Hauskaa viikonloppua kaikille palstalaisille!

86

379

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      minua kummittelee vielÀkin erÀs avaamaton kaljapurkki,, kun mitÀ sille tekisi...
      ropotti-poppe taas luuli vÀÀrin

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❀ ­­­N­­y­m­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        đŸ”žâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžđŸ”žđŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ”ž


      • Anonyymi

        PitĂ€is vĂ€hĂ€n saada pimppiiđŸ€€


      • Anonyymi kirjoitti:

        PitĂ€is vĂ€hĂ€n saada pimppiiđŸ€€

        No ei muuta kun haku pÀÀllensĂ€ tai sitten otat yhteyttĂ€ ammattilaisiin siinĂ€pĂ€ nuo vaihtoehdot oikeestaan.đŸ€”đŸ˜.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei muuta kun haku pÀÀllensĂ€ tai sitten otat yhteyttĂ€ ammattilaisiin siinĂ€pĂ€ nuo vaihtoehdot oikeestaan.đŸ€”đŸ˜.

        Haku on pÀÀllÀ   alan ammattilaiset ei kiinnosta kun haaveissa on sellainen aito rakastelu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haku on pÀÀllÀ   alan ammattilaiset ei kiinnosta kun haaveissa on sellainen aito rakastelu.

        Jep...toivottavasti löydĂ€t sen mitĂ€ oot hakemassa ja joku nainen löytÀÀ susta sen mitĂ€ hĂ€n on hakemassa.🙂.




      • Xena-183 kirjoitti:

        Olipa kaunis biisi, kiitos. đŸ€—

        Pohdin, lĂ€htisinkö kohta syömÀÀn vai jatkanko vielĂ€ palstailua. - NiitĂ€ elĂ€mĂ€n vaikeita kysymyksiĂ€.. 😅

        Anastacia: Now Or Never

        https://youtu.be/PvuqZfVRiQk?si=zIIRpIb8bCKjVUav

        Juu kyllĂ€ elĂ€mĂ€ on nĂ€itĂ€ valintoja tĂ€ynnĂ€ joka pĂ€ivĂ€ ja just noita vaikeitakin.😄. MĂ€kin roudasin itteni just tĂ€hĂ€n kylĂ€lle.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu kyllĂ€ elĂ€mĂ€ on nĂ€itĂ€ valintoja tĂ€ynnĂ€ joka pĂ€ivĂ€ ja just noita vaikeitakin.😄. MĂ€kin roudasin itteni just tĂ€hĂ€n kylĂ€lle.🙂.

        SilmĂ€ alkaa painaa kiinni han vĂ€kisin, vaikkei kello ole tÀÀllĂ€ vielĂ€ kymmentĂ€kÀÀn. Taitaa olla jĂ€rkevintĂ€ toivotella hyvÀÀ yötĂ€. 😮

        https://youtu.be/zQO7J483Dng?si=vaf9-pBsPYYQf8lW



    • Anonyymi

      On hauskaa. Pelasin veikkauksen sivulla potti peliÀ 2 eurolla. Voitin 225 euroa. Nyt pidÀn juhlat itselle.

      • Onneksi olkoon ja hyviĂ€ pippaloita se on hyvĂ€ kyllĂ€ muistaa palkita ja hemmotella itseÀÀn aina joskus kun mahdollisuus tulee kuten nyt sulle nĂ€in.😊.


    • Anonyymi

      viellÀ hyvÀ keli suosii ulkona oloa,

      • MissĂ€ pĂ€in on hyvĂ€ keli.đŸ€”. TÀÀllĂ€ on ainakin tullu vettĂ€ koko pĂ€ivĂ€n on/off mutta kai sitĂ€ hyvÀÀkin keliĂ€ jonnekin mahtuu Suomessa en oo sÀÀtiedotuksia kattellu ainoastaan ikkunasta ulos.🙂. Ellet sitten ollu sarkasmin kannattaja.😄.



    • Oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille 🌞
      ItsellĂ€ raikasi Ă€sken Katy Perryn Firework, minkĂ€ musiikkivideo on muuten oikeasti hieno teos kun katsoo oikein ajatuksella đŸ€šđŸ˜ƒ

      Sen verran kun kerkiÀÀ katsomaan pois tabletilta, autoja mĂ€ olen tĂ€ssĂ€ puoliksi vakavissani selaillut, mutten vielĂ€ ole rynnĂ€nnyt ostamaan ekaa mahdollista 700e pommia 😅 Hyvin Motonet-reissu sujui bussillakin alkuviikosta, ja kaksipyörĂ€isellĂ€ on ollut kivat kelit ajella lyhyempiĂ€ matkoja. 😃 HĂ€mmennetÀÀn nyt aikansa, on tĂ€llĂ€kin tarkkaan mietitty itseisarvo Uncle A:n ja joidenkin muiden opportunistien silmissĂ€, ettĂ€ mitĂ€ epĂ€suorasti saivat aikaan viime vuoden kesĂ€llĂ€, ja jo 20 vuotta sitten Ă€itini kanssa 😂

      • Mulla muuten on yllĂ€ttĂ€vĂ€n paljon naisartistien biisejĂ€ youtuben historiassa ja listoilla 😅
        Nyt soi Paris Hilton, ja algoritmit tarjoaa Madonnaa, Taylor SwiftiÀ, Sugababesia, Ava Maxia, Avril Lavignea, Pandoraa, Kikkaa, Cascadaa yms.
        Ja sitten jostain syystĂ€ Top Gun leffan Danger Zone biisiĂ€ noiden seassa đŸ€š

        Harva varmaan muistaa Stars Are Blind biisiĂ€, ja vielĂ€ harvemmalla se tuntuu suorastaan uutuusbiisiltĂ€ lievĂ€n retrogradisen amnesian vuoksi 😂


      • Kiitos tĂ€ssĂ€ mĂ€ istuskelen paikallisessa ittekseni. Yhden tosi mukavan tutun oon nĂ€hnyt joka tuli halaileen kovasti. Entinen mun pĂ€ihdetyöntekijĂ€ joka on juhlistamassa tyttĂ€rensĂ€ 18v synttĂ€reitĂ€.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos tĂ€ssĂ€ mĂ€ istuskelen paikallisessa ittekseni. Yhden tosi mukavan tutun oon nĂ€hnyt joka tuli halaileen kovasti. Entinen mun pĂ€ihdetyöntekijĂ€ joka on juhlistamassa tyttĂ€rensĂ€ 18v synttĂ€reitĂ€.😁.

        MÀÀ oon tÀÀllÀ kotona koneen ÀÀrellÀ ja kuuntelen samalla Tubesta musiikkia, kun kirjottelen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        MÀÀ oon tÀÀllÀ kotona koneen ÀÀrellÀ ja kuuntelen samalla Tubesta musiikkia, kun kirjottelen.

        Jep. Aika hiljasta on tÀÀllĂ€ kyllĂ€ mut istutaan nyt tÀÀllĂ€ kun kerran tuli lĂ€hdettyĂ€.😄. Kuulostaa ihan leppoisan mukavalta koti-illalta sun iltas.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Aika hiljasta on tÀÀllĂ€ kyllĂ€ mut istutaan nyt tÀÀllĂ€ kun kerran tuli lĂ€hdettyĂ€.😄. Kuulostaa ihan leppoisan mukavalta koti-illalta sun iltas.🙂.

        Ihan rauhallista. Aikaisemmin kÀvin mummon luona syömÀssÀ ja sitten yhdessÀ Prismassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan rauhallista. Aikaisemmin kÀvin mummon luona syömÀssÀ ja sitten yhdessÀ Prismassa.

        Kiva ettĂ€ kĂ€yt mummoa kattomassa ja vietĂ€t aikaa hĂ€nen kanssaan se on hĂ€lle varmasti tosi tĂ€rkee juttu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiva ettĂ€ kĂ€yt mummoa kattomassa ja vietĂ€t aikaa hĂ€nen kanssaan se on hĂ€lle varmasti tosi tĂ€rkee juttu.🙂.

        KyllÀ mummo tykkÀÀ, kun kÀyn hÀnen luonaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        KyllÀ mummo tykkÀÀ, kun kÀyn hÀnen luonaan.

        Aivan varmasti tykkÀÀ.🙂.


    • Kiitos samoin mutta minĂ€ elĂ€n vielĂ€ viikon tuntemuksilla. Kun kĂ€y tekemĂ€ssĂ€ tupatarkastuksia ja huomaa ettĂ€ lapsilla, isĂ€llĂ€ ja ex-anopilla on kaikki hyvin tulee kepeĂ€ ja helpottunut olo kuten tĂ€stĂ€ kappaleesta.

      https://www.youtube.com/watch?v=eKKvt8W0zXg



      • Norppa83 kirjoitti:

        HyvÀ kappale tuokin.

        On ja on tuo edellinenkin mĂ€ vaan oon tykĂ€stynyt Hanoi Rocksin coveriin enemmĂ€n vaikka eihĂ€n ne paljoa eroa toisistaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On ja on tuo edellinenkin mĂ€ vaan oon tykĂ€stynyt Hanoi Rocksin coveriin enemmĂ€n vaikka eihĂ€n ne paljoa eroa toisistaan.🙂.

        Ei niin hirveesti erookaan. Hanoi rocksinkin versio on ihan hyvÀ, mutta Fogerty on Fogerty ja CCR on CCR.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei niin hirveesti erookaan. Hanoi rocksinkin versio on ihan hyvÀ, mutta Fogerty on Fogerty ja CCR on CCR.

        Jep. Ja coverit on aina covereita alkuperĂ€inen on se aito versio miten tekijĂ€ on sen tarkoittanut menevĂ€n.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Ja coverit on aina covereita alkuperĂ€inen on se aito versio miten tekijĂ€ on sen tarkoittanut menevĂ€n.🙂.

        Mutta coverikin voi olla hyvÀ, joskus jopa parempikin kuin alkuperÀinen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta coverikin voi olla hyvÀ, joskus jopa parempikin kuin alkuperÀinen.

        Voi olla kyllĂ€...esimerkiksi Painin Eleanor Rigby Beatles coveri on alkuperĂ€istĂ€ parempi mun mielestĂ€.🙂.


    • Hauskaa sunnuntaita. taitaa tulla uarinkoinen pĂ€ivĂ€ tai ainakin puolipilvinen, jos ei tĂ€ysin aurinkoinen.

      Jet "Look what youÂŽve done"
      https://www.youtube.com/watch?v=aV36Yp1UvJI

      Kuulostaa Beatlesilta tuo biisi. Ei huono asia. Ja laulajan ÀÀnestÀ tÀssÀ kappaleessa tulee mieleen nuori Paul McCartney.

      • Kuulostaa kyllĂ€ joo aika paljonkin. Ja tosiaan nĂ€yttĂ€is ihan nĂ€tti pĂ€ivĂ€ tulevan kyllĂ€.

        Samoin kivaa sunnuntaita sullekin. Oli pakko öaittaa tÀÀ pitkĂ€stĂ€ aikaa kun tuli vastaan.🙂.

        Fools Garden: Lemon Tree https://youtu.be/enPg09IpUjU?si=6Nuyq7Xi6K2AydpI




      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oli hyvĂ€ ja tuttukin biisi en vaan muistanut ettĂ€ on Jetin biisi. TĂ€ssĂ€ Guano Apesilta yks mun mielestĂ€ hyvĂ€ mutta tÀÀ on kyllĂ€ aika erilaista Jetiin verrattuna.🙂.

        https://youtu.be/7KyfLXnKe20?si=9-tFqepEIFJoA_61

        Oasis "Slide away"
        https://www.youtube.com/watch?v=B7w6r5ygOng
        Kuulostaa vÀhÀn 1970-lukulaiselta ja se on vaan musta hyvÀ, kun pidÀn 1970-luvun rockista. En ole Oasista ennen kuunnellutkaan. Tiesin kyllÀ bÀndin, mutta nyt vasta, kun Tubesta rupes tulemaan (sen takia kun olen kuunnellut tÀnÀÀn JetiÀ), niin kuulostaapa aika hyvÀltÀ.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oli hyvĂ€ ja tuttukin biisi en vaan muistanut ettĂ€ on Jetin biisi. TĂ€ssĂ€ Guano Apesilta yks mun mielestĂ€ hyvĂ€ mutta tÀÀ on kyllĂ€ aika erilaista Jetiin verrattuna.🙂.

        https://youtu.be/7KyfLXnKe20?si=9-tFqepEIFJoA_61

        YsÀrillÀ Suosikissa (mulle tuli tuo lehti) taisi olla kerran Oasiksen julistekin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oasis "Slide away"
        https://www.youtube.com/watch?v=B7w6r5ygOng
        Kuulostaa vÀhÀn 1970-lukulaiselta ja se on vaan musta hyvÀ, kun pidÀn 1970-luvun rockista. En ole Oasista ennen kuunnellutkaan. Tiesin kyllÀ bÀndin, mutta nyt vasta, kun Tubesta rupes tulemaan (sen takia kun olen kuunnellut tÀnÀÀn JetiÀ), niin kuulostaapa aika hyvÀltÀ.

        Mun piti sen ekan Jetin biisin jĂ€lkeen laittaa Oasista sulle mutta sitten bongasin sen Lemon Treen. No tĂ€ssĂ€ Don't look back in anger. Ja onhan se hyvĂ€n kuulosta juu.🙂. https://youtu.be/r8OipmKFDeM?si=pB_SmzEfKQZwcYfi


      • Norppa83 kirjoitti:

        YsÀrillÀ Suosikissa (mulle tuli tuo lehti) taisi olla kerran Oasiksen julistekin.

        Veikkaisin ettĂ€ oli useemminkin kuin vaan kerran.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Veikkaisin ettĂ€ oli useemminkin kuin vaan kerran.😀.

        En muista montako kertaa, mutta ainakin yhen kerran oli. No, oli siellÀ julisteita NightwishistÀkin, Green daysta, Spice girlsistÀ, Back street boysistÀ yms. sen aikaisista bÀndeistÀ tai bÀndeistÀ, jotka oli uusia.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mun piti sen ekan Jetin biisin jĂ€lkeen laittaa Oasista sulle mutta sitten bongasin sen Lemon Treen. No tĂ€ssĂ€ Don't look back in anger. Ja onhan se hyvĂ€n kuulosta juu.🙂. https://youtu.be/r8OipmKFDeM?si=pB_SmzEfKQZwcYfi

        HyvÀ kappale. TÀstÀkin tulee mieleen 1960-70 -luvut ja sen aikuisia rockbÀndejÀ.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mun piti sen ekan Jetin biisin jĂ€lkeen laittaa Oasista sulle mutta sitten bongasin sen Lemon Treen. No tĂ€ssĂ€ Don't look back in anger. Ja onhan se hyvĂ€n kuulosta juu.🙂. https://youtu.be/r8OipmKFDeM?si=pB_SmzEfKQZwcYfi

        Tuttu biisi, oon kai joskus kuullut radiosta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En muista montako kertaa, mutta ainakin yhen kerran oli. No, oli siellÀ julisteita NightwishistÀkin, Green daysta, Spice girlsistÀ, Back street boysistÀ yms. sen aikaisista bÀndeistÀ tai bÀndeistÀ, jotka oli uusia.

        Jep. Mulle ei suosikkia tullu mutta irtonumeroita kyllĂ€ tuli ostettua aina joskus.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        HyvÀ kappale. TÀstÀkin tulee mieleen 1960-70 -luvut ja sen aikuisia rockbÀndejÀ.

        Joo sieltĂ€ noi Liam ja Noel on paljon vaikutteita tainnu saada ja hakee musaansa.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuttu biisi, oon kai joskus kuullut radiosta.

        En ihmettelis tÀÀ oli yks niitĂ€ hittejĂ€ kyllĂ€. Wonderwall oli se eka millĂ€ ne varsinaisesti ainakin kansainvĂ€lisellĂ€ tasolla löi lĂ€pi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En ihmettelis tÀÀ oli yks niitĂ€ hittejĂ€ kyllĂ€. Wonderwall oli se eka millĂ€ ne varsinaisesti ainakin kansainvĂ€lisellĂ€ tasolla löi lĂ€pi.🙂.

        Wanderwall on tuttu myös.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo sieltĂ€ noi Liam ja Noel on paljon vaikutteita tainnu saada ja hakee musaansa.🙂.

        Jep. Samoin myös tuossa JetissÀ ja yhdessÀ toisessa mun 2000-luvun suosikissa Dirty Honeyssa. Myös Joe Bonamassa on saanut inspiraatiota menneisyydestÀ.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo sieltĂ€ noi Liam ja Noel on paljon vaikutteita tainnu saada ja hakee musaansa.🙂.

        EhkÀ siks, kun tulee kuunneltua paljon 1960-80 -lukujen musiikkia tykkÀÀn noista mainituista ja se on myös syy miks jotkut Oasiksen kappleetkin kuulostaa mun korvaan hyviltÀ. Vanhassa vara parempi kunhan ei ihan matkimaan lÀhde. Ja hyvinhÀn noi mun edellisessÀ kommentissa minitut on kohdevuosikymmeniÀÀn tulkinnu ja muuntanu inspiraatio omannÀköisekseen musiikiksi.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo sieltĂ€ noi Liam ja Noel on paljon vaikutteita tainnu saada ja hakee musaansa.🙂.

        Ja Oasiksessa on myös hyvin tulkittu inspiraationlÀhteitÀ.


      • Norppa83 kirjoitti:

        EhkÀ siks, kun tulee kuunneltua paljon 1960-80 -lukujen musiikkia tykkÀÀn noista mainituista ja se on myös syy miks jotkut Oasiksen kappleetkin kuulostaa mun korvaan hyviltÀ. Vanhassa vara parempi kunhan ei ihan matkimaan lÀhde. Ja hyvinhÀn noi mun edellisessÀ kommentissa minitut on kohdevuosikymmeniÀÀn tulkinnu ja muuntanu inspiraatio omannÀköisekseen musiikiksi.

        Jep hyvin on nuo kaikki sulauttanut vaikutteet omalla tavallaan siihen omaan musaan ja soundiinsa kuitenkaan olematta yks yhteen kopioita esikuvistaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep hyvin on nuo kaikki sulauttanut vaikutteet omalla tavallaan siihen omaan musaan ja soundiinsa kuitenkaan olematta yks yhteen kopioita esikuvistaan.🙂.

        Ja Oasis tietysti mukaanluettuna.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep hyvin on nuo kaikki sulauttanut vaikutteet omalla tavallaan siihen omaan musaan ja soundiinsa kuitenkaan olematta yks yhteen kopioita esikuvistaan.🙂.

        NÀinpÀ.


      • Norppa83 kirjoitti:

        NÀinpÀ.

        Kappas perhanaa...mistĂ€s se kana nyt pissii kun ei toi kommentti poistunutkaan. MĂ€ olin ihan varma et lĂ€htee.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kappas perhanaa...mistĂ€s se kana nyt pissii kun ei toi kommentti poistunutkaan. MĂ€ olin ihan varma et lĂ€htee.😃.

        SiksipÀ kokeilin, ettÀ lÀhteekö. Ei nÀköjÀÀn, vaikka viime aikoina just tollaset lyhyet kommentit on poistunu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        SiksipÀ kokeilin, ettÀ lÀhteekö. Ei nÀköjÀÀn, vaikka viime aikoina just tollaset lyhyet kommentit on poistunu.

        Jep. NĂ€in mĂ€ vĂ€hĂ€n arvelinkin ettĂ€ saatoit tehdĂ€ ihan tahallaan pienen testin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. NĂ€in mĂ€ vĂ€hĂ€n arvelinkin ettĂ€ saatoit tehdĂ€ ihan tahallaan pienen testin.🙂.

        Oikein arvattu =D


      • NĂ€inpĂ€ nĂ€kyy kĂ€yneen...höh ei tÀÀ nyt oo yhtÀÀn tasa-arvoista. MissĂ€ se đŸ€Ź tasa-arvovaltuutettu on kun sitĂ€ tarvitaan vai mikĂ€ se oli.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        NĂ€inpĂ€ nĂ€kyy kĂ€yneen...höh ei tÀÀ nyt oo yhtÀÀn tasa-arvoista. MissĂ€ se đŸ€Ź tasa-arvovaltuutettu on kun sitĂ€ tarvitaan vai mikĂ€ se oli.😁.

        Ei semmosta varmaan ees oo tÀÀllÀ kuin tasa-arvovaltuutettu =D

        Mutta ÀlÀ huoli, tÀssÀ sulle lohdutukseks tÀllanen, niin saat muuta mietittÀvÀÀ:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18026380/tunnista-kaupunkeja


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei semmosta varmaan ees oo tÀÀllÀ kuin tasa-arvovaltuutettu =D

        Mutta ÀlÀ huoli, tÀssÀ sulle lohdutukseks tÀllanen, niin saat muuta mietittÀvÀÀ:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18026380/tunnista-kaupunkeja

        Juuh...mĂ€ kerkesin tuon jo hokaamaan kiitos vaan kivasta visasta.👍👌. Se toinen taas brakas tosiaan eikĂ€ toiminu. En ymmĂ€rrĂ€ mistĂ€ se vois johtua.🙂.


    • Anonyymi

      oletko tyhmÀ kuin teemu?=

      • TemestĂ€ en tiedĂ€ ja ei en itteeni mitenkÀÀn tyhmĂ€nĂ€kÀÀn pidĂ€ kyllĂ€(toisten mielipide on sitten ihan eri asia.😄
        ) ja vaikka sillĂ€ mitÀÀn merkitystĂ€ olekaan eikĂ€ Ă€lykkyysosamÀÀrĂ€ kerro oikeasti hirveesti siitĂ€ oletko tyhmĂ€ vai et oma oli joskus mitattaessa 127 vai oliko se 121 no jompikumpi.😀.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On kyllĂ€ juu. Mutta osaa muuten Jack Blackin laulaa eikĂ€ ÀÀnikÀÀn oo huono.🙂.

        Tenacious D: Tribute: https://youtu.be/_lK4cX5xGiQ?si=vA24e5MgPUnGcZye

        Tosin toi ei oo kyllĂ€ paras biisi missĂ€ se tulis esiin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On kyllĂ€ juu. Mutta osaa muuten Jack Blackin laulaa eikĂ€ ÀÀnikÀÀn oo huono.🙂.

        Tenacious D: Tribute: https://youtu.be/_lK4cX5xGiQ?si=vA24e5MgPUnGcZye

        Oon joskus kuullu, kun hÀn laulaa. Ihan hyvin vetÀÀ.





      • Norppa83 kirjoitti:

        Jack Blackistakin olis voinnu tulla pelkkÀ laulaja niin kuin Bruce WilliksestÀkin.

        Joo kyllĂ€ ihan helposti. Se on jĂ€nnĂ€ miten jotkut on vaan tollasia multitalentteja.😀.


    Ketjusta on poistettu 4 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiÀ

      tÀnÀ aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      IkÀvÀ
      102
      2167
    2. VenÀjÀ lÀhettÀÀ 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan VenÀjÀn uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmÀÀ Tynkkysen selitykset VenÀjÀn putinistileiristÀ

      "Soini toimi ulkoministerinÀ ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lÀhetin viestin.

      Onneksi tulin jÀrkiini. Mukavaa kesÀÀ
      IkÀvÀ
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestÀ, mutta jos miestÀ pelottaa nÀkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      IkÀvÀ
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      MitÀ tapahtui kuhinoilla kun auton alle jÀi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko TamperelaisyrittÀjÀlle iskenyt ahneus vai mistÀ johtuu ettÀ tÀnÀ vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkÀÀn mutta nyt ymmÀrsin ettÀ se ei menekÀÀn ohi
      IkÀvÀ
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten nÀkyvÀt viiksikarvat naamassa jotka pitÀÀ poistaa

      Kannattaa katsoa peilistÀ lasien kanssa, ettet saa ihmisiltÀ ikÀviÀ kommentteja.
      IkÀvÀ
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      TÀllÀ kertaa Toni PitkÀlÀ esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibÀndien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe