Varsinkin vegaaniset hedelmäkarkit maistuu pahalle ja koostumus "jauhoinen" verrattuna ei vegaaniseen. En ymmärrä mistä se johtuu.
Miksi vegaaniset karkit ovat pahoja
6
570
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en syö hedelmäkarkkeja, vaan hedelmät hedelmiä. Karkeista parhaat ovat salmiakki (saispa sitä Suomesta ilman lakritsiuutetta) fudge ja kolmantena suklaakin menettelee. Hedelmäkarkit ovat aina pahoja. En syö niitä koskaan.
- Anonyymi
Niissä ei ole liivatetta, joka on tehty teurasjätteestä. Ne joita olen maistanut eivät ole olleet pahoja, vaikka minäkään en erityisemmin pidä hedelmäkarkeista.
- Anonyymi
Kuka pöljä yleensä syö karkkia? Yleensä keskikehon kasvattajat.
Sokeri aiheuttaa rasvamaksaa, pilaa hampaat ja lisää sisäelinrasvaa..
Eiks karkki ole pelkästään tyhmimpien kakaroiden kalasteluun?? - Anonyymi
En käsitä tuota konseptia että miksi vegaanien pitää jäljitellä alkuperäisiä eläinperäisiä ruokia? Kunte liharuokia tai vaikkapa karkkeja?
Kertokaapa vanhalla miehelle joka ei ymmärrä. - Anonyymi
Osta rusinoita. Ne on makeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976