Ensimmäinen yö naisen luona ja nainen päästää miehen kaikkein pyhimpään paikaan eli naisen sänkyyn.
Miehelle tulee nälkä, mitä mies saa naisen sängyssä syödä.
Saako mies syödä kanelikorppuja lipton teen kanssa, entä sokerihilo munkkeja, lettuja mansikkahillon kanssa, kevät kääryleitä, joulutorttuja, piparkakkuja, kermakakkua, lehtitaikina viinereitä, hilloa purkista, sipsejä ja hampurilaiisa pizzaa?
Mitä naisen sängyssä saa mies syödä????
Mitä mies saa syödä naisen sängyssä
62
607
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään. Siinä asunnossa, jossa minä asun, ei syödä sängyssä ja mä en vietä aikaani sängyssä, jossa syödään. Ja ei, ei edes aamiaista sänkyyn kiitos. Mä en lainkaan ymmärrä sitä tapaa.
- Anonyymi
Kyllä äitienpäivänä mies tuo kahvia ja täytekakkua sänkyyn ja sitten perheen voimin seurataan ja jännitetään, että kaatuuko kahvi sänkyyn ja keikahtaako kermakakku sänkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äitienpäivänä mies tuo kahvia ja täytekakkua sänkyyn ja sitten perheen voimin seurataan ja jännitetään, että kaatuuko kahvi sänkyyn ja keikahtaako kermakakku sänkyyn.
Juu ei tuo, jos aikoo mun kanssani elää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei tuo, jos aikoo mun kanssani elää
Se on kuules nainen sellanen perinne, josta ei luovuta.
Kakkua ja kahvia mies tuo naiselle sänkyyn, eikä nainen sitä perinnettä muuta.
Sellaista mansikka täytekakkua, jossa on kreemiä ja 5cm kermavaahtoa.
Kahvia tarjotaan Myrna kahvikupista naiselle, josta on tullut äiti.
Kahvipannu ja täytekakku on yöpöydässä, joska raivattu kaikki naisen turhat meikkitarpeet. Anonyymi kirjoitti:
Kahvipannu ja täytekakku on yöpöydässä, joska raivattu kaikki naisen turhat meikkitarpeet.Se on kuules kai ihan naisen oma valinta mistä hän pitää ja mistä hän ei pidä jos äiti on ja silloin jos naista halutaan ilahduttaa tehdään niin miten hän toivoisi tehtävän.😄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvipannu ja täytekakku on yöpöydässä, joska raivattu kaikki naisen turhat meikkitarpeet.Sanoin jo, että jos aikoon mun kanssani elää, niin ei. Joka haluaa tuollaisen perinteen, etsii sellaisen, joka myös tuollaisen haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvipannu ja täytekakku on yöpöydässä, joska raivattu kaikki naisen turhat meikkitarpeet.Ja käsittääkseni se on ÄITIENpäivä, ei miehen ja miehen perinteiden päivä. Että jos ei sovi, niin ei ole yhteisiä lapsiakaan, eikä parisuhdetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvipannu ja täytekakku on yöpöydässä, joska raivattu kaikki naisen turhat meikkitarpeet.Mies voi siis ihan vapaasti jatkaa kyseistä perinnettä äitinsä kanssa (mistä se ilmeisesti on peräisin). Minun asuntooni tuota perinnettä ei tuoda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvipannu ja täytekakku on yöpöydässä, joska raivattu kaikki naisen turhat meikkitarpeet.Sinähän teet kuten itse haluat, kotonasi. Toivottavasti myös naisystäväsi on hyväksynyt tapasi. Ei kai naisesi säilytä meikkitarpeitaan yöpöydällä; tuosta minäkin jo huomauttaisin.
Noista Myrnasta puheenollen, mullakin on niitä, sain äidiltäni joka oli perinnyt osan niistä omalta äidiltään. Mä en niistä enää oikein välittäisi, mutten tahdo kenenkään mieltä pahoittaa; joten ne ovat astiakaapin ylähyllyllä ja hiton harvoin käytössä.
Mä juon kahvini mieluummin Muumimukista, se on sopivankokoinen ämpäri, ja yks mukillinen riittää taatusti!
- Anonyymi
Sänkyssä, eikä muuallakaa syödä, vain keittiössä.
- Anonyymi
Minusta keittiö on todella ankea paikka ruuan nauttimiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta keittiö on todella ankea paikka ruuan nauttimiseen.
Remontoi tai hanki vaikka uusi asunto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remontoi tai hanki vaikka uusi asunto
Älä v..tuile.
En tosiaan halua töllöttää jotain lavuaaria ja likasia pannuja kun nautin ruuasta, niin prolea..ennen vaan palvelusväki ja lapset söi keittiössä.
Keittiö on vaan ruuan laittamista varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä v..tuile.
En tosiaan halua töllöttää jotain lavuaaria ja likasia pannuja kun nautin ruuasta, niin prolea..ennen vaan palvelusväki ja lapset söi keittiössä.
Keittiö on vaan ruuan laittamista varten.Miksi sä pidät keittiösi sotkuisena? Mulla on tupakeittiö, eli pidän paikat siisteinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä pidät keittiösi sotkuisena? Mulla on tupakeittiö, eli pidän paikat siisteinä.
Ai pesetkö ruuanlaitto astiat ennen kun syöt?
