Kukkaseppelepäinen mies naismainen

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20034632
Kyllä miehestä tulee naismainen, jos kukkaseppeleen päähän laittaisi.
Minä en tuollaista päähäni laittaisi.
Tuskinpa nainenkaan katselisi kukkaseppelepäistä miestä uskottavasti

15

268

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksei mies saisi sonnustautua herkkään ja kauniiseen, jos hän sen omakseen kokee? Saa minusta pukeutua juuri kuten itse tykkää. Vaikka seppeleet vielä ranne-ja nilkkakoruinakin.

      Herkkyys on inhimillistä, myös miessukupuolessa. Ei mikään häpeän aihe, vahvuuden mielummin.

      • Kukkakuosit on helposti verhomaisia, kuten ruudut pöytäliinamaisia. Mutta sopiva kuosi ja vaate on jees. 👍


      • Niin kyllä se enemminkin osoittaa vahvuutta ja itseluottamusta että osaa ja pystyy näyttämään herkemmänkin puolensa se ei tee kenestäkään vähemmän miehekästä ja nuo piirteet on myös aika haluttuja miehessä naisten taholta mun kokemukseni mukaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin kyllä se enemminkin osoittaa vahvuutta ja itseluottamusta että osaa ja pystyy näyttämään herkemmänkin puolensa se ei tee kenestäkään vähemmän miehekästä ja nuo piirteet on myös aika haluttuja miehessä naisten taholta mun kokemukseni mukaan.🙂.

        Kaveripoikien hommaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveripoikien hommaa.

        Niin sellaisten oikeiden miesten kenellä on hyvä itseluottamus ja ovat varmoja itsestään eivätkä häpeä itseään vaan ovat täysin sinut itsensä kanssa. Ja nää ominaisuudet on myös oman kokemuksen mukaan niitä mitä naiset miehissä etsivät kuten jo tuli todettua. Sä voit meitä halutessas kutsua kaveripojiksi jos se sulle iloa antaa ei se multa oo mitenkään pois.😄.


    • Anonyymi

      Ainakin tuo kuvan mie on minusta ihan miehekäs. Ei tule hetkeäkään nainen mieleen.

    • Voihan sen päähän laittaa, mutta lakin päälle vasta, niin ei tuu ötököitä. laittaa vaikka lierihatun lierin päälle, aivan kuin Kiltti ja Kunnollinen sen on tehnyt.

    • Mä en halua kukkaseppeleitä edes haudalleni. Enkä mitään miehistä roinaa.

    • Anonyymi

      Ei ei ei. Jättäkää kukat rauhaan. Mies ei mitään seppeleitä näpertele. 💩

    • Anonyymi

      Miehellä pitää olla "andreapirlo"-hiukset !

    • Anonyymi

      Käpylässä tosi jeees

    • Anonyymi

      Noilla jotka ei laittaisi, niin kaikilla pitkä tukka joka on kyllä vielä naismaisempi ja yhtä katoinkin aluks että onkos tässä naiseltakin kysytty.

    • Anonyymi

      Ei miehellä pidä olla mitään kukkaseppelettä kaljussansa.

      Miehellä pitää olla kurat housuissa, aamupuurot parralla, koronatauti nenässä, otsalohkorappeuma, laiska kikkeli, suonikohjut säärissä ja sen sellaista mukavaa mitä on jokaisella Viinamiehellä.

      ( hihitystä räkien )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2357
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      231
      2028
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1270
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1192
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      34
      1117
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1093
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      62
      1039
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      912
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      906
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      870
    Aihe