Keittoa voikin syödä

Anonyymi-ap

Kyllä se näyttää keittokin maistuvan kun syö sitä ruisleivän kanssa jossa päällä jossa floora ja palvikinkkua.
Kyllä silläkin ruualla pystyy laihduttamaan

Tottakai siinä kalorimäärä nousee,mutta ei sitä ole pakko niin paljon syödä.

13

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keittoa voi myös juoda!

    • Anonyymi

      Keitto maistuu minullekin ja tänään olen juonut jo lavallisen ohrakeittoa. Kyllä laihtuu kun syö kunnon megahamppariaterian pari kertaa päivässä. Olen laihtunut jo kilon eilisen jälkeen. Vain tyhmät lihoo ja pyöräilee.

      • Anonyymi

        Eihän se nyt tyhmää ole pyöräillä.Mitä enemmän pyöräilee,sitä enemmän kulutat energiaa ja laihdut.
        Jos et laihdu,niin et ainakaan liho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se nyt tyhmää ole pyöräillä.Mitä enemmän pyöräilee,sitä enemmän kulutat energiaa ja laihdut.
        Jos et laihdu,niin et ainakaan liho.

        Minä olen tikkulaiha eikä silloin tarvi pyöräillä. Tyhmähän olisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tikkulaiha eikä silloin tarvi pyöräillä. Tyhmähän olisin.

        Voitko kuvitella, että pyöräily on mukavaa? Sitä tekee ihan ilokseen!

        Aha, et voi. Aika tyhmä olet sitten.


    • Anonyymi

      "Kyllä se näyttää keittokin maistuvan kun syö sitä ruisleivän kanssa jossa päällä jossa floora ja palvikinkkua."

      Ja taas yksi laihduttaja pahasti harhateillä.

      • Anonyymi

        Vaihtaisin palvikinkun juustoon tai hummukseen. Itse syön leivän pelkällä margariinilla. Hvp käyttää majoneesia, mutta se ei sovi minulle, koska syön koko pakkauksen sisällön samana päivänä (se on niin hyvää).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaisin palvikinkun juustoon tai hummukseen. Itse syön leivän pelkällä margariinilla. Hvp käyttää majoneesia, mutta se ei sovi minulle, koska syön koko pakkauksen sisällön samana päivänä (se on niin hyvää).

        "Itse syön leivän pelkällä margariinilla."

        lisää harhailijoita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaisin palvikinkun juustoon tai hummukseen. Itse syön leivän pelkällä margariinilla. Hvp käyttää majoneesia, mutta se ei sovi minulle, koska syön koko pakkauksen sisällön samana päivänä (se on niin hyvää).

        Käytän kevytmajoneesia. Näin kesällä leivän päällä aika paljon kasviksia mutta leivän syönti on ollut tauolla kun Lidlistä on saanut gaspachoa. Viikonloppuna hapanleivän tekoa pöhiskössä.


    • Anonyymi

      Kyllä se keitto maistuu hyvin ilman leipääkin kun osaa tehdä keiton oikein hyvin.
      Kannattaa kuitenkin syödä se 2 palaa leipääkin alussa ja jatkossa vain keittoa koska leipä nostaa liikaa kaloreita.

      Keitto on terveellinen herkku jos sen osaa tehdä hyvin.
      Laihdutuksessa herkut pitää korvata terveellisellä herkuilla .

    • Anonyymi

      Nyt sitten tuomitaan ruisleipä palvikinkun kanssa,
      että tunnetaan olevansa paljon viisaampi ja parempi!

      Tai jos joku pitää riiskakusta, niin hirveää!
      Nauttiminen riisikakusta on julistettu pannaan!

      • Anonyymi

        Riisikakun voi korvata seiti kalalla.


      • Anonyymi

        Voi sitä ruisleipää syödä aina kun syö keittoa,mutta silloin pitää laittaa vain vähän rasvaa ja aivan ohuesti palvikinkkua leivän päälle.

        Olen ollut aikaisemmin melkein leivättömällä ruokavaliolla,mutta nyt pääasiallinen ravinto on ruisleipä.
        Leivätön ruokavalio millä olin toimi erittäin hyvin,mutta vaihteen vuoksi pitää nyt syödä eri tavalla.
        Uskon että ruisleivälläkin ja keitolla laihtuu jos kalorit pitää noin 2200 päivässä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      151
      5345
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2272
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1584
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1571
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1571
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1569
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1329
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      48
      1197
    Aihe