Monet eivät työllisty jos pitää hakea sitä työtä ihan itse!
Jos vastauksia vähän niin miljoonat työttömät on työllistyneet kun kerrottu heille että pitää hakea sitä työtä!
Itse en työllisty koska se siinä mitään järkeä!
Oletteko jo työllistyneet kun pitänyt hakea sitä työtä?
11
220
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olla. Kuntakokeilun virkailija on työllistynyt.
- Anonyymi
Olen työllistynyt ja saanut työpaikkoja vain ja ainoastansa itse hakemalla ja kyselemällä. Koskaan en ole työllistynyt palkkatyöhön hakematta työtä.
- Anonyymi
Ja pitkäaikaistyötön jonka CV koostuu työllistämistoimien kursseista ja tuki sitä ja tätä töistä on kanssasi työnhakjana samassa asemassa? Että sellaiselle on sitä oikeaa työtä ja vakavasti otettavaa toimeentuloa tarjolla kun CV:ssä lukee että on oltu pajalla poppana kutomassa.
Et sinäkään älynlahjojesi ja huippuosaamisesi takia ole sinne töihin pääsyt lorvimaan toisten kiusaksi. Suomen työelämään pääsee heikoilla sosiaalisilla taidoilla, olemattomalla älynlahjoilla ja osaamattomuudella. Kiusaamistaidot on aina plussaa. Psykopatiasta saat aina lisäpisteitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pitkäaikaistyötön jonka CV koostuu työllistämistoimien kursseista ja tuki sitä ja tätä töistä on kanssasi työnhakjana samassa asemassa? Että sellaiselle on sitä oikeaa työtä ja vakavasti otettavaa toimeentuloa tarjolla kun CV:ssä lukee että on oltu pajalla poppana kutomassa.
Et sinäkään älynlahjojesi ja huippuosaamisesi takia ole sinne töihin pääsyt lorvimaan toisten kiusaksi. Suomen työelämään pääsee heikoilla sosiaalisilla taidoilla, olemattomalla älynlahjoilla ja osaamattomuudella. Kiusaamistaidot on aina plussaa. Psykopatiasta saat aina lisäpisteitä.Valehtelun lahjat unohtui.
Tarvitaan erityislaatuista ajattelua, jotta voi järkeillä, ettei työnhakeminen edistä työllistymistä. On tietysti mahdollista, joskaan ei nykyisellä lainsäädännöllä, että työttömille määrätään työpaikka ja velvollisuus työskennellä siellä jonkin asteisen rangaistuksen uhalla.
- Anonyymi
Tarvitaan erityislaatuista kusipäisyyttä että rytmimunan kaltaiset viisastelijat kokevat tarvetta notkua työttömille vittuilemassa nettifoorumeilla vaikka itseä työttömyys ei selvästikään koske ja työttömän todellisuus on uppo- outo
- Anonyymi
Mitä tyydytystä saat trollaaimsesta itsellesi?
Töihin siitä mars! - Anonyymi
Tuplatrolli on ihminen joka vastaa toiselle trolllle teeskennellen luulevansa trollialoituksen olevan oikean työttömän käsialaa. Taitaa olla rytmimunan oma tekele tuo aloituskin.
Nimimerkin valintakin jo kertoo jotain mielenmaiseman tilasta.
Miten olemattomien töiden hakeminen edistää työllistymistä?
Työllisyystoimien tarkoitus ei ole työttömien työllistäminen. Työllisyystoimien tarkoitus on työllistää työllisyyspalveluiden parissa "töissä" olevat oma- valmentajat ja muut työttömiä elinkeinonaan käyttävät pellet. Työttömiin kohdistetut pakkotoimet on keksitty ainoastaan siksi että oman valmentelijoilla olisi jotain tekemistä työpäiviensä ratoksi. Että he voivat luulotella tekevänsä jotakin tärkeää yhteiskunnallista työtä.
Toimiiko rytmimumuna itse oma-vlamentajana?
- Anonyymi
No ei se työllistyminen täällä itkemällä ainakaan toteudu
- Anonyymi
Työnhaku on itsessään työtä, ei sen enempää tartre tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790