Nainen onnistuiskos

Anonyymi-ap

Tänään tai huomenna kun miehesi sanoo haluis ruuaksi ja leivän kanssa evääksi itse tehtyjä lihapullia tai lihamureke siivuja niin tekisitkö vielä tänään vai vasta huomenna ja teetkö heti reilumman satsin ettei heti lopu kesken

27

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tee tänään tai huomenna mitään lihapullia. Mies voi tehdä itse tai hakea kaupasta.

      • Anonyymi

        Ei ihme että olet sinkku ja sinkkuna pysyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että olet sinkku ja sinkkuna pysyt

        Välihuomautus. Itse olen ollut sinkku pitkällä aikuisiällä muutaman viikon. Koskaan en ole pyynnöstä tehnyt ruokaa miehelle. Teen vain silloin kun huvittaa ja sellaista ruokaa mitä haluan, toki tarjoan miehellekin. Tarjouksen teen yleensä etukäteen.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että olet sinkku ja sinkkuna pysyt

        Saman vois sanoa sulle🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välihuomautus. Itse olen ollut sinkku pitkällä aikuisiällä muutaman viikon. Koskaan en ole pyynnöstä tehnyt ruokaa miehelle. Teen vain silloin kun huvittaa ja sellaista ruokaa mitä haluan, toki tarjoan miehellekin. Tarjouksen teen yleensä etukäteen.

        - Sheena

        Onko oikeasti noin ettet kuuntele rakkaasi toivomuksia ja etkä tee kompromissejä etkä jousta etkä halua tehdä rakkaallesi hyvää minä itse minä itse on sinun juttusi vai niin sillä tyylillä ei pitkälle pötkitä


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Saman vois sanoa sulle🤭

        Tämmösiikö meistä sinkuista tulee sinkkuina mut kaikki voi muuttua kun se kumppani astuu elämään niin sinkkuna on helppo uhota mut käytäntö onkin eri juttu


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18020809g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Miksi ottaisin miehekseni tuollaisen riesan?

      • Anonyymi

        Muutaman vuoden jälkeen sanotaan äiti tee lihapullii ja toinen eikö hienoa saada tehdä miehellesi ja sinulle ruokaa


    • Anonyymi

      Ei onnistu. Viikon muonat on jo ostettu ja niihin ei nyt sisältynyt tollasta. Jos olisi mun mies, niin tietäisi kyllä, että nämä tääläset pyynnöt esitetään kun olen menossa ruokaostoksille. Mut en mä tietenkään kiellä miestä käymästä ostamassa valmiina tai aineksia ja sitten itse kokkailemasta.

      • Anonyymi

        Mutta suunnitelmat voivat muuttua eli tänään keskiviikkona mietit torstaina syödään esim makaronilaatikkoo pe ranskalaisia perunoita kalapuikonkera la silakkalaatikkoo su voikkuleipii kahvin kanssa mut huomenna tekeekin muuta mieli eli ei tuokaan hyvä juttu ole esim mielesi muuttuu mieheni haluis lihapullii no mietit teenkin lihapullia huomiseksi ja ehkä leivon raparperipiirakkaa kahvien kanssa ja mieheni ja sinä pidätte silakkalaatikosta sen teette lauantaina mut sunnuntaina haluatkin nakkikeittoo ja sunnuntaina syötte nakkikeittoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta suunnitelmat voivat muuttua eli tänään keskiviikkona mietit torstaina syödään esim makaronilaatikkoo pe ranskalaisia perunoita kalapuikonkera la silakkalaatikkoo su voikkuleipii kahvin kanssa mut huomenna tekeekin muuta mieli eli ei tuokaan hyvä juttu ole esim mielesi muuttuu mieheni haluis lihapullii no mietit teenkin lihapullia huomiseksi ja ehkä leivon raparperipiirakkaa kahvien kanssa ja mieheni ja sinä pidätte silakkalaatikosta sen teette lauantaina mut sunnuntaina haluatkin nakkikeittoo ja sunnuntaina syötte nakkikeittoo

        Sitten saa hoitaa itse. Mun suunnitelmat ei muutu ja tarvikkeet on ostettu vikoksi eteenpäin. Tuuliviiri, jonka mieli vaihtuilee, tehköön itse,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten saa hoitaa itse. Mun suunnitelmat ei muutu ja tarvikkeet on ostettu vikoksi eteenpäin. Tuuliviiri, jonka mieli vaihtuilee, tehköön itse,

        Kuten huomasit mies tuo elämääsi eloa ja meininkiä ja piristystä eli tee nyt vaan niitä lihapullii teille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten huomasit mies tuo elämääsi eloa ja meininkiä ja piristystä eli tee nyt vaan niitä lihapullii teille

        Tuollainen mies toisi riesaa, kaaosta, turhaa energianhukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten huomasit mies tuo elämääsi eloa ja meininkiä ja piristystä eli tee nyt vaan niitä lihapullii teille

        Voin lykätä pakasteesta valmislihapullia käteen. Sen pidemmälle en nyt viikkoon taivu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen mies toisi riesaa, kaaosta, turhaa energianhukkaa.

        Äksönii ja elämää se tuo ei sen enempää ja se pussailee sit kans ja sinua hyvänä pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äksönii ja elämää se tuo ei sen enempää ja se pussailee sit kans ja sinua hyvänä pitää

        Meillä on aivan eri käsitys äksönistä ja mä sitä paitsi inhoan äksöniä. Että äksönmäni painukoon johonkin muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äksönii ja elämää se tuo ei sen enempää ja se pussailee sit kans ja sinua hyvänä pitää

        Tuohan nimenomaan estää kaiken mahollisen äksönin, myös seksäksönin. Elämässäni on parempaakin tekemistä kun lihapullat ja jos mies tollasi vinkuu niin pusuja ei heru ja turpaan tulee jos yrittää koskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta suunnitelmat voivat muuttua eli tänään keskiviikkona mietit torstaina syödään esim makaronilaatikkoo pe ranskalaisia perunoita kalapuikonkera la silakkalaatikkoo su voikkuleipii kahvin kanssa mut huomenna tekeekin muuta mieli eli ei tuokaan hyvä juttu ole esim mielesi muuttuu mieheni haluis lihapullii no mietit teenkin lihapullia huomiseksi ja ehkä leivon raparperipiirakkaa kahvien kanssa ja mieheni ja sinä pidätte silakkalaatikosta sen teette lauantaina mut sunnuntaina haluatkin nakkikeittoo ja sunnuntaina syötte nakkikeittoo

        Jos yrittää kovin suunnitelmia muuttaa, niin syödään kasvivokkia ja porkkanaraastetta koko viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yrittää kovin suunnitelmia muuttaa, niin syödään kasvivokkia ja porkkanaraastetta koko viikko.

        Kaupassa ihmiset näkee siin se vanhapiika ostaa kasvisvokkia pakasteesta ja porkkanaa kauppiaskin sanoo vanhalla piialla aika yksitoikkoinen ruokavalio mut kaikki tietää ei se miestä koskaan saa vanha äreä vanhapiika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupassa ihmiset näkee siin se vanhapiika ostaa kasvisvokkia pakasteesta ja porkkanaa kauppiaskin sanoo vanhalla piialla aika yksitoikkoinen ruokavalio mut kaikki tietää ei se miestä koskaan saa vanha äreä vanhapiika

        Ei ole tarvis lähteä kauppaan. Kyllä mä saan miehelle noita viikon satsin syötettyä ilman kauppareissua. Itse tosin luultavasti syön niitä alunperin suunnittelemiani, mutta huonolle miehelle erikoisannokset, jos se vaikka tajuais häipyä.

        Hyvälle miehelle tietysti sitten niitä lihapullia ja murekkeita voisi tehdä, ensi viikolla, jos hän pyytää asiallisesti ja ennen kauppareissua.


    • Anonyymi

      Mies onnistuisiko. Tänään tai huomenna kun naisesi sanoo haluis ruuaksi ja leivän kanssa evääksi itse tehtyjä lihapullia tai lihamureke siivuja niin tekisitkö vielä tänään vai vasta huomenna ja teetkö heti reilumman satsin ettei heti lopu kesken?

      - Sheena

    • Voisi opetella itse tekemään. Olen vähän jo väsähtänyt passaamaan. Tänään annoin palautetta passiivisuudestaan ja vittuilu asenteella antamista nipotuksistaan. En tiiä menikö perille. Ja en enää tee hänelle palveluksua, opetelkoon itse hoitamaan pyykkinsä ja sotkunsa. Minä mikään tsuppari ole.

    • Huomenna vois onnistuu.
      Ja aina isompi satsi tottakai!

    • No just tänään tai huomenna ei onnistu, mutta joskus ensi viikolla, kun palaan kotiin, niin toki. Lapsenikin pitävät itse tehdyistä lihapullista, joten parempi tehdä kerralla iso satsi. - Syöjiä piisaa kyllä 😅

    • Anonyymi

      Liha vaan pöytään niin kyllä minä sen nuijin!

      • Anonyymi

        Lekalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe