Sellaiset festarit:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/913a9af6-5db1-41c6-a469-100544063a9f
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009697309.html
Oliskohan aika suuren yleisön alkaa boikotoimaan näitä sateenkaarijuttuja? Niistä näyttää oelvan enemmän haittaa kuin hyötyä kun sateenkaarittajat ottaa itselleen vaikka mitä vapauksia kun kuivttelevat että vain muiden tarvitsee käyttäytyä, ei heidän.
-harmiseikirj-
Mielipidevainofestareilla käpälöitiin asiakkaita
78
523
Vastaukset
Mikä helvetin mielipidevainofestari? Provinssihan on ihan perinteinen festari, tänä vuonna vaan sattui osumaan sateenkaarijuhlien kanssa samaan ajankohtaan.
Sellaisia festareita ei olekaan etteikö joitakuita käpälöitäisi, sukupuoliin katsomatta. Populäärimusiikin saralla Tuska lienee ainoa festari josta ei ole useimpina vuosina raportoitu mitään vastaavaa häiriökäyttäytymistä.- Anonyymi
Mäenpää viskattiin mielipidekirjoituksensa vuoksi sieltä pihalle. En ole mitenkään mäenpään kannattaja, aika yksinkertainen taitaa olla, mutta siinä sateenkaarittajat syyllistyi juuri siihen mistä itse väittävät kärsivänsä, mikä taas harvemmin pitää paikkaansa.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Mäenpää viskattiin mielipidekirjoituksensa vuoksi sieltä pihalle. En ole mitenkään mäenpään kannattaja, aika yksinkertainen taitaa olla, mutta siinä sateenkaarittajat syyllistyi juuri siihen mistä itse väittävät kärsivänsä, mikä taas harvemmin pitää paikkaansa.
-harmiseikirj-Jaa niin se tapaus. No rehellisesti sanoen näin otsikot, en jaksanut vaivautua edes ingressiin asti, joten en tiedä mitä kaveri on mennyt laukomaan ääneen. Ilmeisesti kuitenkin jotain mistä joku pahoitti mielensä ja järkkärit tekivät loput tai jotain.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Jaa niin se tapaus. No rehellisesti sanoen näin otsikot, en jaksanut vaivautua edes ingressiin asti, joten en tiedä mitä kaveri on mennyt laukomaan ääneen. Ilmeisesti kuitenkin jotain mistä joku pahoitti mielensä ja järkkärit tekivät loput tai jotain.
Oli kirjoittanut lehteen mielipidekirjoituksen, eli ulosheitto ei perustunut festarikäyttäytymiseen vaan siihen julkaistuun mielipiteeseen ja sehän on sitten kai rikos lain mukaan ihan niin kuin nuo työtehtävissä suoritetut käpälöinnitkin.
-harmiseikirj- randombypasser kirjoitti:
Jaa niin se tapaus. No rehellisesti sanoen näin otsikot, en jaksanut vaivautua edes ingressiin asti, joten en tiedä mitä kaveri on mennyt laukomaan ääneen. Ilmeisesti kuitenkin jotain mistä joku pahoitti mielensä ja järkkärit tekivät loput tai jotain.
Vasemmisto pahoittaa mielensä asioista, jotka kerrotaan (tai on joskus kerrottu) peruskoulun biologian kirjoissa. Ovat vähän semmoista tiedevastaista porukkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Oli kirjoittanut lehteen mielipidekirjoituksen, eli ulosheitto ei perustunut festarikäyttäytymiseen vaan siihen julkaistuun mielipiteeseen ja sehän on sitten kai rikos lain mukaan ihan niin kuin nuo työtehtävissä suoritetut käpälöinnitkin.
-harmiseikirj-Luin jutut tässä odotellessa. Ihan oikeutettu ulosheitto kun kerran järjestäjällä on omat arvonsa joita pyytää (vaatii) kutsuvieraitaan noudattamaan. Aivan sama juttu kuin jos ravintolalla on kravattipakko, ei yhtään sen kummempaa. Mäenpää vain itse päätti loukkaantua tilanteesta edes haluamatta ymmärtää sitä, että tilaisuuden järjestäjä voi määritellä säännöt Suomen lain puitteissa. Ja näin on tapahtunut, joten Mäenpäätä voi sanoa joko herkkänahkaiseksi tai typeräksi, omasta mielestäni molemmat kuvaukset osuvat maaliinsa.
Vai Harmis, jos kutsuisit jonkun kotiisi kahville, niin saisiko tuo joku tehdä mitä haluaa? Sanoa mitä haluaa?- Anonyymi
Luin jutut tässä odotellessa. Ihan oikeutettu ulosheitto kun kerran järjestäjällä on omat arvonsa joita pyytää (vaatii) kutsuvieraitaan noudattamaan. Aivan sama juttu kuin jos ravintolalla on kravattipakko, ei yhtään sen kummempaa. Mäenpää vain itse päätti loukkaantua tilanteesta edes haluamatta ymmärtää sitä, että tilaisuuden järjestäjä voi määritellä säännöt Suomen lain puitteissa. Ja näin on tapahtunut, joten Mäenpäätä voi sanoa joko herkkänahkaiseksi tai typeräksi, omasta mielestäni molemmat kuvaukset osuvat maaliinsa.
Vai Harmis, jos kutsuisit jonkun kotiisi kahville, niin saisiko tuo joku tehdä mitä haluaa? Sanoa mitä haluaa?Tuo nyt on vähän eri juttu kuin yksityitilaisuus ja senhän olisi jo alunperin pitänyt ottaa selvää Mäenpään mielipiteistä ja jättää kutsumatta, sehän olisi ollut ihan ok mutta kun on jo kutsunut ja sitten järjestää kohtauksen pelkän muualla olleen mielipidekirjoituksen perusteella onhan se aika törkeää toimintaa. Mietipä itsellesi, saat lipun vaikka jonnekin huippukonserttiin, innoissasi menet sinne ja juuri kun olet kävellyt sisään tuleekin järkkärit että "sinä olet se sinkut palstan rande, tänne ei ole asiaa", olisiko asiallista? Pointtihan tuossa juurikin on se että ei Mäenpää siellä festareilla yhtään mitään ollut tehnyt mikä olisi voinut poistamisen aiheuttaa.
Niin ja joo, kyllä minä kestäisin vaikka millainen vihervasemmistolaisfeministi kahville tulisi, jos olisi nätti sen kanssahan olisi mukava vähän "väitellä".
Tuo nyt on vähän eri juttu kuin yksityitilaisuus ja senhän olisi jo alunperin pitänyt ottaa selvää Mäenpään mielipiteistä ja jättää kutsumatta, sehän olisi ollut ihan ok mutta kun on jo kutsunut ja sitten järjestää kohtauksen pelkän muualla olleen mielipidekirjoituksen perusteella onhan se aika törkeää toimintaa. Mietipä itsellesi, saat lipun vaikka jonnekin huippukonserttiin, innoissasi menet sinne ja juuri kun olet kävellyt sisään tuleekin järkkärit että "sinä olet se sinkut palstan rande, tänne ei ole asiaa", olisiko asiallista? Pointtihan tuossa juurikin on se että ei Mäenpää siellä festareilla yhtään mitään ollut tehnyt mikä olisi voinut poistamisen aiheuttaa.
Niin ja joo, kyllä minä kestäisin vaikka millainen vihervasemmistolaisfeministi kahville tulisi, jos olisi nätti sen kanssahan olisi mukava vähän "väitellä".
-harmiseikirj-Ei ole yhtään eri juttu. Kuka tahansa kauppias voi koska tahansa päättää, että nyt säännöt ovat nämä, Suomen lakien puitteissa ja se on siinä, mitään muuta ei tarvita. Ravintoloitsijat ovat käyttäneet tuota iät ja ajat, mitä nyt tyhmyyksissään välillä erehtyvät erottelemaan porukkaa etnisen taustan puitteissa jolloin korville tulee automaattisesti ja kovaa.
"Pointtihan tuossa juurikin on se että ei Mäenpää siellä festareilla yhtään mitään ollut tehnyt mikä olisi voinut poistamisen aiheuttaa."
-Kyllä, ei tehnyt siellä mitään, mutta oli kutsuvieras. Niinpä kutsun voi myös peruuttaa koska tahansa, mistä tahansa syystä. Mäenpää voi ostaa lipun portilta jos haluaa bailaamaan, mutta ilmeisesti se ei herralle kelvannut? Piti päästä ilmaiseksi, stana, koska olen asemassa.
"Mietipä itsellesi, saat lipun vaikka jonnekin huippukonserttiin, innoissasi menet sinne ja juuri kun olet kävellyt sisään tuleekin järkkärit että "sinä olet se sinkut palstan rande, tänne ei ole asiaa", olisiko asiallista? "
-Jos tapahtuman säännöt sanovat, että jokin mitä olen toistuvasti tai ainakin riittävän paheksuttavasti ja julkisesti tuonut palstalla esille ei sovi tapahtuman arvoihin, niin se on siinä, en narise. Tosin jo ensimmäinen juridinen ongelma syntyy siitä, että minä en ole mitään, Mäenpää on julkisuuden henkilö ja myös huomattavan korkeassa luottamusasemassa. Täysin 1:1 tilanteessa juridisesta vinkkelistä katsottuna Suomen lakien perusteella minä luultavasti voittaisin oikeudessa, Mäenpäällä taasen ei olisi toivoakaan.
Jos olisi nätti? haista huilu, se olisi vain joku random-Mäenpää. No pitäisitkö luonasi, saisiko toinen olla miten haluaa, sinun säännöistäsi huolimatta? Mietipä sitä.- Anonyymi
Ei ole yhtään eri juttu. Kuka tahansa kauppias voi koska tahansa päättää, että nyt säännöt ovat nämä, Suomen lakien puitteissa ja se on siinä, mitään muuta ei tarvita. Ravintoloitsijat ovat käyttäneet tuota iät ja ajat, mitä nyt tyhmyyksissään välillä erehtyvät erottelemaan porukkaa etnisen taustan puitteissa jolloin korville tulee automaattisesti ja kovaa.
"Pointtihan tuossa juurikin on se että ei Mäenpää siellä festareilla yhtään mitään ollut tehnyt mikä olisi voinut poistamisen aiheuttaa."
-Kyllä, ei tehnyt siellä mitään, mutta oli kutsuvieras. Niinpä kutsun voi myös peruuttaa koska tahansa, mistä tahansa syystä. Mäenpää voi ostaa lipun portilta jos haluaa bailaamaan, mutta ilmeisesti se ei herralle kelvannut? Piti päästä ilmaiseksi, stana, koska olen asemassa.
"Mietipä itsellesi, saat lipun vaikka jonnekin huippukonserttiin, innoissasi menet sinne ja juuri kun olet kävellyt sisään tuleekin järkkärit että "sinä olet se sinkut palstan rande, tänne ei ole asiaa", olisiko asiallista? "
-Jos tapahtuman säännöt sanovat, että jokin mitä olen toistuvasti tai ainakin riittävän paheksuttavasti ja julkisesti tuonut palstalla esille ei sovi tapahtuman arvoihin, niin se on siinä, en narise. Tosin jo ensimmäinen juridinen ongelma syntyy siitä, että minä en ole mitään, Mäenpää on julkisuuden henkilö ja myös huomattavan korkeassa luottamusasemassa. Täysin 1:1 tilanteessa juridisesta vinkkelistä katsottuna Suomen lakien perusteella minä luultavasti voittaisin oikeudessa, Mäenpäällä taasen ei olisi toivoakaan.
Jos olisi nätti? haista huilu, se olisi vain joku random-Mäenpää. No pitäisitkö luonasi, saisiko toinen olla miten haluaa, sinun säännöistäsi huolimatta? Mietipä sitä.Kyllä olen käynyt huoltoasemalla, missä oli kielletty menemästä sisälle kansallispuvussa. Siispä tanhuajat vaihtavat esiintymisasunsa vasta perille päästyään. Kyseessä oleva herra on persu, joka ei ymmärrä biologian tunnilla opetettua materiaalia. Boikotoi varmaan tästälähtien faseakin, kun siellä on sukupuolikysymykseen monta vaihtoehtoa, ei osaa sanoa mikä on olevinaan. Kupillisten nautittua määrää en osaa sanoa, kun on kirjoituksen lehteen saanut aikaiseksi.
Musiikkipuolelle mahtuu hyvin kaikenkarvaisia esiintyjiä, joilla on myös tunteet.
Suvaitsevaisuutta myös peräkamareihin. - Anonyymi
Ei ole yhtään eri juttu. Kuka tahansa kauppias voi koska tahansa päättää, että nyt säännöt ovat nämä, Suomen lakien puitteissa ja se on siinä, mitään muuta ei tarvita. Ravintoloitsijat ovat käyttäneet tuota iät ja ajat, mitä nyt tyhmyyksissään välillä erehtyvät erottelemaan porukkaa etnisen taustan puitteissa jolloin korville tulee automaattisesti ja kovaa.
Jos olisi nätti? haista huilu, se olisi vain joku random-Mäenpää. No pitäisitkö luonasi, saisiko toinen olla miten haluaa, sinun säännöistäsi huolimatta? Mietipä sitä.Lueskelehan nyt vaan tuolta mitä yhdenvertaisuus tarkoittaa:
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325
Kyllä olen käynyt huoltoasemalla, missä oli kielletty menemästä sisälle kansallispuvussa. Siispä tanhuajat vaihtavat esiintymisasunsa vasta perille päästyään. Kyseessä oleva herra on persu, joka ei ymmärrä biologian tunnilla opetettua materiaalia. Boikotoi varmaan tästälähtien faseakin, kun siellä on sukupuolikysymykseen monta vaihtoehtoa, ei osaa sanoa mikä on olevinaan. Kupillisten nautittua määrää en osaa sanoa, kun on kirjoituksen lehteen saanut aikaiseksi.
Musiikkipuolelle mahtuu hyvin kaikenkarvaisia esiintyjiä, joilla on myös tunteet.
Suvaitsevaisuutta myös peräkamareihin.Ymmärrän. Itselle on myös vuosien saatossa sattunut jänniä "porttikieltoja", mutta kaikki kylläkin ennen vuotta 2000. Liiketilan hallinnoija päättää, joten voin mukautua siihen, koska jokin syy sillä on, etenkin kun en ole mitään etnistä ryhmää vaan tavallinen valkoinen karvaperse.
Yksi keikka jäi hyvin mieleen. Oltiin poikain kanssa yhtenä kesäiltana 90-luvulla pyrkimässä erääseen silloin suosittuun tanssijuottolaan Helsingissä ja kas, ovella käsi nousi eteen. Pojat, sisään ei tulla ilman kravattia. No saakeli. Käytiin kulman takana tekaisemassa muovikassista näennäisskrakat, vaan ei kelvannut. No enpä ihmettele, kylläkään. Kysyttiin sitten pukukoodia ja mulkaistuaan meitä päistä varpaisiin totesi, että muuten ok, mutta skraka pitää olla, naputti vielä oven lasia jossa asia oli esitetty selkeästi "siisti asu, ei pukupakkoa, kravatti oltava".
Vaan eipä siinä, kosto elää. Koska tuo persitty ilta oli perjantai ja me olimme pontevia nuoria miehiä, tulimme lauantaina uudelleen. Joka jätkällä oli prässätyt shortsit, jokin paita ja se olennainen: Skraka. Sattui vielä sama poke ja olisi sillä naurussa pitelemistä. Kutsui vuoropäällikönkin siihen katsomaan ja selitti tapauksen. VP alkoi nauramaan ja kysyi että ollaanko "kenties" teekkareita. Päästiin sisään, saatiin tarjottuna jopa ilmainen narikka, johon tosin ei ollut mitään laitettavaa kun niitä skrakoja ei kuulemma saanut sinne jättää 🤣Anonyymi kirjoitti:
Lueskelehan nyt vaan tuolta mitä yhdenvertaisuus tarkoittaa:
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325
-harmiseikirj-Kyllä mä tuon tiedän hyvin, tuota on luettu kuin piru raamattua töissä jo vuosia. Niin haluatko avata tarkemmin mihin tuolla viittaat?
- Anonyymi
Kyllä mä tuon tiedän hyvin, tuota on luettu kuin piru raamattua töissä jo vuosia. Niin haluatko avata tarkemmin mihin tuolla viittaat?
Ihan vaan siihen että se syrjimiskielto koskee myös persuja. Vaikka olisi miten vastenmielinen sinusta et saa persuakaan syrjiä niin kuin tässä tapauksessa on käynyt.
Ihan vaan siihen että se syrjimiskielto koskee myös persuja. Vaikka olisi miten vastenmielinen sinusta et saa persuakaan syrjiä niin kuin tässä tapauksessa on käynyt.
-harmiseikirj-Ei ole käynyt, olet väärässä. Mäenpää oli kutsuvieras ja kutsu peruttiin. Se on täysin luvallista, koska kyse ei ole syrjinnästä, koska Mäenpää olisi voinut ostaa lipun tapahtumaan. Jos se ratkaisu ei kelvannut, on vika yksin Mäenpään egoististen olettamien. Vai oliko jossain lehtijutussa tuotu esille että Mäenpäälle tehtiin selväksi ettei hän pääse tapahtumaan edes maksetulla lipulla?
- Anonyymi
Ymmärrän. Itselle on myös vuosien saatossa sattunut jänniä "porttikieltoja", mutta kaikki kylläkin ennen vuotta 2000. Liiketilan hallinnoija päättää, joten voin mukautua siihen, koska jokin syy sillä on, etenkin kun en ole mitään etnistä ryhmää vaan tavallinen valkoinen karvaperse.
Yksi keikka jäi hyvin mieleen. Oltiin poikain kanssa yhtenä kesäiltana 90-luvulla pyrkimässä erääseen silloin suosittuun tanssijuottolaan Helsingissä ja kas, ovella käsi nousi eteen. Pojat, sisään ei tulla ilman kravattia. No saakeli. Käytiin kulman takana tekaisemassa muovikassista näennäisskrakat, vaan ei kelvannut. No enpä ihmettele, kylläkään. Kysyttiin sitten pukukoodia ja mulkaistuaan meitä päistä varpaisiin totesi, että muuten ok, mutta skraka pitää olla, naputti vielä oven lasia jossa asia oli esitetty selkeästi "siisti asu, ei pukupakkoa, kravatti oltava".
Vaan eipä siinä, kosto elää. Koska tuo persitty ilta oli perjantai ja me olimme pontevia nuoria miehiä, tulimme lauantaina uudelleen. Joka jätkällä oli prässätyt shortsit, jokin paita ja se olennainen: Skraka. Sattui vielä sama poke ja olisi sillä naurussa pitelemistä. Kutsui vuoropäällikönkin siihen katsomaan ja selitti tapauksen. VP alkoi nauramaan ja kysyi että ollaanko "kenties" teekkareita. Päästiin sisään, saatiin tarjottuna jopa ilmainen narikka, johon tosin ei ollut mitään laitettavaa kun niitä skrakoja ei kuulemma saanut sinne jättää 🤣Prässätyt sortsitkaa ei sitten sinne, siveellisyys syistä jääneet.?
Tanhua oon joskus kakarana opetellu ja stadin juhannuksena tanssinu, mutta muuten ei mua koskenu kyseinen kielto.. Anonyymi kirjoitti:
Prässätyt sortsitkaa ei sitten sinne, siveellisyys syistä jääneet.?
Tanhua oon joskus kakarana opetellu ja stadin juhannuksena tanssinu, mutta muuten ei mua koskenu kyseinen kielto..Ei, herttinen sentäs, pitäähän sitä nyt housut olla jalassa kun ollaan vasta kosiovaiheessa. Yön mahdollisesti edetessä kahdenkeskeisempään suuntaan voi tietysti tulla ajankohtaiseksi myös shortsien jättäminen "narikkaan".
- Anonyymi
Ymmärrän. Itselle on myös vuosien saatossa sattunut jänniä "porttikieltoja", mutta kaikki kylläkin ennen vuotta 2000. Liiketilan hallinnoija päättää, joten voin mukautua siihen, koska jokin syy sillä on, etenkin kun en ole mitään etnistä ryhmää vaan tavallinen valkoinen karvaperse.
Vaan eipä siinä, kosto elää. Koska tuo persitty ilta oli perjantai ja me olimme pontevia nuoria miehiä, tulimme lauantaina uudelleen. Joka jätkällä oli prässätyt shortsit, jokin paita ja se olennainen: Skraka. Sattui vielä sama poke ja olisi sillä naurussa pitelemistä. Kutsui vuoropäällikönkin siihen katsomaan ja selitti tapauksen. VP alkoi nauramaan ja kysyi että ollaanko "kenties" teekkareita. Päästiin sisään, saatiin tarjottuna jopa ilmainen narikka, johon tosin ei ollut mitään laitettavaa kun niitä skrakoja ei kuulemma saanut sinne jättää 🤣Oliko vanhan tanssikellari? En nyt muista missä se lappu oli, kun kävin sellasissa paikoissa nuorempana, mutta huvittavia sisäänpääsy yrityksiä tuli vastaan usein varsinkin kesäisin.æi että niitä aikoja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ja sateenkaari-asiat ei liity mitenkään ulosheittämisepisodiin muuta kuin sun fiksoituneessa mielessä.
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vanhan tanssikellari? En nyt muista missä se lappu oli, kun kävin sellasissa paikoissa nuorempana, mutta huvittavia sisäänpääsy yrityksiä tuli vastaan usein varsinkin kesäisin.æi että niitä aikoja..
Muistaakseni Vanhan tanssikellariin ei ainakaan päästy, yllättäen asustesyistä. Maestro oli samanlainen tapaus. Mutta kyllä se shorti-homma oli mielestäni joku muu, joskin noita tuli ravattua niin paljon että menee jo paikat sekaisin näin monen vuoden jälkeen. Ainoa mistä uskaltaa mitään varmaa sanoa on entinen pyhä kolminaisuus, Stadin vastine Bermudan kolmiolle, Arkku-BA-KY 🤣
Luin jutut tässä odotellessa. Ihan oikeutettu ulosheitto kun kerran järjestäjällä on omat arvonsa joita pyytää (vaatii) kutsuvieraitaan noudattamaan. Aivan sama juttu kuin jos ravintolalla on kravattipakko, ei yhtään sen kummempaa. Mäenpää vain itse päätti loukkaantua tilanteesta edes haluamatta ymmärtää sitä, että tilaisuuden järjestäjä voi määritellä säännöt Suomen lain puitteissa. Ja näin on tapahtunut, joten Mäenpäätä voi sanoa joko herkkänahkaiseksi tai typeräksi, omasta mielestäni molemmat kuvaukset osuvat maaliinsa.
Vai Harmis, jos kutsuisit jonkun kotiisi kahville, niin saisiko tuo joku tehdä mitä haluaa? Sanoa mitä haluaa?Itse asiassa ei mennyt ihan noinkaan.
Mäenpää oli saanut kutsun festareille, joka sitten oli peruttu. Mäenpää oli siis festareilla luvattomasti.
Mäenpää itse sanoi, että ei ollut tuota kutsun peruutusta lukenut, mikä voi hyvin olla tottakin, mutta turha ulosheitosta sitten on loukkaantua.
Jos Mäenpää olisi ostanut lipun ja lipitellyt festareilla kaikessa rauhassa kaljaa, niin ei häntä olisi ulos heitetty.- Anonyymi
Ei ole käynyt, olet väärässä. Mäenpää oli kutsuvieras ja kutsu peruttiin. Se on täysin luvallista, koska kyse ei ole syrjinnästä, koska Mäenpää olisi voinut ostaa lipun tapahtumaan. Jos se ratkaisu ei kelvannut, on vika yksin Mäenpään egoististen olettamien. Vai oliko jossain lehtijutussa tuotu esille että Mäenpäälle tehtiin selväksi ettei hän pääse tapahtumaan edes maksetulla lipulla?
Mäenpään mielipiteet oli täysin selvillä jo kun hänet kutsuttiin. Minusta vaikuttaa siksi jopa tahalliselta kiusanteolta. Haluttiinko nimenomaan poistaa hänet näyttävästi? Kun kutsuttiin vaikka mielipiteet tiedettiin ja sitten yritettiin tavoittaa häntä vain sähköposti-ilmoituksella kun hän oli lomalla.
Nykyajan muilutus 🤣 Surkea sellainen vaan. - Anonyymi
Muistaakseni Vanhan tanssikellariin ei ainakaan päästy, yllättäen asustesyistä. Maestro oli samanlainen tapaus. Mutta kyllä se shorti-homma oli mielestäni joku muu, joskin noita tuli ravattua niin paljon että menee jo paikat sekaisin näin monen vuoden jälkeen. Ainoa mistä uskaltaa mitään varmaa sanoa on entinen pyhä kolminaisuus, Stadin vastine Bermudan kolmiolle, Arkku-BA-KY 🤣
Voi olla että naureskelin teille ja asusteillenne. Vanhalla tuli erilaisilla kokoonpanoilla käytyä.. tätiä, työkaveria yms. En enää asu sielläpäin, joten ei tuu käytyäkään..
- Anonyymi
Ei, herttinen sentäs, pitäähän sitä nyt housut olla jalassa kun ollaan vasta kosiovaiheessa. Yön mahdollisesti edetessä kahdenkeskeisempään suuntaan voi tietysti tulla ajankohtaiseksi myös shortsien jättäminen "narikkaan".
😂🤣😂
Ei ole käynyt, olet väärässä. Mäenpää oli kutsuvieras ja kutsu peruttiin. Se on täysin luvallista, koska kyse ei ole syrjinnästä, koska Mäenpää olisi voinut ostaa lipun tapahtumaan. Jos se ratkaisu ei kelvannut, on vika yksin Mäenpään egoististen olettamien. Vai oliko jossain lehtijutussa tuotu esille että Mäenpäälle tehtiin selväksi ettei hän pääse tapahtumaan edes maksetulla lipulla?
Tilanne on hiukan monimutkaisempi, sillä lain mukaan syrjiminen on kiellettyä mm. mielipiteen tai poliittisen toiminnan takia ja tuolle oli jo myönnetty vapaalippu, joka sitten peruttiin juuri siten kuin laki kieltää. Ennakkotapauksen henkeä tuossa oikeusjutussa taitaa nyt olla. Lisäksi Provinssin pomo on kuulemma ollut vasemmistoliiton kuntavaaliehdokkaana kahdesti (en ole tarkastanut), joten poliittisten syiden takia syrjiminen on mahdollista noin yleisestikin.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sateenkaari-asiat ei liity mitenkään ulosheittämisepisodiin muuta kuin sun fiksoituneessa mielessä.
On tieto, jonka mukaan Provinssin johtoon kuuluva sateenkaarihenkilö oli vaatinut lipun perumista.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Tilanne on hiukan monimutkaisempi, sillä lain mukaan syrjiminen on kiellettyä mm. mielipiteen tai poliittisen toiminnan takia ja tuolle oli jo myönnetty vapaalippu, joka sitten peruttiin juuri siten kuin laki kieltää. Ennakkotapauksen henkeä tuossa oikeusjutussa taitaa nyt olla. Lisäksi Provinssin pomo on kuulemma ollut vasemmistoliiton kuntavaaliehdokkaana kahdesti (en ole tarkastanut), joten poliittisten syiden takia syrjiminen on mahdollista noin yleisestikin.
Rikosoikeuden proffa on kuitenkin eri mieltä. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009703556.html
Anonyymi kirjoitti:
Rikosoikeuden proffa on kuitenkin eri mieltä. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009703556.html
Ei tuo tilanne selviä ennen kuin koko homma on käyty läpi ja viimeiseen valitusasteeseen asti. Yksittäinen proffa ei välttämättä ole suurikaan auktoriteetti ja varsinkaan jos on valikoitu sen mukaan millaisen mielipiteen toimittaja haluaa.
Tilannetta pohtiessa olisi hyvä miettiä siltä kannalta, että mitä jos kyseessä ei olisikaan persu ja persumielipiteet, olisiko poistaminen silloinkin mahdollista.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Ei tuo tilanne selviä ennen kuin koko homma on käyty läpi ja viimeiseen valitusasteeseen asti. Yksittäinen proffa ei välttämättä ole suurikaan auktoriteetti ja varsinkaan jos on valikoitu sen mukaan millaisen mielipiteen toimittaja haluaa.
Tilannetta pohtiessa olisi hyvä miettiä siltä kannalta, että mitä jos kyseessä ei olisikaan persu ja persumielipiteet, olisiko poistaminen silloinkin mahdollista.En usko, että etenee minnekään tämä juttu. Transfobia ei ole pelkästään persujen juttu, käsittääkseni. Vai onko?
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että etenee minnekään tämä juttu. Transfobia ei ole pelkästään persujen juttu, käsittääkseni. Vai onko?
No entäpä jos poistettu olisi esimerkiksi city-saamelaisaktiivi Miisa Nuorgam, joka on ilmoittanut, että saamelaiseksi ei voi tulla, vaan sellaiseksi pitää syntyä ja kasvaa? Onhan tuo selvästi suvaitsematon mielipide ja se on julkisesti ilmoitettu, joten olisiko poistaminen tuon perusteella hyväksyttävää??
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
No entäpä jos poistettu olisi esimerkiksi city-saamelaisaktiivi Miisa Nuorgam, joka on ilmoittanut, että saamelaiseksi ei voi tulla, vaan sellaiseksi pitää syntyä ja kasvaa? Onhan tuo selvästi suvaitsematon mielipide ja se on julkisesti ilmoitettu, joten olisiko poistaminen tuon perusteella hyväksyttävää??
Kutsuvieraaksi saa kutsu, ketä haluaa, ihan millä kriteereillä vain. Jos saamelaisuusasiassa kutsuvalla taholla on jotkin arvot olemassa, niin toki he olisivat ihan samalla tavalla voineet evätä kutsun.
Se, että ensin kutsutaan ja vasta portilla ilmoitetaan kutsun peruminen on todella huonoa käytöstä ja minun mielestäni niin ei olisi kannattanut tehdä. Asiaa ja sen vaikutuksia ei ole ollut aikaa pohtia kovin kauan. Toisaalta onhan ne voineet halutakin tehdä asian mahdollisimman näyttävästi, en järjestäjien ajatuksia tiedä.
Minusta on silkkaa oikeuslaitoksen väärinkäyttöä, jos tämä asia viedään ennakkotapauksena oikeusjärjestelmän läpi. Lie niillä tähellisempääkin tekemistä siellä. Anonyymi kirjoitti:
Kutsuvieraaksi saa kutsu, ketä haluaa, ihan millä kriteereillä vain. Jos saamelaisuusasiassa kutsuvalla taholla on jotkin arvot olemassa, niin toki he olisivat ihan samalla tavalla voineet evätä kutsun.
Se, että ensin kutsutaan ja vasta portilla ilmoitetaan kutsun peruminen on todella huonoa käytöstä ja minun mielestäni niin ei olisi kannattanut tehdä. Asiaa ja sen vaikutuksia ei ole ollut aikaa pohtia kovin kauan. Toisaalta onhan ne voineet halutakin tehdä asian mahdollisimman näyttävästi, en järjestäjien ajatuksia tiedä.
Minusta on silkkaa oikeuslaitoksen väärinkäyttöä, jos tämä asia viedään ennakkotapauksena oikeusjärjestelmän läpi. Lie niillä tähellisempääkin tekemistä siellä.Ennakkotapaukset ovat aina tärkeitä, sillä ne ohjaavat viranomaisten ja kansalaisten toimintaa.
Tuossa tapauksessa on vielä sekin puoli, eli kun kutsu peruttiin alueelle pääsyn jälkeen, niin tarjottiinko silloin alueeltapoiston sijaan mahdollisuutta ostaa lippu.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Ennakkotapaukset ovat aina tärkeitä, sillä ne ohjaavat viranomaisten ja kansalaisten toimintaa.
Tuossa tapauksessa on vielä sekin puoli, eli kun kutsu peruttiin alueelle pääsyn jälkeen, niin tarjottiinko silloin alueeltapoiston sijaan mahdollisuutta ostaa lippu.Tuosta puuttuu vain se tapaus, jota pitäisi ennakoida.
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta puuttuu vain se tapaus, jota pitäisi ennakoida.
Katsotaan nyt miten tuossa käy.
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että naureskelin teille ja asusteillenne. Vanhalla tuli erilaisilla kokoonpanoilla käytyä.. tätiä, työkaveria yms. En enää asu sielläpäin, joten ei tuu käytyäkään..
No jos kohtasit meidät missään baarissa näkynä, niin varmasti nauroit tai ainakin tuhahtelit paheksuvasti, oli shortsit tai ei.
Yogamies kirjoitti:
Itse asiassa ei mennyt ihan noinkaan.
Mäenpää oli saanut kutsun festareille, joka sitten oli peruttu. Mäenpää oli siis festareilla luvattomasti.
Mäenpää itse sanoi, että ei ollut tuota kutsun peruutusta lukenut, mikä voi hyvin olla tottakin, mutta turha ulosheitosta sitten on loukkaantua.
Jos Mäenpää olisi ostanut lipun ja lipitellyt festareilla kaikessa rauhassa kaljaa, niin ei häntä olisi ulos heitetty.Ei se muuta sitä mitenkään. Ei ole järjestäjän vastuulla miettiä lukeeko joku aiemman kutsunsa peruutuksen vai ei. En minäkään ole vastuussa siitä luetko sinä tämän kommenttini vai et, mutta juuri siitä syystä en myöskään asiasta välitä, koska se vastuu on sinulla ja voin elää sen "olettamuksen" kanssa että olet tietoinen asiasta. Mäenpää ei varmaan ollut tietoinen asiasta, syystä tai toisesta, mutta annetut tiedot huomioiden se tekee tilanteen Mäenpäälle vielä nolommaksi tuoda julkisuuteen.
Anonyymi kirjoitti:
Mäenpään mielipiteet oli täysin selvillä jo kun hänet kutsuttiin. Minusta vaikuttaa siksi jopa tahalliselta kiusanteolta. Haluttiinko nimenomaan poistaa hänet näyttävästi? Kun kutsuttiin vaikka mielipiteet tiedettiin ja sitten yritettiin tavoittaa häntä vain sähköposti-ilmoituksella kun hän oli lomalla.
Nykyajan muilutus 🤣 Surkea sellainen vaan.Nähdäkseni Mäenpään kohdalla erilaista vanhaa tietoa alettiin nostamaan pintaan tosissaan vasta nimitysten myötä, joten aiemman kutsun osalta niitä tuskin oli tiedossa järjestäjillä. Se miksi näitä tietoja on aletu nostamaan esiin nimitysten myötä onkin sitten oma lukunsa ja mahdollisesti jopa paikka jonkinlaiselle tutkinnalle, joskin meikäläisittäin se on aikamoinen hetteikkö yrittää tavoitella yhtään mitään, kaikkein vähiten objektiivista totuutta.
buddy-love kirjoitti:
Ei se muutu miksikään, kun kyseessä on maksullinen ja/tai kutsutapahtuma. Silloin järjestäjä voi päättää kutsutun henkilön kutsun perumisesta miten huvittaa, kutsu on kutsu. Jos Mäenpää olisi portilla kääntynyt ympäri ja ostanut lipun, ei kukaan olisi laillisesti voinut häntä estää, mikäli lippuja oli vielä myytävissä. Jos lipun ostaminen tai sillä sillä alueelle siirtyminen olisi estetty, olisi kyseessä ollut huomattavan vakava rikkomus ja se todellakin ansaitsisi isot otsikot, oli kyse sitten Mäenpäästä tai naapurin Ranesta.
Ei se muutu miksikään, kun kyseessä on maksullinen ja/tai kutsutapahtuma. Silloin järjestäjä voi päättää kutsutun henkilön kutsun perumisesta miten huvittaa, kutsu on kutsu. Jos Mäenpää olisi portilla kääntynyt ympäri ja ostanut lipun, ei kukaan olisi laillisesti voinut häntä estää, mikäli lippuja oli vielä myytävissä. Jos lipun ostaminen tai sillä sillä alueelle siirtyminen olisi estetty, olisi kyseessä ollut huomattavan vakava rikkomus ja se todellakin ansaitsisi isot otsikot, oli kyse sitten Mäenpäästä tai naapurin Ranesta.
Katsotaan nyt miten tuossa käy, eli itse en ota kovinkaan vahvaa kantaa mihinkään suuntaan.
buddy-love kirjoitti:
Katsotaan nyt miten tuossa käy, eli itse en ota kovinkaan vahvaa kantaa mihinkään suuntaan.
Kun kyse on suljetusta tilaisuudesta (ei voi vain kävellä sisään, vrt. mm. ostarit) ja etenkin kutsusta sinne, ei tuosta tule edes oikeusjuttua, se jää alkumetreilleen koska juridisesti ei ole mitään mihin tarttua ellei jotain täysin uutta ja odottamatonta todistusaineistoa yhtäkkiä löydy jostain.
Kun kyse on suljetusta tilaisuudesta (ei voi vain kävellä sisään, vrt. mm. ostarit) ja etenkin kutsusta sinne, ei tuosta tule edes oikeusjuttua, se jää alkumetreilleen koska juridisesti ei ole mitään mihin tarttua ellei jotain täysin uutta ja odottamatonta todistusaineistoa yhtäkkiä löydy jostain.
Annetaan syyttäjän ja oikeuden päättää miten käy.
En kuitenkaan pidä tilannetta mitenkään varmasti selvänä.buddy-love kirjoitti:
Annetaan syyttäjän ja oikeuden päättää miten käy.
En kuitenkaan pidä tilannetta mitenkään varmasti selvänä.Annetaan toki. Vaan enpä usko että etenee syyttäjän harkintalaattikkoa pidemmälle em. perusteilla. Täysin avoin tilaisuus ja edes kutsun peruuttaminen ei pelastaisi järjestäjää. Suljettu tilaisuus... Mikään ei "pelasta" Mäenpäätä 😂
Jos haluatte vaikuttaa, huomioikaa Provinssi 2023:n pääyhteistyökumppani: Lähitapiola. Irtisanoessanne vakuutuksenne, ilmoittakaa syyksi länsimaiselle vapaudelle vihamielisten vasemmistolaisten tapahtumien tukeminen.
Mäenpää oli kutsuvieras. Kutsuja voi peruuttaa kutsun koska tahansa, mistä tahansa syystä, vaikka vain siitä ettei sittenkään satu pitämään kutsutun nimestä. Joka siitä mielensä pahoittaa, on yksiselitteisesti hölmö.
- Anonyymi
Täytyykin siirtää vakuutukset Lähitapiolaan.
Anonyymi kirjoitti:
Täytyykin siirtää vakuutukset Lähitapiolaan.
Pelkkä siirtäminen ei riitä. Sinun pitää selvästi viestiä sekä vanhaan että uuteen yhtiöön, että valitset yhtiösi sillä perusteella, että se kuuluu vasemmistolaiseen ja puhtaan oikeamieliseen ryhmittymään.
Lähitapiola, yhtiö, joka turvaa tilasi. (ja kopeloi tissisi)- Anonyymi
Sössötisössöti taas.
- Anonyymi
Tämä on globaali ongelma ja tässä hivuttaudutaan lasten mieliin ja normalisoidaan heitä tälläisiin seksuaalitapahtumiin mitkä lähentelee ped0filiaa jatkuvasti askel askeleelta. Puetaan heidät hyvin seksistisiin vaatteisiin ja seksuaalisesti lähennellään lapsia koska lapsi pitää kohta näitä " lääkärileikkejä" normaalina.
Tämä on tapahtunut pikkuhiljaa vuosikymmenen ajan ja näin se hämärretään ja lähennetään pikku hiljaa " Normaalia käyttäytymismallia"....
Agenda 2030 jyrää.....
Isolla rahalla tätä työnnetään ja jokainen voi nähdä mitä valtavia rahavirtoja näille sateenkaari pajoille syötetään valtiovallan toimesta myös......
EU:sta käsin tätäkin paskaa johdetaan....Onko Provinssirock mielestäsi seksuaalitapahtuma?
Minusta se on enemmänkin musiikkitapahtuma. Mitkä musiikkifestarit luokittelisit seksuaalitapahtumiksi?
Tuska varmaankin on. Nimihän liittyy BDSM-seksiin ja monilla miehillä on siellä pitkät tukat ja hiaton musta paita. Eiku?
- Anonyymi
Ne on niitä komeita järkkäreitä jotka saa tutkia naisten tissitkin.
- Anonyymi
On kyllä niin surkuhupaisaa. Ensin kutsutaan Mäenpää vieraaksi. Jokaikinen tietää hänen mielipiteensä ennen kohumielipidekirjoituksen lukemista. Sitten järjestetään kummallinen fasismimainen spektaakkeli jossa hänet heitetään ulos, koska ei ollutkaan kutsua vastaan vaihtanut vakaumustaan ja mielipiteitään.
Voi mun jee. Aivan mestarilobbaajia nämä Provinssit. Kuvitteliko ne että Mäenpää muuttaa kaikki mielipiteensä kämäistä festarilippua vastaan?No oikeastihan kukaan ei ole kiinnostunut toisten mielipiteistä, koska jokaisella itsellään jo on parhaat mahdolliset.
Kaikki tällaiset spektaakkelit tehdään omalle viiteryhmälle, joka sitten taputtaa toisiaan selkään.
Mutta ihan huvittavaahan tällainen vastakkainasettelu on. Mulle ainakin sopii. Ei ole mitään hävittävää.
- Anonyymi
""Onko Provinssirock mielestäsi seksuaalitapahtuma""
Ei ole, mutta provinssi pakottaa provinssiin tulijat tieteen vastaisesti olemaan yhtä mieltä siitä, että pojilla on pimppi, niin sellaisilla henkilöillä ei ole sananvapautta. Tämähän on kuin pohjois-korea. - Anonyymi
Kansanedustajienkin pitäisi jo tieteen vastaisesti kertoa lapsille pojupimpeistä ja sitten oltaisiin valmiita päästämään festareille. S-A-I-R-A-S-T-A!
- Anonyymi
Kyllä komeat miehet saa naisia käpälöidä. Ruma miehet ei saa.
- Anonyymi
Onko näin?
- Anonyymi
Opetuksessa ei siis saisi Provinssin järjestäjien mielestä kertoa biologisia faktoja, vaan faktat pitää vääristellä poliittisia virtauksia myötäileväksi huuhaaksi? Sitä sitten kutsutaan Provinssin "arvoiksi".
Paikallinen "son of odin" päässyt päivätyössään mansikkapaikalle.
- Anonyymi
Persut pahoittavat mielensä sekä uhriutuvat siksi kun eivät saa naisia klääppiä. Muuttakaa persut Ahvaanistaniin niin silloin saatte klääpiä naisia sillä se on kiltin ja kunnollisen persun oikeutettu oikeus. Pulinat pois ja muuttakaa Ahvannistaniin niin Suomi vapautuu persuista !
( röyh hihityksin ) - Anonyymi
Antakaapa setan ihmisoikeusaktivistien vaikuttaa päiväkodeissa ja kouluissa lastenne ajatuksiin, niin pian he vievät lapsenne sukupuolenkorjausleikkauksiin ja jos vastustatte, niin perään tulee lasu. Euroopasta löytyy jo esimerkkejä. Sen takia setalaiset haluavat laskea suojaikärajoja.
Jos kuvittelette, että tämä tulee tähän jäämään, niin väärässä olette. - Anonyymi
Riittäisikö Harmikselle se , että vastavuoroisesti miesten peräsuolet tutkitaan jo portilla?
- Anonyymi
Ei taida yksikään festareille osallistuva setalainen vastustaa tuota peräsuolen tutkintaa.
Ehkä se ongelma on siinä, että siitä asiasta olisi voinut tehdä ihan asiallisen aloituksen..
- Anonyymi
Aloitus oli asiallinen. siinä oli iltalhden jutussa Annukan videokin aiheesta.
Aloitus oli asiallinen. siinä oli iltalhden jutussa Annukan videokin aiheesta.
-harmiseikirj-Lähinnä meinasin tuota sinun otsikkoasi..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Lähinnä meinasin tuota sinun otsikkoasi..
Otsikko on ihan totta, siinä ei ole mitään asiatonta.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Lähinnä meinasin tuota sinun otsikkoasi..
tuo todellakin ON harmiksen käsitys asiallisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo todellakin ON harmiksen käsitys asiallisesta.
Lisäksi hänen kirjoittelunsa on pelkkää propagandistista paskaa. Mutta sen toki täällä ovat jo kaikki tajunneet.
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi hänen kirjoittelunsa on pelkkää propagandistista paskaa. Mutta sen toki täällä ovat jo kaikki tajunneet.
👍🏼👍🏼👍🏼
- Anonyymi
Tarkoitus on viedä lapsen mieli sekaisin ja, että olisivat itsemurha valmiita viimeistään murrosiässä. Väestön vähentäminen on tämänkin agendan takana.
Opetushallituksesta ne henkilöt, jotka ovat laskeneet liikkeelle tämän hulluuden pitäisi laittaa mielentilatutkimukseen. Tämä viisikkohan tämän hulluuden sai Suomessa aikaiseksi, koska viisikon tehtävänä oli rikkoja rajoja ja ottaa velkaa.- Anonyymi
Niinpä eikä kaikkia psykologisia vaikutuksia edes tunneta. Taas ihan vastikään usa:ssa toisinaan naisten vaatteisiin pukeutuva tyyppi oli suorittanut joukkoampumisen. Vastaavia siellä vissiin ollut melko paljon viimeaikoina, suhteettoman paljon siihen nähden mitä on transujen osuus väkiluvusta.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä eikä kaikkia psykologisia vaikutuksia edes tunneta. Taas ihan vastikään usa:ssa toisinaan naisten vaatteisiin pukeutuva tyyppi oli suorittanut joukkoampumisen. Vastaavia siellä vissiin ollut melko paljon viimeaikoina, suhteettoman paljon siihen nähden mitä on transujen osuus väkiluvusta.
-harmiseikirj-Vanhojen äijien homovihaa voisi tutkia enemmän. Sitä on selkeesti liikkeellä. Hirveä itku ja nillitys jonkun pride-ilmiön vuoksi 🧟♀️
Boikotoimaan sateenkaarijuttuja? Ei
Boikotoimaan Provinssia? Ei
Kannustaa kaikkia saapumaan festareille ja toimimaan siellä järestäjien ohjeiden mukaan mielipiteistään huolimatta. Kyllä
Kannustaa kaikkia festivaalin järjestäjiä parempiin ohjeistuksiin työntekijöiden osalta. Kyllä
Tuollainen kopelointi ja minusta jo ahdistelulta vaikuttanut toiminta on tuomittavaa ja hyvä että asia on viety järjestävälle taholle joka voi ryhtyä toimenpiteisiin. Ainahan näissä on riski yksitäisiin ylilyönteihin mutta tavoite on aina 0-toleranssi.
Jos tapaus Mäenpäähän mennään niin minusta tuo poistaminen oli monella tapaa väärin. Ensinnä Mäenpään mielipide ei ollut yksittäinen vaan hänen mielipiteensä olivat tiedossa. Ymmärrän ettei kaikkia kutsuvieraiden mielipiteitä ehdi tarkistaa mutta ei tuolla niin montaa kansanedustajaa ole ettei niihin olisi voinut hetkeä käyttää. Olisivat jättäneet kutsumatta.
Toinen asia sitten on toi poisto tai kuten järjestäjä totesi että hän poistui. Jos pari järkkäriä tulee ja sanoo ettei ole lupaa olla alueella niin aika saivartelua todeta ettei poistettu vaan poistui. Järjestäjä ei vain vielä ole avannut miten Mäenpää oli sinne päässyt jos lippu oli peruttu. Tuliko aidan alta, kiipesikö vai päästettiinkö tahallaan läpi jotta voidaan näyttävästi poistaa. Jos tieto ei ollut portilla niin olisi järjestäjä voinut nostaa kättä pystyyn virheen merkiksi.
Itse en ehkä olisi ollut noin kiltti kuin Mäenpää vaan olisin ostanut lipun ja mennyt festarialueelle ja tehnyt jutun siitä miten mielipiteellä ei olekaan merkitystä kun käyttää rahaa.
En tiedä nykymailmasta jossa kaksinapaisuuteen jopa kannustetaan mutta jos itse saisin päättää niin riippumatta siitä että onko lippu maksettu tai saatu ihmiset olisivat tervetulleita mielipiteistään huolimatta.
Siellä ihmiset joiden mielestä pojalla voi olla pimppi ja ihmiset joiden mielestä pojalla ei voi olla pimppi voisivat sovussa nauttia tilaisuudesta. Eivät nämä varmaankaan pääsisi sopuun siitä millaista kalustoa kukin sukupuoli voi kantaa mutta jos aamulla hrätessään tahoillaan voivat todeta että olipa hyvä reissu niin ei mailma nyt huonompaankaan suuntaan mennyt.- Anonyymi
Se on eri juttu kun marxilaiset kopeloivat.
- Anonyymi
Jos mun rinnuksiani joku järjestysMIES, tulisi kopeloimaan; mä lyön vaikka vetoa ett katuisi sitä ja pirusti! Täysin laiton teko, siinä tapauksessa ett lähempi ruumiintarkastus olisi suoritettava; ihan lain mukaan sen suorittaisi naispuolinen järjestyksen valvoja, mieluummin naispoliisi! Ja onhan heitäkin taatusti ollut tilaisuudessa järjestyksenvalvojina mukana.
Se järjestysmies joka mun rintojani alkaisi käpälöimään; olisi pian tunteva mun oikeuteni käpälöintiin! Koko kouralla pallit kourassa hiukan puristelisin, kunnes kuuluisi korkea C, siinä kohtaa jo voisin hieman höllätä! Siis mitä hiivattia se tyyppi on oikein ajatellut... vai onko ollut ajatteluun kykenemätön, mömmöjä syönyt kehonrakentaja! Jotkut heistä on täysin ulalla ja niiltä saa odottaa kaikenlaista käytöstä, ihan laidasta laitaan. Niitä fiksusti käyttäytyviä on heidänkin joukossaan, valitettavasti mädäntyneet omenat pilaavat koko korin!
Mä puolestani osaan olla ihan yhtä tyhmä käytökseltäni; kuin se käpälöijäkin!
Jonkun noille ääliöille on stoppinäytettävä; vaikka poliisilaitoksen kautta -> aina vaikka oikeuslaitoksen kautta. Näyttää siltä ettei ME TOO enää pure; pahempiin häiriköihin!
trollikka - Anonyymi
Tämä on parempaa käpälöinitä.
- Anonyymi
minä en tuomitse ketään mieltymyksistään sinänsä, mutta minä siis pidän tytöistä, niin.
On vain Jumalan tehtävä tuomita heh, näin se on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747