Että semmoinen itkupotkunarina tänään

101

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet narisee liikaa, vaan kun narina ei auta, päinvastoin.

• Anonyymi

No juu. Tuon miehen kohdalla ei ainakaan ole ulkoisista ominaisuuksista kyse. Itseäni häiritsee vain tuon tolkuton karvan määrä, mutta mä nyt en tykkääkään karvaisista miehistä ja suurelle osalle naisista nuo karvat eivät olisi ongelma.

P.S. Ihan kaikilla on mahdollisuus tehdä positiivinen vaikutus vain kerran. Niin se vaan menee, eikä koske edes pelkkää deittailua. Työhaastattelussakin on mahdollisuus antaa positiivinen mielikuva vain kerran. Ihminen muodostaa ensimmäisen mielikuvansa kymmenessä sekunnissa ja se on julmaa ihan meille kaikille.

• Anonyymi

Pointtini oli, että se ei ole mitenkään muuttunut, vaan aina se on ollut juuri noin. Ihmisen aivot nyt vaan toimivat noin ja asiasta on ihan turha valittaa.

• En usko tuohon yhden mahdollisuuden teoriaan tippaakaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä parempi vaikutus, paitsi jos eka vaikutus oli niin surkea että sen kohde sattui kuolemaan.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

En usko tuohon yhden mahdollisuuden teoriaan tippaakaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä parempi vaikutus, paitsi jos eka vaikutus oli niin surkea että sen kohde sattui kuolemaan.

Sitten et tunne ihmisiä kovin hyvin. Sitä ensivaikutelmaa on ihan jumalattoman vaikea päästä ohittamaan ja jotain hyvin oleellista pitää tapahtua, jotta ihminen myöhemmin näkee toisen eri valossa, Tietenkin eri ihmisten vaikkapa ihastumisnopeudessakin on suuria eroja. Toiset ovat sellaisia, että joko tuntuu heti tai mahdollisuus on ohitse. Itse kuuluun niihin ihmisiin, jotka ihastuvat hyvin hitaasti ja harvoin ja siksipä tuota onkin itseni niin helppo seurata sivusta. Toisaalta se on tietysti myös vaikeaa, koska se todella iso osa ihmisistä, jotka ihastuvat joka tässä ja nyt tai ei ollenkaan, ei kykene lainkaan tajuamaan sitä miten joku ei ikinä koskaan missään tilanteessa voisi ihastu noin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten et tunne ihmisiä kovin hyvin. Sitä ensivaikutelmaa on ihan jumalattoman vaikea päästä ohittamaan ja jotain hyvin oleellista pitää tapahtua, jotta ihminen myöhemmin näkee toisen eri valossa, Tietenkin eri ihmisten vaikkapa ihastumisnopeudessakin on suuria eroja. Toiset ovat sellaisia, että joko tuntuu heti tai mahdollisuus on ohitse. Itse kuuluun niihin ihmisiin, jotka ihastuvat hyvin hitaasti ja harvoin ja siksipä tuota onkin itseni niin helppo seurata sivusta. Toisaalta se on tietysti myös vaikeaa, koska se todella iso osa ihmisistä, jotka ihastuvat joka tässä ja nyt tai ei ollenkaan, ei kykene lainkaan tajuamaan sitä miten joku ei ikinä koskaan missään tilanteessa voisi ihastu noin.

Kiitos tästä persoonallisuusnalyysistä.

• Anonyymi

Kiitos tästä persoonallisuusnalyysistä.

Kenenhän persoonaa ajattelit mun analysoivan? Omaani ilmeisesti lähinnä ja juu, ei kestä kiittää siitä,

• Anonyymi kirjoitti:

Kenenhän persoonaa ajattelit mun analysoivan? Omaani ilmeisesti lähinnä ja juu, ei kestä kiittää siitä,

"Sitten et tunne ihmisiä kovin hyvin."

Vaikeuksia oman kirjoituksen luetun ymmärtämisen kanssa?

• Anonyymi

"Sitten et tunne ihmisiä kovin hyvin."

Vaikeuksia oman kirjoituksen luetun ymmärtämisen kanssa?

Eipä ole. Kyse oli lähinnä sinun totaalisen käsittämättömän kummallisesta määritelmästäsi siitä, mikä on "persoona".

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole. Kyse oli lähinnä sinun totaalisen käsittämättömän kummallisesta määritelmästäsi siitä, mikä on "persoona".

Kummallisesta? Sinä ihan omakätisesti kohdistat sanasi minun hahmooni ja väität sen perään että minun käsitykseni persoonasta on kummallinen? Juu, sovitaan sitten vaikka niin, aivan se ja sama.

• Anonyymi

En usko tuohon yhden mahdollisuuden teoriaan tippaakaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä parempi vaikutus, paitsi jos eka vaikutus oli niin surkea että sen kohde sattui kuolemaan.

Äänestän tätä, vastustan myös yhden mahdollisuuden ja ensivaikutuksen teoriaa. Mutta jos siihen uskoo, SE on vaan voivoi, oma harmi.

- Sheena

• Anonyymi

Kyllä on myöhäistä, haukuin yhtä naista huoraksi ja nyt se vihaa mua koko lopun ikänsä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Eihän tuo narissut. Eikä tainnut itse edes olla sinkku. Puhui vain toisten miesten kokemuksista. Vai oliko jossain toisenlaista tietoa?

xLiner

• Xea, kommentoit asiaa seuraavasti ja se poistettin, jostain syystä:

Minä ymmärtäisin tuosta jutusta, että tämä kaveri vain ylläpitää Facebookissa miesten keskusteluryhmää ja kertoo havainnoistaan siellä. Onko edes mitään mainintaa hänen omasta parisuhdestatuksestaan?

Oman näkemykseni mukaan sen väittäminen, että on vain yksi mahdollisuus, on selkeä vale ja sikäli myös narinaa. Etenkin kun väitetään valetta tosiasiaksi, mille taasen ei ole tieteellistä tukea nimeksikään. Se on totta että ensimmäinen saaatu vaikutelma on hankala muutettava, mutta ei suinkaan mahdoton. Ja lisäksi vapaita naisia on pilvin pimein, hyvää vaikutelamaa saa suorastaan kylvää joka ilta jos on menee itse tarjolle. Eli narinaa, siis nariseva tissiposki.

• Miksiköhän en saa kommenttiani läpi? Kenen aamumuroihin minä nyt olen pissinyt, muka? 🤔

• Xena-183 kirjoitti:

Miksiköhän en saa kommenttiani läpi? Kenen aamumuroihin minä nyt olen pissinyt, muka? 🤔

Mun 🤣

• randombypasser kirjoitti:

Mun 🤣

Joo.. hauska juttu 🙄
        En onnistu saamaan läpi viestiä, johon ensin kopioimalla ja sitten jopa itse kirjoittamalla olisin liittänyt tuon herran sanat..

Siksi tyydynkin vain toteamaan, että lue se kuvateksti 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Joo.. hauska juttu 🙄
        En onnistu saamaan läpi viestiä, johon ensin kopioimalla ja sitten jopa itse kirjoittamalla olisin liittänyt tuon herran sanat..

Siksi tyydynkin vain toteamaan, että lue se kuvateksti 👍

En lue. Tuo kyseinen herra sanomisineen on ihan tuttua kauraa. Osin siksikin tämä aloitus. Koska se on narisija 🤣

En lue. Tuo kyseinen herra sanomisineen on ihan tuttua kauraa. Osin siksikin tämä aloitus. Koska se on narisija 🤣

No kai mä nyt sen tiedän, ettet Sinä sitä lue..
        Lähinnä viestini kohdistuu hänelle, joka tätä viestiketjua lukee myöhemmin. 😉
        Jos näitä nyt kukaan lukee.. 😄

• Xena-183 kirjoitti:

No kai mä nyt sen tiedän, ettet Sinä sitä lue..
        Lähinnä viestini kohdistuu hänelle, joka tätä viestiketjua lukee myöhemmin. 😉
        Jos näitä nyt kukaan lukee.. 😄

Niin, tunnethan sinä minut jo varsin hyvin kaikkien yhteisten vuosien jälkeen 😂
        Jälkipolvet kyllä lukevat näitä, se on oikeastaan jopa hämmästyttävää...

• Anonyymi

Ilmeisesti, ei tarpeeksi moni naaraspuolinen innostu heti, keimailemaan paita hampaissa hänelle! Just näitä, jokseenkin hyvän näköisiä; ja tietävät sen myös.

Ilmeisesti vielä koulutettu, kaikkea muuta mutt ei ihmissuhde taitoja.
      Asia minkä meistä muutamat oppii ajan kanssa. Eikä muutamat meistä opi edes silloin; kun on monta kertaa lyönyt päänsä seinään!

Siihen päänsärkyynkin on olemassa parannuskeinoja; lakkaat yrittämästä... päänsärkykin helpottaa ajan kanssa.
      trollikka

• Ei ulkonäkö takaa, että saa itselle sopivan puolison. Silloin saa helposti kauniita naisia, mutta muu ei välttämättä kohtaa. Jos itse etsii myös sisäisesti oikeanlaista ihmistä, on löytäminen vaikeampaa ulkonäöstä riippumatta. Kuvien nopea swaippaaminen oikea/vasen tekee, sen ettei ihmiset edes näe muuta kuin sen kuvan. Joskus ”kiviajalla” vielä ilmoitukset oli ilman kuvia ja yhteyttä otettiin kun teksti säväytti. Teksti kumpuaa sisäisestä ihmisestä. Sanoisin, että kiviajan match oli todennäköisempi, kuva tai vielä todennäköisemmin muokattu kuva ei paljon sopivuudesta kerro.

Ehdokkaita ehkä miehellä on, mutta ehkä miehen omat valinnat ulkonäön perusteella onkin keskimäärin pinnallisia ja keskimäärin naisia, jotka haluaa etsiä täydellistä? Sitä saa mitä tilaa. Tai ehkä mies itse ei osoita aitoa kiinnostusta selkeästi. Ei kukaan halua edes komeaa miestä, jos tutustumisasenne on katotaan nyt ja ei varmaankaan kiinnosta edes tutustua syvemmin.

Vaikka kukaan ei alussa voi tietää, kolahtaako kovaa vai ei, silti se että ainakin osoittaa haluavansa tutustua aidosti yhteen ja ainoaan, on aika iso valtti. Ja sarjatuotannossa usein oikeaa tutustumista ei edes käy, harva jaksaa ja pystyy avautumaan oikeasti samaan aikaan monen kanssa. Hyvää päivää kirvesvartta-treffit harvoin johtaa oikeaan kiinnostumiseen muuta kuin ulkoisen minän osalta.

• Anonyymi

Tottahan tuon pääperiaatteissaan on ja ihan kaikkien ihmisten kohdalla (ei vain miesten "ongelma"). Jos ensivaikutelma on positiivinen, niin se no hyvä. Jos se on negatiivinen, niin oikeastaan mitään ei juuri koskaan ole tehtävissä sen muuttamiseksi. Jos se on neutraali/yhdentekevä, niin itseään on vaikea saada tehtyä enää kiinnostavaksi. Viimeisessä tilanteessa muutos on kuitenkin mahdollinen, vaikkakaan ei helppo. Ihmisen saama ensivaikutelma istuu tiukassa.

• Anonyymi

"– Aina jossain on joku [nainen], joka näkee pinnan alle ja miehen todellisen potentiaalin."

Tai ainakin jossain vaiheessa, tilasin ferrarin sain ladan.

-harmiseikirj-

• "Aina jossain on joku [nainen], joka näkee pinnan alle ja miehen todellisen potentiaalin."

Aamen tälle. Vaikka moni jankkaa sitä ulkonäköä yhtenään, niin tämä pitää paikkansa, jotkut meistä naisista näkee myös pinnan alle. Eikä takerru pintaan.

• mustasusi

Ovatko sitten myös itse ulkonäöltään vajavaisia sellaiset, jotka näkee pinnan alle? Vähän veikkaan, että ovat. Kaudiiden ihmisten elämä on aina ihan erilaista, kuin ulkonäkörajallisten.

• mustasusi kirjoitti:

Ovatko sitten myös itse ulkonäöltään vajavaisia sellaiset, jotka näkee pinnan alle? Vähän veikkaan, että ovat. Kaudiiden ihmisten elämä on aina ihan erilaista, kuin ulkonäkörajallisten.

No minä en ole mikään kaunokainen, mutten mä vajavainen ole. Hyvin kuitenkin oon pariutunut, vaikkakin omaa aloitteellisuuttani. Ilman aloitteellisuuttani tuskin kuin huolien miehiä, joita en huolinut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Paha sanoa muiden elämistä mitään, mutta parisuhteen muodostaminen on osoittautunut ainakin haastavaksi kun oma ulkonäkö vaikuttaa vetävän puoleensa ainoastaan nättejä pinnallisia tolloja. - sivusta

• Huitale kirjoitti:

No minä en ole mikään kaunokainen, mutten mä vajavainen ole. Hyvin kuitenkin oon pariutunut, vaikkakin omaa aloitteellisuuttani. Ilman aloitteellisuuttani tuskin kuin huolien miehiä, joita en huolinut.

Mua ei ole koskaan kiinnostanut retkut eikä vokottelijat, silleen lähestyvät on saanu aina tylysti rukkaset. Seksin perässä pörrääjät myös, en laske heitä minkään arvoiseksi parisuhdetta haluavana.

• Huitale kirjoitti:

Olisiko elämäsi ollut erilaista, jos olisit kaunokainen?

• Anonyymi kirjoitti:

Paha sanoa muiden elämistä mitään, mutta parisuhteen muodostaminen on osoittautunut ainakin haastavaksi kun oma ulkonäkö vaikuttaa vetävän puoleensa ainoastaan nättejä pinnallisia tolloja. - sivusta

Tämä oli ilmeisesti miehen vastaus?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tämä oli ilmeisesti miehen vastaus?

Ei kyllä vielä ainakaan, tiedä sitten tulevasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä vielä ainakaan, tiedä sitten tulevasta.

Voiko mies olla nätti?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voiko mies olla nätti?

Miksei voisi olla?

• mustasusi kirjoitti:

Olisiko elämäsi ollut erilaista, jos olisit kaunokainen?

En tiedä, en ole miettinyt kuortani ulkonäkökeskeisesti. Oon kelvannu näin itselleni. Mua on kiinnostanu miettiä aina sisäistä kauneutta pintaa enemmän. Kun sen kanssa me eletään joko hyvää tai huonoa elämää.

• Huitale kirjoitti:

En tiedä, en ole miettinyt kuortani ulkonäkökeskeisesti. Oon kelvannu näin itselleni. Mua on kiinnostanu miettiä aina sisäistä kauneutta pintaa enemmän. Kun sen kanssa me eletään joko hyvää tai huonoa elämää.

Tissit on ollu ainoo sellanen fyysinen ahdistus asia, muu on ollu helppoa hyväksyä.

• Huitale kirjoitti:

Tissit on ollu ainoo sellanen fyysinen ahdistus asia, muu on ollu helppoa hyväksyä.

Hmm... Itse vaan miettinyt tuota, miten paljon ulkonäkö vaikuttaa ihmisen elämässä, ratkaisuihin ja valintoihin yms. Naisilla yleensä ja miksei miehilläkin, ulkonäkö pelkästään, avaa ovia ja teitä vaikka julkisuuteen. Rumien täytyy loistaa älyllä että pärjäävät yhtä hyvin. Tietenkin sillä henkisellä puolella on iso merkitys ja arvoilla jne.

• mustasusi kirjoitti:

Voiko mies olla nätti?

Voi, hyvin kauniskin.

• Huitale kirjoitti:

Voi, hyvin kauniskin.

Harvemmin kuulee sellaista. Eikä lähipiirissäni ole kyllä koskaan ollut kauniita tai nättejä miehiä. Itsekin olen ihan kirveellä veistetyn näköinen.

• mustasusi kirjoitti:

Hmm... Itse vaan miettinyt tuota, miten paljon ulkonäkö vaikuttaa ihmisen elämässä, ratkaisuihin ja valintoihin yms. Naisilla yleensä ja miksei miehilläkin, ulkonäkö pelkästään, avaa ovia ja teitä vaikka julkisuuteen. Rumien täytyy loistaa älyllä että pärjäävät yhtä hyvin. Tietenkin sillä henkisellä puolella on iso merkitys ja arvoilla jne.

Yym, no mielummin hurmaan luonteellani kun lärvilläni, pysyvempi vaikutus.

• Huitale kirjoitti:

Mun puolesta ne ovet saa pysyä kiinni, missä ulkonäöllä arvo mitataan. Ei niillä ole mulle mitään annettavaa.

• mustasusi kirjoitti:

Harvemmin kuulee sellaista. Eikä lähipiirissäni ole kyllä koskaan ollut kauniita tai nättejä miehiä. Itsekin olen ihan kirveellä veistetyn näköinen.

Okei.

• Huitale kirjoitti:

Minua taas ei pysty hurmaamaan, jollei ulkonäkö miellytä tarpeeksi. En voi sille mitään... Kyllä pidän ihmisestä kaverina tai ystävänä, mutta en pysty kuvittelemaan mitään läheisempää suhdetta. Kaipa minulla on se vika aivoissa, josta on täälläkin puhetta ollut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minua taas ei pysty hurmaamaan, jollei ulkonäkö miellytä tarpeeksi. En voi sille mitään... Kyllä pidän ihmisestä kaverina tai ystävänä, mutta en pysty kuvittelemaan mitään läheisempää suhdetta. Kaipa minulla on se vika aivoissa, josta on täälläkin puhetta ollut.

Niin ohan niillä teini-ikäisillä kuulaampi iho kuin 40 vuotiailla.

• Anonyymi kirjoitti:

20-30 vuotiaana nainen on haluttavimmillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja poikkeuksena 17 vuotias netta pari vuota sitten kelpasi myös.

• mustasusi kirjoitti:

No ei kellekkään kuka tahansa kelpaa ulkoisestikkaan, mullekkaan. Mutta jos nyt prosentteina havainnollistan, niin 70% on päänsisältöön ja loput 30% ulkonäköön.

En voi mitään, mutta jos ihmisen ajatusmaailma ei nappaa, ei nappaa mikään. Eikä tarvi olla kun pari juttua mikä pilaa mielenkiinnon tyypin luonteessa, se riittää kääntämään selän parisuhdemielessä.

Mä nyt tykkään mielestäni muutenkin aikalailla " tavallisista" ihmisistä. En ole kansikuvien perään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ehkä turhaksi julkkikseksi viideksi minuutiksi pääsee hyvällä ulkonäöllä. Työllä ja taidolla ne julkisuuden henkilöt joita arvostetaan ovat pärjänneet.

• Huitale kirjoitti:

Voi, hyvin kauniskin.

"Se on rumaa jos mies on kaunis", tietää vanha pohjalainen viisaus.

• joopajoogi kirjoitti:

"Se on rumaa jos mies on kaunis", tietää vanha pohjalainen viisaus.

Aijaa. Minusta sukupuoli ei ole kauneuden este.

• mustasusi kirjoitti:

Makuasioitahan nämä aina on. Kuka kenestäkin on kaunis, mutta esimerkiksi Thierry on minun silmään kasvonpiirteiltään kaunis mies. Nimenomaan posket, leukalinja, blanco johon on lätkitty kauniit silmät ja huulet. Nenä voisi olla kauniimpikin mielestäni, minun makuuni mutta...

https://youtu.be/g-go8LCqzmg

• Huitale kirjoitti:

Makuasioitahan nämä aina on. Kuka kenestäkin on kaunis, mutta esimerkiksi Thierry on minun silmään kasvonpiirteiltään kaunis mies. Nimenomaan posket, leukalinja, blanco johon on lätkitty kauniit silmät ja huulet. Nenä voisi olla kauniimpikin mielestäni, minun makuuni mutta...

https://youtu.be/g-go8LCqzmg

Tykkään myös naisten naamarissa leukalinjan erottuvuudesta ja poskien tuollasesta veistoksellisuudesta, kun ne hymyillessä vielä nostaa nätit poskipäät silmien alle. Ranskalaisilla on monilla tuollasia mun makuun kauniita piirteitä. Ja joillain täälläkin, kuten vaikka Lyyli Inkerillä. 😊👍

https://youtu.be/Gen7lAH5ir8

• Huitale kirjoitti:

Tykkään myös naisten naamarissa leukalinjan erottuvuudesta ja poskien tuollasesta veistoksellisuudesta, kun ne hymyillessä vielä nostaa nätit poskipäät silmien alle. Ranskalaisilla on monilla tuollasia mun makuun kauniita piirteitä. Ja joillain täälläkin, kuten vaikka Lyyli Inkerillä. 😊👍

Aah, kun jo ehdin miettiä että sinä tarkoitit sisäistä kauneutta, kun minä ulkoista. Ja sitten kuitenkin... 😃

• Huitale kirjoitti:

Todella kaunis ranskatar siinä kyllä.

• mustasusi kirjoitti:

Aah, kun jo ehdin miettiä että sinä tarkoitit sisäistä kauneutta, kun minä ulkoista. Ja sitten kuitenkin... 😃

Tällä kertaa ulkoista, tässä kohtaa. 😅

Kun puhuttiin voiko mies olla nätti tai kaunis. Minusta voi, kuten nainenkin.

Ketä mitkäkin piirteet viehättää. Itse en viehäty pulleasta naamasta tai pyöreistä piirteistä kasvoissa, pallojuuston muodoista. Aika moni finski on juuri sellainen. 😜

• mustasusi kirjoitti:

Todella kaunis ranskatar siinä kyllä.

Juu, juuri se veistoksellisuus pistää heti omaan silmääni kaikkien kasvoissa, vaikka nenä, suu, silmät sitten tekee persoonalliset kasvot. Mutta mä katselen aina muotoilua, en kuosia eli väriä tms. Jos muoto viehättää, niin nam. 😄

• Huitale kirjoitti:

Juu, juuri se veistoksellisuus pistää heti omaan silmääni kaikkien kasvoissa, vaikka nenä, suu, silmät sitten tekee persoonalliset kasvot. Mutta mä katselen aina muotoilua, en kuosia eli väriä tms. Jos muoto viehättää, niin nam. 😄

Ei kiinnosta siis ihovirheet eikä meikki, vaan muoto. Muoto tekee kauneuden, ei kuosi.

• Huitale kirjoitti:

Tällä kertaa ulkoista, tässä kohtaa. 😅

Kun puhuttiin voiko mies olla nätti tai kaunis. Minusta voi, kuten nainenkin.

Ketä mitkäkin piirteet viehättää. Itse en viehäty pulleasta naamasta tai pyöreistä piirteistä kasvoissa, pallojuuston muodoista. Aika moni finski on juuri sellainen. 😜

Sama minulla. Tykkään itsekin särmikkyydestä. Ja pulleanaamaisuus ei ole niin viehättävää. Joillekin se voi olla juuri toisinpäin.

• Huitale kirjoitti:

Ei kiinnosta siis ihovirheet eikä meikki, vaan muoto. Muoto tekee kauneuden, ei kuosi.

Niinpä. Minä olen tykännyt monista täysin meikittömistä kasvoista. Muodot ratkaisee. Kauneus on aika mysteeri.

• mustasusi kirjoitti:

Sama minulla. Tykkään itsekin särmikkyydestä. Ja pulleanaamaisuus ei ole niin viehättävää. Joillekin se voi olla juuri toisinpäin.

Joo. Tuttavani sanoo aina savolaisiksi puöreä kasvoisia, mutta itse oon sanonut että naama pontevat. 😄

• mustasusi kirjoitti:

Niinpä. Minä olen tykännyt monista täysin meikittömistä kasvoista. Muodot ratkaisee. Kauneus on aika mysteeri.

On se. Kauneuskäsitykset myös. Joku pitää meikattua naamaa kauniina, minä pidän sitä vain meikattuna. Eihän se itse ihmisen kauneudesta kerro mitään joku tökötti pinnassa, millä on häivytetty ja huijattu.

Se on naamari aidon naaman päällä. Toki muodot näkyy sittenkin.

• Huitale kirjoitti:

On se. Kauneuskäsitykset myös. Joku pitää meikattua naamaa kauniina, minä pidän sitä vain meikattuna. Eihän se itse ihmisen kauneudesta kerro mitään joku tökötti pinnassa, millä on häivytetty ja huijattu.

Se on naamari aidon naaman päällä. Toki muodot näkyy sittenkin.

Toisaalta, kyllä hyvin tehty meikkikin voi olla hieno. Ja niillä voi korostaa muotoja ja tehdä jotain jänniä yksityiskohtia. Mutta kohtuullisesti. Ei semmoinen pakkelinaama taas näytä hyvältä. Jos näyttää enemmän Jokerilta. 😆

• mustasusi kirjoitti:

Toisaalta, kyllä hyvin tehty meikkikin voi olla hieno. Ja niillä voi korostaa muotoja ja tehdä jotain jänniä yksityiskohtia. Mutta kohtuullisesti. Ei semmoinen pakkelinaama taas näytä hyvältä. Jos näyttää enemmän Jokerilta. 😆

Nojuu, mutta silloin mä arvioin sitä meikin tekemistä ja tekemisen onnistumista, enkä itse ihmistä, ihmisen kauneutta. Jienosti maalattu, muttei se ihminen maalin alla muuksi muutu kuin maalin takia.

Maali ei kuulu ihmiseen luonnostaan ja mieluiten ihailen luonnollista ihmiskauneutta, kun taideteosta lärvillä.

• Huitale kirjoitti:

Nojuu, mutta silloin mä arvioin sitä meikin tekemistä ja tekemisen onnistumista, enkä itse ihmistä, ihmisen kauneutta. Jienosti maalattu, muttei se ihminen maalin alla muuksi muutu kuin maalin takia.

Maali ei kuulu ihmiseen luonnostaan ja mieluiten ihailen luonnollista ihmiskauneutta, kun taideteosta lärvillä.

Vertaa tatuointiin. Joku ei tykkää kuvista iholla, kun aito iho ilman tatuointeja on miellyttävempi. Mulla sama mutta meikin kanssa, tatuointeja taas katselenkin nimenomaan taiteellisella silmällä, en ihmisen ominaisuutena.

• Huitale kirjoitti:

Vertaa tatuointiin. Joku ei tykkää kuvista iholla, kun aito iho ilman tatuointeja on miellyttävempi. Mulla sama mutta meikin kanssa, tatuointeja taas katselenkin nimenomaan taiteellisella silmällä, en ihmisen ominaisuutena.

Ja sillä silmälle mikä on tatuoinnin sanoma.

• Huitale kirjoitti:

Ja meikkiä myös katselen taiteellisella silmällä, mutten mä ala kehumaan ketään kauniiksi meikin takia, voin kehua että hienosti meikattu.

• Huitale kirjoitti:

Ja meikkiä myös katselen taiteellisella silmällä, mutten mä ala kehumaan ketään kauniiksi meikin takia, voin kehua että hienosti meikattu.

No se tietty kyllä.

• Anonyymi

"ettei kelpaa kenellekään"

Ihan normaali tunne, eikä ainoastaan miehille ☝

Palstallakin monet 50 v miehet toitottavat, että heidän naisen tulee olla hoikka + 20-vuotias ja pysyä aina 20-vuotiaana, muut ei kelpaa.

- Sheena

• Se on tuo maaginen 50v kun lakkaa kelpaamasta nuoremmille ja kaikille. Sitä on jo vanhus.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on tuo maaginen 50v kun lakkaa kelpaamasta nuoremmille ja kaikille. Sitä on jo vanhus.

niin ohan se vääryys ettei 20 vuotiaat nuoret naiset katso sutta vaikka susi treenaa salilla sitä varten.

• Anonyymi kirjoitti:

niin ohan se vääryys ettei 20 vuotiaat nuoret naiset katso sutta vaikka susi treenaa salilla sitä varten.

En minä treenaa yksin sitä varten, vaan itseäni varten. Ja alan jo olla sinut sen asian kanssa, ettei minua huolita. Joten elän vain yksin. En enää välitä.
        Tämä elämä oli tämmöinen... 👴

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on tuo maaginen 50v kun lakkaa kelpaamasta nuoremmille ja kaikille. Sitä on jo vanhus.

Kai se on alta nelkyt jos sinäki olet yli vuoskymmenen ollu sinkkuna.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai se on alta nelkyt jos sinäki olet yli vuoskymmenen ollu sinkkuna.

Tä? Minä olen ollut sinkkuna eron jälkeen 40 vuotiaasta saakka.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin et jossain alta nelkyt se vienti kai sit tyssännee.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

olit sä kaksi viimeistä vuotta ilman seksiä kun olet sanonut että 12 vuotta olet ollut ilman jos kerta olet 50 vuotias?

• Anonyymi kirjoitti:

olit sä kaksi viimeistä vuotta ilman seksiä kun olet sanonut että 12 vuotta olet ollut ilman jos kerta olet 50 vuotias?

Lähes tulkoon ilman.

• Anonyymi

Minulla on nivelet narisseet jo vuosia. Kenet haastan oikeuteen?

>simiti<

• Anonyymi

sinähän tässä nariset.

• Kaveri vissiin pisti yhteenvetona muiden miesten ajatuksia ja tästä lainaukseen voin samaistua. "......heillä ole mitään mahdollisuuksia nykyisessä deitti- ja parisuhdemaailmassa" ; siitä olen eri mieltä että miehellä olisi deittimailmassa vain yksi mahdollisuus-> minusta osalla mahdollisuus on lähempänä nollaa. Paino sanalla nykyisessä.

Jos mietin omaa historiaa niin ensimmäiset kontaktit sain kirjeenvaihtoilmoitusten kautta. Kuva olis kiva- lause lienee monille tuttu. Siinä oppi tuntemaan toisen tekstien kautta. Myöhemmin tuli sitten treffi-ilmoitukset jotka oli siitä hyviä että ne jäi sinne näkyviin ja niihin pystyi palaamaan jos kiinnostus syttyi myöhemmin.
      Nykyiset sovellukset edellyttää nopeaa päätöstä eikä sitä voi peruttaa kuin maksamalla tästä lisäominaisuudesta.
      Se miksi väitän että mahdollisuus lähenee nollaa tulee siitä että pistin sovellukseen pituuden näkyviin jolloin yhteydenotot loppuivat. Joko täällä seutukunnassa ei ole yhtään ikäistäni naista joka kelpuuttaa 175cm miehen kumppaniksi tai sitten markkinaehtoinen sovellus ei niitä minulle tarjoa jotta olen sovelluksessa pidempään. Olisi yhtiölle kannattamatonta lähettää kuvani naisille jotka olisivat valmiit tämän korkuisen miehen hyväksymään.

• Anonyymi

Viisaat miehet kulkevat omia polkujaan ja jättävät deittailun kokonaan. Kun puuhastelee omiaan, ei tarvitse nurista.

• Turhaa valitusta mun mielestä miehiltä.🙂.

• No näin. Narista saa asioista jotka eivät ole omissa käsissä...

No näin. Narista saa asioista jotka eivät ole omissa käsissä...

Jep.🙂.

• Anonyymi

Tuohan on tappajaleukainen alfa chad jolla tatuointeja ja kuuntelee vielä Miesten musiikkiakin (Pantera). Ei alfoilla ongelmaa ole.

On luonnollista ja oikein, että vain laadukkaimmat yksilöt pariutuvat.

• Anonyymi

Tuo pitää paikkansa erityisesti nettimaailmassa, yhden mahiksen politiikka. Tuomio tulee välittömästi ja tehdään ihan liian pienen tietomäärän perusteella.

• Anonyymi

Eihän toi mun mielestä niin narissut. Kuvatekstikin on tosi positiivinen. Varmaan puhui miesten mahdollisuuksista yleisesti. Ja varmaan niissä naisten odotuksissa on joidenkin kohdalla perää, aina somesta löytyy joku kiinnostavampi ja täydellisen oloinen ja halutaan katsoa "kaikki kortit" jos on mahdollisuudet parempaan. Se vaan, kun some on some ja täydellistä ihmistä ei olekaan.
      N31

• Ei tuo mielestäni nyt niin pahaa narinaa ollut. Tämä mieshän vain kertoi, mikä käsitys hänellä on deittimaailman haasteista, miten hänen mukaansa moni mies kokee. Tuolla miehellä kumppanin löytäminen ei ole tosiaan ulkonäöstä kiinni, mutta eihän hän siitä valitellutkaan vaan siitä, että moni mies kokee, että vaikutuksen voi tehdä vain kerran ja täytyy olla aika paljon, jotta sen vaikutuksen voi ylipäätään tehdä. Ymmärtääkseni tässä haettiin sitä, että tutustumiselle voisi antaa enemmän aikaa ja antaa toiselle ihmiselle mahdollisuus tehdä vaikutus vaikka toisella tai viidennellä tapaamisella. Oman kokemuksen mukaan sen kuitenkin tietää aika nopeasti onko siinä aineksia mihinkään vakavampaan. Ainakin oma tunne, mikä on miehestä aika alussa tullut, on ollut aina oikeassa.

• Samaa mieltä tuosta, että linkin juttu ei ollut mitään narisemista.

• Anonyymi

Nämä ovat taas niitä avautumisia, joiden jälkeen voi todeta,, että ihmisten pitäisi jättää nuo deittailut vähemmälle ja varsinkin unohtaa kaikki deittiäpit. Keskittyisivät elämään elämäänsä. Siellä niihin kumppaniehdokkaisiinkin parhaiten tutustuu ja saa luonnostaan ne useammat mahdollisuudetkin, kun ihmisen kanssa on ihan luonnostaan tekemisissä useamman kerran kuin vain yhden. Ajatus siitä että jossain deittiäpeissä ym. voisi ihmisille useita mahdollisuuksia antaa, on naurettava. Valtaosalla ihmisistä ei yksinkertaisesti ole siihen hommaan niin paljoa aikaa kulutettavaksi, että ehtisi saman (jo epäkelvoksi todetun) tyypin kanssa treffeillä ravaamaan ja lukemattomia mahdollisuuksia antamaan.

• Totta kyllä, mutta siinä on yksi mutta. Jos ei ole sitä piiriä jossa näkee naisia, tai miehiä. On yksinään valtaosan ajastaan. Aika heikot on mahdollisuudet Amorilla ampua sitä nuolta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Totta kyllä, mutta siinä on yksi mutta. Jos ei ole sitä piiriä jossa näkee naisia, tai miehiä. On yksinään valtaosan ajastaan. Aika heikot on mahdollisuudet Amorilla ampua sitä nuolta.

Kaikilla on, jos vaan haluaa. Sullekin olen ainakin minä ehdottanut yli kymmentä sellaista harrastusta, joissa voisit naisia tavata ja naisiin tutustua, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa. Elämä on valintoja.

• Tuonkaan näköinen mies ei saa aivan ketä tahansa, joten ovatkohan odotukset asetettu turhan korkealle?

Sinänsä tietysti totta, että jos esimerkiksi Tinderissä huitaisee jonkun profiilin sivuun, tämä poistuu esittelemästä ominaisuuksiaan pysyvästi ja kertalaakista.

Aika julmaakin, mutta elämä on...

• Kyllä ne miehilläkin korkeat odotukset.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä ne miehilläkin korkeat odotukset.

Tarkoitit kai kertoa, että on ne naisillakin korkeat odotukset? 😉

• Anonyymi

Mies tutustuu naisiin viinaa juomalla baareissa ja niin sen kumppanin löytää.
      Sitä on rumemmat ja köyhätkin miehet löytäneet baareista kumppanin itselleen. Tunnen sellaisia miehiä.
      T: viinamies

• Anonyymi

Mitä narinaa tuo nyt oli? Tottahan tuossa oli joka sana.

KilttiMies89

• Eihän tuo mies tuossa jutussa narissut. Kertoi vain havaintojaan parisuhdemarkkinoista, ja halustaan auttaa toisia miehiä. Oliko hän edes sinkku? Saattoi olla parisuhteessa.

• Peli voi olla kovaa mutta reilua. Jokainen saa kuitenkin määritellä oman tavoitteensa, mikä parantaa "voiton" mahdollisuuksia.

Yllättävä piirre on, että vaikka naisille peli keskimäärin on aivan yhtä kovaa, niin he eivät koe sitä sellaiseksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1965
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe