Mihin torstai hävisi? Muistaakseni menin keskiviikkona nukkuun
Ja yhtäkkiä onkin perjantai.
>simiti<
Päivät poistuu
4
150
Vastaukset
Oon myös päivistä aivan sekaisin. Kun ei niitä tule mietittyä sen enempää. Joku yhtäkkiä kysyy, mikä päivä tänään on, sitä pitää hetkeksi jäädä miettimään, jos ei pääse tarkistamaan mistään sillähetkellä.
Olen ollut töissä vanhainkodilla, jossa muistisairaat kyselee usein että mikä päivä. Joskus vastaan että en tiedä😂Mä olin kanssa 3v sitten vajaa 4v vanhainkodilla töissä vanhusten seurana, petaamassa sänkyjä, ulkoiluttamassa, lukemassa, syöttämässä, pelaamassa, juttelemassa ja ihan vaan olemassa vieressä ja kädestä kiinni pitämässä. Autoin mä sitten laikkareita tiskeissä ja pöytien pyyhkimisessä yms. Siellä osastolla oli huonoiten liikkumaan pystyvät ja jotkut oli täysin sänkypotilaita ja muistisairaat jotka just useesti kyseli monta kertaa päivässä että mikä päivä tai vuosi tai vuodenaika tai sitten he elivät ihan eri aikaa itse kuin kaikki muut.🙂.
Kai sä nyt karkauspäivista oot kuullut, niitä karkailee tuon tuostakin
- Anonyymi
Mä olen huomannut saman ilmiön. Juuri torstai usein vain katoaa jonnekin.
Oisko syy siinä, että odottaa niin malttamattomana viikonloppua ja perjantaita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454