Pitääkö olla uusi pyjama miehellä, jos tulee naisen sänkyyn?

Anonyymi-ap

Pitääkö miehellä olla uusi pyjama, jos tulee naisen sänkyyn, entä jos mies tulee parin viikkoa käytössä olleen pyjaman kanssa, niin ajaako nainen miehen ulos, vaikkei pyjama edes haise hielle, kun mies ei ole pyjamassa hikoillut???

71

486

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitäisi olla mitään pyjamaa?

      • Anonyymi

        Puuvillainen pyjama on mukava nukkuma-asu niin että siksi !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puuvillainen pyjama on mukava nukkuma-asu niin että siksi !

        Aha. Mun mielestä ne on lähinnä kuumia ja hiostavia, mutta toki se riippuu asumismuodostakin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuvillainen pyjama on mukava nukkuma-asu niin että siksi !

        Kai sinä olet sheivannut säärikarvasikin ja jälkikäsitellyt herkän hipiäsi silkkivoiteella ja lisännyt hiukan ruusuöljyä yöpaitasi alle - mun sänkyyn et kömmi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinä olet sheivannut säärikarvasikin ja jälkikäsitellyt herkän hipiäsi silkkivoiteella ja lisännyt hiukan ruusuöljyä yöpaitasi alle - mun sänkyyn et kömmi!

        Ei huolta, en ole havittelemassa muihin peteihin, vaan ajattelin kyllä pysyä omassa pörröisten mörkökeijujen punkassani. Pyjamassa tahi ilman.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aha. Mun mielestä ne on lähinnä kuumia ja hiostavia, mutta toki se riippuu asumismuodostakin paljon.

        Puuvilla on "hengittävä" materiaali eikä siis hiosta !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puuvilla on "hengittävä" materiaali eikä siis hiosta !

        Kyllä muuten hiostaa, mikä tahansa ylimääräinen eristekerros alkaa hiostamaan jos tilan lämpötila on valmiiksi lämmin tai tarpeettoman lämmin.


    • Anonyymi

      Jotkut niistä tykkää luukuista alaosassa. Ja niitten semmosten kaverit.

      • Anonyymi

        Pyjaman housuosassa on jokaisella miehellä sellainen kymmenensentin repeämä kun ei nykyään saa mistään sellaisia wanhanajan 1990-lukulaisia tuplapersauksisilla varustettuja pyjamanhousuja. Perkkele sentään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyjaman housuosassa on jokaisella miehellä sellainen kymmenensentin repeämä kun ei nykyään saa mistään sellaisia wanhanajan 1990-lukulaisia tuplapersauksisilla varustettuja pyjamanhousuja. Perkkele sentään !

        Enpä tiedä, kun en ole koskaan tuntenut miestä, jonka tietäisin käyttävän pyjamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä, kun en ole koskaan tuntenut miestä, jonka tietäisin käyttävän pyjamaa.

        Kaupoissa kuitenkin myydään miehille pyjamoita.


    • Anonyymi

      Ihan voi nukkua alushousuissa ja t-paidassa (jos tykkää), mutta puhtaat pitää olla.

      • Anonyymi

        Jos ei älyä mies riisua itseään alasti naisen sänkyyn päästessään, niin menköön jonkun mieskaverinsa sänkyyn. Pitää älytä käyttää rintakarvojaan eikä mitään pehmoista puuvillapyjamaa, tonttulakkia ja alpakankarvasäärystimiä kera kamomillavoiteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei älyä mies riisua itseään alasti naisen sänkyyn päästessään, niin menköön jonkun mieskaverinsa sänkyyn. Pitää älytä käyttää rintakarvojaan eikä mitään pehmoista puuvillapyjamaa, tonttulakkia ja alpakankarvasäärystimiä kera kamomillavoiteen.

        Mä en halua sänkyyni nukkumaan alastonta miestä. En myöskään pidä rintakarvoista.


    • Anonyymi

      Pyjama sinkulla? Kommandona naisen viereen!

    • Anonyymi

      Silloin ei likaannu lakananat jos on oma yöpuku eli pyjaja vaikka kuinkka piereskelee unissxaan.

      • Anonyymi

        Pyjamien läpi fukifuki, joo.


    • Anonyymi

      ei olla homoja kuin jari-matti-latvala, muttqa isommat moottorit kuin Rovanoperällä hehe

    • Anonyymi

      Joku kirjoittti aika vihamielisesti että jossain vahmaankin vauva-palstoilla: mies ei ikinä leikkaa varpaankynsiään ja ne repivät asinas lakatan riekaleiksi sitten kun vieressäni pyörii, iso sänky siis, nainen valitti.

    • Anonyymi

      Pyjama on vähän väärä nimitus, Yöpuku, mikhin kuuliuu tietusti "tupakkatakki", ja alle3 sitten 2-osainen juttu millä mennä nukkumaan...

      • Anonyymi

        Juu ja sitten siinä sängyssä pitää olla koristelakana ja aluslakana ja välilakana ja päällilakana ja sitten päästään vasta näihin peitteisiin kuten satiinitäkkiin. Persut eivät edes tiedä mikä ihme varustus on "satiinitäkki". Luin tuossa oliko tuo nyt eilen jotta vanginvartijat oudoksuvat sitä kun persuvangit eivät osaa lakanaansa vaihtaa. Siinä on ihmettelemistä sellaiselle joka on kiinnostunut persuaatteesta ja lakananvaihdosta.

        Niin tuo satiinitäkki on sitten sellainen silkkinen peite ollen valmistettu paperipainomenetelmällä sellaisista silkkilangoista mitkä eivät kelpaa asusteiden valmistukseen taikka lisäksi kaikki ylimääräinen kangas mikä jää silkkiasusteista ylimääräisiksi käytetään satiinikankaisiin.

        Merkonomit ja muut kapitalistit luulevat satiinin olevan muovia. Tyhmiä ovat ! toivoryynäsellä on muuten sitten viimeisen päälle hienot sillkiset pyjamat sekä muut jerkut eiku herkut.


      • Anonyymi

        Unohdit silkkihuivin, joka puetaan solmioksi tupakkatakin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja sitten siinä sängyssä pitää olla koristelakana ja aluslakana ja välilakana ja päällilakana ja sitten päästään vasta näihin peitteisiin kuten satiinitäkkiin. Persut eivät edes tiedä mikä ihme varustus on "satiinitäkki". Luin tuossa oliko tuo nyt eilen jotta vanginvartijat oudoksuvat sitä kun persuvangit eivät osaa lakanaansa vaihtaa. Siinä on ihmettelemistä sellaiselle joka on kiinnostunut persuaatteesta ja lakananvaihdosta.

        Niin tuo satiinitäkki on sitten sellainen silkkinen peite ollen valmistettu paperipainomenetelmällä sellaisista silkkilangoista mitkä eivät kelpaa asusteiden valmistukseen taikka lisäksi kaikki ylimääräinen kangas mikä jää silkkiasusteista ylimääräisiksi käytetään satiinikankaisiin.

        Merkonomit ja muut kapitalistit luulevat satiinin olevan muovia. Tyhmiä ovat ! toivoryynäsellä on muuten sitten viimeisen päälle hienot sillkiset pyjamat sekä muut jerkut eiku herkut.

        Satiaistäkki on ihan hyvä keksintö ja muovitettu lakana kusisuojaksi patjalle, sellainen antibakteerinen froteepintainen, jossa on kulmissa kuminauhat joita räpsytellä.


    • On kai niitäkin naisia, jotka tykkää että mies uusii koko vaatekaappinsa sisällön miellyttääkseen naista. Jokseenkin älytöntä kylläkin. Vaatteethan ne vaan on.

      • Ja kyllä näillä keleillä pyjamassa hiki tulee uudessa pyjamassa varsinkin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ja kyllä näillä keleillä pyjamassa hiki tulee uudessa pyjamassa varsinkin.

        Minulla on pyjama päällä, kun nukun sängyssä, on myös peitto päällä.
        Ei tule hiki, eikä kuumakaan, kun on jalkaterät peiton ulkopuolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pyjama päällä, kun nukun sängyssä, on myös peitto päällä.
        Ei tule hiki, eikä kuumakaan, kun on jalkaterät peiton ulkopuolella.

        Jaa? Mä en pystyis nukkuu vielä pyjamassa hikoilematta. Vähän kylmemmillä keleillä ja kun asumus viilenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pyjama päällä, kun nukun sängyssä, on myös peitto päällä.
        Ei tule hiki, eikä kuumakaan, kun on jalkaterät peiton ulkopuolella.

        Mitä asua käytät silloin kun nukut sängyn alla?


      • Anonyymi

        Mulla menee raja siinä ettei vaatteet haise vaikkapa homeelle, hielle tai muille eritteille eikä niissä saa olla ötököitä. Jos noita ilmenee niin niitä lumppuja ei mun kotiini tuoda. Enkä minä käy kylässä paikassa, josta saa kotiin viemiseksi tuholaisia.

        Jaa.. en kyllä tykkäsi kulkea ukon kanssa, jolla olisi päällään 70-luvun toppa-asu jonka selässä olisi jonkun hoivalaitoksen logo. (Jokusen kymmentä vuotta sitten katsoin kauhistuneena punaisiin vanhoihin liehupunttisiin toppavaatteisiin puettua kehitysvammaisten ryhmää, joka oli tuotu keskukseen ostoksille. Laitosasuminen hyppi silmille. Ei ollut mun mielestäni ihmisarvoista touhua. En haluaisi muistutusta siitä.)

        Arvostan käytännöllisiä vaatteita. Muuten aika sama mitä päällä on, kunhan vaatteilla voi mennä sinne minne ollaan menossa ja niillä siellä pärjää. Eli ei sotketa eikä haista missään eikä vinguta suolla kun jalat kastuu.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asua käytät silloin kun nukut sängyn alla?

        Pölypunkit kaverina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla menee raja siinä ettei vaatteet haise vaikkapa homeelle, hielle tai muille eritteille eikä niissä saa olla ötököitä. Jos noita ilmenee niin niitä lumppuja ei mun kotiini tuoda. Enkä minä käy kylässä paikassa, josta saa kotiin viemiseksi tuholaisia.

        Jaa.. en kyllä tykkäsi kulkea ukon kanssa, jolla olisi päällään 70-luvun toppa-asu jonka selässä olisi jonkun hoivalaitoksen logo. (Jokusen kymmentä vuotta sitten katsoin kauhistuneena punaisiin vanhoihin liehupunttisiin toppavaatteisiin puettua kehitysvammaisten ryhmää, joka oli tuotu keskukseen ostoksille. Laitosasuminen hyppi silmille. Ei ollut mun mielestäni ihmisarvoista touhua. En haluaisi muistutusta siitä.)

        Arvostan käytännöllisiä vaatteita. Muuten aika sama mitä päällä on, kunhan vaatteilla voi mennä sinne minne ollaan menossa ja niillä siellä pärjää. Eli ei sotketa eikä haista missään eikä vinguta suolla kun jalat kastuu.

        xLiner

        Jep. Jossain kotona nyt on ihan sama minusta ne logotkin ja nyrkin kokoiset reiät lahkeessa tai paidassakin. Pidän kotia sellaisena ympäristönä missä kaikenlainen hienostelu ja tälläytyminen yms. on täysin turhaa touhua.

        Lähinnä käytännöllisyys mullakin vaatteissa eniten merkkaa ja mukavuus, ettei ne ole mitään makkarankuoria ja patsastelu vaatteita, vasn käyttömukavia. Mitä urheiluvaatteet harvemmin on materiaalien puolesta, oikeita hikilumppuja.

        Mutta noin muuteskin, en vaikuta millään tavoin tai sanoin kumppanini habitukseen, en vaatetukseen, hiuksiin, naama tai muihinkaan karvoihin, koruihin jne. Minusta ne on ihan täysin mun kumppanin oma asiansa.

        Joskus olin kuten moni nainen nuorena on, jäkättää ja puuttuu toisen tyyliin ja habitukseen, tajusin onneksi pian että joko tyyppi kelpaa ittenään tai ei kelpaa. Jäkätys on toisen muuttamista omaksi mallinukeksi, enkä tykkää siitä itsekkään, joten miksi toisenkaan pitäisi siitä tykätä ja sietää.


      • Huitale kirjoitti:

        Jep. Jossain kotona nyt on ihan sama minusta ne logotkin ja nyrkin kokoiset reiät lahkeessa tai paidassakin. Pidän kotia sellaisena ympäristönä missä kaikenlainen hienostelu ja tälläytyminen yms. on täysin turhaa touhua.

        Lähinnä käytännöllisyys mullakin vaatteissa eniten merkkaa ja mukavuus, ettei ne ole mitään makkarankuoria ja patsastelu vaatteita, vasn käyttömukavia. Mitä urheiluvaatteet harvemmin on materiaalien puolesta, oikeita hikilumppuja.

        Mutta noin muuteskin, en vaikuta millään tavoin tai sanoin kumppanini habitukseen, en vaatetukseen, hiuksiin, naama tai muihinkaan karvoihin, koruihin jne. Minusta ne on ihan täysin mun kumppanin oma asiansa.

        Joskus olin kuten moni nainen nuorena on, jäkättää ja puuttuu toisen tyyliin ja habitukseen, tajusin onneksi pian että joko tyyppi kelpaa ittenään tai ei kelpaa. Jäkätys on toisen muuttamista omaksi mallinukeksi, enkä tykkää siitä itsekkään, joten miksi toisenkaan pitäisi siitä tykätä ja sietää.

        Olen mä joskus joutunut sanomaan kriitikoille, jotka arvosteli rääsyiksi mieskaverin vaatetusta (työvaatteet), joita tykkäs käyttää tekevänä miehenä vapaallakin, että niissä rääsyissä kulkee hyvä tyyppi. Se on mulle tärkeintä, ei ne vaatteet. Ja ajattelen yhä niin.


    • Anonyymi

      Miksi joissakin pyjamissa on rintatasku?

      • Anonyymi

        Tottakai pyjamissa on rintatasku ja vieläpä housuosassa käsitaskut. Sivistyneet ihmiset pukeutuvat herraskaisesti myös mennessään nukkumaan.


      • Anonyymi

        Kondomitasku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kondomitasku

        Setelitasku.


    • Anonyymi

      Onko vielä pyjamia?

      • Ainakin pyjaman housuja löytyy. Mulla on ihan olohousuina talvella kotona moiset.


    • Ei pidä olla. Kuuma tulee, on se sitten uusi tai vanha.

      • Anonyymi

        Miehen pitää ollakkin kuuma olkoon sitten uusi taikka vanha ! Sen takiahan nainen miehiä kaipaa kun ovat niin kuumia eivätkä viileitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen pitää ollakkin kuuma olkoon sitten uusi taikka vanha ! Sen takiahan nainen miehiä kaipaa kun ovat niin kuumia eivätkä viileitä.

        Juu 💡
        Tässä valossa kyllä, ehdottomasti 😉👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen pitää ollakkin kuuma olkoon sitten uusi taikka vanha ! Sen takiahan nainen miehiä kaipaa kun ovat niin kuumia eivätkä viileitä.

        Miehen alle on hyvä työntää kylmät jalat. Kummasti ne jalat aina sitten lämpiää.

        🙂


    • Anonyymi

      Missä mielessä uusi? Tarkoitatko siis juuri ostettua uutta? Tekstistä saa sen käsityksen, että uusi tarkoittaisi pestyä ja puhdasta. Ei kai mies nyt sentään aina kaupasta uutta hae, kun pyjama likaantuu? Jos tarkoitat kauppauutta, niin ei tarvitse olla. Jos tarkoitat kaapista uutta, eli pestyä, eli puhdasta, niin pitää. Ei sitä nyt likasissa yövaatteissa nukuta.

      Mä en oikein edes tajua koko pyjaman ideaa. Käytetäänkö siellä alushousuja alla? Jos ei, niin ne pitää vaihtaa joka päivä. Jos joo, niin sitten ne alushousut vaihtoon joka päivä. Paita olis hyvä vaihtaa ainakin kerran viikkoon, jos oikeasti ei hikoile. Kesällä aika moni kuitenkin yöllä hikoaa, että hyvä olis vaihtaa useammin.

      • Miten sulla likaantuu housut joka päivä, mutta paita kestää viikon. Ei mulla mitään siemennesteitä sinne valu ja paita on aina housuja märempi. Mä käytän siis yöllä teknisiä t paitaa ja shortseja, jotka ei hikee ime, ja ne menee vaikka 2 viikkoa pesemättä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miten sulla likaantuu housut joka päivä, mutta paita kestää viikon. Ei mulla mitään siemennesteitä sinne valu ja paita on aina housuja märempi. Mä käytän siis yöllä teknisiä t paitaa ja shortseja, jotka ei hikee ime, ja ne menee vaikka 2 viikkoa pesemättä.

        Onnea vaan jöröjukalle. Yöks!


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miten sulla likaantuu housut joka päivä, mutta paita kestää viikon. Ei mulla mitään siemennesteitä sinne valu ja paita on aina housuja märempi. Mä käytän siis yöllä teknisiä t paitaa ja shortseja, jotka ei hikee ime, ja ne menee vaikka 2 viikkoa pesemättä.

        Miehen, joka ei vaihda alushousujaan joka päivä, on ihan turha kuvitella tulevansa heppeinensä mun lähelleni.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miten sulla likaantuu housut joka päivä, mutta paita kestää viikon. Ei mulla mitään siemennesteitä sinne valu ja paita on aina housuja märempi. Mä käytän siis yöllä teknisiä t paitaa ja shortseja, jotka ei hikee ime, ja ne menee vaikka 2 viikkoa pesemättä.

        Tähän totean vain, että onnea on siisti mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen, joka ei vaihda alushousujaan joka päivä, on ihan turha kuvitella tulevansa heppeinensä mun lähelleni.

        Totta kai alushousut vaihdetaan, mutta niitä ei käytetäkään yöllä. Ja mitä se alushousujen vaihto auttaa jos kainalot on märät.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Totta kai alushousut vaihdetaan, mutta niitä ei käytetäkään yöllä. Ja mitä se alushousujen vaihto auttaa jos kainalot on märät.

        Mä en tiedä mitä sä käytät yöllä. Mun mies käyttää boksereita ja todellakin vaihtaa ne joka päivä, luojan kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä mitä sä käytät yöllä. Mun mies käyttää boksereita ja todellakin vaihtaa ne joka päivä, luojan kiitos.

        Samaan mä olen tottunut. Mies käy suihkussa, vaihtaa puhtaat alushousut ja tulee sitten sänkyyn puhtaana. Silleen voi jotain intiimimpääkin harrastaa. Mutta kaks viikkoa vanhat shortsit. Anteeksi nyt vaan, mutta mä en edes nukkuis niiden kanssa samassa sängyssä, saati sitten koskis mihinkään mitä niiden alla on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä mitä sä käytät yöllä. Mun mies käyttää boksereita ja todellakin vaihtaa ne joka päivä, luojan kiitos.

        Siis erikseen yöllä ja päivällä vai. ja mun mielestä paita haisee pahemmalta kun housut käytön jälkeen.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Siis erikseen yöllä ja päivällä vai. ja mun mielestä paita haisee pahemmalta kun housut käytön jälkeen.

        Hän vaihtaa ne illalla, kun tulee nukkumaan. Paita on sama useamman yön, mutta ei hän yöllä mun tietääkseni erityisemmin mitenkään hikoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan mä olen tottunut. Mies käy suihkussa, vaihtaa puhtaat alushousut ja tulee sitten sänkyyn puhtaana. Silleen voi jotain intiimimpääkin harrastaa. Mutta kaks viikkoa vanhat shortsit. Anteeksi nyt vaan, mutta mä en edes nukkuis niiden kanssa samassa sängyssä, saati sitten koskis mihinkään mitä niiden alla on.

        Puhdas suihkunraikas mies, puhtaissa vaatteissa (ainakin alushousuissa) kelpaa minunkin viereeni. Mies, joka tuoksuu hyvältä, herättää halujakin. Jotkut viikon marinoituneet pyjamat saa pysyä siellä oman peittonsa alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen, joka ei vaihda alushousujaan joka päivä, on ihan turha kuvitella tulevansa heppeinensä mun lähelleni.

        Bideé -suihku on sitä varten keksitty jotta paskallakäynnin jälkeen voipi pestä karvaisen takapuolensa puhtaaksi. Nainen tykkää siitä kun miehellä on puhtaan karvainen takapuoli ilman mitään haisevia jätöksiä. Sormillansa nainen kierrittää karvoja mitkä ovat puhtaita kakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bideé -suihku on sitä varten keksitty jotta paskallakäynnin jälkeen voipi pestä karvaisen takapuolensa puhtaaksi. Nainen tykkää siitä kun miehellä on puhtaan karvainen takapuoli ilman mitään haisevia jätöksiä. Sormillansa nainen kierrittää karvoja mitkä ovat puhtaita kakasta.

        Ei kuule riitä bideet, jos ei vaihda myös niitä alushousuja. Myös turhat karvat perceestä pois, kiitos.


    • Tää mielikuva että, "miehen pitää tulla sänkyy vain ehjässä pyjamassa jos nainen häntä odottelee sängyssä", on muistaakseni peräisin elokuvista, luodakseen tunnelmaa, ja näin mielikuvan katsojalle että, "näin sen pitääkin mennä".
      Mutta todellisuudessa, se vähä rikkinäinen vaate mitää haittaa sillä, ne on vaan vaatteita, ei muuta.

    • Anonyymi

      Prkl jos miehellä on joku hvetin pyjama, niin saa painua ihan keskenänsä jollekin pyjamasaarelle! Mun sänkyyn ei mitään yöpaita-ukkoa tule.

    • Anonyymi

      Nukun aina alasti. Silloin myös kaverilta vaatteet pois. Otetaan vaikka 3peittoa lämmittämään. No, kovalla pakkasella villasukat jalassa.

    • Anonyymi

      Tossa jo aiemmin tonne yhteen kohtaan kirjottamaani viitaten, niin sen yövaatetuksen uusi tarvii olla, mutta puhdas kyllä. Mä käyn itse suihkussa illalla, vaihdan puhtaat alushousut, käytän samaa paitaa pari yötä jne. Haluan viereeni yhtälailla puhtaan miehen, joka tuoksuu hyvältä, eikä makaa siinä jossain viikon kaks joka yö päällä olleessa pyjamassa.

      • Pyjamassa se johtuu puuvillasta, joka imee hikee. Mutta tekninen t paita ja shortsi pysyy puhtaana vaikka sen kaks viikkoo.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Pyjamassa se johtuu puuvillasta, joka imee hikee. Mutta tekninen t paita ja shortsi pysyy puhtaana vaikka sen kaks viikkoo.

        Ei todellakaan pysy. Mikään mikä on ihoa vasten ei pysy kahta viikkoa puhtaana.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Pyjamassa se johtuu puuvillasta, joka imee hikee. Mutta tekninen t paita ja shortsi pysyy puhtaana vaikka sen kaks viikkoo.

        Ja siis en mä tietenkään sano, ettenkö saa saa silleen nukkua. Tässä nyt kuitenkin kysyttiin, että millanen mies naisen viereen. tämän naisne viereen ei todellakaan pääse kukaan noin marinoituneissa vermeissä. Saa nukkua ihan omassa sängyssään ja minkäänlaista intimiä kontaktia on turha noin likasena odottaa. Joo, mä olen pilalle lellitty. Mä pidän puhtaasta miehestä ja mulle kelpaa vain puhdas mies.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Pyjamassa se johtuu puuvillasta, joka imee hikee. Mutta tekninen t paita ja shortsi pysyy puhtaana vaikka sen kaks viikkoo.

        Ja anteeks. Likanen oli varmasti liian rajusti sanottu, mutta siis toi nyt vaan tökkis aivan liikaa. Ei pystyis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja anteeks. Likanen oli varmasti liian rajusti sanottu, mutta siis toi nyt vaan tökkis aivan liikaa. Ei pystyis.

        Joo, kyllä mä ymmärrän että kaksin on eri asia kun yksin. Mä vaihdoin nyt kuitenkin puhtaat pyjamat tai siis noi tekniset mitä käytän. Onhan se itsenkin kannalta kiva olla välillä puhtaat. Ja lakanatkin on nyt vaihdettu, että mä meen nukkuun nyt.


    • Anonyymi

      No jos se sänkyyn asti pääsee, niin kyllä miehen yleinen hygieniataso on jo varmasti hyväksytty. Ja aina voi olla ilman paitaa jos sellaista nukkumiseen sopivaa ei oo mukana.

    • Anonyymi

      Puhdas täytyy aina olla. Suihkun kautta ja kaapista puhdasta päälle.

      Aika kuuma taitaisi tulla pyjamassa näillä keleillä.

      xLiner

    • Mä en saanu noilla puhtailla lakanoilla yhtään nukuttua. Ne on jotenkin liian steriilit. Ja noin tunti sitten joku rimputti mun ovikelloo. Siis miksi? Kuka nyt oikeesti haluaa tulla tarkastaa mun lakanat ja missä vaatteissa nukun?

      • Anonyymi

        ? Siis vuodevaatteet vaihdetaan kesällä ainakin viikon välein. Mielellään talvellakin, mutta silloin riittää 2 viikon väli normitapauksessa.

        Mun kaveri kertoi aikoinaan, että oli pokannut komean ja siististi puketuneen miehen ravintolasta ja olivat päätyneet miehen asunnolle. Sen lakana oli ollut niin saastainen, että kaveri oli häipynyt. Ei siihen sänkyyn olis voinut mennä mitenkään. Voin vain kuvitella...🤢

        xLiner


    • Anonyymi

      Miehellä ei tarvitse olla mitään päällä ekaan kuukauteen kun tulee naisen sänkyyn.

    • Miun mies nukkuu kesät ja talvet ympäri vuoden boksereissa ja ilman paitoja. Pelkissä alushousuissa ja eipä tuo muuta yövaatetta käytä saati edes omista.

      Ennen nukkumaan käyntiä suihkun kautta aina puhtaisiin pöksyihin ja petiin krooh pyyh. 😴

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      164
      2137
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1835
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1597
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1290
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      19
      1274
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      71
      1244
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      229
      1041
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      72
      853
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      760
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      743
    Aihe