Tullaan käymään ensi viikolla

Anonyymi-ap

Joko poliisien kanssa tai ilman

38

697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan turhaan vaivaudutte, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

• Anonyymi

Ehkä jos oletus on että ei ole hyvää sanottavaa niin silloin se on tarpeen jo siitä lähtökohdasta. Elämä on valintoja ja joistain valinnoista joutuu maksamaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jos oletus on että ei ole hyvää sanottavaa niin silloin se on tarpeen jo siitä lähtökohdasta. Elämä on valintoja ja joistain valinnoista joutuu maksamaan

En ole käsittääkseni aiheuttanut mitään sellaista, minkä vuoksi pitäisi poliisin kanssa tulla morjestamaan, yhtään kenenkään... Jos joku niin ajattelee, niin liioittelee vahvasti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole käsittääkseni aiheuttanut mitään sellaista, minkä vuoksi pitäisi poliisin kanssa tulla morjestamaan, yhtään kenenkään... Jos joku niin ajattelee, niin liioittelee vahvasti.

Et olekaan, kohde on eri... Ja niin lapsellista touhua...Minä otin onneksi vaarin siitä, että krapulaa, en ota... Tasasessa vaan myrskyjen yli...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Missä sanottiin että asia koskee sutta. Sä kommentoit jokaiseen aloitukseen vaikka sulta ei kysytä mitään. Susi kaikki aloitukset ei ole sulle ja niihin ei tartte vastata. Kun hyökkäät puolustaa ittees vaikka viesti ei ollut sulle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vai etkö muista mitä kaikkea olet tehny vaiko etkö uskalla edes kaikkea tunnustaa mitä olet tehny kun pelkäät kenties liikaa

• Anonyymi kirjoitti:

Missä sanottiin että asia koskee sutta. Sä kommentoit jokaiseen aloitukseen vaikka sulta ei kysytä mitään. Susi kaikki aloitukset ei ole sulle ja niihin ei tartte vastata. Kun hyökkäät puolustaa ittees vaikka viesti ei ollut sulle.

Vastaan ihan varmuuden vuoksi. Ja sinunkaan ei tarvitse moderoida, ja hyökätä joka kertaa minun kimppuun. Saan kirjoitella täällä ihan vapaasti, kunhan jätän rauhaan ihmiset, jotka ei halua että niistä kirjoitellaan. Jättäisit sinäkin jo rauhaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vai etkö muista mitä kaikkea olet tehny vaiko etkö uskalla edes kaikkea tunnustaa mitä olet tehny kun pelkäät kenties liikaa

Sinä olet varmaan palstan harhaisin yksilö. Tarkista lääkitys. Ota yhteys lääkäriin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä olet varmaan palstan harhaisin yksilö. Tarkista lääkitys. Ota yhteys lääkäriin.

Hyvä tokaisu (liioittelua tällaiset).

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä olen jo tarpeettomassa hoidossa muutenkin sulla on hoito jo liian myöhässä tuskin auttas sua mitenkään siksi se olisi se niuvanniemen suljettu ilman yhteyksiä sulle loppuelämäksesi hyvä sijoituspaikka

• Anonyymi

Tervetuloa vaan peremmälle matalaan majaani. Täytyy imuroida ennen visiittiänne, olenhan sentään vieraanvarainen. Keitän vaikka kahvit. Voin juoda ekana jotta tiedätte ettei se ole myrkytettyä :).

• Anonyymi

Ei taida pedarien kahvit olla kovaa huutoa oli myrkytettyä tai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida pedarien kahvit olla kovaa huutoa oli myrkytettyä tai ei

😅 En tiedä onko tässä nyt tarkoituksena yrittää provosoida tavallisia ihmisiä vastaamaan ja maalittamaan heitä, kiusanteon aiheuttamista vai pedarien kalastelua. Vai onko tämä vain hauskanpitoa, kuten minun kohdallani on 😙. Ps. Myrkkyni pärisisi mukavasti suonissasi 👌.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅 En tiedä onko tässä nyt tarkoituksena yrittää provosoida tavallisia ihmisiä vastaamaan ja maalittamaan heitä, kiusanteon aiheuttamista vai pedarien kalastelua. Vai onko tämä vain hauskanpitoa, kuten minun kohdallani on 😙. Ps. Myrkkyni pärisisi mukavasti suonissasi 👌.

Edelleen me inttiin ni tiedät mitä maalittaminen on tuo ei ole lähelläkään maalittamista

• Anonyymi

No, mukavaahan, se on etukäteen info saada...Repesin...

• Anonyymi

Mukavinta on kuvitella että juuri itselleen on poliisit tulossa käymään. Ikävä ajatus toisaalta

• Anonyymi

Sulla on niin kummat pelit, tietäjä, mutta mä nään ne... Tuut kolostas, nautit siitä. Anna mun piiskata sua...Saat palautta ja paikalleen. Loppuu nämä pelisi, kun kehiin astuu mestari.

• Anonyymi

Tule piiskaamaan hopi hopi

• Anonyymi

Salli mun nauraa sua pahempaa pelleä saa varmaan ehtiä

• Anonyymi

Ihan passaa tulla poliisin kanssa tiedä uskaltasitko ilman edes tulla

• Anonyymi

Ole hyvä ja pukeudu vaan...

• Anonyymi

Olenhan minä yrittänyt mutta eipä erakkoa juuri näy. Onko pelkoa siellä suunnalla vai missä joten sori ohi meni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenhan minä yrittänyt mutta eipä erakkoa juuri näy. Onko pelkoa siellä suunnalla vai missä joten sori ohi meni

Pevottaa isot miehet on kintereillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä ja pukeudu vaan...

Käyny jo kaapuntillakin muutaman kerran ei ole poliisia näkynnä tänään sielkään

• Anonyymi

Viimeksi kun poliisit kävivät, teki niistä toinen päivän ensimmäisen kiinnioton. Nappasi meinaan pihalle karanneen koirani kiinni ohimennessä.

• Anonyymi

Ny nyt oot pannassa, ja tallessa...

• Anonyymi

Mä haluan, että tulet eteeni. Hiljaa avaat vyösi, avaat housusi, paljastat kaiken, sua hävettää, kuuluu asiaan, mä nautin siitä, ja sinäkin. Tuntuu liikaa, kuuluu asiaan, Ja saan antaa sulle, mitä ansaitset, koska ja vain, niin haluan, ja päätös on minun.

• Anonyymi

Ei siinä kun tulee kattomaan vaan sillähän siitä pääsee

• Anonyymi

Laiton uhkaus. 3v parhaimmillaan

• Anonyymi

Ei oo ketään uhattu. Koita rauhoittua... Nyt vaan.

• Anonyymi

Kovat puheet terve tuloa vihje ovet on auki.

• Anonyymi

Sinä, ja vihjeesi.. Menee kankkulan kaivoon, kyllä se on tunne, joka ajaa, ja tunnistaa...
        Sinä et näe, kuin järjellä, ja siinä ei hermoja pidellä...

• Anonyymi

ok. jään odottamaan

• Anonyymi

Tulet käsittelysi saamaan...

• Noniin, tervetuloa. Keitän pullakahvit komeille poliisimiehille. Voidaan siinä siinä sitten vaihtaa kuulumisia, että mitä asia koskee ja näin poispäin☺️☕️

• Anonyymi

Se on kiva tapa kuluttaa aikaa jutella toisen poliisin kanssa niitä näitä kun toinen kirjoittaa sakkoa ylinopeudesta

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kiva tapa kuluttaa aikaa jutella toisen poliisin kanssa niitä näitä kun toinen kirjoittaa sakkoa ylinopeudesta

Niinpä. Kertaakaan en ole jäänyt kiinni ylinopeuden ajamisesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2198
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      189
      1807
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1432
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      168
      1222
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1016
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      912
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe