Naiset syyttää miehiä etteivät löydä parisuhdetta.

Anonyymi-ap

53

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      antaisin itsekin sinulle pakit kirjoituksesi perusteella, jos äänensävysi olisi ärtynyt ja syyttävä. Toisaalta olisit vai helpottunut, ettei sitä sinun itse tarvitsisi tehdä ja tuskailla kuten Palstakamun, joten mitä väliä.

      Itse en antaisi painoarvoa jonkun tositv-formaattiin ilmoittautuneen ajatuksista ja vielä vähemmän lehdistön muotoilemina. Tinderin olen mieltänyt enemmän miesten harrastukseksi.

      Hyvä taitaa vaan olla, että suomalaiset kuolee sukupuuttoon. Maailma on jo liikakansoitettu.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­y­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18045256H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sen mitä olen kuullut, niin onhan tuo Tinderi ilmeisesti melkoisen veemäinen alusta, tai ainakin vaatii tietynlaista luonnetta, että sitä jaksaisi. Itse moittisin siis ehkä enemmän noita erilaisia aplikaatioita, kuin miehiä yleisesti. Tokkopa nuo aidosti edes haluavat, etät heidän käyttäjänsä pariutuvat, koska silloinhn heiltä loppuisivat käyttäjät ja bisness.

      Ja siis kyllä mä ainakin tiedän, että vika on ihan minussa itsessäni, ei miehissä yleisesti. Ei ketään miestä oi syyttää siitä, että hän ei minulle kelpaa. Ja toisaalta en mä voi syyttää miehiä siitäkään, etten itse kelpaa heille. Sellaista se on.

    • Anonyymi

      "– Olisin itse tosi sitoutunut, ja olen tavannut paljon ihmisiä, jotka jo parin viikon tapailun jälkeen etsivät seuraavaa ihastuksenkohdetta. "

      Eli on huolella jaettu seksiä useammillekin jotka etsineet vain panoa ja jatkaneet seuraaavaan saatuaan. Nyt kun on jo liian käytetty alkanut hakemaan alttariohjelman kautta ajatellen että sillä tavalla saa käytettykin nainen pakotettua itselleen miehen.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Tai sitten niin, että ei ole jaellut sen kahden viikon tapailun aikana, niin eihän se miehille käy eivätkä jää odottamaan, vaan uutta alentaa etsiä jos muualta lohkeis.


      • Niin tai sitten on tosiaan käynyt kuten tuossa joku jo aiemmin kommentoikin on tosi törkeetä mun mielestä puhua naisista noin kun ei tiedä asiasta paskaakaan ja jokainen tilanne on erilainen ja jokainen ihminen oma yksilönsä ja erilainen niin nainen kuin mieskin.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten niin, että ei ole jaellut sen kahden viikon tapailun aikana, niin eihän se miehille käy eivätkä jää odottamaan, vaan uutta alentaa etsiä jos muualta lohkeis.

        Pieni mahdollisuus on tuohonkin mutta kyllä luulen että on lempeäkin annettu ja saatu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin tai sitten on tosiaan käynyt kuten tuossa joku jo aiemmin kommentoikin on tosi törkeetä mun mielestä puhua naisista noin kun ei tiedä asiasta paskaakaan ja jokainen tilanne on erilainen ja jokainen ihminen oma yksilönsä ja erilainen niin nainen kuin mieskin.🙂.

        Eihän se ole törkeää kun nykyään naisten mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että sitä jaetaan missä ja milloin vaan. Ihan on naiset itse keksineet ettei se sata tai tuhatkaan mennyttä petikumppania haittaa niin siitä lähdetään että niitä sitten on ollut.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole törkeää kun nykyään naisten mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että sitä jaetaan missä ja milloin vaan. Ihan on naiset itse keksineet ettei se sata tai tuhatkaan mennyttä petikumppania haittaa niin siitä lähdetään että niitä sitten on ollut.

        -harmiseikirj-

        Entäs jos mies on alkanut jakamaan itseään ja nainen kotona odottaa ja tällä ei ole ollut kuin se yksi mies???

        Miehellä sen sijaan on ollut kaikki Baltian h*orat. Mitäs siihen???!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole törkeää kun nykyään naisten mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että sitä jaetaan missä ja milloin vaan. Ihan on naiset itse keksineet ettei se sata tai tuhatkaan mennyttä petikumppania haittaa niin siitä lähdetään että niitä sitten on ollut.

        -harmiseikirj-

        Se on ihan jokaisen kohdalla yksilöllistä ja jokaisella on se oma normaali eikä kenelläkään oo mitään oikeutta sitä tuomita tai arvostella tuohon sävyyn oli kyse sitten naisesta tai miehestä. Törkeää on juuri tuo sävy ja tapa puhua naisista noissa puheissa.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos mies on alkanut jakamaan itseään ja nainen kotona odottaa ja tällä ei ole ollut kuin se yksi mies???

        Miehellä sen sijaan on ollut kaikki Baltian h*orat. Mitäs siihen???!

        Ei tietenkään semmoisen horatusmiehen kanssa kannata naimisiin mennä, naiset vaan siitä outoja että sellaisia miehiä ne suosii.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään semmoisen horatusmiehen kanssa kannata naimisiin mennä, naiset vaan siitä outoja että sellaisia miehiä ne suosii.

        -harmiseikirj-

        Eihän ne sitä ennakkoon kerro, että saavat sen naisen. Sitten vaan h*orataan joka ämmän perässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole törkeää kun nykyään naisten mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että sitä jaetaan missä ja milloin vaan. Ihan on naiset itse keksineet ettei se sata tai tuhatkaan mennyttä petikumppania haittaa niin siitä lähdetään että niitä sitten on ollut.

        -harmiseikirj-

        Sama käynyt mielessä, eihän se järvi soutamalla kulu ja kaikki kokemukset ovat omanlaisia ja avartavia. Mitä kauniimpi ulkonäkö sitä enemmän on monesti soudettu. Koska tarjokkaita löytyy aina. Hyvä vene houkuttelee kokeilemaan sen kulkua, jos mahdollisuus vain tulee.

        Ennen miehet oli niitä joilla oli valta naisiin, nyt tilanne on kääntynyt tasa-arvon myötä toisin ja naiset tiedostavat, että voivat olla omia itsejään ja heillä on valta päättää "meetoo", miten siinä lopulta käy. Ulkosilla seikoilla on iso merkitys monille heille, jotka pelaavat sitä omaa peliään.

        Itkevät samalla, kun se unelmien prinssi ei halunnutkaan naimisiin ja perhettä perustaa. Hänestä ei tullut onnellista perheen äitiä, vaan katkera ja koston haluinen sinkku, joka heittää uusia verkkojaan vesille eri keinoja käyttäen (Tinder, reality ohjelmat, baarireissut).

        Herkillä ollessaan miehet saavat kärsiä nahoissaan, jos vähänkin rikkoo sitä unelmaa, jota nainen rakentaa omissa mielikuvissaan. Raivo, ylireakoimiset ym. voivat olla silloin aika arkisia kokemuksia näille. Miesten on syytä olla varpaillaan näiden kohdalla, koska kaikki voidaan halutessaan ymmärtää väärin, epäonnistumiset arkipäiväistyy monilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama käynyt mielessä, eihän se järvi soutamalla kulu ja kaikki kokemukset ovat omanlaisia ja avartavia. Mitä kauniimpi ulkonäkö sitä enemmän on monesti soudettu. Koska tarjokkaita löytyy aina. Hyvä vene houkuttelee kokeilemaan sen kulkua, jos mahdollisuus vain tulee.

        Ennen miehet oli niitä joilla oli valta naisiin, nyt tilanne on kääntynyt tasa-arvon myötä toisin ja naiset tiedostavat, että voivat olla omia itsejään ja heillä on valta päättää "meetoo", miten siinä lopulta käy. Ulkosilla seikoilla on iso merkitys monille heille, jotka pelaavat sitä omaa peliään.

        Itkevät samalla, kun se unelmien prinssi ei halunnutkaan naimisiin ja perhettä perustaa. Hänestä ei tullut onnellista perheen äitiä, vaan katkera ja koston haluinen sinkku, joka heittää uusia verkkojaan vesille eri keinoja käyttäen (Tinder, reality ohjelmat, baarireissut).

        Herkillä ollessaan miehet saavat kärsiä nahoissaan, jos vähänkin rikkoo sitä unelmaa, jota nainen rakentaa omissa mielikuvissaan. Raivo, ylireakoimiset ym. voivat olla silloin aika arkisia kokemuksia näille. Miesten on syytä olla varpaillaan näiden kohdalla, koska kaikki voidaan halutessaan ymmärtää väärin, epäonnistumiset arkipäiväistyy monilla.

        Ei järvi soutamalla kulu mutta ranta kyllä siirtyy kauemmaksi...


    • Anonyymi

      Mä en todellakaan laita omaa sinkkuuttani miesten syyksi :D Enkä haluaisikaan tuhlata kenenkään miehen aikaa siihen että olisin mukana puolitosissani. Mutta eipä kenelläkään ole velvollisuutta olla parisuhteessa, joten en näe asiassa ongelmaa.

    • Anonyymi

      Parisuhdetta ei löydy jos mies ei juo viinaa baarissa niin ei voi tutustua naisiinkaan. Unohtakaa nyt se tinder kuten nainen jutussa sanoo niin tinderissä ei tutustu.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Näin se on. Me viinamiehet tapaamme naisia baarissa viinaa juodessa ja sieltä se kumppanikin löytyy.
        Raittiit miehet epätoivoisesti etsivät naista jostain Tindereistä, mutta eivät löydä.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Juu ihan sama mulle miten siinä asiassa maailma makaa. On tosi kuluttavaa, että pitäisi tutustuttaa mies omaan maailmaan ja kumpikaan oppisi ikinä ymmärtämään toista. Aina ja aina vaan törmäisi samoihin ongelmiin jokaisen kanssa. Sitten taas mies jättäisi ja pettäisi ulkomaisen h*oran kanssa.

    • Anonyymi

      Pelimiehet ovat kieltämättä tasokkaita naisten kriteereillä mitattuna, mitä olen heitä seurannut. Siinä kai se naisten tinderöinti yleensä menee että heidän kanssa säädetään ja ihmetellään kun on hankalaa.

    • Aivan yhtä röyhkeää kuin pistää naisten syyksi ja väittää heitä nirsoiksi ja ulkonäkökeskeisiksi se kun on ihan potaskaa. Oikeasti kun kyse on yksilöllisistä asioista oli sitten mies tai nainen.🙂.

    • Kuvitelkaa sitä pettymystä kun tapaat alttarilla Tinder-tytön.

      • Anonyymi

        Vaimon kanssa kauppaan mennessä kaikki vastaantulevat miehet moikkailee vaimoa leveästi hymyillen, kun aisuri ihmettelee "ne on vain kavereita" vaimo tuumaa :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon kanssa kauppaan mennessä kaikki vastaantulevat miehet moikkailee vaimoa leveästi hymyillen, kun aisuri ihmettelee "ne on vain kavereita" vaimo tuumaa :D

        -harmiseikirj-

        Meillä oli toisinpäin : Ihmettelin ketä ne naiset olivat.


    • Anonyymi

      Tälläkin naisella on tinderissä tuhansia tykkäyksiä. Silti jaksaa valittaa miten vaikeeta on löytää mies parisuhteeseen.

      Naisethan yrittävät hyvin pientä miesjoukkoa, eikä niitä mallimiehiä riitä joka likalle.

    • No jos jostain hyvän parisuhteen saamattomuudesta voi jompaakumpaa sukupuolta yleisesti syyttää, on se kyllä miehet. Perustelut:

      1. Miehissä on paljon vökivaltaisia, ikää, kokoa, rotua, sosiaalista tai ekonomista asemaa katsomatta. (Suomi on pahinta kastia parisuhdeväkivallassa)

      2. Miehet haluavat enemmän vain seksiä. Täälläkin suurin osa on huolestunut, kun ei saa p.llua....

      3. Itsetunto-ongelmat miehillä. Joko ollaan ihan perästävedettäviä rassukoita, mitkä möisivät oman mummonsakin parisuhteen eteen jonkun naisen kanssa, tai sitten uhataan tappaa itsensä torilla kaikkien nähden tms. älytöntä...

      4. Toista äitiä hakevat miehet. Ei osata laittaa ruokaa, ei pestä pyykkiä, ei maksaa laskuja, ei peseytyä itse...pitäisi vaan saada toinen äiti, kun edellinen on jo niin väsynyt..

      Ja kun naiset jostain Tinderistä ja treffeiltä tästä ongelmamiesten seasta koittavat tavoittaa miehen, joka on perus ok, eikä kuulu näihin edellämainittuihin, niin voin kuvitella, että se on vaikeaa...

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus Disse! Kiitos tästä!


      • Anonyymi

        "Ja kun naiset jostain Tinderistä ja treffeiltä tästä ongelmamiesten seasta koittavat tavoittaa miehen, joka on perus ok, eikä kuulu näihin edellämainittuihin, niin voin kuvitella, että se on vaikeaa..."

        Höpö höpö. Eikähän suurin osa miehistä kuitenkin ole perus OK, ne perus OK ei vaan naisille tunnu kelpaavan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus Disse! Kiitos tästä!

        Aikalailla todettuja faktoja...

        Ollos hyvä vaan..


      • Disseisback kirjoitti:

        Aikalailla todettuja faktoja...

        Ollos hyvä vaan..

        Taidat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja kun naiset jostain Tinderistä ja treffeiltä tästä ongelmamiesten seasta koittavat tavoittaa miehen, joka on perus ok, eikä kuulu näihin edellämainittuihin, niin voin kuvitella, että se on vaikeaa..."

        Höpö höpö. Eikähän suurin osa miehistä kuitenkin ole perus OK, ne perus OK ei vaan naisille tunnu kelpaavan.

        -harmiseikirj-

        Kaikenlaisilla mittareilla ei näin kyllä ole..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja kun naiset jostain Tinderistä ja treffeiltä tästä ongelmamiesten seasta koittavat tavoittaa miehen, joka on perus ok, eikä kuulu näihin edellämainittuihin, niin voin kuvitella, että se on vaikeaa..."

        Höpö höpö. Eikähän suurin osa miehistä kuitenkin ole perus OK, ne perus OK ei vaan naisille tunnu kelpaavan.

        -harmiseikirj-

        Harmis, puhutko nyt itsestäsi. Perus ok?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Aikalailla todettuja faktoja...

        Ollos hyvä vaan..

        Sulla oli selväjärkisen viesti. Kiitollinen siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja kun naiset jostain Tinderistä ja treffeiltä tästä ongelmamiesten seasta koittavat tavoittaa miehen, joka on perus ok, eikä kuulu näihin edellämainittuihin, niin voin kuvitella, että se on vaikeaa..."

        Höpö höpö. Eikähän suurin osa miehistä kuitenkin ole perus OK, ne perus OK ei vaan naisille tunnu kelpaavan.

        -harmiseikirj-

        Perus ok? Eli pettää naistaan vain vähän? Kerran kaksi vuodessa? Ei ihan joka viikko.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Taidat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä :D

        Kyllä. Olen jotain yllämainituista huomannut itsessäni jossainmäärin, mut jälkeenpäin, olen jutellut monien naisten kanssa ja kuunnellut heidän tarinoitaan edellisistä suhteista, omista isistään jne.

        Vankka kokemuspohja, ainakin näin miehenä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis, puhutko nyt itsestäsi. Perus ok?

        Ihan ok, jos pitää suunsa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus Disse! Kiitos tästä!

        Samoin täältä 👍 en kyllä itse tiedä mitä miehiä Tinderissä, mutta kaikki tuo on järkevä este parisuhteelle. Niistä voi jopa sanoa, että heidän itsensäkin kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis, puhutko nyt itsestäsi. Perus ok?

        Minhän olen ihan hemmetin OK mutta en haekaan seuraa tinderistä, en kyllä mistään muualtakaan :) Enkä tunnista itseäni yhdestäkään noista dissen listan kohdista, eikä monista tuntemistani sinkkumiehistäkään noita dissen listaamia seikkoja löydy niin ihmetellä täytyy sitä että jos minä tunnen paljon perus ok sinkkumiehiä enkä juurikaan sellaisia joista dissen listan piirteitä löytyy niin miten sitten naiset ei voi niitä perus OK muka löytää jos tahtoisivat.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minhän olen ihan hemmetin OK mutta en haekaan seuraa tinderistä, en kyllä mistään muualtakaan :) Enkä tunnista itseäni yhdestäkään noista dissen listan kohdista, eikä monista tuntemistani sinkkumiehistäkään noita dissen listaamia seikkoja löydy niin ihmetellä täytyy sitä että jos minä tunnen paljon perus ok sinkkumiehiä enkä juurikaan sellaisia joista dissen listan piirteitä löytyy niin miten sitten naiset ei voi niitä perus OK muka löytää jos tahtoisivat.

        -harmiseikirj-

        Eihän niitä piirteitä usein itse itsestään tiedostakaan. Esim moni mt-ongelmainen ei tiedosta sairauttaan. Pitää itseään ihan ok tyyppinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minhän olen ihan hemmetin OK mutta en haekaan seuraa tinderistä, en kyllä mistään muualtakaan :) Enkä tunnista itseäni yhdestäkään noista dissen listan kohdista, eikä monista tuntemistani sinkkumiehistäkään noita dissen listaamia seikkoja löydy niin ihmetellä täytyy sitä että jos minä tunnen paljon perus ok sinkkumiehiä enkä juurikaan sellaisia joista dissen listan piirteitä löytyy niin miten sitten naiset ei voi niitä perus OK muka löytää jos tahtoisivat.

        -harmiseikirj-

        Ja niin kuin mistä, esimerkiksi?


      • Se on just näin.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja kun naiset jostain Tinderistä ja treffeiltä tästä ongelmamiesten seasta koittavat tavoittaa miehen, joka on perus ok, eikä kuulu näihin edellämainittuihin, niin voin kuvitella, että se on vaikeaa..."

        Höpö höpö. Eikähän suurin osa miehistä kuitenkin ole perus OK, ne perus OK ei vaan naisille tunnu kelpaavan.

        -harmiseikirj-

        Se on kyllä oman kokemuksen mukaan just päinvastoin. Ne perus OK miehethän nimenomaan kelpais naisille.🙂.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ja niin kuin mistä, esimerkiksi?

        Kyllä nykyaikaisen bossuraleidin sen verran pitää suutaan saada auki vaikka kaupan kassa jonossa että kysäisee "oletko sinkku?" Kun näkee kiltin & kunnollisen näköisen miehen, samalla hymyilee niin siitä se lähtee. Mutta ei niitä huvita, sitten vasta kun tallustaa kaulatatuoitu p..ka vastaan mielenkiinto herää.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nykyaikaisen bossuraleidin sen verran pitää suutaan saada auki vaikka kaupan kassa jonossa että kysäisee "oletko sinkku?" Kun näkee kiltin & kunnollisen näköisen miehen, samalla hymyilee niin siitä se lähtee. Mutta ei niitä huvita, sitten vasta kun tallustaa kaulatatuoitu p..ka vastaan mielenkiinto herää.

        -harmiseikirj-

        En tunne nykyaikaisia bossuraleidejä, mutta omasta eli palstakurpan näkökulmasta tuo on kyllä täysin poissuljettu lähestymistapa, on kaupan kassajono sitten väärällään kilttejä & kunnollisia tai jännätatuoituja miehiä.

        Itse asiassa en pidä näkyvistä tatuoinneista. - En pidä sellaisia ihmisiä huonompina enkä parempina, mutta minusta tuntuu, että meillä olisi enemmän erottavia kuin yhdistäviä tekijöitä ajatusmaailmassamme parisuhdemielessä. Olen niin tylsän perinteinen.


    • Anonyymi

      Syytetty on aina ja kaikkien aasioiden takoina on juurikin pientä sarkasmia ja ironiaa. Hieman kuten Bundyissa. Tai perhe on pahin sarjan jokaisella läskipäällä 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Jos tuokin nainen olisi hyväksynyt sisällä istuvan, tahdikkaan, rauhallisen, kunnollisen ja kiltin miehen niin mitään ongelmaa ei olisi ollut. Jännämiesten ja alfa chadien kanssa pelehtiessä saa sitä mitä tilaa.

    • Mitä Tinderiin tulee niin en minä ole kokenut sitä mitenkään haastavana.
      -Muutama kuva, esittelyteksti huumorilla sävytettynä ja läiskäisee näkyville.
      -Kuukaudessa muutama match, suurin osa ei vastaa viesteihin ja pari kysyy päälaen korkeutta jonka jälkeen toivottaa hyvät jatkot.
      - Pistää pituuden näkyviin profiiliin ja matchit loppuu.
      - Poistan sovelluksen.
      Aika vaivaton tuo oli.

      "– Olisin itse tosi sitoutunut, ja olen tavannut paljon ihmisiä, jotka jo parin viikon tapailun jälkeen etsivät seuraavaa ihastuksenkohdetta. "
      Minusta nainen vaikutti ihan asialliselta eikä missään pilvilinnoissa eläjältä joten kävi mielessä että mitä 30-v nainen tarkoitti kun on tosi sitoutunut. On ihan mahdollistaettä siinä parissa viikossa on tehty selväksi tuleva lapsimäärä, omakotitalon sijainti ja automerkki. Saattaa useampikin itsevarma, menevä, heittäytyvä ja urheilusta pitävä mies pelästyä.

      Toivottavasti onnistuu tuo valinta ja ovat molemmat loppuelämänsä onnellisia. Kunhan vaan sulhasella ei olisi astmaa. Mukavampi se olisi rescue-koiran kanssa yhdessä lenkillä ja harjoituksissa.

    • Anonyymi

      Eiköhän tuossakin ohjelmassa taas naiset antaa pakit miehelle parin viikon jälkeen. Oon katsonut niin nainen on se joka pian jo ahdistuu ja sitten se avioliitto ei enää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Luonnossa alfat lisääntyvät, uroksen tehtävä on lisääntyä ja pitää laumasta huolta.
      Alfa voi olla uros tai naaras.

      AV

    • Anonyymi

      Naisten gamerfobia on törkeää. Videopelaavia beta miehiä pidetään huomattavasti heikommassa asemassa verrattuna miehiin jotka käyvät töissä, omaavat kavereita ja harrastavat liikuntaa säännöllisesti. Gamerfobia alas, rakkaus ja seksi kuuluu myös videopelaaville miehille!

      • Anonyymi

        Ei kaikissa gamereissä mitään vikaa ole. Tosin kokemuksesta totean, että iso osa heistä on täysin pihalla siitä miltä normaalit ihmiset näyttävät. Mikään muu miesryhmän käsitys tavallisen naisen ulkonäöstä ei ole yhtä vääristynyt kuin gamereiden. Tämä ei tietenkään koske ihan kaikkia heistä, mutta todella useita.


    • No tääkin olis kyllä aika hyvä keinoa karsia kumppaniehdokkaista, tää ajattelumalli et
      yks nainen=kaikki naiset

      Miehet itsehän ovat kyllä lähes jokapaikkaan tunkemassa sitä "ei kaikki miehet☝️", mutta hyvin usein kyllä itse sortuvat yleistämään kun kyse on naisista.

      Itsehän en ole tinderissä enkä muissakaan "senssipalstoilla" ja kun tässä nyt on ollut aikaa funtsia keskenään, oon enempi ja enempi sitä mieltä et ns. "perinteinen parisuhde" ei ehkä olekaan mun juttu🤔
      Tai minä en ole sen perinteisen parisuhteen juttu, mitennytvaan🤷

      Ja mulla on silti tärkeitä ihmisiä ja merkityksellisiä ihmissuhteita elämässä. Osaa niistä ei välttämättä olisi jos menisin ja perustaisin Oy Parisuhde Ab:n jonkun kanssa.
      Koska se veisi niin paljon aikaa ja energiaa,

    • Anonyymi

      Ilman viinaa ei löydä kumppania. Naiset syyttää miehiä raittiudesta koska eivät tule baariin juomaan viinaa naisten kanssa joten ei voi tutustua miehiin.

    • Anonyymi

      Ai, noinko se nyt tänään on! Ei kuule syytetä yhtään -> oikeesti jos se parisuhde on ihan itseisarvo jolle/kulle naiselle; niin ihan varmasti jonkin näköisen mies oletetun, nainen kuin nainen pystyy itselleen nappaamaan.

      Ja ihan oikeesti perustuu Harmiksenkin antamaan arvioon; ett tavaran määrä ratkaisee aina asian, naisten kohdalla!
      Sillä onhan meillä naisilla aina enemmän sitä tavaraa, ja suhteessa taatusti enemmän!
      Joskus jopa omaisuuttakin, mikä houkuttelee useampaakin onnen onkijaa apajalle!
      trollikka

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe