Minä tänään ihan tarkoituksellisesti vingutin auton rengasta ajamalla lujaa mutkaan asfalttitiellä
Harrastatteko vinguttamista?
37
292
Vastaukset
- Anonyymi
Polkupyörän jarruja vingutan usein.
- Anonyymi
Jossain leffassa vinkui hiekkatielläkin.
Eipä tule juurikaan moista tehtyä. Tosin ajan aina... no sanotaan vauhdikkaasti, niin ei tule kyllä noteerattuakaan, mutta kaipa vinkuna jäisi mieleen.
pujotteIija kirjoitti:
Kenties jotain muuta vinguttelua?
Taitaa jäädä minun kohdallani vaatimattomasti Visan vingutteluun, pahimmillaan. Olen tylsä ja harmaa otus 😁
Esimies totesi minulle viime viikolla, että olen vaan jousta vailla, niin hyvin sois..
Mitä lie tarkoitti?
No, vitsillä sanoi. - Ehkä.🙄pujotteIija kirjoitti:
Oletko koskaan viulua vinguttanut?
Juu, joskus lapsena kokeilin tädin viulua. Mutta ei se ollut edes vinkumista se ääni. Se repi korvia 🤣
Xena-183 kirjoitti:
Juu, joskus lapsena kokeilin tädin viulua. Mutta ei se ollut edes vinkumista se ääni. Se repi korvia 🤣
Niin....aloittelija ei viulusta taida sulosointuja saada
Jospa jousi ei oiskaan sopiva tuohon vaan plektra? Sopiva "rämpytys" sillä? 😁
https://youtu.be/eollizcRpgQ?si=1fZt0fhJPP2MiksE
Ehkä se vingutus ei aina ole se just oikea "juttu". 😁Disseisback kirjoitti:
Jospa jousi ei oiskaan sopiva tuohon vaan plektra? Sopiva "rämpytys" sillä? 😁
https://youtu.be/eollizcRpgQ?si=1fZt0fhJPP2MiksE
Ehkä se vingutus ei aina ole se just oikea "juttu". 😁Minulla on selvästi liian vilkas mielikuvitus 🙈
Ehkä tuollainen näppäily ja kevyt läpsiminen voisi ollakin rentouttavampaa, vaikka tuskin kävi pomolla mielessä.. 🤣
Lähden puoleksitoista viikkoa Puolaan työmatkalle. - Täytyyköhän tsekata onko siellä vähän kokeneempia näppäilijöitä.🤔
- Sinänsä, on kyllä taitava nuorimies 👍Xena-183 kirjoitti:
Minulla on selvästi liian vilkas mielikuvitus 🙈
Ehkä tuollainen näppäily ja kevyt läpsiminen voisi ollakin rentouttavampaa, vaikka tuskin kävi pomolla mielessä.. 🤣
Lähden puoleksitoista viikkoa Puolaan työmatkalle. - Täytyyköhän tsekata onko siellä vähän kokeneempia näppäilijöitä.🤔
- Sinänsä, on kyllä taitava nuorimies 👍Arvasin, että mielikuvitus luo visioita...hyihyi...😁
Mutta ihsn hyvä, jos pomolla kävi mielessä "klassisempi". 😁Disseisback kirjoitti:
Arvasin, että mielikuvitus luo visioita...hyihyi...😁
Mutta ihsn hyvä, jos pomolla kävi mielessä "klassisempi". 😁Ja mistäs sinä voit arvata mitä minä mielikuvituksissani ajattelin, kysyn vaan.
- Hyi itsellesi 😉Xena-183 kirjoitti:
Ja mistäs sinä voit arvata mitä minä mielikuvituksissani ajattelin, kysyn vaan.
- Hyi itsellesi 😉No asennutin sun kämppään kamerat ja mikrofonin... (pakko nyt myöntää, että uskot). 😄
Disseisback kirjoitti:
No asennutin sun kämppään kamerat ja mikrofonin... (pakko nyt myöntää, että uskot). 😄
No hyvä, jos vaan tänne. 😅
Pelkäsin jo, että joku siru aivoihin, niin pääset tarkkailemaan mun uniakin.. 🤭
Heiluttelen tuonne kirjahyllyyn (siellähän se kuitenkin on) ja toivottelen hyvää yötä 😴
https://youtu.be/FyFwko9O2UE?si=ENW-gFfNUYa3ScOwXena-183 kirjoitti:
No hyvä, jos vaan tänne. 😅
Pelkäsin jo, että joku siru aivoihin, niin pääset tarkkailemaan mun uniakin.. 🤭
Heiluttelen tuonne kirjahyllyyn (siellähän se kuitenkin on) ja toivottelen hyvää yötä 😴
https://youtu.be/FyFwko9O2UE?si=ENW-gFfNUYa3ScOwKyĺä mä näin heilutukset ja kuulin mitä sanoit, mutta en tietysti paljasta sijaintrja, että voin rauhassa kyylätä sua. 😁
Mutta hyvää yötä tietenkin sinne...😴
Muista sammuttaa valot veskistä, ettei jää päälle, kuten viime yönä. 😁Disseisback kirjoitti:
Kyĺä mä näin heilutukset ja kuulin mitä sanoit, mutta en tietysti paljasta sijaintrja, että voin rauhassa kyylätä sua. 😁
Mutta hyvää yötä tietenkin sinne...😴
Muista sammuttaa valot veskistä, ettei jää päälle, kuten viime yönä. 😁😳
Hyvä arvaus 😅 Mutta se on yövalo ja sen on tarkoituskin olla päällä joka yö, niin se antaa vähän valoa tänne makkariinkin, jos tarvis yöllä liikkua.