Sä vaan jatkat v..tuilua, ottasit kuule vähän rennommin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pesetkö ruuanlaitto astiat ennen kun syöt?
Sä vaan jatkat v..tuilua, ottasit kuule vähän rennommin.Tietysti keittiötä siivotaan koko ajan kokatessa, kuten kuuluukin. Ei mulla loju siellä mitään ympäriinsä. Ainoat mitä on liedellä on se valmis ruoka. Loput tiskikoneseen.
- Anonyymi
Pizzahan se on toiseksi parasta mitä sängyssä saa syödä.
- Anonyymi
Saa syödä mitä vaan. Minulla on rikkaimuri jolla murut saa hetkessä pois:)
Itse syön sängyssä illallisenkin jos on oikein väsähtänyt olo. Mukava siihen keinahtaa syömisen jälkeen.- Anonyymi
Hampaat pitää muistaa pestä illalla ja hammasvälit puhdistaa hammastikulla/langalla ja ottaa ksylitol pastilleja, kun on syönyt.
- Anonyymi
Et sinä sitä määrää missä mä syön ja mikä on ainoa oikea ruokailupaikka🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hampaat pitää muistaa pestä illalla ja hammasvälit puhdistaa hammastikulla/langalla ja ottaa ksylitol pastilleja, kun on syönyt.
Kiitti on ihan terve suu vaikken aina viitsi enkä mihinkään pastilleihin rahojani tuhlaa.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla liikuntavammainen. Sen verran työläshoidettava etten mä kotiini ota. Molemmat vanhempani olen sänkypotilaina hoitanut, kun ovat sairaalasta päässeet. Tosin kumpi oli aluksi hoivakodin osastolla, ei mun kotonani.
Mun sängyssäni on syönyt ainoastaan imeväisikäisenä tyttäreni, ja nykyään
hänkin syö jo ruokapöydässä, ihan itse!
trollikka- Anonyymi
Mä mietin ihan samaa, että onko aloittaja vuodepotilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mietin ihan samaa, että onko aloittaja vuodepotilas.
En ole vuodepotilas, jalat heiluu ja sätkyttää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vuodepotilas, jalat heiluu ja sätkyttää....
Sitten pystyt kävelemään pöydän ääreen syömään.
- Anonyymi
Lämmintä karjalanpiirakkaa.
- Anonyymi
Hieman rypytettyä karjalanpiirakkaa😊
Äänestän korppujen puolesta.
Hapankorppujen erityisesti.
Perunalastut ovat myös mukava yllätys.- Anonyymi
Minun sängyssä ei kyllä ruokaa syödä, ällöttää koko ajatus. Sangyssä nukutaan ja rakastellaan. Yösk mikä ajatus, että eilisen ruoat lakanoissa vielä haisee, hyhhyh.
- Anonyymi
No samaahan minäkin että sängyssä ei tartte syödä, toki jos kyseessä yksiö niin voip olla että muuttaa tilannetta jos ei oo oikein tilaa mutta silloinkaan älä ainakaan chiliruokia syö nimittäin kokemusta on kun näin kävi ja mies senjälkeen nuoli pikkuviivasta niin tiedätte varmaan lopputuloksen, auts!
- Anonyymi
Sängyssä syödään, mitä nälkäsenä tekee mieli ja halutaan...
Jäljet siivotaan, ja hampaatkin saa pestyä... Ei saa syödä!
Minä saan syödä karkkia, mut se onkin minun sänky.Syödä? Ai naisen sängyssä? - No, hyvin suojattuna (esim. pyyhkeillä) joku kermavaahto voisi onnistua.
- Anonyymi
Mies saa syödä naisen? No ei saa, ihmissyönti on laissa kielletty oli se sitten sängyssä tai muualla.
- Anonyymi
Voi lauta, miten typerää.
- Anonyymi
Lipton on Unileverin omistama teemerkki, jota on myynnissä yli 150 maassa.[1] Unilever myi marraskuussa 2021 Liptonin yhdysvaltalaiselle CVC Capital Partnersille 4,5 miljardin euron hinnalla.[ Historia
Liptonin historia alkoi vuonna 1871 Skotlannissa, jonne Thomas Lipton avasi ruokakaupan. Vuonna 1889 hän laajensi toimintaansa teealalle.[3] Tee oli aiemmin kallis varakkaiden juoma, jonka laatu ja maku vaihtelivat alkeellisten pakkaus- ja kuljetusmenetelmien takia. Lipton halusi tehdä teestä juoman, jonka laatu olisi taattua, mutta hinta kohtuullinen. Hän osti Ceylonin, nykyisen Sri Lankan, saarelta teeplantaaseja ja järjesti teen pakkauksen ja kuljetuksen edullisesti suoraan saarelta kauppoihinsa ”Direct from the tea garden to the tea pot” -sloganin ajatuksen mukaisesti.[4] Lipton pyrki varmistamaan teen tuoreuden ja tasalaatuisuuden myymällä teepaketteja irtoteen sijaan, mikä oli aikanaan harvinaista.[3] Vuonna 1893 Lipton perusti Thomas J Lipton Co. -yrityksen, jonka pääkonttori sijaitsi Hobokenissa, New Jerseyssä. Unileverin omistukseen Lipton siirtyi vuonna 1971.[5] Lipton-tee oli menestys ja onkin nykyään maailman johtavia teemerkkejä.[
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543