Mua ei ainakaan kunnosta pätkääkään. Hirveästi kiljutaan jonkun lestaperheen pummitukien puolesta.
Sinkut jotka ovat mahdollisia vanhempia ilman lestapersumaalais junttien lisäksi unhoitetaan.
Persulestat vihaa sinkkuja sekä vasemmistoa. Maalaisjunttipersut vain haluavat tuhota kansan yhtenäisyyden.
>simiti<
Sinkkujen motivaatio yhteiskuntaan?
24
318
Vastaukset
No mä oon kaikrlla tavalla ihan vaan pönkkääjä. Harvoin turvaudun mihinkään muitten tekenisiin, oliko ne yhteiskunta tai sitten se sinun jutuissasi kuulu eläkeyhtiö...luultavammin kannatan työpanoksella kumpaakin ja aivsn sama, jos tyytymättömiä kiukuttelijoita sinun lisäksi on muitakin...
Mä hoidan onat hommani ja kiukutteken sitten, kun otsasuoni räjähtää...mutta kiukutellaan sit Timppa yhessä. 😁
Nyt mä vaan hoidan tätä mun ruutua...- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minun mielestä juurikin Simitiä tuntuu kiinnostavan.
On niin paljon tuota yhteiskunnallista kantaaottavuutta näissä teksteissä.
Taidan äänestää sittenkin Haavistoa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Ei sinkkukaan elossa pysy ilman muita ihmisiä, ellei kasvata itse ruokaansa ja rakenna itse asumustaan.
🦄- Anonyymi
Naapurin. Kusipäiset lapset voi syödä ensihätään. Sitten ryöstetään ,tapetaan ja syödään palstalaiset.
>simiti<
- Anonyymi
Onneksi sinä typy tajuat mustaakin huumoria. Toosiiiiikkoja on liikaa.
>simiti< Sinkkuna olen sitä mieltä, että yhteiskunnan tulisi tukea enemmän lapsiperheitä. Meillä sinkuilla on asiat ihan hyvin, eikä meitä sorreta millään tavalla.
- Anonyymi
Valehtelet kokkaripersu. Olrt tyypillinen lestalsmmas taikauskoinen idari
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet kokkaripersu. Olrt tyypillinen lestalsmmas taikauskoinen idari
Yhteiskunta tarvitsee lisää lapsia, jotka ovat sitten tulevaisuuden aikuisia. Väestö ikääntyy ja syntyvyys on liian pientä. Pitää osata katsoa kokonaiskuvaa, eikä vain ajatella omaa persettä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Yhteiskunta tarvitsee lisää lapsia, jotka ovat sitten tulevaisuuden aikuisia. Väestö ikääntyy ja syntyvyys on liian pientä. Pitää osata katsoa kokonaiskuvaa, eikä vain ajatella omaa persettä.
Harmi vain, kun teillä oikeistolaisilla junteilla ei ole kokonaisnäkemystä. Myöskään valtiontaloudesta ette tajua yhtään enempää, kuin sika astrofysiikasta.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Harmi vain, kun teillä oikeistolaisilla junteilla ei ole kokonaisnäkemystä. Myöskään valtiontaloudesta ette tajua yhtään enempää, kuin sika astrofysiikasta.
>simiti<Kerrohan herra Kiljunen miten se valtiontalous sitten korjataan?
Tätä mä oon paljon täällä sanonutkin, että sinkut saa liian hyviä tukia. Jokaisen ihmisen pitäs olla saman arvoinen ja saada sama tuki per nuppi. Ihan yhtä lailla lapsetkin tarvii sen ravinnon pöytään ja kasvavalla ihmisellä pitää olla ravitsevaa ruokaa. En ollenkaan ymmärrä näitä sinkkulisiä mitä suomessa maksetaan.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tätä mä oon paljon täällä sanonutkin, että sinkut saa liian hyviä tukia. Jokaisen ihmisen pitäs olla saman arvoinen ja saada sama tuki per nuppi. Ihan yhtä lailla lapsetkin tarvii sen ravinnon pöytään ja kasvavalla ihmisellä pitää olla ravitsevaa ruokaa. En ollenkaan ymmärrä näitä sinkkulisiä mitä suomessa maksetaan.
Kyllä meillä maksetaan lapsistakin lisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meillä maksetaan lapsistakin lisiä.
Sinkku saa työmarkkinatukea jo viikossa saman mitä lapsi saa lisää kuukaudessa. Lisäksi sinkuille maksetaan asumistukia tähtitieteellisiä summia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mitä sinkkujen tukia kadehdit?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Sinkku saa työmarkkinatukea jo viikossa saman mitä lapsi saa lisää kuukaudessa. Lisäksi sinkuille maksetaan asumistukia tähtitieteellisiä summia.
Lapselliset saa vaikka mitä tukia eikä ne koskaan joudu kadulle, sinkku voi joutua vaikka rahoittaa töissä käydessään ihan yhtälailla valtion taloutta.
-harmiseikirj- - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Lapsi ei voi saada työmarkkinatukea eikä ansiosidonnaistakaan. Vanhempien tehtävä on huolehtia lapsen elatuksesta. Jos he eivät siihen kykene, sitten tulevat yhteiskunnan tuet apuun. Lapsiperheet saavat suhteessa enemmän asumistukea, koska asuvat avarammin kuin sinkut. Ihan turhaan sinkkujen tukia kadehdit.
Anonyymi kirjoitti:
Lapselliset saa vaikka mitä tukia eikä ne koskaan joudu kadulle, sinkku voi joutua vaikka rahoittaa töissä käydessään ihan yhtälailla valtion taloutta.
-harmiseikirj-Ei kukaan kadulle joudu. Mullakin on kaks sänkyä tyhjänä koko ajan. Se on tosi turhauttavaa, kun koittaa auttaa, mutta se ei kelpaa, kun yhteiskunta maksaa kaikki saunat ja porealtaat.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinkkujen tukia kadehdit?
Mähän oon itekin sinkku, mutta en ahne sinkku. Kato tänne mahtuu.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä en puhunut lapsilisästä. Jos saat noita molempia mainitsemiasi perheelisenä, niin saat niihin korotuksen. Tai no nyt toki suunnittelevat ton lapsikorotuksen poistoa työmarkkinatuesta, mutta saa nähdä miten se etenee.
- Anonyymi
Jaa-a. No ei mua parisuhteessa ollessanikaan yhteiskunnalliset asiat tän suuremmassa määrin kiinnostaneet. Pikemmin kiinnostivat vielä vähemmän. Kyllä yhteiskunnalliset asiat näin sinkkuna oikeastaan enemmän mun elämääni koskettavat, kun sillon parisuhteessa ollessani.
- Anonyymi
hyvä peli missä ammutaan toisten sautojsa ja omsaidsuuttsa...jooh.. tyuo on sellasinen joku intrestate.
- Anonyymi
JeroP, pidän kyllä paljon kuvistasi mitä, minäkin otan jotain kummitusmaisia juttuja yön pimeydessä jotain...ö mutta tuollainen jos nvenuimenä olisi 777 High Roller Anevue, viittas johokin karkesn uhksppeliin..
- Anonyymi
Suomi on tehnyt taas uuden maailmanennätyksen, Suomessa syntyy vähiten lapsia koko maailmassa. 50 % yli 35 vuotiaista miehistä on lapsettomia, tuossa iässä on jo vaarana se että jääkin lapsettomaksi.
Ihmiselämä ei kestä kuin hetken, ei sitä ole ruttunaamana kiva peiliin katsoa ja harmitella asiaa joka jäi tekemättä.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256