Lämmin voileipä

Anonyymi-ap

Oisko hienoo, jos mies toisi mukanaan lämmin voileipä tarpeet, levittäisi vehnäpaahtoleivälle majoneesia, BBQ savunmakuista kastiketta, parmesan juustorouhetta, pari kinkkuleikkele viipaletta, hampurilais juusto viipaleen, päälle voilla voidellun vehnäpaahtoleipä viipaleen ja laittaisi sen voileipä grilliin.
Keittiössä miehen lämmin voileipä valmistuisi, juusto sulaisi ja leviäisi voileipägrillille ja paahtoleipä alkaisin ruskistumaan ja savua alkaisi keittiössä olemaan.
Mies kiepsauttaisi vähän mustueen lämpimän voileivän lautaselle, spruuttaisi ketsuppia, sinappia päälle ja ruokalusikalla kurkkusasaattia ja toisi sen naisen eteen, kun nainen katsoisi romanttista saippua oopperaa, jossa komea mies valkoisella ratsulla ratsastaisi, tarjoaisi naiselle shampanjaa ja veisi ratsullaan naisen gurmee ravintolaan syömään hiiltyneitä silakoita.

14

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikku hetki niin käyn tosta viereisestä tallista katsoon onko siellä valkoista hepoista.

Pari vuosikymmentä sitten lapsukainen harrasti hapkidon lisäksi taitoratsastusta. Silloin ei ollut valkoista ratsua.

Itsehän pelkään hepoja, mutta silti aina jouduin taluttamaan sitä maailman suurinta konia. Ei se vtu saa mennä niin, että suurin ukko taluttaa suurinta hevoista.

Kerran olin vahingoniloinen, kun polle liukastui ja kaatui.

>simiti<

• Anonyymi

Millainen on mies ihanteesi tumma vai vaalea niin olisko ihanaa mies tulis taaksesi ja tunnet isot kourat vartalollasi ja laittaa sinut etu nojaamaan eli pyllistöt verkkarit laskee alas ja työntyy sinuun rakastelette laitatko huulipunaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on mies ihanteesi tumma vai vaalea niin olisko ihanaa mies tulis taaksesi ja tunnet isot kourat vartalollasi ja laittaa sinut etu nojaamaan eli pyllistöt verkkarit laskee alas ja työntyy sinuun rakastelette laitatko huulipunaa

Vai miksi tykkäät et mies tekis leipiä sinulle

• Anonyymi

Mikä nainen simiti oikein on naisiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä nainen simiti oikein on naisiaan

Saako joku mies sinusta hyvän emännän ja vaimon ja tulisko lapsia

• No hyvä voileipä voisi maistua, mutta miksi siihen pitää laitaa BBQ-kastiketta ja vielä päälle ketsuppia ja sinappia? Majoneesia voi kyllä olla tai jotain hyvää dippiä tai tuorejuustoa. Ja miksi ketsuppi ja sinappi pitää spruutata päälle? Eikö niitä voi laittaa siististi? Ja missä kaikki vihannekset leivän välistä?

• Prinsessasi

Jotenkin ei kuulosta kovin herkulliselta. Huomaavaista, että mulle tekee ja tuo sellaisen, mutta sanoisin miehelle että syö itse vaan.

• Anonyymi

Kerran jouduin jäämään ylitöihin. Vaimoni toi sitten evästystä minulle töihin.

Se eväsleipä maistui parhaalta ikinä. Olihan se rakkaudella tehty.

>simiti<

• Anonyymi

Todella on kiva, jos mies tekee ruokaa tai välipaloja.
      Mies vois kuitenkin kysyä naiselta, mitä lämpimiin voileipiin laitetaan.
      Itselleen tietysti saa tehdä sitä mistä pitää.

• Anonyymi

Joo ei olisi. Tuo ei nyt oikein kuulosta sellaiselta, joka mun makunystyjäni hivelisi. Saa mies silti itse syödä tuota, jos tahtoo. Mä syön nyt savulohta, saaristolaisleipää, coleslawta ja keitettyä perunaa. 👌

• Anonyymi

Loppuosa oli kummallinen 🤔

• Anonyymi

Joo mistä v*tusta ne silakat pitää aina vetää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mistä v*tusta ne silakat pitää aina vetää

Ihminen eli ihmiset tykkää silakoista ne vaan on hyvii

• Anonyymi

Jos mies edes tekisi sellaisia lämpimiä voileipiä, joista pitäisin, niin joo. Nuo mies saisi kuitenkin syödä itse, joten turhaan hän niitä aineksia mun luokseni raahaisi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe