Miksi ei naisille kelpaa..??

Anonyymi-ap

Näin terveyttä arvostavana ja liikuntaa harrastavana miehenä joka osaa arvostaa hyvää yleissivistystä, en ole koskaan kuitenkaan tavannut naisia jotka ovat tuntuneet jakavan samat arvot.

En nimittäin koskaan ole käyttänyt ollenkaan alkoholia tai yleensä minkäänlaisia päihteitä, enkä aio niitä alkaa käyttämään kenenkään painostuksesta.

Kun salaisuuteni aina jossain vaiheessa "paljastuu", niin voi sitä shokissa olevan järkytyksen ilmeitä tapaamieni naisten kasvoilla!

He tekevät nopeasti täysin selväksi että eihän sellainen ole mies eikä mikään jos ei ryyppää säännöllisesti tai edes silloin tällöin.

Nuorempana kun kokemattomuudessani otin naisten jutut vielä tosissani, menin vahingossa paljastamaan saialsuuteni heille. Ei tullut toisia treffejä koskaan.


Montakohan kertaa olen saanut kuulla naisten suusta: "Sovimme muuten niin hyvin yhteen mutta se että et ota ollenkaan häiritsee todella paljon eikä se muutenkaan sovi noin miehekkään oloiselle tyypille!"

Jos tarinoisin olevani vaikkapa ammattirikollinen, niin saisin enemmän ymmärrystä mutta suomalaisen miehen ryyppäämättömyys ei ymmärrystä saa.

34

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinäpä sitä on ihmettelemistä, miten tuollainen voi olla mahdollista. Onko kaikki naiset niin alkoholin perään etteivät hyväksy alkoholia juomatonta miestä.

      • Anonyymi

        Alkoholia juomaton mies koetaan jotenkin oudoksi, ja naista alkaa ahdistaa. Nainen saattaa ajatella että onpa nipo, ja koska itselle maistuu ruokaviinit, snapsit ja kahvikonjakit, aperitiivi ja alkudrinkkeineen kaikkineen, olisiko mieheltä odotettavissa jotain nipotusta ja niuhotusta, jota ei jaksa kuunnella hetkeäkään.
        Miehen "käännytys" naista kohtaan, ja jatkuva huomauttelu ja selittely mitä alkoholissa on huonoa.
        Ei sellaista kukaan jaksaisi, eikä kukaan voi olla missään suhteessa syyllistävän miehen kanssa.

        Toinen seikka miksi aloittajalla ei ole toiminut lainkaan, on aloittajasta itsestään kiinni. On iskenyt silmänsä naisiin joista itse pitää ulkonäöllisesti ja muuten.

        Aloittajan pitää alkaa kuunnella naisia jotka pitävät aloittajasta.
        Vaikka ulkonäkö ei aloittajalle kolahda, voi löytyä yhteistä ja ulkonäkö on ikääntyessä sivuseikka joka tapauksessa.
        Kaikki rupsahtavat joka tapauksessa. Karsean näköinen on Dallasin Pamelakin nykyään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholia juomaton mies koetaan jotenkin oudoksi, ja naista alkaa ahdistaa. Nainen saattaa ajatella että onpa nipo, ja koska itselle maistuu ruokaviinit, snapsit ja kahvikonjakit, aperitiivi ja alkudrinkkeineen kaikkineen, olisiko mieheltä odotettavissa jotain nipotusta ja niuhotusta, jota ei jaksa kuunnella hetkeäkään.
        Miehen "käännytys" naista kohtaan, ja jatkuva huomauttelu ja selittely mitä alkoholissa on huonoa.
        Ei sellaista kukaan jaksaisi, eikä kukaan voi olla missään suhteessa syyllistävän miehen kanssa.

        Toinen seikka miksi aloittajalla ei ole toiminut lainkaan, on aloittajasta itsestään kiinni. On iskenyt silmänsä naisiin joista itse pitää ulkonäöllisesti ja muuten.

        Aloittajan pitää alkaa kuunnella naisia jotka pitävät aloittajasta.
        Vaikka ulkonäkö ei aloittajalle kolahda, voi löytyä yhteistä ja ulkonäkö on ikääntyessä sivuseikka joka tapauksessa.
        Kaikki rupsahtavat joka tapauksessa. Karsean näköinen on Dallasin Pamelakin nykyään.

        "Dallasin Pamelakin" , eli Victoria Principal voi rupsahtaa, mutta Principal Victoria ei koskaan:

        Aloitus on hupaisan ajankohtainen:
        https://www.youtube.com/watch?v=Do2mVx9zvf4


    • Olet nössö. Nössöt eivät kelpaa.

    • Mene suviseuroilta etsimään naista.

    • On niitä naisiakin ketkä eivät käytä tai ole koskaan käyttäneet päihteitä sun pitää vain etsiä sellainen tai sitten sellainen nainen kuka käyttää mutta hänelle ei ole väliä käytätkö sä vai ei heitäkin on vaikka sellaisten löytäminen varmasti voi hieman hankalampaa ollakin ja vähän kauemmin kestää kyllä. Luulisin että useasti kyllä kohtuudellakin juovat vaan kokevat ahdistavaksi sellaisen henkilön kuka ei koskaan ole edes kokeillut koska pelkäävät että toinen sitten arvostelee heidän käyttöään tai yrittäisivät sitä estää ja kokevat että se henkilö on aivan liian erilainen siinä mielessä että yhdessä olo voisi sujua pidemmän päälle. Näin mä luulen että asia on.🙂.

      • Anonyymi

        Näin unta

        Olin ulkomailla

        Nyt oli mahd kokeilla kokaiinia

        Olin innoissani

        Tuttava kokeili, tuli paha olo

        Päätin

        Enpäs kokeilekaan

        Ja eikös eka kerrasta voi jäädä koukkuun


      • Olen tässä vahvasti samaa mieltä MikkoJuhan kanssa.

        Aikuisista naisista n.16 % ilmoittaa, ettei käytä alkoholia lainkaan.
        Tietysti kaikille alkoholia käyttävillekään toisen absolutismi ei ole ongelma, mutta usein alkoholi yhdistetään juhlimiseen ja rentoutumiseen, joten sellainen mies, joka ei käytä alkoholia lainkaan voidaan yhdistää tylsyyteen.

        Ihan tilastollisesti ajatellen, jos vaikka 40% naisista sinun alkottomuus ei olisi ongelma on se aika valtava esivalinta, joka rajaa mahdollisia kumppaniehdokkaita pois.

        Sitten kun rajataan sinulle sopiva ikäryhmä sopivalta maantieteelliseltä alueelta ja olisivat vielä sinkkuja, niin ollaan aika pienessä joukossa, joiden pitäisi täyttää vielä muutkin kriteerisi.

        Voisin myös kuvitella, ettei mielelläsi liiku paikoissa, missä juodaan alkoholia ja pariudutaan, niin mahdollisuutesi ovat aika vähäiset.

        Toisaalta on varmasti joukko naisia, joille miehen alkottomuus on valintakriteeri, joten mohdollisuuksia on.


      • Yogamies kirjoitti:

        Olen tässä vahvasti samaa mieltä MikkoJuhan kanssa.

        Aikuisista naisista n.16 % ilmoittaa, ettei käytä alkoholia lainkaan.
        Tietysti kaikille alkoholia käyttävillekään toisen absolutismi ei ole ongelma, mutta usein alkoholi yhdistetään juhlimiseen ja rentoutumiseen, joten sellainen mies, joka ei käytä alkoholia lainkaan voidaan yhdistää tylsyyteen.

        Ihan tilastollisesti ajatellen, jos vaikka 40% naisista sinun alkottomuus ei olisi ongelma on se aika valtava esivalinta, joka rajaa mahdollisia kumppaniehdokkaita pois.

        Sitten kun rajataan sinulle sopiva ikäryhmä sopivalta maantieteelliseltä alueelta ja olisivat vielä sinkkuja, niin ollaan aika pienessä joukossa, joiden pitäisi täyttää vielä muutkin kriteerisi.

        Voisin myös kuvitella, ettei mielelläsi liiku paikoissa, missä juodaan alkoholia ja pariudutaan, niin mahdollisuutesi ovat aika vähäiset.

        Toisaalta on varmasti joukko naisia, joille miehen alkottomuus on valintakriteeri, joten mohdollisuuksia on.

        Miksi alkottomuus yhdistettäisiin tylsyyteen. Jossain korkeassa paikassa kiipeily rentouttaa sata kertaa enemmän kun joku litku. Mun mielestä taas alkoholistit on tylsiä.


      • JeroP kirjoitti:

        Miksi alkottomuus yhdistettäisiin tylsyyteen. Jossain korkeassa paikassa kiipeily rentouttaa sata kertaa enemmän kun joku litku. Mun mielestä taas alkoholistit on tylsiä.

        Hmm. Mitähän nyt vastaisin. Puhuit alkoholisteista. Jos juo alkoholia ei välttämättä ole alkoholisti, eli alkoholin ongelmakäyttäjä.

        Voi olla, että kiipeily rentouttaa enemmän ja syvän meren sukelluskin, mutta miten helppoja sellaiset ovat tavalliselle ihmiselle harrastaa.

        Alkoholi vaan on sellainen, että ihminen yleisesti ottaen kuuluu suomalaiseen tapaan juhlia ja rentoutua. Alkoholin ympärille myös kietoutuu monen laista muuta juttua, kuten olut ja viiniharrastus, kulinarismi yms. Otetaan myös ns rohkaisua, että uskalletaan tehdä jotain asioita, kuten esiintyä tai hakea kumppania.

        Siksi henkilö, joka ei mahdollisesti halua osallistua yhteisiin juhliin tai harrastuksiin, voidaan kokea tylsäksi, kun hän ilmoittaa mielummin menevänsä kuntoilemaan,

        En sano, että edellämainittu olisi hyvä asia, mutta niin se vaan toimii.

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että parasta parisuhteen hoitoa ex-vaimon kanssa oli, kun illalla vähän söimme ja joimme ja vaimo pisti "sievää" päälle ja katsoimme yhdessä aikuisviihdettä.


      • Yogamies kirjoitti:

        Hmm. Mitähän nyt vastaisin. Puhuit alkoholisteista. Jos juo alkoholia ei välttämättä ole alkoholisti, eli alkoholin ongelmakäyttäjä.

        Voi olla, että kiipeily rentouttaa enemmän ja syvän meren sukelluskin, mutta miten helppoja sellaiset ovat tavalliselle ihmiselle harrastaa.

        Alkoholi vaan on sellainen, että ihminen yleisesti ottaen kuuluu suomalaiseen tapaan juhlia ja rentoutua. Alkoholin ympärille myös kietoutuu monen laista muuta juttua, kuten olut ja viiniharrastus, kulinarismi yms. Otetaan myös ns rohkaisua, että uskalletaan tehdä jotain asioita, kuten esiintyä tai hakea kumppania.

        Siksi henkilö, joka ei mahdollisesti halua osallistua yhteisiin juhliin tai harrastuksiin, voidaan kokea tylsäksi, kun hän ilmoittaa mielummin menevänsä kuntoilemaan,

        En sano, että edellämainittu olisi hyvä asia, mutta niin se vaan toimii.

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että parasta parisuhteen hoitoa ex-vaimon kanssa oli, kun illalla vähän söimme ja joimme ja vaimo pisti "sievää" päälle ja katsoimme yhdessä aikuisviihdettä.

        Niin siinä on etunsa jos juo, eikä tarvitse mitään räkäkännejä vedellä. Vaan hieman sivistyneesti nautiskella harvemmin se kunnon kaatokännissä oleva olisi jotenkin tosi hot.

        Hitto sullahan on ollut ihana ex-vaimo🤭 liittyykö sun nimimerkki näihin iltoihin, yoogasitte sitten yhdessä🤭🥰


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin siinä on etunsa jos juo, eikä tarvitse mitään räkäkännejä vedellä. Vaan hieman sivistyneesti nautiskella harvemmin se kunnon kaatokännissä oleva olisi jotenkin tosi hot.

        Hitto sullahan on ollut ihana ex-vaimo🤭 liittyykö sun nimimerkki näihin iltoihin, yoogasitte sitten yhdessä🤭🥰

        Ex-vaimo ei ollut ihana, vaan narsisti , mutta seksissä valmis lähes mihin vaan oikealle päälle sattuessaan, joten kaikissa ihmisissä on puolensa 🙂

        Tuo nimimerkki ei viittaa mihinkään henkisyyteen tai meditaatioon, vaan nimimerkkiä keksiessä osui katse läppäriini, joka oli Lenovo Yoga😄. Varmaan moni minua on kuitenkin kuvitellut joksikin ituhipiksi.


      • Yogamies kirjoitti:

        Ex-vaimo ei ollut ihana, vaan narsisti , mutta seksissä valmis lähes mihin vaan oikealle päälle sattuessaan, joten kaikissa ihmisissä on puolensa 🙂

        Tuo nimimerkki ei viittaa mihinkään henkisyyteen tai meditaatioon, vaan nimimerkkiä keksiessä osui katse läppäriini, joka oli Lenovo Yoga😄. Varmaan moni minua on kuitenkin kuvitellut joksikin ituhipiksi.

        Ajattelin, että meditoit ja sen sellaista..😄 mutta, nyt tuli totuuskin esille.👍🏼😅


    • Anonyymi

      minulla noniin joku hp:n mitä ostin kallislaatu kyllä ei lonovo-kiina, kiva jooh probook :D

      • Anonyymi

        Aivan.


    • Anonyymi

      Hewlett-Packard voi ehdottaa että normiammattikoululaiselle lämmäri tuosta ZBook maksaa 5000e3ur tarvikkeineen heh

    • Anonyymi

      Kattele uskovainen Pirkko jostain.

    • Anonyymi

      Kuulsotaa kyllä tekosyyltä, kun ei kehdata sanoa sitä oikeaa syytä.

    • Anonyymi

      Sisältyykö tähän alkoholin käyttämättömyyteen sitten se ettet salli muidenkaan alkoholin käyttöä lähipiirissäsi? Tai korostat omaa käyttämättömyyttäsi ehkä liikaa ja sen terveysvaikutteita saaden alkoholin käyttäjän tuntemaan olevansa suurennuslasin alla tms? Sitten nuo reaktiot ovat ymmärrettäviä...

    • Anonyymi

      tuota en itse aavistganutkaan että mustasusi on tyttö.

      • Anonyymi

        siis niin en kehtaa näyhttäytyä toisille humalassa, voin olla hiprakassa kotona, mutta niin luuseria jos ei ole selvinpäin toisten ihmesten luona, kunnioitan toisia sillä tavoin.

        itseasiassa en polta enää tupakkaakasan toisten läheisyydessä, ainakin vältän paljon sitäkin.

        Eli siis kunnioitan toisia ihmisiä, se on syy.


    • Anonyymi

      mutta niin sanon kaikkia naisia tytöiksi yleensä

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellisiä tuossa on. Sama kun järkyttyisi siitä ettei toinen juo kahvia. En oikein käsitä kuinka ihmisten elämä pyörii alkoholin ympärillä. Miksi tuollainen asia pitää edes mainita. Voihan siinä olla se että toinen kokee itsensä tuomituksi jos kovin jyrkästi asiaan suhtaudut.

    • Anonyymi

      hyvä uni´juttu tuollainen että naisten tissejä kuin untuvatyynyjä unessa nukkumasa, jalka taisi tipahtaa sänfystä ja heräsin siihen

    • Anonyymi

      sitten joo pyörit sängyssä jotenkin ja tipahdusvaara sängyssä johon herää, tyttöjen kanssa unessa pyörimässä.

    • Anonyymi

      Liikkunut ole koko elämäsi vain värissä seuroissa ja paikoissa. Älä yleistä.

    • Anonyymi

      Itse mietin, että oma alkoholinkäyttöni rajoittuu keski-Eurooppalaiseen tyyliin, eli viinilasillinen tai pari hyvän ruoan kanssa, ehkä puoli lasillista ruokaa laittaessa. Brandyä lorautan kirsikkahilloon tekovaiheessa, tästä tulee herkullinen lisäke jäliruokiin. Kahvi ja konjakki joskus maistuvat myös. Alkoholi siis liittyy pitkälti ruokaan ja kulinarismiin, ja mies joka ei käytä alkoholia lainkaan, antaa itsestään sellaisen kuvan, että myöskään ruoka ei paljon kiinnosta; tämä olisi itselleni iso no-no, tiedän miehiä, jotka mättävät mitä tahansa, että nälkä lähtee, tai eivät arvosta, jos nainen laittaa varta vasten heille ruokaa.

    • Anonyymi

      Miehen pitää juoda viinaa ja bailata yökerhossa jos naisseuraa haluaa.
      Mitkään terveys- ja raittiusintoilijat eivät naisia kiinnosta.

      t. viinamies

    • Minuakaan ei haittaisi nainen, joka on uskovainen, mutta jos hän tuo uskonnon jokakohdassa esiin ja tekee siitä jonkinlaisen rajoitteen elämään, ei ehkä enää kiinnosta.

      Sinun tapauksessakin tuo absolutismi tuntuu olevan määrittelevä asia, joten se voi olla raskaalta kuullostava asia.

      Mutta syy voi olla joku muukin.

      • Anonyymi

        Yleensähän ihmiset eivät tee absolutismistaan numeroa, vaan ovat sulassa sovussa alkoholis käyttävien kanssa vaikkapa baarissa, juoden mitä nyt alkoholitonta juovatkaan. Kun asiasta alkaa tekemään ison numeron, pointsit alenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensähän ihmiset eivät tee absolutismistaan numeroa, vaan ovat sulassa sovussa alkoholis käyttävien kanssa vaikkapa baarissa, juoden mitä nyt alkoholitonta juovatkaan. Kun asiasta alkaa tekemään ison numeron, pointsit alenee.

        Niinpä. Tiedän pari tyyppiä, jotka ovat käytännössä absolutisteja, mutta eivät he siitä pidä numeroa. Heille jos tarjoaa kaljan, he sanovat, että kiitos, mutta vissy tai limppari maistui paremmin. Ja se siitä...

        Olen kuullut sanan "raivoraitis" ja se kuullostaa rasittavalle... eli alkaa vaahtoamaan ja tekemään raittiudestaan jonkun erikoisen... Mäkin oon muuten maksalaatikko- ja hernekeittoabsolutisti. Mutta en tee siitä kovin meriittiä itselleni. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinpä. Tiedän pari tyyppiä, jotka ovat käytännössä absolutisteja, mutta eivät he siitä pidä numeroa. Heille jos tarjoaa kaljan, he sanovat, että kiitos, mutta vissy tai limppari maistui paremmin. Ja se siitä...

        Olen kuullut sanan "raivoraitis" ja se kuullostaa rasittavalle... eli alkaa vaahtoamaan ja tekemään raittiudestaan jonkun erikoisen... Mäkin oon muuten maksalaatikko- ja hernekeittoabsolutisti. Mutta en tee siitä kovin meriittiä itselleni. 😁

        Thank you ja amen! Samoilla absolutismilinjoilla ollaan.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinpä. Tiedän pari tyyppiä, jotka ovat käytännössä absolutisteja, mutta eivät he siitä pidä numeroa. Heille jos tarjoaa kaljan, he sanovat, että kiitos, mutta vissy tai limppari maistui paremmin. Ja se siitä...

        Olen kuullut sanan "raivoraitis" ja se kuullostaa rasittavalle... eli alkaa vaahtoamaan ja tekemään raittiudestaan jonkun erikoisen... Mäkin oon muuten maksalaatikko- ja hernekeittoabsolutisti. Mutta en tee siitä kovin meriittiä itselleni. 😁

        Aivan ihana kommentti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe