Yksisarvisen uni viime yönä

Anonyymi-ap

Näin viime yönä unta, jossa huomasin, että minulla on pen... sseli.

Siinä se roikkui. Oli kylmä, ja se oli vähän kutistuneessa tilassa.

Sitten muistin, että minulla on kyllä aikaisemmin ollut wulveriini. Kyllä, tunsin kaihoisaa ikävää omaa wulveriiniani kohtaan. :3

Katsoin tilannetta hieman tarkemmin. Huomasin, että oma tuttu wulveriinini oli siellä pensselin takana! Huh, tunsin helpotusta.

Sen jälkeen jatkoin muita asioita. Business as usual.

🦄

23

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei saa suomeksi? Suomessa ollaan.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Kynttilässäni oli kaksi tulilankaa. 😁

        🦄


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­y­m­f­­­o­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18018077Z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ai kamala, mä luin että "Yksisarvisen uhri"...

      Ja oon mäkin kerran lapsena nähnyt unta, että mulla olisi peenis.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Anonyymi

        Se oli selvästi jotenkin mieleenpainuva uni, jos vieläkin sen muistat lapsuudesta. 😊

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli selvästi jotenkin mieleenpainuva uni, jos vieläkin sen muistat lapsuudesta. 😊

        🦄

        Itseasiassa mä muistan monia unia lapsuudesta ja ainakin varhaisteini-iästä hyvinkin elävästi. Kuulun muutenkin niihin ihmisiin, jotka useimmiten herättyään muistavat mitä unta tuli nähtyä, ja yleensä aika tarkkaankin.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Itseasiassa mä muistan monia unia lapsuudesta ja ainakin varhaisteini-iästä hyvinkin elävästi. Kuulun muutenkin niihin ihmisiin, jotka useimmiten herättyään muistavat mitä unta tuli nähtyä, ja yleensä aika tarkkaankin.

        Mahtavaa. Sitä kannattaa käyttää hyödyksi. Unissa saa usein ratkaisuja valvetilan ongelmiin.

        🦄


    • Aika mielenkiintoinen uni kyllä ja hauskan kuuloinen. En tietysti tiedä miltä se susta tuntui(toivottavasti ei mitenkään ahdistavalta tai ikävältä) mutta kuulostaa hauskalta ja hassulta noin kun sä sen kerrot. 🙂. Mä oon kerran nähnyt unta että mulla oli kakshaarainen vehje seksiä harrastaessa. Vähän nauratti kyllä herätessä ja on jäänyt kyllä unena mieleen hyvin oli se sen verran erikoinen.😄.

      • Anonyymi

        Kaksin aina kaunihimpi. 😄

        Niin kauan uni tuntui ikävältä, ennen kuin turkistarha taas löytyi sieltä takaa. Sitten ei ollut mitään ongelmaa. Minua nauratti herättyäni se unen huolettomuus: "Huh, Merja on sittenkin tallella. Ei mitään hätää enää." 😂

        Tämä oli muistaakseni kolmas kerta elämässäni, kun näen unta että minulla on Jorma. Ei se ole ikinä aikaisemmissa unissa tuntunut mukavalta. Se on siinä niin yhtäkkiä. 😄 Jos se olisi ollut siinä syntymästä saakka, ei se minua varmaan haittaisi niin.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksin aina kaunihimpi. 😄

        Niin kauan uni tuntui ikävältä, ennen kuin turkistarha taas löytyi sieltä takaa. Sitten ei ollut mitään ongelmaa. Minua nauratti herättyäni se unen huolettomuus: "Huh, Merja on sittenkin tallella. Ei mitään hätää enää." 😂

        Tämä oli muistaakseni kolmas kerta elämässäni, kun näen unta että minulla on Jorma. Ei se ole ikinä aikaisemmissa unissa tuntunut mukavalta. Se on siinä niin yhtäkkiä. 😄 Jos se olisi ollut siinä syntymästä saakka, ei se minua varmaan haittaisi niin.

        🦄

        No kiva että sentään muuttui mukavammaksi kun oma tuttu ja turvallinen majava olikin tallella uuden ulokkeen takana.😊. Kyllähän se varmasti säväyttää ja on shokki unessa kun se yhtäkkiä siihen tupsahtaa vois itestäkin tuntua unessa oudolta jos oksan tilalla oliskin pelkkä kolo. Oon mä vähän sen tapaista unta kyllä teininä nähnytkin ja se oli kyllä ikävä ja ahdistava. Siinä mun pikkuveli lähti irti ja oli hirveä paniikki että miten se saa liitettyä takas. Nyt naurattaa se uni mutta siinä unessa ja herätessä ei niin naurattanut kyllä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kiva että sentään muuttui mukavammaksi kun oma tuttu ja turvallinen majava olikin tallella uuden ulokkeen takana.😊. Kyllähän se varmasti säväyttää ja on shokki unessa kun se yhtäkkiä siihen tupsahtaa vois itestäkin tuntua unessa oudolta jos oksan tilalla oliskin pelkkä kolo. Oon mä vähän sen tapaista unta kyllä teininä nähnytkin ja se oli kyllä ikävä ja ahdistava. Siinä mun pikkuveli lähti irti ja oli hirveä paniikki että miten se saa liitettyä takas. Nyt naurattaa se uni mutta siinä unessa ja herätessä ei niin naurattanut kyllä.🙂.

        Nyt kun muistelen niin taisin silloin teininä nähdä pariinkin otteeseen sitä samaa unta.🤔🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Nyt kun muistelen niin taisin silloin teininä nähdä pariinkin otteeseen sitä samaa unta.🤔🙂.

        Ai kamalaa. Tuo on kyllä heittämällä aika paljon kamalampi uni kuin nuo "materiaalia lisäävät" unet.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamalaa. Tuo on kyllä heittämällä aika paljon kamalampi uni kuin nuo "materiaalia lisäävät" unet.

        🦄

        No oli kyllä kamalaa tosiaan siinä unessa ja herätessä. Mutta on se ihmisen alitajunta ihmeellinen mitä se tuottaa. Minkälie asian/asioiden kimpussa silloinkin työskennellyt kun nuo unet näin.😀.


    • Oon varmaan itsekin nähnyt jotain samankaltaista unta joskus…😆 aamulla kun herää niin saa onnellisena huomata, että kyllä se ikioma pipari siellä edelleen on🫶🏻

      • Anonyymi

        No niin, nyt tämä ei enää taidakaan olla kovin kauhean harvinainen unien aihe... 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt tämä ei enää taidakaan olla kovin kauhean harvinainen unien aihe... 😅

        Sarvi jäi pois.

        🦄


    • Monet kerrat nähnyt unia moisesta eri sukupuolessa elämisestä. Hereilläkin kokenut monet kerrat toisen sukupuolen omaksi sukupuolekseni.

      Elämä on.

    • Anonyymi

      Ei mitään uutta auringon alla.

      S. Freud

      • Anonyymi

        Kylläpäs on uutta ja paljonkin.

        Freud ajatteli aina, että tytöt ovat kateellisia pojille, eli hän piti miessukupuolta ensisijaisena.

        Kuten huomaat, unessani naissukupuoli oli minulle ensisijainen asia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs on uutta ja paljonkin.

        Freud ajatteli aina, että tytöt ovat kateellisia pojille, eli hän piti miessukupuolta ensisijaisena.

        Kuten huomaat, unessani naissukupuoli oli minulle ensisijainen asia.

        🦄

        Aivan sama oletko nainen vai mies kun et halua lisääntyä.
        Elämä on ihan samanlaista, sukupuoletonta.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama oletko nainen vai mies kun et halua lisääntyä.
        Elämä on ihan samanlaista, sukupuoletonta.

        AV

        Mä luulen, että miehen ja naisen käytännön elämään liittyy aina paljonkin eroja. Tietenkään en ole koskaan miehenä elänyt tai en muista sellaista, jos joskus edellisessä elämässä olenkin. Silti kun tuota miesten elämää on seuraillut, niin kyllä se loppupelissä varsin erilaiselta vaikuttaa kuin omani, vaikka mullakin on miehiset harrastukset ja miehinen työ jne.


    • Anonyymi

      Onhan nää hassuja. Olin kuulemma täysin vakuuttunut, että se pippeli vielä kasvaa, en vaan muista asiasta mitään itse...Naureskellen kuunnellut, kun vuosien saatossa kerrottu...Olin vaan enemmän isän ja veljen kanssa pienenä, kun äidillä oli duuni kiireitä, niin taisi hiukan hämärtyä, mihin kuulun...Ihan tyytyväinen kyllä olen ollut muistavan elämäni siihen, mitä syntymässä sain...

    • Anonyymi

      No johan oli uni. Mitähän mahdoit prosessoida. Mä olen nähnyt usein unia, että minä en ole minä, vaan joku muu ja joskus olen ollut myös mies. Pensseli ei kuitenkaan ole uneen liittynyt. Mä olen siinä unessa vain tiennyt olevani mies, vaikka siis olenkin ollut ihan minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe