Prigozinin kannattaisi tehdä diili Kiovan kanssa

Anonyymi-ap

Jevgenillä ei varmaan ole paluuta enää kapinansa jälkeen mihinkään Venäjän hallinnassa olevaan eikä länimaatkaan taida ottaa suojelukseensa. Jos Jevgeni nyt heti tajuaisi vetää joukkonsa pois ja sopisi niiden liittämisestä Ukrainan armeijaan varmaan voisi sitten Ukrainassa olla turvassa ainakin jonkin aikaa. Ukainallehan se olisi ikäänkuin henkinen voitto kun taistelujen kannalta niinkin merkittävän ryhmän kuin wagner saisi liitettyä omiin joukkoihinsa. Kenties tässä tulee niin vielä käymään.

-harmiseikirj-

78

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä ei tiedä meistä kukaan ketä tässä valla kumouksessa on loppujen lopuksi mukana. Ei niitä huudeta pitkin kyliä.

• Anonyymi

Se ainakin tiedetään että jenkeillä on näppinsä pelissä. Ehkä priholle on luvattu turvapaikka joltain paratiisisaarelta palkkioksi kapinan toteuttamisesta.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Se ainakin tiedetään että jenkeillä on näppinsä pelissä. Ehkä priholle on luvattu turvapaikka joltain paratiisisaarelta palkkioksi kapinan toteuttamisesta.

-harmiseikirj-

Heh, piru yksin tietää vaan ei kerro. Metkaa meininkiä.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­­N­­y­­m­­f­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17903637A

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kuka uskaltaisi luottaa. Ei ainakaan vanhan ajan puuhevonen

• Anonyymi

Jos kiovan hallinto noin tekee, niin sitten he tosiaan ovat juuri niin läpimätiä, kuin olet täällä jatkuvasti toitottanut. Ne Ukrainassa toimivat venäläisryhmät, jotka ovat tehneet iskuja Venäjän puolelle, voisivat ja voisi hyvinki tuonne liittää (jos he haluavat, eivät vältämättä halua), mutta Venäjän sisäisiin rähinöihin ei kannata sotkeutua.

• Anonyymi

Kyllä Kiovallakin on tavoitteena voittaa sodassa ja käyttävät kyllä kaikkia keinoja jotka mahdollistaa sen. Wagnerista saisivat sotimiseen harjaantuneita joukkoja omalle puolelleen niin varmasti ottavat jos mahdollista, Niinhän sitä sanotaan että sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua ja että ei ole lahjahevosen suuhun katsomista.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Kiovallakin on tavoitteena voittaa sodassa ja käyttävät kyllä kaikkia keinoja jotka mahdollistaa sen. Wagnerista saisivat sotimiseen harjaantuneita joukkoja omalle puolelleen niin varmasti ottavat jos mahdollista, Niinhän sitä sanotaan että sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua ja että ei ole lahjahevosen suuhun katsomista.

-harmiseikirj-

Sen tavoitteen saavuttaiseksi ei tarvitse sotkeutua Venäjän sisäisiin rähinöihin. Antaa Venäläisten tapella keskenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Ukrainalle on hyödyllisempää, että venäläiset tappelevat Venäjällä, eivät Ukrainassa.

• Anonyymi

Diilejä ei kannata tehdä rikollisten kanssa. Kaikki ovat arvaamattomia toimissaan, jolloin luottamus on lähes nolla. Toivon mukaan Prigozinin hyökkäys Venäjää kohtaan on alku joillekin suuremmille toimille ja murtaa sen Venäjän luoman rakennelman joka perustunut valheelle.

• Wagnerin joukot ovat murhanneet ja raiskanneet tuhansia ukrainalaisia, ryöstäneet kokonaisia kaupunkeja arvotavarasta vessanpyttyjä myöten.

Tottakai Harmis kaveeraisi tällaisten vesseleiden kanssa, ukrainalaiset... tuskinpa.

• Anonyymi

Ja sitäpaitsi, jokainen wagnerilainen, joka on marssimassa kohti Moskovaa, on jo Ukrainasta katsoen menossa ihan oikeaan suuntaan.

• Anonyymi

yhyy yhyy. Etkö ymmärrä että kun saisi wagnerilaiset sotimaan omalla puolella se säästäisi lukemattomia omia sotilaita ja jos tulisi tappioita wagnerille se ei hirveästi haittaisi, joka tapauksessa kuluttaisivat venäjän joukkoja reippaasti.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yhyy yhyy. Etkö ymmärrä että kun saisi wagnerilaiset sotimaan omalla puolella se säästäisi lukemattomia omia sotilaita ja jos tulisi tappioita wagnerille se ei hirveästi haittaisi, joka tapauksessa kuluttaisivat venäjän joukkoja reippaasti.

-harmiseikirj-

Miksi heidän kanssaan pitäisi liittoutua tai saada heidät rinnalleen? Sehän riittää jo, että venäläiset sotivat venäläisä vastaan ja ovat vieläpä tuossa Moskovan ja Ukrainan välisellä alueella.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Harmis muuten vaihtoi itse salamannopeasti puolta, kun Putinin palli alkoi pikuisenkin keikkumaan! 🤣

Fasisti mikä fasisti, mutta opportunistinen fasisti, eikä jää harmis ideologian kaatumisen kanssa mätänemään, vaan jatkaa matkaansa kohti uusia seikkailuja ja diktaattoreita, keitä palvoa.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Harmis muuten vaihtoi itse salamannopeasti puolta, kun Putinin palli alkoi pikuisenkin keikkumaan! 🤣

Fasisti mikä fasisti, mutta opportunistinen fasisti, eikä jää harmis ideologian kaatumisen kanssa mätänemään, vaan jatkaa matkaansa kohti uusia seikkailuja ja diktaattoreita, keitä palvoa.

Ei tässä ole mitään puolta vaihdettu. Se on selvää että Wagnerin kapina tukahtuu äkkiä ja sitten niille tulee kiire jonnekin turvaan. Ukraina olisi luonnollinen valinta turvapaikaksi ja prihozkinilla olisi jotain tarjottavaa, taitavaa tykinruokaa. Putinin asemahan vain vahvistuu kun nujertaa kapinan mutta niin olisi Ukrainankin nyt mahdollista vahvistaa itseään wagnerin joukoilla.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole mitään puolta vaihdettu. Se on selvää että Wagnerin kapina tukahtuu äkkiä ja sitten niille tulee kiire jonnekin turvaan. Ukraina olisi luonnollinen valinta turvapaikaksi ja prihozkinilla olisi jotain tarjottavaa, taitavaa tykinruokaa. Putinin asemahan vain vahvistuu kun nujertaa kapinan mutta niin olisi Ukrainankin nyt mahdollista vahvistaa itseään wagnerin joukoilla.

-harmiseikirj-

Eli olet edelleenkin Putinia tukeva fasisti?

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Eli olet edelleenkin Putinia tukeva fasisti?

Olen edelleenkin puolueeton tarkkailija ihan niin kuin tähänkin asti :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Puolueeton tarkkailija, joka lukee vain rajusti puolueellisia "uutisia" ja propagandaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Sama täällä. Vain mediahörhöt on innokkaita Ukraina-faneja välittämättä siitä, että se on maailman korruptoituneimpia maita. Joo, puolustaa Eurooppalaisia arvoja lapsi-, ja elinkaupallaan, biolaboratorioineen ja oligarkkisella yhteiskuntarakenteellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Vain mediahörhöt on innokkaita Ukraina-faneja välittämättä siitä, että se on maailman korruptoituneimpia maita. Joo, puolustaa Eurooppalaisia arvoja lapsi-, ja elinkaupallaan, biolaboratorioineen ja oligarkkisella yhteiskuntarakenteellaan.

Ja näin puhuu Harmiksen tukinikki. Kaikki silkkaa propakandaa. Jos tuolla olisi tuhoutunut biolaboratorio, niin oltaisiin jo hengiltä. Mut turha näitä käydä trollien kanssa vänkäämään, joita valveilla vastaanväitetään.

• Eiköhän Jevgeni tiedä, että joko ammutaan tai lennätetään ikkunasta...

Nyt on sama viedä mukanaan niin paljon Puten väkeä, kuin kerkeää...

Hengissä tuosta sopasta ei se ukko selviä. :oD

• Anonyymi

Voi hyvinkin selvitä jos tekee sopparin Kiovan kanssa tai sitten pakenee jonnekin afrikkaan jossa wagnerillä on paljon joukkoja tai sitten painuu täydellisesti maan alle.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvinkin selvitä jos tekee sopparin Kiovan kanssa tai sitten pakenee jonnekin afrikkaan jossa wagnerillä on paljon joukkoja tai sitten painuu täydellisesti maan alle.

-harmiseikirj-

No mä toivon, että kerkeisivät Moskovaan ja ampuisivat Kremliä jollain panssarivaunulla ja empuilisivat kaartin joukkoja sen mitä kerkeevät. :oD

Jospa Jevgeniltä oikeasti nyrjähti herne lopullisesti. :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mä toivon, että kerkeisivät Moskovaan ja ampuisivat Kremliä jollain panssarivaunulla ja empuilisivat kaartin joukkoja sen mitä kerkeevät. :oD

Sivusta totean, että mä toivon, että toimisivat järjen kera. Eli siis turvaisivat myös noita jo ohittamiaan alueita ja valtaamisaan tukikohtia jne. Jotenkin mua hämmentää tässä nyt eniten se, että tosiaan puhutaan lopulta vain 25 000 sotilaasta ja nyt olisi jo sitä ja tätä vallattu ja oettu haltuun. Ensinnäkin onko siellä oikeasti nyt koko Wagnerin vahvuus jotenkin liikkeellä? Eikö heitä ole enää oikeasti missään Ukrainassa? Ilmeisesti Wagner on varsin kyvykäs organisaatio liikuttamaan joukkojaan ja organisoimaan niitä operaatioihin. Tai sitten tuolla voi myös olla liikkeellä jotain suurempaa. Onhan se nyt outoa, jos oikeasti ovat nyt jo Voronezhista ohitse ja edelleen menossa kohti Moskovaa. Missä on Venäjän armeija ja mitä se oikein tekee?

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tuskin pääsee jevgeni noin vinhaa voitontanssia vetämään, hyvä ilme Boriksella:

https://www.nbcnews.com/id/wbna18273852

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että mä toivon, että toimisivat järjen kera. Eli siis turvaisivat myös noita jo ohittamiaan alueita ja valtaamisaan tukikohtia jne. Jotenkin mua hämmentää tässä nyt eniten se, että tosiaan puhutaan lopulta vain 25 000 sotilaasta ja nyt olisi jo sitä ja tätä vallattu ja oettu haltuun. Ensinnäkin onko siellä oikeasti nyt koko Wagnerin vahvuus jotenkin liikkeellä? Eikö heitä ole enää oikeasti missään Ukrainassa? Ilmeisesti Wagner on varsin kyvykäs organisaatio liikuttamaan joukkojaan ja organisoimaan niitä operaatioihin. Tai sitten tuolla voi myös olla liikkeellä jotain suurempaa. Onhan se nyt outoa, jos oikeasti ovat nyt jo Voronezhista ohitse ja edelleen menossa kohti Moskovaa. Missä on Venäjän armeija ja mitä se oikein tekee?

No jos ei ole mitään armeijaa enää siellä Voronezhin jälkeen? On vain lentotoimintaa ja sitten Moskovassa se kaarti.

Voihan se olla Wagner jo vaihtunut linjoilta, kun minustahan sen piti huilauttaa elokuuhun asti joukkojaan jossain.

Mutta kyllä mä toivon, että mähisevät kaartin kanssa niin viimeiseen ukkoon kun vaan voi....henki lähtee kuitenkin kaikilta. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin pääsee jevgeni noin vinhaa voitontanssia vetämään, hyvä ilme Boriksella:

https://www.nbcnews.com/id/wbna18273852

-harmiseikirj-

Joo, ei se tuollaiseen moodiin pääse, mutta kunhan kerkeis edes porukoineen jotain häsläämään sinne Moskovaan. :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No jos ei ole mitään armeijaa enää siellä Voronezhin jälkeen? On vain lentotoimintaa ja sitten Moskovassa se kaarti.

Voihan se olla Wagner jo vaihtunut linjoilta, kun minustahan sen piti huilauttaa elokuuhun asti joukkojaan jossain.

Mutta kyllä mä toivon, että mähisevät kaartin kanssa niin viimeiseen ukkoon kun vaan voi....henki lähtee kuitenkin kaikilta. :oD

Mä tosiaan toivon, että suojaavat noita jo ottamiana kohteita. Toivon siksi, että tilanne kestäisi kauemin ja oikeasti ottaisivat kaikki sotaa rakastavat venäläiset nyt toisiltaan hengen pois ihan keskenään riehuen. Sitten ehkä joskus voisi Venäjälleki koittaa paremmat ajat kun oikeasti tapattaisivat pois kaikki, jotka sotimaan suostuvat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tosiaan toivon, että suojaavat noita jo ottamiana kohteita. Toivon siksi, että tilanne kestäisi kauemin ja oikeasti ottaisivat kaikki sotaa rakastavat venäläiset nyt toisiltaan hengen pois ihan keskenään riehuen. Sitten ehkä joskus voisi Venäjälleki koittaa paremmat ajat kun oikeasti tapattaisivat pois kaikki, jotka sotimaan suostuvat.

No voihan ne sinne jättää jotain joukkoja pitämään koneet alhaalla...ettei pääjoukko saa selkäänsä tulta...

Mutta ei noin pienellä sakilla pärjää....

Ja ihan samanlainen sotahullu se toi Jevgenikin on....ei se Ukrainan sota tuohon loppuis, vaikka se potkis Puttinia pyllylle... :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No voihan ne sinne jättää jotain joukkoja pitämään koneet alhaalla...ettei pääjoukko saa selkäänsä tulta...

Mutta ei noin pienellä sakilla pärjää....

Ja ihan samanlainen sotahullu se toi Jevgenikin on....ei se Ukrainan sota tuohon loppuis, vaikka se potkis Puttinia pyllylle... :oD

Eihän pointtina ollut pärjääminen ja toisaalta kyllä pienetkin joukot ovat suuriakin armeijoja historiassa kaataneet, kun ovat toimineet järkevästi. Vaan kuten totesin, niin se "pärjääminen" ei ole ainakaan mulle se pointti. En mä toivo tuota hullua Venäjälle yhtään sen enempää valtaa kuin tätä nykyistäkään hullua. mä toivon Venäjälle hyvää tulevaisuutta, eli että noista hulluistä päästäisiin eroon. Se taitanee onnistua vain, kun kaikki kaltaisensa ensiksi tapattavat puolestaan sotivat ja lopulta toivottavasti myös toisensa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän pointtina ollut pärjääminen ja toisaalta kyllä pienetkin joukot ovat suuriakin armeijoja historiassa kaataneet, kun ovat toimineet järkevästi. Vaan kuten totesin, niin se "pärjääminen" ei ole ainakaan mulle se pointti. En mä toivo tuota hullua Venäjälle yhtään sen enempää valtaa kuin tätä nykyistäkään hullua. mä toivon Venäjälle hyvää tulevaisuutta, eli että noista hulluistä päästäisiin eroon. Se taitanee onnistua vain, kun kaikki kaltaisensa ensiksi tapattavat puolestaan sotivat ja lopulta toivottavasti myös toisensa.

No mä mietinkin sitä, että jos Moskovaan saadaan kunnon mähinät ja kunnolla pauketta ja paikkoja p.skaksi, niin voi se kansa siellä herätä unestaan, että täähän on älytöntä ja shaibaa... samalla tietty yks rosmosakki tapatettais siinä.

Kyllä siitä ehkä hyvä tulee....

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mä mietinkin sitä, että jos Moskovaan saadaan kunnon mähinät ja kunnolla pauketta ja paikkoja p.skaksi, niin voi se kansa siellä herätä unestaan, että täähän on älytöntä ja shaibaa... samalla tietty yks rosmosakki tapatettais siinä.

No ikävä kyllä venäläiset eivät kansana herää. Ei heitä ole riittänyt herättämään oikeasti mikään muukaan mitä siinä maassa on tapahtunut ja sitähän riittää. Mä haluaisin, että sekin kansa saisi viimein elää rauhassa, ilman hulluja johtajia.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ja noita rosvosakkejahan siellä riittää. Tuntuu, että jokaisella herrapikkuherrallakin on oma turvallisuusorganisaationsa ja yksitysarmeijansa ja kun rahaa riittää, niin niitä saa aina lisää.

• Anonyymi kirjoitti:

No ikävä kyllä venäläiset eivät kansana herää. Ei heitä ole riittänyt herättämään oikeasti mikään muukaan mitä siinä maassa on tapahtunut ja sitähän riittää. Mä haluaisin, että sekin kansa saisi viimein elää rauhassa, ilman hulluja johtajia.

No kun kaikki sota ja muu mellakointi on pysynyt siellä monen sadan kilometrin päässä, ei niitä haittaa ja ei haittaa vaikka jotain syrjäkylien miehiä kuolee, mutta kun Moskovassa murkula lentää, voi alkaa toisenlainen näkymä tulla Moskovalaisillekin..

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ihmettelen kovasti, mikäli Wagner ei ole asemoinut omaa väkeään Moskovaan jo hyvissä ajoin ennen tämän operaation julkistamista. Onhan tuota täytynyt suunnitella jo pidemmän aikaa.

Mutta jotain outoa tässä nyt on.

Sitten se sun tarinasi, jossa ilmoitettiin Venäjän vetävän joukot pois Ukrainasta ja Harmis-parka romahti... Täytyy käydä potkaisemassa sitä kokeeksi jossain ketjussa. Vaikuttaa vähän kireältä.

xLiner

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No kun kaikki sota ja muu mellakointi on pysynyt siellä monen sadan kilometrin päässä, ei niitä haittaa ja ei haittaa vaikka jotain syrjäkylien miehiä kuolee, mutta kun Moskovassa murkula lentää, voi alkaa toisenlainen näkymä tulla Moskovalaisillekin..

Kun katsoo kyseisen maan historiaa, niin ei se haittaa, vaikka paukkuisi naapurissa tai vaikka viereisessä huoneessa. Ongelmia syntyy vasta, jos kaalikin loppuu.

• Ellei siellä ole takinkääntäjiä Putinin omissa riveissä enemmänkin, silloin on hyvät mahkut päästä maaliin asti. Hehän antaa tietä ja auttaa perille asti. Miksi moni olettaa Prigon olevan ainoa vittuuntunut vallanpitäjiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja noita rosvosakkejahan siellä riittää. Tuntuu, että jokaisella herrapikkuherrallakin on oma turvallisuusorganisaationsa ja yksitysarmeijansa ja kun rahaa riittää, niin niitä saa aina lisää.

Joo, näinhän se on. Rosmot on siinä maassa vallankahvassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun katsoo kyseisen maan historiaa, niin ei se haittaa, vaikka paukkuisi naapurissa tai vaikka viereisessä huoneessa. Ongelmia syntyy vasta, jos kaalikin loppuu.

Ai niin se sinkkula-ketju. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

No voihan se saada maamuskhat liikekannalle, kun yksiöön tulee kulkuaukko ulkoseinän puolellekin. :oD

• Huitale kirjoitti:

Ellei siellä ole takinkääntäjiä Putinin omissa riveissä enemmänkin, silloin on hyvät mahkut päästä maaliin asti. Hehän antaa tietä ja auttaa perille asti. Miksi moni olettaa Prigon olevan ainoa vittuuntunut vallanpitäjiin?

No voihan se olla, ettei muut ole edes ilmoittanut mitään ja hiljaa ovat suunnitelleet jutun...Nyt vaan toi joukko saa huomion, niin sitten toinen joukko tekee varsinaisen vallankaappauksen....

Aijai....Oikeesti vois joku tuoda niitä poppareita mulle töihin. :oD

• Disseisback kirjoitti:

No voihan se olla, ettei muut ole edes ilmoittanut mitään ja hiljaa ovat suunnitelleet jutun...Nyt vaan toi joukko saa huomion, niin sitten toinen joukko tekee varsinaisen vallankaappauksen....

Aijai....Oikeesti vois joku tuoda niitä poppareita mulle töihin. :oD

Heh, mä kylläkin epäilen, että oikea Putin on ottanut jo ritolat ja paikalla on joku niistä hänen klooneistaan. 😛

Valko-Venäjän jeppekin perheineen pakeni Turkkiin. 😜

Rotat hylkää hukkuvan laivan vai miten se meni...

• Huitale kirjoitti:

Heh, mä kylläkin epäilen, että oikea Putin on ottanut jo ritolat ja paikalla on joku niistä hänen klooneistaan. 😛

Jaa? Vai lähti valkovenäjän pappa jo lipettiin? :oD

Joo, voihan se olla, että tässä on iso juttu käymässä. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Jaa? Vai lähti valkovenäjän pappa jo lipettiin? :oD

Joo, voihan se olla, että tässä on iso juttu käymässä. :oD

Juu, samoin Puten lone on nähty kurvaavan luoteeseen. Tuossa iltapäivällä kahden jälkeen. 😄

• Huitale kirjoitti:

Juu, samoin Puten lone on nähty kurvaavan luoteeseen. Tuossa iltapäivällä kahden jälkeen. 😄

Joo, se voipi olla, että tässä on varuilta rottien lähdettävä luikkimaan, jos kuitenkin käy ohrasesti. :oD

Siellä voi olla joukkopako Moskovassa. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Joo, se voipi olla, että tässä on varuilta rottien lähdettävä luikkimaan, jos kuitenkin käy ohrasesti. :oD

Siellä voi olla joukkopako Moskovassa. :oD

On kuulemma lentoliputkin myyty loppuun. Ihmiset pötkii pakoon.

No maanpakoon he joutuvat jäämäänkin, jos valta vaihtuu.

• Huitale kirjoitti:

On kuulemma lentoliputkin myyty loppuun. Ihmiset pötkii pakoon.

No maanpakoon he joutuvat jäämäänkin, jos valta vaihtuu.

Vaan sisältäpäinhän sen oli pakko alkaa tämän homman, se oli selvää. Muut ei voi pysäyttää Puttea apureineen kun omat.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Paikalla missä? Eihän Putinia käsittääkseni ole nähty todistettavasti paikalla missään mikä olisi taas todistettavasti paikannettu Moskovaan. Jos nyt siis tarkoitat, että hän olisi Moskovassa tai oikeastaan edes Venäjällä. Se puhekinhan tuli nauhalta, koska lienee nauhoitettu ja missä.

• Anonyymi kirjoitti:

Paikalla missä? Eihän Putinia käsittääkseni ole nähty todistettavasti paikalla missään mikä olisi taas todistettavasti paikannettu Moskovaan. Jos nyt siis tarkoitat, että hän olisi Moskovassa tai oikeastaan edes Venäjällä. Se puhekinhan tuli nauhalta, koska lienee nauhoitettu ja missä.

Juu, mutta Peskov yrittää väittää, että Putin on Kremlissä töissä normaalisti. Paskat on. 😆

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Tai ehkä sä tarkoitit sitä Pietarin foorumia. Siellä kai käsittääkseni oli ihan todistettavasti ollut paikalla joku ainakin etäisesti Putinia muistuttava henkilö. 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Bunkkerissa se on piilossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä sä tarkoitit sitä Pietarin foorumia. Siellä kai käsittääkseni oli ihan todistettavasti ollut paikalla joku ainakin etäisesti Putinia muistuttava henkilö. 🤔

Tarkoitan mulkosilmä Peskovin kommenttia edelleen.

• Huitale kirjoitti:

Tämä koko juttuhan voi olla Puten keino päästä sodasta....pitää saada vaan joku älytön juttu ja sitten vähin äänin luikkia pois hetkeks maailmankartalta. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Tämä koko juttuhan voi olla Puten keino päästä sodasta....pitää saada vaan joku älytön juttu ja sitten vähin äänin luikkia pois hetkeks maailmankartalta. :oD

Totta tuokin. Se on yksi vaihtoehto kyllä. Lavastettu katoaminen pieruna saharaan.

• Huitale kirjoitti:

Totta tuokin. Se on yksi vaihtoehto kyllä. Lavastettu katoaminen pieruna saharaan.

Joo, ne voi selitellä sitten mitä vaan... :oD

Jännä näytös. :oD

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Voihan sekin olla, että Peskovkaan enää tiedä kuka Putin on oikea Putin tai ehkä sillä ei ole mitään väliä, Putin kun Putin. Joku Putin on ollut työhuoneessa paikalla ja se riittää. 😁

• Anonyymi

Järkevintä olisi vain toivoa julkisesti Venäjälle parempaa tulevaisuutta ja pysy muuten erossa koko sotkusta.

• Totta. Rajat kiinni, annetaan muhia pari vuotta ja kysellään sitten kuulumisia.

• Nyt wagner ei ennä terroristi hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .Se on länsi maa media 24 h sisällä he voi muta sinusta Terroristi ja Sankari hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

• Silti Prigozhin on sotarikollinen fasisti, vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten aiheettomasta kuolemasta sekä raskaista rikoksista ihmisyyttä vastaan.

Aivan täysi kyrpä.

• kollimaattori kirjoitti:

Silti Prigozhin on sotarikollinen fasisti, vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten aiheettomasta kuolemasta sekä raskaista rikoksista ihmisyyttä vastaan.

Aivan täysi kyrpä.

jhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Silti Prigozhin on sotarikollinen fasisti, vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten aiheettomasta kuolemasta sekä raskaista rikoksista ihmisyyttä vastaan.

Aivan täysi kyrpä.

Kokenut ja vaarallinen kyrpä, on pelannut sotaisia pelejä puolet elämästään, aika laaja tukipiiri, käsittääkseni hänellä on.
        Tuo ettei ammuttu laukaustakaan Rostovissa, kertoo jo kaiken tarvittavan?

AV

• Anonyymi

Venäläiset osaavat ryssimisen ihan itse, ei siihen jenkkejä tarvita. Minä veikkaan, että Prigozin saa seuraavaksi oman KHL-seuran ja jatkaa KHL valmentajana niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

https://www.youtube.com/watch?v=ZKI9DyGWncg

• Onkohan äärinatiolisti Girkin kenen puolella, entin FSB:n jehu?

• Meinaan, jos Girkin on tukemassa Wagneria on aika varmasti hänellä sisäpiirissä niitä jotka avaa ovet Moskovaan.

• Toivottavasti marssivat Moskovaan ja tekevät vallankaappauksen. Olisi mielenkiintoista nähdä millaisen valtion he perustaisivat.

• Anonyymi

Wagnerin natZit ovat: murhanneet, raiskanneet, kiduttaneet, tuhonneet niin paljon ukrainalaisia jotta heidät lynkataan jos antautuvat ukrainalaisille. Wagnerilla ei ole enään muuta vaihtoehtoa kuin käydä lopulliseen kuolontappioon Venäjän maaperällä.

Mahtaa nyt putinistista harmista harmistaa !

• Anonyymi

Wagnerilla on ystäviä Venäjän armeijan yksiköissä, voi olla että osa vaihtaa uniformua ja menee Wagnerin rintamaan.
      Muuten kahdella kolonnalla ei juuri päästä huomista pidemmälle, tuskin kuitenkaan Prizogin on niin hullu, ettei olisi jollain tavalla taustaansa ja etulinjaansa turvannut.
      Tai sitten ei vain enää välitä mistään, on tarpeeksi yhteen elämään jo pahaa nähnyt ja haluaa kunniakkaan lopun.

AV

• Anonyymi

Ainut varma nopea toimenpide Moskovassa on repiä ne julisteet seiniltä joissa Wagner mainostaa, JOIN US, heh heh...

AV

• Anonyymi

eiks toi ole joku diili. Se on varmaa ns. troija joka on uinut venäjän sisään toiselta puolen ja on alkanut nyt toteuttaa alkuperäistä suunnitelmaa!

• Anonyymi

Wagner on kolmen tunnin etäisyydellä Moskovasta, ja hänellä on epäilemättä valmiita valmistelevia joukkoja jo Moskovassa.
        Ei kai hän muuten olisi päässyt tuollaiseen asemaan?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wagner on kolmen tunnin etäisyydellä Moskovasta, ja hänellä on epäilemättä valmiita valmistelevia joukkoja jo Moskovassa.
        Ei kai hän muuten olisi päässyt tuollaiseen asemaan?

AV

Tuliko kenellekään mieleen se vaihtoehto jossa Venäjän armeija tukisi Prizoginia?
        Nyt näyttää jo siltä ettei moni yksikkö ole halukas pysäyttämään tätä, ovat ilmeisesti jo jyrpiintyneitä sinkkiarkkuihin, johdon nauttiessa kaviaaria?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko kenellekään mieleen se vaihtoehto jossa Venäjän armeija tukisi Prizoginia?
        Nyt näyttää jo siltä ettei moni yksikkö ole halukas pysäyttämään tätä, ovat ilmeisesti jo jyrpiintyneitä sinkkiarkkuihin, johdon nauttiessa kaviaaria?

AV

No kyllä kai tässäkin ketjussa on jo pariin kertaan todettu, että mitä vaan voi olla tekeillä ja muissa ketjuissa vielä lisää. Ei kukaan tiedä mikä se tilanne ja mielipiteet Venäjän armeijan sisällä on. Tuskin sieltä yhtä ainoaa löytyy, mutta edes vallitsevaa mielipideilmpiiriä emme tiedä, sillä eihän sitä nyt ääneen sanota. Voitolla olevaa on sitten jatkossa helppo sanoa kannattaneensa ja vain aika kertoo mikä tilanne on. Kaikkeinn oudointa tilanteessa on tuo kuitenkin lopulta varsin vapaa ja rauhassa tapahtuva eteneminen. Ei siellä selvästikään mitään kovin massiivista kahakointia ole menossa. Eli joko armeijaa ja kansalliskaartia jne. on käsketty olemaan kauheasti estelemättä tai sitten tekevät sen luvatta. Tuskin siellä nyt kuitenkaan niin hirveä kaaos olisi menossa, etteivät tietäisi ketä ja missä liikkuu tai jos on, niin vielä pahempi valtion kannalta, jos siellä voi aseistautuneita ryhmiä noin vaan ja missä vaan vapaasti kuljeskella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä kai tässäkin ketjussa on jo pariin kertaan todettu, että mitä vaan voi olla tekeillä ja muissa ketjuissa vielä lisää. Ei kukaan tiedä mikä se tilanne ja mielipiteet Venäjän armeijan sisällä on. Tuskin sieltä yhtä ainoaa löytyy, mutta edes vallitsevaa mielipideilmpiiriä emme tiedä, sillä eihän sitä nyt ääneen sanota. Voitolla olevaa on sitten jatkossa helppo sanoa kannattaneensa ja vain aika kertoo mikä tilanne on. Kaikkeinn oudointa tilanteessa on tuo kuitenkin lopulta varsin vapaa ja rauhassa tapahtuva eteneminen. Ei siellä selvästikään mitään kovin massiivista kahakointia ole menossa. Eli joko armeijaa ja kansalliskaartia jne. on käsketty olemaan kauheasti estelemättä tai sitten tekevät sen luvatta. Tuskin siellä nyt kuitenkaan niin hirveä kaaos olisi menossa, etteivät tietäisi ketä ja missä liikkuu tai jos on, niin vielä pahempi valtion kannalta, jos siellä voi aseistautuneita ryhmiä noin vaan ja missä vaan vapaasti kuljeskella.

Moskova on todennäköisesti tällä vauhdilla jo Wagnerin hallussa.
        Putin on mennyt koneeseen, jonka kohde on Pietari.
        Aika tehokas ukko tuo Wagnerin pomo, sille ei ilmeisesti kannata vittuilla.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moskova on todennäköisesti tällä vauhdilla jo Wagnerin hallussa.
        Putin on mennyt koneeseen, jonka kohde on Pietari.
        Aika tehokas ukko tuo Wagnerin pomo, sille ei ilmeisesti kannata vittuilla.

AV

Mistäpä sitä tietää mikä tämän lopputulos on ja sitäkään mistä on kyse. Ainoa varam asi on, että jotain tässä nyt on takana. Ihan yhtä hyvin voi olla kyse vaikka operaatiosta, jossa Prigo on saatu uskomaan omiin mahdollisuuksiinsa ja tämän hetken passiivisuus on teatteria ja edessä on pian seuraava näytös, joka on tietenkin omalla kansalle suunnattu. Emmeköhän me lähipäivinä ole tämän suhteen viisaampia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää mikä tämän lopputulos on ja sitäkään mistä on kyse. Ainoa varam asi on, että jotain tässä nyt on takana. Ihan yhtä hyvin voi olla kyse vaikka operaatiosta, jossa Prigo on saatu uskomaan omiin mahdollisuuksiinsa ja tämän hetken passiivisuus on teatteria ja edessä on pian seuraava näytös, joka on tietenkin omalla kansalle suunnattu. Emmeköhän me lähipäivinä ole tämän suhteen viisaampia.

Uusi aamu, uudet kujeet.

• Anonyymi

Paras uutinen ikinä, että nyt ollaan menossa, eikä meinata moskovaan putinin pesään ja otetaan valta pois sotaherroilta.
      Varmaan ukrainalaisille sopii erittäin hyvin ja muillekin !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      319
      4133
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      315
      2555
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2240
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      79
      1881
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      413
      1644
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1419
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1270
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1228
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1202
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1153
    Aihe