Tsemppiä työpäivään sulle 👍😄Xena-183 kirjoitti:
😳
Hyvä arvaus 😅 Mutta se on yövalo ja sen on tarkoituskin olla päällä joka yö, niin se antaa vähän valoa tänne makkariinkin, jos tarvis yöllä liikkua.
Tsemppiä työpäivään sulle 👍😄Kun on hyvät vehkeet, ei tartte arvailla. :oD Kuitenkin pidät loitontamasta mörköjä. :oD
No viimeinen aamu tästä lähtis käyntiin. Sit vielä yksi yövuoro ja ois vähän pidemmät vapaat sitten. Nyt pitäis saada jo vaikka minkälaista aikaan vapailla...puuta ainakin pitäisi jo ajaa. :o)Disseisback kirjoitti:
Kun on hyvät vehkeet, ei tartte arvailla. :oD Kuitenkin pidät loitontamasta mörköjä. :oD
No viimeinen aamu tästä lähtis käyntiin. Sit vielä yksi yövuoro ja ois vähän pidemmät vapaat sitten. Nyt pitäis saada jo vaikka minkälaista aikaan vapailla...puuta ainakin pitäisi jo ajaa. :o)Kamala, kuinka paljon sitä on tullut jo höpöteltyä palstalla itsestään, kun tuollainenkin pelko on yleisesti tiedossa 😅
Kivaa lomaa sitten sinulle kun se aika koittaa 😀 Tai vapaata, kuitenkin.
Minäkin pidän perjantain lomaa ja käyn vähän reissussa. Pitkä viikonloppukin auttaa kummasti jaksamaan. 🙂Xena-183 kirjoitti:
Kamala, kuinka paljon sitä on tullut jo höpöteltyä palstalla itsestään, kun tuollainenkin pelko on yleisesti tiedossa 😅
Kivaa lomaa sitten sinulle kun se aika koittaa 😀 Tai vapaata, kuitenkin.
Minäkin pidän perjantain lomaa ja käyn vähän reissussa. Pitkä viikonloppukin auttaa kummasti jaksamaan. 🙂No jos pelkää hämppyjä, mörötkin vaivaa....mutta meillä ei ollut mörköjä, kun tyttö joskus epäili sitä...ne ei maksa vuokriaan, niin ei mitään asiaa byykata nurkissa. :oD
No varmaan aika työntäytteisiä vapaita... mutta sit pääsee taas töihin huilaamaan. :oD
No kiva...sä taisitkin pingottaa töissä aikalailla.... :o)
- Anonyymi
aika hauskoja nimiä voi tulla, muttra miten pu.jot-te-li-ja
jos laittaisi aråpomaan mitä tulee Mä vingutin tänään mun kenkiä koulun ruokalassa. Kävellessä kuului sellainen ihmeen natina ja kitinä.
Oon sellainen tapaus, että naureskelen jopa tuolle itsekseni. Sitten vielä vingutin niitä tahallani lisää ja alkoi kavereitakin hymyilyttään.🥳Hei, mun turvakengät myös narisee ja erityisesti kun kävelen niillä meidän läntisen konttorin lattioilla, niin ne narisee tosi kovasti.
- Menee ja narisee mennessänsä.. 😁
No palstalla joskus koen tarvetta vingutella tiettyjä "aineksia". 😄
Tilhiä ois kiva kanssa vinguttaa.
"Kaisan" pistin jo talviunille, mutta sitäkin oli kiva vinguttaa. Vääntää tupista ja nauttia kiihtyvyydestä. 😁
Kyllä sopiva "naukaisu" joskus on paikallaan. 😁En enää nykyään. Ajelen nätisti ja tasaisesti.
- Anonyymi
Joo,
Vingutan välillä muoria.
Hyvin vinkuu.
Pankkikorttia ei enää nykyään voi vinguttaa, kun siinä on se tylsä siru.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Oletko vaginaton kuin Teemu?
- Anonyymi
noniin hassuakin cähän kun iin joku tieokonwe keksii nimiä palsalaisita, voi tulla hassuja niin, minä en niitä määrää tietokone määrää
- Anonyymi
mitä tarkoittasa vinguuttasminen.. itse niin jooh joku Corvette, pitäisi käydä kaverin luona, ikinä ei ole aikaa
eli siis vintutta 446-kumerjas polttsas? - Anonyymi
vahingossa voi ärsyttääkin tyttöjä jotenkin, vaikka oikea tarkus ei
- Anonyymi
vahingossa ärsyttäöä joo jollainain covette-autolla
- Anonyymi
niin en tiedä onko kaikille hauskaa jos tietokone tekee nimistä juttuja, pitää lisätä pukptteöokalom----
memee tipssa tpomem årpkelto. - Anonyymi
vinguttaminen, mitg pm edezs-- kerram ajoimme corvvella mutkia 80-rajoitus ja corvettella normi 150 murkiaa.
- Anonyymi
pujotteli, muuten niin aika hauskoja juttuka on ollut palsalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632