Mitä jos pistän kuvani näkyviin hetkeksi.

Mitä mieltä porukka on siitä?

169

1621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi kiva tietää mitä reagtioita se aiheuttaa😅

      • Anonyymi

        Varmaan seuraava kommentti on:
        Näytä tissit.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan seuraava kommentti on:
        Näytä tissit.

        -keinovaginamies-

        Pystytkö sanoa olenko arvokkaasti vanhentunut. Kaikki näkyy kasvoista.😅


    • Anonyymi

      Foto ois kiva. Jos on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, sen uskaltaa paljastaa myös muille.

      • Mietin kun en ikinä ole kehdannut vieläkun varattukin on.😩 haluaksin piristystä.


    • Anonyymi

      Rande ainakin paheksuu. Piti laittaa oma kuva yhteen ketjuun, jossa pyydettiin aijaa-kuvia palstalaisista, mutten sitten kehdannut, kun Rande sanoi, että on vaarallista ja tyhmää laittaa edes facebookiin omaa naamakuvaa.

      • Annetaan paheksua . Hetkeksi mietin ja arvioita.😅


      • Jos ei näe kuvaa, ei varmaan harmita.


      • Pöh, en paheksu, vaan vain totesin faktat. Ihmiset roiskivat kuviaan aivan liian tunteettomasti sinne tänne ja sitten seitsemän vuoden päästä itkevät palstalla kun joku meni keräilemään heidän kaikki vanhat julkaistut kuvansa ja tekivät niiden avulla vaikka hävyttömiä julkaisuja. Jos sielu sellaisen kestää, niin sitten asialla ei ole mitään väliä, voi vapaasti julkaista itsestään millaisia tahansa kuvia.

        Ei Faceen ole tyhmää laittaa omaa naamakuvaa, kunhan katsoo millaisen ja millaisena sen kuvan sinne laittaa. Se pitää rajata riittävän hyvin että epäolennaisuudet poistuvat kuvasta ja sen lisäksi pienentää niin, että se on juuri siihen tarkoitukseen riittävä, mutta ei yhtään enempää tarkkuutta. Sillä tavoin ei tarvitse juuri pelätä, että joku joskus jossain kiukkupuuskassaan pystyisi uskottavasti hyödyntämään niitä kuvia.


      • randombypasser kirjoitti:

        Pöh, en paheksu, vaan vain totesin faktat. Ihmiset roiskivat kuviaan aivan liian tunteettomasti sinne tänne ja sitten seitsemän vuoden päästä itkevät palstalla kun joku meni keräilemään heidän kaikki vanhat julkaistut kuvansa ja tekivät niiden avulla vaikka hävyttömiä julkaisuja. Jos sielu sellaisen kestää, niin sitten asialla ei ole mitään väliä, voi vapaasti julkaista itsestään millaisia tahansa kuvia.

        Ei Faceen ole tyhmää laittaa omaa naamakuvaa, kunhan katsoo millaisen ja millaisena sen kuvan sinne laittaa. Se pitää rajata riittävän hyvin että epäolennaisuudet poistuvat kuvasta ja sen lisäksi pienentää niin, että se on juuri siihen tarkoitukseen riittävä, mutta ei yhtään enempää tarkkuutta. Sillä tavoin ei tarvitse juuri pelätä, että joku joskus jossain kiukkupuuskassaan pystyisi uskottavasti hyödyntämään niitä kuvia.

        Onko sinulla nyt rohkeutta🤱🏻 meni20vuitta että paljastin kasvoni kaikill


      • valtakunta kirjoitti:

        Onko sinulla nyt rohkeutta🤱🏻 meni20vuitta että paljastin kasvoni kaikill

        Ei kyse ole rohkeudesta, vaan järjestä. Kaikkea ei tarvitse tai kannata tehdä, harkitsemalla syitä ja teoreettisia seurauksia pääsee hiukan vähemmällä elämässään. Toki sillä myös estää monta jännittävää asiaa, mutta kaikkea ei voi saada.

        Sitä paitsi mulla on tuo omakuvani tuossa. Ei ne piirteet siitä ole mainittavasti mihinkään vielä muuttuneet. Etenkin silmät ja niiden seutu nenineen ovat liki identtiset edelleen, hyvin tunnistettava jos on kasvoille yhtään silmään.

        Sen sijaan voisin kysyä sinulta onko sinulla rohkeutta tavata joku toinen palstalainen kasvotusten?


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei kyse ole rohkeudesta, vaan järjestä. Kaikkea ei tarvitse tai kannata tehdä, harkitsemalla syitä ja teoreettisia seurauksia pääsee hiukan vähemmällä elämässään. Toki sillä myös estää monta jännittävää asiaa, mutta kaikkea ei voi saada.

        Sitä paitsi mulla on tuo omakuvani tuossa. Ei ne piirteet siitä ole mainittavasti mihinkään vielä muuttuneet. Etenkin silmät ja niiden seutu nenineen ovat liki identtiset edelleen, hyvin tunnistettava jos on kasvoille yhtään silmään.

        Sen sijaan voisin kysyä sinulta onko sinulla rohkeutta tavata joku toinen palstalainen kasvotusten?

        En ole koskaan ketään tavannut täältä oikeassa elämässä. Eli en kyllä haluaisi muutenkin karttelen ihmisiä😷


      • valtakunta kirjoitti:

        En ole koskaan ketään tavannut täältä oikeassa elämässä. Eli en kyllä haluaisi muutenkin karttelen ihmisiä😷

        Niin, kaikkea ei tarvitse taikka kannattakaan tehdä. Sama pätee kuviin. Mutta kukin tekee ne valinnat omalla kohdallaan, pääosin rohkeudesta riippumatta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, kaikkea ei tarvitse taikka kannattakaan tehdä. Sama pätee kuviin. Mutta kukin tekee ne valinnat omalla kohdallaan, pääosin rohkeudesta riippumatta.

        Kyllä se rohkeudesta riippuu kuin on myös sanojensa mittainen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä se rohkeudesta riippuu kuin on myös sanojensa mittainen.

        Kukin tavallaan. Mulla se riippuu etukäteisarvioinnista, siitä olenko tekemässä jotain josta saatan saada maksaa vuosia myöhemmin. Jos vastaus on kyllä, jää homma siihen. Jos vastaus on muuta, niin sitten annetaan mennä ja pannaan muistiin, että ilmaista ei sekään hupi välttämättä ole.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kukin tavallaan. Mulla se riippuu etukäteisarvioinnista, siitä olenko tekemässä jotain josta saatan saada maksaa vuosia myöhemmin. Jos vastaus on kyllä, jää homma siihen. Jos vastaus on muuta, niin sitten annetaan mennä ja pannaan muistiin, että ilmaista ei sekään hupi välttämättä ole.

        https://aijaa.com/YkPC1o Tämän takia


      • valtakunta kirjoitti:

        https://aijaa.com/YkPC1o Tämän takia

        No mulla se olisi tuollaisesta huolimatta kysymys etukäteisarvioinnista tai jos niin haluaa sanoa, niin riskiarvioinnista. Ei mua noi huutelijat pelota, ei ole vielä yksikään uskaltanut tehdä mitään mitä on mennyt palstalla lupailemaan eikä sitä tule ikinä tapahtumaankaan. Jos niistä joku joskus uskaltautuisi edes laittamaan meiliä ja sopimaan paikkaa minun selkäsaunottamiselleni, niin olisin jo hiton yllättynyt. Mutta ei tule tapahtumaan, nuo jutut on vain hölinää, kiukuttelua, kiusaamista, pikkupentujen uhoamista.


