Otetaanpa hypoteettinen tilanne

Anonyymi-ap

Menet kahvilaan tai ravintolaan. Sisällä menet juttelemaan jonkun ravintolassa olijan kanssa. Tämä henkilö sanoo sinulle: ”odotan ystävääni / juttelen tässä ystäväni kanssa, joten voisitko jättää minut / meidät rauhaan?”

Mitä teet? Sanotko: ”tottakai!” vai pistätkö pystyyn megalomaanisen show’n: ”Minulla on oikeus olla tässä ja minulla on sananvapaus! Et voi hiljentää minua!”

Miten tuo hypoteettinen tilanne ja vastaava tilanne tällä palstalla poikkeavat toisistaan (jos poikkeavat)?

Jos tunget väkisin seuraan jossa sinua ei haluta (palstalla tai IRL) mikä on motivaatiosi?

214

2189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entä jos minä totean, etten halua sinua tänne? Mikset kunnioita pyyntöäni?

      • Anonyymi

        Molin tässä ketjussa / pöydässä ensin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molin tässä ketjussa / pöydässä ensin.

        Puhuinkin koko palstasta. Minä olin täällä ensin ja en halua sinua tänne. Mikset siis poistu?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Puhuinkin koko palstasta. Minä olin täällä ensin ja en halua sinua tänne. Mikset siis poistu?

        Täällä on muitakin ketjuja. Eli mikä sun motivaatiosi on juuri tässä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on muitakin ketjuja. Eli mikä sun motivaatiosi on juuri tässä?

        Et vastannut kysymykseeni. Minä olin tällä palstalla ensin, ja sitten sinä tulit pilaamaan koko palstan. Mikset vaan poistu ja mene jonnekin muualle?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni. Minä olin tällä palstalla ensin, ja sitten sinä tulit pilaamaan koko palstan. Mikset vaan poistu ja mene jonnekin muualle?

        En tietenkään. Kukaan ei pyytänyt sinua poistumaan koko kahvilasta/ravintolasta. Kysymyksesi on siis huonosti kohdennettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään. Kukaan ei pyytänyt sinua poistumaan koko kahvilasta/ravintolasta. Kysymyksesi on siis huonosti kohdennettu.

        Miksi oletat, että voit kontrolloida muiden käymiä keskusteluja samassa kahvilassa? Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä. Olet muille vain kärpäsen kakka, kuten me kaikki muutkin.


      • Anonyymi

        Käyn sanomassa portsarille että öyhöttävä paksukainen ilmestyi pöytään, viekää pois :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyn sanomassa portsarille että öyhöttävä paksukainen ilmestyi pöytään, viekää pois :D

        -harmiseikirj-

        Ei hätää. En istu samaan pöytään työttömien hampuusien kanssa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei hätää. En istu samaan pöytään työttömien hampuusien kanssa.

        Eikä sulla ole mitään asiaa minunkaan pöytään, siinähän seisoskelet :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sulla ole mitään asiaa minunkaan pöytään, siinähän seisoskelet :D

        -harmiseikirj-

        Mikä ongelma se jaloillaan olo on?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mikä ongelma se jaloillaan olo on?

        Voi paksulaisella nilkat turvota ja väsy tulee :D itseasiassa muuten tänään pistin merkille lounasruokalassa miten paksumahaisia oli muut siinä jonossa, ehkä ne syö hillittömästi ajattelin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi oletat, että voit kontrolloida muiden käymiä keskusteluja samassa kahvilassa? Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä. Olet muille vain kärpäsen kakka, kuten me kaikki muutkin.

        Lue aloitus uudelleen ja muotoile kysymyksesi sen mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi paksulaisella nilkat turvota ja väsy tulee :D itseasiassa muuten tänään pistin merkille lounasruokalassa miten paksumahaisia oli muut siinä jonossa, ehkä ne syö hillittömästi ajattelin.

        -harmiseikirj-

        Olisin ennemmin huolissani sinusta kun työttömänä vietät päivät perseelläsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue aloitus uudelleen ja muotoile kysymyksesi sen mukaan.

        Kiemurtelet. Miksi?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiemurtelet. Miksi?

        Siis sinä kiemurtelet. En tietenkään vastaa kysymyksiin, joiden koko lähtökohta on pielessä. Koeta uudelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä kiemurtelet. En tietenkään vastaa kysymyksiin, joiden koko lähtökohta on pielessä. Koeta uudelleen.

        Olet nurkkaan ajettu etkä selvästi kykene enää keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olet nurkkaan ajettu etkä selvästi kykene enää keskustelemaan.

        Jos sinun kanssa ei haluta keskustella, tyrkytätkö silti seuraasi?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olet nurkkaan ajettu etkä selvästi kykene enää keskustelemaan.

        Kykenen heti, kun sinä kykenet lukemaan ja kysymään jotain aloitukseen liittyvää.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olisin ennemmin huolissani sinusta kun työttömänä vietät päivät perseelläsi.

        Taisin tänäänkin tehdä Suomelle enemmän kauppaa kuin sinä tulet ikinä tekemään :D puhelinmyyyntityö ja eläkeläisten huijaaminen kun ei varsinaisesti tuota mitään :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisin tänäänkin tehdä Suomelle enemmän kauppaa kuin sinä tulet ikinä tekemään :D puhelinmyyyntityö ja eläkeläisten huijaaminen kun ei varsinaisesti tuota mitään :D

        -harmiseikirj-

        Vai oikein myyntitykki meidän Harmispoika. Tekisit oikeita töitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinun kanssa ei haluta keskustella, tyrkytätkö silti seuraasi?

        Kierrät kehää. Ilmankos tänäänkin on ollut niin pakkomielteistä sepustusta. Kokeilisit vähän laajentaa elämääsi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vai oikein myyntitykki meidän Harmispoika. Tekisit oikeita töitä.

        En sanonut että olisin myynyt mitään, kauppaan vaikuttaa monet asiat :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kierrät kehää. Ilmankos tänäänkin on ollut niin pakkomielteistä sepustusta. Kokeilisit vähän laajentaa elämääsi.

        Sun motivaatiosi on selvästikin vängätä vänkäämisen ilosta 😄

        Toimiiko se kuinka hyvin IRL?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun motivaatiosi on selvästikin vängätä vänkäämisen ilosta 😄

        Toimiiko se kuinka hyvin IRL?

        Ei varmaan toimi, kun sitä tarvetta pitää täyttää täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun motivaatiosi on selvästikin vängätä vänkäämisen ilosta 😄

        Toimiiko se kuinka hyvin IRL?

        Tykkään huudattaa typeryksiä.


      • Anonyymi

        Ku on tarpeeksi typerys, niin ei huomaa ite huutavansa eniten 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ku on tarpeeksi typerys, niin ei huomaa ite huutavansa eniten 😉

        Pääasia että minulla on hauskaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Pääasia että minulla on hauskaa.

        Mikä kumma on tämä riitely täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kumma on tämä riitely täällä?

        Tämä on ollut huvittelupäivä. Kaikki ovat pitäneet palstalla hauskaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei hätää. En istu samaan pöytään työttömien hampuusien kanssa.

        Ohhoh…


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tämä on ollut huvittelupäivä. Kaikki ovat pitäneet palstalla hauskaa.

        Ok… just.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tämä on ollut huvittelupäivä. Kaikki ovat pitäneet palstalla hauskaa.

        Miten se ei siltä näytä :”D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ei siltä näytä :”D

        Ainakin toivon kaikkien pitäneen hauskaa. Ikävää jos jollain ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni. Minä olin tällä palstalla ensin, ja sitten sinä tulit pilaamaan koko palstan. Mikset vaan poistu ja mene jonnekin muualle?

        Poistuin ennenkuin tulinkaan! Olivian Stout...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molin tässä ketjussa / pöydässä ensin.

        Kolin kolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi paksulaisella nilkat turvota ja väsy tulee :D itseasiassa muuten tänään pistin merkille lounasruokalassa miten paksumahaisia oli muut siinä jonossa, ehkä ne syö hillittömästi ajattelin.

        -harmiseikirj-

        He ovat myös ihmisiä. Laihana sitä vasta ärsyttävää olla ku aikuisten vaatteet on liian isoja.

        Mutta minä en tulis pöytään istumaan vaan ehkä vaan joku on surullinen näköinen ja halusin moikata. Toisaalta ei uusia ystäviä voi saada jos ei koskaan missään voi tuntemattomille puhua.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tämä on ollut huvittelupäivä. Kaikki ovat pitäneet palstalla hauskaa.

        Harvoin eksyn palstalle ja nytkin vain koska etusivulla näkyi tämä ja kiinnosti mikä on puheenaihe.

        Eipä öisin voi muutakaan tehdä kuin lukea Suomi palstaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ei siltä näytä :”D

        Ei kyllä näytä. Ihmisillä on kyllä erikoiset huvittelu. Joo annetaan heidän keskenään riidellä. Ei täältä mitään positiivista löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molin tässä ketjussa / pöydässä ensin.

        ”Molin”

        Mitä ugga-pugga-kieltä tuo on..?
        Jäikö koulu kesken aikanaan..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut että olisin myynyt mitään, kauppaan vaikuttaa monet asiat :)

        -harmiseikirj-

        Muista lääkkeet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi paksulaisella nilkat turvota ja väsy tulee :D itseasiassa muuten tänään pistin merkille lounasruokalassa miten paksumahaisia oli muut siinä jonossa, ehkä ne syö hillittömästi ajattelin.

        -harmiseikirj-

        Voi sua laihaa..ettei ois sussa syöpä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi paksulaisella nilkat turvota ja väsy tulee :D itseasiassa muuten tänään pistin merkille lounasruokalassa miten paksumahaisia oli muut siinä jonossa, ehkä ne syö hillittömästi ajattelin.

        -harmiseikirj-

        Syöminen ja ruoka ja ruoanlaitto yliarvostettua.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­­y­m­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18022063E

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Näinpä, mutta joillekin asian tajuaminen tuntuu olevan kauhean vaikeaa. Mä oletan, että ovat kuitenkin IRL tietoisia, etteivät toimisi noin.

      • Anonyymi

        Tyhmä kysymys jos ihmisillä on toisten IRL yhteys ni miks ihmeessä sitte täällä he juttelee?


    • Kysyisin, että ootteko ex Gentsulle sukua, siskontyttäriä kenties vai miksi käyttäydytte yhtä uivelosti palstalla? Ja lähtisin omaan pöytääni istumaan.

      • Anonyymi

        Ihme pakkomielle sulla tosta Gentsusta 😄


    • Anonyymi

      Se onkin mielenkiintoista. Tosielämässä seuraan tuppaavat miehet saa kokea itsepuolustustaitojen jalon otteen. Jos taas on enemmän virtuaalimaailmaan sijoittuva perskärpänen niin lopputulos tulee todennäköisesti olemaan pitkäkestoisempi ja tuntuvampi siellä miehen suunnalla, että mitäs läksi jnejnejne

    • Anonyymi

      Noin se just on, mutta täällä jotekin muka hirveän vaikea tajuta. 🙄

    • Anonyymi

      Lapsuuuden kiusaukset kestää aikaa.

    • No tilanteethan eivät ole verrattavissa keskenään ollenkaan. Ravintolaan yms. mennään yleensä seurustelemaan juuri jonkun tietyn kanssa. Tämä palsta on täysin avoin kaikille.

      Jos tällä palstalla haluaa privailla, on ihan lähtökohtaisesti aika pönttö. Avoin ja julkinen palsta. Kaikki halukkaat saavat sanoa mitä sylki suuhun tuo.. tosin palstan sääntöjen puitteissa.

      Tämä on keskustelupalsta. Hönöä ajatellakaan, ettei keskusteluun saisi osallistua kuin ne, jotka joku hyväksyy.
      Privakeskusteluun on ihan toiset alustat.

      • Anonyymi

        Siis häh?

        ”Ravintolaan yms. mennään yleensä seurustelemaan juuri jonkun tietyn kanssa”

        Kyllä sinnekin varmaan moni menee seuraa etsimään.

        Mut siis jos palstalla pyytää sinua jättämään itsensä rauhaan nin pidät häntä hönönä?

        No, selitys toikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis häh?

        ”Ravintolaan yms. mennään yleensä seurustelemaan juuri jonkun tietyn kanssa”

        Kyllä sinnekin varmaan moni menee seuraa etsimään.

        Mut siis jos palstalla pyytää sinua jättämään itsensä rauhaan nin pidät häntä hönönä?

        No, selitys toikin.

        Niin .. kyllä jokainen osaa skipata epämieluisat ja jättää omaan arvoonsa. Huomioimatta.

        Varsinkin rekatut on helppo skipata kun kirjoittavat nikillään.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin .. kyllä jokainen osaa skipata epämieluisat ja jättää omaan arvoonsa. Huomioimatta.

        Varsinkin rekatut on helppo skipata kun kirjoittavat nikillään.

        Entä jos rekattu roikkuu perskärpäsenä? Onko mun lähdettävä kahvilasta vaikka muissa pöydissä olisi yllin kyllin tilaa? Miksi ei kykene kunnioittamaan toisen toivetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos rekattu roikkuu perskärpäsenä? Onko mun lähdettävä kahvilasta vaikka muissa pöydissä olisi yllin kyllin tilaa? Miksi ei kykene kunnioittamaan toisen toivetta?

        No kun eivät nämä tajua, että rekatuissa on noita perskärpäsiä. Sellasia, jotka tunkee joka lankaan perässä kommentoimaan ja lätkyttämään, eivätkä kunnioita lainkaan pyyntöä lopettaa. Pyyntö lopettaa, on heille pyyntö lätkyttää kahta kauheammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos rekattu roikkuu perskärpäsenä? Onko mun lähdettävä kahvilasta vaikka muissa pöydissä olisi yllin kyllin tilaa? Miksi ei kykene kunnioittamaan toisen toivetta?

        Tai vaihtoehtosesti heidän mielestään on ok, että rekattu kiusaa anonyymiä. Ehkä he saavat jotain sadistista nautinto. Sitä ei kuitenkaan ikinä tapahdu, että rekattu kehottaisi toista rekattua lopettamaan huonon käytöksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos rekattu roikkuu perskärpäsenä? Onko mun lähdettävä kahvilasta vaikka muissa pöydissä olisi yllin kyllin tilaa? Miksi ei kykene kunnioittamaan toisen toivetta?

        Ei ole olemassakaan sellaista kuin perskärpänen. Luuloittelet itsestäsi liikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtosesti heidän mielestään on ok, että rekattu kiusaa anonyymiä. Ehkä he saavat jotain sadistista nautinto. Sitä ei kuitenkaan ikinä tapahdu, että rekattu kehottaisi toista rekattua lopettamaan huonon käytöksen.

        Juu, tuota on ollut paljon viime aikoina nähtävissä. Mutta eipä ole mikään uusi ilmiö, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei ole olemassakaan sellaista kuin perskärpänen. Luuloittelet itsestäsi liikoja.

        Sovitaan sitten näin 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuota on ollut paljon viime aikoina nähtävissä. Mutta eipä ole mikään uusi ilmiö, valitettavasti.

        Se olis mielenkiintosta tietää mikä tossa on takana. Onko se joku me vs. ne juttu. Vai voiko joillekin oikeasti kihahtaa pissi päähän rekisteröitymisen vuoksi. Vai onko se se, että on itse tunnistettava, joten ei uskalla sanoa hankalaksi tiedettylle mitään. Oli se mikä tahansa noista, niin noin se kuitenkin menee ja sitten se puolustus on, että "täällä on vaan yksi anonyymi". 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtosesti heidän mielestään on ok, että rekattu kiusaa anonyymiä. Ehkä he saavat jotain sadistista nautinto. Sitä ei kuitenkaan ikinä tapahdu, että rekattu kehottaisi toista rekattua lopettamaan huonon käytöksen.

        On noin tapahtunut. Mutta rekatut ovat yleensä ottaen tunnistettavampia kuin anot. Anoja on, jotka vain huutelevat puskista törkeyksiä ja siten pilaavat rehtien sekä asiallisten anojen maineen.

        Joten .. kaikki kyllä mahtuvat tähän bittiavaruuteen. Skippaa ja ignooraa. Niin muutkin tekee.
        Palstapoliiseja ei tarvita. Modet ja botti hoitavat sen homman.

        Ihmeellistä pikkusievistelyä, että tuollain aletaan valitsemaan kuka saa ja kuka ei. Avoin palsta ja sen säännöt. Käyppä lukaisemassa ne säännöt ja tule sitten sanomaan uudestaan.

        Jos joku ärsyttää, se syy on peilissä. Kenenkään keskustelu ei ole pyhä. Ei avoimella palstalla. Jokainen saa osallistua.

        Opettele skippaamaan ja ignooraamaan.
        Ja se joka haluaa sen viimeisen sanan, on vaan pässi. Siitä viis..
        Mä joudun nyt poistumaan, mutta saan vellikellooni viestisi. Jatkellaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan sitten näin 🙃

        Sori.. tuli vähän töksähtäen, mutta ei voi nyt mitään. Ei kerkeä nyt.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        On noin tapahtunut. Mutta rekatut ovat yleensä ottaen tunnistettavampia kuin anot. Anoja on, jotka vain huutelevat puskista törkeyksiä ja siten pilaavat rehtien sekä asiallisten anojen maineen.

        Joten .. kaikki kyllä mahtuvat tähän bittiavaruuteen. Skippaa ja ignooraa. Niin muutkin tekee.
        Palstapoliiseja ei tarvita. Modet ja botti hoitavat sen homman.

        Ihmeellistä pikkusievistelyä, että tuollain aletaan valitsemaan kuka saa ja kuka ei. Avoin palsta ja sen säännöt. Käyppä lukaisemassa ne säännöt ja tule sitten sanomaan uudestaan.

        Jos joku ärsyttää, se syy on peilissä. Kenenkään keskustelu ei ole pyhä. Ei avoimella palstalla. Jokainen saa osallistua.

        Opettele skippaamaan ja ignooraamaan.
        Ja se joka haluaa sen viimeisen sanan, on vaan pässi. Siitä viis..
        Mä joudun nyt poistumaan, mutta saan vellikellooni viestisi. Jatkellaan..

        Pistäkää ne kiusaajat joukossanne kuriin. Heidät tosiaan on helppo tunnistaa, jos omistaa silmät. Jos ei tuohon kykene, niin turha valittaa. Kun hyväksyy hiljaa sen yhden harrastaman kiusaamisen on tasan samaa sakkia.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        On noin tapahtunut. Mutta rekatut ovat yleensä ottaen tunnistettavampia kuin anot. Anoja on, jotka vain huutelevat puskista törkeyksiä ja siten pilaavat rehtien sekä asiallisten anojen maineen.

        Joten .. kaikki kyllä mahtuvat tähän bittiavaruuteen. Skippaa ja ignooraa. Niin muutkin tekee.
        Palstapoliiseja ei tarvita. Modet ja botti hoitavat sen homman.

        Ihmeellistä pikkusievistelyä, että tuollain aletaan valitsemaan kuka saa ja kuka ei. Avoin palsta ja sen säännöt. Käyppä lukaisemassa ne säännöt ja tule sitten sanomaan uudestaan.

        Jos joku ärsyttää, se syy on peilissä. Kenenkään keskustelu ei ole pyhä. Ei avoimella palstalla. Jokainen saa osallistua.

        Opettele skippaamaan ja ignooraamaan.
        Ja se joka haluaa sen viimeisen sanan, on vaan pässi. Siitä viis..
        Mä joudun nyt poistumaan, mutta saan vellikellooni viestisi. Jatkellaan..

        Se on hyvin ymmärrettävää, että ei halua seuraansa kiusaajaa ja hänen posseaan.


      • Nimenomasn nuo asiat on täysin vertailukelvottomat keskenään.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis häh?

        ”Ravintolaan yms. mennään yleensä seurustelemaan juuri jonkun tietyn kanssa”

        Kyllä sinnekin varmaan moni menee seuraa etsimään.

        Mut siis jos palstalla pyytää sinua jättämään itsensä rauhaan nin pidät häntä hönönä?

        No, selitys toikin.

        Mistä voi tietää mikä viesti on kenellekin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistäkää ne kiusaajat joukossanne kuriin. Heidät tosiaan on helppo tunnistaa, jos omistaa silmät. Jos ei tuohon kykene, niin turha valittaa. Kun hyväksyy hiljaa sen yhden harrastaman kiusaamisen on tasan samaa sakkia.

        No.. lähtököhtaisesti ajattelet väärin.
        Ei ole mitään joukkoja tai sakkia.

        Täällä on vain yksilöitä .. anonyymejä sekä pseudonyymejä.

        Kuriin laittamista ehdotat.. nähdäkseni täällä käyttäytyy huonosti vain sinä.


    • Anonyymi

      Sanon sille, että minulla on oikeus istua hänen kanssa samaan pöytään ja keskustella hänen kanssa. Jos se valittaisi siitä, kehottaisin sitä vaihtamaan pöytää. Sen jälkeen kun se vaihtaisi pöytää, seuraisin sitä ja sanoisin että minulla on edelleen oikeus valita pöytäni ja hänellä on velvollisuus keskustella kanssani. Jos ei uskoisi, syyttäisin sitä syrjinnästä ja oikeuksieni rikkomisesta.

      • Anonyymi

        Päiväunesta herätessäsi huomaatkin että et uskalla tehdä mitään tuota vaan nettistalkkaat koko säälittävän mutta lyhyen loppuelämäsi ihmisiä ruudun kautta ja kun sekin tulee päätökseen istut lääkkeitä täyteen pumpattuna laitoksessa sori ny


      • Anonyymi

        Jotakuinkin noin!


      • Anonyymi

        Nauroin ääneen. Toi oli osuva kuvaus palstan viimepäivistä. 👌


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä?


    • No huh! Jos ystävällisesti jotain sanoisin toiselle ihmiselle, ja joku vastaisi noin kuin ap ehdottaa, tulkitsisin omassa päässäni, että onpa junttia ja sivistymätöntä yläkoululaisen käytöstä. Vastaisin: Pahoittelen harmia tarkoitukseni EI ollut häiritä vaan yritin vaan olla vaan ystävällinen ja poistuisin paikalta. Oma mielenkiintoni häviäisi samantien, koska arvostan ihmisessä käytöstapoja ja fiksuutta.

      Jos olisin itse samassa tilanteessa, että joku tulee juttelemaan. Vaihtaisin itse pari sanaa, ja jos vastapuoli ei itse tajuaisi, että haluan viettää aikaa kaksin nimenomaan ystävän kanssa, sanoisin jossain kohtaa itse esim. jotain tämän tyylistä: Kiitos kivasta keskustelusta, nyt täytyy kuitenkin valitettavasti lopettaa, koska meillä oli ystävän kanssa sovittu tapaaminen henkilökohtaisista asioista. Jutellaan vaikka myöhemmin lisää, jos törmätään.

      Palstaan sama analogia ei sovi, koska täällä ei voi olla henkilökohtaisia kahdenkeskisiä tapaamisia. Julkinen on julkinen, ja kahden keskiset keskustelut, joihin muita ei haluta kukaan kuuluu WA tai mailin puolelle. Monilla niitä on ollutkin ja se on täysin ok sekin.

      • Anonyymi

        Hih.


      • Anonyymi

        Kuinka ei voi olla kahdenkeskisiä tapaamisia siten kuin IRL:kin? Julkinen tila se on kahvilakin. Kun esimerkiksi tuolla olikohan ikäväpuolella Nalle ja Hehku, tai ne kaksi toisiinsa ihastunutta anoa tuossa joku aika sitten, juttelivat omissa ketjuissaan keskenään, en ainakaan itse mennyt niitä ketjuja edes lukemaan saati kommentoimaan. Toki jotkut varmasti tykkäävät kuunnella sivusta ja huudella vieraisiin pöytiin. -Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka ei voi olla kahdenkeskisiä tapaamisia siten kuin IRL:kin? Julkinen tila se on kahvilakin. Kun esimerkiksi tuolla olikohan ikäväpuolella Nalle ja Hehku, tai ne kaksi toisiinsa ihastunutta anoa tuossa joku aika sitten, juttelivat omissa ketjuissaan keskenään, en ainakaan itse mennyt niitä ketjuja edes lukemaan saati kommentoimaan. Toki jotkut varmasti tykkäävät kuunnella sivusta ja huudella vieraisiin pöytiin. -Sivusta

        Ei kahvilaa ja keskustelupalstaa voi verrata keskenään. Kahvilassa on lähtökohtaisesti omat pöydät eri seurueille ja jos haluat jo varattuun pöytään, ystävällisesti kysyt onko pöydässä vapaata ja silti et keskustele todennäköisesti vieraan ihmisen kanssa, vaikka hän tulisin luvalla samaan pöytään,

        Tämä paikka on enemmän kuin uimahalli. Tavallinen veronmaksaja ei voi omaa rataa vaatia itselleen tai ystävälleen. Kuka tahansa saa mennä mille tahansa kuntouintiradalle oli sitten minkä muotoinen, kokoinen, värinen tai taustainen. Voit toki esittää toiveen radalle tulevalle ihmiselle, että menisikö hän pois ”sinun” radalta, mutta jos se ihminen hermostuu, olet vaatimuksen kanssa heikoilla. Yleinen tila nyt vaan on yleinen tila. Jos haluat oman radan pitää sinun vuokrata se hallista, jossa niitä on vuokralla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka ei voi olla kahdenkeskisiä tapaamisia siten kuin IRL:kin? Julkinen tila se on kahvilakin. Kun esimerkiksi tuolla olikohan ikäväpuolella Nalle ja Hehku, tai ne kaksi toisiinsa ihastunutta anoa tuossa joku aika sitten, juttelivat omissa ketjuissaan keskenään, en ainakaan itse mennyt niitä ketjuja edes lukemaan saati kommentoimaan. Toki jotkut varmasti tykkäävät kuunnella sivusta ja huudella vieraisiin pöytiin. -Sivusta

        Nallen ja Hehkun keskistelu on edelleen kuin uimahalli. He köyttät rataansa kaksin, koska kukaan muu ei ole samalla radalle halunnut tulla polskimaan. Kaksistaan saa toki uida, jos tilaa on.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ei kahvilaa ja keskustelupalstaa voi verrata keskenään. Kahvilassa on lähtökohtaisesti omat pöydät eri seurueille ja jos haluat jo varattuun pöytään, ystävällisesti kysyt onko pöydässä vapaata ja silti et keskustele todennäköisesti vieraan ihmisen kanssa, vaikka hän tulisin luvalla samaan pöytään,

        Tämä paikka on enemmän kuin uimahalli. Tavallinen veronmaksaja ei voi omaa rataa vaatia itselleen tai ystävälleen. Kuka tahansa saa mennä mille tahansa kuntouintiradalle oli sitten minkä muotoinen, kokoinen, värinen tai taustainen. Voit toki esittää toiveen radalle tulevalle ihmiselle, että menisikö hän pois ”sinun” radalta, mutta jos se ihminen hermostuu, olet vaatimuksen kanssa heikoilla. Yleinen tila nyt vaan on yleinen tila. Jos haluat oman radan pitää sinun vuokrata se hallista, jossa niitä on vuokralla.

        Voi. Kahviloissa ja keskustelupalstoilla ihmisillä on vapaus valita kenen kanssa haluaa keskustella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi. Kahviloissa ja keskustelupalstoilla ihmisillä on vapaus valita kenen kanssa haluaa keskustella.

        Tottakai saa valita kenen kanssa keskustelee, ei siinä ole mitään epäselvää, mutta omaa rataa ei vaan voi julkisessa tilassa varata kuten kahvilassa tal ravintolassa varataan pöytä.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Tottakai saa valita kenen kanssa keskustelee, ei siinä ole mitään epäselvää, mutta omaa rataa ei vaan voi julkisessa tilassa varata kuten kahvilassa tal ravintolassa varataan pöytä.

        Jokainen aloitus on kuin pöytä kahvilassa. Huonosti käyttäytyvä ei ole tervetullut jokaiseen pöytään. Ja muitakin pöytiä on tarjolla. Ja on mahdollisuus luoda jopa oma.

        Se mitä täällä esimerkiksi huitale harrastaa, on huonoa käytöstä ja kunnioituksen puutetta muita keskustelijoita kohtaan. Pakottaa muut väkisin sietämään sen seuraa, vaikka mieluiten välttäisi sitä.

        Jos minä huomaan, ettei minun kanssani haluta keskustella, en pakota siihen ketään. Annan olla.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ei kahvilaa ja keskustelupalstaa voi verrata keskenään. Kahvilassa on lähtökohtaisesti omat pöydät eri seurueille ja jos haluat jo varattuun pöytään, ystävällisesti kysyt onko pöydässä vapaata ja silti et keskustele todennäköisesti vieraan ihmisen kanssa, vaikka hän tulisin luvalla samaan pöytään,

        Tämä paikka on enemmän kuin uimahalli. Tavallinen veronmaksaja ei voi omaa rataa vaatia itselleen tai ystävälleen. Kuka tahansa saa mennä mille tahansa kuntouintiradalle oli sitten minkä muotoinen, kokoinen, värinen tai taustainen. Voit toki esittää toiveen radalle tulevalle ihmiselle, että menisikö hän pois ”sinun” radalta, mutta jos se ihminen hermostuu, olet vaatimuksen kanssa heikoilla. Yleinen tila nyt vaan on yleinen tila. Jos haluat oman radan pitää sinun vuokrata se hallista, jossa niitä on vuokralla.

        Kahvila on yleinen tila kuten se uimahallikin. Voit mennä seurueinesi pöytään istumaan, mutta ei tarvitse tulla kummoinen öykkäri örveltämään, joka saa nöyrän suomalaisen nousemaan ja vaihtamaan kahvilaa. Kohtelias huomaa olla menemättä toisia häiritsemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen aloitus on kuin pöytä kahvilassa. Huonosti käyttäytyvä ei ole tervetullut jokaiseen pöytään. Ja muitakin pöytiä on tarjolla. Ja on mahdollisuus luoda jopa oma.

        Se mitä täällä esimerkiksi huitale harrastaa, on huonoa käytöstä ja kunnioituksen puutetta muita keskustelijoita kohtaan. Pakottaa muut väkisin sietämään sen seuraa, vaikka mieluiten välttäisi sitä.

        Jos minä huomaan, ettei minun kanssani haluta keskustella, en pakota siihen ketään. Annan olla.

        Täällä julkisena tilana nyt vaan ei ole yksityispöytiä. Jos haluat oman pöydän, pitää etsiä kahvila tai muu siihen sopiva tila.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Täällä julkisena tilana nyt vaan ei ole yksityispöytiä. Jos haluat oman pöydän, pitää etsiä kahvila tai muu siihen sopiva tila.

        Ja tämä on se ongelma. Kun puolustat(te) huonoa käytöstä, se ei tule ikinä loppumaan. Huonosti käyttäytyvä uskoo käyttäytyvän hyvin eikä ikinä muuta tapojaan.

        Keskustelupalstoillakin hyvää käytöstä on antaa muillekin tilaa ja ymmärtää kun ei ole toivottua keskusteluseuraa.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Tottakai saa valita kenen kanssa keskustelee, ei siinä ole mitään epäselvää, mutta omaa rataa ei vaan voi julkisessa tilassa varata kuten kahvilassa tal ravintolassa varataan pöytä.

        Omaa rataa ei voi uimahallissa varata, mutta on sielläkin käyttäytymissäännöt. Jos joku häiriköi muita uimareita niin kyllä siihen puututaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on se ongelma. Kun puolustat(te) huonoa käytöstä, se ei tule ikinä loppumaan. Huonosti käyttäytyvä uskoo käyttäytyvän hyvin eikä ikinä muuta tapojaan.

        Keskustelupalstoillakin hyvää käytöstä on antaa muillekin tilaa ja ymmärtää kun ei ole toivottua keskusteluseuraa.

        Juuri näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on se ongelma. Kun puolustat(te) huonoa käytöstä, se ei tule ikinä loppumaan. Huonosti käyttäytyvä uskoo käyttäytyvän hyvin eikä ikinä muuta tapojaan.

        Keskustelupalstoillakin hyvää käytöstä on antaa muillekin tilaa ja ymmärtää kun ei ole toivottua keskusteluseuraa.

        Näen kyllä aika paljon huonompaa käytöstä tässä asiassa kuin mihin viittaat.

        En puolusta ketään, puhun vain asiasta. Siihen, että jokainen voi itse valita kenen kanssa keskustelee ja kenen kanssa jatkaa vääntämistä. Minä vaikka päätän omalta osaltani juuri nyt, että tätä asiaa on käsitelty nyt riittävästi, ei uusia näkökulmia enää synny vaan ollaan tuloksettomassa loopissa. Sekin valinta ei kohdistu sinuun vaan tuloksettomaan looppiin. Puolustan myös sitä, ettei julkisessa tilassa voi tehdä varauksia tai sulkea ketään pois, tämä tila ei ole kenenkään oma. Toivoa voi toki, mutta fiksut osaa ilmoittaa toiveen kauniisti ja loukkaamatta ketään. Huonokäytös ei missään muodossa ole puolustettavaa.

        En ota kantaa millään tavalla teidän keskinäiseen riitaan. Sen saatte hoitaa ihan keskenänne.

        Muistan lapsuudesta viisaan vörssyn; Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Ottamatta kantaa juuri teihin, YLEENSÄ ristiriidoissa kannattaa katsoa myös peiliin, varsinkin jos samat haasteet tulee vastaan eri ympäristöissä ja eri ihmisten kanssa. Silloin on yleensä itse se yhdistävä tekijä. Toinen on toki voinut toimia kiistassa myös huonosti, en sitä sano. Harvoin riitaa saa aikaan yksin. Siis tämä täysin yleisesti, en ole lukenut edes teidän riitojanne, skippaan sellaiset automaattisesti. En siis pystyisi edes ottamaan kantaa, vaikka haluaisinkin. En tosin halua!


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Näen kyllä aika paljon huonompaa käytöstä tässä asiassa kuin mihin viittaat.

        En puolusta ketään, puhun vain asiasta. Siihen, että jokainen voi itse valita kenen kanssa keskustelee ja kenen kanssa jatkaa vääntämistä. Minä vaikka päätän omalta osaltani juuri nyt, että tätä asiaa on käsitelty nyt riittävästi, ei uusia näkökulmia enää synny vaan ollaan tuloksettomassa loopissa. Sekin valinta ei kohdistu sinuun vaan tuloksettomaan looppiin. Puolustan myös sitä, ettei julkisessa tilassa voi tehdä varauksia tai sulkea ketään pois, tämä tila ei ole kenenkään oma. Toivoa voi toki, mutta fiksut osaa ilmoittaa toiveen kauniisti ja loukkaamatta ketään. Huonokäytös ei missään muodossa ole puolustettavaa.

        En ota kantaa millään tavalla teidän keskinäiseen riitaan. Sen saatte hoitaa ihan keskenänne.

        Muistan lapsuudesta viisaan vörssyn; Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Ottamatta kantaa juuri teihin, YLEENSÄ ristiriidoissa kannattaa katsoa myös peiliin, varsinkin jos samat haasteet tulee vastaan eri ympäristöissä ja eri ihmisten kanssa. Silloin on yleensä itse se yhdistävä tekijä. Toinen on toki voinut toimia kiistassa myös huonosti, en sitä sano. Harvoin riitaa saa aikaan yksin. Siis tämä täysin yleisesti, en ole lukenut edes teidän riitojanne, skippaan sellaiset automaattisesti. En siis pystyisi edes ottamaan kantaa, vaikka haluaisinkin. En tosin halua!

        Tämän takia minua ei kiinnosta keskustella rekattujen kanssa. Mutta minua ei haittaa teidän keskinäinen rinkirunkkaaminen. Kunhan ymmärrätte antaa minun olla. Viimeistään silloin kun erikseen pyydän. Tai niin kuin jo eilisessä aloituksessa mainitsin, voi vaihtaa anonyymimoodiin, jos minun kanssa keskustella haluaa. Minua ei nimittäin kiinnosta pätkääkään kuka minun kanssa keskustelee. Ainoa mikä minua kiinnostaa on se, että miten kanssani keskustellaan.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ei kahvilaa ja keskustelupalstaa voi verrata keskenään. Kahvilassa on lähtökohtaisesti omat pöydät eri seurueille ja jos haluat jo varattuun pöytään, ystävällisesti kysyt onko pöydässä vapaata ja silti et keskustele todennäköisesti vieraan ihmisen kanssa, vaikka hän tulisin luvalla samaan pöytään,

        Tämä paikka on enemmän kuin uimahalli. Tavallinen veronmaksaja ei voi omaa rataa vaatia itselleen tai ystävälleen. Kuka tahansa saa mennä mille tahansa kuntouintiradalle oli sitten minkä muotoinen, kokoinen, värinen tai taustainen. Voit toki esittää toiveen radalle tulevalle ihmiselle, että menisikö hän pois ”sinun” radalta, mutta jos se ihminen hermostuu, olet vaatimuksen kanssa heikoilla. Yleinen tila nyt vaan on yleinen tila. Jos haluat oman radan pitää sinun vuokrata se hallista, jossa niitä on vuokralla.

        Joskushan kahvila voi olla jokainen pöytä varattu ja jos sen ajan että nopeastikin haluaa juoda kahvit ja sitte lähtee pois ja jatkaa matkaa.

        Vai pitäisikö jättää jo maksettu kahvi juomatta ku ei olekaan yhtään vapaata pöytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on se ongelma. Kun puolustat(te) huonoa käytöstä, se ei tule ikinä loppumaan. Huonosti käyttäytyvä uskoo käyttäytyvän hyvin eikä ikinä muuta tapojaan.

        Keskustelupalstoillakin hyvää käytöstä on antaa muillekin tilaa ja ymmärtää kun ei ole toivottua keskusteluseuraa.

        Toisaalta miks ihminen ei halua jutella? Joku voi olla ni yksinäinen että edes moi haluaa sanoa, mutta se onkin teidän vaikeata ymmärrä joilla on ihmisiä tukena ettei kaikilla ole, ku he asuu liian kaukana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen aloitus on kuin pöytä kahvilassa. Huonosti käyttäytyvä ei ole tervetullut jokaiseen pöytään. Ja muitakin pöytiä on tarjolla. Ja on mahdollisuus luoda jopa oma.

        Se mitä täällä esimerkiksi huitale harrastaa, on huonoa käytöstä ja kunnioituksen puutetta muita keskustelijoita kohtaan. Pakottaa muut väkisin sietämään sen seuraa, vaikka mieluiten välttäisi sitä.

        Jos minä huomaan, ettei minun kanssani haluta keskustella, en pakota siihen ketään. Annan olla.

        Ihan näin mielenkiinnosta kyselen, kenen kanssa tällä palstalla haluat oikeastaan jutella?🤔


    • Anonyymi

      Aloittaja, tarkoitatko aloituksessa asiallista pöytääsi lähestyvää dudea vai ärsyttävää, josta näkee jo kauas että käyttäytyy takiaismaisesti? Koska asialliselle tyypille ei sanota noin, kuin sanot. Että voitko jättää rauhaan. Riittää kun sanoo, että pöytä on valitettavasti varattu, eikä siinä ole tilaa juuri nyt.

      • Anonyymi

        Voihan sitä takertua sanamuotoihin kun oleellinen asia on toisaalla…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä takertua sanamuotoihin kun oleellinen asia on toisaalla…

        Ihan dorkaa on sanoa ravintolassa kenellekään noin törkeästi, ellei tunne tyyppiä eikä toinen käyttäydy häiriköivästi.

        Ihan paska aloitus...


    • Anonyymi

      En mene ravintolaan ja se ei ole hypoteesi.

    • Nuo asiat on täysin vertauskelvottomat keskenään tämä kun on kaikille avoin yleinen keskustelupalsta kun taas irl sinulla on oikeus omaan rauhaan ja yksityisiin keskusteluihin jos haluaa käydä yksityistä keskustelua ja kontrolloida ketkä keskusteluun osallistuu tai ketkä sitä kommentoi on mentävä privaatti palstalle täällä se ei onnistu.🙂.

      • Anonyymi

        Puhe taisi olla kaikille avoimesta yleisestä kahvilasta tai ravintolasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhe taisi olla kaikille avoimesta yleisestä kahvilasta tai ravintolasta.

        Se on silti täysin eri asia.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on silti täysin eri asia.🙂.

        Julkinen tila. Sama asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julkinen tila. Sama asia.

        Ei ole.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julkinen tila. Sama asia.

        Täällä et voi kontrolloida ja päättää kuka kommentoi ja mitä se on jo palstan säännöissä mutta irl sulla on oikeus omaan rauhaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ole.🙂.

        Ole hyvä ja ajattele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja ajattele.

        Samoin.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Täällä et voi kontrolloida ja päättää kuka kommentoi ja mitä se on jo palstan säännöissä mutta irl sulla on oikeus omaan rauhaan.🙂.

        Et kahvilassakaan voi kontrolloida ja päättää kuka kommentoi ja mitä. Tottakai on oikeus omaan rauhaan. IRL voi lähteä kahvilasta pois, täällä voi lähteä täältä pois. Simple, isn't it.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kahvilassakaan voi kontrolloida ja päättää kuka kommentoi ja mitä. Tottakai on oikeus omaan rauhaan. IRL voi lähteä kahvilasta pois, täällä voi lähteä täältä pois. Simple, isn't it.

        Kyllä voit jos jonkun sulle kommentointi tai juttelu häiritsee voit käskeä lopettamaan ja jos se ei auta ja jatkuu voit pyytää häiritsijää poistettavaksi yleisestäkin kahvilasta irl ei yleisessäkään kahvilassa tarvitse sietää toisen epätoivottua seuraa tai hänen kommentointiaan jos se kohdistuu suhun tai sun puheisiin täällä niin ei voi tehdä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä voit jos jonkun sulle kommentointi tai juttelu häiritsee voit käskeä lopettamaan ja jos se ei auta ja jatkuu voit pyytää häiritsijää poistettavaksi yleisestäkin kahvilasta irl ei yleisessäkään kahvilassa tarvitse sietää toisen epätoivottua seuraa tai hänen kommentointiaan jos se kohdistuu suhun tai sun puheisiin täällä niin ei voi tehdä.🙂.

        Voin pyytää myös täällä toista lopettamaan häiritsemisen ja pyytää häiritsevää ulosantia poistettavaksi. Itse en ketään voi poistaa, en kahvilasta en täältä, mutta niin sanottu ylempi voima sen voi tehdä kummassakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin pyytää myös täällä toista lopettamaan häiritsemisen ja pyytää häiritsevää ulosantia poistettavaksi. Itse en ketään voi poistaa, en kahvilasta en täältä, mutta niin sanottu ylempi voima sen voi tehdä kummassakin.

        Irl ulkoinen ylempivoima sen tekisi kun siellä sääntöjä ja lakeja olisi rikottu täällä niin ei tapahdu koska sääntöihin kuuluu että palsta on yleinen ja kaikille avoin ja kaikki saavat kommentoida aivan kaikkeen.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Irl ulkoinen ylempivoima sen tekisi kun siellä sääntöjä ja lakeja olisi rikottu täällä niin ei tapahdu koska sääntöihin kuuluu että palsta on yleinen ja kaikille avoin ja kaikki saavat kommentoida aivan kaikkeen.🙂.

        Mitä IRL sääntöjä ja lakeja rikotaan jos mennään kahvilassa höpisemään joutavia vieraille? Kahvila on yleinen ja kaikille avoin ja kaikki saavat höpistä aivan kelle vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä IRL sääntöjä ja lakeja rikotaan jos mennään kahvilassa höpisemään joutavia vieraille? Kahvila on yleinen ja kaikille avoin ja kaikki saavat höpistä aivan kelle vain.

        Et sä voi mennä kenellekään irl kahvilassa väkisin puhumaan ja höpisemään jos he ei sitä halua ja sun kanssa olla missään tekemisissä. En nyt tiedä mitä laki pykälää sen sitten katsottaisiin rikkovan mutta viime kädessä jos et lopeta kun ihminen sua käskee lopettamaan ja jättämään hänet rauhaan viimeistään poliisi sen lopettaa ja joko lopetat tai lähdet puduun häiriökäyttäytymisestä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Et sä voi mennä kenellekään irl kahvilassa väkisin puhumaan ja höpisemään jos he ei sitä halua ja sun kanssa olla missään tekemisissä. En nyt tiedä mitä laki pykälää sen sitten katsottaisiin rikkovan mutta viime kädessä jos et lopeta kun ihminen sua käskee lopettamaan ja jättämään hänet rauhaan viimeistään poliisi sen lopettaa ja joko lopetat tai lähdet puduun häiriökäyttäytymisestä.🙂.

        Täällä sen häiriökäyttäytymisen lopettaa mode.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sen häiriökäyttäytymisen lopettaa mode.

        Ei lopeta kun täällä on oikeus kommentoida ihan mihin vaan ja kenelle tahansa. Törkeyksien kirjoittelu on sitten asia erikseen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei lopeta kun täällä on oikeus kommentoida ihan mihin vaan ja kenelle tahansa. Törkeyksien kirjoittelu on sitten asia erikseen.🙂.

        Ja vaikka jonkun kirjoittajan joka ikiseen kommettiin mutta irl niin ei voi tehdä edellä selitetystä syystä.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei lopeta kun täällä on oikeus kommentoida ihan mihin vaan ja kenelle tahansa. Törkeyksien kirjoittelu on sitten asia erikseen.🙂.

        Häiriökäyttäytymisen, josta itse puhuit, lopettaa mode.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häiriökäyttäytymisen, josta itse puhuit, lopettaa mode.

        Jos kommentoit asiallisesti jonkun kirjoituksiin voit kommentoida vaikka joka ikiseen hänen kijoitukseensa halusi hän sitä tai ei ja koki hän sen häiritseväksi tai ei niin siihen ei modet puutu koska palstan sääntöihin kuuluu että kuka tahansa voi kommentoida mihin tahansa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Et sä voi mennä kenellekään irl kahvilassa väkisin puhumaan ja höpisemään jos he ei sitä halua ja sun kanssa olla missään tekemisissä. En nyt tiedä mitä laki pykälää sen sitten katsottaisiin rikkovan mutta viime kädessä jos et lopeta kun ihminen sua käskee lopettamaan ja jättämään hänet rauhaan viimeistään poliisi sen lopettaa ja joko lopetat tai lähdet puduun häiriökäyttäytymisestä.🙂.

        Siis nyt ei taideta puhua oikeista kahviloista joihin mennään juomaan kahvia?


    • Anonyymi

      Anteeksi alottaja, että mä vallotan vähän sun ketjua. Sano jos ei tää käy. Mä vaan en viitsis alottaa taas yhtä uutta ketjua tälle jutulle. Mut siis sano, jos ei oo ok.

      Täällä on nyt useemmassa ketjussa puhuttu yhdestä anonyymistä, joka riehuu. Mä itse tiedän, että minä en ole yksi, koska en ole läheskään kaikkia viestejä tästä aiheesta kirjottanut. Eli pistäkää vähän tietoa montako meitä on, joita eräiden käytös ärsyttää. Sen mä tiedä, että rekatut tietenkin tulee heti huutamaan, että "YKS KIRJOTTAA NOI KAIKKI" ja itkupotkuraivari, mutta pointti oliskin saada vähän itelle kuvaa, että onko meitä vain yksi tai kaksi.

      • Anonyymi

        Sinä 1, minä 2 ja en ole tän ketjun alottaja, eli ilmeisesti ainakin 3. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä 1, minä 2 ja en ole tän ketjun alottaja, eli ilmeisesti ainakin 3. 🙂

        Mäkään en oo tän ketjun alottaja, mutta kirjottelin tossa yllä aiemmin. Et mä olen kai sitten nro 4.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään en oo tän ketjun alottaja, mutta kirjottelin tossa yllä aiemmin. Et mä olen kai sitten nro 4.

        Hei mäkään en oo te, nyt meitä on jo viisi, hihii!


      • Anonyymi

        Mä olen hän, jonka seuraan väkipakolla tungettiin siinä "aamukahviketjussa". Ei poistuttu mun seurastani, vaikka yritin pyytää. Siis en poistumaan koko ketjusta, vaan et mun annettas olla rauhassa. Ei ollut eka kerta, kun useamman kerran pyydän ja touhu jatkuu. Touhu oli jatkunut ketjussa senkin jälkeen, kun siellä ei edes kukaan muu ollut enää kirjotellut. Anyway, tässä ketjussa nyt numero 5?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen hän, jonka seuraan väkipakolla tungettiin siinä "aamukahviketjussa". Ei poistuttu mun seurastani, vaikka yritin pyytää. Siis en poistumaan koko ketjusta, vaan et mun annettas olla rauhassa. Ei ollut eka kerta, kun useamman kerran pyydän ja touhu jatkuu. Touhu oli jatkunut ketjussa senkin jälkeen, kun siellä ei edes kukaan muu ollut enää kirjotellut. Anyway, tässä ketjussa nyt numero 5?

        Sä olet vasta kuudes plus kaikki alteregot.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Hei mäkään en oo te, nyt meitä on jo viisi, hihii!

        Sori, sua syrjitään.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sä olet vasta kuudes plus kaikki alteregot.

        Oon 7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen hän, jonka seuraan väkipakolla tungettiin siinä "aamukahviketjussa". Ei poistuttu mun seurastani, vaikka yritin pyytää. Siis en poistumaan koko ketjusta, vaan et mun annettas olla rauhassa. Ei ollut eka kerta, kun useamman kerran pyydän ja touhu jatkuu. Touhu oli jatkunut ketjussa senkin jälkeen, kun siellä ei edes kukaan muu ollut enää kirjotellut. Anyway, tässä ketjussa nyt numero 5?

        Mä sit taidan olla jo nro 8 vaiks 9kö??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen hän, jonka seuraan väkipakolla tungettiin siinä "aamukahviketjussa". Ei poistuttu mun seurastani, vaikka yritin pyytää. Siis en poistumaan koko ketjusta, vaan et mun annettas olla rauhassa. Ei ollut eka kerta, kun useamman kerran pyydän ja touhu jatkuu. Touhu oli jatkunut ketjussa senkin jälkeen, kun siellä ei edes kukaan muu ollut enää kirjotellut. Anyway, tässä ketjussa nyt numero 5?

        Mie oon 15


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään en oo tän ketjun alottaja, mutta kirjottelin tossa yllä aiemmin. Et mä olen kai sitten nro 4.

        Enkä minäkään. Nro. 5


      • Anonyymi

        Nyt meni vähän sekas, kun toi "who shall not be named" tuli taas tohon riekkuun, että monesko mä ole. Mä olen siis syypää siihen, että tässä nyt tänään tätä asiaa pohditaan. Tökkäsin ampiaispesään nimeltään, ai niin mut ei sitä pitänyt sanoa. Mut siis nro 7 tai 8. Päättäkää te.


      • Anonyymi

        Hmm... meninkö laskuissani sekaisin.. 2001? 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... meninkö laskuissani sekaisin.. 2001? 🙄

        Sovitaan, että oot heti 10200 anonyymi kyrpiintynyt rekkuihin, niin ei tarvita tätä nukkeäänestystä. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sit taidan olla jo nro 8 vaiks 9kö??

        Jos nyt pikasesti kattoo tästä sellaset suht selkeet, niin sanosin, että kasassa kymmenkunta. voi olla 11:kin, mutta sanotaan 10. Vieläkö joku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt pikasesti kattoo tästä sellaset suht selkeet, niin sanosin, että kasassa kymmenkunta. voi olla 11:kin, mutta sanotaan 10. Vieläkö joku?

        Jos toi on tän hetken laskelma, niin tästä sit 11.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toi on tän hetken laskelma, niin tästä sit 11.

        12 koska olen anona..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt pikasesti kattoo tästä sellaset suht selkeet, niin sanosin, että kasassa kymmenkunta. voi olla 11:kin, mutta sanotaan 10. Vieläkö joku?

        Vastasit mulle sori. Ei teitä ole kun se 5 kyttyräniskaa ellei nekin ole omias kaikki.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vastasit mulle sori. Ei teitä ole kun se 5 kyttyräniskaa ellei nekin ole omias kaikki.

        Selvitä ensiksi mitkä laskin. Happy hunting dear.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos toi on tän hetken laskelma, niin tästä sit 11.

        Noi on mun anoja kaikki. Itehän pyysit anona osallistumaan, sitä saa mitä tilaa. 😉😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toi on tän hetken laskelma, niin tästä sit 11.

        Minä 12, vaikka mä olen kyllä saanu olla suht rauhassa ketjuni kanssa, mutta onhan tää naurettavaa 🍪☕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt pikasesti kattoo tästä sellaset suht selkeet, niin sanosin, että kasassa kymmenkunta. voi olla 11:kin, mutta sanotaan 10. Vieläkö joku?

        Et vastannut hiutaleelle, vaan minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvitä ensiksi mitkä laskin. Happy hunting dear.

        Ei kiinnosta, kun 5 tuedän ettei ole mun. Loput on. 😂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Noi on mun anoja kaikki. Itehän pyysit anona osallistumaan, sitä saa mitä tilaa. 😉😇

        Uskoo ken tahtoo. Se oli odotettavissa, että niinhän "te" väitätte. Kun et muutakaan keksi, niin sillä pitää puolustautua, että olisi vain yksi. Tässä nyt kävi selväksi, että ei ole vain yksi. Eikä se siitä sun peeloilullasi muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä 12, vaikka mä olen kyllä saanu olla suht rauhassa ketjuni kanssa, mutta onhan tää naurettavaa 🍪☕

        Voi teitä, lankaan menitte. 🙄


      • Anonyymi

        Ja siis jokanen teistä rekatuista sais pikkasen miettiä, että tässä nyt ei ole vain yksi ihminen kyseessä. Tehkää tolle urpolle jotakin. Pelkkiä pelkureita koko rekattu sakki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskoo ken tahtoo. Se oli odotettavissa, että niinhän "te" väitätte. Kun et muutakaan keksi, niin sillä pitää puolustautua, että olisi vain yksi. Tässä nyt kävi selväksi, että ei ole vain yksi. Eikä se siitä sun peeloilullasi muutu.

        Älykkyystesti samalla. Tokihan minä omani tiedän, vaan milläs sinä sen tietää saisit. Voi voi. Koita kestää. Joku on aina vähän välkympi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskoo ken tahtoo. Se oli odotettavissa, että niinhän "te" väitätte. Kun et muutakaan keksi, niin sillä pitää puolustautua, että olisi vain yksi. Tässä nyt kävi selväksi, että ei ole vain yksi. Eikä se siitä sun peeloilullasi muutu.

        5 teitä on, loput on mun.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        5 teitä on, loput on mun.

        Etpä sä muuta tietenkään sanoisikaan. Täysin odotettavissa. Kas kun et väitä kaikkia sinuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis jokanen teistä rekatuista sais pikkasen miettiä, että tässä nyt ei ole vain yksi ihminen kyseessä. Tehkää tolle urpolle jotakin. Pelkkiä pelkureita koko rekattu sakki.

        Ei he tule tekemään mitään. Näkyy se jo tässäkin ketjussa. Kokevat olevan samaa jengiä ja jengin jäsentä on puolustettava. Ja ehkä pelkäävät sitä, että he ovat seuraavana vuorossa. Mutta se pelko on jokaiselle turha, jos omaa edes alkeellisetkin käytöstavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sä muuta tietenkään sanoisikaan. Täysin odotettavissa. Kas kun et väitä kaikkia sinuksi.

        Mä olen rehellinen, sinusta en menis takuuseen.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Älykkyystesti samalla. Tokihan minä omani tiedän, vaan milläs sinä sen tietää saisit. Voi voi. Koita kestää. Joku on aina vähän välkympi.

        Ja sinä osoittauduit hyvin epä-älykkääksi. Ei yllättänyt. 🤣


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Älykkyystesti samalla. Tokihan minä omani tiedän, vaan milläs sinä sen tietää saisit. Voi voi. Koita kestää. Joku on aina vähän välkympi.

        Aika helposti tiedän ... mietipä mistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä osoittauduit hyvin epä-älykkääksi. Ei yllättänyt. 🤣

        Sanoo aina se häviäjä. 🤣😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika helposti tiedän ... mietipä mistä.

        Koska olit sinä itse ne 5. Tiedetään, sinun leikkisi on läpinäkyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei he tule tekemään mitään. Näkyy se jo tässäkin ketjussa. Kokevat olevan samaa jengiä ja jengin jäsentä on puolustettava. Ja ehkä pelkäävät sitä, että he ovat seuraavana vuorossa. Mutta se pelko on jokaiselle turha, jos omaa edes alkeellisetkin käytöstavat.

        Ei ne mitään teekään, kyllä se jo tiedetään. Ei niillä ole munaa tai sitten ne saa jotain sadistista ilo tästä. Niinku mä sanoin niin pointti oli enemmän tietää ite ja nyt tietää, että kymmenkunta ainakin. Ei tätä ketjua varmaankaan kaikki edes lue. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei he tule tekemään mitään. Näkyy se jo tässäkin ketjussa. Kokevat olevan samaa jengiä ja jengin jäsentä on puolustettava. Ja ehkä pelkäävät sitä, että he ovat seuraavana vuorossa. Mutta se pelko on jokaiselle turha, jos omaa edes alkeellisetkin käytöstavat.

        Puhutko omasta jengistäsi eli sinä ja sun poikkis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei he tule tekemään mitään. Näkyy se jo tässäkin ketjussa. Kokevat olevan samaa jengiä ja jengin jäsentä on puolustettava. Ja ehkä pelkäävät sitä, että he ovat seuraavana vuorossa. Mutta se pelko on jokaiselle turha, jos omaa edes alkeellisetkin käytöstavat.

        Ja toi Huitaleen riehuminen todisti, että osu ja upposi taas.


      • Anonyymi

        Ole hyvä vaan. Ihan hyvä idea sinulla, mutta en usko että rekatut koskaan uskoo että niin moni olisi näiden ajatusten takana. On helpompi pistää pää pensaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mitään teekään, kyllä se jo tiedetään. Ei niillä ole munaa tai sitten ne saa jotain sadistista ilo tästä. Niinku mä sanoin niin pointti oli enemmän tietää ite ja nyt tietää, että kymmenkunta ainakin. Ei tätä ketjua varmaankaan kaikki edes lue. 👍

        Laske vaan minunkin anot niin saat sen 10 juuri ja juuri. 😃


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Voi teitä, lankaan menitte. 🙄

        Miten pikkumainen sä pystytkään olemaan? Aina kun olen luullut nähneeni pohjanoteerauksen sulta, sä onnistut alittamaan sen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vaan. Ihan hyvä idea sinulla, mutta en usko että rekatut koskaan uskoo että niin moni olisi näiden ajatusten takana. On helpompi pistää pää pensaaseen.

        Ei ne tulekaan mitään tekemään. Ei niillä ole munaa siihen. Lisäksi on niin helppo pistää pää puskaan ja sormet korviin ja kiljua, että ei ku sä olet vain yksi. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vaan. Ihan hyvä idea sinulla, mutta en usko että rekatut koskaan uskoo että niin moni olisi näiden ajatusten takana. On helpompi pistää pää pensaaseen.

        Olette pensaassa kokonaan, ei vain päänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten pikkumainen sä pystytkään olemaan? Aina kun olen luullut nähneeni pohjanoteerauksen sulta, sä onnistut alittamaan sen!

        Saat mitä tilaat jengeinesi. Älä marise, pyysit anoja. Nyt sait.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä 12, vaikka mä olen kyllä saanu olla suht rauhassa ketjuni kanssa, mutta onhan tää naurettavaa 🍪☕

        Mä taas olen se, joka "kinasi" Mikkiksen aka kiusaajan Possen kanssa siellä "aamukahviketjussa". Kyllä tässä nyt selkeesti ainakin kymmenen kasassa on. Jollei Huitale sit oo alkanu kaivaa tuolta eri ketjuista, että ketä se voi esittää. Siihen sillä taas ei äly riitä. 👎


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Saat mitä tilaat jengeinesi. Älä marise, pyysit anoja. Nyt sait.

        Ja sä juttelet useammalle anolle, vaikket sitä tajua. Ne jotka tässä taas anona kirjottelee, niin näkee sen. Sä et vaan tajua miten. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä juttelet useammalle anolle, vaikket sitä tajua. Ne jotka tässä taas anona kirjottelee, niin näkee sen. Sä et vaan tajua miten. 🤣

        Ei se minua haittaa yhtään. Aivan sama, mutta mille ihmeelle sä aina naurat?


      • Anonyymi

        Kiitos kaikille, jotka ilmaisivat tässä itsensä. Eihän tää tosiaan mihinkään johda ja pelokkaat pitää päänsä piilossa jatkossakin. Itselle kuitenkin hyvä tietää tilanne ja toivottavasti joku muukin huomasi, että ei ole yksin asian kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas olen se, joka "kinasi" Mikkiksen aka kiusaajan Possen kanssa siellä "aamukahviketjussa". Kyllä tässä nyt selkeesti ainakin kymmenen kasassa on. Jollei Huitale sit oo alkanu kaivaa tuolta eri ketjuista, että ketä se voi esittää. Siihen sillä taas ei äly riitä. 👎

        Mun äly riittää kyllä, vaan ei mielenkiinto noin turhien takia.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mun äly riittää kyllä, vaan ei mielenkiinto noin turhien takia.

        Joo, sua kiinnosti niin vähän, että pistit oikein kakkikasallisen viestejä tähän kohtaan. Kuinkahan paljon sä mahdatkaan suoltaa, kun sua kiinnostaa. Mä en taida haluta ees nähdä sitä, että pysytään tässä epäkiinnostavassa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sua kiinnosti niin vähän, että pistit oikein kakkikasallisen viestejä tähän kohtaan. Kuinkahan paljon sä mahdatkaan suoltaa, kun sua kiinnostaa. Mä en taida haluta ees nähdä sitä, että pysytään tässä epäkiinnostavassa,

        Heh, älä sitten nylkytä jalkaani enempää. 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sua kiinnosti niin vähän, että pistit oikein kakkikasallisen viestejä tähän kohtaan. Kuinkahan paljon sä mahdatkaan suoltaa, kun sua kiinnostaa. Mä en taida haluta ees nähdä sitä, että pysytään tässä epäkiinnostavassa,

        Sama tunne. Sehän on ihan pa.kakanuuna, jos sitä kiinnostaa. Sellasta kukaan kestä. Koko palstaki kaatuu sen kasan alle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama tunne. Sehän on ihan pa.kakanuuna, jos sitä kiinnostaa. Sellasta kukaan kestä. Koko palstaki kaatuu sen kasan alle.

        Rupeeko repliikit loppumaan vai? 😜


      • Huitale kirjoitti:

        Sovitaan, että oot heti 10200 anonyymi kyrpiintynyt rekkuihin, niin ei tarvita tätä nukkeäänestystä. 👍

        Tulee mieleen jotenkin venäjän Ukrainan vallotettujen alueiden äänestykset.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tulee mieleen jotenkin venäjän Ukrainan vallotettujen alueiden äänestykset.😄.

        Pyydetään Biidenin äijältä hävittäjiä. 😄👍

        Jop alkaa puppet show jakaantumaan, muuten laitetaan uus jakaus.


      • Huitale kirjoitti:

        Pyydetään Biidenin äijältä hävittäjiä. 😄👍

        Jop alkaa puppet show jakaantumaan, muuten laitetaan uus jakaus.

        Antaiskohan se 🤔 ainahan sitä voi koittaa. Tai jos Sale jeesais ja puhuis järkee heille.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Antaiskohan se 🤔 ainahan sitä voi koittaa. Tai jos Sale jeesais ja puhuis järkee heille.😄.

        Voi olla, että Turkin ukko kiilaisi väliin, ne on meidän ne on meidän. 😃

        Samanlainen vänkyrä kun on, mitä eräät omien sääntöjen laatijat.


      • Huitale kirjoitti:

        Voi olla, että Turkin ukko kiilaisi väliin, ne on meidän ne on meidän. 😃

        Samanlainen vänkyrä kun on, mitä eräät omien sääntöjen laatijat.

        No voi olla et erdon kanssa joutus kilpasille niistä tosiaan.😀.

        Niin mutta jos se puhuis niille niiden kieltä vai meinaatko että hypäis vaan niiden kelkkaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No voi olla et erdon kanssa joutus kilpasille niistä tosiaan.😀.

        Niin mutta jos se puhuis niille niiden kieltä vai meinaatko että hypäis vaan niiden kelkkaan.😄.

        Nyt pistit pahan, tätä on parempi hetki mun miettiä ennen kun vastaan mitään. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Nyt pistit pahan, tätä on parempi hetki mun miettiä ennen kun vastaan mitään. 😂

        Nou hätä...vastailet kun on vastattavaa.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nou hätä...vastailet kun on vastattavaa.😀.

        Ettei syty maailmansota, paree miettiä hetki. 😜


      • Huitale kirjoitti:

        Ettei syty maailmansota, paree miettiä hetki. 😜

        Näinhän se on että eskalaation riski on kyllä äärimmäinen ehdottomasti.😂.


    • Anonyymi

      Kellä on niin paljon valtaa, että pystyy kieltämään asiakkaan käymisen yleisissä
      tiloissa ?

      • Anonyymi

        Jos tuppaudut toisten seuraan kutsumatta niin valtaa on vaikka mihin


    • Anonyymi
    • Juttele pois vaan mutta toisessa pöydässä, varasin tuon pöydän jo eilen...

    • Anonyymi

      Ainoastaan palstakamu on kyennyt ilmaisemaan motivaationsa tuppautua sinne, minne ei kaivata.

      Mites muut?

      • Anonyymi

        Niiden täytyis ensiksi myöntää oma toimintansa. Vain Palstakamu on niin pitkällä prosessissa.


    • Anonyymi

      Kaikki järkevät ymmärtää ettei kenenkään seuraan tuppauduta väkisin. Jokainen saa määrittää sen kenen kanssa haluaa olla.

      Muuten kai viiraa jotenkin jos ei pyyntöjä ymmärrä?

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä!


    • Voithan toki yrittää rinnastaa nuo kaksi tilannetta, mutta se ei johda mihinkään, koska nuo kaksi tilannetta on rakennettu täysin erilaiselle sosiaaliselle alustalle, kontekstille.

      Tiivistettynä voi sanoa, että palsta nimenomaan on rakennettu sitä varten, että kaikki härkkivät kaikkien keskusteluja ja laukovat kommenttejaan, välillä jopa mielipiteitä ja toisinaan yltyvät ihan rakentavaan keskusteluunkin.

      Jos haluat rinnastaa nuo kaksi asiaa toisiinsa, niin se edellyttäisi sitä, että palstalla esiinnytään minimissään omilla kasvoilla, mutta mieluiten myös ikiomalla nimellä. Uskaltaisitko?

      Palstailun ja IRL:n rinnastaminen on jokseenkin yhtä vaikuttavaa kuin yrittää rinnastaa tuli ja vesi. Eli onnea matkaan.

    • Anonyymi

      Palstan ajatus juuri se että voi rikkoa hyvän käytöksen rajoja.

    • Anonyymi

      Pitäisin tuollaista epäkohteliaana ja tökerönä kommenttina. Ei edes huvittaisi keskustella tuollaisen henkilön kanssa. Toisaalta en välittäisi paljoa siitä, jos joku ventovieras on minulle epäkohtelias.

    • Anonyymi

      Kerron erään hauskankin jutun, kun oli juttua tietokoneiden kiintolevyistä, niin sitten minä puhuin SD-Static Drive, sitten ksveri sanoi tsrkoitit ksai SS-Drive, eli SSD, SS-kuin SS-upseerin levy nssdisakssaxtys ;D;DF

    • Anonyymi

      Kahvila on eri juttu, koska silloin tietää että juuri minut pyydetään poistumaan siitä pöydästä, mutta täällä miten ihmeessä sitä voi tietää mikä viesti on kenellekin?

    • Anonyymi

      Itse tulin ihmettelemään miks tämä ketju näkyy etusivulla ja ihmettelen jos ihmiset on sinkkuja ni eivätkö ihmiset halua löytää rakkautta ja päästä yksinäisyydestä pois.

    • Anonyymi

      olet6 6tynhmä kuin Teemu?

    • Anonyymi

      ole6 6tyhmä kuin t6omi

    • Anonyymi

      Sekava palsta on. Ihmiset riitelee keskenään.

    • Anonyymi

      Menin kerran juuri aloittajan kertoman mukaan pöydässä istuvan luo ja kysyin voinko istua seuraksesi. Hän sanoi haluavansa istua ystävänsä kanssa. Sanoin sorry, eipä mitään ja siirryin salin toiselle reunalle pöytään. Ei asiassa meille kummallekaan mitään ongelmaa tullut. Miten siitä voi tulla. Kuka tyrkyttää itseään väkisin seuraan.
      Vastaavasti, en koskaan mene keskeyttämään, jos näen kahden ihmisen keskustelevan keskenään, nyökkään kevyesti tervehdyksen ja kävelen ohi.

    • Mulle on Helsingissä käyny noin. En muista kahvilan nimeä, mutta olin ehtiny ostaa kahvini ja kahvila oli ihan täynnä sekä pitkä jono oli vielä.
      Katsoin nuo kohta lähtee ja tuossa on tyhjä paikka mihin voin mennä juomaan kahvin.
      Laitoin kahvin pöydälle ja istuin alas ostosten kanssa. Vieressä istu joku ja mulkoili minua. Vilasin ja kysyin ” Onko sulla joku ongelma?” Vastas ” Odotan kaveria”
      Sanoin ” Istun sen aikaa tässä, että kaveris tulee.”
      Join kahvini rauhassa enkä jutellu mitään.
      Ei sitä kaveria koskaan näkyny, mutta menin vain kahville!

      • On käynyt myös niin, että olen mennyt tilamaan viinaa tiskiltä ja oli hänen kaverin paikka.
        Päissään olin niin sanoin ” Ihan sama, mutta tilaan kuitenkin.”
        Tämä jonka kaverin paikalta tilasin alko tuijottamaan minua.
        Kysyin ” Pitäskö tuntea sinut?”
        Olis kuulemma pitäny tuntea ja kerto mistä olis pitäny tuntea ja miksi hän muistaa minut.
        Valitettavasti en jostain syystä minun muisti on sellainen, että muistan kyllä asioita jotka häneen ja minuun liittyy, mutta en muista vieläkään muuta, kuin että oli vaalea ja kova vittuilemaan ja minä vittuilin takaisin takasin.
        En kyllä tiedä kumpi meistä vittuilut voitti vai jatkuuko tuo vittuilu vieläkin…


    • Anonyymi

      Palsta ei ole kahvila, vaan keskustelualusta. Kukaan ei ole konkreettisesti täällä läsnä, kuten kahvilassa ollaan. Täällä on vain teksti, joka ei ole suunnattu yhdelle vaan kaikille julkisesti.

    • Anonyymi

      Aloittajalla on asperger?

    • Anonyymi

      Aspergerien on tavallista vaikeampaa ymmärtää huumoria tai jakaa iloa muiden kanssa. Tosikkomaisuuden sanotaan usein liittyvän Aspergerin oireyhtymään. Aspergeriin saattaa liittyä huumorintajuttomuutta, jossa henkilö ei välttämättä ymmärrä, mikä vitsissä on hauskaa tai vastaavasti muut eivät ymmärrä hänen vitsejään.

      • Anonyymi

        Se on tämä 🤣 tyyppi! Asperger nauraa omille jutuilleen, muut ei ymmärrä mille.


    • Tälläistä netin anonyymiä keskustelupalstaa ei minusta ole tarvetta verrata muihin tapoihin keskustella.

      Eikä tämmöinen tarvitse muiden tapojen lainalaisuuksia.
      .
      Ehkä kannattaa hyväksyä tosiasiat täällä ennemmin, kun alkaa koettaa sitimaan niitä vastaan...se on täällä nähty jo niin monta kertaa ennenkin mahdottomaksi.

      Jos haluaa baarimaista keskustelukulttuuria, niin ehkäpä se baari tai shätti tarjoaa sellaista...

    • Anonyymi

      Minä juttelen aivan kaikille,mutta jos joku sinussa saisi minut vetäytymään ja sanoisin painu v..uun nii sä v.ttu painuisit mua häiritsemästä💩

      • Anonyymi

        Motivaatioista viis💩


    • Kyllä mä sanon tottakai ja poistun. Paitsi että mä en missään ravintolassa tai kahvilassa käy, kun ei tää suomi tästä kahvia juomalla nouse. Mutta jos oletetaan, että meen koneistamolle töihin tai asiakkaaksi ja menisin jonkun CNC työstökeskuksen luo, jossa kaksi ammattilaista keskustelee ja kävis samoin, niin tottakai vaan sanon. Tärkeetähän on taata työrauha, että pistetään vähän kansakuntana pi chinille hanttiin.

    • Jos menen kahvilaan tai ravintolaan missä on täyttä, kysyn onko tässä pöydässä tilaa/onko tämä tuoli vapaa. - Siinä tapauksessa, että saan luvan istua vieraaseen seuraan, tarkkailen keskustelua ensin ja vasta hetken päästä liityn siihen (jos ylipäätään haluan keskustella), ellei minulle suoraan osoiteta kysymyksiä jo aiemmin.

      Keskustelupalsta on ihan erilainen foorumi, koska täällä päätarkoituksena ei ole tutustua toisiin, vaan keskustella eri aiheista, trollaamatta. Tutustuminen tuo toki oman mukavan lisänsä tähän Sinkut-foorumiin. -
      Voisin kuvitella, että jossakin tekniikka- tai yhteiskunnalliset aiheet -palstoilla ei niin helposti tutustuta, koska käsitellyt aiheet ovat paljon suppeampia. Siellä vain erityisasiantuntijat erottuvat joukosta.

      Tahallinen muiden keskustelijoiden häiriköinti ja vedätys palstalla ei mielestäni ole asiallista. Jos keskustelija haluaa keskustella vain jonkun tietyn henkilön tai ryhmän kanssa, heidän kannattaisi vaihtaa yhteystietoja ja keskustella palstan ulkopuolella. - Vaikka sopia, että jatketaan tätä keskustelua jossakin muualla, esim. Miehen Logiikassa tms. - Mielestäni tänne ei sovi sellainen rajaaminen, ketkä saavat osallistua mihinkin keskusteluun.

      • Näin on. Itsekin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Miksi menisin juttelemaan tuntemattoman ihmisen kanssa? Ja tietysti "jos" menisin juttelemaan jonkun kanssa ja hän sanoisi että lähde vitomaan siitä. Niin kunnioittaisin hänen näkemystään.

      • Anonyymi

        Minä tykkään jutella nimenomaan tuntemattomien kanssa. Mutta juttelen omasta tahdostani ja vaan juttelen. Jos joku tökkii nii poishushus.


    • Anonyymi

      ei otetaa vaan otetaanpa... itseänikin kyllä huh yötämyöten höpöttäää tyttöjen kanssa jotain asioita, nooh

      ympyräähän ei ole olemasssa ollenkaan, on olemassa vain ellipsejä, ja erimuotoisia ympyröitä :D

    • Anonyymi

      Entä jos naksauttaa nokkaan?

    • Miksi pitää olla vastakkainasettelua? Jos menet jollekin sellaiselle palstalle, joka on jonkun tietyn aihealueen mukaan nimetty, esim. elokuva, musiikki, politiikka ei niillä esiinny tällaista vastakkainasettelua. Niillä keskustelijat keskustelevat keskenään, joskus myös kinastelevat olivatpa anonyymejä tai rekattuja. Itsekin noilla mainituilla palstoilla keskustellut ja aika paljon juuri anononyymien kanssa eikä kukaan ole sanonut, että pitäisi mennä pois, kun on rekisteröity nimimerkki.

    • Anonyymi

      Tosiaan täysin hypoteettinen tilanne. Minähän en mene juttelemaan kenenkään kanssa. Ainoa motivaationi on saada pillua, mutta koska olen matalan teston ätmi, pyrky pillun päälle ei ole riittävän voimakas voittaakseen pintttyneen erakkomentaliteetin ja ihmisvihan.

    • Anonyymi

      aano vain hejdo ole olof-peter nyheter terve!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe