Tampere ja Popedan viimeinen pläjäys. Keikkaa airbnb-kämpässä odotellessamme tilasimme ruokaa Tampereen Sombreros-ravintolasta. Saimme aika-arvion, joka siinä määrin piti kutinsa, että ilmoitus tilauksen saapumisesta tuli sinä aikana. "Mikäli ruoka ei vielä ole saapunut, ottakaa yhteyttä ravintolaan". Yritin ottaa useita kertoja, ei vastausta. Olin yhteyttä wolttiin, jonka kautta tilaus oli tehty. Ilmoitin, että emme enää voi odottaa. Siitä hetkestä kun ruoan oli ilmoitettu jo olevan meillä, meni 1h 5min ja lähetti saapui ruoan kanssa. Emme ottaneet sitä enää vastaan. Sombreroksessa ilmeisesti oma henkilökunta toimii lähettinä. Hän soitti ravintolaan kaiutinpuhelun, ilmoittaen että kieltäydyimme enää ottamasta sitä vastaan ja että vaadimme rahat takaisin. Toisessa päässä alkoi asiaton huuto ja mouhaaminen ja ilmoitettiin, että rahoja ei palauteta.
Olin yhteydessä woltin asiakaspalveluun, jossa vastauksena "voi ei!" ja luvattiin olla yhteydessä ravintolaan. Maanantaina woltista tuli ilmoitus, että keskustelu päätetään ja ovat pian yhteydessä. Tänään palasin asiaan, kun mitään ei ole kuulunut. Selvittelyä. Lopputulos: Ravintola ei palauta rahoja, koska olisivat kuitenkin HALUNNEET tilauksen meille toimittaa. Myös Woltin vastuu päättyi tähän. Lohdutuksena tästä vastikkeettomasta tilauksesta sain 8€ kredittejä tililleni, jota en mitä ilmeisimminkään tunne tarvetta enää käyttää.
Ravintola voi puolestani työntää rekvisiittansa hanuriin väärinpäin, mutta Woltin vastuuttomuutta jäin hämmästelemään.
Que chingados es eso?
Tampere ravintola Sombreros ja Wolt
Anonyymi-ap
3
1950
Vastaukset
- Anonyymi
Sombreros, Leylah ja Fast n' Fresh toimivat kaikki samassa paikassa. Tilasin kerran Leylahista jonkun hienolta kuulostavan annoksen, maksoi 15e. Annos oli käytännössä erilaisia perunasalaatin tapaisia juttuja. Boikottiin. Sombreros oli myös aivan paskaa ja sain siitä kyllä rahat takaisin.
- Anonyymi
Aivan ala arvoista pöperöä!!!!! Ikinä en ole noin surkeaa mukamexikolaista ruokaa saanut!
- Anonyymi
Tein tilauksen www.swype.fi kautta ja ravintola La Toore, pizza toimitettiin 40 minuutissa ja hyvä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait983582Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51989Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71760- 351486
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es58996Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36940Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47840Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4817Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60804