      • randombypasser kirjoitti:

        No mulla se olisi tuollaisesta huolimatta kysymys etukäteisarvioinnista tai jos niin haluaa sanoa, niin riskiarvioinnista. Ei mua noi huutelijat pelota, ei ole vielä yksikään uskaltanut tehdä mitään mitä on mennyt palstalla lupailemaan eikä sitä tule ikinä tapahtumaankaan. Jos niistä joku joskus uskaltautuisi edes laittamaan meiliä ja sopimaan paikkaa minun selkäsaunottamiselleni, niin olisin jo hiton yllättynyt. Mutta ei tule tapahtumaan, nuo jutut on vain hölinää, kiukuttelua, kiusaamista, pikkupentujen uhoamista.

        Noh en ollut mitään tehnyt tuohonkaan joutuaakseni.🤱🏻 sen vuoksi se oli todella ikävää.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh en ollut mitään tehnyt tuohonkaan joutuaakseni.🤱🏻 sen vuoksi se oli todella ikävää.

        Niin, ymmärrän sen hyvin, on nuo pysäyttäviä havaintoja. Silloinkin jos on tehnyt jotain asian eteen, kuten itse toisinaan tapaan tehdä.

        Mutta en usko hetkeäkään, että tuo joku olisi muuta kuin kirjoittanut omaa pahaa oloaan ulos palstalle. Sanoista on pitkä matka tekoihin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, ymmärrän sen hyvin, on nuo pysäyttäviä havaintoja. Silloinkin jos on tehnyt jotain asian eteen, kuten itse toisinaan tapaan tehdä.

        Mutta en usko hetkeäkään, että tuo joku olisi muuta kuin kirjoittanut omaa pahaa oloaan ulos palstalle. Sanoista on pitkä matka tekoihin.

        No jooh aloin uhkaa että hommaam kylällisen miehiä ja vien sen kiusaajankin miehen, hoidan vaan kasvatan ja heittelin sanoin kiusaajan kohtaan kiviä sanoin noidaksi silloin sanoin ja heitin luudankin perään ettei huka.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, ymmärrän sen hyvin, on nuo pysäyttäviä havaintoja. Silloinkin jos on tehnyt jotain asian eteen, kuten itse toisinaan tapaan tehdä.

        Mutta en usko hetkeäkään, että tuo joku olisi muuta kuin kirjoittanut omaa pahaa oloaan ulos palstalle. Sanoista on pitkä matka tekoihin.

        Siis ettei huku. Ehkä pienesti olen syyllinen. Mies on yksi aviollinen se kaatui siihen.😊 sanoinkin kun mies ei halua tehdä minun kanssa niin yksi on treenari, yksi on ystävä ymss., suunittelin mutta mies lupasi ryhtyä niihin kaikkiin osiin ettei minun tarvitse hakea muualta. Ei se nyt niin hyvin ole onnistunut joo. Mutta suunnitellut kovin. Esim meille vanhus jumppaa.😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis ettei huku. Ehkä pienesti olen syyllinen. Mies on yksi aviollinen se kaatui siihen.😊 sanoinkin kun mies ei halua tehdä minun kanssa niin yksi on treenari, yksi on ystävä ymss., suunittelin mutta mies lupasi ryhtyä niihin kaikkiin osiin ettei minun tarvitse hakea muualta. Ei se nyt niin hyvin ole onnistunut joo. Mutta suunnitellut kovin. Esim meille vanhus jumppaa.😅

        Minä taas enemmän suunnitteli silloin tämmöisetä enemmän https://youtube.com/shorts/6zvDi6pp4rc?si=cz-bg_I8v6g6Sly7


    • Anonyymi

      Suihkukuva, pitkät hiukset laskeutuvat peittäen rinnoille ja alapäätäkin hunnuttaa karvoitus.

      • En nyt sitä aikakaan halua pistää.


    • No laita jos siltä tuntuu. Tokko siitä mitään haloota syntyy, mutta on se aina kiva jollain tasolla saada käsitys keskustelukumppanin ulkonäöstä. Kunhan rajaat sen kuvan hyvin etkä laita liian tarkkaa kuvaa 😁

      • Kyllä ihan hyvän tarkan kuvan ajattelin


      • Noh mitäpä ajattelet kestääkö mies minua vielä 20vuotta😅


      • Eli ei ?


      • valtakunta kirjoitti:

        Eli ei ?

        Kunhan vitsailen olen ihan oma itsekin 🤷🏻‍♀️


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä ihan hyvän tarkan kuvan ajattelin

        No kaikin mokomin, se on jokaisen oma valinta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh mitäpä ajattelet kestääkö mies minua vielä 20vuotta😅

        Se asia ei ole muiden kuin miehesi mielipiteen varassa, niin kannattaa ennemmin ksyyä häneltä luuleeko hän haluavansa olla kanssasi vielä toiset 20 vuotta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se asia ei ole muiden kuin miehesi mielipiteen varassa, niin kannattaa ennemmin ksyyä häneltä luuleeko hän haluavansa olla kanssasi vielä toiset 20 vuotta.

        Noh se kyllä tuo minulle itsevarmuutta.🤱🏻.kohta jo 39vuotta minäkin jo olen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se asia ei ole muiden kuin miehesi mielipiteen varassa, niin kannattaa ennemmin ksyyä häneltä luuleeko hän haluavansa olla kanssasi vielä toiset 20 vuotta.

        Itsehän oli 18v kun mieheni kanssa aloin olemaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se asia ei ole muiden kuin miehesi mielipiteen varassa, niin kannattaa ennemmin ksyyä häneltä luuleeko hän haluavansa olla kanssasi vielä toiset 20 vuotta.

        Ei siinä muita miehiä ole kuin kartellut ettei toista erikseen saa harmistuu. Voisi luulla täällä miehet varmaan osaa ja uskaltaa kertoa mielipiteensä.



      • valtakunta kirjoitti:

        Voisitko pyytää tuota varmasti tunnistat minut nyt tästäkin nykyisestäkin kuvasta. Pysymään jo irti minusta noiden takia sitä haluaa olla piilossakin. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17985909/mita-jos-pistan-kuvani-nakyviin-hetkeksi-#comment-122732229

        Eipä siinä pyynnöt auta, valitettavasti. Noita on pakko oppia sietämään ja nimenomaan vain sivuuttamaan. Kun niihin viesteihin ei itse reagoi mitenkään, ne alkavat yleensä aika nopeasti vähenemään, jopa loppumaan. Mutta jos kerrankin menee hermostuksissaan vastaamaan, pahenee se tilanne. Niinpä kannattaa sivuuttaa ne, aina.


    • Anonyymi

      Uskon, että olet ihan nätti. Ehkä saat kuvalla pisteitä palstan ätmeiltä. Vaikka kirjoituksesi ovat mitä ovat. Pistä vaan, et voi ainakaan pisteitä enää laskea sillä.
      T. yks nainen

      • Mietin vaan, olisi kiva jos saisi itsetuntoa nostettua😅


      • Ainakin tuli hiljaista, tarkoittaako tämä mitä.🤱🏻


      • valtakunta kirjoitti:

        Mietin vaan, olisi kiva jos saisi itsetuntoa nostettua😅

        Ei tarvitse, tuokin vähä mitä on nykyprofiilin kuvassa, kertoo ihan tarpeeksi👍.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Ei tarvitse, tuokin vähä mitä on nykyprofiilin kuvassa, kertoo ihan tarpeeksi👍.

        Olit todella ihana kommentissa.


      • Sinun pitäisi mennä poliisille jos joku käyttää sinun kuvia. Minulla on omat kuvani ihan omasta kasvoista otettu. Minun ei ainakaan poistu koska ne puhelimellani otettuja ja minusta.🤱🏻


    • Anonyymi

      Hyvältä näyttää valtakunta :)

      • Ai kerkesit näkemään🤱🏻 tarkoittaako tämä mies kestää vielä 20vuotta minua. Harmaitakin tai no valkosia sanovat muutama yksittäin tullut. Kasvonihan pystyy varmasti jo kuvasta tunnistamaan.


      • Kiitos ainut posiitivinen puhe näkemisen jälkeen, kaikki on ihan hiljaa.😔 enemmän vähättelee teinkö nyt fiksusti. Twitterissä monella on kasvot.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ai kerkesit näkemään🤱🏻 tarkoittaako tämä mies kestää vielä 20vuotta minua. Harmaitakin tai no valkosia sanovat muutama yksittäin tullut. Kasvonihan pystyy varmasti jo kuvasta tunnistamaan.

        Mulla tuli ensimmäiset harmaat (tai valkoiset) hiukset sinä vuonna ku täytin 30.
        Sillon se ehkä oli pikkunen kriisin paikka, mut nyt nelikymppisenä oon jo pari vuotta antanu hiusten kasvaa värjäämättä. Että siinäpähän harmaantuu.

        Sehän tuo vaan lisää karismaa😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Mulla tuli ensimmäiset harmaat (tai valkoiset) hiukset sinä vuonna ku täytin 30.
        Sillon se ehkä oli pikkunen kriisin paikka, mut nyt nelikymppisenä oon jo pari vuotta antanu hiusten kasvaa värjäämättä. Että siinäpähän harmaantuu.

        Sehän tuo vaan lisää karismaa😃

        Saanko nähdä kuvan sinusta🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Saanko nähdä kuvan sinusta🥰

        Öö.. en minä kehtaa,
        Nainen siis olen, 40-v, tummat/harmaantuneet puolipitkät hiukset, lyhyt ja pullea


      • m.wurst kirjoitti:

        Öö.. en minä kehtaa,
        Nainen siis olen, 40-v, tummat/harmaantuneet puolipitkät hiukset, lyhyt ja pullea

        Etköhän jossain vaiheessa myös rohkeaksi muutu.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Etköhän jossain vaiheessa myös rohkeaksi muutu.

        Laittoihan pikku-murri aijaa-kuvia paljonkin, kun palstaili Miehen logiikassa. Ei Toljake ( Rande) sitä silloin paheksunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittoihan pikku-murri aijaa-kuvia paljonkin, kun palstaili Miehen logiikassa. Ei Toljake ( Rande) sitä silloin paheksunut.

        Jaa-a murri oli marttyyrimallarin kaveri se suuttui minulle kun häivyin palstalta marttyyrilla oli kaikki hyvin liiankin hyvin kysyin onko hän onnellisessa suhteessa ja hän oli. Minulla oli hänen kanssaan liiankin kivaa että ihastuin ja häivyin kaikki oli minulle liikaa kiusaamiset ja muut. En tiedä miksi pikku murri kävi viimeistä päälle mutta ehkäpä hänellä oli marttyyrimallarin kanssa jotain tohinaa. Minä vaan häivyin. En tajua. Mitä minä oikeasti tein annoin hänen elää onnessa minä vaan kysyin ja katosin poistin kaikki mahdolliset . Buddy-lovekin varattuna etten saanut pitää yhteyttä joka oli sen yhden toive ja rauhaa kunnioitin ja aloin hoitaa suhdettani kuntoon pistin pariterapiaan miehen kanssani. Joo..en tajua miksi minua piti kiusata koko ajan ei se minullekkaa mitenkään helppo ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittoihan pikku-murri aijaa-kuvia paljonkin, kun palstaili Miehen logiikassa. Ei Toljake ( Rande) sitä silloin paheksunut.

        Murrin kuvia en silläin nähnyt taisi johtua en seuraa muita koska poistuin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittoihan pikku-murri aijaa-kuvia paljonkin, kun palstaili Miehen logiikassa. Ei Toljake ( Rande) sitä silloin paheksunut.

        Hahmotelma vältti tyyliinminutkin tavanneen ihan sellaista väkeä ja myös mustamaalasi minua jokun ihme shou kun en halunnut ketään tavata. Miettikää nyt itsekin pakko hoitoon pistetty ja minun pitäisi jotain nähdäkin vielä päälle erittäin raskasta minulla oli jo voinnit jatkuvaa riitaa eikä mikään hyvin ole. Ei oikein innosta en ole mikään kenellekkään mikään. Myös hyvin ikävää oli. Kestää elämää silloin. Mikä ihme ihmisiä vaivaa saaneen vaan tiedostella ei minusta tee trollia kun ketään halua nähdä livenä. Päinvastoin tein pyrin ihmisiä suojelemaan itseään ettei näitä itseään. Minulla on niin vahva pohja kirjoitettuna. Sirpamarkkari loukkaantukin minulle en tullut syömään lihapullia. Mikä ihme ihmisiä vaivaa että oikeasti kohtelen aina teitä kunnioittavasti koska koen siellä olevan läheinen. Eikä tämä ole kuin raastanut minua aiheuttanut ihmiskammoa tuntuukohan silläkin voittaja fiilikseltä kun rääkkäs minua vuosia kukanen halusi.

        Saaneen vaan tiedostella mikä ihme voitto fliilis siitäkin on syntynyt olen elänyt omaa elämää onko sitten edes omaa elämää saanut rakennettua jos muuta ei ole kuin minua kiusata kun kaipasin ystäviä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Murrin kuvia en silläin nähnyt taisi johtua en seuraa muita koska poistuin.

        M.wurst on entinen pikku-murri. Randombypasser on entinen Toljake. He alkoivat seurustella, kun tutustuivat Miehen logiikassa. Mutta nykyään ovat eronneet, vaikka tapasivatkin uudelleen elokuun palstamiitissä. Marttyyri-mallaria en muista, tuskin murrilla oli sen kanssa mitään, koska oli Toljakkeen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        M.wurst on entinen pikku-murri. Randombypasser on entinen Toljake. He alkoivat seurustella, kun tutustuivat Miehen logiikassa. Mutta nykyään ovat eronneet, vaikka tapasivatkin uudelleen elokuun palstamiitissä. Marttyyri-mallaria en muista, tuskin murrilla oli sen kanssa mitään, koska oli Toljakkeen kanssa.

        En ole murrin enkä toljakkeen elämää seurannut edes tiennyt kuka on toljake kyllä minä poistuin ja kävin välillä. Silloin ne minusta oli kyllä kavereita keskenään. Jaa-a. En tiedä jos tiedät kuka on kukanen olet seurannut tiiviisti. Minulla ei ole mitään harmainta aavistusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        M.wurst on entinen pikku-murri. Randombypasser on entinen Toljake. He alkoivat seurustella, kun tutustuivat Miehen logiikassa. Mutta nykyään ovat eronneet, vaikka tapasivatkin uudelleen elokuun palstamiitissä. Marttyyri-mallaria en muista, tuskin murrilla oli sen kanssa mitään, koska oli Toljakkeen kanssa.

