuste, siihen kun vielä vetää tarralenkkarit jalkaan niin onpa mukava mennä kun ei ahdista eikä kiristä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Miks kiusaat mj.tä?? Ihmettelin, että kuka kiusaa ja sinäkö se olit?

        HYI😠👎


      • Anonyymi

        No mutta Harmis. Nyt olet asian ytimessä. 😉

        Mietippä jos joku vaatekappale ahdistaisi päällepuettuna.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks kiusaat mj.tä?? Ihmettelin, että kuka kiusaa ja sinäkö se olit?

        HYI😠👎

        Enhän tässä ketään maininnut ja kun kerran palstan pulleat kamupojat on katsoneet asiakseen arvostella ja pilkata minun faktapohjaisia kommentteja pelkän tunteensa perusteella vailla faktoja tottakai minullakin on oikeus sitten arvostella heitä. Tässä tapauksessahan en tosin edes arvostellut vaan kannustin mukavaan pukeutumiseen. Minä muuten aina kuittaan kommenttini, ne joissa ei ole nikkiä on muiden enkä minä niihin voi vaikuttaa.

        -harmiseikirj.


    • Anonyymi

      Kumma, ettei vase suomes taho lötyä kuin, keskivervartvaateit. Joka ollakseen otannassaan, kuitenkin vähemmistö

    • Anonyymi

      Kun helle tulee taas kohta, niin pitää olla takki johon mahtuu tavarat, no pitkä nahkatakkikaan ei ole kovin kuuma jos avonaisena pitää ja lyhythihainen paita alla.

      Tärkeää on leikata hiukset lyhyiksi ne kuumentaa ja hikoiluttaa eniten, siis miehiä.

    • Nyt kaikille vaatepuolen ihmisille toivomus vaateteollisuuteen vietäväksi.

      Huomioikaa vartalotyypit. Ei vain stereotyyppejä, vaan muutkin.

      Jos naisella esimerkiksi on leveä vyötärä, kuten miehillä (tasapaksu), mutta muutoin naisen muodot, niin voisko ne housut tehdä niin ettei liioitella perseen ja reisien koossa. Leveä vyötärö ei tarkoita, että naisella on iso persus tai reidet eikä isoa vatsaa. Kiitos.

    • Anonyymi

      Jotain vastaavaa on käynyt, mutta tapahtumasta on aikaa.
      Laukussa on aina messissä lötkö-mittanauha, jota käyttämällä ei tule enempää vastaavia hutiostoja kirppareilla, ulkomailla eikä muissakaan vaateostoksissa.
      Housujen lahkeet, hihat ja muut tärkeät mitat helppo mitata, koska kokonumerot ovat osviittaa antavia, harvemmin sovitettaessa vastaavat ostajan kriittisiä ympärysmittoja.

    • Anonyymi

      Ei kannata ikinä ostaa housuja kokeilematta ensin, tulee helposti "Mister Bean" -housut eli noin 20 senttimetriä liian lyhyet lahkeet.

      • Anonyymi

        Mittanauha mukana säästyy moiselta villikortilta.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2437
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      242
      2190
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1290
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1272
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      36
      1202
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      1135
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1094
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      936
    9. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      932
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      890
    Aihe