Kyllä se näyttää keittokin maistuvan kun syö sitä ruisleivän kanssa jossa päällä jossa floora ja palvikinkkua.
Kyllä silläkin ruualla pystyy laihduttamaan
Tottakai siinä kalorimäärä nousee,mutta ei sitä ole pakko niin paljon syödä.
Keittoa voikin syödä
13
353
Vastaukset
- Anonyymi
Keittoa voi myös juoda!
- Anonyymi
Keitto maistuu minullekin ja tänään olen juonut jo lavallisen ohrakeittoa. Kyllä laihtuu kun syö kunnon megahamppariaterian pari kertaa päivässä. Olen laihtunut jo kilon eilisen jälkeen. Vain tyhmät lihoo ja pyöräilee.
- Anonyymi
Eihän se nyt tyhmää ole pyöräillä.Mitä enemmän pyöräilee,sitä enemmän kulutat energiaa ja laihdut.
Jos et laihdu,niin et ainakaan liho. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se nyt tyhmää ole pyöräillä.Mitä enemmän pyöräilee,sitä enemmän kulutat energiaa ja laihdut.
Jos et laihdu,niin et ainakaan liho.Minä olen tikkulaiha eikä silloin tarvi pyöräillä. Tyhmähän olisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tikkulaiha eikä silloin tarvi pyöräillä. Tyhmähän olisin.
Voitko kuvitella, että pyöräily on mukavaa? Sitä tekee ihan ilokseen!
Aha, et voi. Aika tyhmä olet sitten.
- Anonyymi
"Kyllä se näyttää keittokin maistuvan kun syö sitä ruisleivän kanssa jossa päällä jossa floora ja palvikinkkua."
Ja taas yksi laihduttaja pahasti harhateillä.- Anonyymi
Vaihtaisin palvikinkun juustoon tai hummukseen. Itse syön leivän pelkällä margariinilla. Hvp käyttää majoneesia, mutta se ei sovi minulle, koska syön koko pakkauksen sisällön samana päivänä (se on niin hyvää).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaisin palvikinkun juustoon tai hummukseen. Itse syön leivän pelkällä margariinilla. Hvp käyttää majoneesia, mutta se ei sovi minulle, koska syön koko pakkauksen sisällön samana päivänä (se on niin hyvää).
"Itse syön leivän pelkällä margariinilla."
lisää harhailijoita Anonyymi kirjoitti:
Käytän kevytmajoneesia. Näin kesällä leivän päällä aika paljon kasviksia mutta leivän syönti on ollut tauolla kun Lidlistä on saanut gaspachoa. Viikonloppuna hapanleivän tekoa pöhiskössä.
- Anonyymi
Kyllä se keitto maistuu hyvin ilman leipääkin kun osaa tehdä keiton oikein hyvin.
Kannattaa kuitenkin syödä se 2 palaa leipääkin alussa ja jatkossa vain keittoa koska leipä nostaa liikaa kaloreita.
Keitto on terveellinen herkku jos sen osaa tehdä hyvin.
Laihdutuksessa herkut pitää korvata terveellisellä herkuilla . - Anonyymi
Nyt sitten tuomitaan ruisleipä palvikinkun kanssa,
että tunnetaan olevansa paljon viisaampi ja parempi!
Tai jos joku pitää riiskakusta, niin hirveää!
Nauttiminen riisikakusta on julistettu pannaan!- Anonyymi
Riisikakun voi korvata seiti kalalla.
- Anonyymi
Voi sitä ruisleipää syödä aina kun syö keittoa,mutta silloin pitää laittaa vain vähän rasvaa ja aivan ohuesti palvikinkkua leivän päälle.
Olen ollut aikaisemmin melkein leivättömällä ruokavaliolla,mutta nyt pääasiallinen ravinto on ruisleipä.
Leivätön ruokavalio millä olin toimi erittäin hyvin,mutta vaihteen vuoksi pitää nyt syödä eri tavalla.
Uskon että ruisleivälläkin ja keitolla laihtuu jos kalorit pitää noin 2200 päivässä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763412
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302031Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035