Pysyä poissa Suomi24:stä?
Eikö olisi viisainta?
24
356
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olisi viisasta.
- Anonyymi
mikä on synönyymi naiselle joka synnyttää lapszen se on: OLIO JOKUAQ PULLAQUTTQAAQ SISÄSTÄÄN ELIÖN
- Anonyymi
ALIEN!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALIEN!!!!!!!!
Kannatetaan
Jees sööör
- Anonyymi
aika mielenkiintoinen juttu mitä juttelin tyttöjen kanssa hassuakin....
Kyllähän se hyväksi varmaan olisi. Vaan on välillä muutakin tekemistä ja menemistä, että tulee taukojakin pitkin päivää.
No jos ottaa vakavasti kaiken mitä jotkin tänne suoltaa, niin ehdottomasti pois.
Asialliset kommentit kyllä normaali ihminen hoksaa, mutta jos on taipuvainen miettimään kaiken läpi, mitä tänne jotkut perseillessään kirjoittaa, niin ei kannata todellakaan roikkua täällä...No se riippuu ihan siitä miten palsta vaikuttaa sinuun.. jos negatiivisesti, niin kannattaa pikimmiten poistua.
Minulle palsta on positiivinen väline kommunikaatioon erilaisten ihmisten kanssa. Joten en näe mitään syytä poistua.Riippuu. Ja roikkuu. Useimmiten tuo lienee olisi sanoja Viisauden Lähteestä, sanoisin.
- Anonyymi
Viisautta on pysyä poissa, älykkyyttä on jotain muuta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591071Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet88862Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816