Sinkkunainen mitä tänään sinulla aamupalaksi

Anonyymi-ap

Ja jos luonasi olis mies niin olisko eri kastamiset tai parempi aamupala kuin yksin ollessasi

57

371

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syön miestä. Namnam💩

      • Anonyymi

        Ei tule muu sapuska mieleenkää💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule muu sapuska mieleenkää💩

        No joo onhan se hyvä aamupuuro ja vitamiinipommi ja aamulla jaksaa taas mut mitä mies sais aamupalaksi ja tuleeko siitä pirtelöstä vatsa täyteen eli kai jotain muutakin syöt mut ihana aamu teillä olis kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo onhan se hyvä aamupuuro ja vitamiinipommi ja aamulla jaksaa taas mut mitä mies sais aamupalaksi ja tuleeko siitä pirtelöstä vatsa täyteen eli kai jotain muutakin syöt mut ihana aamu teillä olis kyllä

        Vatsa on kun raskaana olisi,vaikka olisit syämättä yhtään mitään. Sitä on kun osuu ja uppoaa😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatsa on kun raskaana olisi,vaikka olisit syämättä yhtään mitään. Sitä on kun osuu ja uppoaa😄💩

        Täytyy vaan venttailla että heräilee..😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vaan venttailla että heräilee..😄💩

        Nauti aamusta ja aamupuurosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauti aamusta ja aamupuurosta

        Niin nautinki. Kiitos🤗💩


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­y­­m­f­­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Riippuu ihan siitä mitä se mies meinasi laittaa aamupalaksi.

      • Anonyymi

        Ei voi tietää mitä kaapeistasi löytyy eli mitä tykötarpeita on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää mitä kaapeistasi löytyy eli mitä tykötarpeita on

        Ei kai se mies niin tyhmä ja köyhä ole, että ilman aamiaistarpeita tunkisi yökylään? Jos on niin moinen loinen, saa lähteä ilman aamupalaa ja tosi vikkelään sittenkin.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se mies niin tyhmä ja köyhä ole, että ilman aamiaistarpeita tunkisi yökylään? Jos on niin moinen loinen, saa lähteä ilman aamupalaa ja tosi vikkelään sittenkin.

        xLiner

        Eikö normaalit ihmiset eli mies menee naisen luo kylään niin nainen tarjoo ja nainen miehen luo niin mies tarjoo eli jos tiesit että tulee kylään niin oletko hankkinut jotain parempaa syömistä tai jos et käynyt kaupassa niin mitä itse sööt aamupalaksi tai mitä kaapistasi löytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se mies niin tyhmä ja köyhä ole, että ilman aamiaistarpeita tunkisi yökylään? Jos on niin moinen loinen, saa lähteä ilman aamupalaa ja tosi vikkelään sittenkin.

        xLiner

        Ei aina ilkeitä vastauksia ei kysymyskään ilkeä ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö normaalit ihmiset eli mies menee naisen luo kylään niin nainen tarjoo ja nainen miehen luo niin mies tarjoo eli jos tiesit että tulee kylään niin oletko hankkinut jotain parempaa syömistä tai jos et käynyt kaupassa niin mitä itse sööt aamupalaksi tai mitä kaapistasi löytää

        Mun luokse ei kyllä yksikään mies tule ilman mitään tuliaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö normaalit ihmiset eli mies menee naisen luo kylään niin nainen tarjoo ja nainen miehen luo niin mies tarjoo eli jos tiesit että tulee kylään niin oletko hankkinut jotain parempaa syömistä tai jos et käynyt kaupassa niin mitä itse sööt aamupalaksi tai mitä kaapistasi löytää

        Parempi että jokainen syö aina omia ruokiaan.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun luokse ei kyllä yksikään mies tule ilman mitään tuliaisia.

        Jep. Enkä minäkään menisi minnekään ilman tuliaisia, enkä myöskään omia eväitäni.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun luokse ei kyllä yksikään mies tule ilman mitään tuliaisia.

        Niin nyt puhe normaaleista naisista ei maksullisista niin ei tullut heti mieleen että tinderityttö olet mut kysymys oli tarkoitettu normaaleille tavis naisille no vastauksiesi mukaan tuskin kukaan normaalimies tulisikaan luoksesi tai toiste ei tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Enkä minäkään menisi minnekään ilman tuliaisia, enkä myöskään omia eväitäni.

        xLiner

        Ja jos kutsun naisen luokseni niin kyllä haluan tarjota ruuat ja yrittää tehdä mistä kumpikin tai hän pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kutsun naisen luokseni niin kyllä haluan tarjota ruuat ja yrittää tehdä mistä kumpikin tai hän pitää

        Ota nyt huomioon että ihmiset, normaalit ihmiset, ovat miettineet mitä suuhunsa laittavat. On allergioita ja kaikki ei sovi vatsalle. Tai energiankulutus on aivan toista kuin sulla.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota nyt huomioon että ihmiset, normaalit ihmiset, ovat miettineet mitä suuhunsa laittavat. On allergioita ja kaikki ei sovi vatsalle. Tai energiankulutus on aivan toista kuin sulla.

        xLiner

        Et ole vastannut kysymykseen ei kysytty allergioista ei aamulääkkeistä tai mielenterveys ongelmista vaan kysyttiin mitä teit aamupalaksi tänään ei kysytty muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö normaalit ihmiset eli mies menee naisen luo kylään niin nainen tarjoo ja nainen miehen luo niin mies tarjoo eli jos tiesit että tulee kylään niin oletko hankkinut jotain parempaa syömistä tai jos et käynyt kaupassa niin mitä itse sööt aamupalaksi tai mitä kaapistasi löytää

        Just näin!
        Nää itsekkäät paapottavat on vieilä kehitysasteeltaan alkutekijöissä. Ei parisude kelpoisia. Sellaisia yhden yön juttuja vaan 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nyt puhe normaaleista naisista ei maksullisista niin ei tullut heti mieleen että tinderityttö olet mut kysymys oli tarkoitettu normaaleille tavis naisille no vastauksiesi mukaan tuskin kukaan normaalimies tulisikaan luoksesi tai toiste ei tule

        Näin on. Hylkytavaraa jo alussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö normaalit ihmiset eli mies menee naisen luo kylään niin nainen tarjoo ja nainen miehen luo niin mies tarjoo eli jos tiesit että tulee kylään niin oletko hankkinut jotain parempaa syömistä tai jos et käynyt kaupassa niin mitä itse sööt aamupalaksi tai mitä kaapistasi löytää

        Sivusta totean, että jos mies tulisi luokseni kylään, niin tietenkin käytäisiin yhdessä kaupassa. Ei tämä ole mikään hotelli täysihoidolla.


    • Yllättäen minulla on aamupalana lautasellinen ALKU Sadonkorjuupuuroa (ihan itse tein mikrossa) ja kuppi teetä. Puristin juuri myös tuoretta sitruunamehua. Sitä laimennettuna lasillinen.🙂

      Vieraalle löytyy kahvia ja maitoa. Löytyy myös munia, mitä voi valmistaa keitettynä, paistettuna tai kokkelina. Jääkaapissa on Beceliä ja vähän juustoa. Leipää tai sämpylöitä voi sulattaa pakastimesta.
      Sitten on kurkkua, tomaattia ja paprikaa.
      Jos ne ei kelpaa, voi vieras tuoda omat aamupalatarvikkeensa mukanaan.😄

      • Anonyymi

        No kai mieskin sitten söis sadonkorjuu puuroa ja teekin käy mut kahvi olis kivempi ja hienoa että muutakin sais mut varmasti syö samaa kuin sinäkin


      • Anonyymi

        Mut onko sadonkorjuupuuro samantapaista kuin kaurapuuro eli ei kai pelkkää puuroo eli kai kiisselii tai maitoo joukkoon muuten aika kuivaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut onko sadonkorjuupuuro samantapaista kuin kaurapuuro eli ei kai pelkkää puuroo eli kai kiisselii tai maitoo joukkoon muuten aika kuivaa

        On se samantapaista, mutta siinä on myös jyviä ja siemeniä.
        https://www.fazer.fi/tuotteet/91772/fazer-alku-sadonkorjuupuuro-500-g/

        Maitoa joukkoon ja vaikka jotakin kotitekoista hilloa lusikallinen tai marjoja pakasteesta myös.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        On se samantapaista, mutta siinä on myös jyviä ja siemeniä.
        https://www.fazer.fi/tuotteet/91772/fazer-alku-sadonkorjuupuuro-500-g/

        Maitoa joukkoon ja vaikka jotakin kotitekoista hilloa lusikallinen tai marjoja pakasteesta myös.

        Muuten olis kyllä aika kuivaa ja en pahemmin syö puuroja nuorempana en tykännyt mutta nykyään tykkään riisipuurosta ja luumukiisselistä tai parivuotta sitten maistui kun söin lautasellisen sitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten olis kyllä aika kuivaa ja en pahemmin syö puuroja nuorempana en tykännyt mutta nykyään tykkään riisipuurosta ja luumukiisselistä tai parivuotta sitten maistui kun söin lautasellisen sitä

        Joulun aikaan haudutan useammankin kerran riisipuuroa yön aikana aamupalalle, mutta enpä juuri vuoden aikana muuten.
        Luumukiisseliä tai sekahedelmäkiisseliä siihen kaveriksi. 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Joulun aikaan haudutan useammankin kerran riisipuuroa yön aikana aamupalalle, mutta enpä juuri vuoden aikana muuten.
        Luumukiisseliä tai sekahedelmäkiisseliä siihen kaveriksi. 🙂

        Hienoa että osaat tehdä riisipuuroo mut jos harvoin syö niin myydäänkö sitä valmiina eli saisit nukkua joulun yöt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että osaat tehdä riisipuuroo mut jos harvoin syö niin myydäänkö sitä valmiina eli saisit nukkua joulun yöt

        Voi kultaseni, myydäänhän sitä riisipuuroa toki valmiinakin 😂 Mutta älä huoli, en minä valvo yötäni puurokattilaa hämmentäen edes jouluna. - Keitän maitoa ja riisiä illalla pari minuuttia, nostan kattilan haudutuslaatikkoon ja suljen sen tiiviisti yöksi. Aamulla puuro on valmista ja sellaista haalean lämmintä heti syötäväksi, kun laatikon avaa ja vähän sekahuttaa puuroa isolla lusikalla. - Ei pala pohjaan eikä kiehu hellalle. 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Voi kultaseni, myydäänhän sitä riisipuuroa toki valmiinakin 😂 Mutta älä huoli, en minä valvo yötäni puurokattilaa hämmentäen edes jouluna. - Keitän maitoa ja riisiä illalla pari minuuttia, nostan kattilan haudutuslaatikkoon ja suljen sen tiiviisti yöksi. Aamulla puuro on valmista ja sellaista haalean lämmintä heti syötäväksi, kun laatikon avaa ja vähän sekahuttaa puuroa isolla lusikalla. - Ei pala pohjaan eikä kiehu hellalle. 👍

        Joo luulin että joutuu koko yön hämmentää ja sekoittelee eli mies joutuis sanomaan nyt loppuu puuron teko ja sinä nukkumaan huomenna käytte ostamassa sitä mut jos noin niin sitten saat tehdä jos haluat


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Voi kultaseni, myydäänhän sitä riisipuuroa toki valmiinakin 😂 Mutta älä huoli, en minä valvo yötäni puurokattilaa hämmentäen edes jouluna. - Keitän maitoa ja riisiä illalla pari minuuttia, nostan kattilan haudutuslaatikkoon ja suljen sen tiiviisti yöksi. Aamulla puuro on valmista ja sellaista haalean lämmintä heti syötäväksi, kun laatikon avaa ja vähän sekahuttaa puuroa isolla lusikalla. - Ei pala pohjaan eikä kiehu hellalle. 👍

        Ja eikö jos maito palaa pohjaan niin saa heittää kattilan roskiin ja ostaa uuden vissiin aika tiukkaan palaa kiinni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja eikö jos maito palaa pohjaan niin saa heittää kattilan roskiin ja ostaa uuden vissiin aika tiukkaan palaa kiinni

        Riippuu kuinka pahasti se kärvähtää. Ja riippuu kattilastakin. - Yleensä minulla on toiminut, kun keitän vettä siinä palaneessa kattilassa ja laitan konetiskiainetabletin tai puolikkaan siitä mukaan kiehumaan. Hetken kun porisee ja vähän tiskiharjalla pyöräyttää, niin yleensä se pohja on kyllä puhdistunut. 👍

        Joskus lasten isä keitti perunoita sen verran pitkään, että siitä kattilasta tuli kyllä entinen. 🙂


    • Anonyymi

      Perinteistä limppua, voita, juustoa, vihannesta päälle, sitruunakakkua hunajalla, teetä kahvia ja kotimaisia omenoita.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä aamupala sinulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä aamupala sinulla

        Kiitos! Sitruunajugurttikakku on itse tekemäni ja vielä uunista lämpimänä tulossa, vähän jäähtyneenä se on hyvää hunajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Sitruunajugurttikakku on itse tekemäni ja vielä uunista lämpimänä tulossa, vähän jäähtyneenä se on hyvää hunajalla.

        En ole maistanut sitä mutta haluaisin kyllä maistaa sitä ja ansaitsisit suukon tosi kiva kun leivoit hienoa


    • Anonyymi

      Tämän foorumin sinkkunaiset ovat kaikki joko narkomaaneja ja/tai mielenterveyspotilaita. Vähän huono otos. Veikkaan, että jointin vetävät aamiaiseksi, tai kissan paskaa.

      • Anonyymi

        Osa on sen näkee vastauksista osa vastaa normaalisti ja osa on sitten mitä on


      • Anonyymi

        Mutta sinähän olet mies itse kynäillyt suurimman osan vastauksista ja epäilen että sinun psyykkinen tilanne johtuu jostain ihan muista kuin jointista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa on sen näkee vastauksista osa vastaa normaalisti ja osa on sitten mitä on

        Lol, kaikki normaalit ihmiset ymmärtää kullä vastauksista että mikä on katkeran miehen trollailua ja kykenee myös erittelemään, että juuri mikään näistä intohimoisista ”vuoropuheluista” ei ole mitään muuta kuin miehen trollailua. Älykkyystesti if you will🤭


    • Anonyymi

      Laittaisin sulle kunnon mehukkaan ja tuhdin aamupalan, muhinoinnin jälkeen.😘

      • Anonyymi

        Aamulla kannattaa syödä mahdollisimman paljon

        Kaikilla mausteilla

        Siitä riippuu koko päivän vointi


      • Anonyymi

        Tuo olis ihanaa ja kiva aamu


    • Anonyymi

      Kyllä minä olettaisin, että joku parempi syy löytyy palata asiaan ku aamupuuro

    • Mun aamupala on pari kuppia mustaa kahvia,
      Voiskai tuota mahd. vierasta varten hakea lähikaupasta jotain syötävääkin..🤔

    • Tänään oli aamupalaksi maustamatonta jogurttia, johon pilkoin banaanin ja lisäsin kauragranolaa päälle. Juomaksi mustikkamehua ja kahvia. Jos mies olisi kylässä, niin toki tarjoaisin paremman aamupalan kuin, mitä yleensä itse jaksan itselleni laittaa. En tosin ole mikään erityisen taitava kokki, mutta aina sitä jotain saisi aikaiseksi. Munakkaan vähintään.

    • Varmaan laittaisin täytettyjä croisantteja. Eli tuorejuustoa, salaatinlehti, kinkkua ja juustoviipale, paprikaa/tomaattia/kurkkua. Voisin puristaa tuoretta appelsiinimehua. Keitän hyvät kahvit.
      Jotain muutakin varmaan… proteiinipirtelöö?

    • Anonyymi

      En yleensä syö aamupalaa, mutta sama vieraanvaraisuus olisi, kuin muitakin kohtaan. Kysyisin, mikä maistuu, kertoisin mitä vaihtoehtoja löytyy, ja voisin tehdä, ja siitä eteenpäin. Todennäköisesti, sanoisin samaa, kuin muillekin vieraille, eli kaikkea saa ottaa, ja ole, kuin kotonasi. Tehtäisiin ehkä yhdessä jotakin, mikä maistuu molemmille, tai sitten syötäisiin erikseen juuri sitä, mitä halutaan.

    • Anonyymi

      Sehän nyt riippuu ihan siitä mitä mies jokao a) käy ostamassa itselleen tai b) pyytää minua ostamaan, kun käyn kaupassa. Mun omat syömiseni eivät muuttuisi mihinkään.

    • Teetä ja voileipää (leivän päällyksinä margariinia, juustoa ja kurkkua).

    • Anonyymi

      Jugurtissa hiutaleita ja marjoja, muki kahvia, d-vitamiinitabletti ja puoli appelsiiniä. Sillä mennään puoleen päivään.

    • Anonyymi

      Jos olen sinkku ja kohtaisin miehen. 1.Koskan mies ei tule ensimäisenä kotiini.Hän näytää kotinsa ensimäisenä minulle Ilman meri selityksiä.että ei sovi.Kun asun ystävän tai sukulaisen kanssa.

    • Anonyymi

      Voileipiä, juustoa, metvurstia, kurkkua, tomaattia, suippo paprikaa, kahvia/teetä ja pakastimesta vois ottaa omenapiirakkaa ja sulattaa mikrossa. Jääkaapissa on mannavelliä lähinnä Mimmille, mutt on siellä vadelma vispipuuroakin, joten saisitte itse keskenänne valita mitä kukakin söis!

      Tänään en puuroja keittänyt; koska eilisiä tähteitä oli vielä jääkaapissa syömättä!
      Löytyis sieltä vielä kreikkalaista jukurttia avaamaton litran purkki, omenasosetta,
      ja kaapissa purkki myös itsetehtyä granolaa, pähkinöillä/rusinoilla!

      Oli vieraita tai ei, talo elää tavallaan; Mä en anna ruu´an mennä pilalle,
      Ensin syödään se mitä on jo valmista, vaikka jääkaapista lämmitettynä ja ne tähteetkin jaetaan suunnilleen tasapuolisesti. Ainoastaan Mimmillä on aina oikeus lämpimään velliin tai puuroon aamupalalla! Aikuiset ja vieraat syö mitä kaapeista löytyy -> leipää on lähes aina, pariakin eri sorttia. Toisinaan suolaisia piirakoita.

      Aika usein teen ns, peltipiirakan laiskuuttani, josta on syötävää pidemmäksikin aikaa useammallekin ihmiselle!

    • Anonyymi

      Taas kiinnitetään ruokaan liikaa huomiota, vanhanaikaisesti ja aloittajan omista tarpeista; nainen tarjoaa aamupalaa miehelle.

      Ensimmäistä kertaa tutkailin pitkän elämäni aamupalatottumuksia. Yllätti itsenikin. En ole koskaan tarjonnut aamupalaa kenellekään muille paitsi lapsilleni osittain ensimmäiset 10 v, ehkä, ma-pe. Ennen lasten syntymää mies valmisti aamupalan viikonloppuisin itselleen ja minulle. Lasten syntymän jälkeen lapsille ja itselleen viikonloppuisin, sain nukkua vkl pitkään, aamupalan jätin väliin.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe