No mitäs tähän sanoo ätmikäiset?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009651815.html
Johannes, 38, on täysin tavallinen mies, jolla on Tinderissä jäätävä flaksi
91
998
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niillä ole tähän mielipiteitä. Tais mennä jauhot suuhun, kun ei sovi heidän viljelemään epistolaan.
- Anonyymi
Mitä ihmettä oikein selittelet? Tuo mies ei ole ätmiä nähnytkään, vaan selvästi keskivertomiestä parempi. Tuo jätkä kuuluu parhaimpaan neljännekseen!
Hänellä on sosiaalisia taitoja.
Hänellä on töitä, vaikka olisikin ollut työttömyysjaksoja ja varastomiehen status on korkeampi kuin siivoojan tms.
Varastohommista saa suhteellisen hyvän liksan. Ei sillä rikastu, mutta käyttörahaa on.
Miehellä on myös kuvien mukaan selvästi tyylisilmää.
Pikkutakki kertoo sekä tyylistä että rahatilanteesta.
Mutta vielä sitäkin enemmän rahatilanteesta kertoo salilla käyminen. Köyhä ei pysty viittäkymppiä kuussa laittamaan pelkkään salikorttiin.
Tuo mies ei ole lihava!
Taso muodostuu eri ominaisuuksien keskiarvosta. Keskiverto taso on 5, ei 7 tai 8! Hyvät sosiaaliset taidot, omillaan toimeentuleminen, ymmärrys tyylistä ja tyylinmukainen pukeutuminen, sekä harrastus joka osoittaa että heppu pitää huolen itsestään ja pystyy sitoutumaan, korottavat tasoa selvästi keskiarvoa (5) ylöspäin ja tuo tyyppi on omastakin mielestään hyvänä päivänä 8 arvoinen. Se tarkoittaa sitä että häntä ylempänä on enää kaksi parempaa miestä, ja häntä alempana on seitsemän huonompaa miestä! Onko mikään ihme että mies saa pillua niin että rumimpia saa ajaa talikolla pois?
Tuo ei ole mikään tavallinen mies. Itseasiassa tuo juttu todistaa sen mitä olen aikaisemminkin tuonut esiin. Naiset eivät näe tavallisia 5 tason miehiä tavallisina miehinä, vaan he näkevät juuri noita 8 tason miehiä tavallisina miehinä, koska miehet joutuvat tyytymään alempitasoisiin ja naiset taas etsivät omaa tasoaan korkeamman tason miehiä.
Naisille tavallinen mies on täysin näkymätön, tai suorastaan jopa mielisairas seksuaalihäirikkö ja mahdollinen raiskaaja, mutta ainakin silkka kuvotus! Sen sijaan seitsemän naista kymmenestä näkee tuossa heitä korkeampitasoisen miehen, eli heidän omalla mittarillaan "tavallisen" miehen. Naisten mittarilla hyvä mies on 10 tason mies ja huono mies on heidän omalla tasollaan oleva mies. Sitä alempana olevat miesoletetut eivät ole edes miehiä parisuhdemielessä.
Kaikki miehet jotka ovat tietyntasoisen naisen alempana, ovat naiselle täysin näkymättömiä. Toki nainen voi todeta että sellaisella "miesoletetulla" on kaksilahkeiset housut jalassa, mutta mies se ei hänelle ole. Naiselle mies on vasta silloin kun mies on naisen omaa tasoa ylempänä ja artikkeli sen todistaa.
Katsokaapa vaikka artikkelin kirjoittajan nimeä. Nainen väittää ihan tosissaan että 8 tason mies on "tavallinen" mies, siis muka keskinkertainen mies. Joo o. Opetelkaa matematiikkaa! Keskitason mies, eli tavallinen mies, on 5 tason mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein selittelet? Tuo mies ei ole ätmiä nähnytkään, vaan selvästi keskivertomiestä parempi. Tuo jätkä kuuluu parhaimpaan neljännekseen!
Hänellä on sosiaalisia taitoja.
Hänellä on töitä, vaikka olisikin ollut työttömyysjaksoja ja varastomiehen status on korkeampi kuin siivoojan tms.
Varastohommista saa suhteellisen hyvän liksan. Ei sillä rikastu, mutta käyttörahaa on.
Miehellä on myös kuvien mukaan selvästi tyylisilmää.
Pikkutakki kertoo sekä tyylistä että rahatilanteesta.
Mutta vielä sitäkin enemmän rahatilanteesta kertoo salilla käyminen. Köyhä ei pysty viittäkymppiä kuussa laittamaan pelkkään salikorttiin.
Tuo mies ei ole lihava!
Taso muodostuu eri ominaisuuksien keskiarvosta. Keskiverto taso on 5, ei 7 tai 8! Hyvät sosiaaliset taidot, omillaan toimeentuleminen, ymmärrys tyylistä ja tyylinmukainen pukeutuminen, sekä harrastus joka osoittaa että heppu pitää huolen itsestään ja pystyy sitoutumaan, korottavat tasoa selvästi keskiarvoa (5) ylöspäin ja tuo tyyppi on omastakin mielestään hyvänä päivänä 8 arvoinen. Se tarkoittaa sitä että häntä ylempänä on enää kaksi parempaa miestä, ja häntä alempana on seitsemän huonompaa miestä! Onko mikään ihme että mies saa pillua niin että rumimpia saa ajaa talikolla pois?
Tuo ei ole mikään tavallinen mies. Itseasiassa tuo juttu todistaa sen mitä olen aikaisemminkin tuonut esiin. Naiset eivät näe tavallisia 5 tason miehiä tavallisina miehinä, vaan he näkevät juuri noita 8 tason miehiä tavallisina miehinä, koska miehet joutuvat tyytymään alempitasoisiin ja naiset taas etsivät omaa tasoaan korkeamman tason miehiä.
Naisille tavallinen mies on täysin näkymätön, tai suorastaan jopa mielisairas seksuaalihäirikkö ja mahdollinen raiskaaja, mutta ainakin silkka kuvotus! Sen sijaan seitsemän naista kymmenestä näkee tuossa heitä korkeampitasoisen miehen, eli heidän omalla mittarillaan "tavallisen" miehen. Naisten mittarilla hyvä mies on 10 tason mies ja huono mies on heidän omalla tasollaan oleva mies. Sitä alempana olevat miesoletetut eivät ole edes miehiä parisuhdemielessä.
Kaikki miehet jotka ovat tietyntasoisen naisen alempana, ovat naiselle täysin näkymättömiä. Toki nainen voi todeta että sellaisella "miesoletetulla" on kaksilahkeiset housut jalassa, mutta mies se ei hänelle ole. Naiselle mies on vasta silloin kun mies on naisen omaa tasoa ylempänä ja artikkeli sen todistaa.
Katsokaapa vaikka artikkelin kirjoittajan nimeä. Nainen väittää ihan tosissaan että 8 tason mies on "tavallinen" mies, siis muka keskinkertainen mies. Joo o. Opetelkaa matematiikkaa! Keskitason mies, eli tavallinen mies, on 5 tason mies.Juttu todistaa että naiset eivät ymmärrä matematiikasta mitään.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17918050V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
No tuosta on jo kaksi aloitusta, toinen puolesta ja toinen vastaan. Niin siihen nähden kuvaan sopii kolmaskin, sellainen joka (vain) kysyy mielipidettä.
- Anonyymi
Pelimieheltä vaikuttaa.
- Anonyymi
Niin. Ei hyvä.
- Anonyymi
"Hyvä tukka" mainittiin, ei harvahiuksinen mies, joka ei ole komea saa mitään suosiota naisten silmissä, vaikka hampaat on hoidettu käymällä säännöllisesti hammaslääkärissä jos hiukset on harvat ja kaljuuntuminen alkanut, se on turn off!
No tuohan on vielä nuori mies 48v, mut ei kuulkaas 50v mies mitään matcheja saa naisilta enääääää.
"– Jos heti alussa kysytään ammattia, voin poistaa matchin. Minulle duuni ei määrittele sitä, millainen joku on ihmisenä. Tärkeämpää on, onko hän kiinnostava."
Juu täysin typeriä sellaiset naiset, jotka kysyy ammattia, sen jälkeen ne kysyy tyäpaikkaa, palkkaa, automerkkiä, asuntoa, kesämökkiä, venettä, matkoja eli ei millään tavoin ihmiseen liittyvää, vaan ihmisen rahoihin!- Anonyymi
Joo, siinä oppii hyvin tuntemaan toisen, kun keskustelee vain säästä ja Venäjän hyökkäyssodasta. Ehdottomasti pitää välttää kaikkea sellaista, mikä jotenkin liittyy ihmisen henkilökohtaiseen ajankäyttöön, elämäntapaan ja kiinnostuksen kohteisiin. Se on todella tungettelevaa ja pinnallista, ja kertoo vain rahan perässä juoksemisesta.
"Johannes listaa vahvuuksikseen huumorintajun ja hyvät keskustelutaidot. Hän kuvailee olevansa verbaalisesti lahjakas, ja siksi hän viestittelee mielellään ennen treffien sopimista."
No siinä se tulee. Kyllä jos läppä lentään niin naiset ovat ihan pähkinöinä...
Mainittiinko jutussa minkälaisia daameja mies treffailee? Taitaa kelvata kaikki, keiden kanssa mätsi tulee vaan.No kyllähän tuossa kertoo ettei nirso ole mutta myös mitkä asiat naisessa ei kiinnosta ollenkaan ne asiat vaan ei liity ulkonäköön tai muihin sen tapaisiin asioihin vaan tärkeää on millainen ihminen on ihmisenä ja millainen yhteinen kemia on kuten itsellekin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No kyllähän tuossa kertoo ettei nirso ole mutta myös mitkä asiat naisessa ei kiinnosta ollenkaan ne asiat vaan ei liity ulkonäköön tai muihin sen tapaisiin asioihin vaan tärkeää on millainen ihminen on ihmisenä ja millainen yhteinen kemia on kuten itsellekin.🙂.
Aivan ja pääkaupunkiseudulla tarjontaa on enemmän kuin missään muualla Suomessa. Kyllä sen tietää, että jos on rima ulkonäön suhteen alhaalla, niin helpommin saa. Itse en vaan tuosta kiinnostu ollenkaan. Voin kaveria olla kelle tahansa, mutta en sänkyyn hyppää. Minusta alkaa tulla ihan kyyninen. Tämä maailma on ihan perseestä.
Mikkojuhan kirjoitti:
No kyllähän tuossa kertoo ettei nirso ole mutta myös mitkä asiat naisessa ei kiinnosta ollenkaan ne asiat vaan ei liity ulkonäköön tai muihin sen tapaisiin asioihin vaan tärkeää on millainen ihminen on ihmisenä ja millainen yhteinen kemia on kuten itsellekin.🙂.
Lisäksi vielä, tuokin on extrovertti. Eli osaa olla ihmisten kanssa luontevasti ja pugelias. Läppä lentää. Kaikilla on kivaa.
Kukaan ei puhu siitä miten introvertti ihminen löytää vierelleen rakkaan. Ilmeisesti kuvitellaan että introvertti haluaa olla yksin ja erakko ja elää ilman seksiä.mustasusi kirjoitti:
Aivan ja pääkaupunkiseudulla tarjontaa on enemmän kuin missään muualla Suomessa. Kyllä sen tietää, että jos on rima ulkonäön suhteen alhaalla, niin helpommin saa. Itse en vaan tuosta kiinnostu ollenkaan. Voin kaveria olla kelle tahansa, mutta en sänkyyn hyppää. Minusta alkaa tulla ihan kyyninen. Tämä maailma on ihan perseestä.
Enemmän ihmisiä enemmän tarjontaa ja vaihtoehtoja niinhän se on.
Samaa hänkin jutussa sanoi että ystävä ja kaveri voi olla ja mielellään keskustella vaikka ei seksuaalisesti niin kiinnostunut olisikaan. Jutussa sitä ei sanottu mutta tilannehan voi myös hyvinkin muuttua kun toisen kanssa juttelee ja oppii vähän toista tuntemaan ja kiinnostus seksuaalisestikin herätä vaikka ulkonäkö ei heti samantien niin viehättänyt olisikaan. Itelle se on kyllä niin että vaikka nainen olisi kuinka ulkonäöllisesti hyvännäköinen mutta jos hän ei ihmisenä ole miellyttävä ja kiinnostava niin ei kyllä ole sitten sitä seksuaalistakaan kiinnostustakaan niin itellä.
Tää maailma on välillä tosi julma ja paha paikka joo mutta maailmassa on myös uskomattoman paljon kauneutta ja hyvyyttä. Se on aika paljon myös siitäkin kiinni millainen elämänasenne itsellä on ja kuinka maailman ja asiat siinä näkee ja miten niihin suhtautuu. Aina ei ole todellakaan helppoa olla positiivinen ja nähdä niitä hyviä asioita ja kauneutta maailmassa ja elämässä eikä aina tarvitse jaksaakaan niin tehdä mutta siihen kannattaa pyrkiä koska jos vain keskittyy niihin huonoihin ja ikäviin asioihin ja niissä velloo ja märehtii sellaista se sitten aivan varmasti myös tulee olemaan eikä mitään muuta tule näkemäänkään eikä kokemaan missään. Näin mä asian näen ja koen.🙂.Mikkojuhan kirjoitti:
Samaa hänkin jutussa sanoi että ystävä ja kaveri voi olla ja mielellään keskustella vaikka ei seksuaalisesti niin kiinnostunut olisikaan. Jutussa sitä ei sanottu mutta tilannehan voi myös hyvinkin muuttua kun toisen kanssa juttelee ja oppii vähän toista tuntemaan ja kiinnostus seksuaalisestikin herätä vaikka ulkonäkö ei heti samantien niin viehättänyt olisikaan. Itelle se on kyllä niin että vaikka nainen olisi kuinka ulkonäöllisesti hyvännäköinen mutta jos hän ei ihmisenä ole miellyttävä ja kiinnostava niin ei kyllä ole sitten sitä seksuaalistakaan kiinnostustakaan niin itellä.
Tää maailma on välillä tosi julma ja paha paikka joo mutta maailmassa on myös uskomattoman paljon kauneutta ja hyvyyttä. Se on aika paljon myös siitäkin kiinni millainen elämänasenne itsellä on ja kuinka maailman ja asiat siinä näkee ja miten niihin suhtautuu. Aina ei ole todellakaan helppoa olla positiivinen ja nähdä niitä hyviä asioita ja kauneutta maailmassa ja elämässä eikä aina tarvitse jaksaakaan niin tehdä mutta siihen kannattaa pyrkiä koska jos vain keskittyy niihin huonoihin ja ikäviin asioihin ja niissä velloo ja märehtii sellaista se sitten aivan varmasti myös tulee olemaan eikä mitään muuta tule näkemäänkään eikä kokemaan missään. Näin mä asian näen ja koen.🙂.Niinhän täällä näkyy monesti olevan, että rumat ovat mukavia ihmisiä ja ns kauniit niitä typerimpiä ja ärsyttäviä ihmisiä. Tasan ei käy onnen lahjat.
mustasusi kirjoitti:
Lisäksi vielä, tuokin on extrovertti. Eli osaa olla ihmisten kanssa luontevasti ja pugelias. Läppä lentää. Kaikilla on kivaa.
Kukaan ei puhu siitä miten introvertti ihminen löytää vierelleen rakkaan. Ilmeisesti kuvitellaan että introvertti haluaa olla yksin ja erakko ja elää ilman seksiä.Siitä on paljon apua jos on luontaisesti hyvä puhumaan ja keskustelemaan ihmisten kanssa mutta sitäkin pystyy opettelemaan ja sen voi oppia introverttikin jos halua ja motivaatiota on. Ei kukaan varmasti kuvittele etteikö luontaisesti introvertti myös kaipaisi omaa rakasta ja seksiä. En mä itsekään oo omasta mielestäni mitenkään erityisen sosiaalinen (vaikka kyllä näinkin joskus on jotkut kertoneet mulle) ja sosiaaliset tilanteet on jopa ahdistaneet mutta mä oon ihan tietoisestikin yrittänyt opetella siihen että oppisin siihen ja siitä tulisi luonnollisempaa. Sitä voi aloittaa ihan pienistä jutuista kuten että hymyilee ihmisille, katsoo silmiin, tervehtii ja vaihtaa sopivassa paikassa ihan vaan pari sanaa jostain asiasta. Sitten se yhtäkkiä tuntuukin jo ihan normaalilta ja voi vaikka aloittaa pieniä keskusteluja niiden kiinnostavien naisten kanssa ja siinäkin etenee pienin askelin ihan tervehtimisestä ja parin sanan vaihtamisesta vähän pidempiin juttu tuokioihin. Kannattaa olla kiinnostunut siitä toisesta ja kuunnella mitä hän sanoo ja sen mukaan sitten viedä keskustelua eteenpäin. Jossain vaiheessa sitten sekin rupee sujumaan ihan ajattelematta luontevasti.🙂.
- Anonyymi
Ei Jonannes mikään ätmi ole, vaan suplikki suomalaismies.
Ei kuulkaas ätmiltä onnistu naisen kanssa juttelu, kun ei keskustelutaitoja löydy.
Ei kuulkaas nainen jaksa kuunnella, jos ätminä puhun vain päivän säätilasta, enkä mitäään muuta keskusteltavaa keksi.
Minäkin olen kaupan kassanaiselle säätilasta jutellut, mut ei ole sitten sen pidemmälle edennyt, eikä etene, kun ei edes pizzalle halunut lähteä, vaikka olis saanu ilmaisen pizzan. mustasusi kirjoitti:
Kukaan ei puhu siitä miten introvertti ihminen löytää vierelleen rakkaan. Ilmeisesti kuvitellaan että introvertti haluaa olla yksin ja erakko ja elää ilman seksiä.Kyllähän kaikki on ”helpompaa” extrovertille. Ainakin että juttu luistaa.. mutta entä kuuntelevatko he sitä hiljaisempaa keskustelu kumppania? Joka ei ole koko ajan äänessä.. ”antaako”puhua..
Mielenkiintoista olisi siis kuulla introvertin versio.. itse siis koen olevani introvertti ja näin vuosien saatossa, se itsekseen oleminen on vaan korostunut. Ei tosiaan tarvitse kyhnyttää kumppanissa koko ajan. Vaikka läheisyys ja halaaminen ja muu toisen hipsuttelu on toki ihan hirmu tärkeätä.Anonyymi kirjoitti:
Ei Jonannes mikään ätmi ole, vaan suplikki suomalaismies.
Ei kuulkaas ätmiltä onnistu naisen kanssa juttelu, kun ei keskustelutaitoja löydy.
Ei kuulkaas nainen jaksa kuunnella, jos ätminä puhun vain päivän säätilasta, enkä mitäään muuta keskusteltavaa keksi.
Minäkin olen kaupan kassanaiselle säätilasta jutellut, mut ei ole sitten sen pidemmälle edennyt, eikä etene, kun ei edes pizzalle halunut lähteä, vaikka olis saanu ilmaisen pizzan.No kaupan kassa on kumminkin töissä.. että ehkä vapaa ajalla kannattaa kysellä. Enkä nyt tarkoita, stalkkaa, kun lähtee töistä.. ja iske kuin sika limppuun..
Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllähän kaikki on ”helpompaa” extrovertille. Ainakin että juttu luistaa.. mutta entä kuuntelevatko he sitä hiljaisempaa keskustelu kumppania? Joka ei ole koko ajan äänessä.. ”antaako”puhua..
Mielenkiintoista olisi siis kuulla introvertin versio.. itse siis koen olevani introvertti ja näin vuosien saatossa, se itsekseen oleminen on vaan korostunut. Ei tosiaan tarvitse kyhnyttää kumppanissa koko ajan. Vaikka läheisyys ja halaaminen ja muu toisen hipsuttelu on toki ihan hirmu tärkeätä.Kaikki on helpompaa extrovertille, kun niitä on maailmassa eniten, ja maailma on tehty extroverteille.
Introvertit kun viihtyvät enemmän omissa oloissaan. Suosii pienempiä ympyröitä.
Naiselle se on sama, onko intro vaiko extro. Kun nainen on kuitenkin se passiivinen joka odottaa että extrovertti mies tulee ja puhuu pyörryksiin.
Miten introvertti sitten onnistuu samassa, ei mitenkään. Työn ja tuskan takana joku läpänheiton opettelu. Jos sitä ei nuorena ole oppinut, niin turha enää tällaisena vanhana ällötyksenäkään yrittää opetella.mustasusi kirjoitti:
Kaikki on helpompaa extrovertille, kun niitä on maailmassa eniten, ja maailma on tehty extroverteille.
Introvertit kun viihtyvät enemmän omissa oloissaan. Suosii pienempiä ympyröitä.
Naiselle se on sama, onko intro vaiko extro. Kun nainen on kuitenkin se passiivinen joka odottaa että extrovertti mies tulee ja puhuu pyörryksiin.
Miten introvertti sitten onnistuu samassa, ei mitenkään. Työn ja tuskan takana joku läpänheiton opettelu. Jos sitä ei nuorena ole oppinut, niin turha enää tällaisena vanhana ällötyksenäkään yrittää opetella.Kyllä minulta huumorintajua löytyy, mutta en tosiaan mikään vitsin kehittäjä ole. En mä näin naisena ajattele, että jokaisen miehen olis hyvä just murtaa jäätä sillä vitsejen kertomisella. Voi se toki auttaa…
Parempi kuin on se oma itsensä, jos oot esim hiljainen, niin oot. On tullut tosi hiljaisen miehen kanssa seurusteltua. Siinä olikin jännä homma, kun olin itse se joka piti enemmän ääntä. Yleensä kaikki miehet on olleet suulaampia. Samoin ystäväni ovat kovia puhumaan. Mut yhden pitkäaikaisen ystävän kanssa minä olen se puheliaampi.😄Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllä minulta huumorintajua löytyy, mutta en tosiaan mikään vitsin kehittäjä ole. En mä näin naisena ajattele, että jokaisen miehen olis hyvä just murtaa jäätä sillä vitsejen kertomisella. Voi se toki auttaa…
Parempi kuin on se oma itsensä, jos oot esim hiljainen, niin oot. On tullut tosi hiljaisen miehen kanssa seurusteltua. Siinä olikin jännä homma, kun olin itse se joka piti enemmän ääntä. Yleensä kaikki miehet on olleet suulaampia. Samoin ystäväni ovat kovia puhumaan. Mut yhden pitkäaikaisen ystävän kanssa minä olen se puheliaampi.😄Sitten kun on kaksi hiljaista yhdessä, niin se on aika erikoista. Kokemusta on siitäkin. Mieluummin olen sen suulaamman kanssa.
mustasusi kirjoitti:
Sitten kun on kaksi hiljaista yhdessä, niin se on aika erikoista. Kokemusta on siitäkin. Mieluummin olen sen suulaamman kanssa.
No juu itse myös kyllä pidän siitä jos toinen on puheliaampi. Kannattaa kumminkin muistaa, että on niitä puheliaita naisia mitkä voi hyvinkin pitää siitä jos mies ei ole koko ajan äänessä..
Saako kysyä miksi jätit treffailut viime erosi jälkeen kokonaan?Haaveilija39 kirjoitti:
No juu itse myös kyllä pidän siitä jos toinen on puheliaampi. Kannattaa kumminkin muistaa, että on niitä puheliaita naisia mitkä voi hyvinkin pitää siitä jos mies ei ole koko ajan äänessä..
Saako kysyä miksi jätit treffailut viime erosi jälkeen kokonaan?Siksi, koska en ole koskaan osannut treffailla ja tapailla naisia. Se oli vaimo aikanaan, joka minut baarista nappasi mukaansa. Sattui kuitenkin olemaan niin mukava ihminen, ja meistä tuli hyvä kaverit nopeasti. Siksikin kun hän on sellaine extrovertti ja iloinen ihminen.
Ei ole vastaavaa enää tapahtunut toistamiseen. Enkä minä osaa lähestyä naisia. Jostain kiinnostun ja se kaatuu aina johonkin. Minulla on myös kiinnostuksen kohteet aina sellaisia, mihin ei ole mitään chäänssejä edes. Ja aikaa vaan kuluu, ja luottamus itseeni rapisee.mustasusi kirjoitti:
Siksi, koska en ole koskaan osannut treffailla ja tapailla naisia. Se oli vaimo aikanaan, joka minut baarista nappasi mukaansa. Sattui kuitenkin olemaan niin mukava ihminen, ja meistä tuli hyvä kaverit nopeasti. Siksikin kun hän on sellaine extrovertti ja iloinen ihminen.
Ei ole vastaavaa enää tapahtunut toistamiseen. Enkä minä osaa lähestyä naisia. Jostain kiinnostun ja se kaatuu aina johonkin. Minulla on myös kiinnostuksen kohteet aina sellaisia, mihin ei ole mitään chäänssejä edes. Ja aikaa vaan kuluu, ja luottamus itseeni rapisee.Harmi, joku vois saada susta hyvän kumppanin. Näinhän sä kumminkin pystyt tutustumaan naisiin. Kirjoittelemalla? Tietysti on ihan eri juttu nähdä sitten irl, kun ei voi tietää kohtaako kemiat.
Mut suosittelisin sulle että olisit rohkeampi. Hyvin se tutustuminen menee.🤗 sun pitäis oikeesti miettiä onko se ulkonäkö loppupeleissä se tärkein juttu.? Sekin rapistuu yhtä lailla sillä naisella, kuin myös sulla, vaikka kuinka pitäisit itsestäsi huolta.Haaveilija39 kirjoitti:
Harmi, joku vois saada susta hyvän kumppanin. Näinhän sä kumminkin pystyt tutustumaan naisiin. Kirjoittelemalla? Tietysti on ihan eri juttu nähdä sitten irl, kun ei voi tietää kohtaako kemiat.
Mut suosittelisin sulle että olisit rohkeampi. Hyvin se tutustuminen menee.🤗 sun pitäis oikeesti miettiä onko se ulkonäkö loppupeleissä se tärkein juttu.? Sekin rapistuu yhtä lailla sillä naisella, kuin myös sulla, vaikka kuinka pitäisit itsestäsi huolta.En siitä hyvästä tiedä... Monesti ne kiinnostavat naiset ovat myös varattuja.
Se ulkonäkö on minulle kuitenkin tärkeää, vaikka sitä kuinka miettisin. Ei se miettimällä muuksi muutu, se minun mieltymys johonkin. Ei ulkonäkö kaikkea tarkoitakaan. Hyvännäköinenkin voi olla ihan kuspää, eikä kemiat toimi ollenkaan. Ehkä suurimmaksi osaksi, usein niin taitaa ollakin. Rumempien kanssa sointuu paremmin yhteen, mutta sitten ei itselle kelpaa sen ulkonäön takia.mustasusi kirjoitti:
En siitä hyvästä tiedä... Monesti ne kiinnostavat naiset ovat myös varattuja.
Se ulkonäkö on minulle kuitenkin tärkeää, vaikka sitä kuinka miettisin. Ei se miettimällä muuksi muutu, se minun mieltymys johonkin. Ei ulkonäkö kaikkea tarkoitakaan. Hyvännäköinenkin voi olla ihan kuspää, eikä kemiat toimi ollenkaan. Ehkä suurimmaksi osaksi, usein niin taitaa ollakin. Rumempien kanssa sointuu paremmin yhteen, mutta sitten ei itselle kelpaa sen ulkonäön takia.No sun tilanne on kyllä aika haastava. Miellyttääkö sun ex vaimosi sun silmää?
Haaveilija39 kirjoitti:
No sun tilanne on kyllä aika haastava. Miellyttääkö sun ex vaimosi sun silmää?
Ei enää näin vanhempana niinkään, jos vasta nyt hänet ekan kerran näkisin. Eikä hän ollut mikään kaunotar nuorempanakaan... Mutta tavallaan tyydyin häneen kun silloinkin olin ollut pitkään ilman ketään, ja häneltä sain huomiota ja seksiä ja meillä vaan synkkasi muutenkin. Olisi ollut paremman näköisiä ja nuorempia opiskelupaikassa "tarjolla" mutta olin vähän sokea niille, enkä uskonut että on mitään mahiksia niihin. Aina sama juttu, ollut nuoresta asti.
mustasusi kirjoitti:
Ei enää näin vanhempana niinkään, jos vasta nyt hänet ekan kerran näkisin. Eikä hän ollut mikään kaunotar nuorempanakaan... Mutta tavallaan tyydyin häneen kun silloinkin olin ollut pitkään ilman ketään, ja häneltä sain huomiota ja seksiä ja meillä vaan synkkasi muutenkin. Olisi ollut paremman näköisiä ja nuorempia opiskelupaikassa "tarjolla" mutta olin vähän sokea niille, enkä uskonut että on mitään mahiksia niihin. Aina sama juttu, ollut nuoresta asti.
Voi poika. Vaikka oletkin mua vanhempi.
Sulla on rima, niin korkealla.. että hiot nyt tuota omaa itseluottamusta. Ajattelet, että minä kelpaan tälläisenä, kuin olen. Et ajattele nyt yhtään sitä miltä näytät. Usko pois vain, niin kaikki muutkin pitää sua paljon viehättävämpänä.🤗
Mä nuorempana tykkäsin katsella, niitä itseäni nuorempia miehiä. Nyt on tullut huomattua, että hitto mitä helmiä sielä vanhemmissa miehissä voi olla. Eli juurikin se ikääntyminen voi olla myöskin hyvin karismaattista..- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Tää maailma on välillä tosi julma ja paha paikka joo mutta maailmassa on myös uskomattoman paljon kauneutta ja hyvyyttä. Se on aika paljon myös siitäkin kiinni millainen elämänasenne itsellä on ja kuinka maailman ja asiat siinä näkee ja miten niihin suhtautuu. Aina ei ole todellakaan helppoa olla positiivinen ja nähdä niitä hyviä asioita ja kauneutta maailmassa ja elämässä eikä aina tarvitse jaksaakaan niin tehdä mutta siihen kannattaa pyrkiä koska jos vain keskittyy niihin huonoihin ja ikäviin asioihin ja niissä velloo ja märehtii sellaista se sitten aivan varmasti myös tulee olemaan eikä mitään muuta tule näkemäänkään eikä kokemaan missään. Näin mä asian näen ja koen.🙂.Sama täällä. Mä aistin myös noin.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No kaupan kassa on kumminkin töissä.. että ehkä vapaa ajalla kannattaa kysellä. Enkä nyt tarkoita, stalkkaa, kun lähtee töistä.. ja iske kuin sika limppuun..
Etkö tarkoita sitä? Varmasti?
- Anonyymi
Ai että 400 mätsiä eikä kyseessä muka ole komea mies? Tämä taitaa olla sitä suomalaista propagandaa.
Niin sillain se nyt vaan todellisuudessa on ettei se ulkonäkö ole se tärkein asia vaan loppupeleissä aika merkityksetönkin juttu.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin sillain se nyt vaan todellisuudessa on ettei se ulkonäkö ole se tärkein asia vaan loppupeleissä aika merkityksetönkin juttu.🙂.
Tuollaisessa sovelluksessa pitää kumminkin herättää ensin se naisen mielenkiinto.. ei siinä kuvia katsomalla oikein nää muuta, kuin sen ulkonuoren..
Nyt tulikin mieleen että ex mieheni tapasin LOVOO sovelluksessa. Hänellä oli semmoinen tosi kiva hissi selfie siinä mikä kiinnitti huomioni, niin ja olihan hän minua nuorempi silläkin oli toki osuutta asiaan sillä hetkellä.. niin ja hän oli tosi supliikki mies, kova höpöttää. Kun näimme, niin hän ei tosiaan niihin mun pöksyihini yrittänyt päästä.. vaikka oltiin vietetty hyvinkin kostea ilta kierrellen baareja. Olipa kiva muistella vanhoja☺️
Nyt odottaisin enemmän sellaista treffi sovellusta, missä esim vois kertoa itsestään jotain ilman kuvia. Paljon mielekkäämpää 😊 ehkä musta on tullut vanha😝🤭Haaveilija39 kirjoitti:
Tuollaisessa sovelluksessa pitää kumminkin herättää ensin se naisen mielenkiinto.. ei siinä kuvia katsomalla oikein nää muuta, kuin sen ulkonuoren..
Nyt tulikin mieleen että ex mieheni tapasin LOVOO sovelluksessa. Hänellä oli semmoinen tosi kiva hissi selfie siinä mikä kiinnitti huomioni, niin ja olihan hän minua nuorempi silläkin oli toki osuutta asiaan sillä hetkellä.. niin ja hän oli tosi supliikki mies, kova höpöttää. Kun näimme, niin hän ei tosiaan niihin mun pöksyihini yrittänyt päästä.. vaikka oltiin vietetty hyvinkin kostea ilta kierrellen baareja. Olipa kiva muistella vanhoja☺️
Nyt odottaisin enemmän sellaista treffi sovellusta, missä esim vois kertoa itsestään jotain ilman kuvia. Paljon mielekkäämpää 😊 ehkä musta on tullut vanha😝🤭Joo onhan tuo tinderi (ite en koskaan siellä oo ollut) kuviin perustuvana ensivaikutelmaltaan riippuvainen ulkoisista asioista mutta se ei välttämättä silti ole niinkään kiinni siitä onko komea tai kaunis vaan enemmän minkälaisen mielikuvan ne kuvat antavat ihmisestä kokonaisuutena ihmisenä. Sellainen treffisovellus vois olla kyllä mielenkiintoinen mikä ei perustuisi niin kuviin vaan ne kuvat tulis mukaan sitten vaikka vähän myöhemmin kun on jo hieman toiseen tutustunut. Onhan mitä noita eri sovelluksia on tullut selattua niin ollut ainakin naisilla kuvattomiakin profiileja tai kuvat pääsee näkemään vasta kun profiilin haltija antaa luvan. Toisaalta on sitten taas myös paljon naisten profiileja missä sanotaan ettei miesten viesteihin vastata jos profiilissa ei ole kuvaa vaikka aina ei sitten ole laitettu edes sitä omaakaan kuvaa. Hyvä kuva on tietysti plussaa profiilissa mutta vaikuttaa siihen että saako vastauksia aika paljon kaikki muukin siinä profiilissa. Itellä ei just nyt oo taas mitään profiilia missään mutta oon ajatellut laittaa taas. Ekan kerran kun laitoin muutamaan paikkaan profiilit niin olin aika varma etten saa juuri vastauksia saati sitten yhteyden ottoja kun kaikki aina oli toitottanut ettei miehet saa niitä ikinä mutta olin positiivisesti yllättynyt kun niitä tulikin useampiakin vaikka ei mikään silloin vielä sitten muutamien viestien vaihtoa pidemmälle johtanutkaan.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo onhan tuo tinderi (ite en koskaan siellä oo ollut) kuviin perustuvana ensivaikutelmaltaan riippuvainen ulkoisista asioista mutta se ei välttämättä silti ole niinkään kiinni siitä onko komea tai kaunis vaan enemmän minkälaisen mielikuvan ne kuvat antavat ihmisestä kokonaisuutena ihmisenä. Sellainen treffisovellus vois olla kyllä mielenkiintoinen mikä ei perustuisi niin kuviin vaan ne kuvat tulis mukaan sitten vaikka vähän myöhemmin kun on jo hieman toiseen tutustunut. Onhan mitä noita eri sovelluksia on tullut selattua niin ollut ainakin naisilla kuvattomiakin profiileja tai kuvat pääsee näkemään vasta kun profiilin haltija antaa luvan. Toisaalta on sitten taas myös paljon naisten profiileja missä sanotaan ettei miesten viesteihin vastata jos profiilissa ei ole kuvaa vaikka aina ei sitten ole laitettu edes sitä omaakaan kuvaa. Hyvä kuva on tietysti plussaa profiilissa mutta vaikuttaa siihen että saako vastauksia aika paljon kaikki muukin siinä profiilissa. Itellä ei just nyt oo taas mitään profiilia missään mutta oon ajatellut laittaa taas. Ekan kerran kun laitoin muutamaan paikkaan profiilit niin olin aika varma etten saa juuri vastauksia saati sitten yhteyden ottoja kun kaikki aina oli toitottanut ettei miehet saa niitä ikinä mutta olin positiivisesti yllättynyt kun niitä tulikin useampiakin vaikka ei mikään silloin vielä sitten muutamien viestien vaihtoa pidemmälle johtanutkaan.🙂.
Sä varmasti osaat sanoittaa asiasi hyvin niihin sun profiileihin.😎 osaat olla tuollainen mukava ja asiallinen. Hyvin käyttäytyvät miehet on 😍
Joko se suomi tyttö tuli tänne lomailee?Haaveilija39 kirjoitti:
Sä varmasti osaat sanoittaa asiasi hyvin niihin sun profiileihin.😎 osaat olla tuollainen mukava ja asiallinen. Hyvin käyttäytyvät miehet on 😍
Joko se suomi tyttö tuli tänne lomailee?Ei oo vielä tullut mutta on tulossa käymään kyllä. Sen sukulaiset asuu kyllä vaan vähän kauempana täältä mihin se on majottumassa että pitäis sumplia että missä ja miten tavata mutta kai tuo jotenkin onnistuu.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei oo vielä tullut mutta on tulossa käymään kyllä. Sen sukulaiset asuu kyllä vaan vähän kauempana täältä mihin se on majottumassa että pitäis sumplia että missä ja miten tavata mutta kai tuo jotenkin onnistuu.🙂.
Toivottavasti näkisitte. Varsinkin jos suht kauan olette viestitelleet, niin varmasti tosi kiva myös nähdä livenä.🤗
Haaveilija39 kirjoitti:
Toivottavasti näkisitte. Varsinkin jos suht kauan olette viestitelleet, niin varmasti tosi kiva myös nähdä livenä.🤗
Juu kyllä se olis mukavaa todellakin tavata. Ja kyllä mä uskon että se jollakin tapaa onnistuu vaikka sitten yhtenä päivänä ja vähän lyhyemmin kuin alunperin oli tarkoitus.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu kyllä se olis mukavaa todellakin tavata. Ja kyllä mä uskon että se jollakin tapaa onnistuu vaikka sitten yhtenä päivänä ja vähän lyhyemmin kuin alunperin oli tarkoitus.😊.
Aina kannattaa nähdä vaikka sitten ihan vaan hetkellisesti. Voihan teille siitä kehkeytyä vaikka ja mitä🙂
Haaveilija39 kirjoitti:
Aina kannattaa nähdä vaikka sitten ihan vaan hetkellisesti. Voihan teille siitä kehkeytyä vaikka ja mitä🙂
Jep. Eihän sitä koskaan tiedä mitä voi tapahtua ja mihinkä asiat voi johtaa.🙂.
- Anonyymi
Viinaa juomalla johanneskin naisia tapaa baareissa.
Tuossa se kertoo miten kalja ja tupakki maistuu joten hyvä puhuja saa kyllä naisen baarista iskettyä. Niin minäkin olen ollut hyvä puhumaan ja olen naisia iskenyt baareista nuorempana.
T: viinamiesOlen iskenyt esimerkiksi myyjän Ärrältä ja hankkinut treffit koirapuistosta. Lähestyn hymyileviä ihmisiä, jotka näyttävät vastaanottavaisilta. Osaan lukea ihmisiä. Sen näkee katseesta, jos toinen on kiinnostunut, Johannes kertoo.
Mikkojuhan kirjoitti:
Olen iskenyt esimerkiksi myyjän Ärrältä ja hankkinut treffit koirapuistosta. Lähestyn hymyileviä ihmisiä, jotka näyttävät vastaanottavaisilta. Osaan lukea ihmisiä. Sen näkee katseesta, jos toinen on kiinnostunut, Johannes kertoo.
Äijällä on pelisilmää.
- Anonyymi
Ei esiinny oikealla nimellään, eli nimi on oikeasti Mohammed. Marxilaistoimittaja vaihtanut vain tarkoituksella suomalaisen nimen.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Suomalaisella miehellä tuppaa olemaan Suomalainen nimi yleensä.😄.
Juu, nimen voi vaihtaa ja sukunimenkin jos on suomen kansalainen.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, nimen voi vaihtaa ja sukunimenkin jos on suomen kansalainen.
No perus Suomi jamppahan tuo näköjään on.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Suomalaisella miehellä tuppaa olemaan Suomalainen nimi yleensä.😄.
Ei välttämättä. Suomi on kaksikielinen maa.
- Anonyymi
Johannes on satuolento.
- Anonyymi
Ja MV-lehti ainua luotettava media.... 🙄
- Anonyymi
Kaveri on sisäistänyt hyvin pelimieshommat. Käy salilla eikä pelaa videopelejä. Supliikki puhuja onnistuu aina.
Jos ei ole komea tai todella hyvä syystään, ei naisia kannata lähestyä jos nyt ei ihan välttämäti halua MeToo-ahdistelusyytettä. Ätmien elämä jatkuu samanalaisena kuin ennenkin, ilman naista ja rakkautta. - Anonyymi
"Johannes kertoo selailevansa Tinderiä laajalla skaalalla, ilman ehdottomia rajoja. Esimerkiksi ikäskaalan hän on rajannut aina 50-vuotiaisiin asti"
Tuo selittää kaiken. Wanhoja naisia voi kuka tahansa poimia vaivatta, niin Tinderistä kuin oikeasta elämästä. - Anonyymi
On sen verran 'sujuvasti' kirjoitettu juttu että haiskahtaa kaupalliselta yhteistyöltä. Kuin ohimennen toimittelijatar pudottaa: "Minulla ei nyt ole Tinder Goldia, mutta siellä näkyisi olevan 99+ tykkäystä, Johannes, 38, silmäilee puhelintaan haastattelun aikana. "
- Anonyymi
Kyseessä on jutun perusteella selvästi keskivertoa miestä paremman näköinen ja sanavalmiimpi henkilö, joka myös oikeasti tietää mitä tekee.
Siitä huolimatta jokainen voi parantaa itseään ja elämäänsä pikkuhiljaa. Vaikka sitten käymällä salilla ja kehittämällä henkistä puoltaan. Se on sen arvoista. Katkeruus ei auta yhtään, mutta tekee kyllä elämästä huonompaa.- Anonyymi
Jutun perusteella kyseessä olisi betamies joka tykkää hörppiä kahvia jopa 50v wanhojen mummeleiden kanssa.
Mutta: Jutun mukaan "Johannes" olisi pökkinyt niin montaa Tinderistä poimimaansa naista että lopetti laskemasta 200 kpl jälkeen. Ja lisäksi selittää että: "Yleensä tapaan ihmisiä oikeassa elämässä, koska suulaana tyyppinä pystyn lähestymään naisia. Tinder on vain bonus." Eli oikeasta elämästä olisi siis kertynyt bodycountia enenmän kun Tinderistä.
- Anonyymi
Kenties hää vie saa seisomaan mitäs si kun saa sukupuolitaudin tai alkaa niitä ruokkomaksu vaateita tuleen tai kuinka luuli joskus voivansa jonkun naisen kanssa suhdetta suunnitella mitäs ne vihaiset petetyt miehet keitä joutunee jossain kohti juoksee karkuun kenties paljon asioita mitä pitäs huomioida kun noita harrastaa mu onnea valitsemalleen uralle paljonko mies huora tätänykyä tienaa
Kysymys taitaa oikeasti olla, menikö markkina-arvoteoria nyt nurin?
Ei mennyt.
Tässä muutamia asioita, jotka kiinnittivät jutussa huomiota:
"JOHANNES ei vastaa kliseistä mielikuvaa Tinderin alfauroksesta. Hänellä ei ole korkeakoulutusta, vaikuttavaa uraa tai mittavaa omaisuutta,"
Toimittajanainen luetteli unelmamiehensä ominaisuuksia.
"Hän on kaiken kaikkiaan perusmiehen mitoissa, 178 senttiä pitkä ja 103 kiloa. "
Tämähän on se tyypillinen naisten näkemys. He kauhistelevat hintelyyttä, eli pieni ylipaino ei haittaa. Indeksin mukaan Johanneksen ylipaino on pitkälle merkittävän ylipainon puolella. Kuvan mukaan hän ei kuitenkaan ole mikään Michelin mies, joten hän on varmaan hyvin skrode, mikä taas on ihan stereotyyppistä että naiset sellaisesta tykkäävät, vaikka koittavat kieltää tykästymistään isoihin lihaksiin.
"Nuorempana en ollut naisten parissa niin suosittu, mutta kun lähemmäs kolmekymppisenä aloin käydä salilla, niin se auttoi. Olen tällainen late bloomer"
Tämä on ihan palstatotuuksia. Kun miehelle tulee ikää, menestys naismaailmassa paranee."
"Johannes tupakoi ja juo kaljaa. Hän ei kokkaa eikä matkustele, ja eksoottisten lomakuvien tai extreme-harrastusten sijaan hänen profiilissaan näkyy tavallista arkea. Siltikin flaksi käy – miten ihmeessä?"
Koska suurin osa naisistakin juo ja eivät ole kovinkaan urheilullisia. Tupakointikuvaa hän tuskin on laittanut tinderprofiiliin. Hän itse kertoo pitävänsä riman alhaalla. Naiset näkevät vain skroden hyvinpukeutuneen itsevarman miehen .
"Pituutta en kerro profiilissa, mutta jos näen naisen olevan minua pidempi, kysyn, onko keskivertopituuteni hänelle ongelma. Minulle se ei ole."
Yllätys yllätys, ettei kerro pituutta, koska se on naisille niin merkityksellinen
"– Olen iskenyt esimerkiksi myyjän Ärrältä ja hankkinut treffit koirapuistosta. Lähestyn hymyileviä ihmisiä, jotka näyttävät vastaanottavaisilta. Osaan lukea ihmisiä. Sen näkee katseesta, jos toinen on kiinnostunut, Johannes kertoo."
Pariutuminen on myös numeropeliä. Mitä enemmän yrität sitä enemmän sinulla on mahdollisuuksia.
Jutun SUURIN RISTIRIITAUSUUS tulee kuitenkin tässä:
"– Olen romantikko. Haluaisin löytää parisuhteen, mutta en stressaa asiasta, Johannes sanoo"
Jos Johannes haluaa löytää parisuhteen ja hänellä on satoja matchejä, niin jotain on pielessä. Voiko olla, että tupakoiva työtön varastomies ei olekaan niin mahtava juttu, kuin mies panojensa perusteella luulee.Kirjoitan uusiksi:
Jos Johannes haluaa löytää parisuhteen, mutta ei löydä ja hänellä on satoja matchejä, niin jotain on pielessä- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Kirjoitan uusiksi:
Jos Johannes haluaa löytää parisuhteen, mutta ei löydä ja hänellä on satoja matchejä, niin jotain on pielessäEhkä Johannes ei lopulta osaa tyytyä yhteenkään? Kun on jo kokemus, että saa melkein mistä vain melkein kenet naisen suulaudellaan, niin ei ole malttia katsoa yhtäkään kivaa naista pidemmälle? Elämäntyylivalinta, vai sanoisinko, -tottumus. Ehkä seuraavasta koirapuistosta löytyy "se joka vie jalat alta kunnolla"... paitsi että noilla ikävuosilla, naiskokemuksella ja -tottumuksella ehkä enää ei..
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Johannes ei lopulta osaa tyytyä yhteenkään? Kun on jo kokemus, että saa melkein mistä vain melkein kenet naisen suulaudellaan, niin ei ole malttia katsoa yhtäkään kivaa naista pidemmälle? Elämäntyylivalinta, vai sanoisinko, -tottumus. Ehkä seuraavasta koirapuistosta löytyy "se joka vie jalat alta kunnolla"... paitsi että noilla ikävuosilla, naiskokemuksella ja -tottumuksella ehkä enää ei..
Hän kuitenkin sanoo, että etsii parisuhdetta.
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Hän kuitenkin sanoo, että etsii parisuhdetta.
Niin hän lie uskottelee, itselleen. Todellinen käytös sitten kertoo toista....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen nimenomaan halua tuntea, että juuri hän kiinnostaa! Vaikka kukaan ei tiedä miten tapailussa käy ajan kanssa, silti mies, joka haluaa aidosti tutustua yhteen uuteen ihmiseen kerrallaan on paljon kiinnostavampi kuin haaremia pyörittävä tapaus. Jos ei itse edes tiedä mikä ja kuka kiinnostaa, ei toimivan parisuhteen mahdollisuus ole kovin korkea.
Jos kertoo sarjatreffeistä ja sadoista panoista, tulee mieleen, ja vielä korostaa tapailevansa useita naisia ilman paineita vain katsellakseen mitä on tarjolla, tulee väkisin mieleen, että treffit on vain tapa nostaa miehistä itsetuntoa ja saada seksiä jokaiselta joka satuu suostumaan. Se myy vain niille, jotka haluavat irtosuhteita. Anonyymi kirjoitti:
Eli koko jutun saa jättää omaan arvoonsa, koska mies kertoo mitä sylki suuhun tuo?
Anonyymi kirjoitti:
Nainen nimenomaan halua tuntea, että juuri hän kiinnostaa! Vaikka kukaan ei tiedä miten tapailussa käy ajan kanssa, silti mies, joka haluaa aidosti tutustua yhteen uuteen ihmiseen kerrallaan on paljon kiinnostavampi kuin haaremia pyörittävä tapaus. Jos ei itse edes tiedä mikä ja kuka kiinnostaa, ei toimivan parisuhteen mahdollisuus ole kovin korkea.
Jos kertoo sarjatreffeistä ja sadoista panoista, tulee mieleen, ja vielä korostaa tapailevansa useita naisia ilman paineita vain katsellakseen mitä on tarjolla, tulee väkisin mieleen, että treffit on vain tapa nostaa miehistä itsetuntoa ja saada seksiä jokaiselta joka satuu suostumaan. Se myy vain niille, jotka haluavat irtosuhteita.Mistä tehtiin nyt johtopäätös, että mies kertoo tapaamilleen naisille muista tapaamistaan naisista. Jos hän on niin fiksu kuin kertoo, luulisi tajuavan, että se ei ole ok.
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Eli koko jutun saa jättää omaan arvoonsa, koska mies kertoo mitä sylki suuhun tuo?
Eikö se ole suulaiden perusominaisuus?
- Anonyymi
Tinder mainos että läski mies muka saa naisia joka viikko tinderistä ja nyt sitten kaikki lihavat menisi ostamaan tinder goldin. Juttuja voi keksiä mutta eivät ne tosia ole.
Itse olen tälläinen suht urheilullinen mies ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Osaan naisille puhua on aina puhtaat vaatteet. En polta tupakkia enkä juuri juo alkoholia kuin joskus. Olen tinderistä saanut 5 naista sänkyyn 3 vuoden aikana.Ja se millainen sä satut oleen ja miten sulla on natsannut ei taas sitten todista hevonvittua siitä kuinka suosittu Johanneksen kaltainen mies voi olla.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ja se millainen sä satut oleen ja miten sulla on natsannut ei taas sitten todista hevonvittua siitä kuinka suosittu Johanneksen kaltainen mies voi olla.😄.
Edes Julien Blanc ei yllä lähellekään samaan kuin "Johannesh".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka tuo on en ole koskaan kuullutkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka tuo on en ole koskaan kuullutkaan
Kuuluu olevan kok maaliman maailman onnekkain mies koskaan https://www.julienhimself.com/
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan se ja sama mihin joku Juliani yltää tai ei yllä koska kyse on juuri niistä asioista mistä Johanneskin jutussa puhuu.🙂.
Minä en ole saanut vielä yhtäkään. Roikkunut siellä noin 10 vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti.
- Anonyymi
Toimittelijatar kuvaa itseään näin "Nokkela kirjoittaminen, mielenkiintoisia ideoita ja mukaansatempaavia otsikoita – osaan kirjoittaa artikkeleita, jotka ovat sekä viihdyttäviä että asiantuntevia." https://fi.linkedin.com/in/milja-haaksluoto-838a7781
Toimittelijattaren kirjoitelmia: https://muckrack.com/milja-haaksluoto/articles - Anonyymi
Tuo on varmasti vain sadepäivän juttuja.
- Anonyymi
kaksisataa miljardia valdekuvaa ja sitten jos lähdet treffille, kuvien takaa paljastuu noin 20 metriä pyllyleveä 145 senttimetriä pitkä nainen, eli pallo
- Anonyymi
https://www.cheaterbuster.net/ ei löydä tuollaista miestä Tinderistä.
- Anonyymi
Baareista aa helpommin naisia kuin tinderistä. Tai joskus sai en enää käy baareissa. Ennen tindereitä naisia tapasi vain baareissa ja minusta se on nykyäänkin paras tapa etsiä kumppnia.
Kyllä baareissa tietysti helpommin saa, jos tuuri käy. Jos on sellainen naama itsellä, että naiset kiinnostuu. Ei tässä iässä siis enää, ainakaan missään missä nuoriso käy.
"Osa kuvista on huoliteltuja""....hän ei esittele kuvissa kalastusharrastustaan""pikkutakki päällä, vaikka tavallisesti pukeudun rennosti""kysytään ammattia, voin poistaa matchin""Pituutta en kerro profiilissa"
"Tiedostan asiat, joita naiset haluavat"
Jos noi ohjeet tai vinkit tiivistää niin unohtakaa se vanha ohje siitä että olkaa oma itsenne.
"hyvät keskustelutaidot" ja "peruskomea"; "Hänellä ei ole korkeakoulutusta, vaikuttavaa uraa tai mittavaa omaisuutta" eli jos löytyy 2/5 niin "ajoittaisia seurustelusuhteita"
"Haluaisin löytää parisuhteen" 2/5 ei näytä riittävän.
Jos haluat olla viihdytysmajurina niin vain pari asiaa kuntoon mutta jos kaipaat pysyvämpää niin onkin jo isompi savotta.- Anonyymi
conferate song dixie land:L https://www.youtube.com/watch?v=5OKdbc0DYpM
En tiedä ätminkäisistä, mutta tässä se "tavismies" oikeasti.
- Anonyymi
alkaa lätkimään kärpäs-teemulla-lätkällä jotain öttiäisi eli jotain niin mikropiirejä jotta toimii kone påaremman hahhahahahah
- Anonyymi
suurin ötökkä vielä joku tietokoneen professori tuo pitää tuhota kanssa jotta toimii..
- Anonyymi
Alfa ukko. Kyntömies ei vakoaan valitse! Tämäkin jätkä nussii ihan rohkeasti matureja 40v+ iäkkäämpiä naisia. Ei voi muuta kun hattua nostaa, jatka ihmeessä samaan malliin.
- Anonyymi
Mitäs tähän lisäämään. Nonni.
- Anonyymi
hän vaikuttaa mukavalta ja helposti lähestyttävältä ja saa naisia treffeille, mutta sitten taas se kuuluisa kemia puuttuu ja hän ei pääse suhteeseen.
- Anonyymi
Oletko varma että "Johannes" ei ole "Susanna"?
- Anonyymi
Päivälehtien propaganda toimittajat on nyt alkaneet luomaan kuvaa, että ei ulkonäöllä ole naisille merkitystä ja että tavismiehetkin saavat mätsejä.
Tuo Johannes on joku mallimies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709