1,5 tay in.
Jumalan koko luomakunta huokaa synnytystuskissa ja ne ihmiset joil omp Hengen esikoislahja huaakaavat myös.
Mikä on tässä huaakaaus? Mikä synnytystuska? Mitä syntyy?
Luamakunta huokaa. anna tästä esimährki.
Jumalan laps huaakaa. anna tästä esimärhrki.
Huoahtajen flunssa tai ruttooetuksessa,
kovanahkainen jässikkä,
Selef Urge
Flunssarutossa day 2 aalmousht haalv way
21
307
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoin tulpan kiinni ammeen vetenpoistokohtaan.Laitoin sinistä ammevettä, jossa on rakeita vetestä täyttyväisyyteen. Sitten istuin ammeveteen. Sitten laitoin 2 in 1 hiuspesuainetta pään hiuksistoon.Sitten laitoin kainaloihin Bliv vaalejanpunaista ainetta. Sitten istuin ammeessa. Sitten kun meni aikaa vielä siitä niin sitten nousin pois ammeesta.
Sitten kuivattelin. Sitten kuivattelin. Sitten pukeuduin.Sitten Lähin autoon istumaan. Sitten ajoin k-kauppaan. Sitten ostin jotain, sitä, tätä ja tuota. Sitten paljon muutain. Mutta sitten mä oon tässä lähetä näppäintä ajattelemassa näpäyttää.
Sitten mä juon ma tossa kohta.Ei vaan 7 up zerosugarillista limua sittenkin.
Mitä sä teit tänään aijemmin? Entä mitä sitten teit?
Ystävällisesti flunssassa tai ruttotautissa,
Selef Urge- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sitten mä juon ma tossa kohta
ma:maitoa.
Mulla olikin avattu 7up zero tölkki niin mä juonkin maitoa myöhemmin kun hiilihapot muuten katoo tölkistä huitsin ateistissaatanalliseen Kremliin.
Selef Urge - Anonyymi
Olen nyt ollut 5 vrk saastarutossa tai saastaflunssassa. Päivä 6 alkaa. Oirreheet ovathen vaihtelleet.
Juuri nyt ikävin oire on nenällinen tukkoisuus nenällisyytessä nenääntyneesti nenänöityneenä nenäksisesti. Niistäminen kohtuullista. Juon nyt kylmää 7up sugaria zerosti. lemoni ja lime taste.Maistetaan: aaaah, joo, kyllä, oih, hyvää kylmää suuonteloon.5/5.
viileä minttu raikas mynthon avaa nenää nenällisesti. juu.
ylmä on. Nukuin hyvin, mutta nukuttaa taas. Heräsin klo 1.45 yällä ja nyt tuumin että jos vähän sleparoisi sleparoituneena sleparilaarisaatioon sleparoitun relaxtiivisuuvessa. Day 6 alkanut jo. juu.
Nyt hieman hymyilen. Näin, hieman lisää ja leveemmin hymyän hymynistisöityneenä hymynaamatisoituneena.
Mitään mynthonia kummempaa lääkkeitä en sairastuessa käytä. Aika pellejä sellaiset, jotka lääkkeitä syövät flunssaan? Sellasii kitisevii luusereita?
Ei tässä kai muuta vaikka muutakin olisi. Hyvän pihvin raatelin suuhustoon hanpaillani tyytyväistyneenä.
Selef Urge - Anonyymi
Ei oo hajuakaan mistä puhut. Ootko ottanut lääkkeesi!? Kaikki kans? Ihan varmasti?
- Anonyymi
Tekstiähän tuo on, mitä toinen kertoo.... Luetun ymmärtäminen on joillekin haaste.
Harjoittele tekstin ymmärtämistä, ajassa ei aina tule selkokieltä esiin. - Anonyymi
En käytä lääkkeitä ollenkaan.
Sorry lääketejollisuus ja apteekin hänhilökunta, ai äm sorri.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstiähän tuo on, mitä toinen kertoo.... Luetun ymmärtäminen on joillekin haaste.
Harjoittele tekstin ymmärtämistä, ajassa ei aina tule selkokieltä esiin.Täysin sekopäistä tuotosta!
- Anonyymi
Sairaskertomuksen sisältöön.
Miksi menti K-kauppaan? Tartuttamaan lähimmäisiä.
Olisiko ollut vaihtoehto??- Anonyymi
Alepa oli vaihtoehto, mutta ajoin sen ohi kun halusin länpimijä kanankoipija, joita ei saa Alepamalastatalalamasta.K-kauppelista saa ja taso on ihanampi kuin Alepassa hinjoittelun ja laavun suhteen.
Ostin resitenttikahvehpaketin ja se maksoi 7.25. Mä olin ihan että mitä hillovata? En ou ennen noin kallista kahvija osta nunna nevör.
Mennään niit aikoi kohti että hinnat jatkaa hijasta kijuttavaa nousujaans kunnes leipä maksoo 40e...? Sellaselt nyt vaikuttaa nää speksit maajilmassa ja mitä lukoop Raamatussa.
Maitopoika,
Selef Urge
- Anonyymi
Petri kertoo miten asia on
https://www.youtube.com/watch?v=iH-mARcLHGU&t=1s - Anonyymi
Yskimistä, kevyttä ahtistusta, niistoa, aivastelua, vaivastelua.eikä loppua näy....mutta Herra näkee milloin terveheeks parantun vai kuolenko jo pois, oi autuutta kun sais armon olla montun puolella venaamassa tuhkana ylösottoa. Montussa pääsee helpommalla.
Selef Urge - Anonyymi
Torstai uamusta on ruttoillut tiistaiuaamuun n.klo 6 vasta tänään tiistaillisuutessa sen 5vrk.
Kirjoitin eilen maanantailaisuutessa virheellisesti
"Olen nyt ollut 5 vrk saastarutossa tai saastaflunssassa. Päivä 6 alkaa."
Heräsin klo 0.42 yöllä, mutta en ollut juovuksissa vaikka yöllä valvoin. Kävin kävelemässä 82 min ja heti pijan perään 63min. Total 145min eli kovanaamaisuuvessa 2h25min. Kävely ei ollut sutjakkaa vaan väkinäistä kuin ateistin kanssa keskusteluyritys prosenttiluvuista rikoksentejoista.
Päiviä jumalaton taho yrittää saaja oikeuvessa rikollisten kirjoihin kun muuten aito kristittyjä on vaikea saada rikoksesta vankilaan. Roomassa aikanaan tuomijoistuin oli vainon asijalla. Niin on nyt Googissa, niin on saatanan lasten pyrkimys valheeessa Suomessakin.
Selef Urge- Anonyymi
Kävelin äsken 23min lisää ja unelmoin vesipaastoavain 40vrk. Mutta kävelyn päätettyäin aloin asijaa miettimään ja tuumin että paastollisuus pelkässä vesillöllisyyvessä 24h on kovisjuttu sekin.
Allora, laast iitink vos ent at 5 o lok - nekst iitink is at 5 eim ventstei, totaal 24h.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelin äsken 23min lisää ja unelmoin vesipaastoavain 40vrk. Mutta kävelyn päätettyäin aloin asijaa miettimään ja tuumin että paastollisuus pelkässä vesillöllisyyvessä 24h on kovisjuttu sekin.
Allora, laast iitink vos ent at 5 o lok - nekst iitink is at 5 eim ventstei, totaal 24h.
Selef UrgeJuu, nukuin tuossa tunnin pahnassa 7.35 - 8.35. Kuumehetmittarija mullei oo, mutta ottain yllä silmästen on länmin sen vellan että tietän kuumehet olevan. Olisko ylösottojännityskuumetta vai ihan sitä perinteistä koululiäktieteellist kuumehet.
En oikein tykkää olla tässä vaivassa.
mutta Jeesusta kun ajattelemaan älysin alkaa niin hymy leviää sytänmestä aina naamatauluun astikin.
Onneksi on Jeesus olemassa, auttamassa.
Selef Urge
Onko vointisi nyt parempi vai huonompi
kuin edeltävinä päivinä?- Anonyymi
Aloin oikein miettimään. Olotilani on huomattavasti hyvenpi nyt kuin kaaheimmil hetkillääns.
Monttuun pääsyä en nyt enää halua, sillä koin olotilani kuin epäsiunatuksi, mutta nyt olotilani on otottavan toiveikas.
Luotin kuitenkin Jumalaan turvautuen kokosytänmisest kunnijoituksellisuujessa.
Olen kuoleman ja kirouksen alla siinäns miälessä ettäns olen sairastelulle kuin alinta painetta ja vanhentuvainen raihnaistuvuujessa ain ruumiin kuolemaan asti, jollen eläväinen lie ylösottoon asti toiveeni mukaisesti.
Vaikkakin käsitän asijan niin että ylösnousuruumiisen vaihtaessa tästä botysta tapahtuma silmänräpäyksessä sisältää kuoleman, mutta kuolemaa ei ehfi tiejostaa ihe vuaans se tapahtuup huamaamattomaisest ylöstenpattajavilj.
Miksi silmänräpäyksellinen kuolema? Syitä on useita mielessä, mutta puhtistautuminen on yks juttu ja jonkin sortin " valopuku" saanti tapahtuup ylöstenpattajavilj tässä rävähtykses.
Ihan ok olo just nyt.Jeesuksessa armon ajan loppumisen vuosihetkilöil määkäisten innokkaast,
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Aloin oikein miettimään. Olotilani on huomattavasti hyvenpi nyt kuin kaaheimmil hetkillääns.
Monttuun pääsyä en nyt enää halua, sillä koin olotilani kuin epäsiunatuksi, mutta nyt olotilani on otottavan toiveikas.
Luotin kuitenkin Jumalaan turvautuen kokosytänmisest kunnijoituksellisuujessa.
Olen kuoleman ja kirouksen alla siinäns miälessä ettäns olen sairastelulle kuin alinta painetta ja vanhentuvainen raihnaistuvuujessa ain ruumiin kuolemaan asti, jollen eläväinen lie ylösottoon asti toiveeni mukaisesti.
Vaikkakin käsitän asijan niin että ylösnousuruumiisen vaihtaessa tästä botysta tapahtuma silmänräpäyksessä sisältää kuoleman, mutta kuolemaa ei ehfi tiejostaa ihe vuaans se tapahtuup huamaamattomaisest ylöstenpattajavilj.
Miksi silmänräpäyksellinen kuolema? Syitä on useita mielessä, mutta puhtistautuminen on yks juttu ja jonkin sortin " valopuku" saanti tapahtuup ylöstenpattajavilj tässä rävähtykses.
Ihan ok olo just nyt.Jeesuksessa armon ajan loppumisen vuosihetkilöil määkäisten innokkaast,
Selef UrgeYmmärsin avauksesi otsikon
heti aluan alkaen
esirukouspyynnöksi.
Kun viime kuun puolella
alkanut "ruttoflunssasi"
ei ollut parantunut,
vaan edelleen puhuit
"montun pohjasta"
niin hälytin ystäviämmekin
rukoilemaan puolestasi.
Ja sitten heti seuraavana aamuna
kirjoittelitkin siihen tyyliin,
että olet selvästikin
paremmassa kunnossa.
Mutta sitten taas kirjoittelit
jotakin montun pohjasta.
No hyvä,
että olet parantumaan päin.
Teet kyllä nyt ostoksia siihen tyyliin,
että oletko nyt varmasti
ihan tolpillas
vai ehkä sittenkin vielä
vähän toipilas?
Muuten,
oli kovin ajattelematonta
mennä ihmisten sekaan
ruttoflunssassa.
Kaikki eivät ole niin kovanahkaisia
jässiköitä kuin Sinä.
Sellaiset voivat pudota
montun pohjaan,
jos tautisi tartutit.
Jos nyt kuitenkin
sairastelusi jatkuu,
niin mene ihmeessä lääkäriin.
Saat tarvittavat lääkkeet.
Osta apteekista samalla
kuumemittari ja koronatestereitä,
jos Sinulla ei niitäkään ole.
Niin tiedät, milloin
on soveliasta mennä
ihmisten ilmoille,
ilman että levität koronavirusta,
joka on yhä edelleen
tappavaakin sorttia.- Anonyymi
kalamos kirjoitti:
Ymmärsin avauksesi otsikon
heti aluan alkaen
esirukouspyynnöksi.
Kun viime kuun puolella
alkanut "ruttoflunssasi"
ei ollut parantunut,
vaan edelleen puhuit
"montun pohjasta"
niin hälytin ystäviämmekin
rukoilemaan puolestasi.
Ja sitten heti seuraavana aamuna
kirjoittelitkin siihen tyyliin,
että olet selvästikin
paremmassa kunnossa.
Mutta sitten taas kirjoittelit
jotakin montun pohjasta.
No hyvä,
että olet parantumaan päin.
Teet kyllä nyt ostoksia siihen tyyliin,
että oletko nyt varmasti
ihan tolpillas
vai ehkä sittenkin vielä
vähän toipilas?
Muuten,
oli kovin ajattelematonta
mennä ihmisten sekaan
ruttoflunssassa.
Kaikki eivät ole niin kovanahkaisia
jässiköitä kuin Sinä.
Sellaiset voivat pudota
montun pohjaan,
jos tautisi tartutit.
Jos nyt kuitenkin
sairastelusi jatkuu,
niin mene ihmeessä lääkäriin.
Saat tarvittavat lääkkeet.
Osta apteekista samalla
kuumemittari ja koronatestereitä,
jos Sinulla ei niitäkään ole.
Niin tiedät, milloin
on soveliasta mennä
ihmisten ilmoille,
ilman että levität koronavirusta,
joka on yhä edelleen
tappavaakin sorttia.Hyviä neuvoja kalamos. Mäkin heinäkuussa sain sen nimenomaan kaupasta. Kukaan lähiympäristöstä ei ollut sairaana.joten kaupasta sen sain.
Kuulemma testi näyttää positiivista pitkään vaikkei oireita ei enää olisi. Mutta kun oireet on lakanneet voi liikkua vapaasti. Oireisena ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä neuvoja kalamos. Mäkin heinäkuussa sain sen nimenomaan kaupasta. Kukaan lähiympäristöstä ei ollut sairaana.joten kaupasta sen sain.
Kuulemma testi näyttää positiivista pitkään vaikkei oireita ei enää olisi. Mutta kun oireet on lakanneet voi liikkua vapaasti. Oireisena ei.Terv.aurora Borealis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623