Ihmiset haluaa vaan palstailla.
Ihmiset ei halua enää seurustella
14
262
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset haluavat juoda viinaa ja harrastaa seksiä. Kumpaakaan noista ei saa kun "seurustelee".
Kyllähän sitä voi hyvinkin lähteä ihmettelemään jonnekkin mukavan naikkosen kanssa. Palsta on ajanviete siinä missä kaikki muukin.
- Anonyymi
Jaahans , aika rasvata köysi, on päässyt kuivahtamaan edellisen huollon jälkeen, johtui jostain syystä mieleen...
- Anonyymi
Palstailu on mukavaa eikä siinä tule petettyksi.
Ei jaksa palstaillakkaan jatkuvasti. Lyhyesti.
- Anonyymi
Haluavat vaan paneskella, ei seurustella.
- Anonyymi
En ole tähänkään mennessä kelvannut naisille niin en enään viitsi edes ajatella moista.
Terveisin 49 vuotias mies Palstan absurdit kirjoitukset luovat surrealistisen kuplan, josta on välillä pakko päästä pois.
Paras keino palata todellisuuteen on seurustella hetken aikaa vaimon kanssa, kertoa hänelle mitä ihmeellisyyksiä olen taas nähnyt ja kuulla häneltä, että kaikki on ihan hyvin.Itsekin tulit palstalle esittämään aivoituksesi.
Eli palstailet...
Mene seurustelemaan, eläkä nillitä.- Anonyymi
Niin eikö sinkut voisi palstan sijaan mennä vaikka facebookkiin tinderiin yms ja yrittää etsiä kumppania itselleen tietysti sit vaikeaa jos ne on seksiseura sivustoja eli hetken hubia etsisivät sit seksiseuralaisia jos oma kumppani ei kiinnosta
- Anonyymi
Uskon puute hyvään passivoi. Jos on pahasti ryvettynyt jo aiemmin, odotukset tulevaan ei synnytä mahdollisuuksia onnistumisiin. Ehkä kohtasin vääränlaisen minulle tai sitten minä en ole seurusteluun kykenevä. Katseita vaihdan, mutten aktivoidu. En omaa riittävää uteliaisuutta muihin, kadottanut sen (passivoitunut).
- Anonyymi
Koska saan valita käytänkö 10 tuntia päivässä työntekoon vai "seurusteluun", ehdottomasti valitsen työnteon.
Palstalla ei kauaa aikaa kulu. Ei ole sekään pois keltään.
xLiner - Anonyymi
Haluaa tai ei, oikeanlaista etsien, monet vain epäonnistuvat ja luovuttavat.
- Anonyymi
Palstalla oleminen on seurustelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906