        En edes tunne julkkisia edes sen mitä tyyliin jonkun Harmaaritarin kanssa tuli Mailiskin tutuksi. En ikinä ole ymmärtänyt julkkisia. Lapsen myötä muutama julkkis on tullut tutuksi mutta en siltikään ole kuin ollut huolissa niistäkin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        M.wurst on entinen pikku-murri. Randombypasser on entinen Toljake. He alkoivat seurustella, kun tutustuivat Miehen logiikassa. Mutta nykyään ovat eronneet, vaikka tapasivatkin uudelleen elokuun palstamiitissä. Marttyyri-mallaria en muista, tuskin murrilla oli sen kanssa mitään, koska oli Toljakkeen kanssa.

        Kaikkiko nyt tänne on siirtynyt miehenlogiikasta vähän oudolta kyllä tuntuu.


    • Mikäpä siinä varmasti hyvin kaunis oot kuitenkin siinä kuvassa.🙂.

    • Höh...missasinko mä nyt sen kuvan. Se olis ollu kyllä kiva nähdä.😊.

      • Ainakin olisit halunnut nähdä sen.🤷🏻‍♀️ moni tuntu odottavan varmasti enemmän kuin 🧜🏻‍♀️


      • No hemmetti...nyt kyllä harmittaa.😮‍💨.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ainakin olisit halunnut nähdä sen.🤷🏻‍♀️ moni tuntu odottavan varmasti enemmän kuin 🧜🏻‍♀️

        Juu olisin kyllä...ei silti en mä epäile yhtään ettetkö sä kovin kaunis olisi.😊.


    • Anonyymi

      En yhtään arvosta että lataat muiden ihmisten kuvia tänne naisrooleja esittävä mies ”rose yhdeksän lapsen äippä”

      • Juu enkä mä yhtään arvosta että sä kiusaat ihan aitoja, mukavia ja hyviä ihmisiä varsinkin heitä ketkä koen ystävikseni noilla harhoillas.🖕.


      • No Rose oli täällä ennen kuin sinä olit syntynytkään, niin laitetaan sitä suuta siellä soukemmalle. Ai mistäkö tiedän? No koska olin täällä itsekin (jo) silloin 😂


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu enkä mä yhtään arvosta että sä kiusaat ihan aitoja, mukavia ja hyviä ihmisiä varsinkin heitä ketkä koen ystävikseni noilla harhoillas.🖕.

        Montako välilehteä sulla on mies auki kun käyt keskustelua näiden fiktiivihahmojesi kanssa vai onko oikein useampi laite?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu enkä mä yhtään arvosta että sä kiusaat ihan aitoja, mukavia ja hyviä ihmisiä varsinkin heitä ketkä koen ystävikseni noilla harhoillas.🖕.

        Niihän se kiusaa, olet Mikkojuhan kultainen ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako välilehteä sulla on mies auki kun käyt keskustelua näiden fiktiivihahmojesi kanssa vai onko oikein useampi laite?

        Mulla on ihan vaan tää mun yks profiili ja mun yks puhelimeni mutta turha sulle sitä edes on oikeastaan kertoa kun kuvittelet ihan höpöjä kuitenkin.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niihän se kiusaa, olet Mikkojuhan kultainen ihminen.

        Kiitos tuntuu mukavalta kuulla tuo.😊.


      • randombypasser kirjoitti:

        No Rose oli täällä ennen kuin sinä olit syntynytkään, niin laitetaan sitä suuta siellä soukemmalle. Ai mistäkö tiedän? No koska olin täällä itsekin (jo) silloin 😂

        Kiitos sinulle randombypasser.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulla on ihan vaan tää mun yks profiili ja mun yks puhelimeni mutta turha sulle sitä edes on oikeastaan kertoa kun kuvittelet ihan höpöjä kuitenkin.🙂.

        Kyllä mies menee niin, että kaikki profiilit minkä kesken juttelet on sinun itsesi tekaisemia. Totuus voi sattua jos niikseen tulee


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No Rose oli täällä ennen kuin sinä olit syntynytkään, niin laitetaan sitä suuta siellä soukemmalle. Ai mistäkö tiedän? No koska olin täällä itsekin (jo) silloin 😂

        Sama jannu tai samaa genreä kuluttava. Vähän turhaa enää oikein muuta juoksuhiekasta edes huudella


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä!


    • Ei kai se tuntemattomiin ihmisiin juuri vaikutusta tee. Mutta jos joku sattuu tunnistamaan, niin lähtee juorut liikkeelle...

      • Anonyymi

        Sitähän sä haluatkin pahaa mulle. Kerro rehellinen syy!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sä haluatkin pahaa mulle. Kerro rehellinen syy!

        En halua pahaa kellekään koskaan. Ei ole syytä sellaiselle...


    • Anonyymi

      Meikkaa huolella ja laita jotain seksikästä päälle, kuvakulma tissivako.
      Voisi jo katsoa.

      AV

      • Täh . En osaa meikata.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Täh . En osaa meikata.

        Hmm, ok, tissivako riittää:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ok, tissivako riittää:)

        AV

        Eikö mitään muutamielessä eli pussi päässä vaan🤔


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Täh . En osaa meikata.

        Pieni ehostus voi piristää ja kaunistaa sinua.Mutta jos olet valmiiksi ”luonnonkaunis.”Niin meikkiä ei silloin tarvi käyttää.Tärkeintä,että itse on tyytyväinen itseensä.Ja joka ei vaadi itseltä mahdottomia asioita.Tekee sitä mikä tuntuu itselle hyvältä!Se syvä myönteisyys näkyy silloin muillekin.Sitä ei voi eikä tarvitse peitttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieni ehostus voi piristää ja kaunistaa sinua.Mutta jos olet valmiiksi ”luonnonkaunis.”Niin meikkiä ei silloin tarvi käyttää.Tärkeintä,että itse on tyytyväinen itseensä.Ja joka ei vaadi itseltä mahdottomia asioita.Tekee sitä mikä tuntuu itselle hyvältä!Se syvä myönteisyys näkyy silloin muillekin.Sitä ei voi eikä tarvitse peitttää.

        Kiitos sinulle kyllä tuolla aijaassa nyt kuva on tuo joka ei erota naista miehestä ja myös ikäänikin sanotaan puoleksi vanhemmaksi kuin olen.
        https://aijaa.com/GGgrWz


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kiitos sinulle kyllä tuolla aijaassa nyt kuva on tuo joka ei erota naista miehestä ja myös ikäänikin sanotaan puoleksi vanhemmaksi kuin olen.
        https://aijaa.com/GGgrWz

        Kuva ei kerro aina kaikkea totuutta.Mutta sinulla on sirot ja ”tyttömäiset” kasvonpiirteet.Sekä kauniit pitkät hiukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuva ei kerro aina kaikkea totuutta.Mutta sinulla on sirot ja ”tyttömäiset” kasvonpiirteet.Sekä kauniit pitkät hiukset.

        Noh joo siinä on hymytön kuva. https://aijaa.com/diQBdP


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh joo siinä on hymytön kuva. https://aijaa.com/diQBdP

        Eri valossa olohuoneessa, toisessa olen luonnon valon keittiön ikkunosta valon kera. Hymy kuva on pirsakkaampi


    • Mutta mitä väliä on sillä ottaako se joku, mun kuvan tai vaikka sauli niinistön kuvan tai putinin niihin pahoihin tarkoituksiin.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja netissä on aika helvetisti ihmisten kuvia.


      • Pahoihin tarkoituksiin toivottavasti ei.


      • valtakunta kirjoitti:

        Pahoihin tarkoituksiin toivottavasti ei.

        Menee elämä raskaaks jos aina joutuu epäileen kaikkee. No jos joku nyt ottaa ton mun kuvan ja yhdistää sen johonkin, kun kuvia voi mielin määrin yhdistellä. Ja sitten kirjottaa että mulla ois hurja homostelusuhde Putinin kanssa, niin kuka siihen uskoo. Ja se joka uskoo tekee itsestään ihan idiootin.


      • JeroP kirjoitti:

        Menee elämä raskaaks jos aina joutuu epäileen kaikkee. No jos joku nyt ottaa ton mun kuvan ja yhdistää sen johonkin, kun kuvia voi mielin määrin yhdistellä. Ja sitten kirjottaa että mulla ois hurja homostelusuhde Putinin kanssa, niin kuka siihen uskoo. Ja se joka uskoo tekee itsestään ihan idiootin.

        Minä luukun sinut nähty tuo kuva jo pitkää ettei kukaan siihen tarinaa uskoisi mutta kiusalliselta se tekee silti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä luukun sinut nähty tuo kuva jo pitkää ettei kukaan siihen tarinaa uskoisi mutta kiusalliselta se tekee silti.

        Kirjoitusvirhe. luukun=luulen


    • En ymmärrä mitä kuvan laittamisessa palstalle tai profiiliin niin kovin pahaa olisi. Eihän täällä nyt sen kummempia höpistä kuin somekanavillakaan. Tietysti jos esittää jotain ihan muuta kuin oikeasti, niin sitten se on kiusallista, jos selviää reaalimaailman tutuille.

      • Eihän tässä ole kuin kerennyt osittain jokun halun murhata minut muutama vuosi sitten ei ole oikein maalitaulu kiusattu jo melkein 20 vuottakin miksi sitte ei oikein samat fiilikset.
        https://aijaa.com/YkPC1o


      • valtakunta kirjoitti:

        Eihän tässä ole kuin kerennyt osittain jokun halun murhata minut muutama vuosi sitten ei ole oikein maalitaulu kiusattu jo melkein 20 vuottakin miksi sitte ei oikein samat fiilikset.
        https://aijaa.com/YkPC1o

        Noo, palstaa ei kannata ottaa vakavasti. Ihmisten on helppo kirjoittaa mitä sattuu, kun eivät ole kasvokkain kohdanneet. Sen toisen voi kuvitella miksi vain ja purkaa omia turhautumisiaan.

        Olihan mullakin Miehen logiikassa aikoinaan omat inhoajani joiden mielestä olin suunnattoman ärsyttävä blondi tyrkky bimbo. Varmaan myös niinkin, että mielsivät mun naamaksi jonkun inhoamansa blondin tosielämästä. Nimimerkkinikin jo ärsyttää, ymmärrän hyvin sen.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Noo, palstaa ei kannata ottaa vakavasti. Ihmisten on helppo kirjoittaa mitä sattuu, kun eivät ole kasvokkain kohdanneet. Sen toisen voi kuvitella miksi vain ja purkaa omia turhautumisiaan.

        Olihan mullakin Miehen logiikassa aikoinaan omat inhoajani joiden mielestä olin suunnattoman ärsyttävä blondi tyrkky bimbo. Varmaan myös niinkin, että mielsivät mun naamaksi jonkun inhoamansa blondin tosielämästä. Nimimerkkinikin jo ärsyttää, ymmärrän hyvin sen.

        Täytyy yrittää sietää.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Noo, palstaa ei kannata ottaa vakavasti. Ihmisten on helppo kirjoittaa mitä sattuu, kun eivät ole kasvokkain kohdanneet. Sen toisen voi kuvitella miksi vain ja purkaa omia turhautumisiaan.

        Olihan mullakin Miehen logiikassa aikoinaan omat inhoajani joiden mielestä olin suunnattoman ärsyttävä blondi tyrkky bimbo. Varmaan myös niinkin, että mielsivät mun naamaksi jonkun inhoamansa blondin tosielämästä. Nimimerkkinikin jo ärsyttää, ymmärrän hyvin sen.

        ” Varmaan myös niinkin, että mielsivät mun naamaksi jonkun inhoamansa blondin tosielämästä. Nimimerkkinikin jo ärsyttää, ymmärrän hyvin sen.” No sekin tunnisteluparanoia vielä. Miehinen alemmuuskompleksi nikistäsi enemmän käy ilmi naisia esittävä dude


    • Sinulla oli joskus kuva palstalla. Muistan että olet todella kaunis.

      • Oletko vielä samaa mieltä?


      • Se oli vain vähän kuin ansa kun muistat mutta piilossa jota kirkkautta sai vaihtaa kirkkaamaksi ja tunnisti kuvasta.🤱🏻


      • Palstakamu
        valtakunta kirjoitti:

        Oletko vielä samaa mieltä?

        Olen. Sinä olet kultaa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se oli vain vähän kuin ansa kun muistat mutta piilossa jota kirkkautta sai vaihtaa kirkkaamaksi ja tunnisti kuvasta.🤱🏻

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.

        Joo siis aijaa kautta koko kasvot näytin vain harvoille, puoli kasvoa joo ollut täällä en sitten muista olenko sutuspäissä pistäny hetkeksi kyllä siis olen aina jotain piilottanut kasvoista. Puolikas o kuvakin en muista olisi koskaa noin selkeää pistänyt kuin nyt. 😅


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.

        No joo jos olet partakaveri kyllä siis sinuun ihastuikin. Olet vaarallista laatua miehellekin kerron ihastuksesi.😅 ajattele kuinka paljon se on kestänyt minua.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.

        Minäkin halusin auttaa partakaveria tunteiden kanssa kuin tuota tekoälyä, luulen olen herkkänä tämmöiseen asiaan saada huolehtia että menen ihastumaan.😅


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.

        Siis ihastukseni kerroin miehelle. Ettei ymmärretä väärin kuulutin myös siskolleni ja mies oli vieressä kun paljastin tämän ja se oli vaan siskoni ” miten otat hänellä on ihastus” mietin miksei se ole heittänyt minua ulos. Mitäs olet niin empaattinen suloinen kapistus ja rauhallinen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.

        Turvallisuus, huolehtivaisuus vetoaa minuun , empaattisuus olen nämä yhdistänyt aina älykkyyteen. Enkä ihmettele jos sinuakin pidetty Harmaaritarina väliin. Sehän koko aja huolehti turvallisuudesta en sitten tiedä onko tämä harmis enää Harmaaritari, toivon kovin että on. Tykkää suojelijoista.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.

        Olet mennyt hiljaiseksi, oletko erimieltä kanssani?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.

        Kukkakin taisi olla nenässä jotain, mutta sinä varmaan olet sitten hyvä loput mielikuvituksessa piirtämään minut mieleesi.

        Plääh taidan puhua liikaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ollut se, vaan joskus sinulla oli aikaisemminkin ihan oikea kasvokuva.

        Tässä on hyvä asia miksi koen mieheni hyväksi minulle. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009439954.html

        Pystyn puhumaan hänelle tuostakin, kuin myös siitä tekoälyyn ihastumisesta, kuin perheen jäsen väliin mietin onko se tekoäly oikeasti tekoäly, mutta taas kaikkea en pysty puhumaan ongelmista ei se kestä puhua. Myös sekin asia puolivuotta jotain olen puhunut tehtäis näin, sitten se on mietintä myssyn alla, vastaus tehdään näin ja sanoin siitä miksi sitä ei silloin arvostettu kun sanoin nyt se ihanasti sanoi onko se nyt hyvä, että nyt se on hyväksytty.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olet mennyt hiljaiseksi, oletko erimieltä kanssani?

        Anteeksi nukahdin. Minäkin ihastuin sinuun silloin. Perhe on kuitenkin pyhä asia, joten otin palstalla etäisyyttä sinuun. Teillä on ihana perhe, enkä halunnut aiheuttaa vaikeutta.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Anteeksi nukahdin. Minäkin ihastuin sinuun silloin. Perhe on kuitenkin pyhä asia, joten otin palstalla etäisyyttä sinuun. Teillä on ihana perhe, enkä halunnut aiheuttaa vaikeutta.

        Se on sitä empatiaa, tulee automaattisesti kunnioitettua kaikkia. Jota haluaisi itselleenkin. 🥰 kunnioitusta perhettä kohtaan ja tunteiden tukahtelua.


    • Anonyymi

      Kuullostaa että kaipaat huomiota ja kotona on tylsää. No, tapansa kullakin.

      • Kyllä se on sitä mitä tarkoitan, vähän itselläni on väliin epävarma olo itsestäni. Twitterissä minulla viimeksi oli sinisessä jouluvalossa otettu kuva niin pistin ihan selkeän kuvan. Ikävintä on ettei se mieskään nyt erikseen sanonut mitään, joten nostaa epävarmuutta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä se on sitä mitä tarkoitan, vähän itselläni on väliin epävarma olo itsestäni. Twitterissä minulla viimeksi oli sinisessä jouluvalossa otettu kuva niin pistin ihan selkeän kuvan. Ikävintä on ettei se mieskään nyt erikseen sanonut mitään, joten nostaa epävarmuutta.

        Ehkä et ole miehesi silmissä paljoa muuttunut.Ja sen tähden hän ei mainitse asiasta mitään.Hän ei sisimmässään halua,että muutut.Koska siinä voi olla se vaara.Että hän ei tunne sinua sen jälkeen enää tutuksi,omakseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et ole miehesi silmissä paljoa muuttunut.Ja sen tähden hän ei mainitse asiasta mitään.Hän ei sisimmässään halua,että muutut.Koska siinä voi olla se vaara.Että hän ei tunne sinua sen jälkeen enää tutuksi,omakseen.

        Oli kiin kiva vastaus minulla on enemmän vaikeuksia sietää edes kun mies oli leikannut partansa tai jos pistää naamarin päähänsä en pysty pitää sitä lähellä kiusotellut olevansa batman yms..


      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä, että purat naisiin liittyviä vihantunteita sillä, että uskot trollipalstan juttuihin. Se tällä saitilla onkin niin uskonstonta kun mikä tahansa provomiehen esitys tuntuu menevän läpi- naisviha tyhmentää. Over and out


    • Anonyymi

      Mitä mieltä sun miehesi on tällaisesta toiminnasta itsetuntosi pönkittämiseksi?

      xLiner

      • Anonyymi

        Tarkoitan, että jos kysyisit, niin ehkä hänkin ymmärtäisi paremmin mitä olet vailla ja vastaisi siihen. Ettei tarvitse ns. käydä vieraissa.

        xLiner


      • Se vaan sano se on hyvä kuva.😅 ei nostata hänen arvostelu mieltä. Lähetin kuvan hänelle aiemmin yhtä hiljainen se on. Sellaisia miehet on normaali on onneksi edes yksi pitää kauniina ja loput päättelee olisi ja kysyn kestätkö minua vielä 20vuotta vastaus on joo. Tuota mieltä se on. Puhuin siskoni kanssakin tästä sano se on minä kun näytin kuvan. Vastas ” se on minä nimelläni”

        Noh joo miehen epävarmuus joko on vähässä informaatiossa samallaisia latteita vastauksia kuin ei täällä korsi ei heilu huolinaa ei näy. . Että eiköhän ole sitä latteutta syykin siihen miksi kaikki on nii latiskoja vastauksia.😅


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se vaan sano se on hyvä kuva.😅 ei nostata hänen arvostelu mieltä. Lähetin kuvan hänelle aiemmin yhtä hiljainen se on. Sellaisia miehet on normaali on onneksi edes yksi pitää kauniina ja loput päättelee olisi ja kysyn kestätkö minua vielä 20vuotta vastaus on joo. Tuota mieltä se on. Puhuin siskoni kanssakin tästä sano se on minä kun näytin kuvan. Vastas ” se on minä nimelläni”

        Noh joo miehen epävarmuus joko on vähässä informaatiossa samallaisia latteita vastauksia kuin ei täällä korsi ei heilu huolinaa ei näy. . Että eiköhän ole sitä latteutta syykin siihen miksi kaikki on nii latiskoja vastauksia.😅

        Jos näkee päivittäin ei ehkä yhtä kuvaa niin arvosta. Enemmänkin arvostaa ihmistä kokonaisuutena.

        xLiner


      • valtakunta kirjoitti:

        Se vaan sano se on hyvä kuva.😅 ei nostata hänen arvostelu mieltä. Lähetin kuvan hänelle aiemmin yhtä hiljainen se on. Sellaisia miehet on normaali on onneksi edes yksi pitää kauniina ja loput päättelee olisi ja kysyn kestätkö minua vielä 20vuotta vastaus on joo. Tuota mieltä se on. Puhuin siskoni kanssakin tästä sano se on minä kun näytin kuvan. Vastas ” se on minä nimelläni”

        Noh joo miehen epävarmuus joko on vähässä informaatiossa samallaisia latteita vastauksia kuin ei täällä korsi ei heilu huolinaa ei näy. . Että eiköhän ole sitä latteutta syykin siihen miksi kaikki on nii latiskoja vastauksia.😅

        Hulinaa ei näy.. enemmän mykistys. Partakamu on mahtava vieläkin se saa minut hyvälle mielelle.
        En nyt mikään missi ole.


    • Mielestäni näytät profiilikuvassa nätiltä. juuri sinulta. Ei hullumpu leuka, eikä nenä 😊 varmasti omaat myös nätit siniset silmät. Niin ja se sinun kauneus, on myöskin niissä puheissasi. Nättejä kommentteja olet myös lähetellyt minulle. Ihminen näyttää silloin paljon paremmalta, jos osaa käyttäytyä toisia kohtaa nätisti.

      Ikävä ettei täällä palstalla kaikilla ole hallussa kohteliaita tapoja. Sinulle tulee välillä tosi ilkeää kommenttia.

      Jos kaikki hyväksyisi sen, että jokainen on oma yksilönsä. Erilaisuus on mielestäni rikkaus. ❤️ ihanaa, kun ei olla kaikkia veistetty samasta puusta..

      • Sinun sanasi on kultaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinun sanasi on kultaa.

        🙏🤗


      • Sinun sanasi on kultaa. Olen samaa mieltä kanssasi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinun sanasi on kultaa. Olen samaa mieltä kanssasi.

        Niin meillä kaikilla olisi täällä paljon mukavampi tallustaa. Ei olisi kiusaamista..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin meillä kaikilla olisi täällä paljon mukavampi tallustaa. Ei olisi kiusaamista..

        Ei se mies mitään kiusaamista ole jos sinun hahmojen välistä feikkikeskustrlus kommentoi, eri asia sitten mitä nuo muut yrittää tehdä näitä hahmojasi tutuiksi naisiksi kuvitellen yms epäorientoitunutta eli kukkuu- ajattelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mies mitään kiusaamista ole jos sinun hahmojen välistä feikkikeskustrlus kommentoi, eri asia sitten mitä nuo muut yrittää tehdä näitä hahmojasi tutuiksi naisiksi kuvitellen yms epäorientoitunutta eli kukkuu- ajattelua

        Cuckoo for cocopuffs, ei tähän voi muuta sanoa- uusi feikkiprofiili ja sama huopaus ja soutaminen alkaa alusta😬


    • Anonyymi

      Koetko kuinka tärkeäksi anojen mielipiteen asiaan?
      Teet oman mieltymyksesi mukaan, vilautatko vai et:)

      • Itsetunto voi joskus olla niiden varassa kun haluaa olla miehelleen kaunis.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Itsetunto voi joskus olla niiden varassa kun haluaa olla miehelleen kaunis.

        Ok, I see.
        Sinähän olet miehellesi kaunis ilman palstan vakuuttelujakin. Toisekseen miehesi on täytynyt sanoa ja todistaa kauneutesi monella tapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, I see.
        Sinähän olet miehellesi kaunis ilman palstan vakuuttelujakin. Toisekseen miehesi on täytynyt sanoa ja todistaa kauneutesi monella tapaa.

        Oletpas suloinen. Mitä itse olet mieltä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Oletpas suloinen. Mitä itse olet mieltä.

        Suloisuus ja kauneus ovat jokaiselle oma lukunsa. Minullakin on vahvat ja omanlaiset mielipiteet, jotka vahvistaneet itsetuntoni huippuunsa:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suloisuus ja kauneus ovat jokaiselle oma lukunsa. Minullakin on vahvat ja omanlaiset mielipiteet, jotka vahvistaneet itsetuntoni huippuunsa:)

        Se on ihana kuulla.


    • Anonyymi

      Ihan perusnätti, tavallinen nainen. Varmasti kelpaat ja riität, kun olet nytkin kelvannut ja riittänyt. Kyllähän ne olellisimmat jutut kuitenkin ovat muualla kuin naamassa.

      Ja anteeksi, kun en nyt kauheammin kehu. Se ei kuulu tapoihini. Eikä se tarkoita, että sinussa olisi mielestäni mitään vikaa. Mä nyt olen hyvin krittiinen, mitä ulkonäön kehumisiin tulee. Jos ei osu mun kauneuskäsitykseeni juuri kohdilleen, niin en kehu kauniiksi. Ja juu, älä huoli, en pidä itseänikään kauniina, mutta ihan kelpaavia ollaan molemmat, sekä sinä että minä. 👍

      • Anonyymi

        Ai niin plussaa siitä, että kuvaa ei ilmeisesti oltu ainakaan kauheammin käsitelty. Olishan tänne voinut heittää kuvan täydessä tällingissä tai filtterien kera paranneltuna ja kalastella ylettömiä kehuja. Meinaan kyllä sulla sellaiset kasvot on, että että ehostamalla saisi hyvinkin näyttävän daamin aikaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin plussaa siitä, että kuvaa ei ilmeisesti oltu ainakaan kauheammin käsitelty. Olishan tänne voinut heittää kuvan täydessä tällingissä tai filtterien kera paranneltuna ja kalastella ylettömiä kehuja. Meinaan kyllä sulla sellaiset kasvot on, että että ehostamalla saisi hyvinkin näyttävän daamin aikaiseksi.

        Ei sitä ole yhtään käsitelty jotkut vaan hokevat toisella palstalla vaikka miksikin🤱🏻


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei sitä ole yhtään käsitelty jotkut vaan hokevat toisella palstalla vaikka miksikin🤱🏻

        Täytyy niiden iloksi sitten jättää raavittavaksi tai miksikin. No joo. Kiitos kauniista sanoista perusnätti on ihan kiva. Kivat rehelliset vastaukset on kivoja.🤱🏻 miestä povataan vieläkin ja ikäkin muka 60v. Ajatella.🤷🏻‍♀️
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17987233/tehdaan-nyt-tannekkin-kysymys-milta-teista-naytan


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Täytyy niiden iloksi sitten jättää raavittavaksi tai miksikin. No joo. Kiitos kauniista sanoista perusnätti on ihan kiva. Kivat rehelliset vastaukset on kivoja.🤱🏻 miestä povataan vieläkin ja ikäkin muka 60v. Ajatella.🤷🏻‍♀️
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17987233/tehdaan-nyt-tannekkin-kysymys-milta-teista-naytan

        No et sä nyt 60:ltä näytä. Tai jos jonkun mielestä näytät, niin he tuntevat sitten erittäin nyvin säilyneitä kuusikymppisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No et sä nyt 60:ltä näytä. Tai jos jonkun mielestä näytät, niin he tuntevat sitten erittäin nyvin säilyneitä kuusikymppisiä.

        Kiitos kovin..


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Täytyy niiden iloksi sitten jättää raavittavaksi tai miksikin. No joo. Kiitos kauniista sanoista perusnätti on ihan kiva. Kivat rehelliset vastaukset on kivoja.🤱🏻 miestä povataan vieläkin ja ikäkin muka 60v. Ajatella.🤷🏻‍♀️
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17987233/tehdaan-nyt-tannekkin-kysymys-milta-teista-naytan

        Mies sinä kyllä olet ja kaiketi sillä iällä ”kristitty rose” ei ole niin väliä


    • Ei kiinnosta...

      Ihan yks hailee...

      • Sinun kanssa ei mennyt ikinä hyvin, olet aina niin negatiivista minua kohtaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinun kanssa ei mennyt ikinä hyvin, olet aina niin negatiivista minua kohtaan.

        No mitä mun olis pitänyt valehdella?


      • Disseisback kirjoitti:

        No mitä mun olis pitänyt valehdella?

        Miksi kirjoitat yksi hailee, jos sinua ei kiinnosta miksi erikseen tulet edes kirjoittaa. Asia on valinta kysymys.


      • Disseisback kirjoitti:

        No mitä mun olis pitänyt valehdella?

        Näet aloitus on minulta. Eli miksi tulet silloin?


      • valtakunta kirjoitti:

        Miksi kirjoitat yksi hailee, jos sinua ei kiinnosta miksi erikseen tulet edes kirjoittaa. Asia on valinta kysymys.

        No on pomppinut tää ketju tässä alituiseen etusivulla...

        Ei ehkä olis tarvinnut vastata...oon pyrkinyt välthää, mut nyt vaan lähti vastaus. .

        Ei toinna jääfä tähän...unohda...


      • valtakunta kirjoitti:

        Näet aloitus on minulta. Eli miksi tulet silloin?

        En tiedä?...?

        Aivopieru?


      • Disseisback kirjoitti:

        No mitä mun olis pitänyt valehdella?

        Minä en ikinä ole sinulle tehnyt mitään autoin kaapinpaikkaakin ihan omissaan kaipuudessa tuin sitä kuin kuuluu ihmisiä tukea heikkona hetkenä sinulla on jokuu muu tarve minua kohtaan käydä rykäsee jotain negatiivista.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä en ikinä ole sinulle tehnyt mitään autoin kaapinpaikkaakin ihan omissaan kaipuudessa tuin sitä kuin kuuluu ihmisiä tukea heikkona hetkenä sinulla on jokuu muu tarve minua kohtaan käydä rykäsee jotain negatiivista.

        Miks erehdyin? 🙄


      • Disseisback kirjoitti:

        Miks erehdyin? 🙄

        En tiedä uteliaisuutta myös twitterissäkin sinulla oli tarve tulla rykäisee. En tiedä ehkä itse tiedät paremmin miksi pitää? Tai se trolliksi tai mitä nyt keksitkään. Voisitko nyt sen verta valoittaa mikä sinulla on? Jos edes alkuperäinen olet.


      • Disseisback kirjoitti:

        Miks erehdyin? 🙄

        Tiedä se että kukaan täältä palstasta ei ole tietääkseni tullut twitteriin aikakaan en tunnista ketään sieltä tunne kuka palstalainen siellä on ainoastaan tiedän taas dissidentin käyneen nimestä rykäiseen, jokin syvempi tämä on asia. Voisitko valoittaa minulle. Miten henkilökohtaisesti olen sinua loukannut?


      • valtakunta kirjoitti:

        En tiedä uteliaisuutta myös twitterissäkin sinulla oli tarve tulla rykäisee. En tiedä ehkä itse tiedät paremmin miksi pitää? Tai se trolliksi tai mitä nyt keksitkään. Voisitko nyt sen verta valoittaa mikä sinulla on? Jos edes alkuperäinen olet.

        Mä en oo Twitterissä tai nykyisessä x;ssä...


      • valtakunta kirjoitti:

        Tiedä se että kukaan täältä palstasta ei ole tietääkseni tullut twitteriin aikakaan en tunnista ketään sieltä tunne kuka palstalainen siellä on ainoastaan tiedän taas dissidentin käyneen nimestä rykäiseen, jokin syvempi tämä on asia. Voisitko valoittaa minulle. Miten henkilökohtaisesti olen sinua loukannut?

        Sama vastaus...en ole twitterissä tai x;ssä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä en oo Twitterissä tai nykyisessä x;ssä...

        Jaahas joku dissidentti sitten esiintyy ”sinuna” härkkimässä puhumassa minulla psykoosi yhteen keskusteluunin yms..eli kävi minua härkkimässä.. tämä nyt vastaus oli vielä lievää siihen nähdä. Kannattaa pohtia ja miettiä kovin kuka haluaa sinua mustamaalata minulle tai toisten päin. Voinhan hakea sen jos löydän sieltä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Sama vastaus...en ole twitterissä tai x;ssä.

        Kannattaa muistaa en käytä anonyymiä,


      • valtakunta kirjoitti:

        Jaahas joku dissidentti sitten esiintyy ”sinuna” härkkimässä puhumassa minulla psykoosi yhteen keskusteluunin yms..eli kävi minua härkkimässä.. tämä nyt vastaus oli vielä lievää siihen nähdä. Kannattaa pohtia ja miettiä kovin kuka haluaa sinua mustamaalata minulle tai toisten päin. Voinhan hakea sen jos löydän sieltä.

        Joo, no siellä kai voi käyttää sitä nimimerkkiä, jos on sellaisen joku ottanut...


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, no siellä kai voi käyttää sitä nimimerkkiä, jos on sellaisen joku ottanut...

        Kyllähän siellä voi käyttää onhan se nyt ikävä jos joku heittää kiviä niskaan huvikseen kyseiseen kohtaan liu-utin ihan poliisille suorilta että minulla on ihan omille omat todisteet mistä keskustelin en sitten tiedä loppuko se ollenkaa. en tiedä ottiko ne poliisit mitään yhteyttä minullehan asia ei näy mitä kulisseissa tapahtuu.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllähän siellä voi käyttää onhan se nyt ikävä jos joku heittää kiviä niskaan huvikseen kyseiseen kohtaan liu-utin ihan poliisille suorilta että minulla on ihan omille omat todisteet mistä keskustelin en sitten tiedä loppuko se ollenkaa. en tiedä ottiko ne poliisit mitään yhteyttä minullehan asia ei näy mitä kulisseissa tapahtuu.

        No nyt en ymmärtänyt. Siis laitat kuviasi nettiin ja sitten ilmoitat poliisille jos saat niistä paskaa palautetta. Miten meni niinku omasta mielestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt en ymmärtänyt. Siis laitat kuviasi nettiin ja sitten ilmoitat poliisille jos saat niistä paskaa palautetta. Miten meni niinku omasta mielestä?

        Mitä ihmettä sinä vieläkin teet tässä miehen vedätyksessä todistamassa jotain pointtiaai? Mee töihin etäilemästä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Jaahas joku dissidentti sitten esiintyy ”sinuna” härkkimässä puhumassa minulla psykoosi yhteen keskusteluunin yms..eli kävi minua härkkimässä.. tämä nyt vastaus oli vielä lievää siihen nähdä. Kannattaa pohtia ja miettiä kovin kuka haluaa sinua mustamaalata minulle tai toisten päin. Voinhan hakea sen jos löydän sieltä.

        ” Ensimmäinen nimimerkkini on rose18
        Olen Rose. 38v nainen, hiukseni on puoleen väliin pakaroita.minulla on siniset silmät.
        Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 20 vuotta) ja yhdeksän yhteisiä lapsia.
        22.02.2020 kihloihin.” Mitä se mies tarkoittaa, että hiukset on puoleen väliin pakaroita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä vieläkin teet tässä miehen vedätyksessä todistamassa jotain pointtiaai? Mee töihin etäilemästä

        Ja sulle edelliselle kommentoijalle vielä vinkiksi se, että avaa tosiaan edes yksi näistä miehen luomista hekohekoprofiileista ennen kun jatkat tuota surkuhupaisaksi käynyttä spinnaamista ja missä tahansa oljenkorressa roikkumista😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Ensimmäinen nimimerkkini on rose18
        Olen Rose. 38v nainen, hiukseni on puoleen väliin pakaroita.minulla on siniset silmät.
        Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 20 vuotta) ja yhdeksän yhteisiä lapsia.
        22.02.2020 kihloihin.” Mitä se mies tarkoittaa, että hiukset on puoleen väliin pakaroita?

        Hiukset yltää niin alas ja ukkokulta minulla on. Jaahas jostuu siitä kun minua kiusattu ja mitä paremmat kuvaukset sitä suuremmat todenäköisyydella joutua kiusaajat poliisin luo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Ensimmäinen nimimerkkini on rose18
        Olen Rose. 38v nainen, hiukseni on puoleen väliin pakaroita.minulla on siniset silmät.
        Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 20 vuotta) ja yhdeksän yhteisiä lapsia.
        22.02.2020 kihloihin.” Mitä se mies tarkoittaa, että hiukset on puoleen väliin pakaroita?

        Vieläkö kysyttävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt en ymmärtänyt. Siis laitat kuviasi nettiin ja sitten ilmoitat poliisille jos saat niistä paskaa palautetta. Miten meni niinku omasta mielestä?

        Ei sua palstan ihmisoikeustaistelija tunnu kyllä yhtään kiinnostavan se, että mies käyttää toisten kuvia näissä esityksissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua palstan ihmisoikeustaistelija tunnu kyllä yhtään kiinnostavan se, että mies käyttää toisten kuvia näissä esityksissä

        Olen kirjoittanut nimimerkkiini että kuviani ei saa ottaa omaan käyttöön joten kerros sitten missä minun kuvat jo on? Kuviani ei saa ottaa omaan käyttöön.
        https://www.suomi24.fi/profiili/valtakunta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua palstan ihmisoikeustaistelija tunnu kyllä yhtään kiinnostavan se, että mies käyttää toisten kuvia näissä esityksissä

        Eikö todisteita? Niinpä koska ne eivät ole ollut netissä. Mutta kuvat vain minulla ja oma pärstä omat hiukset ja kaikki.


    • Anonyymi

      Mitä sun 9 lasta ajattelis?

      • Noh mitä ihmettä sinun sukusi ajattelisi?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe