Olen huono sängyssä

Anonyymi-ap

Kaikki kaksi naista joiden kanssa olen ollut sanoi samaa. Olen surkea rakastaja. En ymmärrä miten päin sitä munaa pitää työnnellä että daami on tyytyväinen?

45

631

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harjoitus tekee mestarin. Olikohan daamitkaan mitään professionaaleja siinä asiassa?

      • Anonyymi

        Ei tee. Kaikki ei opi koskaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee. Kaikki ei opi koskaan!

        No niitä pitää sitten opettaa. Ei kukaan ole seppä syntyessään.


    • Anonyymi

      Jätä teko dildot ja käytä omaasi ja jos suhde jatkuu niin heität naisen tekodildot roskiin ja käytät omaasi niin nainen sanoo ooh teräsmies saanko lisää

    • Anonyymi

      Osoittaa muuten pystyyn seissessä.

    • Anonyymi

      Tai sanoivat noin kun et ymmärtänyt jättää rahaa naisten yöpöydälle oliko tinderityttöjä

    • Jos seksiä on huonoa, on 99%:sti kyse siitä ettei halua/uskalla olla läsnä, katsoa toista silmiin/kasvoihin, siitä ettei keskittymiskyky tai rytmitaju riitä yhteisen rytmin löytymiseen, kosketus ja hellyys ei kiinnosta ja on vain kiire saada oma munansa laukeamaan helposti. Siis ei ole kyse munan kyvyistä vaan pikemminkin sosiaalisista kyvyistä ja kyvyistä ottaa toinenkin huomioon. Varma tapa saada huonoa seksiä, on valita yhdenillan juttuun tyhmä ja huonokäytöksinen mies, jonka empatiakyky on jäänyt kehittymättä. Rakastunut mies taas on liikkellä aika eri motivaatiolla ja se tuntuu ja näkyy myös naiselle. Samoin normaalia paremmat tunnetaidot.

      Ihan tavallinen riittää kiitettävään tasoon, kun tuo mainitsemani puoli on kunnossa. Teknikkakikkailulla ja opituilla taidoilla voi loki yltää toki kiitettävästä loistavaan, mutta sekin vaatii, että nuo mainitut perusasiat on kunnossa.

      • Anonyymi

        No voihan joku korkeastikoulutettu olla ns aloitteleva yhdenyön seksin harrastaja ja kokenut korkeastikoulutettu hyvä rakastaja kun kokemusta monista monista maksullisista tai tinderitytöistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voihan joku korkeastikoulutettu olla ns aloitteleva yhdenyön seksin harrastaja ja kokenut korkeastikoulutettu hyvä rakastaja kun kokemusta monista monista maksullisista tai tinderitytöistä

        Luulenpa Välis, että maksullisia käyttää useammin ammattikoulutuksen saanut kuin korkeakoulukoulutettu. Oma kokemukseni korkeakoulutetuista on, että harva menee eeksi edellä vaan muuta arvot ratkaisee.

        Tinderistä taas en tiedä, kun en ole kokeillut.


      • Citrinella kirjoitti:

        Luulenpa Välis, että maksullisia käyttää useammin ammattikoulutuksen saanut kuin korkeakoulukoulutettu. Oma kokemukseni korkeakoulutetuista on, että harva menee eeksi edellä vaan muuta arvot ratkaisee.

        Tinderistä taas en tiedä, kun en ole kokeillut.

        eeksi=seksi


    • Anonyymi

      Voihan olla että naiset rakastuivat sinuun ja halusivat oikeasti saada sinusta iki oman miehen mutta kun ei saanut sinua niin yritti pahoittaa mielesi haukkumalla huonoksi rakastajaksi

      • Anonyymi

        🤣 välis tollukan teoria,naisen syytä kaikki.


      • Anonyymi

        Voi olla perätön, mutta riittävän kauhea, riitaletkautus. Hirveä. Vahinko. Äärimmäisen loukkaava, millä varmasti kahden voimakastahtoisen taistelun. Häviää, vaikka kaikki rakkaus olisi ollut.
        Nyt se on ohi.


      • Anonyymi

        Voipi olla totta.


      • Anonyymi

        Julmaa. Saattoi olla se syy hyvinkin todennäköisesti.


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan ollut tilannetta että seksi ensimmäisellä kerralla uuden partnerin kanssa olisi loistokasta. Aina ekapano jotain sinne päin-hääräämistä.
      Entä teillä muilla?
      Aika typeriä naiset jotka sanovat miehelle että tämä on huono. Tuskin paljon menettää jos sellaisen naisen menettää. Ei tule antoisaa suhdetta sellaisen kanssa muiltakaan osin.

    • Anonyymi

      Sullon on ollut vaan surkeita naisia. Ei kukaan muuten arvostele tuollaista.

    • Olet varmaan tietoinen siitä, että nainen pitää lämmittää ensin hyvin. Suukottelet suuta, kaulaa jne., hyväilet rauhallisesti (mutta ei liian hitaasti), vartaloa, kysyt saatko hyväillä kädellä klitorista ja työnnyt sisään vasta kun nainen suorastaan pyytää sitä.
      Kun molemmat ovat aikuisia ja kehtaavat alkaa rakastella, niin pitäisi kehdata myös puhua ja kysyä mistä toinen pitää. - Jos hän ei osaa (tai kehtaa) kertoa, voit edetä omalla tavallasi ja kuulostella naisen reaktioita.

      Aika ikävää, että naiset ovat tuolla tavoin ilkeilleet jälkeenpäin. Se ei kyllä ole fiksua käytöstä heiltä. Riidellessä ja erotessa tulee tietenkin sanottua kaikkea ilkeetä, mikä ei ehkä ole ihan tottakaan.

      • Joko sä kirjoitat poikkeuksellisen eroottisesti tai minä visualisoin liian herkästi näitä juttuja.
        😊
        (Se nimettömiin lisätty kimallus gyneä varten sai minut sanattómaksi 😉)


      • Gattino kirjoitti:

        Joko sä kirjoitat poikkeuksellisen eroottisesti tai minä visualisoin liian herkästi näitä juttuja.
        😊
        (Se nimettömiin lisätty kimallus gyneä varten sai minut sanattómaksi 😉)

        Pahoittelen, jos kirjoitukseni vaivaannuttaa jopa ukkomiestäkin. - Joskus tiukkakin nuttura vain pääsee höllentymään ja ajatukseni vähän lipsahtaa kevytmielisemmäksi. 😉

        Toivottavasti olit kuitenkin samaa mieltä siitä, että aloittajan kannattaa keskustella aiheesta uuden partnerin kanssa, eikä vaan ottaa kiukuttelua vastaan jälkeenpäin. 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Pahoittelen, jos kirjoitukseni vaivaannuttaa jopa ukkomiestäkin. - Joskus tiukkakin nuttura vain pääsee höllentymään ja ajatukseni vähän lipsahtaa kevytmielisemmäksi. 😉

        Toivottavasti olit kuitenkin samaa mieltä siitä, että aloittajan kannattaa keskustella aiheesta uuden partnerin kanssa, eikä vaan ottaa kiukuttelua vastaan jälkeenpäin. 🤔

        En oo mikään panomies, mutta tällä palstalla koen olevani suorastaan professionaali.

        Jos puhutaan kukista ja mehiläisistä, niin ei pidä kuvailla sitä, miten mehiläinen uppoaa kukan terälehtien sisään. Testasin ajatusta ja se oli visualisoituna liian eroottinen. 👆🏼

        Mahtaako tällainen ajattelu olla seniliteetin alkua :P


    • Anonyymi

      Nuolin tänään omaa naistani. Kyllä teki hyvää.

      • Anonyymi

        Mulle sanoi ex-mies, että niskansa rasittuu.

        Miten mä pystyn sitten vaivatta imemään ja ottamaan suihin. En tunne vaivaa. Rakastan ja ihailen penistä. Iätön mielenkiinnon kohde.

        Se on ihanaa katseltavaa ja tuntua, kun se pullistuu, kiihottuu, laukeaa suuhun. Nielen aina kaiken ja pusuttelen puhtaaksi. Hellin.

        En tunne niskarasitusta.

        Kyllä se on rakkaudellisuudesta kiinni. Miestäni ei vain huvittanut. Ei rakastanut. Ei viitsinyt.

        Hän halusi just sen pakollisen sorminäpläilyn mulle ja mitä pikimmiten rytkäyttää mällit ineen.
        Ja se oli rakastelu. Jep jep.

        Onneksi mennyt. Loppui.


    • Anonyymi

      Miehet haluaa vaan rytkästä kassit tyhjiks.

      • Anonyymi

        Eikös se ole yhdynnän evolutiivinen tarkoitus.


    • Anonyymi

      Mjaa, mikähän siinä on että valitsin itselleni naisen, joka kertoi jonkun miehen sanonneen hänelle hänen olleen huonoin kokemus ikinä sängyssä?
      Itse olen ollut valintaan kovin tyytyväinen.

      AV

    • Kysyt siltä naiselta se kyllä kertoo mitä toivoo sun tekevän.🙂.

    • Anonyymi

      Saat kuitenkin pillua. Olet onnistunut elämässä.

    • Anonyymi

      "En ymmärrä miten päin sitä munaa pitää työnnellä"

      Onko siinä vaihtoehtoja? kärki edellä kai ne kaikki työntelee.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Tätä jäin myös miettimään, että onko siinä montakin vaihtoehtoa. Poikittainko? Kärki taaksepäin, eli mutkalla?


    • Anonyymi

      Eikä se munasta ole kiinni!!!

      Oletko avoinna tosissasi, rakkaudellinen. Puhutko naiselle?

      Naisen tärkein himoelin on aivot, päässä ja sydämessä, tunne. Vasta ihan lopuksi isovarpaiden välinen alue. Ja silloin riittää max 3 mins valan hyvin
      NAM. NAM.

      Saa ne muut tsydeemit ensin läsnäolevaksi - rakkaudellasi - värisemään ennen penetraatiota.
      Jos välität. Jos. Jos. Jos.

      Jos ei rakkauttasi ole olemassa mies, turha yrittää tai hinkata.

    • No sitten se pitää 100%:sti paikkansa. Mutta vain noiden kahden leidin kohdalla.
      Ja ylipäänsä useimmille naisille kaikki muu kuin sillä mulkulla tökkiminen on tärkeämpää hyvää seksiä haettaessa.

    • No sitten oot. kokeile sohvaa sitten ja avaa telkkari.

    • "Olen huono sängyssä"
      "Olen surkea rakastaja"

      Olisit iloinen, että olet silti sentään "rakastaja" ja sentään "sängyssä" (naisen kanssa). Läheskäään kaikki miehet tällä palstalla eivät sellaisia paitsi ole, niin ole koskaan olleetkaan.

      • Se jos ei oo ollu, niin ei oo mitenkään niin kamalaa.


      • JeroP kirjoitti:

        Se jos ei oo ollu, niin ei oo mitenkään niin kamalaa.

        No toki, on ihan hyvä että on niitäkin miehiä jotka ovat tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen. Sellaiset miehet reittaan henkilökohtaisesti paljon korkeammalle kuin sellaiset ,miehet, joille kelpaa "reikä kuin reikä". Ilman seksiä voi aina olla ihan miellyttävä elämä, kuten mulla on nyt viimeiset viisi vuotta ollut.


    • Anonyymi

      Minä haluan nukkua omassa sängyssäni vaan jännänaiset ne vaan herättelevät minua kiimoissansa tyrkyttäen tissiänsä suuhuni sekä ilkeän tuhmia juttuja korvaani siideripäissänsä höyhöttelemmänä.

      En tykkää naisista kun he ovat tuollaisia iljetyksiä etteivät anna minulle nukkumarauhaa. Näin on jupinat nyt tällä kertaa ja ottakaa naiset tästä opiksenne ettette häiritsisi jatkossa minun uniani.

      ( Amen )

      • Anonyymi

        Mies ei haitanne?


    • Anonyymi

      Et ymmärrä miten päin pitää työnnellä.

    • Hyvä uutinen on, että seksissä voi aina kehittyä. Uuden kumppanin kanssa kaikki muutenkin alkaa vähän kuin alusta. Se vaatii molemmilta avointa ja uteliasta asennetta, halua tehdä toiselle hyvää, kykyä kuunnella ja kertoa sekä uskallusta heittäytyä tilanteeseen.

      Seksi on niin mielettömän paljon muutakin kuin munan työntelyä. Ennen kuin mies työntyy naiseen, on sitä ennen pitänyt tapahtua monia asioita. Joskus siihen riittää vähemmän, joskus mennään pidemmän kaavan kautta, mutta matka ensimmäisestä kiihotuksen poltteesta vatsanpohjassa nautinnon huipulle kuljetaan yhdessä, molempien tunteita ja toiveita kunnioittaen.

    • Anonyymi

      Niin justiinsa.

      Ei nainen ole tyhjennyspussi. Reikä.

      Sinulla mies ei ole tunteita. Et rakasta kyseessäolevaa naista laisinkaan.
      Suhdetta ei ole edes olemassa. Olette tuttavia.

    • ei oo todellista =)

    • Voihan se myös olla, että naiset eivät ole pystyneet olemaan mahdollisimman rentoina. Miesten on huomattavasti helpompi nauttia koko touhusta. Ehkä jatkossa kannattaa vaan rohkeasti uskaltaa kysyä mistä nainen pitää. 🤗 Siitä voi jäädä huono maku jos et edes yritä, että toinen saisi myös oman nautintonsa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2357
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      231
      2028
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1270
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1192
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      34
      1117
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1093
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      62
      1039
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      912
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      906
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      870
    Aihe