Palautusjuomat

Anonyymi-ap

Yritän laihtua mutta vedän aina tommosen treenin jälkeen. Onko järkeä?

11

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En jättäisi pois mutta voisin vähentää annosta. Toisaalta palautusjuomat sisältävät lähinnä proteiinia ja hiilihydraattia ja muistuttavat paljon pussikuureja.

    • Anonyymi

      Jos haluaisin polttaa rasvaa, niin söisin mieluummin oikeaa ruokaa, jotta saan myös ravintoaineita.

      • Ilman muuta. Palautumisjuomia käytetään koska monella ei ole mahdollisuutta syömiseen treenin jälkeen. Keitetty kananmuna ja banaani ajaa saman asian.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ilman muuta. Palautumisjuomia käytetään koska monella ei ole mahdollisuutta syömiseen treenin jälkeen. Keitetty kananmuna ja banaani ajaa saman asian.

        Eikö liikuntasuorituksen jälkeen ole hyvä saada nimenomaan proteiinia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö liikuntasuorituksen jälkeen ole hyvä saada nimenomaan proteiinia?

        Kananmunassa on proteiinia.

        Myös maito on katsottu hyväksi palautusjuomaksi. Erityisesti Plus-maidossa on runsaasti proteiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kananmunassa on proteiinia.

        Myös maito on katsottu hyväksi palautusjuomaksi. Erityisesti Plus-maidossa on runsaasti proteiinia.

        Finelin mukaan yhdessä keskikokoisessa kananmunassa (55 g) on vain 6,9 g proteiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finelin mukaan yhdessä keskikokoisessa kananmunassa (55 g) on vain 6,9 g proteiinia.

        Onko se vähän, ja paljonko sitä pitäisi olla? Rasvaa siinä on vastaavasti 6 g.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vähän, ja paljonko sitä pitäisi olla? Rasvaa siinä on vastaavasti 6 g.

        Kyse on katabolian välttämisestä. Palautusjuoma lisää insuliinin tuottantoa koska siinä on proteiinia ja hiilihydraattia.


    • Anonyymi

      olen 8 kukaudessa lihtunut 8 kg. ei ne läskit katsokaa kukaudessa tuleet,eivät myöskään silloin kuukaudessa lähde. Kietäydyn kaikesta missä sokeria ja valkoista jauhoa.En syö välipaloja. Kelon mukaan syön,olin missä tahansa eli kello 8-12-16-20.Ravintoni on koti ruokaa. Liha ruokavaliosta kuitenkin pois.En laiduta olen muttanut ruokailu tapojani.Tämä tulee olemaan elämän pituinen matkani ja tapani.Joka päivä kävelen 12 km. Joskus jopa 15km,Osaan sanoa ei kitos pulla kahvi pöydässä

    • Anonyymi

      Markkinoilla on runsaasti alkoholittomia olutvaihtoehtoja.
      – Niitä voi käyttää virvoitusjuoman tavoin tai vaikka palautusjuomana urheilun jälkeen. Olen käynyt juoksemassa maratonia Saksassa ja siellä isketään käteen holiton olut heti juoksun jälkeen, Lehtinen sanoo.
      Vuonna 2015 Jyväskylän yliopistossa julkaistiin pro gradu -tutkielma, jonka lopputulema oli, että olut sopii hivenainepitoisuuksiensa puolesta erinomaisesti hikiurheilun jälkeiseen nesteytykseen.
      --
      Alkoholiton olut monipuolistaa bakteerikantaa
      - Oluen käymisprosessissa syntyy mikrobeja, joilla on vaikutusta suoliston bakteerikantaan. Tutkimuksissa on osoitettu, että alkoholiton olut monipuolistaa suolistobakteerikantaa sekä miehillä että naisilla.
      - Oluessa on paljon hivenaineita, kuten kaliumia, fosforia, kuparia, kromia, magnesiumia ja piitä. Iltalehti 18.8.2023

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe