Voisin olla jopa tuki ja turva

Anonyymi-ap

Jollekkin upealle naiselle.

51

484

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa hyvältä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • ...mutta et kaltaisellesi tavikselle?

      • Anonyymi

        En tiedä, ehkä en.


    • Anonyymi

      Sohisitko pikkusen miekalla puolestani?

      • Anonyymi

        Mikä ettei 😂


    • Anonyymi

      Jollekin muulle mutta et minulle. Niinkö?

      • Anonyymi

        En tiedä, kuka oot enkä sitä, että ootko nainen vai mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kuka oot enkä sitä, että ootko nainen vai mies.

        Tuohan on hyvin merkittävä tieto. Tällein sivusta. Tämä aloituskin on siitä outo ettei kukaan ole rekisteröitynyt tai tietoinen sinunkaan sukupuoli oletuksena.


    • Anonyymi

      Hyvin epätodennäköistä ätmiltä, joka tuskin kykenee huolehtimaan edes itsestään.

      • Anonyymi

        Kyllä pystyn huolehtimaan itsestäni enkä ole ätmi. Pidä kuule omista asioistas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pystyn huolehtimaan itsestäni enkä ole ätmi. Pidä kuule omista asioistas.

        Siis huolta.


    • Anonyymi

      Minkälaista tukea ja turvaa olisi tarjolla? Ja millä tavalla naisen tulee olla upea?

      • Anonyymi

        Penistuki. Aisankannattaja. Avittaja.


      • Anonyymi

        Naisen tulisi olla noin 184 cm pitkä ja paino voisi olla noin 40 kg. Hyvin androgyyni. Poikamainen suorastaan. Kainalokarvat suotavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen tulisi olla noin 184 cm pitkä ja paino voisi olla noin 40 kg. Hyvin androgyyni. Poikamainen suorastaan. Kainalokarvat suotavat.

        Eli siis pelkkiä ulkoisia toiveita. Makunsa kaikilla. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen tulisi olla noin 184 cm pitkä ja paino voisi olla noin 40 kg. Hyvin androgyyni. Poikamainen suorastaan. Kainalokarvat suotavat.

        184cm ja 40kg alkaa olla jo post-portem-tyttöystävä. Yksi teini lähti tiputukseen 180cm ja 49kg, tosin oli urheilija eli lihas hieman painaa (ja suojelee).


    • Anonyymi

      Mä en tarvii enää turhia puheita. Kaikki täällä jotain narsuja ja luulee raukat itsestään jtn.

    • Millaista tukea aiot tarjota naiselle?

      • Anonyymi

        Minkälaista vain.


      • Anonyymi

        Niinpä. Tukea on monenlaista ja jos ei tarkenna mitä on tarjolla, niin vaikea on tarjoukseen tarttua. Lisäksi olis tärkeää myös määrittää vähän sitä "upeutta", jota kaipaa. Sekin kun voi tarkoittaa montaa asiaa.


    • Anonyymi

      Taitaa olla ammattilaisten työtä.

    • Anonyymi

      Hän sanoi että haluaa suojella minua. Hän sanoi, että haluaa auttaa minua.

      Olisin tarvinnut apua ja tukea.

      Hän ei koskaan toteuttanut yhtäkään lupausta.

      Olen niin masentunut, että makaan taas sängyssä ja itken. Tätä on jatkunut kauan.

      Välillä pääsen liikkeelle, tapaan ihmisiä. Se kaikki kuluttaa voimiani älyttömän paljon ja tulee päiviä, jolloin vaan toivun kaikesta. Tämä on sellainen.

      En usko että tästä toivun tai voimaannun, nuoruus on kaukana takana päin.

      Ei haittaisi, jos en aamulla enää heräisi, pääsisin pois loputtomasti tuskasta.

      Haasteita ja taistelua, kaiken aikaa.Miksi? En jaksaisi, haluaisin lepoon.

    • Anonyymi

      Niinkö luulet kuinka tukisit esimerkiksi mielenterveys kuntoutujaa vsikeuttamatta tämän elämää entisestään tai saamatta tätä tuntemaan itseään huonommaksi kuin mitä jo itsensä tuntee turvaa on helppo tarjota olet valmis vaikka kuolemaan toisen takia se ei ole sen vaikeampaa

    • Anonyymi

      minä voisin olla kuulostaa hyvälle olisiko kahvit keskustassa joku päovä())

    • Anonyymi

      Kakskyt vuotta sitten uskoin tuohon ja otin noin sanoneen miehen, no kappas, mitä tapahtui! Tämä ko. ”Tuki & turva”- mies h*orasi Baltia-l*tkan kanssa. Muistutin siinä vaiheessa, että sinähän olit se minun tuki ja turva.

      The End.

      • Anonyymi

        Tarinan opetus: Vaikka itse olisit hyväntahtoinen ihminen, ei kaikki muut sitä ole. Elämä opettaa varomaan muita ihmisiä, mikä on toisaalta sääli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan opetus: Vaikka itse olisit hyväntahtoinen ihminen, ei kaikki muut sitä ole. Elämä opettaa varomaan muita ihmisiä, mikä on toisaalta sääli.

        No näin kai oli. Ja olikin! Oltiin hyvillä puheilla. Ainakin itse luulin, että vanhuksiksi asti yhdessä.

        Oli hyvin traagista kun mies repi kätensä minun kädestäni irti, käveli pois taakse katsomatta ja suuntasi h*oran p*llun perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan opetus: Vaikka itse olisit hyväntahtoinen ihminen, ei kaikki muut sitä ole. Elämä opettaa varomaan muita ihmisiä, mikä on toisaalta sääli.

        Enää en laske rinnalleni ketään. Hän pilasi hyvän ihmisen, eli minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enää en laske rinnalleni ketään. Hän pilasi hyvän ihmisen, eli minut.

        Itselleni kävi niin että annoin sydämeni väärälle ihmiselle. Hajosin niin pahasti, etten usko toipuvani enää. En pysty uskomaan, että joku haluaisi minulle hyvää. Kaikki haluaa kyllä jotain, mutta minä itse olen siinä sivuseikka. Siis se, mitä oikeasti olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni kävi niin että annoin sydämeni väärälle ihmiselle. Hajosin niin pahasti, etten usko toipuvani enää. En pysty uskomaan, että joku haluaisi minulle hyvää. Kaikki haluaa kyllä jotain, mutta minä itse olen siinä sivuseikka. Siis se, mitä oikeasti olen.

        Ikävää että joku on satuttanut sua noin pahasti.🙁.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näin kai oli. Ja olikin! Oltiin hyvillä puheilla. Ainakin itse luulin, että vanhuksiksi asti yhdessä.

        Oli hyvin traagista kun mies repi kätensä minun kädestäni irti, käveli pois taakse katsomatta ja suuntasi h*oran p*llun perään.

        Ikävää että sua on kohdeltu noin väärin.🙁.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ikävää että sua on kohdeltu noin väärin.🙁.

        Oletko sitä mieltä, että moinen kohtelu on ikävää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä, että moinen kohtelu on ikävää?

        No kyllä se todella ikävältä(vois käyttää toki vahvempaakin sanaa helposti) ja väärältä kuulostaa eikä niin saisi ikinä toista ihmistä kohdella jos asia on niin mennyt että se mies sua jonkun kanssa petti ja lähti hänen matkaan. Pettäminen on aina väärin ja jos vielä on antanut ymmärtää että tää on nyt loppuelämän juttu ja eletään yhdessä vanhoiksi toista tukien ja rakastaen ja sitten vaan ihan yhtäkkiä muka löytyykin joku kenen kanssa pettää ja lähteä hänen matkaan ilman mitään selitystä. Ei sillä että se selitys mitään muuttaisi tai korjaisi mutta kyllä jokainen edes jonkunlaisen syyn asialle ansaitsisi kuulla miksi toinen näin toimi. Näin mä sen ainakin ymmärsin menneen.🙂.


    • Anonyymi

      Joo hirveästi olisi hommaa meidän pitäisi nyt alkuun kääntää ja kyntää tuo peruna-/kasvimaa ja siirtää satoa kellariin ja kantaa montamonituista vakkaa, sitten pitäisi lähteä veneen nostoon ja tukea se traileriin kunnolla, sen jälkeen pitäisi toiseen traileriin laittaa tukevasti yksi hevonen, että sillä olisi turvallista siellä. Halot olisi pantava tukeutumaan puuvajan seinää vasten. Ja hehtaari niitettävä nurmea talven alle. Sit olis hyvä talvirenkaita kantaessa, että joku tukisi vähän selästä ettei vallan kaadu taaksepäin, koska valtavan auton valtava rengas painaa paljon ja sekin pitää se auto tunkilla tukea. Katolle tarviis henkisen tuen, kun pitäs kiivetä nuohoamaan piippu ja asentaa korkealle harjaan pihavaloja niin olis hyvä olla turvatarkastaja. Lista on niin loputon, ja tässä välissä on pakko alkaa keittämään kahvia, että jostain hommasta saa alun. Ai niin, pahus, mutta minä en ole upea nainen!

      • Anonyymi

        Henkinen sellainen

        En halua kiihtyä

        Voin vaikka sairastua silloin

        Rauhaa


      • Älä nyt oot kuitenkin.😀.


    • Anonyymi

      Lohikäärmeiltäkin?

    • Ihan kun naiset tukea kaipais. 😂

      • Kaikki kaipaa ja tarvii joskus niin naiset kuin miehetkin. Moikka! Kuinka sun päivä on sujunut?🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kaikki kaipaa ja tarvii joskus niin naiset kuin miehetkin. Moikka! Kuinka sun päivä on sujunut?🙂.

        Hyvin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kaikki kaipaa ja tarvii joskus niin naiset kuin miehetkin. Moikka! Kuinka sun päivä on sujunut?🙂.

        Palstaa lukiessa tulee päinvastainen fiilis, kaikki pärjää niin hyvin yksin.

        Töistä tulin juuri ja aika sippi olen. Voisin torkahtaa hetken. 😄

        Entäs sinun päivä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin.

        Mä kysyin kyllä Huitaleelta mutta oikein mukavaa jos sun päiväs on hyvin sujunut.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Palstaa lukiessa tulee päinvastainen fiilis, kaikki pärjää niin hyvin yksin.

        Töistä tulin juuri ja aika sippi olen. Voisin torkahtaa hetken. 😄

        Entäs sinun päivä?

        Noo vaikka suurimman osan ajasta pärjäisikin ilman hyvin ja asiat olis kunnossa niin kyllä mä väitän rttä jokaisella tulee hetkiä elämässä kun kaipaa ja tarvitsee tukea.

        No ei muuta kuin pikku päikkärit sitten jos on vaan mahdollisuus sellaisiin. Ne tekee hyvää raskaan työpäivän jälkeen.😀.

        Kiitos ihan hyvin. Tänään ei ollu vielä työpäivä niin oon touhuillu kotona ja kohta ajattelin pienen lenkin käydä käveleen ja haukkaan vähän raitista ilmaa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kaikki kaipaa ja tarvii joskus niin naiset kuin miehetkin. Moikka! Kuinka sun päivä on sujunut?🙂.

        Miksi tarvitsisi. On sukulaisia jotka auttavat jos tarve sellaiseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tarvitsisi. On sukulaisia jotka auttavat jos tarve sellaiseen!

        En mä nyt niinkään ottanut kantaa tuen antajaan vaan juuri tuen tarpeeseen.🙂.


    • Anonyymi

      Saisiko vähän tarkennusta, että millaista tukea olisi tarjolla? Esimerkiksi taloudellinen tuki olisi itselleni tarpeetonta, joten jos kyse on siitä, niin antaa olla. Vastaavasti taas fyysistä turvaa en tarvitse, joten jos kyse on siitä, niin antaa olla. Sen sijaan, jos tarjolla olisi henkisen puolen turvaa ja luotettavuutta ja lojaalisuutta ja sellaista, niin voisi kiinnostaakin. No mutta mä tuskin täytän sen "upean naisen" kriteerejä, että ihan sama. 😂

    • Anonyymi

      Ehkä kumppanilleen ei tarvitse olla tuki ja turva.

      • Anonyymi

        Sinpanssille taas tarvitsee. Se pieni ero.


    • Anonyymi

      Millasista hinnoista ja ehdoista keskustellaan. Kerrohan.
      Pks.

    • Annas kun arvaan?

      Olet rollaattori? :oD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe