Nyt loppu tupakointi

Anonyymi-ap

Jälleen purut loppuivat ja vakaa päätös lopettaa on voimassa.

Onhan minulla zonnic pusseja, mutta kovin on vaikeaa päästä siitä aamukahvi tupakasta eroon.

Kuitenkin olen polttanut vain 3-4 tupakkaa päivässä. On sekin hyvin.

>simiti<

14

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata lopettaa t. polttavamies

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­y­m­­­f­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17924630A

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

minä olen kyllä lopettanut tupakoinin, jos poltan korkeaa sätkää, mutta noita nicorelle juttuja yleensäö.

Alkoholin käyhttämise3nkin lähes kokonaan.

• Anonyymi

3-4 savuketta päivässä ei ole paljon, on varmaan helppo lopettaa jos vähän polttaa. Nikotiinia ei ole kertynyt älytöntä määrää elimistöön, vieroitusoireet todennäköisesti vielä hallittavissa.

Kannattaa lopettaa, tupakka on älyttömän kallista.
      Ihmiset juovat liikaa, polttavat liikaa. Ajatella, yli miljardin euron edestä.

Lopettakaa kaikki nyt heti, kannattamisen puolesta kannattaa lopettaa sekä alkoholin juominen että tupakointi.

AV

• Hyvä muuten, mutta miksi tehdä siitä yleisesti numero? 🤔

Siinä ihmiset tekee monesti virheliikkeen, että julkistavat jonkun päätöksen. Se tekee turhaa painetta siihen päätökseen pyrkimisessä. 😊

• Jätä vaan se tupakointi jo pois.. kyllä sä pystyt siihen. Minä uskon sinuun. Alkuun tekee tiukkaa, mutta se kyllä helpottaa.

• Minä lopetin laskemalla tupakoita. Varasin joka päivälle tarkkaan lasketun määrän tupakoita ja en siitä yhtään lipsunut. Sitten aina viikon välein vähensin päivän tupakka-saldosta yhden pois.

Olin aika kova polttamaan. Kaksi maksitoppaa riitti minulla kolmeksi päiväksi. Ai jumantsuikka missä kunnossa keuhkoni olivat. Kun lopetin polttamisen, yskin pitkään klimppien mukana mustia tervan palasia.

• Anonyymi

kokeile tehdä sillä tavoin että nikotiinit pois ja sitten tuollaisia noita purukumeja.

• Anonyymi

Todella moni on lopettanut tupakoinnin vuoden 2022 ja 2023 aikana.
      Tupakointi on jo muutenkin niin kallista että laittaa ihmiset lopettamaan.
      Hallitus saisi nostaa topan hinnan 10 euroon, lopettaisivat loputkin.

AV

• Toivottavasti kieltävät myös viinan.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Toivottavasti kieltävät myös viinan.

Kyllä, kieltolaki päälle.
        Otetaan NE haittaverot sokerista ja rasvasta.
        Kansa voi paremmin.

AV

• Anonyymi

Mahtava päätös. Voit helpommallakin päästä asiassa.Terveyskeskus lääkärit,ymm lääkärit kuin hammaslääkärit: Ilolla kirjoittaa sinulle SV-lääke reseptin 3 kuukauden kuurin ja olet nikotiini riippuvuudesta erossa 3 kk.jälkeen.Alussa saa tupakoida,tupakka jää itsestään pois, Mutta kuuri syötävä loppuun.Parasta et kärsi vieroitusoireita.

• Hyvä Simppa!
      Tsemppiä ja jääräpäisyyttä tälle aloitteellesi! Ja kyllä, se että on supistanut sauhuttelun noinkin vähään on jo yksistään kova temppu! Se että käytät Zonnicia apuna ei ole alkuunkaan huono homma vaan juurikin päinvastoin.
      Tunsin töiden puolesta yhden karvaleuan joka lopetti nyt laskettuna jo yli kymmenen vuotta sitten nikotiinipurkan avulla ja totesi mäystävänsä sitä hautaan asti koska se toimii hänelle. Laskemelmieni mukaan jäi eläkkeelle viime vuonna tai viimeistään tämän vuoden keväällä, mikäli siis halusi jäädä. Toivottavasti pitää tuo tupakkilakkonsa myös eläkkeellä, aina hautaan asti, vaikka sitten purkan avulla.

• Anonyymi

Yksi hyvä ajatus, etsi nainen joka polttaa.
      Tehkää yhdessä lopettamispäätös ajatuksella että seksi korvaa tupakan.
      Aina kun tekee tupakkaa mieli, pitää harrastaa seksiä (mielellään ei julkisilla paikoilla).

AV

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3143
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      239
      2025
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1956
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1654
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1396
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1264
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1018
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      979
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      976
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe