Hopea ja musta, mitä tulisi mieleen väreistä?
Väreistä kun joku kirjoitti ... niin miä trulee mieleen väeristrä
19
238
Vastaukset
Musta ei ole väri ja hopea on alkuaine, joka puhtaana on valkoista eli ei väri myöskään.
Vakoinen on värien puutetta ja musta kaikkia värejä yhdessä yhtaikaa eli musta on itseasiassa kaikki värit.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Vakoinen on värien puutetta ja musta kaikkia värejä yhdessä yhtaikaa eli musta on itseasiassa kaikki värit.🙂.
Eikös se liittynyt jotenkin valon heijastukseen koko homma? 🙂
Huitale kirjoitti:
Eikös se liittynyt jotenkin valon heijastukseen koko homma? 🙂
Taisi liittyä joo...valoon ainakin jollaintapaa...en tarkkaan muista miten se on mutta tuo on jäänyt päähän jotenkin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Taisi liittyä joo...valoon ainakin jollaintapaa...en tarkkaan muista miten se on mutta tuo on jäänyt päähän jotenkin.🙂.
En minäkään muista. Vähän sieltä ja täältä. 😄
Huitale kirjoitti:
En minäkään muista. Vähän sieltä ja täältä. 😄
Mä lähden nukkumaan kun aamulla on taas aikanen herätys. Hyvää yötä ja mukavia unia ystäväni.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä lähden nukkumaan kun aamulla on taas aikanen herätys. Hyvää yötä ja mukavia unia ystäväni.😊.
Hyvää yötä. 🤗
- Anonyymi
Väeristä ei tule yhtään mitään mieleen taitaa olla korkeastikoulutettua sanoja niin itse ymmärrän vain suomea
tulee mieleen mun hopean harmaat hiukset ja mustat vaatteet...
- Anonyymi
Mulla tulee mieleen hopeatoffeet ja lakritsikarkit.
- Anonyymi
Miekin aattelin hopeatoffeeta täältä sivummalta :). En uskalla syödä niitä kun muuten hammas voi irrota.
- Anonyymi
Tulee mieleen, sanoista, eläin .. pari muutakin asiaa.
- Anonyymi
eläimen väri, mikähän se voisi olla kun mustahan ei ole oikeasti väri eikä ole valkoinenkaan vain värien sävyjä...
No mä oon kuullut että värejä ei ole edes olemassa. Maailma on väritön. Ihmisen aivot ovat kehittäneet värit.
- Anonyymi
Tylsä ja ääretön.
- Anonyymi
Tulee mieleen lukihäiriö ja kirjoittamisen taito
Hopeasta tulee mieleen koru ja mitalli. Mustasta tulee mieleen mustasusi.
- Anonyymi
Harmaaritari esmex?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516450Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944608- 584513
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243428- 2003088
- 412855
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132699törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202696- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536