Onko Viinamies sittenkin oikeassa?

Anonyymi-ap

Viinamieshän kertoo, että naisia isketään baarissa ja monet väittävät vastaan.

Missä muualla naisia tapaa?

1. Työpaikalla: Ei käy, koska voit pilata helposti hyvän työkaveruuden jos homma menee pieleen.

2. Julkisissa liikennevälineissä: Naiset omien sanojensa mukaan eivät halua tulla isketyksi julkisissa paikoissa (kiusallista) kaikkien edessä.

3. Kuntosalilla: Sama kuin 2. Moni haluaa myös tehdä treeninsä rauhassa. Iskuyritykset antavat kuvan, että miehet kyttää. Moni myös käyttää kuulokkeita sulkeakseen pois muun maailman.

4. Ruokakaupassa: Just joo. Harva on romanttisella päällä kun haalivat hengenpitimiksi ruokaa.

Baariin useimmat ovat tulleet tapaamaan ihmisiä ja rentoutumaan ja normi nainen voi olla jopa pettynyt, ellei häntä ole yritetty iskeä illan aikana.

110

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kuitenkin selkeä vähemmistö suomalaisten parisuhteista alkaa baareissa. Kaveripiirit, opiskelupaikat, työpaikat ja harrastukset, siellä ne parisuhteet oikeasti alkavat.

      • Anonyymi

        Totta, monet yhden yön jutut tai lyhytsuhteet sen sijaan alkavat alkoholin tms. voimalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, monet yhden yön jutut tai lyhytsuhteet sen sijaan alkavat alkoholin tms. voimalla.

        Joillakin ei ala millään eikä missään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joillakin ei ala millään eikä missään.

        Sehän on itsestä kiinni. Sille nyt ei mitään mahda, että jos omat toiveet ovat ihan vääränlaisissa ihmisissä, niin ei niitä saa. Eikä se ole edes ulkonäöstä tai iästä kiinni, vana ihmisessä on muitakin ominaisuuksia. Jos on itse ulkonäkökeskeinen, niin ikävä kyllä se karkottaa kaikki ei-ulkonäkökeskeiset. Ja tämä ei ole moite, vaan kylmä tosiasia.


      • Anonyymi

        Kaveripiireissä ja opiskelu piireissä ja työpaikka porukoissa juodaan viinaa ja tutustutaan. Sitten menevät kännissä sänkyyn ja alkavat seurustelemaan. Viina on suuressa osassa sielläkin että parisuhteita syntyy. Ne suhteet ei ala siellä työpaikan kahvihuoneessa vaan sitten kun pidetään saunailtoja ja juodaan viinaa.

        T: viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveripiireissä ja opiskelu piireissä ja työpaikka porukoissa juodaan viinaa ja tutustutaan. Sitten menevät kännissä sänkyyn ja alkavat seurustelemaan. Viina on suuressa osassa sielläkin että parisuhteita syntyy. Ne suhteet ei ala siellä työpaikan kahvihuoneessa vaan sitten kun pidetään saunailtoja ja juodaan viinaa.

        T: viinamies

        Eipä läheskään kaikissa juoda. Harva esimerkiksi on siellä opiskellessaan kännissä ja töissä ollessaan kännissä, mutta parisuhteita siellä kyllä syntyy. En tietenkään voi kieltää, etteikö viina olis sinulla ainoa tapa tutustua ihmisiin, mutta valtaosalle muista ihmisistä viina on tapa mokailla ja harrastaa korkeintaan sellaista seksiä, joka olisi kannattanut jättää väliin. Parisuhteita sen voimin harvemmilla syntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä läheskään kaikissa juoda. Harva esimerkiksi on siellä opiskellessaan kännissä ja töissä ollessaan kännissä, mutta parisuhteita siellä kyllä syntyy. En tietenkään voi kieltää, etteikö viina olis sinulla ainoa tapa tutustua ihmisiin, mutta valtaosalle muista ihmisistä viina on tapa mokailla ja harrastaa korkeintaan sellaista seksiä, joka olisi kannattanut jättää väliin. Parisuhteita sen voimin harvemmilla syntyy.

        Mulla viina tekee sen, ettei kulli nouse.

        Voiko siihen sitte vaikuttaa?


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17958412F

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Ei se ole pakko baari olla. Riittää että on paikka, jossa on naisia ja miehiä yhdessä ja juopuvat. Se tunnetusti auttaa. Tekee hiljaisistakin puheliaita ja rohkeempia. Niin se vain on.

      • Anonyymi

        Noin on. Siis mikä tahansa paikka on hyvä kipinälle joka tarvitaan seksuaalisen parisuhteen muodostumiseksi. Mutta niin että siellä on usein samoja tyttöjä samaan aikaan kuin seksuaalista parisuhdetta kaipaava mies usein on. Kipinä yleensä sytyttää tunteiden palon vasta sitten kun tyttö on saanut tarkkailla pitempään häntä kiinnostavaa miestä ja kerätä paljon tietoa hänestä.

        Ja siksi miehellä pitää aina olla pilke silmäkulmassa. Pilke menee miehen silmäkulmaan siten että mies yrittää sielunsa silmän aina nähdä kaikki kelvolliset tytöt paljaana, ihan paljaana, ilman yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Raitis mammanpoika istuu kotisilla vaan yksin mietteissään.

      • Aina ei voi mennä kun ei ole mihinkään kutsuttu. Eikä kavereita.


    • Anonyymi

      Työpaikalla:
      Kyllä, olen ollut parisuhteessa työpaikan ihmisen kanssa.

      Opiskeluissa:
      Kyllä, olen seurustellut opiskelutoverini kanssa.

      Harrastuksissa:
      Kyllä, olen suhteessa harrastuksessa tapaamani ihmisen kanssa.

      Baarista tai kännissä ei ole ikinä tarvinnut "iskeä" naista.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        "Baarista tai kännissä ei ole ikinä tarvinnut "iskeä" naista."

        Kyllä siinä tapauksessa tarvitsee kun haluaa himoitsemana tytön kaltaisen tytön. Naisia ja sitä vanhempia naissukupuolisia siellä joutuu juoksemaan pakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Baarista tai kännissä ei ole ikinä tarvinnut "iskeä" naista."

        Kyllä siinä tapauksessa tarvitsee kun haluaa himoitsemana tytön kaltaisen tytön. Naisia ja sitä vanhempia naissukupuolisia siellä joutuu juoksemaan pakoon.

        Otan osaa, jos olet noin epähaluttava. Normaasti ne tytöt tulevat itse tyrkylle.


    • Anonyymi

      Puisto on hyvä paikka missä voi tutustua naisiin. Ensin odotetaan pusikossa puolituntia kunnes siinä vieressä olevalle penkille istahtaa nainen ja tämän jälkeen hyökätään nopeasti sieltä puskasta tekemään lähempää tuttavuutta naisen kanssa ennenkuin joku muu mies ehtii ensin. Tämmöisiä ovat nämä ihmisten keskinäiset soidinmenot.

      • Anonyymi

        tuo kuvaus ei oikein sovi suomalaisiin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo kuvaus ei oikein sovi suomalaisiin....

        Puistoraiskaajat on vanha suomalainen tapa juontaen juurensä ties mistä aikaan...


    • Siinä nyt pähkinä purtavaksi, mistä muualta sen heilan voisi pyydystää, kuin juomaloista.

      Mitä näitä juttuja lukee, niin ilmeisesti nykyään pariutuminen on vähän kuin poissa muodista, jolloin sinkkuna viihtyvät on poissa valikoimasta. Ja vapaat varausta vailla olevat on nirsoja?

      Ei voi kuin sanoa yhtään ilkkumatta, että onneksi en enää ole kumppania etsimässä. Sellaista kun tuskin mistään enää löytyisi, jonka kanssa olisi helppo ja hyvä olla. Juottolatkaan kun ei minua kiinnosta ja harrastuksissa en käy.

      Kaveripiiri on supistunut hyvin pieneksi, melkein olemattomaksi ja missään en hengaile ihmisten ilmoilla muutenkaan. Eli ihan mahdotonta olisi tässä iässäkin vielä!

      Minua, kun ei miehetkään kiinnosta nykyään yhtään.

      • Anonyymi

        Yritä Lillistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritä Lillistä?

        Tuota muuten ihan okei idea, muttei heteroa (Lillis) kannata yritellä. Se olis turhaa, kun tietää ettei toinen kiinnostu, kuin miehistä.

        Joten enpä viittis lyödä päätäni seinään ja sinkkuna olisi varmasti varsin mukavaa elää vaihteeksi muutenkin.


    • Aloituksesi kohtien 2.-4. osalta on useimmilla se yksi ja sama yleinen ajatusvirhe: iskeminen.

      Mitäpä jos unohtaisitte ns. perinteisen iskemisen ja keskittyisitte ihan vain juttelemaan ja jos juttua syntyy, heittämään huulta, ehkä jopa kevyesti flirttailemaan? Likimain ketä tahansa voi puhutella kohtien 2.-4. tilanteissa ja jos toinen ei kaipaa mitään kontaktia, niin se kyllä selviää parissa sekunnissa. Jos taas kontakti ei heti tunnu vastenmieliseltä, voi juttua syntyäkin.

      Jos se takaraivoon iskostettu ainoa asia on saada iskettyä nainen ja siten päästä pukille, asap, niin sitten kannattaa keskittyä vain baareihin ja ehkä Tinderiinkin. Keskimääräinen nainen ei kuitenkaan ole esim. ruokakaupassa mielessään seksi, siis yleensä, niin on aika turha edes yrittää hetiellä suoraan oman elämänsä parhaita iskureploja, niillä saa luultavasti vain välittömät rukkaset parin lentävän tonnikalapurkin saattelemana. Jutustelu taasen voi ollakin ihan paikallaan, riippuu tilanteesta.

      • Ei naiset odota, että joku vanha läskinaama alkaa heille flirttailla... Semmoinen olisi kauhistus.


      • randombypasser
        mustasusi kirjoitti:

        Ei naiset odota, että joku vanha läskinaama alkaa heille flirttailla... Semmoinen olisi kauhistus.

        Sitten varmaan tarttee poistaa ne läskit naamasta, eikö?


      • randombypasser kirjoitti:

        Sitten varmaan tarttee poistaa ne läskit naamasta, eikö?

        No minne laitat harmaan tukan? Kyllä naiset kuitenkin näkee, että olet jo 50v. Ja se on kirosana.


      • mustasusi kirjoitti:

        No minne laitat harmaan tukan? Kyllä naiset kuitenkin näkee, että olet jo 50v. Ja se on kirosana.

        No jos sen haluaa nähdä niin, että kaikkialla on vain esteitä, niin ei mulla siihen ole vastauksia. Mä taas näen sen ihan toisin.

        Kyse on pitkälti omanarvontunnosta. Jos omasta mielestä peilistä katsoo takaisin kaljamahainen keski-iän ylittänyt harmaantunut läskinaamainen ja kumaselkäinen kääkkä, kehäraakki joka hädin tuskin jaksaa itseään siirrellä, niin mulla ei ole siihen neuvoja. Paitsi se peiliin katsominen, mutta jos sinne katsoessaan on jo ennalta päättänyt mitä siellä näkee, niin sitten sekään neuvo ei ole mistään kotoisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minne laitat harmaan tukan? Kyllä naiset kuitenkin näkee, että olet jo 50v. Ja se on kirosana.

        Jos hyvä flaksi ei käynyt alle nelikymppisenäkään niin syy hyvän flaksin käymättömyyteen ei liene viisikymppisyys l. ikä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos hyvä flaksi ei käynyt alle nelikymppisenäkään niin syy hyvän flaksin käymättömyyteen ei liene viisikymppisyys l. ikä.

        Olin silloin naimisissa kun olin alle 40v... Eron jälkeen yksin tähän päivään saakka. Kyllä sitä on jotenkin vammanen yksilö... Kaikilta menee mielenkiinto minuun...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olin silloin naimisissa kun olin alle 40v... Eron jälkeen yksin tähän päivään saakka. Kyllä sitä on jotenkin vammanen yksilö... Kaikilta menee mielenkiinto minuun...

        Ai. Muistelin että 12 vuotta olit ollut ilman fyysistä kontaktia naissukupuoleen. My mistake.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Muistelin että 12 vuotta olit ollut ilman fyysistä kontaktia naissukupuoleen. My mistake.

        No jotain sellaista... 2012 kevät kun sain viimeksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minne laitat harmaan tukan? Kyllä naiset kuitenkin näkee, että olet jo 50v. Ja se on kirosana.

        Mitä vikaa on harmaissa hiuksissa. Ite aloin harmaantuu naisena 35 vuotiaana ja odotan että koko pää on harmaantunut. Ollut koko iän tumma niin vaihtelua kun sitten on luonnostaa vaaleampi hiuksinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa on harmaissa hiuksissa. Ite aloin harmaantuu naisena 35 vuotiaana ja odotan että koko pää on harmaantunut. Ollut koko iän tumma niin vaihtelua kun sitten on luonnostaa vaaleampi hiuksinen.

        No, sitten näyttää vanhalta papalta. On se sitten hienoa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olin silloin naimisissa kun olin alle 40v... Eron jälkeen yksin tähän päivään saakka. Kyllä sitä on jotenkin vammanen yksilö... Kaikilta menee mielenkiinto minuun...

        Kuka vittu haluu miehen jolla ei ole yhtään itsetuntoa ja valittaa koko ajan kaikesta. Mikään helvetti ei ole hyvin. Koko ajan vali vali vali sitä ja tätä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, sitten näyttää vanhalta papalta. On se sitten hienoa...

        mä en usko että olisit yhtään sen itsevarmenpi vaikka sulla olis muun väriset hiukset. Luuletko oikeesti ettei sulla ikä näy jo naamassa. Syytät vaan hiusten harmautta. Kuule on paljon harmaa hiuksisia joilla on hyvä itsetunto ja hyvä elämä. Sä pistät harmauden syyksi sille ettei naiset lähesty. Hommaa ekaks itelles itsetunto ja lopeta valittaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vittu haluu miehen jolla ei ole yhtään itsetuntoa ja valittaa koko ajan kaikesta. Mikään helvetti ei ole hyvin. Koko ajan vali vali vali sitä ja tätä.

        Juu minä tapan itseni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu minä tapan itseni.

        eikö sun pitänyt tappaa ittes jo eilen. eikö ole miestä muuta kuin uhoomaa itsetuhoisuudella.


      • mustasusi kirjoitti:

        Juu minä tapan itseni.

        C moresta tuli eilen joku elokuva ruotsalainen Ovesta, joka yritti tappaa ittensä, mutta aina siinä tuli joku keskeytys. mutta mä en nähny sitä loppuun kun se telkkari huomas ettei mulla oo sitä korttia ja katkas sen lähetyksen. Että mä en tiedä miten se loppuu. mutta kato toi elokuva. ja muista olla vahingon ilonen. kato mulla ei oo seksiä ollu ikinä kenenkään muun kun itteni kansa ja seurustellu oo koskaan.


      • JeroP kirjoitti:

        C moresta tuli eilen joku elokuva ruotsalainen Ovesta, joka yritti tappaa ittensä, mutta aina siinä tuli joku keskeytys. mutta mä en nähny sitä loppuun kun se telkkari huomas ettei mulla oo sitä korttia ja katkas sen lähetyksen. Että mä en tiedä miten se loppuu. mutta kato toi elokuva. ja muista olla vahingon ilonen. kato mulla ei oo seksiä ollu ikinä kenenkään muun kun itteni kansa ja seurustellu oo koskaan.

        Kiitos vinkistä. Voisin katsoa jos sen vaan löytää jostain.



      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Voisin katsoa jos sen vaan löytää jostain.

        Löysin nimen: Mies, joka rakasti järjestystä, En man son heter Ove



      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos... En tässä oikein ehtinyt etsiä...

        Oli näemmä saanut aika hyvät arvostelut, niin ei varmaan ole huono leffa ensinkään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Oli näemmä saanut aika hyvät arvostelut, niin ei varmaan ole huono leffa ensinkään.

        Ruotsalaiset osaa tehdä leffoja.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ruotsalaiset osaa tehdä leffoja.

        Jep, on tullut havaittua että Pohjoismainen leffatuotanto elää kultakautta.


      • mustasusi kirjoitti:

        No minne laitat harmaan tukan? Kyllä naiset kuitenkin näkee, että olet jo 50v. Ja se on kirosana.

        No sehän on vaan hyvinkin sharmikasta🤗 ei harmaa väri tee ihmisestä yhtään sen huonompaa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No sehän on vaan hyvinkin sharmikasta🤗 ei harmaa väri tee ihmisestä yhtään sen huonompaa.

        Elänyt liian stressaavaa elämää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Elänyt liian stressaavaa elämää.

        No sama homma täällä päässä.. Mutta sekin on vaan sitä ikääntymisen tuomaa ”vanhuutta”.

        Toivottavasti elämäsi helpottuu.🙏


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No sama homma täällä päässä.. Mutta sekin on vaan sitä ikääntymisen tuomaa ”vanhuutta”.

        Toivottavasti elämäsi helpottuu.🙏

        Kiitos. Toivottavasti. Ja samaa sinulle. ⚜️


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Toivottavasti. Ja samaa sinulle. ⚜️

        Kiitos🤗


      • Anonyymi

        "Keskimääräinen nainen ei kuitenkaan ole esim. ruokakaupassa mielessään seksi"

        Tuo on mummelilogiikkaa. Tyttö joka kaipaa seksiä (coitus, kopulaatio) on vastaanottavainen kaikkialla.


      • Anonyymi

        "Iskeminen" tarkoittaa siis tytön viettelemistä hetekan jousia venyttelemään. Tämä leikki on leikittävä jotta parisuhde voi viettelijän ja vietellyn välille kehittyä. Oikeita parisuhteita jotka syntyvät muulla tavoin, kuten neuvottelemalla, esiintyy vain epä-tosi TV-sarjoissa ja ne syntyvät rahan (palkkioiden) voimalla. Ja sellaista utopiaa tietenkin kuvataan saduissa ja elokuvissa yms.


      • Anonyymi

        No siis nimenomaan juuri noin. Iskemällä on oikeasti tosi vaikea kenenkään kiinnostusta saada. Siihen touhuun pätee sama, kun noihin Tindereihin ja Tandereihinkin - vaikutus pitää tehdä hetkessä ja lähinnä pelkällä ulkoisella habituksella. Sen sijaan kun ihan vaan juttelee ihmisenä ihmisille, vailla sen kummempaa iskuyritystä, kiinnostusta löytyy paljon helpommin. Ihmiset tuppaavat haluamaan ensin vähän tutustua ja sitten vasta kiinnostuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa on harmaissa hiuksissa. Ite aloin harmaantuu naisena 35 vuotiaana ja odotan että koko pää on harmaantunut. Ollut koko iän tumma niin vaihtelua kun sitten on luonnostaa vaaleampi hiuksinen.

        Ei harmaissa hiuksissa mitään vika ole. Oma ensimmäinen poikaystäväni harmaantui ohimoiltaan jo alle 25:na ja hän oli pienen kauhistelun jälkeen siihen vain tyytyväinen .


      • Anonyymi

        "Likimain ketä tahansa voi puhutella kohtien 2.-4. tilanteissa ja jos toinen ei kaipaa mitään kontaktia, niin se kyllä selviää parissa sekunnissa. Jos taas kontakti ei heti tunnu vastenmieliseltä, voi juttua syntyäkin."

        Mummelilogiikkaa. Keskustelua tietenkin voi syntyä. Onko kenellekään syntynyt minkäänlaista seksuaalista suhdetta tuolla keinolla? Tuntematon mies ilmestyy tyhjästä puhuttelemaan tyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis nimenomaan juuri noin. Iskemällä on oikeasti tosi vaikea kenenkään kiinnostusta saada. Siihen touhuun pätee sama, kun noihin Tindereihin ja Tandereihinkin - vaikutus pitää tehdä hetkessä ja lähinnä pelkällä ulkoisella habituksella. Sen sijaan kun ihan vaan juttelee ihmisenä ihmisille, vailla sen kummempaa iskuyritystä, kiinnostusta löytyy paljon helpommin. Ihmiset tuppaavat haluamaan ensin vähän tutustua ja sitten vasta kiinnostuvat.

        "Iskeminen" taitaa tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa, etenkin eri ihmisryhmille kuten miehet, tytöt, ja wanhat naiset/mummelit.

        Tinderistä löytyy helposti yhden illan 'juttuja', samoin juottoloista, niissä "isketään" Vakaa parisuhde syntyy todennäköisimmin oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Iskeminen" taitaa tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa, etenkin eri ihmisryhmille kuten miehet, tytöt, ja wanhat naiset/mummelit.

        Tinderistä löytyy helposti yhden illan 'juttuja', samoin juottoloista, niissä "isketään" Vakaa parisuhde syntyy todennäköisimmin oikeassa elämässä.

        Eipä se oikeastaan tarkoita, ei aunakaan tuolla jaolla. Et selvästikään ole tyttö, kun tuollaisia kuvittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Likimain ketä tahansa voi puhutella kohtien 2.-4. tilanteissa ja jos toinen ei kaipaa mitään kontaktia, niin se kyllä selviää parissa sekunnissa. Jos taas kontakti ei heti tunnu vastenmieliseltä, voi juttua syntyäkin."

        Mummelilogiikkaa. Keskustelua tietenkin voi syntyä. Onko kenellekään syntynyt minkäänlaista seksuaalista suhdetta tuolla keinolla? Tuntematon mies ilmestyy tyhjästä puhuttelemaan tyttöä.

        Tuo lainaamasi kohta on nimemomaan se, miten syntyy parisuhteita. Tuo jälkimmäinen taas on se tapa, jolla syntyy korkeintaan virheitä, joita kadutaan molemmin puolin katkerasti, jos edes niitä.


      • mustasusi kirjoitti:

        No, sitten näyttää vanhalta papalta. On se sitten hienoa...

        Eikös palstalla ole sanottu, että saa olla kaljuuntuva, harmapäinen ja naama kuin perunasäkin pohja, kunhan on massia ja titteleitä joita nainen voi hyödyntää ja kokea olevansa rinsessa? 😄

        Joten ei muuta kuin rahakoneet laulamaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Eikös palstalla ole sanottu, että saa olla kaljuuntuva, harmapäinen ja naama kuin perunasäkin pohja, kunhan on massia ja titteleitä joita nainen voi hyödyntää ja kokea olevansa rinsessa? 😄

        Joten ei muuta kuin rahakoneet laulamaan.

        Sitten kun on rahakoneet painaneet tukoittain rahnaa ja tittelit näyttää likendissä leuhkoilta voit tehdä profiilin eliittikumppaneihin. Eliitti elämää edustellen, kyllä sieltä joku elitisti löytyy rumemmallakin naamalla. Näin on palstalla sanottu. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Likimain ketä tahansa voi puhutella kohtien 2.-4. tilanteissa ja jos toinen ei kaipaa mitään kontaktia, niin se kyllä selviää parissa sekunnissa. Jos taas kontakti ei heti tunnu vastenmieliseltä, voi juttua syntyäkin."

        Mummelilogiikkaa. Keskustelua tietenkin voi syntyä. Onko kenellekään syntynyt minkäänlaista seksuaalista suhdetta tuolla keinolla? Tuntematon mies ilmestyy tyhjästä puhuttelemaan tyttöä.

        Jos koet tarpeelliseksi aloittaa kommenttisi toisen hahmon arvostelulla, niin tyhmempikin (minä myös) ymmärtää että et mainittavammin käytä kommentointiin aivojasi, vaan egoasi. Vaan se suotakoon sinulle, ilmeisesti se on toiminut sinulle hyvin tähänkin saakka.


      • Huitale kirjoitti:

        Sitten kun on rahakoneet painaneet tukoittain rahnaa ja tittelit näyttää likendissä leuhkoilta voit tehdä profiilin eliittikumppaneihin. Eliitti elämää edustellen, kyllä sieltä joku elitisti löytyy rumemmallakin naamalla. Näin on palstalla sanottu. 😊

        Mulla on Linkkarissa totaalisen antiikkiset tiedot jostain vuodelta 2005 tms. eikä ole tarvetta kyllä päivittääkään, kaikki duunini olen hankkinut puhumalla, kertomalla että on paras ratkaisu henkilöstötarpeisiinne, näihin ja noihin, juuri niin, niihin joita ette olleet edes vielä huomanneet. On töitä riittänyt.


    • Anonyymi

      Naisiin tutustuu vain viinaa juomalla. KYllä minä nuorena yritin ihan selvinpäin naisiin tutustua mutta sain aina pakit. Ihmettelin miksi kavereilla on tyttöystävät ja ne oli tavanneet naisia baareissa ja bileissä jossa viinaa juodaan. Minäkin menin sitten porukoihin ja bileisiin ja pian tapasinkin yhden naapurissa asuvan tytön jonka kanssa seurustelin vuosia. Voihan siellä työpaikalla jutella naisten kanssa mutta ei ne suhteet niin ala vaan sitten kun juodaan viinaa pikkujoulubileissä.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Minulle tuli mieleen että onko sittenkin hyvä mennä illanviettoon ikäistensä kanssa iltaa viettämään. Jospa sieltä kuitenkin löytyisi sopiva kumppani. Toisaalta jos menen uudelle alueelle töihin niin saatta sieltäkin pongata sopivan ihmisen.

    • Anonyymi

      tunnen jotain paikkoja tuossa mm-ralli jyväskylässä, tunnistan, mutta pahaa asfallttia ja hiekkaakin välillä voi olla, ja kovaa vauhtia kaupungin keskustassakin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen juonut 20 vuotta ja maksa paskana . Yhtäkään naista ei ole löytynyt . Laatikkoleuka pitää olla silti vaikka juokin . Sillon löytää naisia kun on täydellinen .

      • Näin se taitaa olla... Ainakin parikymppisille pitää olla ihan priimaa.


      • Anonyymi

        Hauska vitsi. Mutta oikeasti, ulkoisesta olemuksesta on jotain etua, mutta riittää mainiosti että miehellä on miehen mieli. Ei ole polvillaan eikä ole nimeltään Anteeks Nieminen: https://www.youtube.com/watch?v=A08SJ_qhigU

        Maksa on muuten ainoa sisäelin, jolla on kyky korjautua.


      • mustasusi kirjoitti:

        Näin se taitaa olla... Ainakin parikymppisille pitää olla ihan priimaa.

        Suurelle osalle nuorista tytöstä selvästi häntä vanhempi mies on ilmaa, jos sitäkään. Mutta pienelle osalle nuorista tytöistä miehen iällä ei ole juurikaan merkitystä, ja pienelle osalle nuorista tytöistä miehen suurempi ikä on toivottua.


      • Neanderthal_Man kirjoitti:

        Suurelle osalle nuorista tytöstä selvästi häntä vanhempi mies on ilmaa, jos sitäkään. Mutta pienelle osalle nuorista tytöistä miehen iällä ei ole juurikaan merkitystä, ja pienelle osalle nuorista tytöistä miehen suurempi ikä on toivottua.

        Olen sen saanut huomata kyllä.


      • Neanderthal_Man kirjoitti:

        Suurelle osalle nuorista tytöstä selvästi häntä vanhempi mies on ilmaa, jos sitäkään. Mutta pienelle osalle nuorista tytöistä miehen iällä ei ole juurikaan merkitystä, ja pienelle osalle nuorista tytöistä miehen suurempi ikä on toivottua.

        Toisaalta, minä olin ilmaa nuorenakin, kaikille hyvännäköisille pimuille. Sellaisille joihin saatoin ihastua. Eli mikä tässä nyt on sitten muuttunut? Ei mikään.


    • Anonyymi

      Viinamiehillä on maksakirroosi.

      • Anonyymi

        Noinko on käynyt.


      • Anonyymi

        Noinko on käynyt.


    • Anonyymi

      kyllä nälkä ja jano isännän kotiin ajaa ja viidakkoonkin kuin joku amazing race jutussa, jano ajaa isännät viidakkoon.

    • Anonyymi

      Viinamiestä kannattaa uskoa. Vain viinaa juomoalla voi tavata naisia ja löytää kumppanin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Juomoalla? Ethän sä osaa edes kirjoittaa 😂


    • Anonyymi

      Minä en mene enää kertaakaan illanviettoon.

    • Anonyymi

      Ei viinamies väärässä ole. Olen minä tavannut oman tyttöystäväni baarissa. Olisin varmasti sinkku jollen olisi baareissa käynyt. Moni kaverini löytänyt vaimonsa tai tyttöystävän baarista kuten isoveljeni myös.

    • Anonyymi

      viinsamies ei ole viisaammassa kuin hammastahna-tuubi

    • Anonyymi

      Jos olet tyhmä kuin Timo-niminen, menet katsomaan ralliautojas.

    • Anonyymi

      Viinamies on sikälikin oikeassa, että baarista lähtee mukaan jurrisia naisia sänkyyn helposti, jos heitä riesakseen haluaa raahata.

    • Anonyymi

      Ei naiset baarissa juo viinaa. Muutaman siiderin korkeintaan. Kyllä naiset silti haluaa miehen kanssa seksiä ja sen kumppanin löytää ja sen takia naisetkin baareissa käy.

      • Anonyymi

        Et ole tainnut sitten koskaan baareissa jäydä, jos luulee, etteivät naiset siellä juo alkoholia. Eivät varmaankaan raakaa viinaa monikaan, mutta viinaa niissä niiden "koktaileissa" on.


    • Anonyymi

      yuollsaiset kuin jos korjaa jotain vammasa jollsain sdpry-purkillas, sains pitäisi käyhdä lääkärillä tarkistamassa.

      vai oletko tyhhmä kuin automies.

    • Anonyymi

      Viinamies on aina oikeassa. Viinaa juomalla mies tutustuu naisiin baarissa. Turha sitä kotona murehtia vaan lähdet baariin juomaan viinaa rohkeasti. Miehen on se aloite tehtävä jos haluaa kumppanin löytää.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      kpli juyyukin ryyä miyrn boiy krtyos miten käöosolsodredyo kpysom brts bipysboslom bs,,pks kpyrmlom b'öosolsodrdyo

    • Anonyymi

      rengaskin rikki jas koko sauton alusdtsakin kokonassan rikki joillsain kilpsilijoills jybädkylän tsllidds

    • Anonyymi

      Oma kokemukseni on kyllä ihan täysin muuta.

      1. Työpaikat on ehdoton numero yksi parisuhteiden muodostumiseen. Valtaosa tuttavapiirini parisuhteista on muodostunut töissä tai töiden kautta. Ei todellakaan pikkujouluissa tai kesäjuhlissa pikkuhiprakassa, vaan arkisesti töissä ja selvinpäin.

      2. Julkisessa liikennevälineessä ... no mikä jottei, mutta onhan siellä ruutua tuijottaviin ihmisiin vaikea mitään kontaktia ottaa. Pysäkit ja odottelutilanteet onkin sitten ihan eri juttu. Itse olen alottanut pitkän parisuhteen bussipysäkiltä ja onpa yrittänyt bussikuskikin kerran iskeä.

      3. Tuo voi pitää ihan paikkansa. Itse en noita harrasta, mutta ei kyllä kiehtoisi ajatus, että hikisenä treenaa ja sitten joku yrittäisi tulla iskemään. Mutta kyllä kai sielläkin myös muita hetkiä on kuin se itse treeni?

      4. Ruokakauppa ... no mikä jottei, jos nyt ei ihan niitä kiireisimmän oloisia ala jututtamaan.

      Ehkä mä olen sitten sellainen helposti lähestyttävän oloinen, kun mulle on vähän missä sattuu tultu juttelemaan ja samaten alotan myös itse juttelen helposti, jos on sellanen tyhjempi hetki ja joku, joka nyt ei ole ihan ruutuunsa hautautunut, siinä vieressä.

      • Anonyymi

        Ai niin ja baareista nyt ei ole ikinä löytynyt edes oman porukan ulkopuolista juttuseuraa. Eihän niissä edes pysty mitään kenenkään kanssa puhumaan. Mulle baareihin mennään pitämään hauskaa ja bailaamaan omassa porukassa, omien kavereiden kesken. Ei siellä ketään muita huomata, eikä kiinnostakaan.


      • Anonyymi

        Meinaatko että jokaisessa työpaikkassa joku pariutuu työkaverin kanssa. Baarit on siis turhia, miksi baareja on olemassa jos kerran työpaikoilla niin helposti löytää kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että jokaisessa työpaikkassa joku pariutuu työkaverin kanssa. Baarit on siis turhia, miksi baareja on olemassa jos kerran työpaikoilla niin helposti löytää kumppanin.

        Outo kysymys. Enhän mä sanonut mitään tuon kaltaistakaan. Eihän kaikissa työpaikoissa edes vietetä aikaa työkavereiden kanssa, vaan voidaan työskennellä myös ihan yksikseen. Eikä kaikissa työpaikoissa ole useampaa sukupuolta, että heterolle niissä pariutuminen voi olla vaikeaa.

        Pariutumisen baarit ovat ihan nollapaikkoja kyllä, valtaosalle ihmisistä, varsinkin nuoremmissa sukupolvissa. Vaan on niissä ihan mukava käydä kavereiden kanssa joskus rentoutumassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outo kysymys. Enhän mä sanonut mitään tuon kaltaistakaan. Eihän kaikissa työpaikoissa edes vietetä aikaa työkavereiden kanssa, vaan voidaan työskennellä myös ihan yksikseen. Eikä kaikissa työpaikoissa ole useampaa sukupuolta, että heterolle niissä pariutuminen voi olla vaikeaa.

        Pariutumisen baarit ovat ihan nollapaikkoja kyllä, valtaosalle ihmisistä, varsinkin nuoremmissa sukupolvissa. Vaan on niissä ihan mukava käydä kavereiden kanssa joskus rentoutumassa.

        Mulla oli kans työpaikat sellasia yhden sukupuolen työpaikkoja, kun rakennustöitä tehtiin. Ja oltiinhan sitä likasia ja hikisiä, ettei senkään suhteen halunnu pariutua. mutta en sitten tiedä oliko se onneks vai onnettomuudeksi kun en koskaan pariutunu, kun ei ole sitä vertailukohtaa. Baarit oli tosiaan tosi tylsiä, kun sillon kun oli iässä että ois voinu pariutua ja mahdollisesti vielä lapsiakin tulla. niin baareissa sai polttaa ihan sisätiloissa, niin oli se hirvee haju, että vieläkin meinaa oksentaa, ja sekin onni ettei siellä sitten pariutunnu.


    • Anonyymi

      tuollainen on vähän hassuakin sinänsä koska jooh itselle sattui, ei löytynyt löytyi ilmanraikastimia niin niilla ampuu jalkaan jotta ei vuoda verta.

    • Anonyymi

      Olipa paikka mikä hyvänsä niin miehen on tehtävä aloite. Nuorempana uskalsin joskus humalassa mennä juttelemaan, nykyään en uskalla enää sitäkään joten tällaiselle miehelle on ihan sama onko baarissa vai ei.

    • Anonyymi

      EI VIINAMIES OLE OIKEASSA, JOHAN SE OMA MAINOSKIN SIITÄ KERTOO.

    • Anonyymi

      aika hyvä jos itse tekee johonkin sormeenkin pienen vertavuotavan haavan jos hgaluaa kokeilla jotain juttua

    • Anonyymi

      tuollainen aika hyvä jos vahingoittaa itse itseään vaikka painamalla nuppineulallakin sormeen, mitä tapahtuu.

    • Anonyymi

      Kyllä, mutta eivät nykyajan naiset ansaitse hyvää miestä vaan juoppopaskan.

      • Anonyymi

        Kukaan nainen ei juoppopaskaa ansaitse.


    • Sinulla unohtui tuosta listasta se nykyään kenties yleisin keino, eli netti tai erilaiset sovellukset (Tinder etupäässä).

      • Just ja niissäkin saa seuraa vaan jos olet top 10 mies taikka nainen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Just ja niissäkin saa seuraa vaan jos olet top 10 mies taikka nainen.

        No ei naisetkaan saa seuraa vaan pelkästään sillä, että ovat sukupuoleltaan naisia. Jonkin verran saattaa naisille tulla yhteydenottoja, mutta voin kokemuksesta sanoa että sen ekan livetapaamisen jälkeen tälläiset munkaltaiset rumemmat naiset jätetään sikseen. Eli korkeintaan sen yhden livetapaamisen saat, jos olet rumempi nainen, mutta jatkoa on turha odotella.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        No ei naisetkaan saa seuraa vaan pelkästään sillä, että ovat sukupuoleltaan naisia. Jonkin verran saattaa naisille tulla yhteydenottoja, mutta voin kokemuksesta sanoa että sen ekan livetapaamisen jälkeen tälläiset munkaltaiset rumemmat naiset jätetään sikseen. Eli korkeintaan sen yhden livetapaamisen saat, jos olet rumempi nainen, mutta jatkoa on turha odotella.

        Sellaista se varmaan on, deittailu. Siksi en harrasta ollenkaan. Ei itsetunto varmaan kestäisi.


    • Ei baari sinänsä huono paikka löytää kumppania ole, mutta ei suinkaan ainoa. Kumppanin voi löytää mistä vain, mutta hienotunteisuutta kannattaa noudattaa esim juuri kuntosalilla. Voi vaikkapa mennä juttelemaan ihan myina miehiä/naisina/sukupuolettomana ja unohtaa kaikenlaiset iskureplat. Jos juttu jatkuu ja toinen osoittaa kiinnostusta, niin siitä on aika helppo jo kysyä vaikka numeroa tai kahville treenin jälkeen.

      Kaupassa en kyllä lähestyisi ketään, jollei sitten spontaanisti synny tilannetta, jossa alkaa jutustella jonkun kanssa. Mutta kirjastot, kahvilat jne ovat ihan hyviä paikkoja aloittaa juttelu. Itselleni sattui äskettäin niin, että olimme ystäväni kanssa vahingossa vieneet erään miehen pöydän terassilla ollessamme (suosittu terassi, pöydät piti varata heti kun joku peppunsa nosti), mutta hän ei ajanut meitä pois vaan joimme lasilliset hänen kanssaan rennosti jutustellen. Siinä esim. olisi ollut luontevaa vaihtaa yhteystietoja.

      • Naisen on aika turha tulla kertomaan, miten on helppoa kun saa seuraa... Etenkään jos on yhtään vetävän näköinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Naisen on aika turha tulla kertomaan, miten on helppoa kun saa seuraa... Etenkään jos on yhtään vetävän näköinen.

        Eipä tuossa mitenkään viitattu siihen, että naisen olisi jotenkin erityisen helppoa saada seuraa.

        Naisen ei ole yhtään sen helpompi löytää sellaista seuraa kuin toivoisi, kuin miehenkään. En ymmärrä miten voit ajatella asian näin päin seiniä, vielä kun siitä on sinulle monesti huomautettu. Sinun olisi varmasti helppo löytää seuraa, mutta sinun mielestäsi niitä vetävän näköisiä naisia on ehkä yksi miljoonasta. Se yksi kelpaisi sinulle, loput 999 999 ei, joten miten helppo niiden loppujen naisten on saada seuraa, kun ainakaan sinusta siis eivät saisi seuraa?


      • mustasusi kirjoitti:

        Naisen on aika turha tulla kertomaan, miten on helppoa kun saa seuraa... Etenkään jos on yhtään vetävän näköinen.

        Kuten joku jo tuossa sinulle kommentoi, niin en ole missään sanonut, että seuran löytäminen olisi aina helppoa. Minähän vain luettelin paikkoja, joissa mielestäni toista ihmistä voisi lähestyä, jos kiinnostavan ihmisen näkee. Jollei kukaan ikinä lähesty ketään, niin wi sitä seuraa ainakaan silloin saa.


    • Anonyymi

      Viinamies on oikeassa. Tai minä join alkoholia baareissa jo 20 vuotta sitten ja löysin vaimoni sieltä. Eli kannatta käydä baareissa.

    • Anonyymi

      Tiedän 25vuotiaan miehen sai naisen elokapinassa
      Oli ihan mallin näkönen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      159
      2446
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1915
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1755
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      77
      1411
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      76
      1378
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      21
      1347
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      228
      1086
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      71
      884
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      213
      850
    10. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      46
      810
    Aihe