Miksi on niin hankalaa

Taisin sitten pistää poikki mun viimeisimmän tapailukumppanin kanssa eilen,
Mutta kun rupes vituttamaan ku on taas niin hankalaa niiin hankalaa!

Mun tapaamat miehet tuntuu olevan joko liian läheisiä tai liian etäisiä.
Joko semmosia äärimmäisen miellyttämisenhaluisia ja jatkuvaa läheisyyttä vaativia, koko ajan iholla olevia ja jatkuvaa hyväksyntää vailla olevia "koiranpentuja". Tai sit semmosia joista ei oma-aloitteisesti kuulu mitään päiväkausiin, josko kuuluis ollenkaan ellen itse pitäisi yhteyttä.. Ja joita suunnilleen ahistaa olla lähellä (ainaki muutoin kui seksin aikana, mut seksi sitten onkin Todella kiihkeää..), semmosia joitten ymmärtämiseen tarvis noin parin tiiliskiven paksuisen ohjekirjan.. (ja tulukaapa ny tähän väittämään et "miehet on yksinkertasia putkiaivoja", ette te ole! Ainakaan kaikki.)

Misä on ne semmoset Kummelistakin tutut "välimallin jätkät"?
Jotka ei ahista tarvitsevuudellaan ja joita ei tarvis ahistaa omalla tarvitsevuudellaan.

Vai onko vika vain minussa🤔

En tiiä taas mistään mittään mutta vituttaa.

271

3185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos aina menee pieleen, vika on sinussa. Valitset joko vääränlaisia miehiä tai sitten sinun kanssasi ei vaan voi toimia oikein.

      • Kyllä tiedostan ja tunnustankin olevani, ainakin jossain määrin myös hankala ihminen,

        Mut ennen kaikkea tiedostan olevani jo liian vanha mihinkään säätämiseen.. mun seurassa ei ole pakko olla.


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä tiedostan ja tunnustankin olevani, ainakin jossain määrin myös hankala ihminen,

        Mut ennen kaikkea tiedostan olevani jo liian vanha mihinkään säätämiseen.. mun seurassa ei ole pakko olla.

        Mietin ettet vaan sabotoisi itse itseäsi. Vaikutat hyvin fiksulta ihmiseltä, joten en usko etteikö seurassasi olisi kiva olla. Toisaalta nykyaika tuntuu olevan hyvin itsekeskeistä, joten voi olla ettet vaan ole löytänyt oikeanlaista seuraa. Nykyään tuntuu ettei miehet itsekään tiedä mitä oikein haluavat.


      • Anonyymi

        Miksi sanot noin? Ihmisen elämän varmaan vaikein valinta on löytää läheinen kumppani jonka kanssa tulee toimeen ja elämä on itseä ja sitä toista tyydyttävää.

        Kunnes löytää sopivan, niin suhteet kaatuu milloin mihinkin, kuten kuuluukin.

        Eri asia todella vaikeat ihmiset joilla pahoja käytöshäiriöitä, mutta usein heilläkin on kumppaneita. Matti ja Mervi oli ihan sopivia toisilleen, vaikka ero lopulta tuli heillekkin.

        Minulla on elämänkumppani 20 v tulee täyteen tänä vuonna ja en ole kovinkaan kiva enkä helppo ihminen. Sanoisin, että jännä ja uskollinen ja kestävä.


    • Harmi että vituttaa ja asiat tuntuu hankalilta. Toivottavasti niin vitutus ja kuin asiatkin helpottaa.🙂.

      • Kiitos. Ajan kanssa kyllä,


      • m.wurst kirjoitti:

        Kiitos. Ajan kanssa kyllä,

        Jep. Näinhän se yleensä on.🙂.


    • Anonyymi

      Eipä ole tullut mullekaan juuri vastaan sellasia välimallin jätkiä. Mulle on tässä vuosien varrella miehistä mielikuva likipitäen kaikesta sellasena ääripäiden porukkana. Ei siis tosiaan pelkästään parisuhteisiin liittyen, vaan likipitäen kaikessa. En ole tavannut sellasia "yksinkertasia putkiaivoja" missään muissa kuin vanhemmissa miehissä, että onko se sitten niin, että kun mies vanhenee, niin se viimein kykenee sellaseen välimallin ajatteluunkin. 🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Ja lisään, että en ole kuullut oikein kenenkään naisen suusta toisenlaista analyysiä miehistä. Tuntuu aina olevan miesten kanssa ääripäästä toiseen seilaamista.


      • En ole minäkään, ja silläpä ihmettelen kun (jotkut) miehet edelleen haluaa pitää yllä sitä mielikuvaa et ovat muka niitä putkiaivoja🤔

        Ei ole, yhtälailla niihin voi tarvita sen tekstityksen
        Tahi käyttöoppaan.


      • Anonyymi

        Ai niin ja siis tolla "vanhemmis miehissä" mä puhun sellasista oikeasti sellasista seniori-ikäsistä miehistä. Ikää pitää olla vähintään 60+, että mies alkaa tuntua osaavan kulkea silleen suht keskivälissä.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        En ole minäkään, ja silläpä ihmettelen kun (jotkut) miehet edelleen haluaa pitää yllä sitä mielikuvaa et ovat muka niitä putkiaivoja🤔

        Ei ole, yhtälailla niihin voi tarvita sen tekstityksen
        Tahi käyttöoppaan.

        Noinpa. En mäkään tajua miksi jotkut miehet suorastaan mainostavat jotain yksinkertasuuttaan. Sitä tekevät aika usein sellasetkin miehet, joista mä ihan tiedän, että ovat kaikkea kaikea muuta kuin tuota ja heihin tarvitsisis vähintää manuaalin ja sanakirjan ja nenä asennon tulkintaoppaan ja kristallipallokin olis hyödyllinen apuväline.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinpa. En mäkään tajua miksi jotkut miehet suorastaan mainostavat jotain yksinkertasuuttaan. Sitä tekevät aika usein sellasetkin miehet, joista mä ihan tiedän, että ovat kaikkea kaikea muuta kuin tuota ja heihin tarvitsisis vähintää manuaalin ja sanakirjan ja nenä asennon tulkintaoppaan ja kristallipallokin olis hyödyllinen apuväline.

        Tämäpä.
        Enkä naisena suosittelis mitään alasti/vähissä tai paljastavissa vaatteissa olemista saadakseen miehen huomion, (vaikka niin väitetäänkin)
        Ku kylymä siinä vaan tullee.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Tämäpä.
        Enkä naisena suosittelis mitään alasti/vähissä tai paljastavissa vaatteissa olemista saadakseen miehen huomion, (vaikka niin väitetäänkin)
        Ku kylymä siinä vaan tullee.

        Sama kokemus. Ei sillä ainakaan OMAN miehen huomiota saa, joidenkin muiden miesten ei toivotun huomion voi saadakin. 🤣


    • Anonyymi

      Rehellinen vastaus on se että palstakamu taitaa olla oikeassa. Et ole enää vaimomatskua. Liian paljon panorallia ja mieskokemuksia taustalla (itse jossain mainitsit ettet ole ollut erityisen nuuka tavarastasi), niin olet tullut vaiheeseen jossa et koskaan enää tyydy siihen mitä saat vaan vaadit aina vaan enemmän kun poimit niiden menneidein parhaita puolia ja vertaat nykyiseen joka ei millään voi yksin voittaa niitä kaikkia muita, ja joudut jatkamaan etsintääsi maailman tappiin ikinä löytämättä.

      -harmiseikirj-

      • Niin no, tän hetken "body count" taitaa mulla mennä jo yli kahenkymmenen, eivätkä kaikki ole edes yhdyntöjä (kun näissä seksi-asioissa tupataan olemaan niin peeniskeskeisiä..)
        Että onk se ny paljo vai vähä🤔

        Enkä minä nyt mitään vaimo-statusta ole edes hakemassa, ku nyt olis vaan ihan kiva tietää missä mennään vai mennäänkö missään, ilman että täytyy omata selvännäkijän kykyjä.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin no, tän hetken "body count" taitaa mulla mennä jo yli kahenkymmenen, eivätkä kaikki ole edes yhdyntöjä (kun näissä seksi-asioissa tupataan olemaan niin peeniskeskeisiä..)
        Että onk se ny paljo vai vähä🤔

        Enkä minä nyt mitään vaimo-statusta ole edes hakemassa, ku nyt olis vaan ihan kiva tietää missä mennään vai mennäänkö missään, ilman että täytyy omata selvännäkijän kykyjä.

        Seksiasioissa peeniskeskeisiä? Siis sinulta odotetaan palveluja etkä saa itsellesi mitään?

        - Sheena


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin no, tän hetken "body count" taitaa mulla mennä jo yli kahenkymmenen, eivätkä kaikki ole edes yhdyntöjä (kun näissä seksi-asioissa tupataan olemaan niin peeniskeskeisiä..)
        Että onk se ny paljo vai vähä🤔

        Enkä minä nyt mitään vaimo-statusta ole edes hakemassa, ku nyt olis vaan ihan kiva tietää missä mennään vai mennäänkö missään, ilman että täytyy omata selvännäkijän kykyjä.

        Riippuu siitä missä ajassa ne on tulleet. Kuukaudessa vai kymmenessä vuodessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksiasioissa peeniskeskeisiä? Siis sinulta odotetaan palveluja etkä saa itsellesi mitään?

        - Sheena

        Ei kun siis yleisesti ottaen siinä mikä lasketaan seksiksi/seksikokemukseksi..

        Itse lasken seksiksi ja -kokemuksiksi kaikki missä on ollut seksuaalista toimintaa, eli käsi- ja suuhommat myös, riippumatta siitä olenko ollut sitä tekemässä vai vastaanottamassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä missä ajassa ne on tulleet. Kuukaudessa vai kymmenessä vuodessa?

        Noin 20 vuoden aikahaarukalla,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ei kun siis yleisesti ottaen siinä mikä lasketaan seksiksi/seksikokemukseksi..

        Itse lasken seksiksi ja -kokemuksiksi kaikki missä on ollut seksuaalista toimintaa, eli käsi- ja suuhommat myös, riippumatta siitä olenko ollut sitä tekemässä vai vastaanottamassa.

        Sivusta huikkaan, että noihan se on. Tossa jokunen aika, olisko kuukausi takaperin, mulle kovasti palstalla selitettiin, että en ole harrastanut seksiä, kun tulin maininneeksi käsihommista, ilman genittaalien yhteenhinkuttamista. Moni tosiaan tuntuu laskevan vain yhdynnän seksiksi.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin no, tän hetken "body count" taitaa mulla mennä jo yli kahenkymmenen, eivätkä kaikki ole edes yhdyntöjä (kun näissä seksi-asioissa tupataan olemaan niin peeniskeskeisiä..)
        Että onk se ny paljo vai vähä🤔

        Enkä minä nyt mitään vaimo-statusta ole edes hakemassa, ku nyt olis vaan ihan kiva tietää missä mennään vai mennäänkö missään, ilman että täytyy omata selvännäkijän kykyjä.

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-

        Noiko sun pääsi toimii? Onkohan tuo sitten joku miehinen juttu, tuo vertailu? Liittykö se jotenkin ehkä siihen, että ei olis tunteita mukana? Mä en ainakaan pysty lainkaan samamstumana tuohon, koska se tässä ja nyt on aina se kaikkein paras ja ihanin ja rakkauteni kohde, jota muut eivät pääse lähellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-

        Tuossako se sitten näkyy se miehen yksinkertaisuus ja putkiaivoisuus, tollasessa vertailussa ja taulukoinnissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossako se sitten näkyy se miehen yksinkertaisuus ja putkiaivoisuus, tollasessa vertailussa ja taulukoinnissa?

        Putkiaivomies ilmoittautuisi jonon jatkoksi ilman mitään epäilyä, joka taas ei ole ihan putkiaivo ymmärtää tällaiset perusasiat eikä välttämättä lähde kisaan jota ei voi voittaa täysin koskaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Usein miehet kehuskelevat, että heillä on ollut seksuaalista kanssakäymistä satojen naisten kanssa ja sinäkö paheksut tämän yksilön muutamaa kymmentä partneria? Missä lukemissa itse liikut?
        - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein miehet kehuskelevat, että heillä on ollut seksuaalista kanssakäymistä satojen naisten kanssa ja sinäkö paheksut tämän yksilön muutamaa kymmentä partneria? Missä lukemissa itse liikut?
        - sivusta

        Niin ja ovat parisuhdekelvottmia historiansa vuoksi, silti ne aina vaan löytävät jonkun naisen mutta tuskin tulee kestämään. Minun lukemat ei ole tässä nyt oleellisia kun en ole parisuhdetta edes hakemassa :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-

        Ach! Ja siellä taas mies selittää mulle asioita,
        https://aijaa.com/LRxtYV

        😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein miehet kehuskelevat, että heillä on ollut seksuaalista kanssakäymistä satojen naisten kanssa ja sinäkö paheksut tämän yksilön muutamaa kymmentä partneria? Missä lukemissa itse liikut?
        - sivusta

        Tuossa hyvä esimerkki, Heidi Willman muistelee tinder-ihastustaan vaikkei edes ehtineet panemaan:

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/183ce7bf-7764-41cf-975d-55b8152112ee

        " Jos oltaisiin tutustuttu, olisin ihastunut ja kun oltaisiin ekan kerran menossa yhdessä sänkyyn, hän näkisi mut ja olisi ”yäk mikä nainen”. Ajattele millaisia ihmisiä tuolla on, ja kuinka monen naisen itsetunnon ne saavat vuosiksi muserrettua! Eihän toi poistu ikinä mun mielestä!"

        Tuossahan kävi sikäli hyvin että kamupoikamaisesti suhtautuva nykyinenkin mies saa arvostusta kehopositiivisuudestaan, mutta Heidi tuossa myöntää että olisi kuitenkin ihastunut lihaksikkaaseen jännäjörnijään ja epäilemättä muistelisi sen kanssa suorittamiaan kiihkeitä sessioita jos niitä olisi ollut kun nytkin jäi ikuisesti mieleen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-

        Ja kuten jo tuolla aijemmin sanoin, kaikkien kohdalla ei ole kyse yhdynnästä, eikä välttämättä koko kyrpää ole edes ollut sillä vastapuolella,

        Mut selitä toki minun seksielämää niinku itelles parhaaks näet🤷


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-

        Harmis hei jos sä ite teet ja ajattelet noin se ei tarkoita että myös muut toimisi niin.🙂.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ja kuten jo tuolla aijemmin sanoin, kaikkien kohdalla ei ole kyse yhdynnästä, eikä välttämättä koko kyrpää ole edes ollut sillä vastapuolella,

        Mut selitä toki minun seksielämää niinku itelles parhaaks näet🤷

        Niin mutta kiistäkään et noita alitajuisia vertailuja voi ja ne juuri tekee elämän vaikeaksi kun itse nirsoilet. Sun pitäisi vaan hyväksyä joku mainitsemasi takertujatyyppi ja sen tuottama pieni mielipaha, suhde voisi kuitenkin olla onnellinen ihan niin kuin tuossa Heidi Willmanin jutussakin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putkiaivomies ilmoittautuisi jonon jatkoksi ilman mitään epäilyä, joka taas ei ole ihan putkiaivo ymmärtää tällaiset perusasiat eikä välttämättä lähde kisaan jota ei voi voittaa täysin koskaan.

        -harmiseikirj-

        No, tippaleipäaivoko sinä sitten olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kiistäkään et noita alitajuisia vertailuja voi ja ne juuri tekee elämän vaikeaksi kun itse nirsoilet. Sun pitäisi vaan hyväksyä joku mainitsemasi takertujatyyppi ja sen tuottama pieni mielipaha, suhde voisi kuitenkin olla onnellinen ihan niin kuin tuossa Heidi Willmanin jutussakin.

        -harmiseikirj-

        Onneksi ei ole mikään pakko hyväksyä ketään. Te miehetkin voisitte kuitenkin lakata esittämästä, että olisitte jotenkin helppotajuisia, kun kerta näköjään myös itse tajuatte, että ette ole. 🤣


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Harmis hei jos sä ite teet ja ajattelet noin se ei tarkoita että myös muut toimisi niin.🙂.

        Kyllä se alitajunta vaan kaikilla tuppaa toimimaan ja miksi se tyytyisi vähempään kuin mitä on joskus ollut?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ovat parisuhdekelvottmia historiansa vuoksi, silti ne aina vaan löytävät jonkun naisen mutta tuskin tulee kestämään. Minun lukemat ei ole tässä nyt oleellisia kun en ole parisuhdetta edes hakemassa :)

        -harmiseikirj-

        Tietenkin sinun lukemillasi on väliä. Jos sinulla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta asiasta, et tiedä mistä puhut, ellei sinulla sitten ole esittää tieteellisiä tutkimustuloksia aiheesta, ja tieteellisten tutkimustulosten raportoinneilla ei tässä tarkoiteta iltapulujen artikkeleita, joihin tyypillisesti viittaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole mikään pakko hyväksyä ketään. Te miehetkin voisitte kuitenkin lakata esittämästä, että olisitte jotenkin helppotajuisia, kun kerta näköjään myös itse tajuatte, että ette ole. 🤣

        Ehkä jotkut meistä ovat, esim. mikkojuhanhan tuossa ainakin esittää edustavansa putkiaivoista ajattelua, liekö sitten todellisuudessa niin, jonkun palstanaisen pitäisi ottaa selvää asiasta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotkut meistä ovat, esim. mikkojuhanhan tuossa ainakin esittää edustavansa putkiaivoista ajattelua, liekö sitten todellisuudessa niin, jonkun palstanaisen pitäisi ottaa selvää asiasta.

        -harmiseikirj-

        En tiedä yhtään. Itse epäilen, että tuskin hänkään on oikeasti noin lungi ja simppeli, kuin kirjoituksistaan voisi joskus kuvitella. Itsellän taas ei ole mitään mielenkiintoa ottaa selvää, kun en monista hänen ajattelutavoistaan lainkaan pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se alitajunta vaan kaikilla tuppaa toimimaan ja miksi se tyytyisi vähempään kuin mitä on joskus ollut?

        -harmiseikirj-

        Voin todeta, että ei kannata kuvitella muiden puolesta, oman itsensä pohjalta. Ainakaan itse en ole koskaan verrannut ketään keneenkään toiseen. Pääni nyt ei vaan toimi niin. Rehellisesti sanoen mulla on hyvin heikkoja yksityiskohtaisia muistikuvia muista kuin viimeisestä eksästä ja sekin johtuu siitä, että en ole päässyt hänestä vielä ylitse. Tuosta syytä en siis myöskään edes kuvittele suhteita muihin tässä kohtaa. Sitten kun olen hänestä ylitse, niin en mä näitä hänestäkään enää muista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se alitajunta vaan kaikilla tuppaa toimimaan ja miksi se tyytyisi vähempään kuin mitä on joskus ollut?

        -harmiseikirj-

        Kaikilla toimii alitajunta joo mutta ei samalla tavalla eikä käsittele asioita samalla tavalla se on ihan yksilöllistä miten se toimii ja miten asioita käsittelee. Tollasta asiaa ei vain yksinkertaisesti voi yleistää mukamas koskemaan kaikkia.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotkut meistä ovat, esim. mikkojuhanhan tuossa ainakin esittää edustavansa putkiaivoista ajattelua, liekö sitten todellisuudessa niin, jonkun palstanaisen pitäisi ottaa selvää asiasta.

        -harmiseikirj-

        Ai...en mä kyllä itseäni minään putkiaivoisena nää enkä kyllä esitä edustavani sellaista ajattelua. Nää on kyllä aikas huvittavia nää sun tulkintas.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiko sun pääsi toimii? Onkohan tuo sitten joku miehinen juttu, tuo vertailu? Liittykö se jotenkin ehkä siihen, että ei olis tunteita mukana? Mä en ainakaan pysty lainkaan samamstumana tuohon, koska se tässä ja nyt on aina se kaikkein paras ja ihanin ja rakkauteni kohde, jota muut eivät pääse lähellekään.

        Harmiksella on pieni ja se ei halua vertailukohdetta. Eli neitsyt on saatava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmiksella on pieni ja se ei halua vertailukohdetta. Eli neitsyt on saatava.

        Teoriahan se on tuokin :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoriahan se on tuokin :D

        -harmiseikirj-

        Looginen syy sun mielipiteille eli totuus. Toki tämä on ollut selvää kaikille jo muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Looginen syy sun mielipiteille eli totuus. Toki tämä on ollut selvää kaikille jo muutenkin.

        Niin että kaikilla miehillä jotka ei halua että niiden naisessa on puoli muuta kylää uittanut k..nsä on sitten pieni? Noinhan se sinun logiikan mukaan sitten menisi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kaikilla miehillä jotka ei halua että niiden naisessa on puoli muuta kylää uittanut k..nsä on sitten pieni? Noinhan se sinun logiikan mukaan sitten menisi.

        -harmiseikirj-

        Ei ylipäänäs kannata pyöriä noin pienissä ympyröissä. Itsekin tullut joskus aikanaan asuttua pikkukylissä ja katselua sitä piirileikkiä, kun kaikilla on lapsiakin ristiin keskenään ja jokainen pannut koko tuttapiirin lävitse. Joo, ei ole mun juttuni lainkaan ja suosittelen suakin pikkasen laajentamaan elinpiiriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ylipäänäs kannata pyöriä noin pienissä ympyröissä. Itsekin tullut joskus aikanaan asuttua pikkukylissä ja katselua sitä piirileikkiä, kun kaikilla on lapsiakin ristiin keskenään ja jokainen pannut koko tuttapiirin lävitse. Joo, ei ole mun juttuni lainkaan ja suosittelen suakin pikkasen laajentamaan elinpiiriä.

        Pienissä kylissähän asia on pahempi kun kaikki tietää, kaupungissa ei välttämättä mutta ei se niissäkään ongelmaa poista jos itse tiedät, ja kyllähän jos naisella on tinderöinti historiaa taustalla sen historian sitten melkeinpä tietää että puhutaan kymmenistä tai jopa sadoista.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienissä kylissähän asia on pahempi kun kaikki tietää, kaupungissa ei välttämättä mutta ei se niissäkään ongelmaa poista jos itse tiedät, ja kyllähän jos naisella on tinderöinti historiaa taustalla sen historian sitten melkeinpä tietää että puhutaan kymmenistä tai jopa sadoista.

        -harmiseikirj-

        Joku mahdollinen Tinderin käyttöhän nyt ei mitään kerro. Moni luo profiilin, käyttää sitä pari päivää ja toteaa, ettei ole häntä varten. Profiilista ei kannata paljoa johtopäätöksiä vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku mahdollinen Tinderin käyttöhän nyt ei mitään kerro. Moni luo profiilin, käyttää sitä pari päivää ja toteaa, ettei ole häntä varten. Profiilista ei kannata paljoa johtopäätöksiä vetää.

        Sehän olisi kuin kolikonheittoa jos luottaisi tuohon sun olettamaan että noin olisi kun kuitenkin myös moni luo profiilin ja paneskelee ympäriinsä kaikki mätchit joita on sattunut löytämään. Ihan arpapeliä saatko kruunan vai klaavan, mutta jos löytyy nainen joka ei ole tinderöinyt ollenkaan se on jo paljon varmemmin sellainen ettei historia ole ongelma ja varmaan henkisestikin paljon paremmassa kunnossa koska se historia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän olisi kuin kolikonheittoa jos luottaisi tuohon sun olettamaan että noin olisi kun kuitenkin myös moni luo profiilin ja paneskelee ympäriinsä kaikki mätchit joita on sattunut löytämään. Ihan arpapeliä saatko kruunan vai klaavan, mutta jos löytyy nainen joka ei ole tinderöinyt ollenkaan se on jo paljon varmemmin sellainen ettei historia ole ongelma ja varmaan henkisestikin paljon paremmassa kunnossa koska se historia.

        -harmiseikirj-

        Suurempaa kolikonheitto on tuo sun oletuksesi, koska se on paljon harvinaisempaa. Sen näkee ihan Tinderin omista tilastoista, että valtaosa sitä koskaan käyttäneistä on pelkkiä kokeilijoita, jotka ovat olleet aktiivisia korkeintaan jotain viikon. Ei siinä ajassa kukaan mitään satoja tai edes kymmeniä ehdi. Mutta saa sitä tietenkin olla neuroottinen, jos se helpottaa omaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän olisi kuin kolikonheittoa jos luottaisi tuohon sun olettamaan että noin olisi kun kuitenkin myös moni luo profiilin ja paneskelee ympäriinsä kaikki mätchit joita on sattunut löytämään. Ihan arpapeliä saatko kruunan vai klaavan, mutta jos löytyy nainen joka ei ole tinderöinyt ollenkaan se on jo paljon varmemmin sellainen ettei historia ole ongelma ja varmaan henkisestikin paljon paremmassa kunnossa koska se historia.

        -harmiseikirj-

        Aika outo olettama. Siihen mitään Tinderiä tarvita. Panoseuraa löytää halutessaan vaikka bussipysäkiltä. Ihmisillä on ihan hulluja kuvitelmia Tinderistä ja sen tarpeellisuudesta panemisessa. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän olisi kuin kolikonheittoa jos luottaisi tuohon sun olettamaan että noin olisi kun kuitenkin myös moni luo profiilin ja paneskelee ympäriinsä kaikki mätchit joita on sattunut löytämään. Ihan arpapeliä saatko kruunan vai klaavan, mutta jos löytyy nainen joka ei ole tinderöinyt ollenkaan se on jo paljon varmemmin sellainen ettei historia ole ongelma ja varmaan henkisestikin paljon paremmassa kunnossa koska se historia.

        -harmiseikirj-

        Todellisuudessahan Tinder on sosiaalisesti rajoittavampi paikka satunnaisen seksiseuran hakemiseen, kuin likimain mikä tahansa muu paikka. Tinderissä ollaan omalla naamalla ja kaikki, jotka sen sun profiilisi näkevät, tietävät sun olevan siellä. Missään muualla vähänkään isommalla paikkakunnalla kukaan ei tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän olisi kuin kolikonheittoa jos luottaisi tuohon sun olettamaan että noin olisi kun kuitenkin myös moni luo profiilin ja paneskelee ympäriinsä kaikki mätchit joita on sattunut löytämään. Ihan arpapeliä saatko kruunan vai klaavan, mutta jos löytyy nainen joka ei ole tinderöinyt ollenkaan se on jo paljon varmemmin sellainen ettei historia ole ongelma ja varmaan henkisestikin paljon paremmassa kunnossa koska se historia.

        -harmiseikirj-

        Koska tässä nyt lähtöjäänkin oli kyse minun seksielämästä, niin voinen tähän jatkokeskusteluunkin palata toteamaan etten itse ole koskaan ollut tinderissä☝️


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin no, tän hetken "body count" taitaa mulla mennä jo yli kahenkymmenen, eivätkä kaikki ole edes yhdyntöjä (kun näissä seksi-asioissa tupataan olemaan niin peeniskeskeisiä..)
        Että onk se ny paljo vai vähä🤔

        Enkä minä nyt mitään vaimo-statusta ole edes hakemassa, ku nyt olis vaan ihan kiva tietää missä mennään vai mennäänkö missään, ilman että täytyy omata selvännäkijän kykyjä.

        Horatsua hommaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kiistäkään et noita alitajuisia vertailuja voi ja ne juuri tekee elämän vaikeaksi kun itse nirsoilet. Sun pitäisi vaan hyväksyä joku mainitsemasi takertujatyyppi ja sen tuottama pieni mielipaha, suhde voisi kuitenkin olla onnellinen ihan niin kuin tuossa Heidi Willmanin jutussakin.

        -harmiseikirj-

        En tiiä miten sun pää sit toimii näissä, mut ite tuskin jaksan muistaa esim. jotain parinkymmenen vuoden takaisia vehtaamisia, tai että aktiivisesti miettisin niitä vastapuolia..

        Minä satun pitämään seksistä ja haluan haluta kumppaniani ja että hän haluaa minua (noin niinku kokonaisuutena, eikä vain sitä mitä on jalkojen välissä ja sen tuomaa tyydytystä..)

        Heidi Willmanin keississä mahtoi ennemmin olla kyse et tää lihaskimppu antoi pakit koska toivoi kumppanilta myös ilmeisesti saliharrastusta ja timmiä ulkomuotoa. Ihan ymmärrettävää sikäli et kaipaa elintavoiltaan jokseenkin samanlaista kui itte on🤷
        Mut siis ne ulkomuotoon perustuneet pakit oli tossa ennemminkin pointtina et miks se lihaskimppu oli jääny mieleen..


      • Anonyymi

        Höpö, höpö. Epävarman miehen slutsheimausta.
        Kasvata itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä missä ajassa ne on tulleet. Kuukaudessa vai kymmenessä vuodessa?

        Ihan sama, ei kuulu kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-

        Voi reppanaa. Toi ongelma on kyl ihan vaan ja ainoastaan sun korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putkiaivomies ilmoittautuisi jonon jatkoksi ilman mitään epäilyä, joka taas ei ole ihan putkiaivo ymmärtää tällaiset perusasiat eikä välttämättä lähde kisaan jota ei voi voittaa täysin koskaan.

        -harmiseikirj-

        Ja kenet sun pitää voittaa? Suosittelen seksuaalineuvontaa/-terapiaa.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ja kuten jo tuolla aijemmin sanoin, kaikkien kohdalla ei ole kyse yhdynnästä, eikä välttämättä koko kyrpää ole edes ollut sillä vastapuolella,

        Mut selitä toki minun seksielämää niinku itelles parhaaks näet🤷

        Mun kumppanilla ja mulla ei ole kummallakaan. Eikö meillä siis ole s****ä vaikka molemmat tulee useammankin kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienissä kylissähän asia on pahempi kun kaikki tietää, kaupungissa ei välttämättä mutta ei se niissäkään ongelmaa poista jos itse tiedät, ja kyllähän jos naisella on tinderöinti historiaa taustalla sen historian sitten melkeinpä tietää että puhutaan kymmenistä tai jopa sadoista.

        -harmiseikirj-

        Ja mitä v****n väliä sillä on?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        En tiiä miten sun pää sit toimii näissä, mut ite tuskin jaksan muistaa esim. jotain parinkymmenen vuoden takaisia vehtaamisia, tai että aktiivisesti miettisin niitä vastapuolia..

        Minä satun pitämään seksistä ja haluan haluta kumppaniani ja että hän haluaa minua (noin niinku kokonaisuutena, eikä vain sitä mitä on jalkojen välissä ja sen tuomaa tyydytystä..)

        Heidi Willmanin keississä mahtoi ennemmin olla kyse et tää lihaskimppu antoi pakit koska toivoi kumppanilta myös ilmeisesti saliharrastusta ja timmiä ulkomuotoa. Ihan ymmärrettävää sikäli et kaipaa elintavoiltaan jokseenkin samanlaista kui itte on🤷
        Mut siis ne ulkomuotoon perustuneet pakit oli tossa ennemminkin pointtina et miks se lihaskimppu oli jääny mieleen..

        Naisiakin ollut sulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun kumppanilla ja mulla ei ole kummallakaan. Eikö meillä siis ole s****ä vaikka molemmat tulee useammankin kerran?

        "Peenistä vaginaan" -seksikäsityksellä ei..
        Ilmeisesti myös kaikki homoseksuaalit joilla ei ole ollut heterokokeiluja ovat neitsyitä🤔

        En siis itse ajattele näin, vaan päinvastoin tuommoinen yhdyntäkeskeisyys on tympeää
        (Ja tylsää seksiä☝️)


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        En tiiä miten sun pää sit toimii näissä, mut ite tuskin jaksan muistaa esim. jotain parinkymmenen vuoden takaisia vehtaamisia, tai että aktiivisesti miettisin niitä vastapuolia..

        Minä satun pitämään seksistä ja haluan haluta kumppaniani ja että hän haluaa minua (noin niinku kokonaisuutena, eikä vain sitä mitä on jalkojen välissä ja sen tuomaa tyydytystä..)

        Heidi Willmanin keississä mahtoi ennemmin olla kyse et tää lihaskimppu antoi pakit koska toivoi kumppanilta myös ilmeisesti saliharrastusta ja timmiä ulkomuotoa. Ihan ymmärrettävää sikäli et kaipaa elintavoiltaan jokseenkin samanlaista kui itte on🤷
        Mut siis ne ulkomuotoon perustuneet pakit oli tossa ennemminkin pointtina et miks se lihaskimppu oli jääny mieleen..

        "En tiiä miten sun pää sit toimii näissä, mut ite tuskin jaksan muistaa esim. jotain parinkymmenen vuoden takaisia vehtaamisia, tai että aktiivisesti miettisin niitä vastapuolia."

        Sama vika. Rehellisesti sanoen, mun on hyvin vaikea ihan ylipäänsä muistaa heitä kaikkia, kun olen laskenut lukumäärää. Näin siitä huolimatta, ettei edes puhuta hirveän suuresta kokonaismäärästä. Ja siis mä en ole lainkaan varma, kenen kanssa on ollut pelkää käsipeliä tai suupeliä tai onko ehkä ollut joku yhdyntäkin. Joo, mä olen ihan hirveä ihminen, kun ei nyt ole tosiaan jäänyt kaikista niin peilikirkasta muistikuvaa, eikä tule heitä mietittyä, eikä varsinkaan vertailua. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En tiiä miten sun pää sit toimii näissä, mut ite tuskin jaksan muistaa esim. jotain parinkymmenen vuoden takaisia vehtaamisia, tai että aktiivisesti miettisin niitä vastapuolia."

        Sama vika. Rehellisesti sanoen, mun on hyvin vaikea ihan ylipäänsä muistaa heitä kaikkia, kun olen laskenut lukumäärää. Näin siitä huolimatta, ettei edes puhuta hirveän suuresta kokonaismäärästä. Ja siis mä en ole lainkaan varma, kenen kanssa on ollut pelkää käsipeliä tai suupeliä tai onko ehkä ollut joku yhdyntäkin. Joo, mä olen ihan hirveä ihminen, kun ei nyt ole tosiaan jäänyt kaikista niin peilikirkasta muistikuvaa, eikä tule heitä mietittyä, eikä varsinkaan vertailua. 🤣

        Varmaan ne jossain sadan jälkeen alkaa muistikuvat hämärtymään :D

        Hauskaahan tässä on se miten tinderöitsijät alkoi heti äläköimään kun kaikkea kalahti :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ne jossain sadan jälkeen alkaa muistikuvat hämärtymään :D

        Hauskaahan tässä on se miten tinderöitsijät alkoi heti äläköimään kun kaikkea kalahti :D

        -harmiseikirj-

        Ei ole lukema lähelläkään sataa, ei edes viidesosaa tuosta. Tienderiäkään en ole koskaan edes nähnyt. Mihin ihmeeseen mä Tinderiä tarvitsisin? En mä nyt niin avuton ole, että en muuten halutessani seksiseuraa löytäisi. Ei siihen hyvä mies mitään apprlikaatioita tarvitsisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ne jossain sadan jälkeen alkaa muistikuvat hämärtymään :D

        Hauskaahan tässä on se miten tinderöitsijät alkoi heti äläköimään kun kaikkea kalahti :D

        -harmiseikirj-

        Mähän siis ihan kirjaimellisesti löydän seksiseuraa vaikka bussipysäkiltä. Se tosin kehittyi parisuhteeksi, mutta silti. Ei siihen todellakaan mitään Tindereitä tarvita. Paitsi jos sattuu olemaan täysin uusavuton yksilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisiakin ollut sulla?

        Eikös siellä tekstissä mainittu, ettei kaikilla ole ollut edes mulkkua? Niin näin voisi olettaa, että ovat olleet pillukkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-

        Ei harmis, se menee noin vain sinun päässäsi, että vertaillaan muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ovat parisuhdekelvottmia historiansa vuoksi, silti ne aina vaan löytävät jonkun naisen mutta tuskin tulee kestämään. Minun lukemat ei ole tässä nyt oleellisia kun en ole parisuhdetta edes hakemassa :)

        -harmiseikirj-

        Ei mene tuokaan noin. Tiedossani on vaikka kuinka monta miestä joilla on ollut lukuisia seksikumppaneita nuorempana ja nimenomaan sen vuoksi, että naiset sitä heiltä ovat halunneet, miehet olleet aika passiivisia. Ainoa asia mikä näitä miehiä usein yhdistää on että he ovat muuten aktiivisia, ihan kouluajoista lähtien. Hääräävät myöhemmin opiskeluissaan juhlia, tapahtumia, ovat esillä. Vaikka puhuisivat harvoin, sitäkin enemmän asiaa, koskaan ei asian vierestä, ovat läsnä. Aina auttaa, jos ovat "tavallisen" näköisiä keskivertoja keskimäärin. Ei pitkiä, ei lyhyitä, ei resuisia, mutta ei yhtään sliipattujakaan, ei lihavia, ei laihoja, ei rumia ei komeita jne.

        Juuri edellä luetellut ominaisuudet ovat usein naisten mieleen ja herättävät seksuaalisia intohimoja. Jotkut eivät lähde toteuttamaan intohimojaan monista eri syistä. Se ei poista tosiasiaa, että ko miehet ovat niin naisten kuin miestenkin suosiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se alitajunta vaan kaikilla tuppaa toimimaan ja miksi se tyytyisi vähempään kuin mitä on joskus ollut?

        -harmiseikirj-

        Asetatko kaikki kaverisi elämän varrelta "paremmuusjärjestykseen" ja olet aloittamatta uutta kaveruutta, koska paras kaverisi 10 vuotta sitten muutti amerikkaan? Tai jättäisit uuden kaverin väliin, kun viikon päästä saattaisit mahdollisesti kohdata paremman?

        Mikä sinua on satuttanut, jotta ajattelet noin kierosti? Oikeasti ei pysty muodostamaan minkäänlaisia ihmissuhteita, parisuhteesta puhumattakaan, jos jatkuvasti epäilee, vertailee ja keksii selityksiä miksi ei huoli ja syy on aina muissa kuin sinussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä on parikymmentä k..ää jonossa joita kaikkia parempi pitäisi seuraavan olla, vaikka väittäisit ettet vertaa alitajuisesti kuitenkin vertaat ja asiat tallentuu kovalevylle, tämä teki tässä noin kun no 4 osasi hoitaa fiksusti, tälle ei kelpaa edes tällainen kun no 10 olisi ollut heti että jees homma tämä valittaa tuostakin vaikka no 13 oli aina ihan lunkisti ja tällä pienempi meisseli kuin numeroilla 1,4, 8, 12, 13, 15, 16, 17 jne. Kyllä se aina vaan huononee miehen asema sun silmissä, vaikka minkälainen superukko tulisi sekin olisi jo lähdössä heikoilla, aina liikaa tai liian vähän jotain.

        -harmiseikirj-

        Asetatko kaikki kaverisi elämän varrelta "paremmuusjärjestykseen" ja olet aloittamatta uutta kaveruutta, koska paras kaverisi 10 vuotta sitten muutti amerikkaan? Tai jättäisit uuden kaverin väliin, kun viikon päästä saattaisit mahdollisesti kohdata paremman?

        Mikä sinua on satuttanut, jotta ajattelet noin kierosti? Oikeasti ei pysty muodostamaan minkäänlaisia ihmissuhteita, parisuhteesta puhumattakaan, jos jatkuvasti epäilee, vertailee ja keksii selityksiä miksi ei huoli ja syy on aina muissa kuin sinussa.


    • Anonyymi

      Rakas tule takaisin! <3

      Toljake

    • Heh. Onneks v.tutukseen ei kuole. 😁

      Vähän samaa hommaahan se tuppaa naisissakin olemaan, mutta kyllä mä ainakin tajuun itse luisuvani tietynlaisten tapausten kohdalle.

      Ne sellaiset tasapainoiset ei varmaan siihen ihastumisen tilaan osaa vaikuttaa.

      Pitäis osata jotenkin kääntää se tilanne toisin..mut miten? 😄

    • Anonyymi

      Miehet ovat TOSI yksinkertaisia, so not.

      Yksi mielestäni aika hyvä esimerkki miehisestä yksinkertaisuudesta ja putkiaivoisuudesta. Eksäni oikein mainosti mulle jatkuvasti sitä, miten helppo ja yksinkertainen miehinen putkiaivo hän on. Se oli (tai on varmaan edelleen) yksi hänen suurimmista ylpeydenaiheistaan, se yksinkertaisuus ja miehen putkiaivot.

      Mitenkäs meillä menikään toi kylpyhuoneremontti, jonka hän itse halusi itse tehdä itse valitsemaansa taloon, jonka hän itse välttämättä halusi ostaa, johon mä en olisi edes halunnut muuttaa. Hän valitti, että hänellä ei ole aikaa ja hän ei jaksa ja siksi homma ei etene. Auttaa ei saanut (vaikka mäkin ihan osaan ja olisin tiennyt mitä tehdä ja miten). Edes pikkuhommia ei voinut tehdä, ilman että miehen nokka meni heti nutturalle, ei vaikka tarkotus olis ollut pelkästään avittaa sitä hänen työtaakaansa siinä. No sitten kuitenkin, kun häntä tarpeeksi se itse itselleen kasaamansa urakka v.tutti, niin valitus oli, kun mä en tee sen eteen mitään. Isääni (joka on pari taloakin hartiapnkkivoimin rakentanut) en saanut avuksi pyytää, eikä hän saanut tulla, vaikka itse ehdotti useamman kerran. Siitä eksä vasta hermonsa menettikin, kun ehdotin, että entäs jos minä maksan sinne ulkopuoliset tekemään sen rempan loppuun (eksä olisi saanut vaikka itse valita kuka sen tekee, jos ei mun palkaamani kelpaisi), niin saada se joskus valmiiksikin. Se oli vihonviimeinen loukkaus, että olisin oikein omasta pussistani maksanut sen homman.

      Lopputuloksena sauna- ja kylpyhuoneremontti kesti kolmatta vuotta, joista pariin ei voinut omassa kotonaan käydä edes suihkussa. Mä en sitten jaksanut jäädä odottamaan, että olisko se touhu ehkä saatu kymmenen vuoden päästä maaliin. Että sellasta helppoa ja yksinkertasta miesten touhua.🙄

      • Anonyymi

        😃 Toi kuulosta niin tutulta, vaikka mä en onneksi ihan noin äärimmäiseen tilanteeseen oo koskaan joutunu.

        Mutta siis tuo, että mies ite itselleen kasaa jotain hommaa, jota ei jaksaisi tai haluaisi tehdä ja sitten hän valittaa siitä. Itselläni on tosta esimerkkinä vaikkapa auton renkaat ja niiden vaihtaminen, joka on osalle miehistä pyhääkin pyhempi toimitus. Aina ne siitä valittaa, jos kehtaat pyytää. Aina ne siitä vinkuu, että .ittu ku muijalle pitää renkaatkin vaihtaa. Mutta auta armias, jos viet sen auton johonkin rengasliikkeeseen ja vaihdatat ne renkaat, että se on hoidettu, eikä toisen tarvitse miettiä, eikä äksyillä sen kanssa. Sitten kuulet vielä kymmenen vuoden päästä säännöllisesti siitä, kun kehtasitkin niin hirveän rikoksen hänen miehisyyttään kohtaan tehdä.


      • Ei tuo mitään putkiaivoisuutta enää ollut vaan selkeää tyhmyyttä


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Ei tuo mitään putkiaivoisuutta enää ollut vaan selkeää tyhmyyttä

        Sun sopii kertoa se hänelle. Hän on omasta mielestään yksinkertainen ja putkiaivoinen mies ja se oli tosiaan ainakin silloin aikanaan hänen suuri ylpeydenaiheensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun sopii kertoa se hänelle. Hän on omasta mielestään yksinkertainen ja putkiaivoinen mies ja se oli tosiaan ainakin silloin aikanaan hänen suuri ylpeydenaiheensa.

        No toivottavasti kylppäri oli lopuksi toivotunlainen ilman rakennusvirheitä 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        No toivottavasti kylppäri oli lopuksi toivotunlainen ilman rakennusvirheitä 🙂

        Ei aavistustakaan. Mä poistuin siltä työmaalta, ennen kun se tuli valmiiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😃 Toi kuulosta niin tutulta, vaikka mä en onneksi ihan noin äärimmäiseen tilanteeseen oo koskaan joutunu.

        Mutta siis tuo, että mies ite itselleen kasaa jotain hommaa, jota ei jaksaisi tai haluaisi tehdä ja sitten hän valittaa siitä. Itselläni on tosta esimerkkinä vaikkapa auton renkaat ja niiden vaihtaminen, joka on osalle miehistä pyhääkin pyhempi toimitus. Aina ne siitä valittaa, jos kehtaat pyytää. Aina ne siitä vinkuu, että .ittu ku muijalle pitää renkaatkin vaihtaa. Mutta auta armias, jos viet sen auton johonkin rengasliikkeeseen ja vaihdatat ne renkaat, että se on hoidettu, eikä toisen tarvitse miettiä, eikä äksyillä sen kanssa. Sitten kuulet vielä kymmenen vuoden päästä säännöllisesti siitä, kun kehtasitkin niin hirveän rikoksen hänen miehisyyttään kohtaan tehdä.

        Kuulostaa niin tutulta, kun ei saanut auttaa vaikka osaisi, ei saa ostaa muualta, eikä saa pyytää apua vanhemmilta. Joku selviytymiskeino, jos ei osaa, mutta luulee osaavansa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aavistustakaan. Mä poistuin siltä työmaalta, ennen kun se tuli valmiiksi.

        Saattoi olla viisain teko siinä remontissa 👍


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Saattoi olla viisain teko siinä remontissa 👍

        Olihan siitä tietysti saanut mut myös täysin pataluhaksi ja alimpaan helvettiin haukuttua pienellä paikkakunnalla, mutta mä muutin silloin samantien pois koko paikasta, joten ihan sama. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siitä tietysti saanut mut myös täysin pataluhaksi ja alimpaan helvettiin haukuttua pienellä paikkakunnalla, mutta mä muutin silloin samantien pois koko paikasta, joten ihan sama. 😃

        Liekö tuossa sun jutussa jotain tuttua, muutama vuosi sitten oli kuulemma joku joutunut jätetyksi juuri kylppärirempan vuoksi, piti siitä vissiin haloota jonkin aikaa. Voi olla jopa kymmenenkin vuotta tuosta. En muista. Kohtalotovereita siis löytyy


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Liekö tuossa sun jutussa jotain tuttua, muutama vuosi sitten oli kuulemma joku joutunut jätetyksi juuri kylppärirempan vuoksi, piti siitä vissiin haloota jonkin aikaa. Voi olla jopa kymmenenkin vuotta tuosta. En muista. Kohtalotovereita siis löytyy

        Tuskinpa on sama tyyppi kyseessä, mutta myös ei taatusti ole ainutlaatuinen tapaus. Mä itsekin tiedän muutamia vähän samaan tapaan edenneitä tilanteita. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa on sama tyyppi kyseessä, mutta myös ei taatusti ole ainutlaatuinen tapaus. Mä itsekin tiedän muutamia vähän samaan tapaan edenneitä tilanteita. 🙂

        Remontit ja lastenhoito, kaksi kriittistä juttua mun kokemuksen mukaan, remonttien teon suhteen ei ole arvosteltu, mutta lastenhoidon suhteen on erimielisyksiä esiintynyt 😁.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Remontit ja lastenhoito, kaksi kriittistä juttua mun kokemuksen mukaan, remonttien teon suhteen ei ole arvosteltu, mutta lastenhoidon suhteen on erimielisyksiä esiintynyt 😁.

        Tuosta jälkimmäisestä, eli lastenhoidosta mä en voi valittaa lainkaan. Lapseni isä, joka on eri mies kuin tuo kylppärinremontoija, on aina ollut erinomainen isä ja hoitanut tarkasti puolet kaikista hommista muksun kanssa ja vähän enemmänkin. Hän jäi kotiin muksun kanssa pidemmäksi aikaa kuin mä olin ja siitä suuri kiitos hänelle, että mä pääsin takas töihin. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta jälkimmäisestä, eli lastenhoidosta mä en voi valittaa lainkaan. Lapseni isä, joka on eri mies kuin tuo kylppärinremontoija, on aina ollut erinomainen isä ja hoitanut tarkasti puolet kaikista hommista muksun kanssa ja vähän enemmänkin. Hän jäi kotiin muksun kanssa pidemmäksi aikaa kuin mä olin ja siitä suuri kiitos hänelle, että mä pääsin takas töihin. 😁

        No meillä oli mamma niin reviiritietoinen ettei lasten suhteen päätöksenteko ilman rähinöintiä onnistunut, luovutin sitten ja vähän vieraaksihan ne vanhimmat lapsoset sitten jäivät, nuorimmat sitten ovat jo varsin tuttuja koska satuin urautumaan yh-isiksi 😁 tai no yhteishuoltajuuden nimellä tuo kulkee.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        No meillä oli mamma niin reviiritietoinen ettei lasten suhteen päätöksenteko ilman rähinöintiä onnistunut, luovutin sitten ja vähän vieraaksihan ne vanhimmat lapsoset sitten jäivät, nuorimmat sitten ovat jo varsin tuttuja koska satuin urautumaan yh-isiksi 😁 tai no yhteishuoltajuuden nimellä tuo kulkee.

        Niin no mä taas olen sitä sorttia, joka lykkäsi muksun melkein eka päivästä lähtien välillä miehelle syliin ja totesin, että minä minä menen nyt kävelylle ja have fun. Ihan yhtä hyvin mies siinä hommassa pärjää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mä taas olen sitä sorttia, joka lykkäsi muksun melkein eka päivästä lähtien välillä miehelle syliin ja totesin, että minä minä menen nyt kävelylle ja have fun. Ihan yhtä hyvin mies siinä hommassa pärjää.

        Niin kyllähän vaipanvaihtoihin sun muihin yövalvomisiin pätevyys riitti, ongelmat tulivat myöhemmissä vaiheissa. Vaikka mitäpä noista enää, hengissä ollaan ja luultavasti vähäsen viisaampana tai ei ainakaan niin taipuvaisena tekemään tyhmyyksiä, toivon ainakin niin 🙄


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Niin kyllähän vaipanvaihtoihin sun muihin yövalvomisiin pätevyys riitti, ongelmat tulivat myöhemmissä vaiheissa. Vaikka mitäpä noista enää, hengissä ollaan ja luultavasti vähäsen viisaampana tai ei ainakaan niin taipuvaisena tekemään tyhmyyksiä, toivon ainakin niin 🙄

        No mä taas en odottanut noita. Nukun muutenkin niin kevyesti, että sama hoitaa ne härälilyt, kun en kuitenkaan pystyis uniani jatkamaan. Kyllä mies kai joskus mun poissaollessani vaippoja vaihtoi. En tiedä, ei tullut kysyttyä. Vaippojen vaihto oli lopulta mulle aika yhdentekevä juttu, että kuka sen hoisi. 🙂




      • Anonyymi

        Ootko edelleen siivooja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko edelleen siivooja?

        En, korjausompelua tehny viime aikoina



      • Anonyymi

        Hei oikein hieno paita👍🏼😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei oikein hieno paita👍🏼😄

        Kiitos, tää on mun "voimaeläin"-paita😃


    • Anonyymi

      Mikä sinussa vetää noita ääripään miehiä puoleensa ja miksi edes alat tapailla heitä? Itse olen onnistunut välttämään ko. miehet tarkan vaiston avulla teini-ikäisestä lähtien.

      Noiden ääripäiden kohdalla ei varsinaisesti ole kyse edes miestyypistä, vaan epäterveen narsismin äärilaidoista. Samaa esiintyy siten myös naisilla. Olisiko niin, että sinun pitäisi opetella jämäkkyyttä? Älä mieti miesten "käytön" ohjekirjoja tai tekstityksiä, vaan ainoastaan sitä mikä sinulle on ok. Kun ei ole ok, niin ilmaise se miehelle kohteliaasti - pysy rauhallisena.

      - Sheena

      • "Mikä sinussa vetää noita ääripään miehiä puoleensa ja miksi edes alat tapailla heitä? Itse olen onnistunut välttämään ko. miehet tarkan vaiston avulla teini-ikäisestä lähtien."

        Senpä ku tietäis☝️
        Ite kuitenki pyrkiny välittömyyteen, ettei tarvis sitä "säätöä" olla, mut..🤷

        Pitäskö sille yhelle perkele soittaa kuitenki🤔
        Vai jatkaisko vaan elämää,


      • m.wurst kirjoitti:

        "Mikä sinussa vetää noita ääripään miehiä puoleensa ja miksi edes alat tapailla heitä? Itse olen onnistunut välttämään ko. miehet tarkan vaiston avulla teini-ikäisestä lähtien."

        Senpä ku tietäis☝️
        Ite kuitenki pyrkiny välittömyyteen, ettei tarvis sitä "säätöä" olla, mut..🤷

        Pitäskö sille yhelle perkele soittaa kuitenki🤔
        Vai jatkaisko vaan elämää,

        Pidä toi vitutus ensin ohite...

        Sitten myöhemmin kerkee miettimään, mitä sitten...

        Itse suosittelisin sellaista...


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        "Mikä sinussa vetää noita ääripään miehiä puoleensa ja miksi edes alat tapailla heitä? Itse olen onnistunut välttämään ko. miehet tarkan vaiston avulla teini-ikäisestä lähtien."

        Senpä ku tietäis☝️
        Ite kuitenki pyrkiny välittömyyteen, ettei tarvis sitä "säätöä" olla, mut..🤷

        Pitäskö sille yhelle perkele soittaa kuitenki🤔
        Vai jatkaisko vaan elämää,

        "Pitäskö sille yhelle perkele soittaa kuitenki🤔
        Vai jatkaisko vaan elämää,"

        Näh. Oottelet nyt ainakin viikon ja kuulostelet sitten ens viikolla miltä susta sitten tuntuu.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        "Mikä sinussa vetää noita ääripään miehiä puoleensa ja miksi edes alat tapailla heitä? Itse olen onnistunut välttämään ko. miehet tarkan vaiston avulla teini-ikäisestä lähtien."

        Senpä ku tietäis☝️
        Ite kuitenki pyrkiny välittömyyteen, ettei tarvis sitä "säätöä" olla, mut..🤷

        Pitäskö sille yhelle perkele soittaa kuitenki🤔
        Vai jatkaisko vaan elämää,

        Suosittelen samaa kuin pari edellistä. Annat pahimman mielipahan laskeutua ja huomaat hyvinkin, että näin on just hyvä ja annat asian olla.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        "Mikä sinussa vetää noita ääripään miehiä puoleensa ja miksi edes alat tapailla heitä? Itse olen onnistunut välttämään ko. miehet tarkan vaiston avulla teini-ikäisestä lähtien."

        Senpä ku tietäis☝️
        Ite kuitenki pyrkiny välittömyyteen, ettei tarvis sitä "säätöä" olla, mut..🤷

        Pitäskö sille yhelle perkele soittaa kuitenki🤔
        Vai jatkaisko vaan elämää,

        Et soita! Kaikenlainen säätäminen pilaa elämänlaadun ja on kokonaisvaltaisesti haitallista.

        - Sheena


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        "Mikä sinussa vetää noita ääripään miehiä puoleensa ja miksi edes alat tapailla heitä? Itse olen onnistunut välttämään ko. miehet tarkan vaiston avulla teini-ikäisestä lähtien."

        Senpä ku tietäis☝️
        Ite kuitenki pyrkiny välittömyyteen, ettei tarvis sitä "säätöä" olla, mut..🤷

        Pitäskö sille yhelle perkele soittaa kuitenki🤔
        Vai jatkaisko vaan elämää,

        Soita Toljakkeelle 🥹


    • Anonyymi

      Tasan ei käy aina onnen lahjat. Ihastumiset tuppaa olemaan aina niitä yksipuolisia. Jos ne olisi molemminpuolisia, tällaisen pohtiminen olisi tarpeetonta.

      Eli kyllä. Vika on sinussa. Väärät miesvalinnat.

    • Anonyymi

      Taitaa sellaisen just passelin ja kerralla sopivan löytäminen olla vaikeampaa. Jokaisessa suhteessa haetaan alkuun enemmän ja vähemmän yhteisiä käytäntöjä, jotka sopivat molemmille. Ehkä turhaan stressaat olla tyly ja tunnet huonoa omaatuntoa, jos itseäsi ei kiinnosta. Asioiden ollessa toisinpäin se on vain voi-voi elämää :)

    • Anonyymi

      Nainenkin osaa tehdä tilanteista hankalan. Miehet aistii asioita ympärillä ja vaativa nainen ei koskaan synnytä luottamusta ja hyvää ilmapiiriä miehille, jossa voisi avautua (olla läsnä) tai olla reilu ja toiset huomioon ottava. Tällainen loppuu monesti ennen kuin ehti kunnolla edes alkaa? Onko kaikki miehet samanlaisia? Epäilen?

      Enemmän pysyy etäisenä ja tarkastelee niitä omia mahdollisuuksia hyvään tai huonoon tulemaan. Olen kohdannut naisia, joilla tuntuu olevan aika yksinkertainen tapa ajatella asioita. Haluavat tehdä asioista helppoja itselleen. Helposti ajattelevat asioita yleistäen. Jopo ei ole koskaan ollut mieleen, brändi, jonka hinta-/ laatusuhde on minusta huono.

      Tällainen ihminen jolla on paljon kokemuksia on jo voinut kadottaa sen lämmön, jota hyvä suhde vaatii, luottamus ei synny tyhjästä. Ikävät kokemukset syö uskoa hyvään. Epäileväinen ja huonoja kokenut ihminen on kaikkea muuta kuin helppo, uusille kumppaneille, oli hän mies tai nainen. Siksi itse enemmän varauksellinen.

      • Anonyymi

        Jännä juttu, mutta mulla taas on ihan toisenlainen kokemus tosta, että ihmisellä on kokemusta parisuhteista (niistä epäonnistuneista). Mun kokemukseni on, että ihmisistä tulee rennompia, vähemmän tiukkapipoja, vähemmän idealisteja, vähemmän niuhoja jokaisesta pikkujutusta. Mutta kai se riippuu pitkälti ihmisen omasta luonteesta, että miten noi vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Vaativuus ei ole sukupuolisidonnaista. Yhtälailla miehet tekevät tilanteista hankaloita naiselle vaatimuksillaan.


    • Anonyymi

      Itsellä on kokemusta seurustelusta sekä miehen, että naisen kanssa. Mikään ei tietenkään päde kaikkin, mutta noin yleisesti naiset on enemmän sellasia luonnonlapsia, jotka toimii sen mukaan, että nyt tuntuu tältä. Nainen esimerkiksi soittaa tai pistää viesti, kun nyt tulit mieleen ja kun nyt tuntu siltä. Miehet taas laskee ja laskelmoi melkein jatkuvalla syötöllä, että voiko nyt (jo) laittaa viestin ja antaako itsestään liian kiinnostuneen kuvan tai jotain muuta vastaavaa. Mies yrittää pysyä hallitsevana osapuolena, joko niin, että vaatii jatkuvaa huomiota tai pitää etäisyyttä, ettei vaan vaikuta olevan liian kiinnostunut. Naiset ovat enemmän heittäytyjiä. 🙂

    • Minulla oli hankaluuksia pukeutumisessa, ei ois kannattanut yrittää pukea kahta paitaa yhtäaikaa.

      • Ratkesko saumoista? Ne paidat,


      • m.wurst kirjoitti:

        Ratkesko saumoista? Ne paidat,

        Juu, päällimmäinen paita oli jo valmiiksi ratkennut hartiasaumasta, päälle kiskoessani pääni meni juuri siitä reiästä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Juu, päällimmäinen paita oli jo valmiiksi ratkennut hartiasaumasta, päälle kiskoessani pääni meni juuri siitä reiästä

        Mää en nyt jotenki osaa hahmottaa miten tuo on onnistunu, jos sulla on ollu siis toinen paita sen ratkenneen alla🤔
        Mut tarviiko🤷
        Mulla on ollu taipumusta pukea huppari takaperin päälle, en tiiä miten ja miksi ku oon kuitenki ollu katsovinaan et se menee oikeinpäin..


    • Anonyymi

      Sinkkuna on pelkkää paskaa.

      Tulkitkoon tämän lauseen jokainen niin monella levelillä kuin kykenee.

    • Anonyymi

      Putkiaivon mielestä tuollainen kiihkeä etäpanomies on hyvinkin suoraviivainen ja selkeä tapaus.
      Tulee paikalle tarvittaessa, eikä muuten vaivaa. Hyvin simppeliä.

      Sitten jos omat vaatimukset ovat jotain muuta, niin sitten pitäis osata vaan tyytyä ellei jaksa loppuelämää etsiä.
      Se on kaiken salaisuus. Toki ainahan sitä voi jäädä itekseenkin.


      Mistä muuten löytyy ykköskappaleen mukaiset naiset?
      Kyllä soitto kerran viikkoon pitää riittää, jos ei kerran panemassa olla :)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        "Putkiaivon mielestä tuollainen kiihkeä etäpanomies on hyvinkin suoraviivainen ja selkeä tapaus.
        Tulee paikalle tarvittaessa, eikä muuten vaivaa. Hyvin simppeliä."

        Olisi, jos se myös sanoisi tuon selvästi. Yleensä ne kuitenkin selittävät kuitenkin ihan muuta, kuin miten käyttäytyvät. Varsinkin parisuhteen päätyttyä selittävät loukkaantuneina käyttäytyneensä ihan eri tavalla ja ajatelleensa toisin kuin mitä käytös antoi ymmärtää. Tuosta tulee se ristiriita.


      • 'Etäpanomies', tää on hyvä😃
        Saaks käyttää?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        'Etäpanomies', tää on hyvä😃
        Saaks käyttää?

        Meinasit siis soittaa sille tyypille:
        "Sinäkin tommonen helvetin etäpanomies!"
        :)))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinasit siis soittaa sille tyypille:
        "Sinäkin tommonen helvetin etäpanomies!"
        :)))

        -keinovaginamies-

        Mää jotenki näkisin et etäpanomies on vielä kovempi kui se Kummelin sketsissä ihannoitu panomies🤔

        Etäpanomies panee vaikka etänä💪


    • Oisko vaan paree luooua sunkin miehistä. Torvia ne kaikki on lopulta.

      • Anonyymi

        Kannatetaan.

        Palstan naiset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannatetaan.

        Palstan naiset

        Juu. Tässä kun elää miejen kanssa, niin tämä kanta vaan vahvistuu vuosi vuodelta. Liian oikukkaita, itsekkäitä ja lapsellisia. Pitäköön tunkkinsa.


      • Joo, täyttä tuubaa 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Joo, täyttä tuubaa 😁

        Töttöröö ja loppuun väsynyt ööööh. 📯🎺🎷


    • Anonyymi

      Mä tässä juuri eilen päätin, että en enää suostu yhden "suoraviivaisen putkiaivon" aivoituksia edes yrittämään ymmärtää. Kyseessä on eksä, että sinällään itseni takia ei edes tarvitse, mutta lapsen takia kyllä.

      Hän on AINA selittänyt, ettei tykkää yhtään, jos hänen odotetaan tekevän jotain silleen just nyt, että pitäisi antaa aikaa reagoida ja suunnitella ja niin ees päin. Kuitenkin joka ainoa kerta, kun yritän olla joustava ja kysyä etukäteen lapsen pyytämistä puheluista jne. (he näkevät tosi harvoin, kun isänsä asuu kaukana), niin siitä tulee ongelmia ja säätämistä. Että jos kysyn maanantaina, että ehditkö perjantaina, niin mies ehtii siinä jo moneen kertaan vetään sen kuvion solmuun. Vaan jos kysyn perjantaina, että ehitkö NYT, niin aina onnistuu, korkeintaan 10 minuutin varoajalla. Että siis, en todellakaan aio enää kysellä etukäteen. Mulle riitti se "helppous ja suoraviivasuus" ja se, että hän ei (muka) tykkää kun pyydetään nyt ja heti. 🙄

      Ja ei, turha ehdottaa jotain vakioaikaa, koska sen hän onnistuu vetämään heti umpisolmuun.

    • Anonyymi

      Vituta takasi sillä se helpottaa empä tiedä etit töissä käyvän miehen ni sillä ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä ole aikaa roikkua sussa si etit hyvä tuloisen vielä ni hyvä jos siltä edes läsnäoloa saat sen seksin aikana valimallia noista voi olla vaikea löytää mu onnea etsintääsi

    • Anonyymi

      "...joka katsoo naista himoiten häntä, on tehnyt huorin hänen kanssaan, tämä on maailma suurin seksivirhe, mutta sitä ajattelemalla on ikään kuin Raamattu vasemmassa kädessä, eli välttää itsemurhan, koska on ikään kuin jokin tavara eli kirja millä meidät on opetettu lukemaan:" hallaheilla se on koraani."
      en osannut leikata raamatusta loveja pois, jouduin polttamaan ja se harmittaa varmaan yhtä paljon kuin koraanin lukijoita harmittaa , jos joku polttaa koraanin." urheilijoilla pitäisi olla tuo näkymätön kirja aina vasemmassa kädessä niin ei tule sotia, oli se sitten raamattuntai koraani tai vaikka akuankan taskukirja; muutoin on hitaampi juoksemaan, koska on vähemmän turvallista, eli itsemurhanvälttämisseksiä

    • Anonyymi

      Ongelmaan on ratkaisu. Ota kaksi miestä. Kun mahtisonni on käynyt tyydyttämässä seksuaaliset tarpeesi ja poistunut pariksi päiväks ilataamaan asetaan niin pyydät luoksesi jälkiliukkaille pehmeän kaverin joka viihtyy kainalossa. win win tilanne.

      • Anonyymi

        Ai siis, että ota kaksi miestä, joista molempia pidät rasittavina? Mikä ihmeen win win se muka on? Sehän on tuplahäviö. 🤣


      • Anonyymi

        Eikö tuossa ollut enemmän kyse, että mahtisonni tyydyttää vain omat seksuaaliset ja/tai muut tarpeet, siksi on ap.lle huono vaihtoehto tuon toisen vaihtoehdon kanssa. Ei siis ollenkaan winwin tilanne, mitään sinne päinkään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja sulla on henkilökohtaista kokemusta ja tietoa siitä, että hän on välimallin mies?


      • Heh😃 mää olen itse asiassa tavannut hänet,
        Ei kiroillut niin paljon kui telkkarissa.


    • Anonyymi

      Ei mitään ongelmia miesten kanssa.

    • Tuskimpa vika sinussa on tai niissä miehissäkään. Tuollaisessa tapailuvaiheessa kun kummallakin on päällä vielä ne omat rutiinit ja tavat niin eivät ne välttämättä kohtaa. Sitten jos mennään enemmän " me kaksi"- linjalle niin sitten haetaan niitä kompromissejä.

      Itse pidän itseäni juuri välimallin tapauksena ja sen verran mitä treffeillä olen käynyt niin aina on tullut vastaan näitä välimallin naisia. En tiedä minkä mallin kumppanit heillä nykyään on mutta ainakin tälle välimallille on tullut näitä "kiitos, mutta ei kiitos" päätöksiä.

      Itse kuulun myös näihin putkiaivoisiin; en nyt sillä ylpeile mutta ei siinä minusta ole myöskään anteeksipyydettävää. Sen kun tiedostaa niin sellainen arkinen, tasainen ja tyydyttävä matka, jota myös elämäksi kutsutaan, on mahdollista saavuttaa.
      Tässä helposti oppii tietämään omat rajansa. Jos osaan vaihtaa auton renkaat niin vaihdan mutta jos en osaa korjata autoa muuten, vien sen korjaamoon. Toki mahdollista oppia jos joku neuvoo, mutta karkeasti tuollainen jako.

      Minun putkiaivoissa on sellainen pieni valuvika että putki joka säätelee posittivisuuden ja toivon nestemäärää on kuin pieni puro kun taas realismin puolelta neste virtaa kuin Jyrävän putouksesta kevättulvan aikaan. Sitä kun pakkeja aikanaan tuli persjalkaisuuden takia niin helpoin ratkaisu oli sitten poistaa koko ilmoitus ja hyväksyä tilanne sen sijaan että olisi muokannut vaikka ilmoitusta korostamaan muita puolia.

      Putkiaivoisuuden paras puoli on kuitenkin se että kun tietää rajallisuutensa niin helposti tulee hyvä kuuntelija. Tämä siis omalle kohdalla on ollut iso apu työelämässä ja kuntapolitiikassa. Kuten joskus olen todennut, minulla on siitä hyvä tilanne että aina saan olla itseäni fiksumpien seurassa.

    • Juu no semmoista se on omassa elämässäni myös ollut.

      Ei ole omalle kohdalle osunut vielä koskaan tuollaista välimallin miestä. Tai siltä se ainakin välillä tuntuu.🙈

      Ymmärrän kyllä hyvin tuon sinun vitutuksen. Lämmin hali haleista pitävälle naiselle🤗

      • Anonyymi

        Totta korkeastikoulutetut jännämiehet on ääri fanaattisia joku on armoton pedofiili ja haluaa alati olla lapsien kanssa toinen kamala eläimiin sekaantuja kolmas miehiinja poikiin menevä neljäs maksullisten naisten käyttäjä viides huumeita ja kovaa biletystä kuudes kaikkea noita ja missä olis insinöörit ja teknikot jotka tekis noita jännä asioita vain lomillaan ja viikonloppuisin ja arjet kotona jänniä tehden mutta kotona eli välimies ja duunarit toisen ääri pään miehiä haluavat olla kotona naisensa ja perheensä kanssa lomalla ja viikonloppisin haluaa perheensä kanssa mökkeillä lomailla suomen eri kaupungeissa naisensa kanssa eli tylsii ja köyhii miehii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta korkeastikoulutetut jännämiehet on ääri fanaattisia joku on armoton pedofiili ja haluaa alati olla lapsien kanssa toinen kamala eläimiin sekaantuja kolmas miehiinja poikiin menevä neljäs maksullisten naisten käyttäjä viides huumeita ja kovaa biletystä kuudes kaikkea noita ja missä olis insinöörit ja teknikot jotka tekis noita jännä asioita vain lomillaan ja viikonloppuisin ja arjet kotona jänniä tehden mutta kotona eli välimies ja duunarit toisen ääri pään miehiä haluavat olla kotona naisensa ja perheensä kanssa lomalla ja viikonloppisin haluaa perheensä kanssa mökkeillä lomailla suomen eri kaupungeissa naisensa kanssa eli tylsii ja köyhii miehii

        Minkä mallin mies se välis itse on?

        Välimallin henkilöt on just passeleita. Heiltä saa tarvittavaa omaa aikaa, osaan myös itse antaa sitä aikaa samalla tavalla. Välillä on mukava käpertyä toisen kainaloon ja tehdä niitä kivoja parisuhde juttuja. Käydä keikoilla, leffassa. Elellä sitä normi arkea. Minkä ei tarvitse olla mitenkään kovinkaan ihmeellistä. Riittää että se toinen on vaan siinä rinnalla hyvinä ja huonoina hetkinä.🤗.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta korkeastikoulutetut jännämiehet on ääri fanaattisia joku on armoton pedofiili ja haluaa alati olla lapsien kanssa toinen kamala eläimiin sekaantuja kolmas miehiinja poikiin menevä neljäs maksullisten naisten käyttäjä viides huumeita ja kovaa biletystä kuudes kaikkea noita ja missä olis insinöörit ja teknikot jotka tekis noita jännä asioita vain lomillaan ja viikonloppuisin ja arjet kotona jänniä tehden mutta kotona eli välimies ja duunarit toisen ääri pään miehiä haluavat olla kotona naisensa ja perheensä kanssa lomalla ja viikonloppisin haluaa perheensä kanssa mökkeillä lomailla suomen eri kaupungeissa naisensa kanssa eli tylsii ja köyhii miehii

        Ei sitten ihme, että niitä kunnollisia, eli välimallin miehiä ei löydy. Kunnollisia miehiä ei ole olemassa. 😟


      • Meitä välimallin naisia olisi, muttei se paljon heteronaisia lohduta. 😅

        Tsemiä kuitenkin kaikille välimallin miestä etsiville. 👍


      • Kiitos🤗


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Meitä välimallin naisia olisi, muttei se paljon heteronaisia lohduta. 😅

        Tsemiä kuitenkin kaikille välimallin miestä etsiville. 👍

        Sellasta se on. Ikävä kyllä itseään ei voi vain päättää muuttaa toiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta se on. Ikävä kyllä itseään ei voi vain päättää muuttaa toiseksi.

        Sehän se on, jos voisikin olisi moni asia elämässä helpompaa. Eikä vain tässä asiassa, vaan muissakin itselle no can do asioissa.


      • Huitale kirjoitti:

        Sehän se on, jos voisikin olisi moni asia elämässä helpompaa. Eikä vain tässä asiassa, vaan muissakin itselle no can do asioissa.

        On asioita missä voi itseään ja suhtautumistaan muuttaa, jos haluaa niin tehdä ja avaa lukitukset. Mutta on sitten asioita missä vaihtoehtoa ei ole, eikä pysty mukautumaan.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sehän se on, jos voisikin olisi moni asia elämässä helpompaa. Eikä vain tässä asiassa, vaan muissakin itselle no can do asioissa.

        Kyllä. Mä olen elämäni aikana menettänyt pari hyvää ystävääkin, kun en ole voinut muuttaan itseäni ja seksuaalisuuttani. Kun ei se riitä (minulle), että toinen on pelkästään hyvä ystävä. En pysty perustamaan parisuhdetta pelkälle ystävyydelle, vaikka se tärkeä osa onkin. Ja todellakin, ei pelkästään tässä, mutta niin monessa muussakin jutussa.


      • Huitale kirjoitti:

        On asioita missä voi itseään ja suhtautumistaan muuttaa, jos haluaa niin tehdä ja avaa lukitukset. Mutta on sitten asioita missä vaihtoehtoa ei ole, eikä pysty mukautumaan.

        Itelläni tuo seksuaalinen suuntautuminen oli no can do vuosia, mutta syystä etten halunnut syventyä itseeni sen asian suhteen, vaan torjuin jatkuvasti epätoivottavana ominaisuutena ja selittelin hetero mantroja, jotta itsekin uskoisin että ei ole toivoakaan olla muuta kuin hetero. Silti jokin hiersi jatkuvasti, kunnes avasin itseni itselleni ja menin päin pelkäämääni.

        Mutta osalla se ei oo noin ja johdu tuosta, tuo no can do.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Itelläni tuo seksuaalinen suuntautuminen oli no can do vuosia, mutta syystä etten halunnut syventyä itseeni sen asian suhteen, vaan torjuin jatkuvasti epätoivottavana ominaisuutena ja selittelin hetero mantroja, jotta itsekin uskoisin että ei ole toivoakaan olla muuta kuin hetero. Silti jokin hiersi jatkuvasti, kunnes avasin itseni itselleni ja menin päin pelkäämääni.

        Mutta osalla se ei oo noin ja johdu tuosta, tuo no can do.

        Mä taas olen kyllä aikanaan yrittänyt löytää itsestäni jotain muutakin, mutta kun ei ole niin ei ole. Ei sitä pysty tyhjästä luomaan, kun mitään ei tunnu. Mitään hiertämistä en ole koskaan omasta itsestäni lähtevänä tuntenut, vaan mulle asia on aina ollut selvä. Hiertäminen on tullut ulkopuolelta, muiden vaatimuksista, että pitäisi kyetä olemaan jotkin muuta. Ei se hyvältä tunnu, kun on toiselle pakko sanoa, että tiedätkö kun en tunne pienintäkään mielenkiintoa koskea suhun ja varsinkin tietäen, että se koko ystävyys on sitten sillä loppu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mä olen elämäni aikana menettänyt pari hyvää ystävääkin, kun en ole voinut muuttaan itseäni ja seksuaalisuuttani. Kun ei se riitä (minulle), että toinen on pelkästään hyvä ystävä. En pysty perustamaan parisuhdetta pelkälle ystävyydelle, vaikka se tärkeä osa onkin. Ja todellakin, ei pelkästään tässä, mutta niin monessa muussakin jutussa.

        Juu, ymmärrän pointtisi. Mulla sama tuon irtonumero seksiä harrastavien suhteen. En vaan voi ja pysty hyväksymään kumppanikseni heitä tuntematta ällötystä.

        Kun toinen ei homoseksiä pysty ällöämättä hyväksymään omalla kohdallaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, ymmärrän pointtisi. Mulla sama tuon irtonumero seksiä harrastavien suhteen. En vaan voi ja pysty hyväksymään kumppanikseni heitä tuntematta ällötystä.

        Kun toinen ei homoseksiä pysty ällöämättä hyväksymään omalla kohdallaan.

        Vastenmielisyys tulee omista ominaisuuksista, joita ei voi muuttaa vaikka kuka puhuisi mitä ja moittisi jyrkäksi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Juu, ymmärrän pointtisi. Mulla sama tuon irtonumero seksiä harrastavien suhteen. En vaan voi ja pysty hyväksymään kumppanikseni heitä tuntematta ällötystä.

        Kun toinen ei homoseksiä pysty ällöämättä hyväksymään omalla kohdallaan.

        Mä en oikeastaan koe mitään ihmeempää ällötystä. Se on tunteen puutetta. Se ei tunnu miltään. Siitä ajatuksesta puuttuu kokonaan kaikki sellaiset tunteet, jotka minulla normaalisti seksiin liittyvät. Kuin panisi ihmistä, joka ei kiinnosta. Kyllä mä siihen pystyisi, mutta miksi haluaisin? Pelkästään toista miellyttääksenikö ... mitä järkeä siinä olisi? Eikä se kestäisi, kun ei kiinnostaisi ja sen yhden kerran jälkeen kiinnostaisi vielä vähemmän. Pahin mahdollinen vaihtoehto olisi, että hän pitäisi siitä ja haluaisikin lisää. Se olisi kamalaa.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Juu, ymmärrän pointtisi. Mulla sama tuon irtonumero seksiä harrastavien suhteen. En vaan voi ja pysty hyväksymään kumppanikseni heitä tuntematta ällötystä.

        Kun toinen ei homoseksiä pysty ällöämättä hyväksymään omalla kohdallaan.

        Ja siis tiedätkö, kun tavallaan se ällötyksin olisi parempi kuin yhdentekevä. Se jopa luultavasti loukkaisi vähemmän. Ainakin se olisi tunne, jonka se toinen kykenee luomaan ja voimakkaalle tunteelle voi olla syy. Mutta jos toisen seksuaalinen kiinnostavuus on samaa luokkaa kuin vaikkapa kahvilan lattialla hyppivän varpusen, niin se on oikeasti aika loukkavaa, eikä sitä todellakaan voi sanoa.


      • Huitale kirjoitti:

        Vastenmielisyys tulee omista ominaisuuksista, joita ei voi muuttaa vaikka kuka puhuisi mitä ja moittisi jyrkäksi.

        Ärsyttää välillä, kun ihmiset luulee että niuhotan. Ja sanovat koita vaan seksiä seksin vuoksi, ilman tunteita äläkä niuhita ja ole jyrkkä. Sama kun sanoisin umpiheterolle, kokeile vaan homoseksiä äläkä niuhita, tykkäät kyllä kunhan esität parempaa.

        Harva näitä älyää.


      • Huitale kirjoitti:

        Ärsyttää välillä, kun ihmiset luulee että niuhotan. Ja sanovat koita vaan seksiä seksin vuoksi, ilman tunteita äläkä niuhita ja ole jyrkkä. Sama kun sanoisin umpiheterolle, kokeile vaan homoseksiä äläkä niuhita, tykkäät kyllä kunhan esität parempaa.

        Harva näitä älyää.

        Olen kokeillut ja tiiän, että olin rohkea mutta vastenmielistä oli, seksi seksin vuoksi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Olen kokeillut ja tiiän, että olin rohkea mutta vastenmielistä oli, seksi seksin vuoksi.

        Kyllä mä tavallaan ymmärrän, vaikka ei tuohonkaan itselläni liity mitään noin voimakasta tunnetta. Seksi seksin vuoksi on mulle jotain mistä en saa irti yhtään mitään oleellista. Pelkän tyydytyksen saa helpomminkin ja mitään muuta siitä ei ole mulle saatavilla. Yhdellä lauseella, siitä on ihan liikaa vaivaa. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas olen kyllä aikanaan yrittänyt löytää itsestäni jotain muutakin, mutta kun ei ole niin ei ole. Ei sitä pysty tyhjästä luomaan, kun mitään ei tunnu. Mitään hiertämistä en ole koskaan omasta itsestäni lähtevänä tuntenut, vaan mulle asia on aina ollut selvä. Hiertäminen on tullut ulkopuolelta, muiden vaatimuksista, että pitäisi kyetä olemaan jotkin muuta. Ei se hyvältä tunnu, kun on toiselle pakko sanoa, että tiedätkö kun en tunne pienintäkään mielenkiintoa koskea suhun ja varsinkin tietäen, että se koko ystävyys on sitten sillä loppu.

        Juu, syitä on erilaisia tottakai. Oma syyni oli tuo mitä kerroin. Kaikki ei uskalla tutkia itseään, koska voi pelottaa löytää totuus ja joutuu muuttamaan rooliaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oikeastaan koe mitään ihmeempää ällötystä. Se on tunteen puutetta. Se ei tunnu miltään. Siitä ajatuksesta puuttuu kokonaan kaikki sellaiset tunteet, jotka minulla normaalisti seksiin liittyvät. Kuin panisi ihmistä, joka ei kiinnosta. Kyllä mä siihen pystyisi, mutta miksi haluaisin? Pelkästään toista miellyttääksenikö ... mitä järkeä siinä olisi? Eikä se kestäisi, kun ei kiinnostaisi ja sen yhden kerran jälkeen kiinnostaisi vielä vähemmän. Pahin mahdollinen vaihtoehto olisi, että hän pitäisi siitä ja haluaisikin lisää. Se olisi kamalaa.

        Heh. Tuokin on kauheaa, jos oliskin kivaa ja löytäisi itsestään totuuden. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis tiedätkö, kun tavallaan se ällötyksin olisi parempi kuin yhdentekevä. Se jopa luultavasti loukkaisi vähemmän. Ainakin se olisi tunne, jonka se toinen kykenee luomaan ja voimakkaalle tunteelle voi olla syy. Mutta jos toisen seksuaalinen kiinnostavuus on samaa luokkaa kuin vaikkapa kahvilan lattialla hyppivän varpusen, niin se on oikeasti aika loukkavaa, eikä sitä todellakaan voi sanoa.

        Juu ymmärrän. 👍

        Minulle taas suututaan moralistina, kun en hurraa irtonumero juttuja ja inhoan niitä. Harva miettii syytä, vetää vaan löysähköt omat päätelmät että luulen olevani parempi ihminen. Homo vertaus voi avata silmät.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ärsyttää välillä, kun ihmiset luulee että niuhotan. Ja sanovat koita vaan seksiä seksin vuoksi, ilman tunteita äläkä niuhita ja ole jyrkkä. Sama kun sanoisin umpiheterolle, kokeile vaan homoseksiä äläkä niuhita, tykkäät kyllä kunhan esität parempaa.

        Harva näitä älyää.

        Mä ylipäänsä itse koen suhtautuvani seksiin nykyään hyvinkin rennosti, vaikka moni muu ei varmaan sitä niin koekaan. Mulla on hyvin vähän sellaisia hyi yök tuntemuksia. Pikemmin niin, että joo ja okei ja kiva kuulla, mutta tiedätkö kun ei mua kiinnosta, niin jätän väliin. Mä tiedän mistä mä pidän ja mikä mua kiinnostaa ja kiihotaa. Mulla ei ole mitään tarvetta muulle ja jos toisesta tuntuu, että on, niin voi ihan vapaasti sitten poistua mun vaikutuspiiristäni. Olen kylmä kala. 🙂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Heh. Tuokin on kauheaa, jos oliskin kivaa ja löytäisi itsestään totuuden. 😅

        Mä en yhtään epäile, etteikö sillä toisella olisikin kivaa. Jos vaivaudun jotakin tekemään, niin teen sen sitten kunnolla. Ongelma on se, että mä tunnen itseni ja tiedän sen, että kun mua ei kiinnosta, niin se on on aivan yksi lysti mitä se toinen yrittää. Ihan sama sellaisen miehen kanssa, joka ei mua varsinaisesti kiinnosta. Se on täysin turhaa mun kannaltani.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu ymmärrän. 👍

        Minulle taas suututaan moralistina, kun en hurraa irtonumero juttuja ja inhoan niitä. Harva miettii syytä, vetää vaan löysähköt omat päätelmät että luulen olevani parempi ihminen. Homo vertaus voi avata silmät.

        Tai peppuseksi. Kylläpä on vittumainen ihminen, kun ei ole suostuteltavissa. Sama kun sanoisin persepanijoille, kokeile homoilla äläkä ole vaan tahallasi vittumainen umpimielinen ihminen. Yhtä fiksua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tavallaan ymmärrän, vaikka ei tuohonkaan itselläni liity mitään noin voimakasta tunnetta. Seksi seksin vuoksi on mulle jotain mistä en saa irti yhtään mitään oleellista. Pelkän tyydytyksen saa helpomminkin ja mitään muuta siitä ei ole mulle saatavilla. Yhdellä lauseella, siitä on ihan liikaa vaivaa. 😂

        Kun kaikki alkaa tunteista, perse edellä puuhun meneminen olisi älytöntä. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Kun kaikki alkaa tunteista, perse edellä puuhun meneminen olisi älytöntä. 😅

        Vain koska muutkin pystyy tai tahtoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en yhtään epäile, etteikö sillä toisella olisikin kivaa. Jos vaivaudun jotakin tekemään, niin teen sen sitten kunnolla. Ongelma on se, että mä tunnen itseni ja tiedän sen, että kun mua ei kiinnosta, niin se on on aivan yksi lysti mitä se toinen yrittää. Ihan sama sellaisen miehen kanssa, joka ei mua varsinaisesti kiinnosta. Se on täysin turhaa mun kannaltani.

        Sama vika minullakin. Tunnen itseni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä ylipäänsä itse koen suhtautuvani seksiin nykyään hyvinkin rennosti, vaikka moni muu ei varmaan sitä niin koekaan. Mulla on hyvin vähän sellaisia hyi yök tuntemuksia. Pikemmin niin, että joo ja okei ja kiva kuulla, mutta tiedätkö kun ei mua kiinnosta, niin jätän väliin. Mä tiedän mistä mä pidän ja mikä mua kiinnostaa ja kiihotaa. Mulla ei ole mitään tarvetta muulle ja jos toisesta tuntuu, että on, niin voi ihan vapaasti sitten poistua mun vaikutuspiiristäni. Olen kylmä kala. 🙂

        Niin minäkin, mutten halua omaan elämääni kaikkea sitä minkä suvaitsen mielihyvin muille ja siinä monesti tulee se harakiri luuleminen, että ällöän kaikkien muutten tapaa elää. Täälläkin nähty suppean ajattelun seurauksia.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Niin minäkin, mutten halua omaan elämääni kaikkea sitä minkä suvaitsen mielihyvin muille ja siinä monesti tulee se harakiri luuleminen, että ällöän kaikkien muutten tapaa elää. Täälläkin nähty suppean ajattelun seurauksia.

        Jep. Mulle on yhdentekevää mitä itsekukin harrastaa, kunhan se on vapaaehtoista ja harrastajat ovat täysi-ikäisiä ja täysivaltaisia ihmisiä. Tietysti monee asiaan liittyy moraalisia dilemmia, mutta ihmiset saavat harrastaa moraalittomiakin asioita, kunhan se tosiaan on aidosti vapaaehtoista ja molemmilla on kaikki muumit laaksossa.


      • Huitale kirjoitti:

        Niin minäkin, mutten halua omaan elämääni kaikkea sitä minkä suvaitsen mielihyvin muille ja siinä monesti tulee se harakiri luuleminen, että ällöän kaikkien muutten tapaa elää. Täälläkin nähty suppean ajattelun seurauksia.

        Eikä yhtään auta, vaikka monesti toteaa, että saat elää kuten haluat, mutten minä ottaisi elämäntyylilläsi elävää kumppanikseni. Eri arvot, eri mieltymykset.

        Aivan kuten kukaan heteronainen ei ota minua kumppanikseen, vain koska minä tykkään hänestä tai tunnen vetoa naiseen. Luulis olevan helppoa älytä.


      • Huitale kirjoitti:

        Eikä yhtään auta, vaikka monesti toteaa, että saat elää kuten haluat, mutten minä ottaisi elämäntyylilläsi elävää kumppanikseni. Eri arvot, eri mieltymykset.

        Aivan kuten kukaan heteronainen ei ota minua kumppanikseen, vain koska minä tykkään hänestä tai tunnen vetoa naiseen. Luulis olevan helppoa älytä.

        Helpoista asioista moni yekee niin vitun vaikeeta ja pitkän esseen. Nyt hyvät päivänjatkot. Joudun liukenee.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minkä mallin mies se välis itse on?

        Välimallin henkilöt on just passeleita. Heiltä saa tarvittavaa omaa aikaa, osaan myös itse antaa sitä aikaa samalla tavalla. Välillä on mukava käpertyä toisen kainaloon ja tehdä niitä kivoja parisuhde juttuja. Käydä keikoilla, leffassa. Elellä sitä normi arkea. Minkä ei tarvitse olla mitenkään kovinkaan ihmeellistä. Riittää että se toinen on vaan siinä rinnalla hyvinä ja huonoina hetkinä.🤗.

        Just näin tuollainen kuulostais niiin hyvältä kun vssn löytäis sen oikean ihmisen kenen kanssa tuon toteuttaa.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Meitä välimallin naisia olisi, muttei se paljon heteronaisia lohduta. 😅

        Tsemiä kuitenkin kaikille välimallin miestä etsiville. 👍

        Kyllä meitä välimallin miehiäkin on tai ainakin me uskotaan olevamme sellaisia.😄. Se saattaa olla sitten eri juttu miten naiset sen asian näkee.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä meitä välimallin miehiäkin on tai ainakin me uskotaan olevamme sellaisia.😄. Se saattaa olla sitten eri juttu miten naiset sen asian näkee.😊.

        Joo, varmasti on. Aina vaan ei kaikki kohtaa. 🙂

        Joutuu enemmän ja vähemmän tyytymään mitä löytyy.


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, varmasti on. Aina vaan ei kaikki kohtaa. 🙂

        Joutuu enemmän ja vähemmän tyytymään mitä löytyy.

        Jep. Se on harmillisen totta kyllä.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Meitä välimallin naisia olisi, muttei se paljon heteronaisia lohduta. 😅

        Tsemiä kuitenkin kaikille välimallin miestä etsiville. 👍

        Voisikin välillä kokeilla naisia, niin katotaan kummat on hankalampia😁🙈


      • Huitale kirjoitti:

        Tai peppuseksi. Kylläpä on vittumainen ihminen, kun ei ole suostuteltavissa. Sama kun sanoisin persepanijoille, kokeile homoilla äläkä ole vaan tahallasi vittumainen umpimielinen ihminen. Yhtä fiksua.

        No ainakin minusta on ihan hirveän mautonta jos mies ehdottaa peppuseksiä. Sit jos nainen on itse sitä mieltä, että hei haluatko kokeilla. 👍🏼

        Kerran kuulin kaverini panosta, että oli vaan mitään kysymättä tuikkassut peppuun.. mua siis, niin kuvotti koko juttu että🤬 jos siinä hommassa ei edes käytetä mitään liukasteita… mielestäni siinä vois tuikkasta sitten ihan siihen miehen peppuun vaikka porkkanan.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Just näin tuollainen kuulostais niiin hyvältä kun vssn löytäis sen oikean ihmisen kenen kanssa tuon toteuttaa.🙂.

        Tämäpä se varmasti monia askarruttava ”ongelma”


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tämäpä se varmasti monia askarruttava ”ongelma”

        Ikävä kyllä juu niin se on.🙂.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No ainakin minusta on ihan hirveän mautonta jos mies ehdottaa peppuseksiä. Sit jos nainen on itse sitä mieltä, että hei haluatko kokeilla. 👍🏼

        Kerran kuulin kaverini panosta, että oli vaan mitään kysymättä tuikkassut peppuun.. mua siis, niin kuvotti koko juttu että🤬 jos siinä hommassa ei edes käytetä mitään liukasteita… mielestäni siinä vois tuikkasta sitten ihan siihen miehen peppuun vaikka porkkanan.

        Eka eksä vaatimalla vaati peppuseksiä ja sanoin etten halua kun se sattuu. Hän väitti, että "lopettaa heti, jos sattuu". No sattuihan se tietysti mutta arvatkaa vaan lopettiko? Ei tietenkään...

        Lisäksi myös toka eksä yritti kinuta persettä ja lisäksi yksi yhden yön jutuista yritti kinuta, tuloksetta.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eka eksä vaatimalla vaati peppuseksiä ja sanoin etten halua kun se sattuu. Hän väitti, että "lopettaa heti, jos sattuu". No sattuihan se tietysti mutta arvatkaa vaan lopettiko? Ei tietenkään...

        Lisäksi myös toka eksä yritti kinuta persettä ja lisäksi yksi yhden yön jutuista yritti kinuta, tuloksetta.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

        Mä kans kerran hellyin antamaan, mutta siis ihan vapaasta tahdostani. Ajattelen sen kumminkin vähän niin että exit only.

        Se jos joku muu ehdottaa niin ei. Eikä ainakaan mikään puolituttu.. huh huh joku roti johonkin..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voisikin välillä kokeilla naisia, niin katotaan kummat on hankalampia😁🙈

        Et oo tosissas. 😄

        Mutta kerro miten kävi, jos ootkin. 😜


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No ainakin minusta on ihan hirveän mautonta jos mies ehdottaa peppuseksiä. Sit jos nainen on itse sitä mieltä, että hei haluatko kokeilla. 👍🏼

        Kerran kuulin kaverini panosta, että oli vaan mitään kysymättä tuikkassut peppuun.. mua siis, niin kuvotti koko juttu että🤬 jos siinä hommassa ei edes käytetä mitään liukasteita… mielestäni siinä vois tuikkasta sitten ihan siihen miehen peppuun vaikka porkkanan.

        Saahan sitä ehdottaa mitä tahansa, mutta pitää hyväksyä vastauksetkin, myös ei käy. Eikä alkaa pehmitellä ja suostutella, se on minusta idiootin merkki moinen.

        Just, siinä sellanen mies jota loijauttas nyrkillä nokkaan välittömästi. Tuon kaveris pano.


      • Huitale kirjoitti:

        Saahan sitä ehdottaa mitä tahansa, mutta pitää hyväksyä vastauksetkin, myös ei käy. Eikä alkaa pehmitellä ja suostutella, se on minusta idiootin merkki moinen.

        Just, siinä sellanen mies jota loijauttas nyrkillä nokkaan välittömästi. Tuon kaveris pano.

        Just tota ruinaamista en kyllä jaksa kuunnella. 🙈(Muutkin naiset ovat pitäneet tyyliin).

        Joo, siis minähän en kyllä tuollaisia panoja katselisi ainakaan kahta kertaa😬


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Just tota ruinaamista en kyllä jaksa kuunnella. 🙈(Muutkin naiset ovat pitäneet tyyliin).

        Joo, siis minähän en kyllä tuollaisia panoja katselisi ainakaan kahta kertaa😬

        Onhan näitä jotka luulee höpöttämällä pääsevänsä maaliin ja ruinaamalla. Ovesta ulos pääsee moisella.

        Jep. 👍


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Just tota ruinaamista en kyllä jaksa kuunnella. 🙈(Muutkin naiset ovat pitäneet tyyliin).

        Joo, siis minähän en kyllä tuollaisia panoja katselisi ainakaan kahta kertaa😬

        Onhan näitä jotka luulee höpöttämällä pääsevänsä maaliin ja ruinaamalla. Ovesta ulos pääsee moisella.

        Jep. 👍


    • Anonyymi

      Kuten sanoit jossakin sinusta ei ole kellekkään vaimoksi tai naiseksi eikä edes tyttöystäväksi ja sanoit ettet ole kovin mukava ja kiva nainen eli olet aika hankala ja vaikea ja inha nainen niin jaksaako kukaan mies kovin kauaa katsella semmoista naista vai etsiikö kivaa naista josta on suhteeseen ja jossakin aloituksessa mainittiin ettet etsi edes vakavaa seuraa ja miehiä on riittänyt eli miehet aistii heti ettei sinusta ole muuhun kuin kerran kivaksi ja sinulla tinderitytön jutut ja maineesi tunnetaan yhden yön kuningattarena eli ikävästi on asiasi mutta minkä luonnolleen voi no sinä olet semmonen nainen naisiasi

      • Anonyymi

        Mut älä välitä ei kaikkia naisia ole tarkoitettu vaimoiksi tai naiseksi suhteisiin vaan tinderityttöjäkin tarvitaan


      • Jotkut lausunnoistani täällä ovat olleet vahvasti liioiteltuja, joten niiden perusteella ei välttämättä kannata tehdä vielä kovin syvääluotaavia analyysejä minusta henkilönä😃


    • Tilannekatsaus:
      Vastauksia on tullut niin paljon etten ainakaan enää tänään jaksa kaikkia seuloa ja erikseen vastailla,
      Mut kiitos😘

      En soittanu sille tyypille. Soitin siskolle jonka kans haukuttiin miehet suohon (no ei kaikkia, mut nää hankalat tapaukset😃)

      • Anonyymi

        Hyvä, ikinä ei pidä soitella perään, löytyihän sinusta sentään miestä, ei kun naista.

        -harmiseikirj-


    • Tuntematta sen enempää sinua kuin parisuhdetaustaasikaan, niin jäin pohtimaan, että onkohan sinua petetty jossakin aiemmassa suhteessasi tai onko sinulla jäänyt selvittämättä jokin muu aikaisemmasta suhteesta jäänyt trauma. 🤔
      Tai jos sinulle fyysinen läheisyys on niin tärkeää, että tarvitset sitä jopa ennen kuin tunneside on syntynyt sinun ja kumppanisi välille, niin sellainen saattaa puolestaan vedota miehiin, jotka haluavat sinulta vaan seksiä. - Nämä nyt ovat vain tällaisia heppoisia keittiöpsykologin arvauksia 🙂

      Itse olen todennut, että minun täytyy ottaa riittävästi aikaa, jotta päättyneen parisuhteen jälkeen opin taas tulemaan toimeen pelkästään itseni kanssa, niin vasta sen jälkeen voin sitten alkaa katsoa ympärilleni uuden suhteen ajatuksella.

      • Anonyymi

        Jäin miettimään samaa. Tai ajattelin niin päin, että hän on nuori ja rohkea käyttämään aikaansa mietiskelyyn, vaan menee ja tekee. Jos jää mietiskelemään, niin käy kuten disselle. Ehkä on elämälle hyväksi, ettei aina mieti.


      • Anonyymi

        Avioliitto Randen kanssa ei mennyt jälkiä jättämättä.


      • Seksi on mulle tärkeä osa parisuhdetta,
        Että se on hyvää ja sitä on riittävästi..
        Tää viimeisin myös oli aika pitkälti (vain ja vielä) pano-&hengailusuhde, mut olis silti ollut ihan kiva ettei yhteydenpito ja tapaamisten suunnittelu olisi ollut pelkästään minun harteilla. Kun kuitenkin koin et se toinen tuntui pitävän minusta. Ja seksistä juuri minun kanssani, etten kokenut olevani vaan joku kertakäyttöhoito.
        Ja seksi todella oli hyvää ja kiihkeää, että sekin tässä (ehkä eniten) harmittaa..

        Kaikenlaista on parisuhdehistoriassani ehtinyt tapahtua, eikä kyllä kumpikaan pitkäaikaisimmista existäni mitenkään helppoja puolisoita ollut (josko minäkään heille🤔).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäin miettimään samaa. Tai ajattelin niin päin, että hän on nuori ja rohkea käyttämään aikaansa mietiskelyyn, vaan menee ja tekee. Jos jää mietiskelemään, niin käy kuten disselle. Ehkä on elämälle hyväksi, ettei aina mieti.

        En ole aivan varma siitä, mihin dissessä viittaat. 🤔 - Vai.., taisi olla tosiaan jokin aloitus, missä hänkin pohdiskeli sitä, millainen kumppani häntä viehättäisi, mutta millainen voisi sen sijaan olla hänelle hyväksi. Totta.

        Minä ehkä kannatan sitä itsetutkistelua, ainakin aikuisena, kun on jo parisuhdekokemuksia, mutta luonteita on niin erilaisia. Jotkut ovat paljon impulsiivisempia kuin toiset, tai sellaisia vilkkaampia ja nopeampia, tarkoitan.


      • Anonyymi

        En tiedä kuinka hyvin te Wurstin kanssa toisianne tunnette, mutta musta toi oli aika heppoista. Ei siinä mitään, että jokainenhan tulkitsee asioita itsensä kautta, mutta esimerkiksi seksillä onyt on hyvin erilainen painoarvo eri ihmisille. Itselleni seksi on hyvin tärkeä osa parisuhdetta ja se on syytä kokeilla suht alkuvaiheessa, sillä jos se touhu ei toimi, ei suhteella ylipäänsä ole mitään mahdollisuuksia. Mä koen, että on ihan turhaa tuhlata aikaansa, kiusata itseään, altistaa itseään suuremmalle sydänsurulle, syventämällä henkistä puolta kovin paljon, testaamatta fyysistä puolta. Itse en ole koskaan onnistunut löytämään miehiä, jotka haluaisivat multa pelkkää seksiä, vaikka on ihan tarkoituksella yrittänyt etsiäkin.


      • m.wurst kirjoitti:

        Seksi on mulle tärkeä osa parisuhdetta,
        Että se on hyvää ja sitä on riittävästi..
        Tää viimeisin myös oli aika pitkälti (vain ja vielä) pano-&hengailusuhde, mut olis silti ollut ihan kiva ettei yhteydenpito ja tapaamisten suunnittelu olisi ollut pelkästään minun harteilla. Kun kuitenkin koin et se toinen tuntui pitävän minusta. Ja seksistä juuri minun kanssani, etten kokenut olevani vaan joku kertakäyttöhoito.
        Ja seksi todella oli hyvää ja kiihkeää, että sekin tässä (ehkä eniten) harmittaa..

        Kaikenlaista on parisuhdehistoriassani ehtinyt tapahtua, eikä kyllä kumpikaan pitkäaikaisimmista existäni mitenkään helppoja puolisoita ollut (josko minäkään heille🤔).

        Seksi on tärkeää myös minulle. - Ilman hyvää ja riittävää seksiä parisuhteeni ei toimi.
        Mutta tässä iässä olen jo oppinut siihen, että haluan parisuhteeltani myös ystävyyttä, luottamusta ja turvallisuutta. Koen, että näiden täytyy olla kunnossa, jotta voin nauttia rohkeasti myös parisuhteen seksistä, eikä ole epävarmuutta esim seuraavasta tapaamisesta.

        Tämä siis koskee vain minua ja sinä toimit ihan niin kuin sinusta hyvältä tuntuu. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuinka hyvin te Wurstin kanssa toisianne tunnette, mutta musta toi oli aika heppoista. Ei siinä mitään, että jokainenhan tulkitsee asioita itsensä kautta, mutta esimerkiksi seksillä onyt on hyvin erilainen painoarvo eri ihmisille. Itselleni seksi on hyvin tärkeä osa parisuhdetta ja se on syytä kokeilla suht alkuvaiheessa, sillä jos se touhu ei toimi, ei suhteella ylipäänsä ole mitään mahdollisuuksia. Mä koen, että on ihan turhaa tuhlata aikaansa, kiusata itseään, altistaa itseään suuremmalle sydänsurulle, syventämällä henkistä puolta kovin paljon, testaamatta fyysistä puolta. Itse en ole koskaan onnistunut löytämään miehiä, jotka haluaisivat multa pelkkää seksiä, vaikka on ihan tarkoituksella yrittänyt etsiäkin.

        Pitäisikö minun mielestäsi tuntea wursti, jotta voisin vastata hänelle? Niin ei valitettavasti ole.

        En väheksy lainkaan seksin merkitystä parisuhteessa. Tarkoitin väliä parisuhteiden etsimisessä. Ihmisen täytyy oppia tulemaan toimeen ensin itsensä kanssa, jotta hänellä on jotakin annettavaa uuteen parisuhteeseen. Etenkin vaikean parisuhteen tai riitaisan eron jälkeen.

        Tässäkin korostan, että en tunne wurstia enkä hänen paisuhdetaustaansa, eikä se edes kuulu minulle millään tavalla. Olen täällä keskustelemassa elämästä ja asioista ihan muista syistä kuin antaakseni elämänohjeita joillekuille, ketä tunnen.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Pitäisikö minun mielestäsi tuntea wursti, jotta voisin vastata hänelle? Niin ei valitettavasti ole.

        En väheksy lainkaan seksin merkitystä parisuhteessa. Tarkoitin väliä parisuhteiden etsimisessä. Ihmisen täytyy oppia tulemaan toimeen ensin itsensä kanssa, jotta hänellä on jotakin annettavaa uuteen parisuhteeseen. Etenkin vaikean parisuhteen tai riitaisan eron jälkeen.

        Tässäkin korostan, että en tunne wurstia enkä hänen paisuhdetaustaansa, eikä se edes kuulu minulle millään tavalla. Olen täällä keskustelemassa elämästä ja asioista ihan muista syistä kuin antaakseni elämänohjeita joillekuille, ketä tunnen.

        Wursti = Pikku-murri miehen logiikasta.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Pitäisikö minun mielestäsi tuntea wursti, jotta voisin vastata hänelle? Niin ei valitettavasti ole.

        En väheksy lainkaan seksin merkitystä parisuhteessa. Tarkoitin väliä parisuhteiden etsimisessä. Ihmisen täytyy oppia tulemaan toimeen ensin itsensä kanssa, jotta hänellä on jotakin annettavaa uuteen parisuhteeseen. Etenkin vaikean parisuhteen tai riitaisan eron jälkeen.

        Tässäkin korostan, että en tunne wurstia enkä hänen paisuhdetaustaansa, eikä se edes kuulu minulle millään tavalla. Olen täällä keskustelemassa elämästä ja asioista ihan muista syistä kuin antaakseni elämänohjeita joillekuille, ketä tunnen.

        Tuo välikin on ihan yksilöllinen asia. Toisilla se voi liittyä yksinolemisen sietämättömyyteen ja toisilal taas ei välttämättä mitenkään. Toisille yksinolo voi olla vaikeaa ja toisille se taas on ihan luonnostaan helppoa, eikä sitä tarvitse erikseen pohtia. Joillekin taas se toisten kanssa yhdessäolo taas on vaikeaa ja mitä kauemmin sitä tekee, niin sitä vaikeammaksi tulee koskaan päästää ketään lähelleen. Oleellista on nimenomaan tuntea, itsensä tai toinen. Toisinaan ja toisille se mitä juuri nimenomaan tarvitsee vaikean parisuhteen tai riitaisan eron jälkeen on toisen ihmisen seura. Ei ehkä ja välttämättä ja todennäköisesti juuri uutena parisuhteena, mutta hyvinkin kevyempänä versiona. Sillä toiset meistä luovat yksinään olleessaan vai suurempia muureja ympärilleen ja suurentelevat ne ongelmat ja oletuksena muista ihmisistä jättimäisiin mittasuhteisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wursti = Pikku-murri miehen logiikasta.

        En valitettavasti ole koskaan tavannut häntä enkä tunne häntä henkilönä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo välikin on ihan yksilöllinen asia. Toisilla se voi liittyä yksinolemisen sietämättömyyteen ja toisilal taas ei välttämättä mitenkään. Toisille yksinolo voi olla vaikeaa ja toisille se taas on ihan luonnostaan helppoa, eikä sitä tarvitse erikseen pohtia. Joillekin taas se toisten kanssa yhdessäolo taas on vaikeaa ja mitä kauemmin sitä tekee, niin sitä vaikeammaksi tulee koskaan päästää ketään lähelleen. Oleellista on nimenomaan tuntea, itsensä tai toinen. Toisinaan ja toisille se mitä juuri nimenomaan tarvitsee vaikean parisuhteen tai riitaisan eron jälkeen on toisen ihmisen seura. Ei ehkä ja välttämättä ja todennäköisesti juuri uutena parisuhteena, mutta hyvinkin kevyempänä versiona. Sillä toiset meistä luovat yksinään olleessaan vai suurempia muureja ympärilleen ja suurentelevat ne ongelmat ja oletuksena muista ihmisistä jättimäisiin mittasuhteisiin.

        Luonnollisesti ystävät ja läheisten seura ylipäätään olisi kaikille ihmisille tärkeää, jos mahdollista. Sekä parisuhteen aikana että niiden välissä. Yksin oleminen ei monille sovi, ainakaan kovin pitkän aikaa.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Luonnollisesti ystävät ja läheisten seura ylipäätään olisi kaikille ihmisille tärkeää, jos mahdollista. Sekä parisuhteen aikana että niiden välissä. Yksin oleminen ei monille sovi, ainakaan kovin pitkän aikaa.

        No mä en puhunut tuossa ystävistä, mutta toki sekin.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        En valitettavasti ole koskaan tavannut häntä enkä tunne häntä henkilönä.

        Randen ex-muija


      • Xena-183 kirjoitti:

        Seksi on tärkeää myös minulle. - Ilman hyvää ja riittävää seksiä parisuhteeni ei toimi.
        Mutta tässä iässä olen jo oppinut siihen, että haluan parisuhteeltani myös ystävyyttä, luottamusta ja turvallisuutta. Koen, että näiden täytyy olla kunnossa, jotta voin nauttia rohkeasti myös parisuhteen seksistä, eikä ole epävarmuutta esim seuraavasta tapaamisesta.

        Tämä siis koskee vain minua ja sinä toimit ihan niin kuin sinusta hyvältä tuntuu. 🙂

        Tuun välistä huutelemaan. 😊

        Olen itsessäni huomannut sen, että luottamus siihen kumppaniin on aika tärkeätä. En jotenkin muuten saa mitään ”tyydytystä” koko hommasta.🤔

        Tosiaan monta vuotta ”kärsin”haluttomuudesta.. Noh nyt sitä virtaa olisi vaikka muille jakaa😁 mutta, tällä hetkellä kumppani puuttuu. En tiedä olenko jopa vähän turhautunut, kun haluaisi läheisyyttä seksiä mutta ei vaan saa sitä oikeanlaista tyydytystä”vieraalta”😬 Mietin ettei nuorena näin vaikeaa ollut. Ehkä tämäkin on joku iän tuoma juttu.🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Randen ex-muija

        Tuo ei lisää yhtään informaatiotani kyseisestä henkilöstä. - Ja ei kai täällä keskustelupalstalla edes pitäisikään olla merkitystä sillä, mitä tiedämme keskustelijoiden taustoista?

        Minä voin aivan yhtä hyvin keskustella vaikka Dissen entisen muijan tai Citrinellan entisen äijän kanssa, eikä se muuta minun ajatuksiani tai tapaani kommunikoida, kun puhutaan asiallisesti. Jos en tunne henkilöä, niin en tunne ja sillä siisti.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tuun välistä huutelemaan. 😊

        Olen itsessäni huomannut sen, että luottamus siihen kumppaniin on aika tärkeätä. En jotenkin muuten saa mitään ”tyydytystä” koko hommasta.🤔

        Tosiaan monta vuotta ”kärsin”haluttomuudesta.. Noh nyt sitä virtaa olisi vaikka muille jakaa😁 mutta, tällä hetkellä kumppani puuttuu. En tiedä olenko jopa vähän turhautunut, kun haluaisi läheisyyttä seksiä mutta ei vaan saa sitä oikeanlaista tyydytystä”vieraalta”😬 Mietin ettei nuorena näin vaikeaa ollut. Ehkä tämäkin on joku iän tuoma juttu.🤔

        Se voi hyvinkin olla 😄
        Minulla on yleensä niin kova tarve säilyttää kontrolli, että saadakseni orgasmin minun täytyy työstää samalla molempia päitä..
        En siis onnistu nauttimaan tyydyttävällä tavalla, jos olen yhtään epävarma kumppanista.
        - Toki, joskus on voinut olla aikoja, että on ollut niin vakavasti epävarma omasta kelpaavuudestaan, että tuollainen vähän aikaisemmassakin vaiheessa tapahtunut parisuhdeseksi (lue: ensitapaamisella) on helpottanut siihen tuskaan, vaikka itse en olisi lauennutkaan.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se voi hyvinkin olla 😄
        Minulla on yleensä niin kova tarve säilyttää kontrolli, että saadakseni orgasmin minun täytyy työstää samalla molempia päitä..
        En siis onnistu nauttimaan tyydyttävällä tavalla, jos olen yhtään epävarma kumppanista.
        - Toki, joskus on voinut olla aikoja, että on ollut niin vakavasti epävarma omasta kelpaavuudestaan, että tuollainen vähän aikaisemmassakin vaiheessa tapahtunut parisuhdeseksi (lue: ensitapaamisella) on helpottanut siihen tuskaan, vaikka itse en olisi lauennutkaan.

        Just tuo, että molempien päiden pitää olla menossa mukana. Että saa edes jotakin siitä touhusta. Muuten se nyt on vaan pelkkä akti.

        Mutta siis todella hitaasti lämpenen uuden kumppanin kanssa tässä asiassa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Just tuo, että molempien päiden pitää olla menossa mukana. Että saa edes jotakin siitä touhusta. Muuten se nyt on vaan pelkkä akti.

        Mutta siis todella hitaasti lämpenen uuden kumppanin kanssa tässä asiassa.

        Ai niin piti vielä lisätä, että itselle ei ole mikään ongelma. Se jos en tule joka kerta. Se on kumminkin niin tilanne kohtaista. Esim alkoholin nauttiminen vaikuttaa, asiaan.. poistaa toki estoja, mutta mitään muuta hyvää siinä ei olekaan🥴 Sekin vaikuttaa missä lapset on sillä hetkellä jne...


    • Anonyymi

      Tietysti aina kannattaa tarkastella itseään ja omaa toimintaansa, jos huomaa jatkuvasti törmäävänsä samoihin ongelmiin. Monesti ratkaisu ongelman välttämiseen löytyy sieltä omasta itsestä tai ainakin siemen, josta sen ratkaisun voi kasvattaa.

      Itsekin kuitenkin allekirjoitan tuon, että miehissä tuntuu olevan ehkä jopa valtaosa jompaankumpaan ääripäähän sijoittuvia. Mä en tiedä onko se tuo testosteroni, joka ihan todistetustikin voi korostaa tuollaista ääripäiden käytöstä ja tiettyä mustavalkoisuutta. Ainakin tuo tuollainen ääripäihin menevä käytös tuntuu korostuvat erityisesti nuorissa miehissä. Tuntuu kuitenkin, että ainakin osittain tuo on myös opittua toimintaa. Ainakin mä olen ollut huomaavinani, että myös naisissa on toi tollainen ääripäihin meneminen lisääntynyt pikkuhiljaa. Myös naisilta on ikäänkuin vähentynyt se sosiaalinen paine toimia tietyllä tavall ja naisenkin on hyväksyttävämpää olla olematta sosiaalisesti korrekti keskiviivan kulkija.

    • Anonyymi

      Unohda kriteerit millä olet niitä treffikumppaneita valinnut ja anna mahdollisuus muillekin. Saatat yllättyä. Toinen asia on sit käydä ensin itsensä kanssa läpì miksi toimii miten toimii ja millaisista lähtökohdista valintoja tekee. Voi olla että vaatii jo terapiaa mutta kannattaa!

      • Anonyymi

        Tuo "unohda kriteerit" on aina yhtä koominen kommentti. Se on aika sama kuin sanoisi heterolle, että "vaihda naisiin". Jos siihen, että kiinnostaa, tarvitaan jotain, niin sitä on aika mahdoton muuttaa.


      • No tää viimesin nyt suunnilleen niinku vaan ilmesty jostain siihen🤷
        Istuin yksin baaripöydässä ja mietin jo kotiin lähtemistä kun tuli niin paskaa musiikkiakin ja sit tää yks on siinä..

        Kriteereistä olen samaa mieltä kui tuo edellinenkin vastaaja, vaikia sitä on kiinnostua jostakusta joka ei niinku yhtään vaan sytytä.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No tää viimesin nyt suunnilleen niinku vaan ilmesty jostain siihen🤷
        Istuin yksin baaripöydässä ja mietin jo kotiin lähtemistä kun tuli niin paskaa musiikkiakin ja sit tää yks on siinä..

        Kriteereistä olen samaa mieltä kui tuo edellinenkin vastaaja, vaikia sitä on kiinnostua jostakusta joka ei niinku yhtään vaan sytytä.

        Niin eli kun pokasi sut baarista niin mikä sitten saa sinut kuvittelemaan että tyyppi olisi edes vailla mitään muuta kuin pelkkää baarin jälkeistä panoa? Onhan se toki voinut sulle luritella mitä vaan pukille päästäkseen mutta tuskin ollut kovin tosissaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli kun pokasi sut baarista niin mikä sitten saa sinut kuvittelemaan että tyyppi olisi edes vailla mitään muuta kuin pelkkää baarin jälkeistä panoa? Onhan se toki voinut sulle luritella mitä vaan pukille päästäkseen mutta tuskin ollut kovin tosissaan.

        -harmiseikirj-

        Niin no, tässähän on nyt kuitenki tapailtu jo jostain heinäkuun lopulta lähtien.
        Että on siinä baarin jälkeistä panoa ollut kyllä ihan riittämiin😃

        Enkä mää ny itekkään oo tässä ollu et heti hynttyyt yhteen, naimisiin, talolaina ja ruma auto..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin no, tässähän on nyt kuitenki tapailtu jo jostain heinäkuun lopulta lähtien.
        Että on siinä baarin jälkeistä panoa ollut kyllä ihan riittämiin😃

        Enkä mää ny itekkään oo tässä ollu et heti hynttyyt yhteen, naimisiin, talolaina ja ruma auto..

        Olisit vaan ollut, pamahtanut heti paksuksi ja hepulta luulot pois että pääsee muka luikertelemaan tilanteesta. Perhe-elämä vai ruokot seuraavat 18v. Panisi ajattelemaan että kannattaisikohan sitä sitoutua ihan tosissaan eikä vaan pelleillä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit vaan ollut, pamahtanut heti paksuksi ja hepulta luulot pois että pääsee muka luikertelemaan tilanteesta. Perhe-elämä vai ruokot seuraavat 18v. Panisi ajattelemaan että kannattaisikohan sitä sitoutua ihan tosissaan eikä vaan pelleillä.

        -harmiseikirj-

        Eipä kuulu tapoihini tuommone "pamahtelu"😃


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Eipä kuulu tapoihini tuommone "pamahtelu"😃

        Siksi ehkä jäät sinkuksi kun muut naiset perustelee perheitä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ehkä jäät sinkuksi kun muut naiset perustelee perheitä.

        -harmiseikirj-

        Siinäpehän perustelee👍

        Ei oo mun juttu, ei varsinkaan jos toinen osapuoli pitäis huijata isäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ehkä jäät sinkuksi kun muut naiset perustelee perheitä.

        -harmiseikirj-

        Kaikki naiset ei ylipäänsä halua perustaa perhettä. Mulle kelpaisi parhaiten loppuelämän parisuhde ilman yhtäkään lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ehkä jäät sinkuksi kun muut naiset perustelee perheitä.

        -harmiseikirj-

        Ei siihen perheen perustamiseen miestä tarvita. 👍


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Kaikki naiset ei ylipäänsä halua perustaa perhettä. Mulle kelpaisi parhaiten loppuelämän parisuhde ilman yhtäkään lasta.

        Mulle taas kelpasi parhaiten lapset, ilman miestä harmina.


    • Anonyymi

      Se on tasan niin hankalaa kuin mitä siitä itse tekee hani.

      • Mut ihmissuhteissa on aina vähintään kaksi osapuolta, muru😘


    • Sanoit aloituksessa koiranpentuja. Eiks naiset juuri tykkää koiranpennuista, vaikka ne pennut on oikeesti tosi ärsyttäviä.

      • Anonyymi

        Ei, naiset yleisesti, eivät pidä koiranpennuista. Naiset yleisesti eivät pidä koirista ylipäänsä, eivätkä kaikki koirista pitävät naiset pidä koiranpennuista. Osa miehistäkin taas pitää koiranpennuista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, naiset yleisesti, eivät pidä koiranpennuista. Naiset yleisesti eivät pidä koirista ylipäänsä, eivätkä kaikki koirista pitävät naiset pidä koiranpennuista. Osa miehistäkin taas pitää koiranpennuista.

        No joo, tää oli hyvä tietää. Kun mä oon tätä syntyvyyttä pääni puhki miettiny. Niin tää oli mun yks teoria kans, että naiset ois ihastunu enemmän koiranpentuihin kuin vauvvoihin. Mutta hyvä että tää teoria saadaan nyt kuopata. Miehillä yleensä on että ei tykkää pennuista, mutta kun kasvaa, niin sitten ollaan koiran kanssa hyvää kaveria. Ja melkein sama vauvankin kanssa, ettei se kanssa oikein osata olla, mutta kun oppii käveleen ja puhuun, niin sitten. Mä ite en yhtään tykkää koiran pennuista, kun ne on sellasia hotaleita. Ennemmin menee kissan pentu, vaikka villejä nekin on, mutta niiden kanssa tulee ees joten kuten toimeen.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No joo, tää oli hyvä tietää. Kun mä oon tätä syntyvyyttä pääni puhki miettiny. Niin tää oli mun yks teoria kans, että naiset ois ihastunu enemmän koiranpentuihin kuin vauvvoihin. Mutta hyvä että tää teoria saadaan nyt kuopata. Miehillä yleensä on että ei tykkää pennuista, mutta kun kasvaa, niin sitten ollaan koiran kanssa hyvää kaveria. Ja melkein sama vauvankin kanssa, ettei se kanssa oikein osata olla, mutta kun oppii käveleen ja puhuun, niin sitten. Mä ite en yhtään tykkää koiran pennuista, kun ne on sellasia hotaleita. Ennemmin menee kissan pentu, vaikka villejä nekin on, mutta niiden kanssa tulee ees joten kuten toimeen.

        Molemmat ovat yhtä ärsyttäviä. Vauvat vaan kasvavat vielä hitaammin, eli ovat vielä koirapentujakin ärsyttävämpiä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No joo, tää oli hyvä tietää. Kun mä oon tätä syntyvyyttä pääni puhki miettiny. Niin tää oli mun yks teoria kans, että naiset ois ihastunu enemmän koiranpentuihin kuin vauvvoihin. Mutta hyvä että tää teoria saadaan nyt kuopata. Miehillä yleensä on että ei tykkää pennuista, mutta kun kasvaa, niin sitten ollaan koiran kanssa hyvää kaveria. Ja melkein sama vauvankin kanssa, ettei se kanssa oikein osata olla, mutta kun oppii käveleen ja puhuun, niin sitten. Mä ite en yhtään tykkää koiran pennuista, kun ne on sellasia hotaleita. Ennemmin menee kissan pentu, vaikka villejä nekin on, mutta niiden kanssa tulee ees joten kuten toimeen.

        "Miehillä yleensä on että ei tykkää pennuista, mutta kun kasvaa, niin sitten ollaan koiran kanssa hyvää kaveria2

        Mä en tunne itse yhtään tollasta miestä. Kaikki tuntemani, jotka koirista pitävät, pitävät myös koiranpennuista paljon enemmän kuin minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miehillä yleensä on että ei tykkää pennuista, mutta kun kasvaa, niin sitten ollaan koiran kanssa hyvää kaveria2

        Mä en tunne itse yhtään tollasta miestä. Kaikki tuntemani, jotka koirista pitävät, pitävät myös koiranpennuista paljon enemmän kuin minä.

        Mutta oikeesti, jos koira pomppii kuin pingispallo, niin miten sen kanssa voi tehdä yhtään mitään. Yleensä ite oon parhaimman yhteyden saanu sellaiseen jo vähän vanhempaan koiraan.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta oikeesti, jos koira pomppii kuin pingispallo, niin miten sen kanssa voi tehdä yhtään mitään. Yleensä ite oon parhaimman yhteyden saanu sellaiseen jo vähän vanhempaan koiraan.

        Ei sen kanssa kuulukaan mitään tehdä vaan olla huomioimatta. Se vaan lisää sitä pomppimista. Ei aikuiset koiratkaan sellasen kanssa mitään tee. se on ihan hyvä vinkki, että miten aikuinen koira toimisi. Tosin miehet yleensä riehuu sen pennun kanssa ja sitten joutuu sanomaan, että älä viitsi opettaa sitä pahoille tavoille ja villitä vielä enemmän.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No joo, tää oli hyvä tietää. Kun mä oon tätä syntyvyyttä pääni puhki miettiny. Niin tää oli mun yks teoria kans, että naiset ois ihastunu enemmän koiranpentuihin kuin vauvvoihin. Mutta hyvä että tää teoria saadaan nyt kuopata. Miehillä yleensä on että ei tykkää pennuista, mutta kun kasvaa, niin sitten ollaan koiran kanssa hyvää kaveria. Ja melkein sama vauvankin kanssa, ettei se kanssa oikein osata olla, mutta kun oppii käveleen ja puhuun, niin sitten. Mä ite en yhtään tykkää koiran pennuista, kun ne on sellasia hotaleita. Ennemmin menee kissan pentu, vaikka villejä nekin on, mutta niiden kanssa tulee ees joten kuten toimeen.

        Mulle on ainaki aina sanottu, et miehet ei halua lapsia, niin kelannu kyl et siks niitä ei synny muutaku vahingossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ainaki aina sanottu, et miehet ei halua lapsia, niin kelannu kyl et siks niitä ei synny muutaku vahingossa.

        Niinhän täällä ainakin jatkuvasti hoetaan, että ei miehet halua lapsia. Ite tosin oon törmänny miehiin, jotka nimenomaan haluaa lapsia ja mä taas en halua, että ota tästä nyt selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä ainakin jatkuvasti hoetaan, että ei miehet halua lapsia. Ite tosin oon törmänny miehiin, jotka nimenomaan haluaa lapsia ja mä taas en halua, että ota tästä nyt selvää.

        Joo kyl mulleki yks sano, et se haluu lapsen, niinku sen takia et se vois jäädä jolleki isyyslomalle ja löhöillä sohvalla. Mut sit se sano, et sit ku erotaan niin mä saan yksinäni hoitaa sen kersan. En mä sit ruvennu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyl mulleki yks sano, et se haluu lapsen, niinku sen takia et se vois jäädä jolleki isyyslomalle ja löhöillä sohvalla. Mut sit se sano, et sit ku erotaan niin mä saan yksinäni hoitaa sen kersan. En mä sit ruvennu.

        Oikeestiko joku kuvittelee et vois vaan löhöillä sohvalla vanhemmanvapaalla vauvan/pikkulapsen kanssa😳😂

        Ei mullakaan omia lapsia ole, mut sen verran tiiän kuitenki et Aika ruusuiset on tuollaset kuvitelmat,


      • Tarkoitin semmosta tiettyä "koiranpentumaisuutta"
        Että suunnilleen eroahdistuu ja vinkuu surkiana ku kumppani on lähdössä töihin..

        Ite tykkään enempi kissoista😃
        https://aijaa.com/nqDFn1


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Tarkoitin semmosta tiettyä "koiranpentumaisuutta"
        Että suunnilleen eroahdistuu ja vinkuu surkiana ku kumppani on lähdössä töihin..

        Ite tykkään enempi kissoista😃
        https://aijaa.com/nqDFn1

        Mä kyllä tykkään koirista, enkä tykkää juurikaan kissoista, mutten silti tykkää kuvaamasi kaltaisesta "vinkujamiehestä". Lemmikit erikseen ja seurustelukumppanit erikseen, niin vasta sitten hyvä tulee 👍

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä tykkään koirista, enkä tykkää juurikaan kissoista, mutten silti tykkää kuvaamasi kaltaisesta "vinkujamiehestä". Lemmikit erikseen ja seurustelukumppanit erikseen, niin vasta sitten hyvä tulee 👍

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

        "Lemmikit erikseen ja seurustelukumppanit erikseen,"
        Nimenomaan☝️

        Ellei sitten kyse ole jostain fetissistä, mut nekään ei oo oikeen mun juttu.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No joo, tää oli hyvä tietää. Kun mä oon tätä syntyvyyttä pääni puhki miettiny. Niin tää oli mun yks teoria kans, että naiset ois ihastunu enemmän koiranpentuihin kuin vauvvoihin. Mutta hyvä että tää teoria saadaan nyt kuopata. Miehillä yleensä on että ei tykkää pennuista, mutta kun kasvaa, niin sitten ollaan koiran kanssa hyvää kaveria. Ja melkein sama vauvankin kanssa, ettei se kanssa oikein osata olla, mutta kun oppii käveleen ja puhuun, niin sitten. Mä ite en yhtään tykkää koiran pennuista, kun ne on sellasia hotaleita. Ennemmin menee kissan pentu, vaikka villejä nekin on, mutta niiden kanssa tulee ees joten kuten toimeen.

        Aina ei ole tykkäämisasiakaan nuo pennut/vauvat, vaan kyse on resursseista. Yksikin tuttu mies sanoi, että toinen lapsi olisi oikein kiva ja mukava, mutta ensimmäiset vuodet ovat niin kamalan raskaita, ettei tule kyseeseen. Jos lapset syntyisivät kolmivuotiaana, niin sitten kyllä.

        Mainittakoon, että kyseinen mies jakoi vanhempainvapaat 50/50, oli putkeen pois töistä muutaman kuukauden.

        - Sheena


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta oikeesti, jos koira pomppii kuin pingispallo, niin miten sen kanssa voi tehdä yhtään mitään. Yleensä ite oon parhaimman yhteyden saanu sellaiseen jo vähän vanhempaan koiraan.

        Koira pitää kasvattaa tottelemaan/toimimaan näet 🤷‍♀️ Koirat ovat samanlaisia kuin ihmiset; erilaisia, vaikka ovat samaa rotua ja saman kasvattajan koiria. Jotkut vievät kaikki voimat, aina pitää olla ohjaimissa ja opastaa, komentaa ja käskeä, jotkut ymmärtävät lähes kaiken heti katseesta tai puolesta sanasta.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä ainakin jatkuvasti hoetaan, että ei miehet halua lapsia. Ite tosin oon törmänny miehiin, jotka nimenomaan haluaa lapsia ja mä taas en halua, että ota tästä nyt selvää.

        Ne miehet jotka haluavat lapsia, eivät välttämättä halua hoitaa heitä, etenkään vauvana.

        - Sheena


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Tarkoitin semmosta tiettyä "koiranpentumaisuutta"
        Että suunnilleen eroahdistuu ja vinkuu surkiana ku kumppani on lähdössä töihin..

        Ite tykkään enempi kissoista😃
        https://aijaa.com/nqDFn1

        Eikä ole koiranpennullekaan tervettä käytöstä tuollainen. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet jotka haluavat lapsia, eivät välttämättä halua hoitaa heitä, etenkään vauvana.

        - Sheena

        Tässä on onneksi menty parempaan suuntaan, jos verrataan vaikka 30 vuotta takaperin. Silloin oikeesti monelle miehelle ne lapset oli ikään kuin todisteena panokerroista, mutta muuten ei hirveesti perheen eteen tehneet. Ja esimerkiksi se, että mulla ei ollu yhtään seksikertaa kenenkään kanssa, oli joillekin ihan älyttömän vaikee hyväksyä. Suvaitsevaisuus on aika paljon lisääntynyt, eikä ketään enää hetkauta se, ettei mulla edelleenkään seksi asiasta ole kokemusta.


    • Anonyymi

      Oho jakorasiat oppineet jo kirjottamaankin huh jopas jotakin !

      • Hyppää sä höntti pää edellä kaivoon.😄 ihan vaan kaikella rakkaudella tollaselle jakorasittelijalle.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyppää sä höntti pää edellä kaivoon.😄 ihan vaan kaikella rakkaudella tollaselle jakorasittelijalle.🙂.

        Mekkojuhani tulee aina tarralenkkarit savuten paikalle puolustamaan naisten kunniaa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mekkojuhani tulee aina tarralenkkarit savuten paikalle puolustamaan naisten kunniaa 😂

        En susta tiedä mutta yleensä omia ystäviä tupataan puolustamaan mutta jos sä toimit toisin niin se ei kyllä mua yllätä yhtään.😄.


    • Anonyymi

      Monenko miehen käyttämä olet?

      Taidat etsiä vain kaulatatuoituja jännämiehiä..

      • Anonyymi

        Pahalta se vaikuttaa jos heti ...mistä se siihen tipahtikin..kelpaa heti rasiantäytteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahalta se vaikuttaa jos heti ...mistä se siihen tipahtikin..kelpaa heti rasiantäytteeksi.

        Aloittaja joku sidukkavässykkä selkeästi joka pakoilee ylipainon turvin työkkärin kutsua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja joku sidukkavässykkä selkeästi joka pakoilee ylipainon turvin työkkärin kutsua.

        Nimenomaan beibi!😘


    • Ihan kuin se nyt edes voisi olla jonkun muun vika.

      • Botti on siivonnut sun kiroilut täältä, mutta ei mun vastausarkistosta "Nii oma vikahan se kaikki saatana!..."

        Ihan turha kitistä, että miehet on vääränlaisia tai toimii väärin. Lähdemme olettamasta että miehiä on joka junaan. Sinun ja vain sinun vastuullasi on poimia tai etsiä ne, joiden käytös sattuu miellyttämään.


      • scrg kirjoitti:

        Botti on siivonnut sun kiroilut täältä, mutta ei mun vastausarkistosta "Nii oma vikahan se kaikki saatana!..."

        Ihan turha kitistä, että miehet on vääränlaisia tai toimii väärin. Lähdemme olettamasta että miehiä on joka junaan. Sinun ja vain sinun vastuullasi on poimia tai etsiä ne, joiden käytös sattuu miellyttämään.

        Mää luulin et se johtu siitä ku sanoin siinä että 'kikkelis kokkelis' ku ainahan mää kiroilen saatana😃


      • scrg kirjoitti:

        Botti on siivonnut sun kiroilut täältä, mutta ei mun vastausarkistosta "Nii oma vikahan se kaikki saatana!..."

        Ihan turha kitistä, että miehet on vääränlaisia tai toimii väärin. Lähdemme olettamasta että miehiä on joka junaan. Sinun ja vain sinun vastuullasi on poimia tai etsiä ne, joiden käytös sattuu miellyttämään.

        Ja ihanpa turhaa kitistä nii, mitäs läksin..
        Ei vaan huvittais ja jaksais mitään sarjadeittailua alkaa tykittään että Ehkä löytyis se välimallin jätkä..🤔

        Eikä mulla sinällään oo mikään kiire pariutua, pitipä nyt vaan avautua ku tympi tää homma,


      • m.wurst kirjoitti:

        Mää luulin et se johtu siitä ku sanoin siinä että 'kikkelis kokkelis' ku ainahan mää kiroilen saatana😃

        Voi olla. Kikkelis kokkelis on varmaan tekijänoikeudella suojattu hokema.
        https://www.youtube.com/watch?v=0UP-2IG0Wao&t=20s

        Kyrväkäs auto, mut ei taida käydä...


      • scrg kirjoitti:

        Voi olla. Kikkelis kokkelis on varmaan tekijänoikeudella suojattu hokema.
        https://www.youtube.com/watch?v=0UP-2IG0Wao&t=20s

        Kyrväkäs auto, mut ei taida käydä...

        Ai saakeli😂
        Ei muutaku suuta hevosenkengälle sitte nii..


      • Ja sikäli mikäli tuosta taas kiroilun tai hokemien johdosta häipyy nuo,
        Nii vastaan vielä ilman kiroilematta tähän

        Että kyllä, vikaa on myös itsessäni, mm. hemmetin huono itsetunto (tai itseluottamus taimiksisitäsanotaan🤔)
        Sekä aika pitkä liuta muita omia outouksia,
        Enimmän sapetuksen hälvettyä otin itse yhteyttä tähän mainitsemaani tapailukaveriin ja siinä asiassa on nyt jonkunlainen selvyys olemassa,


      • m.wurst kirjoitti:

        Ja sikäli mikäli tuosta taas kiroilun tai hokemien johdosta häipyy nuo,
        Nii vastaan vielä ilman kiroilematta tähän

        Että kyllä, vikaa on myös itsessäni, mm. hemmetin huono itsetunto (tai itseluottamus taimiksisitäsanotaan🤔)
        Sekä aika pitkä liuta muita omia outouksia,
        Enimmän sapetuksen hälvettyä otin itse yhteyttä tähän mainitsemaani tapailukaveriin ja siinä asiassa on nyt jonkunlainen selvyys olemassa,

        Ehkä se tunne huonosta itseluottamuksesta tai jonkinlainen epävarmuus vaan on merkki siitä että olet edes jotenkin vakavissasi.

        Jos millään ei ole mitään väliä, niin voi sitten olla itsevarma.

        Mutta vastapuoli noita sitten tuskin tulkitsee kuitenkaan samoin.

        Ehkä sun kokemukset välimallien puutteesta on sitten seuraus edellisistä. En minä tiedä. Mutta eipä ole minun ongelmani.


    • Anonyymi

      Jakorasioilla on niin paljon asiaa huomaan.

      Eikä taida mekkojussilla olla vaaraa kaivoon tippumisesta, voi olla että vain tarraniket mahtuu hihii!

      • No ei varmaan kun seisoisin polkemassa sua sinne pohjamutiin.😄.


    • Anonyymi

      Suosittelen kokeilemaan välillä etelämmästä euroopasta kotoisin olevia miehiä. Se parhaimmillaan näyttää sinulle miten eri tavalla muualla seurustellaan ja se voi "suistaa" sinut hyvällä tavalla pois omalta mukavuusalueeltasi.

      Minullakin on kokemuksia, että on hyvin paljon miehiä, jotka tuntuvat vain myötäilevän mitä minä sanon tai sitten tekevän miten luulevat minun haluavan. Olen omissa "tutkimuksissani" tullut siihen lopputulemaan, että nämä miehet pelkäävät, että, jos vastaavat toisin kuin toivon, niin jätän heidät heti kättelyssä. Olenkin näiden kanssa opetellut olemaan avoimempi sillä lailla, että uskaltaisivat olla oma itsensä. Pitäisihän noiden miestenkin vähän "miehistyä", mutta loppujen lopuksi vain itseään voi muuttaa, joten pitää tehdä se valinta, että muuttaako itseään vai ei. Muut tekevät sitten omat valintansa

      Sitten ne toiset miehet, joista myös kerroit: tuttua seki.

      Minä muutuin suhteessani latinomieheen. Ai että teki hyvää, kun jouduin koko ajan omalle epämukavuusalueelle, mutta ennen kaikkea näkemään miestyypin, joka puhuu täysin häpeilemättä tunteistaan ja silloinkin, kun on täysin epävarma siitä tunneko itse samoin, eikä odottanut mitään vastarakkaudentunnustuksia. Se oli hyvin rento suhde ja kasvoin henkisesti ehkä 30 vuotta. Sen jälkeen ei kyllä minua ole lähestynyt miehet, jotka eivät uskalla sanoa omaa mielipidettään: en tiedä näkyykö itse tekemäni henkinen kehitys sitten ulospäin ja kokeeko nuo miehet sitten, että ei edes kannata yrittää, vai mistä on kyse, mutta niin siinä kävi sitten.

      • Kiitos vinkistä, mut voi kyl olla etten ihan heti lähde mitään tai ketään uutta kokeilemaan🤔


    • Anonyymi

      I can feel the pain. Missä ne keskivertotavismiehet on kun niitä tarvitaan?? Oon kyllä ennenkin puhunut siitä että mulle tosiaan riittää se tavis, se ei tarkoita ollenkaan samaa kuin tylsä.
      N31

    • Anonyymi

      FUCK YOU!

      • Ditto 😘


    • Anonyymi

      Katsoin eilen juuri ennen nukkumaan menemistä että joku, yhäjärvi tai mikä olikaan joku leppäjärvi tai tehnyt itsemurhan ilman mitään syytä....

      Ei jättänyt mitään viestiäkään ollenkaan, kaikille mysteeri miksi teki lainausmerkeissa "itsemurhan" mökissä...

    • Tilannekatsaus osa 2:

      Laitoin eilettäin viestin missä purin omia tuntemuksiani tälle tapailukaverille,
      Ja sain selvyyttä tapahtumille, mut en aio asiaa sen enempää tässä avata, kun ei niitä tarvitse täällä rääpiä.

      Nyt haluan kuunnella rentouttavaa örinää;
      https://youtu.be/SFrTeHRYshs?si=EOOB20TzUi_PqO-K

    • Anonyymi

      Olet liian vaativa. Anna miehen mennä, jos on mennäkseen. Tulee takaisin, jos haluaa. Silloin sitten neuvotellaankin ne oikeat säännöt, ja tässä sinulla on sitten ne paremmat kortit.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe