Miksi naisille miehen ikä ei ole oleellinen?

Anonyymi-ap

Aina on kiinnostanut että miksi suurimmalle osalle naisista miehen ikä ei vaikuta? Siis jos mietin itseäni 43 vuotiaana niin 25-vuotiaan naisen sänkyseura ei ole mitenkään vaikeeta iän mukaan.

Perheen perustamisessa toki naisen ikä vaikuttaa jos sitä haluaa. Nykyään kuitenkin jopa 50-vuotiaat naiset tulee raskaaksi.

Jos annan esimerkin kaikkien tietämästä hyvästä presidentistämme Niinistöstä. He alkoivat seurustelemaan Haukion kanssa muistaakseni 2006 jolloin Sauli oli 58 ja Jenni 29. Ei sitä kukaan pidä erikoisena mutta miksi naisille ikä ei ole ongelma?

Miksi se ei naisia kiinnosta? Minä henkilökohtasesti pitäisin todella sairaana jos isäni uusi vaimo on nuorempi kuin minä. Mielipiteen vapaus Suomessa edelleen on joten mielestäni se on sairasta jos siihen kykenee on perverssi.

Siinä ei mitään laitonta ole, mutta turha väittää että se on tervettä. Aika moni muukin asia on laillista vaikka olisi sairasta.

20

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi tietämättömyyteni, mutta vaikuttaako naisen ikä sitten "suurimmalle osalle" miehistä? Vaiko vain osalle, kuten naisistakin?

Ymmärrän, että sinulla on isääsi niin läheinen henkilökohtainen suhde, että ajattelisit tuollaista ikäeroa enemmän tunteella kuin jonkin muun, sinulle yhdentekevän pariskunnan kohdalla.

Hyvässä parisuhteessa tärkeitä asioita ovat luottamus, toimiva vuorovaikutus ja toisen kunnioittaminen. Ikä ei ole kaikille ratkaisevin tekijä. - Minulle henkilökohtaisesti miehen ikä kylläkin merkitsee jonkin verran. Uskon parisuhteeni toimivan paremmin, jos mieheni olisi minua 10 vuotta vanhempi kuin jos hän olisi minua 10 vuotta nuorempi, puhumattakaan sen suuremmasta ikäerosta minun hyväkseni.

• Anonyymi

En tiedä osaanko vastata. Mielestäni jos pystyt suhteeseen lapseasi nuoremman henkilön kanssa olet sairas pervo.

Mielipidettäni en muuta ja jos se on nykyään normaalia niin ei se mua haittaa. Missään tekemisissä en ole kyseisten ihmisten kanssa.

Maailmassa on paljon asioita jotka muuttuu mutta johonkin vedetään raja.

• Anonyymi

Joillekin naisille ei ehkä ole, mutta itse en halua seurustella kuin muutaman vuoden ikäerolla. Pidän suunnilleen ikäisistäni miehistä. Koen heidät kiinnostavina ja sellaisina joiden lähellä haluan olla.

• Anonyymi

Saisit nuorempiakin. - sivusta huomio

• Anonyymi

Minulla on nyt nuorempi kumppani, ja valinta johtuu siitä että halusin jälkikasvua. Mutta seuraava tulee olemaan oman ikäinen tai vanhempi. Riittää teini pelleilyn kasominen, en jaksa odottaa että aikuinen nainen kasvaa aikuiseksi. Enkä usko että tämä sosiaalisen median sukupolvi koskaan kasvaa. Heidän elämä kuitenkin pyörii ig, tiktok, suomi24 ja vauva.fi ympärillä.

Pitipä avautua kun sopiva avaus oli.

• Anonyymi

On sairasta käyttää toista ihmistä vain lisääntymiskoneena ja teeskennellä rakkautta.

• Anonyymi

Ei siinä juuri iällä eroa kun pitkälti tuota samaa kaikki naiset nykyisin tekee: "aikuinen nainen kasvaa aikuiseksi. Enkä usko että tämä sosiaalisen median sukupolvi koskaan kasvaa. Heidän elämä kuitenkin pyörii ig, tiktok, suomi24 ja vauva.fi ympärillä."

Vain harvempia poikkeuksia joukossa.

• Anonyymi

Hienoja hetkiä herätä kahvin merkeissä hyvin nukutun yön jälkeen.

• Anonyymi

Nautitaan tästä

• Anonyymi

En ihan täysin ymmärrä tuota "miehen ikä ole oleellinen". Siis eihän se ikä se kaikkein tärkein juttu ole, mutta en mä tunne yhtään naista jolle ikä olisi täysi epäoleellinen tai merkityksetön seikka. Esimerkiksi itse ahattelen niin, että plus miinus 10 vuotta on ok, mutta en sano ehdoton ta eitä tuosta ylikään. Miehen pitää kuitenkinnolla varsin erikoislaatuinen ikäluokkansa edustaja, jotta se voisi silloin toimia. Ja tuo plus kymmenenkin on osoittautunut käytännössä melko mahdottomaksi, vaikka mulle periaatteessa ok onkin. Eipä sellaisia itseäni kymmenen vuotta vanhempia ja kuitenkin kiinnostavia ole juuri vastaan kävellyt.

• Anonyymi

Lisään vielä tuohon edelliseeni. Jos puhutaan muiden ihmisten parisuhteista, niin sitten se tosiaan on mulle yhdentekevää. En mä vaan mieti toisten parisuhteita, ikäeroa jne. Muiden ihmisten parisuhteissa nyt on niin paljon muitakin asioita, joita en kykene tajuamaan kuin ikäerot. Eihän likimain kukaan vaikkapa kavereistani ole parisuhteessa sellaisen kanssa, jonka mä edes huolisin ja päinvastoin. Eivät munkaan mieheni olisi kenellekään kavereistani kelvanneet.

• Anonyymi

Ihmiset on erilaisia, vaikka Sauli ei ole ollut 58v yhtään pappaantunut. Eipä ole kovin voimakkaasti vieläkään… Jenni taas vaikuttaa julkisuuskuvan perusteella älykkäältä vanhalta sielulta. Häntä oli vaikea ajatella yhdessä jonkun 29-40v kakaran tasolla olevan miehen puolisona (huom, pieni osa 29-40v miehistä on kasvanut jo aikuiseksi, eli ei koska kaikkia, vain isoa osaa).

• Anonyymi

Ei ole ikä oleellinen, jos sen kertoo suhteen alussa. Silloin voi päättää lähteekö jatkamaan. Valehtelun voi antaa anteeksi, mutta sen jälkeen tähän kumppaniin ei enää voi luottaa muillakaan alueilla. Toki suhdetta voi jatkaa, varautuu vain etteivät hänen puheensa pidä paikkaansa. Loppujen lopuksi, rehellisiä ihmisiä on hyvin vähän.

• Anonyymi

Jaa, minuun on ihastunut n. 20-vuotta nuorempi nainen, hän on n. 35 vuotias ja tietää ikäeron. On avoimesti ilmoittanut että hänellä on tunteita minua kohtaan ja haluaa enemmän kun ystävyyttä.
      Olen suoraan sanonut että tämä ei välttämättä ole hyvä asia, hän kuitenkin viis veisaa tästä…ei tämä aina niin helppoa ole, huoh!

• Anonyymi

Kyllä ikä minulle vaikuttaa. Juurikin niin päin että koen selkeästi kiinnostavimpina vanhemmat miehet… Tosin sellaiset tarkoituksella ”nuorta jahtaavat” vanhemmat miehet ovat kuvottavia ja yleensä vähän yksinkertaisia, etsivät nuorta pinnallisten syiden lisäksi siksi, että ovat niin jäljessä oman ikäluokan naisista.

Mutta en tiedä mistä se johtuu… Jotenkin kiihottaakin ajatus siitä ikäerosta. Olen muutaman suunnilleen 20v vanhemman kanssa ollut suhteessa. Heille molemmille olin ensimmäinen niin paljon nuorempi, mutta olin siis 30+ jo silloin, eli en mikään teini. Heissä kiehtoi (kiehtoo toisen osalta edelleen) tietynlainen syvempi itsevarmuus ja sellainen pelailemattomuus. Saan myös tuntea itseni ns. hölmömmäksi, enkä joudu ottamaan sitä vastuullisen aikuisen roolia yksin, kuten oman ikäisten kanssa on käynyt. Ja noh rehellisyyden nimissä, seksissä se ikäero tuntuu kivalla tavalla vähän irstaalta.

• Anonyymi

Jaa, hyvä kirjoitus…..itse olen hiukan hämmentynyt tilanteesta kun en varta vasten nuorempaa hae enkä ole koskaan tavoitellut. Olen kyllä kohtalaisen itsevarma tyyppi mutta en kuitenkaan ns. kusipäisellä tavalla. Ehkäpä tälle pitää antaa mahdollisuus, huoh!

• No ei sinällään vaikuta, ihmiset kun on yksilöitä. Joku voi olla fiksu aikuinen jo parikymppisenä, toinen taas vielä kuuskymppisenä täys kakara..
      Mut näkisin myös että jonku parinkymmenen vuoden ikäerossa alkaa myös sukupolvien välinen ero olemaan sen verran iso, et se vois jo vaikeuttaa suhteen toimivuutta. Toki tää on vaan mun mielipide ja ihmiset on aina yksilöitä, mut esim. 80-luvulla syntynyt on kasvanut täysin erilaisessa maailmassa mitä 2000-luvulla syntynyt.

• Anonyymi

Kannattaa viettää elämä siinä seurassa joka parhaalta tuntuu.

• Anonyymi

Juuri näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      559
      1898
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      91
      920
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      917
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      747
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe