Tavallinen mies ei menesty sinkkumarkkinoilla

Anonyymi-ap

Kyllä pitää olla viinamies ja ties mikä jännämies että naiset lähtisi kahville. Kahvi mies ei kelpaa eikä cocista juova mies. On mennyt hulluksi pariutumisen vaatimukset kun naisilla on sata vaatimusta eikä tavalliset miehet kelpaa siksi.

12

239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies ei menesty sinkkumarkkinoilla jos ei juo viinaa baareissa. Baareissa sinkkumies tutustuu naisiin ja menestystä alkaa tulla mitä useammin mies käy baareissa.

      T: viinamies

    • Mainittiin taas sana pariutuminen. Me ollaaan sitten viidennen luokan bilsan tunnilla. Me kaikki. Aika kauas ollaan taannuttu 11 vuotiaiksi.

    • Anonyymi

      Määritä tavallinen mies ... tällä palstalla yleensä kuvatut "tavalliset miehet" ovat todellisessa maailmassa erinomaisen epätavallisia.

      • Hän ei jaksa. Mutta mä voin kertoo, että sellanen joka pitää farkkutakkia ja polttaa tupakkaa. Eikä koskaan pese sitä takkia ja se haiseekin sitten ihan järkyttävästi röökille.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Hän ei jaksa. Mutta mä voin kertoo, että sellanen joka pitää farkkutakkia ja polttaa tupakkaa. Eikä koskaan pese sitä takkia ja se haiseekin sitten ihan järkyttävästi röökille.

        Tavis on ilmeisesti sitten jo melko iäkäs. Tupakoitsijat alkaa olemaan vähemmistössä jopa omassa ikäluokassani. Mä en taida oikein tuntea enää nykyään yhtään tupakoitsijaa, vain muutaman vapettajan, mutta he ovat reilusti nuorempia. En kyllä tunne yhtään farkkutakkimiestäkään, että ehkä vaan en sitten tunne yhtään tavista. 🙂


    • Anonyymi

      On se oikeastaan aika kummallista kuinka epäsuosittu tavallinen mies voi olla. Ymmärrän kyllä ettei sillä meriitillä naisia ole jonossa mutta luulisi että edes joku olisi joskus kiinnostunut.

    • Anonyymi

      No nyt pitäis kelien puolesta aueta tilaisuuksia meille jäätelönsyöjille, jätetään ne nesteitten litkimiset vähemmälle. Mikäänhän ei ole seksikkäämpää kuin kuin jäätelöä lipova karvakäsi jonka partaan suupieleen on sulanut lipaisun verran jätskiä :)

    • Menestyy ihan yhtä hyvin ellei jopa paremminkin kuin muut koska aivan "tavallinen" mies on kaikkein halutuin.🙂.

    • Anonyymi

      Tarkoititko vihreä reikä? Jos meinasitkin valinta on täysin omasi.

    • Selvinpäin olen hiljainen ja sivuun vetäytyvä tarkkailija, humalassa olen takki auki kulkeva maailmanmies.
      Vaimo on yhä sitä mieltä, että olen parhaimmillani pienessä tuiskeessa.

    • Anonyymi

      Tavallinen ei kannata olla vaan viinamies joka juo viinaa baareisa jossa naisia tavataan. Tavallinen mies on raitis ja viettää illat yksin kotona eikä naisiin tutustu.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Tavis mies on tylsä koska on vaan kotona pelaa pleikkaa. Naiset haluaa miehen joka käy ulkona ja matkustelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2357
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      231
      2028
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1270
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1192
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      34
      1117
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1093
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      62
      1039
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      912
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      906
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      870
    Aihe