Tästä varmasti miehet pitävät, jos nämä paidat yleistyvät naisilla!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009649413.html
Uutta naisten tissipaitamuotia
19
314
Vastaukset
- Anonyymi
Sopiva tuuenpuuska, niin lennättää paidan vex, ei näytä olevan mistään kiinni.
Missä ton naisen jalkaterät on, ei näy, ei??? - Anonyymi
Hyi! Jäätävän ruma. Naiset eivät suostu pitämään tuollaista paitaa. Tissit on kuin kärpäslätkät.
- Anonyymi
No mut kun noihan tehtäs jokasen omien kärpäslätkien mukaan. Jos on silikonipallot tai luomuläpyskät, aina yhtä "aito" paita!
Hopeanvärisellä vartalomaalilla saisi saman efektin paljon halvemmalla, eikä kertaihmettelyn (ja muutaman lisäkilon) jälkeen jäisi käyttämättömänä rekkiin roikkumaan.
- Anonyymi
Osaat ajatella käytännönläheisesti. Tykkäisitkö jos vaimosi /tyttöystäväsi/tyttäresi/ äitisi käyttäisi tuollaista vartalomaalipaitaa?
- Anonyymi
Voittaisin satavarmasti💩
- Anonyymi
Niin minkä siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minkä siis?
Veikkaisin että rinnanmitalla :), näin sivusta..
- Anonyymi
Jaa-a, tekee lähinnä mieli katsoa toiseen suuntaan...
- Anonyymi
Ai vaiks olis runsaat roikkuvat luomutissit? Mikä luonnolisuudessa ärsyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vaiks olis runsaat roikkuvat luomutissit? Mikä luonnolisuudessa ärsyttää?
Runsaat? tapa tuoda esiin on kuin menisi hautajaisissa katsomaan alastonta pestyä ruumista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runsaat? tapa tuoda esiin on kuin menisi hautajaisissa katsomaan alastonta pestyä ruumista
Eli tykkäät enemmän peittävästä ja topatusta filungista?
- Anonyymi
Miehet voi sporttaa samalla idealla tehtyjä kesäsortseja. 😅 N50
- Anonyymi
Ehdottomasti.
- Anonyymi
Ei nyt kyllä oikein vakuuta. En kyllä kehtaisi tepastella tuollaisessa asussa🤭
Terassin äijillä oli napapaidat päällä ja persvako tuulettumassa.
Nyt on naisilla hyvät apajat.- Anonyymi
Hyiiii
- Anonyymi
Sama nainen on vaatteet päällä malli, hoikka ja kaunis. Monen ihanne.
Oikeasti laiha nainen harvoin on tuota isompi rintainen ellei ole hankkinut tekotissejä. Ehkä 1% omistaa luontaisen barbi-vartalon. Siitä ei riitä monelle miehille, ellei naisen ammatti ole Randen mielenkiinnon kohteena oleva ”ihan tavallinen” ansaintoala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483598Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192358Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151930Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141635Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171542Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t381464Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821440- 171304
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631106Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201030