Hei minulla on tylsää

Anonyymi-ap

On jo yö eikä unta saa ja on tylsää. Katselin kyllä lomamatkoja mutta en keksi minne lähtisi. Mitä te muut teette yöllä?

18

235

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuntelen musaa ja selaan nettiä. Tulin vasta töistä, vielä ei nukuta.

      • Anonyymi

        Oletko bussikuski?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko bussikuski?

        En ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole.

        Tiskari kaljabaarissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiskari kaljabaarissa?

        En ole sekään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole sekään.

        Ihan kassalla.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­­­y­m­­f­­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17915393U

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Musaa kuuntelin mutta sekin kuulosti tylsältä jo.

      • Anonyymi

        Näin kävi. On tullut todellinen kyllästyminen. Huomenna toistelen maanisesti perässä, "Minäkin voisin saada naisen, eikun miehen, en ole trolli vaikka joku niin väittää". En edes avaa niitä, mutta otsikoiden lukeminenkin saa ottamaan takapakkia, eikä jää enää paljon lukemista. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kävi. On tullut todellinen kyllästyminen. Huomenna toistelen maanisesti perässä, "Minäkin voisin saada naisen, eikun miehen, en ole trolli vaikka joku niin väittää". En edes avaa niitä, mutta otsikoiden lukeminenkin saa ottamaan takapakkia, eikä jää enää paljon lukemista. Hyvää yötä.

        Tuo ” Minäkin voisin saada naisen, eikun miehen, en ole trolli vaikka joku niin väittää”

        on trollien pohjasakkaa.


    • Pelasin ddo:ta lasten kanssa nyt taas alan koodaan

    • Anonyymi

      Minä itken, kun taas minua eilen häirittiin sellaisella esityksellä, jota minä inhoan yli kaiken. En pysty nukkumaan koska ahdistaa niin paljon. Aina ikäänkuin vedetään matto jalkojen alta, kun muistutetaan henkilöstä josta en pidä.

      • Anonyymi

        Tiedän tän, ärsyttäviin ihmisiin törmääminen on kyllä ihan bitch, mutta minkäs teet asialle sille edes sinä ätmi


    • Anonyymi

      Itse yleensä yöt nukun yksin asuvana.Nyt olin 3 vuorokauden matkalla sukulaisten luona. Joten uni tuli joskus kello 23.vasta ja heräsin jo aamu 5.tätä päivää.Palautumiseen menee 3 päivää.Kun nukun taas ajoissa eli viimeistään kello 22. yö unet kesäaika 7 h.Talvi aika 8h. Heräämättä kertaakaan yöllä.Ei edes pissalle yöllä.Öitäni en valvotta tupakka ei alkohohoolia.Vaikka olen yksin ,Osaan ulkoilla yksin ja paljon.Uskon syy hyvin yö uniin ja se en käytä mitään päihiteitä,en lääkkeitä.Ruoka rytmi myös. Jokainen on erinlainen.Mikä yhdelle hyvä huono toiselle.Mutta elämän laatu paranee kun lopetaa alkoholin lipitys kotinsa yksin ja tupakoinnin.Tupakoinin lopetukseen saa SV-lääkeet ja nillä onistuu 3 kukaudessa. Mitä tulee loma matkoihin.En sunitele mitään kuten en menet vuodetkaan.Tarvitaan hitosti rahaa niihin ja yksin asuvalla sitä ei ole naisen tulot aina pienemmät kuin miehen.

      • Miten sulla ei rahat riitä yksinasuvana, vai onko sulla elatusvelvollisia. Miten sä nyt sinne matkalle pääsit kun et muuten pääse. Esim. Laivaliput ei oo mitään kalliita jos katsoo sopivan lähdön. Mä lähden kohta taas ruotsia kiertämään. Ei se paljoa maksa, kun katsoo hotellit yhteisellä kylpyhuoneella.


    • Yöllä useimmiten nukun tai jos herään kesken unien, enkä pysty heti nukahtamaan uudelleen, kuuntelen äänikirjaa.

    • Minä nukun yöllä. Herään tosin monesti jo 4- 5 aikaan ja siivoilen, kitken kasvimaata ja kukkapenkkejä, mitä nyt kotona voi touhuta herättämättä muita.

      Tai joskus kuuntelen musiikkia ja fiilistelen pihalla luontoa katsellen, ilmaa haistellen.

      Tänään on musiikin vuoro. Ja mietin josko taas etsisi jonkun viikinki stoorin katseltavakseen. Tykkään viikinkitarinoista, ne on julmiakin, mutta realismiakin elämän julmuudesta ja vastakkainasettelusta, vahvuudesta ja heikkoudesta.

      https://youtu.be/i0gDjUxKo4g

      Heikkoudesta vahvaksi..

    • Anonyymi

      Ulostan, katkeroidun ja itkurunkkaan. Luen miesasiasivustoja ja tutkin, että mikä olisi halvin tapa päästä Thaimaaseen kokemaan arvostusta valkoihoisena heteromiehenä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      39
      1905
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      118
      977
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      835
    6. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe