Suomi aikoo olla hiilineutraali vuoteen 2035 mennessä.
Puola aikoo olla Euroopan suurin asemahti vuoteen 2035.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2ea46974-568f-458a-9310-481a45fa7ac1
Puola aikoo pelastaa oman nahkansa, Suomi muuttaa ilmastoa ja maksaa päästömaksuja silmät sinisenä. - Ei voi todeksi uskoa, että olemme molemmat EU:ssa. Suomessa poliitikkojen mukaan EU kieltää kaiken muun paitsi ilmaston muuttamisen, mutta Puolassa saa rahaa käytää puolalaisten omaksi parhaaksi.
Kenen puolella meidän päättäjät ovat Suomen vai EU:n?
Suomella ja Puolalla on tavoitteet vuodessa 2035
8
178
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen ja EU:n.
EU:n etu on vähänkin pidemmällä tähtäimellä myös Suomen etu. Ilmastonmuutoksen torjunta on kaikkien etu ja ennen kaikkea edelläkäviöiden etu.- Anonyymi
Todella vastenmielinen ajattelutapa sinulla. Taas tekee mieli päästä Suomesta pois.
- Anonyymi
Suomella ei ole mitään etua olla ensimmäisten joukossa. Joten sama tavoite kuin muullakin EU:lla riittää eli vuosi 2050.
- Anonyymi
Eikös Suomen pitänyt jo olla hiilineutraali NASA:n mukaan?
- Anonyymi
Puolaan saa tietääkseni muuttaa vapaasti. Hyvää matkaa.
- Anonyymi
Alkoi kyllä Puola kiinnostamaan.
- Anonyymi
Tällä menolla Suomi on vuonna 2035 Euroopan köyhin ja velkaisin kansakunta
- Anonyymi
Valitettavasti näin. Velanmaksun aika tulee aina ja se on nyt ovella. Harmittaa, että Orpon hallituskin ottaa vielä velkaa, vaikka suunta on hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043